Goed maar probleem dat hij kantelt als je de deeg in doet

Top, zowel snelheid als verzorging. En het product.

zeer goed

Snelle levering. De laatste bestelling Bubble wafel mix zit in 10 zakken van 1 kg, en dit bevalt ons veel beter dan één 10 kg zak.

heel goed gegaan

en heel snel ook al

Deze pan hebben wij nu 10 maanden in gebruik elke dag woord hij gebruik zo een 10 uur per dag staat hij aan op onder lekkere falafel te bakken. Wij denker er aan om er nog een aan te schaven. Om dat hij nu te klein woord. Gr Tyros Libanese Foodkar. Amsterdam

Snel verzonden en artikelen naar wens

Duidelijke site en vlot te bestellen. Artikelen netjes verpakt en naar wens. Zaterdag besteld maandag in huis. TOP!

Lollywafelmix was een succes!

De lollywafelmix was er snel en alle kids op het feestje waren superenthousiast! Gemakkelijk in gebruik en lekker!

Maakt belofte helemaal waar

Duidelijke site, eenvoudig bestellen en snelle levering. Ook voor de hobby kok de juiste kwaliteit voor nette prijzen!

snelle levering en product naar verwachting

Zeer goede verzorging

Zeer goede verzorging en snelle levering

Perfect!

Goede en snelle service. Volgende dag netjes bezorgd en leuk contact met eigenaar!

goede toestellen en snelle servies

Bestellen heel simpel , betaling is een zeer goede prijs en snelle levering

Goede en snelle bezorging. Kom zeker terug

Goede duidelijke communicatie

Goed. Alleen bezorging duurde extreem lang. Service echter dermate goed dat dit gecompenseerd werd.

Prima service!

Goede en vlugge service, in één woord perfect.

Mijn 1 ste bestelling, ze belde me zelfs om uitleg te geven en dingen voor te stellen om beter te kunnen werken. Topfirma

Super besteld en de volgende dag in huis

Gewoon super

Topservice!

Zeer klantvriendelijk en een hele goede service! Zojuist suikerspinstokken besteld. Het bleken echter de verkeerde te zijn. Ik werd direct keurig gebeld en van advies voorzien. Nu heb ik alsnog de juiste! Echte toppers!

Absoluut perfecte service vanaf de presentatie van het aanbod, de bestelling tot en met de levering

Kwaliteit prijs goede ervaringen

Kwaliteit prijs Goede ervaring

goede service

goede service

Snelle service. en levering.

Top product, heb er mijn aardappelen gisteren mee gebakken. En binnenkort heb ik een wafelbak waar dit product uitstekend zal werken.

Goed product, snelle levering

Na bestelling, kreeg ik het pakketje keurig verpakt en snel aangeleverd. Dank je wel voor de service

Over Funky-Chef.nl

Funky-Chef.nl is de vernieuwde naam en website van Funky-Kitchen.nl waar je alles vindt wat je nodig hebt om aardappel twisters, lollywafels en bubblewafels te maken. Daarnaast hebben wij ook een breed assortiment met de lekkerste professionele bakmixen en diverse foodgrade stokken in alle maten voor oa. aardappel twister, lollywafels, suikerspin, bbq en nog véél meer! Wij verkopen aan consumenten maar ook aan professionele afnemers voor oa. evenementen, markten, braderieën, cafetaria’s en restaurants. Wij zijn dan ook niet voor niets dé funfood specialist van Nederland en België!