Alles is top geregeld

Goed bedrijf, snelle reactie op alles. Duidelijk en goed geregeld

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Goed product zoals op de site aangegeven

Snel en correcte aflevering

Blij met het Plexiglas.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Gebruik het als achterzet glas en het is veel stiller en warmer in huis

Fijne winkel

Fijne klantenservice goed geholpen

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Goed te bewerken prima spul

Wat een goede service

Top dat je gratis meerde samples kunt aanvragen. Dat heeft bij ons de keuze echt gemakkelijker gemaakt. Snelle levering, goed verpakt en heel mooie wandplaten en afwerklijsten. Badkamer ziet er geweldig uit nu. Zelfs mijn moeder heeft 1 paneel in een andere kleur laten meekomen voor haar douche toen ze het sample zag.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Makkelijk te verwerken panelen

snelle levering, goed product

Mijn ervaring is zonder meer positief. Levering correct en snel. Het plexiglas voldoet aan de verwachtingen en was inderdaad verrassend helder/transparant! Ik ga het nu bij meer ramen toepassen: wordt dubbel glas - driedubbel zonder glasvervanging c.q. gedoe.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product zie hierboven

Super service super platen

Super service, heel snel geleverd. Spijtig genoeg was er een plaat beschadigd geraakt tijdens het transport. Maar de klantdienst heeft per direct een nieuwe gestuurd.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Tot nu toe heel goed, de plaat zie er heel net uit, heel gemakelijk te lijmen.

Top product

Heel netjes op maat gemaakt pas perfect heel tevreden met de plexiglas voorzet ramen

• Zou u het product aanbevelen? Ja

Keurig op maat, goed verpakt

Vlotte afhandeling, product prima kwaliteit. Bezorging ook goed gepland. Vriendelijke bezorger.

• Beschrijf uw ervaring met het product Goed

Top kwaliteit

Ben heel erg tevreden over xxl alles netjes op maat en goed verpakt en binnen de aflevertijd factuur ook netjes overzichtelijk

• Beschrijf uw ervaring met het product Heel erg tevreden

Altijd op tijd geleverd

Door mijn werk moet ik er op aan kunnen dat het snel geleverd wordt. En dat gebeurt ook. Dit alles tegen zeer scherpe prijzen. Top!

• Zou u het product aanbevelen? Ja

Prima product en vriendelijke mensen bij XXL Direct!

Fantastische clips om plexiplaat vast te zetten, waarmee ik het zolderraam voorzien heb van een extra laag!

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Prima clips om plexiplaat vast te zetten!
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Perfectie tot en met de aflevering

Twee wandpanelen op maat gezaagd dinsdag besteld en twee dagen later om 07:00 'sochtends afgeleverd. De wandpanelen waren precies op maat, prima verpakt en perfect op tijd afgeleverd door van de Hoef logistiek. Mijn complimenten aan het bedrijf en de vervoerder. Jullie zien mij als klant zeker terug.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product De wandpanelen waren precies op maat, prima verpakt en perfect op tijd afgeleverd
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Top bedrijf! Bestel mijn materiaal nergens anders meer.

Dit bedrijf is echt top! Levert goed kwaliteit en komt afspraken goed na! Materialen worden altijd keurig en optijd geleverd! XXL Direct is een absolute aanrader!

• Beschrijf uw ervaring met het product Zeer goede kwaliteit
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Snelle levering en goed product

Binnen een dag verzonden. Goed verpakt. En de daktrim is van goede kwaliteit.

• Beschrijf uw ervaring met het product Goede kwaliteit
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Snelle levering en supergoede service

Ik ben ontzettend tevreden. Er gingen wat dingen mis met de levering, maar dit is supersnel en keurig opgelost. Dingen kunnen nu eenmaal misgaan, het gaat erom hoe het wordt opgelost. Ik ben keurig geholpen door de vriendelijke klantenservice en al de volgende dag werd het ontbrekende onderdeel geleverd. Daarna bleek een van de lampen af te wijken van de rest, deze is geheel kosteloos omgeruild. De volgende werkdag had ik de nieuwe lamp al binnen en was het opgelost.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.
  • Zou u het product aanbevelen? N.v.t.

Een goede en vriendelijke service

Ruime keuze Behulpzaam en duidelijke antwoorden op je vragen Snelle levering en goede prijs/kwaliteit

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Goed verwerkbaar, duidelijke instructies gekregen via de chat
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Twee dagen na mijn bestelling de platen plexiglas keurig gesneden, verpakt en op maat gelabeld in huis. Als ik meer plexiglas nodig heb zal ik dit zeker hier bestellen.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Had de klik wand panelen besteld en snel en goed verpakt in huis. Er zat helaas een kleine fout in één paneel. En natuurlijk in het laatste paneel wat ik wilde monteren en zag het pas na het verlijmen. Een foto er van gemaakt en gemaild naar deze firma. Binnen 5 minuten wordt ik gebeld door een erg vriendelijke man,of ze een nieuw paneel konden afsturen of dat ze een credit er voor moesten maken!!! Echt SUPER SERVICE snel en naar tevredenheid opgelost!!!

• Beschrijf uw ervaring met het product Gemakkelijk te bewerken

Mooie kwaliteit

Snelle levering prachtig systeem

• Beschrijf uw ervaring met het product Erg mooi
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Na 2 verschillende maten besteld te hebben, ben ik netjes gebeld of dat de bedoeling was. Het moest inderdaad 1 maat zijn, dus goed opgelet van XXL DIRECT. Super bedankt...

• Beschrijf uw ervaring met het product Goed
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Platen zijn goed verpakt, maar mijn bestelling niet compleet.

De platen zijn netjes verpakt en geleverd incl. knevels die ik had besteld. Maar de 2 rollen glasband wit die ik ook had besteld (en betaald) zaten er niet bij. Erg vervelend, kun je tijdens het plaatsen stoppen en naar de bouwmarkt rijden. Na contact te hebben gehad hebben ze zich verontschuldigd en direct de de kosten voor de glasband terug gestort. Netjes opgelost!

• Beschrijf uw ervaring met het product Prijs/kwaliteit is prima

Eerlijkheid ten top

Snelle levering van goed product in veilige verpakking. Simpele toepassing, geweldig resultaat.

• Beschrijf uw ervaring met het product Top, fraaie afwerking

niets op aan te merken,

alles mooi verpakt en op tijd geleverd!

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product alles mooi verpakt en op tijd geleverd!
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Kunststofplaten op exacte maat.

Snelle levering met aanvaardbare transportkosten.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product makkelijk te verwerken
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Geweldige info per chat en mail. Bestelling snel en accuraat. Inmiddels 3 keer een plexiglas bestelling gedaan en ben zeer tevreden met de 14 ramen.