Mooi materiaal en snelle zending

Mooie stof en goed vermelding van de naam

Goede service, makkelijk bestellen

Mijn kraamkcadeau kon bij de jonge ouders worden afgeleverd met een kaartje erbij dat ik zelf kon invullen. In deze corona tijden is dit ideaal. Omdat ik niet zelf op bezoek kan gaan heb ik ze toch vast een cadeau kunnen geven. Het bezoek komt na mijn vaccinaties. Goed opgelost.

Snelle en goede service

Geweldig en goed mee gedacht

Uitstekend service !

Wat een goede service. Complimenten aan Astrid die super vriendelijk was en snel reageerde op de WhatsApp berichten... ook laat in de avond. Dankzij haar kon het mooie ingepakte cadeautje op tijd worden gegeven. Nog hartelijk bedankt !

Mooi luxe verpakking met oog voor leuke details, snel geleverd en een schattige koala beer.

Super snel geleverd, de volgende dag was het er al. Mijn artikel was zeer luxe ingepakt met oog voor leuke kleine details, bijvoorbeeld er hing een leuke kaartje eraan met mijn boodschap aan de ontvanger, met een klein speentje erbij....dat zijn leuk attente accenten. Koala met hartslag, muziekje heb ik nog niet gehoord maar het was heel enthousiast ontvangen en over 7 maanden ligt Koala bij de baby, eventueel troost te geven.

Snelle levering, prachtig product

Ik bestelde een badcape voor een baby. De naam werd erop geborduurd. Prachtige kleur groen. Keurig netjes de naam erop geborduurd. Een origineel kraamcadeau. Snelle levering, leuk ingepakt. Doen!

Mooie kado’s en prima service en uitvoering

Snelle levering, precies zoals hoopt dat het zal zijn!

Een gepersonaliseerd cadeau besteld, binnen enkele dagen al binnen! Lekker zacht, goede kwaliteit en precies zoals het op het plaatje staat afgebeeld. Ik ben helemaal blij en kan niet wachten het cadeau te geven tijdens onze kraamvisite dit weekend.

Super snel geleverd, ondanks de december drukte

babypakket Knuffelbeer Bella en een badcape beide met naam besteld, super mooi

Professionele en snelle levering

Snel en foutloos!

Aangenaam verrast dat ons cadeau ook rond de Kerstdagen 2 dagen later al in Belgie werd afgeleverd!, en in de juiste uitvoering.

Heel snel geleverd

Prachtige teddybeer ontvangen

Grandioos

Ondanks de Corona perikelen snelle afhandeling en snelle bezorging Feestelijk ingepakt Top

Mooi product, snelle levering.

Net voor de kerst een kraampakket besteld. Werd supersnel verzonden en kwam ruim op tijd. Ook de klantenservice was zeer vriendelijk en ik kreeg snel en duidelijk antwoord op mijn vragen. De ontvangers van het kraampakket waren zeer blij en verrast.

Alles ging goed en snel

Elke keer wanneer ik een bestelling doe wordt ik uitstekend geholpen

Zo leuk!

Fantastisch cadeautje gekocht voor mijn zoon en schoondochter, zij verwachten in mei hun eerste kindje, ik wilde graag nog een kleinigheidje kopen voor onder de kerstboom. Gelukt dus! Leuk in een zakje verpakt met een kaartje en een speentje als sleutelhangertje. Top.

Goede ervaring

Goede service en snelle levering, top

Zo leuk om hier te bestellen! Mooi verpakt!

Super geholpen

Goede service en logische werkwijze

Snelle en goeie levering, precies geleverd zoals op de foto!

Makkelijk te bestellen via website Persoonlijke boodschap mogelijk Mooi verpakt

Leuke webwinkel!

Heb wat leuks kunnen kiezen voor mijn lieve neefje! Kraam cadeaus zijn al best lastig tegenwoordig dus erg leuk om de samengestelde cadeautjes te kunnen kiezen!

Tevreden met mijn bestelling.

Het cadoutje is heel leuk en de verzending was erg snel.