Volledig mijn goesting

Vlotte bediening perfect hetgeen ik wenste beste dank

Geslaagde aankoop

De wafels kleven niet aan het wafelijzer, het is prima in onderhoud, op 2 minuten hebben wij tevreden klanten!

Geweldig product

Ik bak heel veel taarten en ik gebruik altijd deze spuitbussen..de prijs is goed en de kwaliteit kon niet beter .ik ben heel tevreden

Prima dienstverlening door de klantenservice

Uitstekende opvolging en communicatie Correcte levering

Geheel vlekkeloos verlopen.

Dank voor het prima apparaat voor een prima prijs.

Goede service en levering

Webshop overzichtelijk, snelle levering en top producten!

Goede spullen

Ik bestel meestal de kruiden van de aardappel twister plus stokjes goede kwaliteit super en snelle levering.

Goede comunicatie top klantenservice.

Goede service snelle verzending

Supersnel geleverd, topservice!

super bedrijf

leveringen altijd op tijd, geen gezeur lossen alles op, als er wat is, ben zeer tevreden en het lekkerste beslag!

Goed maar probleem dat hij kantelt als je de deeg in doet

Top, zowel snelheid als verzorging. En het product.

zeer goed

Snelle levering. De laatste bestelling Bubble wafel mix zit in 10 zakken van 1 kg, en dit bevalt ons veel beter dan één 10 kg zak.

heel goed gegaan

en heel snel ook al

Deze pan hebben wij nu 10 maanden in gebruik elke dag woord hij gebruik zo een 10 uur per dag staat hij aan op onder lekkere falafel te bakken. Wij denker er aan om er nog een aan te schaven. Om dat hij nu te klein woord. Gr Tyros Libanese Foodkar. Amsterdam

Snel verzonden en artikelen naar wens

Duidelijke site en vlot te bestellen. Artikelen netjes verpakt en naar wens. Zaterdag besteld maandag in huis. TOP!

Lollywafelmix was een succes!

De lollywafelmix was er snel en alle kids op het feestje waren superenthousiast! Gemakkelijk in gebruik en lekker!

Maakt belofte helemaal waar

Duidelijke site, eenvoudig bestellen en snelle levering. Ook voor de hobby kok de juiste kwaliteit voor nette prijzen!

snelle levering en product naar verwachting

Zeer goede verzorging

Zeer goede verzorging en snelle levering

Perfect!

Goede en snelle service. Volgende dag netjes bezorgd en leuk contact met eigenaar!

goede toestellen en snelle servies

Bestellen heel simpel , betaling is een zeer goede prijs en snelle levering

Goede en snelle bezorging. Kom zeker terug

Over Funky-Chef.nl

Funky-Chef.nl is de vernieuwde naam en website van Funky-Kitchen.nl waar je alles vindt wat je nodig hebt om aardappel twisters, lollywafels en bubblewafels te maken. Daarnaast hebben wij ook een breed assortiment met de lekkerste professionele bakmixen en diverse foodgrade stokken in alle maten voor oa. aardappel twister, lollywafels, suikerspin, bbq en nog véél meer! Wij verkopen aan consumenten maar ook aan professionele afnemers voor oa. evenementen, markten, braderieën, cafetaria’s en restaurants. Wij zijn dan ook niet voor niets dé funfood specialist van Nederland en België!