Perfecte levering dag na bestelling en stevig en goed verpakt, en de deegwaren een droom om mee te werken

Top klantenservice

Hele goed contact gehad met klantenservice over geleverde product, met duidelijk uitleg hoe dit te gebruiken.

Aanpassing bestelling

De bestelling welke ik had geplaatst kon de volgende dag zonder moeite aangepast worden en er werden geen extra verzendkosten berekend

Heerlijke wafelmix.

Makkelijk in gebruik en snelle verzending.

In orde

Prettig om mee te werken goed en ook de smaak is priema

Perfect spul

Ik als stroopwafel verkoper, bestel hier graag.

Goed service

Heb alles wat wij nodig het Alleen als veel besteld moet toch verzendkosten betalen Dat is jammer

Dag Gerard, Dank voor je review! Wij berekenen geen verzendkosten door in onze productprijzen dus vandaar dat deze apart in rekening worden gebracht, ongeacht de grootte van de bestelling. De term 'gratis verzending' is eigenlijk ook misleidend want uiteindelijk betaald je als klant altijd voor gemaakte kosten. Wij houden het daarom liever transparant en overzichtelijk. We wensen je goede zaken toe en hopen je snel weer terug te zien in onze shop!

Snel levering en goed produkt

Super snelle levering

Zeer tevreden nette verpakking, snelle levering

Altijd goeie en snelle service

Altijd top en snel

Goeie service en snelle levering voor een scherpe prijs

Goeie service en snelle levering voor een scherpe prijs

Uitstekende website makkelijke betaling snelle levering! Top!

Top kwaliteit

Snel verzending Uitstekende smaak

Super !!!!

Snel geleverd en zeer lekker .

De Jaap, staat altijd gereed om een gepast antwoord/oplossing te geven op eventuele vragen/opmerkingen. Vriendelijk en behulpzaam. Topproducten. Snelle levering.

LEKKER SNEL BEZORGD.

Als beginnende ondernemend is alles nieuw. Sommige leveransiers hoor je niks en is het pakje er opeens Maar bij jullie alle duidenlijkheid. En optijd verstuurt. Super. Ik ben tevreden

Super snelle service, na bestelling volgende dag al in huis!!!

Super snelle goede service!!

Lekker en krokant

Top product

Altijd goed.

goed spul, vlot geleverd

diverse premixen bestel tesamen met de bakspray. voor de events die ik doe is de kwaliteit meer dan goed. mengt snel en bakt goed De Roode Kip kan weer op tournee

Alles is prima verlopen

Zowel de producten als de levering zijn volgens wens verlopen.

Perfecte service, niets op aan te merken!

Kwaliteitsvol materiaal, helemaal conform de reclame. Geweldig!

Leuke en lekkere bakervaring

Met deze kant en klaar mix weinig uitdaging maar zeer tevreden over het resultaat! We hebben gesmuld!

topproduckt

vlotte afhandeling top service doe zo verder

Over Funky-Chef.nl

Funky-Chef.nl is de funfood specialist waar je de lekkerste kant-en-klare bakmixen kunt vinden voor poffertjes, crepes, churros, pannenkoeken, lollywafels en bubblewafels. Daarnaast hebben wij ook een ruim assortiment met diverse disposables en foodgrade bamboestokken voor oa. aardappel twister, lollywafels, bbq en nog véél meer! Wij verkopen aan consumenten maar ook aan professionele afnemers voor oa. evenementen, markten, braderieën, cafetaria’s en restaurants. Wij zijn dan ook niet voor niets dé funfood specialist van Nederland en België!