Zeer vlotte, snelle en goede service ontvangen

De bestelde dikte bleek niet op voorraad, een persoonlijk telefoontje daags na de bestelling boodt aan dat we een andere dikte voor dezelfde prijs kregen. De dag erna werd het al geleverd. Dik in orde!

• Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.
  • Zou u het product aanbevelen? N.v.t.

perfecte service !!

Ik kreeg een mailtje dat mijn bestelling op maandag ochtend tussen 0.700 en 09.00 uur bezorgd zou worden,op mijn eigen adres,tot 12.00 uur gewacht ten geen bestelling.gebeld naar het transport bedrijf,bleek een foutje te zijn. moest op dinsdag tussen 09.00 en 12.00 uur zijn .Al met al werd de bestelling keurig op tijd op een ander adres, waar de klus gedaan werd,piekfijn verpakt afgeleverd. Toppy..

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Alles paste perfect,tot op de mm.
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Enorm snelle levering en goede kwaliteit

Ik vond het best spannend om zo'n grote en dikke plexiplaat te bestellen, aangezien zoiets toch wel flink wat kost. Bij xxl was het net een paar tientjes goedkoper. Het was er enorm snel: een dag later om zeven uur s ochtends kwamen twee kerels hem na aanbellen hem in het donker in de tuin zetten. Handiger was geweest als ik even wist dat ze kwamen en ook zo vroeg, maar gelukkig was ik al zover aangezien de kinderen al om zes uur wakker waren, dus kon ik het tuinhek van het slot halen. Enige verbeterpuntje is dus...even melden wanneer het bezorgd wordt of even telefoneren ofzo, want als ik niet thuis was geweest hadden ze niet in de tuin gekunt. De plaat zelf is mooi, helemaal onbeschadigd, goed verpakt en precies de goede afmeting. Helemaal top.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Goede kwaliteit en geen beschadigingen
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Perfecte plaat voor ons doel. Snel en keurig thuis bezorgd! Dik tevreden - wij kunnen dit bedrijf aanbevelen!

• Beschrijf uw ervaring met het product Voldoet uitstekend

Mooie plaat

Prachtige plaat. Superglans of echt mat. Wij kozen voor de matte kant ivm kalkvlekken. Strak op maat gezaagd en netjes afgeleverd. Goed geïnspecteerd, want het is erg kwetsbaar. Ook bezorgen moest er foto van maken. Met de lijm erbij een fluitje van een cent om op de muur over bestaande tegels te plakken. Kortom ik ben XXL blij.

• Zou u het product aanbevelen? Ja

Snel en netjes op maat geleverd

Goed en snel geleverd en precies op maat

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Goed en op maat geleverd
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Alles snel en goed geleverd

Plexiglas perfect op maat en goed verpakt geleverd.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product perfect op maat gemaakt

snel en goed geleverd.

snel en goed geleverd.

Alles is super geregeld

Ook als er wat verkeerd is geleverd wordt het super snel opgelost. Ook de levering van de producten zijn keurig op tijd.

• Beschrijf uw ervaring met het product Goed

Snel en netjes afgeleverd

Goed.

snel geleverd

• Beschrijf uw ervaring met het product goed
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Ik had de verkeerde maten doorgegeven, dit viel op bij de besteladminIstratie van XXL , mij gebeld om te vragen over de maatvoering en vervolgens aangepast. Super service !

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Perfect voor mijn doel

Doen wat ze beloven.

Perfect op maat verzaagd en zonder schade geleverd. Top !!

• Beschrijf uw ervaring met het product Plexiglas 3mm
  • Zou u het product aanbevelen? N.v.t.

Netjes en snel geleverd

Prima prdukr

• Beschrijf uw ervaring met het product Prima

snelle levering en op maat

snelle levering en op maat

• Zou u het product aanbevelen? Ja

Zot vlot bereikbaar, perfect traceerbaar, top product

Eerste maal bij xxldirect besteld. Ik was eerst wat argwanend over de naam “xxldirect”, klinkt wat als een goedkope promowinkel, maar eens de service begon was duidelijk dat ze goed bezig zijn. Mooi geprijsd product, vlotte levering, prima qualiteit, en heeeel vlot bereikbaar.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Super kwaliteit!
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Goed, snel en concurrerend geprijsd

De bestelling werd geheel binnen de gestelde termijn onbeschadigd en compleet afgeleverd. Ook qua prijs komt XXL direct goed uit de bus. Handig is dat ik de bestelde dakpanelen als pakket kon uitzoeken met alle montage toebehoren. Een paar dingetjes er bij zoeken en klaar. Alles werd geleverd inclusief een uitgebreide klushandleiding.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Prima verpakt, ziet er goed uit. Geen tegenvallers.

Zeer goede service

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product prima
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

goede website, goede prijzen. Komen afspraken na. snelle levering.

• Zou u het product aanbevelen? Ja

Het deskundige personeel staat voor u klaar om u te adviseren en uw vragen te beantwoorden. Heel erg bedankt voor de snelle en prima levering van mijn bestelling. Betaalbare topkwaliteit en met hulp van een paar extra handen heb ik het hele dak in een dag in elkaar prima gezet! Nogmaals hartelijk dank voor de super snelle geweldige service en voor de uitstekende kwaliteit die jullie geboden hebben. Met vriendelijke groeten Jim Dickhoff

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Betaalbare topkwaliteit, makkelijk in elkaar zetten

precies vogens afspraak

sterke chauffeur.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product heel goed

Geleverd een compleet afdak

Snel geleverd, compleet met alles erop en er aan. Ruim voldoende rubber profielen. Duidelijke beschrijving voor een snelle montage. Alleen vergeten de avond tevoren de zending aan te melden.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product snel te monteren

UItstekend

Correcte levering, goed verpakt. Door mijn fout teveel vrachtkosten betaald. Werd prompt op de cent nauwkeurig terug gestort. Prima organisatie. Waarom een halve ster minder. De gezaagde uiteinden vertoonden veel braam. Dat gaf extra handwerk voor het plaatsen van de ongelijkzijdige alu-profielen. Ik weet dat dat volkomen glad kan worden uitgevoerd. Maar desondanks een pluim!

• Beschrijf uw ervaring met het product goed

Perfect service

Ik had verkeerd maaten doorgegeven, gelijk had de besteladministratie door dat dit fout was en met 1 telefoon gesprek met mij was alles geregeld. Top service!

• Beschrijf uw ervaring met het product Goed materiaal