Tijdens vervoer een plank beschadigd en direct een nieuwe gekregen!

• Beschrijf jouw ervaring met het product Handig te monteren
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Snelle levering van de producten

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Dak
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Prina
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Precies gekregen zoals ik het op internet besteld heb.

Je moet wel redelijk handig zijn om hem te plaatsen. Duidelijke uitleg en begrijpbare tekeningen en beschrijving

• Zou je het product aanbevelen? Ja

Snelle levering en mooie prijzen

Altijd een snelle levering en klantenservice heel behulpzaam

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Dakrand
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Sterk en heel mooi
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Bij deze wil ik een pluim geven aan XXL Direct voor de snelle levering en zeker ook het transport bedrijf Van de Hoef Logistiek Ede B.V. Dieselstraat 8 6716 BC Ede De artikelen die besteld waren waren netjes ingepakt en geen beschadigingen en een zeer vriendelijke chauffeur die de geleverde spullen op de plaats van bestemming heeft gelegd. En de medewerkers van XXL direct waren zeer vriendelijk en medewerkt na de vragen die ik gesteld hebt

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? dak pergola
  • Beschrijf jouw ervaring met het product perfecte kwaliteit

Snelle levering prima product

XXL levert het gekozen product snel af en van goede kwaliteit

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Afwerken dak tuinhuis
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Makkelijk te verwerken
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Snelle levering en alles perfect op maat met heldere instructie

Snel, kwaliteit

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Overkapping tuin
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Kwaliteit goed
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Snelle levering van een mooi product

De keuze voor xxl is gemaakt doordat je de panelen op maat kunt bestellen en zij mooie dessins aanbieden. Wij zijn zeer tevreden met deze bestelling en snelle levering. Inmiddels”s geplaatst en zijn blij met het resultaat.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Badkamer
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Op maat dus direct plaatsen
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Edwin, Bedankt voor je mooie review! Fijn dat je blij bent met de snelle levering en ons uitgebreide assortiment wandpanelen; dat vinden we leuk om te horen. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Goede ervaring

Keurig alles geregeld .en snelle levering Prachtig ingepakt N dikke 10

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Serre
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Mooi maar wel heel snel krassen
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Ruud, Bedankt voor je mooie review! Fijn dat je blij bent met de snelle levering en de goede verpakking van het product; dat vinden we leuk om te horen. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Correcte afmetingen, goed verakt en juiste prijs.

Snel geleverd. Goede beschermende verpakking. Gevraagde afmetingen correct uitgevoerd. Goede prijszetting. Een aanrader voor modelbouwers die een display willen maken.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? vitrinekast voor Titanic
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Jan, Bedankt voor je mooie review! Fijn dat je blij bent met de snelle levering en de goede verpakking van het product; dat vinden we leuk om te horen. Veel plezier met je mooie vitrinekast voor je Titanic en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Top service en product

Top service!

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Overkapping
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Goed product
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Danny, Bedankt voor je mooie review! Fijn dat je blij bent met de snelle service en het eindresultaat; dat vinden we leuk om te horen. Veel plezier met je mooie overkapping en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Top service, top levering, top product

Handige website, bestelling word netjes en snel geleverd. Ik ben zeer tevreden!

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Overkapping
  • Beschrijf jouw ervaring met het product In nette staat
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Michelle, Bedankt voor je mooie review! Fijn dat je blij bent met de snelle levering en de goede kwaliteit van het product; dat vinden we leuk om te horen. Veel plezier met je mooie overkapping en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Snel

Goed produkt

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Verdeling
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Arnold, Bedankt voor je supermooie 10 en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

gewoon goed

snelle levering goed verpakt en door transporteur op de gewenste plaats neer gezet volgende keer zeker weer

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? ramen in de garage
  • Beschrijf jouw ervaring met het product het is goed spul
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Sef, Bedankt voor je 10 en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Prima afhandeling van bedtellen tot leveren.

Bestellen gemakkelijk en duidelijk. Omschrijving bij de producten zeer uitgebreid met instructies als dat wenselijk is. Grotere levering op afgesproken dag en tijd, en vooraf aangekondigd door de chauffeur, dus geen hele dag wachten. Ik zal hier zeker vaker bestellen.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Keuken
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Zeer degelijk
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Liesbeth, Bedankt voor je fraaie review! Fijn dat je blij bent met de levering en de goede afhandeling van het hele bestelproces; dat vinden we leuk om te horen. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Goede service, scherpe prijs, goede prijs kwaliteit verhouding.

