Mooie en goede bank. Bezorging was top

• Welk model heb je gekozen? Remus

Van bestellen tot levering geweldig!!!

Website was duidelijk en bestellen ging makkelijk en snel. Levering binnen 3 weken was geweldig. Aardige mensen! Bank zit heerlijk!!!

• Welk model heb je gekozen? Borre

Ultiem zitgenot

Bank was binnen een paar weken in huis. Zit heerlijk en ruimte voor het hele gezin op de bank.

• Welk model heb je gekozen? Nord

Top levering, binnen drie weken!

Zeer bekwame bezorgers, overal is aan gedacht! Super!

• Welk model heb je gekozen? Remus

Super blij met onze bank

Wat fijn om zo snel na bestellen een bank te ontvangen. Bezorging ging erg vlot en vriendelijk personeel. Bank komt goed beschermd in hoezen. Kleur van de bank is prachtig en zit goed. Hocker er bij ook echt een aanwinst! Kortom erg tevreden!

• Welk model heb je gekozen? Sommer

Geweldig mooie bank en een snelle levering

Heerlijk zittende en prachtige bank!

easy

professional - high quality product - client centricity

• Welk model heb je gekozen? Remus

We zijn heel blij met onze bank. Hij past perfect in ons interieur! Zit goed. Is stevig! Snelle, vlotte levering!

• Welk model heb je gekozen? Nord

Super fijne en mooie bank die snel geleverd werd

We hebben de bank kunnen proefritten in eerbeek en daarna direct de bank besteld. Door drukte duurde het iets langer dan normaal werd er gezegd, maar we hadden hem al na anderhalf week binnen. Erg tevreden.

• Welk model heb je gekozen? Mads

Prachtig product

Onze ervaring met BySidde is erg goed. Bij de online aanschaf van de bank konden we direct kiezen voor een bezorgdatum 3 weken later. De nomi bank is prachtig en zit heerlijk. We hebben de verkeerde opstelling besteld en de bezorger gaf dit direct door aan BySidde. Er werd diezelfde middag gebeld dat we de bank mochten ruilen voor de goede opstelling. Ze verzekerden ons dat we in de tussentijd gewoon gebruik mochten maken van de bank. Uiteindelijk hebben we de huidige bank toch gehouden. Maar wat een geweldige service. Bedankt Chris en team! Ook voor jullie prachtige product!

• Welk model heb je gekozen? Nomi

Gewoon top

Gratis kleurstalen vooraf Gemakkelijk bereikbaar Mooie zetels Snelle en correcte levering SUPER

• Welk model heb je gekozen? Moa

Geweldige bank met super goede service

Bank besteld en waar je bijna overal maanden moet wachten is dat bij By Sidde niet zo. Daar krijg je gewoon binnen 3 weken een bank thuis bezorgd. Nette bezorging in hoezen.

Helemaal goed

Dit bedrijf heeft in mijn geval alles in 1 x helemaal goed gedaan. Vanaf het maken van een afspraak in de studio om de bank te bekijken tot en met de bezorging. Zeer vriendelijk, meedenkend, volgens afspraak en professioneel!

• Welk model heb je gekozen? Remus

Bank retour gestuurd, verliep allemaal prima. Netjes geld teruggestort.

• Welk model heb je gekozen? Knud

Fijne en ontzettend mooie bank

De eyecatcher van de woonkamer. Zit erg fijn en mooi. Ben er erg blij mee. Thanks bySidde!

• Welk model heb je gekozen? Sommer

Ben zeer tevreden over dit nieuwe concept van Bij Sidde. Binnen 3 weken was mijn bank geleverd, en alles verliep vlekkeloos. Uitstekende service ook in de studio.

• Welk model heb je gekozen? Sommer

Mooie bank en snel geleverd. Ik ben naar de studio geweest en ben daar heel goed en fijn geadviseerd door stylisten

• Welk model heb je gekozen? Mads

Vlotte levering, goed en volgens precieze planning afgeleverd en geplaatst!

Zie boven

• Welk model heb je gekozen? Sommer

Snelle levering en goede service!

De bank Nord is prachtig! Goede kwaliteit. Binnen 3 weken in huis en de bank werd gemonteerd voor ons. Al met al, super tevreden!

Erg positief!

Prachtige stoffen samples per post, snelle reactie, leuk atelier om de bank toch eerst in het echt te kunnen zien, mooie designs en super snelle levering!

Super kwaliteit

De 4-zits Remus besteld. Geweldige bank. Stevig, goede zitting, mooie en lekker zachte stof. Mooi afgewerkt, heeft een luxe uitstraling. Erg blij mee! Je wordt goed geïnformeerd over de bezorging. Ook nog in de studio geweest, fijn dat de mogelijkheid er is.

Mooie bank, geweldige service

Al een tijdje aan het zoeken naar een goede bank en by sidde is echt de perfecte keuze geweest. De bank zit mooi stevig maar niet hard, De stof is heel erg mooi. Alle leveringsafspraken zijn keurig nagekomen en de bank is helemaal in elkaar gezet waarna alle inpakmaterialen weer zijn meegenomen.

Helder concept, snelle levering

Wij zochten een kwalitatief, stijlvolle hoekbank die tevens vlot leverbaar was. Dat vonden we bij 'by sidde'. We ontvingen vlot de stof-staaltjes. Onze perfecte kleur zat er niet bij, maar we gingen toch naar de studio. Een prachtige studio in Eerbeek. De bak zat heerlijk en de kwaliteit was jij beter dan we al dachten. We hebben de bank aangeschaft. Helaas ging er wat mis tijdens het plaatsen, er misten pootjes. Dat is gelukkig vlot opgelost... nu genieten we volop!

Helemaal top!

Hadden we veel eerder moeten doen!! Vooral nu we allemaal veel thuis zijn. Kids zitten veel meer in de woonkamer en vechten wie er in het hoekje mag zitten(-:

• Welk model heb je gekozen? Sommer

Goede kwaliteit en snelle levering

Al een poosje bank Nord op het oog gehad en toen eindelijk besteld nadat we in de studio konden kijken en proefzitten. 2 weken later stond hij al in onze woonkamer, staat schitterend en zit heerlijk.

Over By SIDDE

By SIDDE is een vernieuwend concept dat inspeelt op de veranderende (online) markt. Stel je eigen design bank samen in de configurator. Zodra je de keuze hebt gemaakt, gaan onze vakmensen voor je aan de slag. Geen massaproductie of voorraden die wachten op een koper. We maken de bank op bestelling! Binnen 3 weken geleverd rechtstreeks vanaf onze fabriek, gratis bij je thuis in Nederland, Belgie en Duitsland. We gebruiken kwalitatieve materialen voor een lange levensduur. Je krijgt 5 jaar garantie op het binnenwerk en 5 jaar PROTEXX vlekkengarantie. Combineer de bank met een By SIDDE vloerkleed, kussen en salontafel voor de ultieme design feeling.