Prima Levering snel en netjes

Website prima te volgen bestellen daardoor makkelijk daarna levering ook snel en keurig voor mij top bedrijf

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Waar het voor bedoeld is op dak
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Tot nu toe prima
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Super kwaliteit van de wandprofielen en vakkundig op maat gezaagd. Top Klasse!!!

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Douche
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Top!

Prima leverancier!

We kochten een achterwand voor het toilet ivm vervanging van het spoelgedeelte. Plaat werkt de wand keurig af. Paar keer telefonisch contact met XXL gehad. Snel te woord gestaan. Eén minpuntje, mij werd niet verteld dat niet álle platen op maat worden gezaagd.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Toilet
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Laat zich prima verwerken
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Cornelis, Bedankt voor je 10! Fijn om te lezen dat je goed contact hebt gehad met onze klantenservice. Vervelend dat je niet op de hoogte was dat niet al onze platen op maat worden gezaagd. Onze klik-wandpanelen koop je inderdaad per stuk en niet per vierkante meter. Zo te lezen is het gelukkig wel goed gekomen met het monteren van de plaat. Veel plezier met de nieuwe achterwand en graag tot een volgende keer in onze webshop of showroom. Met vriendelijke groet, Fenna - Klantenservice XXL Direct

Grandioos

bestelling gaat super makkelijk levering heel snel product prima bezorging keurig gewoon helemaal niks op aan te merken dus!

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? panelen woning
  • Beschrijf jouw ervaring met het product netjes op maat, goed verpakt
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Linda, Wat fijn om te lezen dat je zo'n goede ervaring met ons en onze producten hebt gehad! Veel plezier met de nieuwe wandpanelen en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Fenna - Klantenservice XXL Direct

Superkwaliteit !!!

Supersnel geleverd en een heel mooi product heel tevreden van !!!

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Badkamer en toilet.
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Superhandig
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Filip, Bedankt voor je 10! Wat fijn om te lezen dat je zo positief over ons bent. Veel plezier met je nieuwe badkamer en we ontvangen je graag nog eens in onze webshop of showroom. Met vriendelijke groet, Fenna - Klantenservice XXL Direct

Prima besteld en keurig afgeleverd. Helemaal naar wens.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Buitengevels
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Alie, Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je naar tevredenheid bent geholpen. Veel plezier met je nieuwe aankoop en graag tot een volgende keer in onze webshop of showroom. Met vriendelijke groet, Fenna - Klantenservice XXL Direct

Goede prijs, goede kwaliteit en snelle levertijd.

Aankoop overkapping aan muur. Goede prijs, goede kwaliteit en snelle levertijd.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Terrasoverkapping aan muur
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Goede kwaliteit
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Rudolf, Bedankt voor je 10 en bedankt voor de complimenten! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons. Veel plezier met je nieuwe terrasoverkapping en graag tot een volgende keer in onze webshop of showroom. Met vriendelijke groet, Fenna - Klantenservice XXL Direct

Perfectie

Grote keuze. Exacte maatvoering en zeer prettig contact.

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Afwerking van de woning
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Peter, Bedankt voor je 10! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons! Veel plezier met je nieuwe aankoop en graag tot een volgende keer in onze webshop of showroom. Met vriendelijke groet, Fenna - Klantenservice XXL Direct

Beschadeging

Hey xxl direct ik deed mijn pakket open en er zaten blutsen in mijn dakrand wat nu?

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Dak
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Slecht
  • Zou je het product aanbevelen? Nee

Beste Jonas, Wat vervelend dat er iets mis is gegaan tijdens het transport waardoor jij je pakket zo hebt ontvangen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling! We hebben je net proberen te bellen, maar helaas kregen we je niet te pakken. Zou je contact op willen nemen met de klantenservice via +31(0)88-1901200 of [email protected]. Dan gaan we dit samen oplossen. Met vriendelijke groet, Fenna - Klantenservice XXL Direct

Alles gegaan zoals het hoort.

Juiste artikelen geleverd, juiste aantallen, op tijd geleverd en goed verpakt.

