Teleurstellend kado

Dit kado betrof een mutsje van dunne stof die te klein was voor een gemiddeld jongetje van 4 maanden, een soort van handdoekje en een opgerolde luier. Inclusief verzendkosten was dit ongeveer 30 euro, bij het geven van het kado schaamde ik me enorm. Positieve punten: zeer snelle bezorging en mooie verpakking.

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent met het artikel. Het door u bestelde artikel bestond uit een babymutsje met naamborduring, houten haarlokdoosje, een monddoekje en een pampertje inclusief cadeauverpakking met wenskaartje zoals vermeld in de omschrijving en productfoto bij het artikel. Het mutsje heeft de maat 62/68 en bij het artikel staat meerdere malen vermeld dat het mutsje klein uitvalt.

Prima service, goede communicatie

Op een vraag van mij werd meteen gereageerd, een oplossing aandragend. Verder word je keurig op de hoogte gehouden van de stappen in het proces tot aan aflevering aan de deur.

Kado is perfect bezorgservice waardeloos

Kado is hartstikke leuk. Maar bezorging via GLS is waar de loos.

Hartelijk dank voor uw feedback. U heeft uw bestelling op donderdag 28 oktober geplaatst. Wij hebben de track&trace nagekeken en zien dat uw bestelling donderdag 28 oktober is verzonden en op vrijdag 29 oktober bij u is aangeboden. Helaas was u op dat moment niet aanwezig. Vervolgens is GLS maandag 01-11 (GLS bezorgt niet in het weekend) weer bij u geweest en is uw bestelling afgeleverd. Het kan gebeuren dat wanneer de geadresseerde op dag van levering niet aanwezig is de aflevering een werkdag later is.

Super quick and professionally embroidered

Perfect!!!

Snelle levering en goed product.

Heel goede service

Alles werd goed verpakt goed geleverd.

Superleuk kado

Superleuk kado, heel mooi ingepakt en binnen 1 dag al thuis

Supersnelle levering , goede kwaliteit

De levering, hoewel het een gepersonaliseerd artikel betrof, werd echt heel snel bezorgd , smiddags besteld , de volgende ochtend bij mij thuis. De kwaliteit van het badjassen was erg mooi en ook mooi geborduurd !

Prima, zoals het hoort.

Snelle reactie op vragen, gesteld via de e-mail. Snelle en correcte levering. Niets op aan te merken.

Goede kwaliteit snelle levering

Goede kwaliteit knuffel en mooi geborduurde tekst. Ook was de levering netjes binnen de geadverteerde tijd. Netjes verpakt in een niet al te grote doos.

Zeer tevreden!

Leuke cadeautjes, snel geleverd en goede klantenservice!

Precies zoals ik het graag had

Overzichtelijke site...makkelijk te bestellen ...snelle levering...top kwaliteit

Veel keus, originele ideeën , snelle levering

Makkelijk, snel en leuk

Goede service en snel geleverd! :-)

Goede service en snel geleverd! :-)

Snelle bezorging en alles kwam netjes aan.

Prima en snel geregeld, nette verpakking en zeer creatief gedaan.

Top! Service

Dankjewel voor het mooie pakket war ik gekocht heb bij jullie

Hele goede service

Hele goede service ik kreeg iets niet voor elkaar en je kon ze appen en dat ging super. snel antwoord, werd netjes geholpen en ik ben zeurpiet als het om service gaat.. ben heel tevreden.. verander niet !

Snel en leuk verpakt

Ik ben zeer tevreden over de snelheid van de levering en hoe het ingepakt is. Het ziet er zo leuk uit, echt iets waarmee je leuk Te voorschijn kan komen.

Originele persoonlijke kraamcadeautjes

Prettig contact met de verkoper. Zeer tevreden over de snelle levering en de producten. Tot de volgende kraamcadeau!

Persoonlijk contact en aanpassing op verzoek!

Persoonlijk (App) contact, snelle behandeling en zelfs het te borduren lettertype kon worden aangepast naar het type van het geboortekaartje, super leuk! En de volgende dag in huis, tóp!

Voldeed helemaal aan verwachtingen

Eerste kennismaking met babykadowinkel. Goed bevallen en ook de ontvanger van het kado was erg positief