Top service!

iets na 23.00u besteld en toch nog volgende dag in huis! Zeer tevreden!

Het is een feestje om met aardappeltwister te werken! De handelingen zijn simpel en het mes is zeer scherp mede hierdoor krijg je prachtige twister!

Erg goede en persoonlijke service en supersnelle levering. Friteuse van topkwaliteit!

Supersnelle levering

Al verschillende bestellingen gedaan en steeds tevreden

Super leuk en bedankt

Eerste paar moesten we even proberen hoe het werkte Maar het werkt super goed en ze smaken top Precies hetzelfde als je ze op een pretpark koopt alleen veel en veel goedkoper Ik geef een 10 voor het apparaat en de meegeleverde spullen

Bestellen gaat zeer gemakkelijk en alles wordt altijd correct bezorgd. Als er vertragingen zijn met transport kan ik altijd bij hun terecht. After-sale service is zeer goed, ik wordt altijd snel geholpen en ze volgen alles zeer goed op!

Top bedrijf

Spullen besteld volgende dag geleverd.

superzaak

snelle reactie op mail en zeer snel en netjes afgeleverd.

Top Service

Funky Chef is klantgericht en is aan te raden.

ben zeer tevreden

de wafels zijn super lekker en gemakkelijk om te bereiden alles kant en klaar. iedereen is happy als hij er mag van eten.

De levering was uitzonderlijk snel!!

Apparaat zelf nog niet getest

super snelle levering !

én heeeeeel lekker !

Ik had nog wat vragen dus heb ik telefonisch navraag gedaan. Snel en deskundige uitleg gekregen. 's Middags besteld en volgende ochtend voor 09.00 uur werd alles geleverd. Alles prima voor elkaar.

Snelle levering en goede kwaliteit

superblij met mijn bestelling, ziet er nog beter uit dan ik had verwacht, een aanrader , zal ik vaker kopen

Uitstekend, doet wat ervan verwacht wordt.

Mooi ding, werkt als een tierelier. Hij lekt niet. Perfect voor poffertjes of kleine pannenkoeken. Voor de grotere pannenkoeken komt er te weinig beslag uit.

Steeds snelle levering Top product

uitstekend

snelle en correcte levering top !!!

Snelle levering en zorgvuldige afhandeling van je bestelling.

Goed en snel

Snelle afhandeling

super service

Direct antwoord gekregen, zelfs op zondag! dag nadien al geleverd!!! Mooi verpakt, zeer tevreden, u ziet mij nog passeren! Nog een beetje oefenen voor de perfecte wafel, maar toestel is alvast super! bedankt

Kwaliteit

Apparaatje gekocht om zelf aardappeltwisters te maken. Stokjes erbij van 4mm en heerlijke kruiden. Ik maak nu thuis minstens zo lekkere twisters als die je koopt in een pretpark.

Geweldige service!

Door een foutje tijdens de verzending was mijn grootverpakking discodip kapot gegaan en was het in mijn brievenbus, op ons erf en in de woonkamer één groot feest. Meteen contact opgenomen met Funky Chef en ik had al de volgende dag een nieuwe box in huis! Deze was gelukkig wel heel gebleven. Top service!

snelle levering en lekker eind product. Heb zelf nog wat custerd toegevoegd.

Mooie op tijd en makkelijk receptuur

Over Funky-Chef.nl

Funky-Chef.nl is de vernieuwde naam en website van Funky-Kitchen.nl waar je alles vindt wat je nodig hebt om aardappel twisters, poffertjes, crepes, lollywafels en bubblewafels te maken. Daarnaast hebben wij ook een breed assortiment met de lekkerste professionele bakmixen en diverse foodgrade stokken in alle maten voor oa. aardappel twister, lollywafels, suikerspin, bbq en nog véél meer! Wij verkopen aan consumenten maar ook aan professionele afnemers voor oa. evenementen, markten, braderieën, cafetaria’s en restaurants. Wij zijn dan ook niet voor niets dé funfood specialist van Nederland en België!