Wandpanelen worden snel bezorgd, klantenservice goed te bereiken, geven duidelijk antwoord op je vragen. Ik ben zeer tevreden. Goede Kwaliteit/prijs.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Badkamer en toilet
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Goed te verwerken.
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beschadigd product ontvangen, herlevering verkeerde kleur

Probleem is nog niet opgelost, na een leverantie van 3 beschadigde platen was de herlevering ook foutief. Groot verschil in kleur. Vooralsnog geen passende oplossing van de leverancier.

• Beschrijf jouw ervaring met het product Zie klacht
  • Zou je het product aanbevelen? Nee

Via de website is het makkelijk bestellen. Levering gaat snel en goed. Materiaal voor het leggen van epdm op een schuurdak is goed.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Schuurdak
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Goed
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Alles goed geregeld en geleverd.

Alles perfect geregeld.Wij waren alleen verrast, dat de beschermlaag op de achterkant zat ipv de goede kant.Goed ingepakt en goede service van de brengservice

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Achterwand keuken
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Had iets fkexibeler mogen zijn

Kwaliteit!

Snelle vlotte levering, fijne website om je bouwpakket samen te stellen. In een dag stond de terrasoverkapping die een erg mooie en robuuste uitstraling heeft. Fijne handleiding erbij ook. Heel erg blij mee en zou andere mensen dit zeker aanraden!

• Zou je het product aanbevelen? Ja

Goed product, compleet en zeer vriendelijke mensen

Goede service, tijdige informatie van bezorgmoment, vriendelijk personeel En natuurlijk kwaliteit van product is mooi.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Veranda dak
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Compleet en mooie kwaliteit

Fantastisch bedrijf

Na mijn bestelling kreeg ik snel antwoord van een van de medewerkers want in eerste plaats had ik een foute afmeting geplaatst en betaald maar geen probleem bij deze firma op 1 dag alles terug geannuleerd geld teruggestort en kon ik op mijn beurt nieuwe bestelling plaatsen en na bestelling ging het vlug - telefoontje gehad om datum van levering af te spreken en op deze dag vrachtwagen op juiste uur alles netjes op de plaats die ik voorstelde geleverd door een vriendelijke chauffeur dus alles top en ik kan deze firma dan ook sterk aanbevelen++++top

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? terrasoverkapping
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Onze badkamer is zo geweldig mooi geworden, zeker door jullie prachtige muurplaten. Mijn vrouw heeft al foto's naar jullie gestuurd met het prachtige resultaat.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Badkamer
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Makkelijk te monteren en makkelijk schoon te houden
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Harry, Bedankt voor je fraaie review! Fijn dat je blij bent met het eindresultaat en de eenvoudige montage; dat vinden we leuk om te horen. Veel plezier met je mooie nieuwe badkamer en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

lekker snelle levering en mooi product

• Waarvoor ga je het product gebruiken? badkamer
  • Beschrijf jouw ervaring met het product zeer goed
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Bart, Bedankt voor je fraaie review! Fijn dat je blij bent met het product en de snelle levering; dat vinden we leuk om te horen. Veel plezier met je mooie nieuwe badkamer en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Snel en correct geleverd

Snel en correct

• Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Jos, Bedankt voor je fraaie 10 en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Goede en correcte afhandeling!!

Maatvoering van product exact zoals op de site is aangegeven waardoor het precies paste.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Schuifdeurgrepen
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Goed
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Kees, Bedankt voor je fraaie review! Fijn dat je blij bent met het product en de strakke maatvoering; dat vinden we leuk om te horen. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Vlotte en correcte service

vlotte en correcte service

• Waarvoor ga je het product gebruiken? badkamer
  • Beschrijf jouw ervaring met het product positief
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Tony, Bedankt voor je fraaie review en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

nette service en goed produkt

de aangekochte overkapping is gemaakt van goed materiaal en is makkelijk te plaatsen. Ok de prijs is goed. Dank je wel XXL direct

• Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Erik, Bedankt voor je fraaie review! Fijn dat je blij bent met het product en de eenvoudige montage; dat vinden we leuk om te horen. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Snelle levering in Belgie, producten prima verpakt.

Snelle levering in Belgie, producten prima verpakt.

