Topi

Nou all vaak bestellt, alles topi, Service, prijs, levertijt

• Beschrijf uw ervaring met het product Super
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Snelle levering en goede klachtafhandeling

Snel geleverd. Een product bleek beschadigd: dat werd netjes, snel en naar tevredenheid opgelost.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Goed en normale prijs

Snel en klantvriendelijk

Fijne werkwijze en meedenken

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Goede kwaliteit tegen goedkope prijs

Geweldige service, mooi product

Mooi product, super service. Heel tevreden!

• Beschrijf uw ervaring met het product Prima

Goede webshop

Goed webshop en snelle levering

• Beschrijf uw ervaring met het product Helemaal tevreden

Product beschadigd

De plaat plexiglas die ik had besteld was beschadigd. Niet rampzalig maar wel onzorgvuldig.

• Zou u het product aanbevelen? Nee

Beste Han, Helaas kan het wel eens gebeuren dat er een plaat beschadigd. Dat is heel vervelend, vandaar dat wij dan ook graag aan jou een nieuwe plaat willen leveren. Ontzettend jammer dat je hier niet voor openstaat. Zoals ook al besproken in ons telefoongesprek, mocht je toch nog een nieuwe plaat toe gestuurd willen krijgen dan horen wij dat heel graag. Met vriendelijke groet, Klantenservice XXLdirect.nl

Gewoon heel tevreden

Ik had per ongeluk te veel materiaal besteld, heb het gemeld, het werd opgehaald en het geld terug gestort . Betrouwbare firma.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product De tijd zal het uitmaken
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Geweldige service, adviezen en materialen!

Op mijn vraag of het door mij gekozen product geschikt was voor hetgeen waarvoor ik het wilde gebruiken kreeg ik direct antwoord en een goed advies. Er werd met mij meegedacht en een veel beter passend en geschikt materiaal geadviseerd. Binnen twee dagen stond het product klaar en kreeg ik advies voor de bevestiging. Ook werd er een proefstukje meegegeven om eerst op te oefenen met boren. Kortom: een bedrijf dat meedenkt met de klant en prima advies geeft!

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Prima, goed te bewerken en past mooi bij hetgeen waar het bij moet
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Ik vind xxl super goed en goede levering op tijd

Mijn ervaring goede service Bestelling geplaatst kwam wat rubber te kort zondag besteld Dinsdag middag binnen gewoon top

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Goed en netjes verpakt
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Correct en op de afgesproken datum geleverd. Ik kan en zal XXL ECHT aanbevelen.

Super tevreden, bezorging op een zeer klantvriendelijke manier gedaan. Alleen jammer dat ik 2 montageschroeven te weinig heb ontvangen. Ik heb de voorgeboorde gaatjes maar dicht gekit. Verder super tevreden.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Geweldig product en makkelijk te verwerken.
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Op tijd, goede beschrijving en mooie kwaliteit

Goede website en het product is exact wat wordt beschreven

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Mooie kwaliteit polycarbonaat platen en aluminium profielen

Vriendelijk personeel denken mee

Hebben er verstand van en geven goede raad zonder lang te wachten op antwoord . Dak is erg mooi geworden

• Beschrijf uw ervaring met het product Goed degelijk

Chauffeur verdiend een pluim

Alleen de communicatie tussen xxl direkt en vervoerder moeten beter. Chauffeur heeft het allemaal prima gedaan die verdiend een dikke 10.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Moet nog worden gebouwd
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Snelle levering alles netjes verpakt

alles wat ik had besteld was binnen enkele dagen binnen Alles was netjes verpakt

• Zou u het product aanbevelen? Ja

Snelle bestellen en netjes op maat gezaagd

• Beschrijf uw ervaring met het product Goed
  • Zou u het product aanbevelen? Nee

uitstekend bedrijf

Mooie overkapping en snel geleverd, er zat 1 verkeerde balk tussen maar na mailtje volgende dag nageleverd. prima service.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product ziet er netjes uit

Duidelijke website, goede producten

Ik zocht een betrouwbare betaalbare plexiglazen plaat en kwam uit bij xxldirect. Bestellen en levering was super. Toen het product bij me thuis stond en geïnstalleerd is door mij was het zoals ik het op de site had gezien. Op maat gemaakt en uitstekend geleverd.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Nette goede plexiglazen plaat die op maat is gemaakt

zeer goed

zeer goede producten, maar er is toch een min puntje, heb wat moeten bijbestellen , had daar trouwens contract opgenomen met xxl direct. maar ik moest apart bestellen, dat betekende dat ik geen gratis levering kreeg, maar er word dan wel alles in 1 keer geleverd. dat vind ik heel raar...

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product zeer goed

Snel

goede ervaring zeer snelle levering voor 8.00uur in huis 8.30 gemonteerd.

Snel en correcte bedrijf

• Beschrijf uw ervaring met het product Veranda profielen

Uitstekend!

Goed geregeld allemaal

• Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.
  • Zou u het product aanbevelen? N.v.t.

Goede en snelle levering

De aanvraag ging makkelijk snel en de levering idem dito. Prima service

• Zou u het product aanbevelen? Ja

Prima spullen maar helaas geen info over bevestigingstools

ik heb een bestelling geplaatst van polycarbonaat wit opalen platen voor op mijn terrasoverkapping. De oude overkapping laat te veel zonlicht door. Ik blijk nu achteraf nog een keer dat bedrag (330) nodig te hebben voor aluminium strippen die voor de oude overkapping niet nodig waren. De klusjes man was uitgenodigd en kwam er achter dat er niets was meegeleverd en geen uitleg was.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Kon niet bevestigd worden zonder extra aluminium profielen die extra geld kosten.
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Beste Jan Peter, Erg jammer om te lezen dat je niet tevreden over ons bent, vooral omdat wij niet helemaal begrijpen wat wij verkeerd hebben gedaan. Je hebt bij ons een aantal losse kanaalplaten besteld wat erg vaak voorkomt als mensen deze moeten vervangen omdat de oude platen niet meer goed zijn. Bij losse platen worden geen bevestigingsmaterialen meegeleverd, simpelweg omdat dit niet altijd nodig is. Wij hebben op onze site ook complete dak-pakketten staan waar wij, naast de platen in 1 pakket ook de bevestigingsmaterialen meeleveren. Wij zijn altijd telefonisch of via mail te bereiken dus neem bij twijfel gerust contact op zodat u direct de juiste materialen kunt bestellen. Wij zijn in ieder geval wel heel erg blij om te lezen dat je heel erg tevreden bent over onze mooie producten! Met vriendelijke groet, Klantenservice XXLdirect.nl

De PVC panelen werden perfect op maat en in kleur geleverd en zijn ideaal om daglichten te verduisteren.

Snelle correcte service

Bestelling was er zeer snel en alles netjes precies op maat

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Eerste indruk goede kwaliteit