Mooie duidelijke website, met leuke producten. Niet te duur. Borduursel ook mooi. Snel geleverd Mijn achterneefje is er blij mee :)

Vlotte snelle service, mooi product

Vlotte snelle service, mooi product

Prachtig cadeau, snelle levering en goede kwaliteit

We hebben een mooi cadeau besteld en dat werd sneller en mooier geleverd dan verwacht. Goede kwaliteit en heel mooi ingepakt. Aanrader.

Hele verzorgde en vlotte service

Heel positief

Zeer vriendelijk aan de telefoon, snelle levering en zeer goede kwaliteit. Ben zeer tevreden met mijn aankoop.

Erg tevreden!

Super snelle levering, bestelling nog op het laatste monent aan kunnen passen. Erg vriendelijk.

Geweldig.

Geweldig mooi kado. Prima service ietwat prijzig.

Geweldige kwaliteit, leuk verpakt en heel snel geleverd!

Geweldige kwaliteit, leuk verpakt en heel snel geleverd!

Echt nog individueel advies als je denkt het kan niet doen ze alles om het mogelijk te maken uit zichzelf helemaal to

Fantastisch goed geholpen!

Cadeautjes vielen ook enorm in de smaak!

Verrassend mooi, verpakking zeer leuk gedaan kaartje met mini speen.

Je krijgt wat ik ervan verwachte met een mooie verpakking om het item

Betrouwbaar

Snel geleverd, top service!

Keurig verzorgd en op tijd afgeleverd

Het door mij bestelde badjasje, met naam, kreeg ik keurig verpakt, met felicitatiekaartje tijdig toegezonden. Netjes afgewerkt. Het kraambezoek was een fijn moment, zeker als je zo'n mooi cadeautje kunt overhandigen. Een aanrader. MARY

uitstekend

mijn ervaring met Babykadowinkel is: Heel Goed !

Waanzinnig goed

Snel en zeer goed verzorgd

Goed en zeer snel

Alles klopt

Uitgebreid assortiment en snelle levering

In het weekend besteld en reeds dinsdags afgeleverd. Product naar wens al werd ik op het verkeerde been gezet zodat ik dacht dat het cadeau een rammelaar en een bijtring zou bevatten en dat ik alleen voor de rammelaar moest bijbetalen. Na het cadeau uitpakken gezocht naar de bijtring maar die was niet aanwezig. Bij het nazien van de factuur bleek dit een leesfout mijnerzijds te zijn en kon ik alleen een keuze maken tussen één van beide. Dit vond ik erg verwarrend in de bestel-informatie staan, Verder belangrijk aanstaande vader en moeder heel blij met dit onverwachte cadeau.

Keurige communicatie en netjes conform afspraak bezorgd

Keurige communicatie en netjes conform afspraak bezorgd

Mooie kwaliteit en top gedaan!

Geweldige service

Leuke selectie om van te kiezen en heel persoonlijk te maken. Werd ook snel geleverd en de nieuwe ouders zijn er super blij mee

Stipte levering

Een foto gekregen van een gelukkige moeder. Het cadeau was nog mooier dan dat ik mij had voorgesteld

geweldig- mooie producten, fraai verpakt

goede kwaliteit, de kleinkinderen spelen er al jaren mee en mooi afgewerkt

Snel geleverd en goede kwaliteit

Eerst via de app contact gehad of het gewenste product op tijd geleverd kon worden. En daarna alles snel gemaakt en verzonden. Hele goede service en mooie kwaliteit van de producten.

Snel en klantvriendelijk

Heel fijn dat er snel contact met mij werd opgenomen over het cadeau, de betaling en de tekst. Fijn ook dat er keuzemogelijkheden bleven voor mij! Dank daarvoor!

leuke cedootjes en goede levering

netjes optijd bezorgt