Hele goede service , bank is heel netjes afgewerkt , het zitcomfort is iets minder

Prachtige bank

In de showroom in heerenveen gekeken. Met de kleur/ stofstaaltjes onder de arm thuis definieve keuze gemaakt. Supersnelle levering en heel tevreden/ blij met onze bank!

• Welk model heb je gekozen? Odin

Het is onwijs leuk om langs te komen in de stijlstudio en een bank uit te kiezen. We werden goed geholpen. We kregen alle tijd om rond te kijken en uit te proberen. Eenmaal besloten kan je de bank laten bezorgen wanneer je wil. De bank zelf is perfect! Esthetisch heel mooi en hij zit ontzettend lekker. Wij zijn helemaal tevreden.

• Welk model heb je gekozen? Nord

Mooie producten, maar harde bank

MOA bank gekocht en toch wel verbaasd over hoe hard die zit. We hebben ‘m in de winkel getest maar dan ben je er minder bewust van. Het is echt even wennen, maar hij staat wel heel erg mooi. Dus we houden ‘m :).

Prachtige bank

In Leerdam geweest om te kijken, kleur en uitvoering te bepalen en zitten op de Finn. Prachtige Bank Besteld en een week later werd het bezorgd door een super bezorgdienst. Zo blij met onze bank.

Top bedrijf

• Welk model heb je gekozen? Sommer

Service super snel, kwaliteit goed. Bezorging super!

Zeer goed!

Hele fijne ervaring! Fijn thuis bezorgd! Als tip zou een service zijn om bij de showroom eventueel samen met de mensen de bestelling te plaatsen

• Welk model heb je gekozen? Nord

Bank aangeschaft voor een appartement in oplevering. De bank was erg mooi en kwalitatief goed maar paste niet goed in de ruimte en hebben we daardoor probleemloos kunnen retourneren; goede service!

• Welk model heb je gekozen? Finn

Gemak en comfort is allebei top!

Het gemak van bestellen en online informatie verkrijgen en daarna het comfort van het zitten en leven op de By Sidde bank is allebei top! Kwaliteit van de bank is erg mooi. Wij zijn erg tevreden

Service is erg goed

Zeer vriendelijk en denken graag mee

• Welk model heb je gekozen? Nord

Super blij met onze bank

• Welk model heb je gekozen? Sommer

Weer tevreden met onze Bysidde bank!

Blij met onze hoekbank. Supersnel geleverd. Keurig geplaatst.

• Welk model heb je gekozen? Sommer

Goede kwaliteit en snelle levering.

Goede kwaliteit en snelle levering. Daarnaast is de klantenservice erg vriendelijk/behulpzaam en wordt er snel gereageerd als je vragen stelt via Instagram.

• Welk model heb je gekozen? Moa

Vriendelijkheid vanaf uitzoeken tot levering!

In mijn hometown Heerenveen de bank uitgezocht en werd gratis geleverd in mijn nieuwe woning in Den Haag! Heel blij mee!

• Welk model heb je gekozen? Finn

Komt alle beloftes volledig na

Snelle service Vriendelijke en correcte levering met volledige montage Zitcomfort zeer goed

• Welk model heb je gekozen? Finn

Duidelijke uitleg van tevoren via mail.

• Welk model heb je gekozen? Finn

Banken van zeer goede kwaliteit en hele fijne service. Snelle levertijd en alles wordt netjes bezorgd en neergezet.

Top product

Top product, snel geleverd, prima prijs

• Welk model heb je gekozen? Nomi

Geweldige bank, geweldige hulp

Meerdere keren gebeld of de bank later bezorgd kon worden en toen toch weer eerder. Elke keer super vriendelijke geholpen en de bank is ook geweldig. Precies wat we zochten.

• Welk model heb je gekozen? Finn

Service inbegrepen, zoals het hoort!

Van de showroom in Eerbeek (aanrader) tot aan de bezorging tip top in orde.

Snel, betrouwbaar en mooi

Zie hierboven

• Welk model heb je gekozen? Nord

Goede service en prachtige bank

Zeer tevreden over mijn aankoop van een bank bij Sidde. Snelle levering en netjes in huis geplaatst. Bank zelf is prachtig!

Alles perfect geregeld

Alles is verlopen zoals beschreven is via de site

• Welk model heb je gekozen? Sommer

Kwalitatief goede bank, bezorging kan beter

De bank is kwalitatief top. Hij zit lekker. Goede prijs/kwaliteit. De bezorging (verzorgd door een derde partij in opdracht van BySidde) kan beter. De heren waren vriendelijk, maar de montage van de poten verliep niet vlekkeloos, en ze trokken een kras in de houten vloer door de bank zonder poten te schuiven. Het metalen deel waarmee je de twee bankdelen aan elkaar vast maakt veroorzaakte daarbij een kras.

Over By SIDDE

By SIDDE is een vernieuwend concept dat inspeelt op de veranderende (online) markt. Stel je eigen design bank samen in de configurator. Zodra je de keuze hebt gemaakt, gaan onze vakmensen voor je aan de slag. Geen massaproductie of voorraden die wachten op een koper. We maken de bank op bestelling! Binnen 3 weken geleverd rechtstreeks vanaf onze fabriek, gratis bij je thuis in Nederland, Belgie en Duitsland. We gebruiken kwalitatieve materialen voor een lange levensduur. Je krijgt 5 jaar garantie op het binnenwerk en 5 jaar PROTEXX vlekkengarantie. Combineer de bank met een By SIDDE vloerkleed, kussen en salontafel voor de ultieme design feeling.