super service!!

leveringen en service zijn super!! antwoorden ook heel snel als je vragen hebt

Snelle levering en heel goede producten

Erg goeie levering en erg leuk om dingen mee te doen

Erg handig

Uitstekend tevreden

De bakspray die ik heb besteld voldoet mij geweldig. Daarbij ook nog zeer snelle levering. TOP !

Super service, goed en snel. Toppie !!!

---

Ik had een vleesthermometer besteld. Bij gebruik werkte die niet goed. Na 1 email al direct een andere toegezonden gekregen. Later kreeg ik zelfs nog een analyse, omdat ze meerdere klachten bij die serie hadden, waarom de eerste niet goed werkte. Echt alles zonder probleem verlopen. Super service. Bedankt.

Top product met geweldige service!

Allereerst zijn de bakjes superfijn in gebruik. Ze kunnen in de vriezer, de magnetron en in de vaatwasser. Heel fijn voor mealprepping. Zeker als je een druk leven en weinig tijd hebt. Het helpt mij enorm om me aan mijn sport voedingsschema te houden. De vakken zijn prettig ingedeeld en er kan meer dan genoeg in. De dekseltjes sluiten perfect aan. Minpuntje is dat het dichtdoen en heropenen wel wat moeite kost, omdat je ze echt heel goed moet aanduwen rondom. Note: ik heb reuma, dus misschien kost het een ander minder moeite. Ik vind de prijs/kwaliteit verhouding zeer passend. Dan de service: Ik heb2 verpakkingen in 1x besteld en 1 van de dekseltjes was defect. Vond ik jammer, maar aangezien ik er wel genoeg had, geen reden om te gaan klagen. Ik kreeg echter een heel proactieve persoonlijke mail van de leverancier met de vraag of alles naar wens was. Ik legde uit dat dat antwoord volmondig ja was, maar dat er helaas 1 dekseltje kapot was. Hij bood toen uitzichzelf aan een nieuwe op te sturen. Superblij. Zojuist is die levering binnen gekomen (volgende dag al!) en er zat niet 1 dekseltje in maar gewoon een volledig nieuwe set doosjes! Wow! Dat is nog eens klantvriendelijkheid en service. Dat zie je helaas nog maar zelden. Top leverancier die zijn vak verstaat. Kan de bakjes, maar ook deze leverancier dan ook aan iedereen aanbevelen!

Top service!!!

Snel geleverd en bij vragen altijd snel antwoord. Ik gebruik meerdere producten professioneel van Funky Chef en de kwaliteit is werkelijk super! Merci!

Suoer

Alles correct

Delivered with 10 hour's

Lekkere gemakkelijk wafels

Lekker met warm fruit en ijs of slagroom

goed prijs-kwaliteit

Stevig product , vlot verloop aankoop-levering. prijs-kwaliteit voor aanvaardbare prijs Hopelijk nog jaren plezier van. Top van jullie.

Perfect en snelle levering

Goede kwaliteit, perfect en snelle levering.

Had nog niet veel met mijn machine gedaan , nu kwam het goed uit het was een waar succes

lekkere mix

...

Product voldoet niet

Product was te zwaar. Snel werd de mogelijkheid geboden om het product te retourneren

Topproduct

Luikse wafelmix besteld ,volgende dag geleverd. Top product met goede smaak, kinderen waren er erg blij mee ! bestel snel weer

Vlotte service

Besteld en geleverd. De saus was over datum, maar na het sturen van een foto direct geld terug zonder discussie. Goede service zoals je het wilt. Voor de rest dik tevreden.

Top !!

Binnen 24 uur was het thuis geleverd!!

Heerlijke poffertjesmix

Voor t eerst besteld nog niet alles geprobeerd. Poffertjes waren heerlijk, beter dan koopmans. Ik bestel snel weer. Goede en snelle levering.

Zeer snelle en correcte levering

Leuke producten en snelle levering!!

Snel geleverd en prima producten!

uitstekend

goede service

Werkt super

Over Funky-Chef.nl

Funky-Chef.nl is de vernieuwde naam en website van Funky-Kitchen.nl waar je alles vindt wat je nodig hebt om aardappel twisters, poffertjes, crepes, lollywafels en bubblewafels te maken. Daarnaast hebben wij ook een breed assortiment met de lekkerste professionele bakmixen en diverse foodgrade stokken in alle maten voor oa. aardappel twister, lollywafels, suikerspin, bbq en nog véél meer! Wij verkopen aan consumenten maar ook aan professionele afnemers voor oa. evenementen, markten, braderieën, cafetaria’s en restaurants. Wij zijn dan ook niet voor niets dé funfood specialist van Nederland en België!