Supersnelle levering

Goede kwaliteit

Correcte levering.

Als er wat is, dan denken ze met je mee. Had een grote bestelling geplaatst, wat ik snel nodig had. Normaal kon het 4/5 werkdagen duren. Terwijl kleine bestellingen zo binnen 1/2 dagen er al zijn. Ze hadden er gelijk werk van gemaakt, en kon gelukkig eerder komen. Of het werd geannuleerd,zodat je in kleinere getallen kon bestellen. Super en snel geregeld, ook contact ging heel makkelijk.

zeer tevreden en snelle levering

zeer tevreden en snelle levering top!!!!

Komen afspraken na

Snelle bezorging. Duidelijke website.

Was top.

Supersnelle levering.

Hoge verzendkosten

Er komt zeker 10 % bij voor verzending

Goed product

Voor het voetbalkamp bestel ik hier altijd de marshmallow stokken. Deze zijn goed lang zodat er veilig geroosterd kan worden boven het vuur.

Correcte en snelle levering

Wel vind ik de transportkosten vrij hoog.

Dag Linda, Bedankt voor je beoordeling! Wij berekenen geen verzendkosten door in onze productprijzen, vandaar dat deze per pakket tot 23kg apart worden berekend. De term 'gratis verzending' is in onze optiek ook een misleidende term want als klant betaal je namelijk altijd voor de verzending! Verkopers berekenen deze kosten namelijk gewoon door in de productprijzen want het moet toch uit de hoogte of breedte komen ;-). Maar omdat wij hoofdzakelijk zware pakketten versturen betalen wij een fikse opslag voor het extra gewicht. De kosten die wij doorbereken zijn een heel stuk lager dan de werkelijke kosten dus we nemen al een groot gedeelte voor onze eigen rekening. Ik hoop je hiermee iets meer duidelijkheid te hebben gegeven en hopen je snel weer terug te zien in onze shop! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Snelle levering.top

Goeie snelle levering... Fijne spullen...

Mooi product

Responsive, always in time

Good overall service Quick responses Fast and reliable deliveries

top firma

snelle levering, goede kwaliteit.

De wafel lolly mix, stokjes en bakspray

Zeer lekker mix en makkelijk te maken tijdens een activiteit of snel bijmaken tijdens een activiteit, stokjes proper en sterk en de bakspray op het heet wafelijzer maakt geen rook en verdeeld mooi.

Super zoals bij iedere levering

Bij mijn afwezigheid is het pakket mooi binnengezet bij mijn hoog bejaarde buurvrouw

Bijna foutloos

Producten voorradig, snelle levering Goede verpakking, foutloos Minpunt is het duurder wirden van de producten en nu ook blijkbaar de transportkosten.

Duidelijke site, snel geleverd

Duidelijke site, snel geleverd

Volgende dag geleverd. Top

Top levering

Super tevreden

Zelfde product overal anders 2 euro duurder. Snel, goed ingepakt en perfect staat toegekomen.

Super gemakkelijk

Een doopfeestje met de luikse en brusselse wafels voor de familie gedaan. Heerlijke wafels, lekker gesmult en super makkelijk. Een geslaagd feestje. De emmer witte chocolade ook besteld. Heerlijk op de wafels maar ook om vers fruit in te soppen. Enkel even terug in koeling te zetten.

Lekker snel

Gelukkig snel geleverd... top

Snel en correct

Mijn bestelling is snel geleverd en voldeed aan de verwachting.

goede service

was snel geleverd moet nog gebruiken maar de service is goed

Prima !

Snel geleverd (in Frankrijk!) en blij met het product!

Over Funky-Chef.nl

Funky-Chef.nl is de funfood specialist waar je de lekkerste kant-en-klare bakmixen kunt vinden voor poffertjes, crepes, churros, pannenkoeken, lollywafels en bubblewafels. Daarnaast hebben wij ook een ruim assortiment met diverse disposables en foodgrade bamboestokken voor oa. aardappel twister, lollywafels, bbq en nog véél meer! Wij verkopen aan consumenten maar ook aan professionele afnemers voor oa. evenementen, markten, braderieën, cafetaria’s en restaurants. Wij zijn dan ook niet voor niets dé funfood specialist van Nederland en België!