Compleet aluminium dak gekocht voor plaatsing op zelf gebouwde hout constructie. Over grote lijn tevreden. 1 opmerking. Stoftape aan de bovenkant dak liet al snel los. Klantenservice is snel en redelijk en heeft nieuwe tape op gestuurd. Echter moet ik het hele dak weer uit elkaar slopen om de tape te vervangen. Dus dit vind ik op zijn minst gezegd erg vervelend. Mijn advies is om in alle gevallen de aluminium u stukken die de stoftape vast klemmen aan de bovenkant te kopen en installeren. Kost iets van 7 euro per dak deel (scherp geprijst), en scheelt een hoop ellende en ziet er beter uit. Als verkoper zou ik dit ook aanraden. Ik heb ze alsnog besteld en moet ze nu op maat slijpen om ze er tussen te frommelen.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Dak
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Zie bovenstaande
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Robin, Bedankt voor je review! Fijn dat je blij bent met je complete dak en vervelend dat je niet tevreden bent over de (anti-)stoftape. Die feedback nemen wij zeker mee, maar deze tape is echt van topkwaliteit, dus wij begrijpen niet hoe dit bij jou heeft kunnen gebeuren en we gaan ervan uit dat het nu met de nalevering helemaal in orde komt! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

mooi product maar slechte afhandeling

Het product (wandpanelen) is goed. Alleen waren (gedeeltelijk) bij mij de verkeerde wandpanelen geleverd terwijl er een monteur stond om ze te monteren. Er waren 2 dozen met panelen geleverd, ik heb de 1e doos gecontroleerd, deze klopte en ben er toen vanuit gegaan dat de 2e dan ook zou kloppen maar dit bleek niet het geval. De afhandeling van de verkeerde levering was prima, de volgende dag werden de goede panelen geleverd, eventuele kosten vergoeden voor de monteur die voor niets was gekomen was niet bespreekbaar voor XXL Direct. 1 ding is wel heel erg slecht, de 3 panelen die foutief waren geleverd werden (ook niet nadat ik het bij XXL Direct gevraagd had) niet mee retour genomen. Als ik de verkeerde panelen had besteld zou XXL Direct alle recht hebben om ze niet mee retour te nemen. Nu had XXL Direct de fout gemaakt en zat ik met 3 grote en zware wandpanelen opgescheept met als gevolg dat ik een busje heb moeten regelen (ze passen niet in een personenauto) en af heb moeten voeren en daarvoor kosten heb gemaakt. Dus XXL Direct, het is een mooi product maar als jullie een fout maken neem dan ook je verantwoordelijkheid als bedrijf en laat de klant niet met jullie zooi (en kosten) zitten. Neem ze gewoon mee retour als jullie het verkeerde hebben geleverd.

• Jouw oordeel over het product N.v.t.
  • Beschrijf jouw ervaring met het product N.v.t.
  • Zou je het product aanbevelen? N.v.t.

Beste Douwe, Bedankt voor je review en wat vervelend dat er zoveel is misgegaan. We hebben geprobeerd om je telefonisch te bereiken, maar dat is helaas nog niet gelukt. Ik weet zeker dat we samen tot een goede oplossing komen, want klanttevredenheid staat bij ons voorop! Je kunt altijd zelf even contact met ons opnemen en anders proberen wij het later nog een keer. Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

meteen geleverd goed verpakt

alles volgens afspraak

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? spoelkeuken
  • Beschrijf jouw ervaring met het product zeer goed
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Wil, Bedankt voor je mooie review! Fijn dat je blij bent met de snelle levering en de goede verpakking van het product; dat vinden we leuk om te horen. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

super service en goede/mooie platen

Goede snelle service/mooie keus aan platen.

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? badkamers/keukens
  • Beschrijf jouw ervaring met het product goed en net produkt
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Barry, Bedankt voor je mooie review! Fijn dat je blij bent met de snelle service en de ruime keuze; dat vinden we leuk om te horen. Veel plezier met je nieuwe wandpanelen en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Snelle levering , goed product

Snel en correct

• Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Bart, Bedankt voor je mooie review en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

snelle levering, goed verpakt.

Heb dakrandprofielen gekocht. Zal pas na een paar jaren kunnen zeggen of het topkwaliteit is. Zien er goed uit.

• Jouw oordeel over het product N.v.t.
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? dak
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Peter, Bedankt voor je review. Onze dakrandprofielen zijn van uitmuntende kwaliteit dus hier zul je nog jaren plezier van hebben! Veel plezier van je aankoop en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Tom - Klantenservice XXL Direct

Ben helemaal tevreden.

Mooi bedrijf. Komen afspraak goed na.

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Gesloten Aanhanger .
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Goed te verwerken
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Ben Bedankt voor je 10 en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Tom - Klantenservice XXL Direct

Prettig gevoel goede service!

We zijn zeer te spreken over het contact heel plezierig en duidelijk. Goede service en daarnaast heel snel .je weer waar je aan toe bent . Je wacht niet heel de dag. Tijdstip wordt ook snel terugkoppeling!

• Beschrijf jouw ervaring met het product Goede kwaliteit
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Anelita, Bedankt voor je leuke review, altijd fijn om terug te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. We zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Tom - Klantenservice XXL Direct

Mooi product, zeer snelle en zorgvuldige levering

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Afscherm wandje
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Effectief
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Ilse, Bedankt voor je review. Goed om te lezen dat je tevreden bent over product en levering. We zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Tom - Klantenservice XXL Direct

ALLES WAA KEURIG NETJES VERPAKT

Snel en meedenkende top

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Plat dak
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Makkelijk te verwerken en stevig materiaal
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Willem, Bedankt voor je positieve review en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Tom - Klantenservice XXL Direct