Snelle levering.top

Goeie snelle levering... Fijne spullen...

Snelle en correcte levering

Mooi product

Responsive, always in time

Good overall service Quick responses Fast and reliable deliveries

top firma

snelle levering, goede kwaliteit.

De wafel lolly mix, stokjes en bakspray

Zeer lekker mix en makkelijk te maken tijdens een activiteit of snel bijmaken tijdens een activiteit, stokjes proper en sterk en de bakspray op het heet wafelijzer maakt geen rook en verdeeld mooi.

Super zoals bij iedere levering

Bij mijn afwezigheid is het pakket mooi binnengezet bij mijn hoog bejaarde buurvrouw

Bijna foutloos

Producten voorradig, snelle levering Goede verpakking, foutloos Minpunt is het duurder wirden van de producten en nu ook blijkbaar de transportkosten.

Duidelijke site, snel geleverd

Duidelijke site, snel geleverd

Volgende dag geleverd. Top

Top levering

Super tevreden

Zelfde product overal anders 2 euro duurder. Snel, goed ingepakt en perfect staat toegekomen.

Super gemakkelijk

Een doopfeestje met de luikse en brusselse wafels voor de familie gedaan. Heerlijke wafels, lekker gesmult en super makkelijk. Een geslaagd feestje. De emmer witte chocolade ook besteld. Heerlijk op de wafels maar ook om vers fruit in te soppen. Enkel even terug in koeling te zetten.

Lekker snel

Gelukkig snel geleverd... top

Snel en correct

Mijn bestelling is snel geleverd en voldeed aan de verwachting.

goede service

was snel geleverd moet nog gebruiken maar de service is goed

Prima !

Snel geleverd (in Frankrijk!) en blij met het product!

Perfecte levering dag na bestelling en stevig en goed verpakt, en de deegwaren een droom om mee te werken

Top klantenservice

Hele goed contact gehad met klantenservice over geleverde product, met duidelijk uitleg hoe dit te gebruiken.

Aanpassing bestelling

De bestelling welke ik had geplaatst kon de volgende dag zonder moeite aangepast worden en er werden geen extra verzendkosten berekend

Heerlijke wafelmix.

Makkelijk in gebruik en snelle verzending.

In orde

Prettig om mee te werken goed en ook de smaak is priema

Perfect spul

Ik als stroopwafel verkoper, bestel hier graag.

Goed service

Heb alles wat wij nodig het Alleen als veel besteld moet toch verzendkosten betalen Dat is jammer

Dag Gerard, Dank voor je review! Wij berekenen geen verzendkosten door in onze productprijzen dus vandaar dat deze apart in rekening worden gebracht, ongeacht de grootte van de bestelling. De term 'gratis verzending' is eigenlijk ook misleidend want uiteindelijk betaald je als klant altijd voor gemaakte kosten. Wij houden het daarom liever transparant en overzichtelijk. We wensen je goede zaken toe en hopen je snel weer terug te zien in onze shop!

Snel levering en goed produkt

Super snelle levering

Zeer tevreden nette verpakking, snelle levering

Over Funky-Chef.nl

Funky-Chef.nl is de vernieuwde naam en website van Funky-Kitchen.nl waar je alles vindt wat je nodig hebt om aardappel twisters, poffertjes, crepes, lollywafels en bubblewafels te maken. Daarnaast hebben wij ook een breed assortiment met de lekkerste professionele bakmixen en diverse foodgrade stokken in alle maten voor oa. aardappel twister, lollywafels, suikerspin, bbq en nog véél meer! Wij verkopen aan consumenten maar ook aan professionele afnemers voor oa. evenementen, markten, braderieën, cafetaria’s en restaurants. Wij zijn dan ook niet voor niets dé funfood specialist van Nederland en België!