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Afwerking plat dak tuinoverkapping
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Kwaliteit als verwacht.
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Ferdi, Bedankt voor je 10! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons. Veel plezier met je nieuwe aankoop en graag tot een volgende keer in onze webshop of showroom. Met vriendelijke groet, Fenna - Klantenservice XXL Direct

Wat je besteld wordt geleverd

Fijn product ommee te werken.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Douche
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Mooi en goed
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste M., Bedankt voor je 10! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons product. Veel plezier met je nieuwe aankoop en we ontvangen je graag nog eens in onze webshop of showroom. Met vriendelijke groet, Fenna - Klantenservice XXL Direct

Een bijzonder informatieve site voor mij in mijn zoektocht naar acrylaatplaat en geschikte klittenband. Snel antwoord en instructie op een vraag van mij. Zeer concurrerende prijs in vergelijking met andere aanbieders. Zorgvuldige bezorging.

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Raamgatafdekking met gat hierin gezaagd voor afvoerslang van mobiele airco.
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Goed te bewerken = genoemd gat te zagen. Klittenband van hun hield plaat keurig in kozijn van raam.
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Dolf, Bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Veel plezier met je nieuwe aankoop en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Fenna - Klantenservice XXL Direct

Vriendelijk flexibel, gewoon top!

Goede prijs en voldaan aan specifieke levereisen (specifieke dag en plaats). Ingehuurde transporteur was top!

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Overkapping buiten
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Makkelijk te verwerken.
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Jan, Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je van begin tot einde een goede ervaring hebt gehad met zowel ons als de transporteur! Veel plezier met je nieuwe overkapping en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Fenna - Klantenservice XXL Direct

Alles wat ik bestelde was perfect !

Mijn bestelling was plexiglas op maat gemaakt . Alles paste perfect en een zeer goede kwaliteit . De leveringsdatum was ook zoals aangegeven , dus heb ik er niet lang moeten op wachten . Ook een dikke pluim voor de koeriersdienst. Ik ben de naam kwijt , maar deze leverden perfect op de dag en het juiste aangegeven uur + een telefoontje een kwartiertje ervoor dat ze op komst waren . Kortom perfecte kwaliteit en service!

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Vitrinekast maken
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Nicole, Bedankt voor je mooie review, daar worden we blij van! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je ervaring met ons. Veel plezier met je nieuwe vitrine en graag tot een volgende keer in onze webshop of showroom. Met vriendelijke groet, Fenna - Klantenservice XXL Direct

Kan niet beter

Zaterdagmiddag besteld, dinsdag in huis. Superrr. Maandagmorgen nog even klantenservice gebeld, daar ook weer snel en goed antwoordt gekregen. En artikel goed verpakt en kwaliteit top.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Al in gebruik
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Top
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste M c., Bedankt voor je 10! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over zowel onze service als het product. Veel plezier met je nieuwe aankoop en we ontvangen je graag nog eens in onze webshop of showroom. Met vriendelijke groet, Fenna - Klantenservice XXL Direct

goeie plaat snelle levering

Goed op maat gemaakt , gemakkelijk om gaten voor electra er in te maken

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Achterplaat keuken
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Jaap, Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je zo'n goede ervaring met ons hebt gehad. Veel plezier met je nieuwe achterwand en graag tot een volgende keer in onze webshop of showroom. Met vriendelijke groet, Fenna - Klantenservice XXL Direct

Top product

Ik kan alleen maar zeggen dat alles verlopen is naar wens. Knap opmaat bezorgd en makkelijk aan de muur te brengen met zen tweetjes. Top!!!

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Keuken of badkamer
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Knap te bevestigen tegen de muren
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Johnny, Bedankt voor je 10! Fijn om te lezen dat jullie zo tevreden over ons zijn. Veel plezier met jullie nieuwe wandpanelen en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Fenna - Klantenservice XXL Direct

Geweldige service

Product besteld voor de keuken met behulp van de wandpaneel configurator. Het gewenste patroon kwam niet overeen met het geleverde. Maar even een telefoontje met de klantenservice en binnen 2 werkdagen werd het gewenste patroon geleverd door XXL direct. Top service

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? keukenachterwand
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Zeer mooi product en makkelijk te monteren
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Peter, Bedankt voor je 10! Vervelend dat er de eerste keer iets mis is gegaan. Gelukkig heeft mijn collega van de klantenservice je goed geholpen en is het toch goed gekomen! Veel plezier met jullie nieuwe achterwand en graag tot een volgende keer in onze webshop of showroom. Met vriendelijke groet, Fenna - Klantenservice XXL Direct

Ideale oplossing voor onze tuin.