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? dichtmaken overkapping
  • Beschrijf jouw ervaring met het product goede kwaliteit
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Jozef, Bedankt voor je fraaie review! Fijn dat je blij bent met de snelle levering en de goede verpakking; dat vinden we leuk om te horen. Veel plezier met je overkapping en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Plexiglas4mm, perfect op maat,zeer goed verpakt,snelle levering.

• Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Robert, Bedankt voor je positieve review! Fijn dat je blij bent met de snelle levering en de goede verpakking; dat vinden we leuk om te horen. Veel plezier met je plexiglas en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

prima!

Snelle levering, precies op maat.

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? dakje wc-schuur bij strandhuisje
  • Beschrijf jouw ervaring met het product voldoet prima.
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Nicolaas-Jan, Bedankt voor je fraaie review! Fijn dat je blij bent met de snelle levering en de goede maatvoering; dat vinden we leuk om te horen. Veel plezier op het strand en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

In één woord geweldig

Spullen werden snel geleverd. Nalevering en service ook top.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Carport
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Montage is eenvoudig
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Martin, Bedankt voor je fraaie 10! Veel plezier met je carport en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

mooi in orde geleverd

Goeie service, direct geleverd en mooi op maat.

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? serre
  • Beschrijf jouw ervaring met het product goede kwaliteit
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Matty, Bedankt voor je fraaie review! Fijn dat je blij bent met de snelle levering en de goede maatvoering; dat vinden we leuk om te horen. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

vlot

Bestellen gaat snel en de reactie er op ook. Er werd nog gebeld om de maten te verifieren. Vlotte mensen.

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? deuren
  • Beschrijf jouw ervaring met het product netjes afgewerkt, past precies
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Cees, Bedankt voor je positieve review! Fijn dat je blij bent met de eenvoudige bestelwijze en onze klantenservice; we denken graag met je mee. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Vlotte service en goede kwaliteit.

Heel goede service

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Welkomstbord
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Heel goed
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste IIlhame, Bedankt voor je fraaie review! Fijn dat je blij bent met de snelle levering en de goede kwaliteit; dat vinden we leuk om te horen. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Een bedrijf waar je op kan rekenen

Ik woon in België en kwam na veel prijsvergelijkingen op deze site terecht. En had informatie nodig om een dak te plaatsen voor mijn pergola. Via de chat kreeg ik al de informatie die nodig was. Na het bestellen werd het dak razendsnel geleverd. Het ligt er nu op en ben zeer tevreden. Alles is trouwens eenvoudig te monteren.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Dak voor pergola
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Super
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Arno, Bedankt voor je positieve review! Fijn dat je blij bent met de snelle levering en de goede kwaliteit; dat vinden we leuk om te horen. Veel plezier met je dak en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Spullen goed. Inpakken niet.

2 x zending binnen gehad. Beide keren slecht ingepakt waardoor beide zendingen met beschadigingen waren.. Product is goed . Uiteindelijk maar beste gebruikt maar niet 100 % tevreden.

• Beschrijf jouw ervaring met het product N.v.t.
  • Zou je het product aanbevelen? N.v.t.

Beste Eric, Bedankt voor je review en vervelend dat je niet helemaal tevreden bent! Natuurlijk lossen we dat graag op, dus als je even contact opneemt met onze klantenservice, weet ik zeker dat we tot een passende oplossing gaan komen. Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

Tot nu toe altijd tevreden. Bestelling en klantenservice top en beter als in België. Levering altijd correct zelf bij wijziging van levering adres.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Badkamer
  • Beschrijf jouw ervaring met het product De wandpanelen zijn gemakkelijk om te plaatsen en ook te versnijden
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Pierre, Bedankt voor je fantastische review! Fijn dat je blij bent met de snelle levering en onze klantenservice; dat vinden we leuk om te horen. Veel plezier met je mooie nieuwe badkamer en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

geweldig

snel en correct.

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? dak
  • Beschrijf jouw ervaring met het product goed
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Roeland, Bedankt voor je 9 en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

duidelijke site en alles goed bezorgd

de site was overzichtelijk en duidelijk, en de bestelde spullen werden netjes op tijd bezorgd. Ben zeer tevreden.

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? platen aan dakgoot bevestigen
  • Beschrijf jouw ervaring met het product mooi en goed
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Jaap, Bedankt voor je fraaie review! Fijn dat je blij bent met de goede levering en de informatie op de site; dat vinden we leuk om te horen. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Joris - Klantenservice XXL Direct

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.