Snelle levering Toppie Lo

Zeker nog bestellen in toelomst

Mijn bestelling was super snel klaar Ik ga zeker aanbevelen by vrienden

Prima doseerfles

Gebruik ze voor het maken van poffertjes en kleine pannenkoeken. Handig en voldoende stevig in gebruik.

snel en correct

Namiddag besteld, dag erop geleverd. In België. Top !

Goed spul en nu de donkere dagen er aan komen is bakken gezellig hier smult de hele fam van de zelf gebakken stroopwafels

Levering snel. Jammer dat het wafellolly apperaat niet meer op de site staat.

SNELLE EN CORRECTE SERVICE

Ik heb al een paar keer besteld bij Funky chef. Nooit problemen gehad. En een snelle levering. Eén van de weinige leveranciers die alles correct afwerkt.

Mijn ervaring is goed

Goed meel komt op tijd altijd

Prima verpakte goederen en snelle levering!

Prima producten, snelle levering

snel, beter dan eerder

Goed mee te werken

snelle levering en zijn geld waard.

Een fijne samenwerking. zoals het hoort.

Correct

Zaten spuitbussen stuk in de doos en zonder discussie onmiddelijk vervangen door nieuwe. Volgende dag reeds ontvangen. Top service. Ook tevreden over aangekocht product.

Snelle en correcte service, lekkere mix!

Met een paar kliks een bestelling kunnen plaatsen die op de beloofde termijn werd geleverd. De wafelmix is superlekker en heel gemakkelijk in gebruik. Gewoonweg top over heel de lijni

Lekker goede service betaalbaar lekker en goed verpakt

Lekker

Lekker, makkelijk, snel

snelle levering prima producten

snelle levering en prima producten communicatie ook top.

Makkelijk & lekker "alleen water toevoegen" churro mix

De alleen water toevoegen churro mixen besteld. Topspul. Makkelijk & ook nog eens Lekkere churro's. Deeg dik genoeg maken, dan bakt het goed in de frituur. Goede prijs kwaliteit. (Extern aangeschafde spuitzak met kartelkop barste). Voor dik churrodeeg is een ik schat professionele spuitzak wel benodigd. Opgelost door een andere spuitzak & dan maar geen originele churrovorm. Smaakte iig net zo lekker :)

Juist wat ik nodige had. Goede kwaliteit.

Top!! Snelle levering

Top!!

Snelle levering en netjes verpakt.

Perfect!

Ruim aanbod, overzichtelijke website. Goede prijs - kwaliteit en bovenal snelle levering.

Supersnelle levering!

Wij gaan hier vaker bestellen.

Julianastraat 28 5151VV Drunen

Over Funky-Chef.nl

Funky-Chef.nl is de vernieuwde naam en website van Funky-Kitchen.nl waar je alles vindt wat je nodig hebt om aardappel twisters, poffertjes, crepes, lollywafels en bubblewafels te maken. Daarnaast hebben wij ook een breed assortiment met de lekkerste professionele bakmixen en diverse foodgrade stokken in alle maten voor oa. aardappel twister, lollywafels, suikerspin, bbq en nog véél meer! Wij verkopen aan consumenten maar ook aan professionele afnemers voor oa. evenementen, markten, braderieën, cafetaria’s en restaurants. Wij zijn dan ook niet voor niets dé funfood specialist van Nederland en België!