Een hele prettige ervaring. Perfect op maat geleverd n.a.v. onze specificaties. Simpel te monteren volgens plan en een geweldig resultaat. Wij zijn er super blij mee!

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Overkapping
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Heel positief
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Gino, Bedankt voor je 10! Wat fijn om te lezen dat jullie zo blij zijn met het eindresultaat. Veel plezier met jullie nieuwe overkapping en graag tot een volgende keer in onze webshop of showroom. Met vriendelijke groet, Fenna - Klantenservice XXL Direct

Erg te vertrouwen

Precies maatwerk. Snelle levering. Vergeten onderdeel snel nageverd

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? N.v.t.
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Alles prima
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Bob, Bedankt voor je 10! Vervelend dat er eerst een onderdeel miste. Gelukkig is het snel opgelost. Veel plezier met je nieuwe aankoop en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Fenna - Klantenservice XXL Direct

Materiaal perfecr en alles geleverd volgens afspraak Zoals het hoort.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Terrasoverkapping
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Oke
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Jan, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons en onze producten. Veel plezier met je nieuwe terrasoverkapping en graag tot een volgende keer in onze webshop of showroom. Met vriendelijke groet, Fenna - Klantenservice XXL Direct

De polycarbonaat platen werden goed verpakt afgeleverd.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Aanhanger
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Hans, Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over ons! Veel plezier met je nieuwe platen en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Fenna - Klantenservice XXL Direct

Super positief

De eerste bestelling, een veranda, is heel erg goed verlopen. Totaal geen probleem en de veranda staat als een huis. De tweede bestelling om de zijkanten dicht te maken verliep zonder enige problemen. Een extra pluim voor de firma van der Hoef logistiek. De chauffeur heeft het precies op de plek neergezet waar wij het nodig hadden. Mijn compliment. En nu als ervaringsdeskundige ga ik zeker mijn derde bestelling binnenkort plaatsen bij XXL Direct. Een polycarbonaat plaat helder van 2.5 meter om de voorkant af te werken. Dan zijn wij helemaal klaar met onze droom veranda. Fam. Goes Friesland

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Veranda dicht maken aan de zijkanten
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Makkelijk, sterk en zeer gemakkelijk te bewerken.
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste familie Goes, Bedankt voor de 10, en wat leuk dat jullie op deze manier stap voor stap jullie eigen droomveranda maken! Fijn om te lezen ook dat de bezorging zo goed ging. Veel plezier met jullie nieuwe veranda en misschien tot nog weer een keer. Met vriendelijke groet, Fenna - Klantenservice XXL Direct

Mooi op tijd en perfect geleverd

Al een paar keer trespa besteld goed ingepakt en perfect op maat

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? N.v.t.
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Top
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Jo, Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je elke keer weer tevreden bent over ons. Veel plezier met je nieuwe aankoop en graag tot weer een volgende keer. Met vriendelijke groet, Fenna - Klantenservice XXL Direct

Geweldige service.

Had de pech dat de MuscleAider na volle oplading daarna maar 5 seconden werkte. Na fijn contact en advies van de helpdesk werd een nieuwe aangeboden die ik binnen een week in huis had. Kortom TOP.

• Jouw oordeel over het product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Massage hand na operatie.
  • Beschrijf jouw ervaring met het product Bevalt prima.
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Beste Henk, Bedankt voor je review. Ik denk alleen dat je deze review bij het verkeerde bedrijf geplaatst hebt. Wij verkopen namelijk geen massage apparaten. :) Toch veel plezier ermee! Met vriendelijke groet, Fenna - Klantenservice XXL Direct

PvmG Oranje 9

6666 LV Heteren