Babypakket met rugtas

Het ziet er goed uit en ook binnen de aangegeven tijd bezorgd

Super product en service!

Een gepersonaliseerde badjas gekocht. Super mooi product en mooi bedrukt zoals ik het wil. Ook heb ik het binnen twee werkdagen mogen ontvangen. Thanks!

Keurig geregeld

Duidelijke site, snel geleverd en duidelijke factuur

Snelle levering en precies wat ik wilde hebben!

Alles was netjes verstuurd in mooi materiaal

Snel en goed geholpen en mooie kwaliteit

Het cadeau wat ik besteld had werd voorzien van de naam van de baby. Dit was na 2 dagen klaar en met 3 dagen had ik het pakketje in huis. Erg mooi geworden en de ontvangers waren ook zeer tevreden!

Leuk, makkelijk, snel en goed

Makkelijk te bestellen, leuk assortiment, extra aandacht via mail, snelle levering

Goede service en kwaliteit

Zelf heb ik het kado pakket met naamkoffer niet gezien, maar de ouders reageerden enorm enthousiast en waren méér dan blij verrast! Heel gaaf gedaan en ook de inhoud beviel hem goed.

Goede kwaliteit, snel geleverd.

Al meerdere keren hier besteld. Leuke pakketten, goede prijs, snelle levering.

Super.

Duidelijke site, snel geleverd, mooi product (knuffelhondje met geluidjes).

Origineel en kwalitatief cadeau!

Zeer goede ervaring. Snelle levering. Hoogwaardige kwaliteit en gezellig ingepakt. Een origineel kraamcadeau, waar je mee kunt aankomen!

snelle levering, mooi product

Een gepersonaliseerd kado besteld. Ik werd netjes op de hoogte gehouden tijdens het leveringsproces en het werd op tijd bezorgd. Mooi verpakt en een goed product.

Zeer slechte service, slechte bereikbaarheid.

Zeer slechte service, slechte bereikbaarheid.

Goedendag, Hartelijk dank voor uw feedback. U had uw bestelling geplaatst met de betaalmethode "Bedrijven op rekening". Zoals vermeld in onze voorwaarden gaan wij bij een eerste bestelling van een bedrijf met deze betaalmethode eerst controleren. Daar wij te weinig konden controleren hebben wij u verzocht een andere betaalmethode te kiezen en hebben wij u een mail met een betalingslink gestuurd. Wij hebben geen voice-mail bericht, mail of app van u ontvangen met een vraag en/of opmerking. Daar wij geen reactie/betaling hebben ontvangen wordt uw bestelling na twee dagen automatisch geannuleerd, zoals vermeld in de mail die wij naar u hebben gestuurd.

duidelijke website, vlotte afhandeling

Gewoon goed

Super kwaliteit

Nette bezorging en updates.

Werd goed op de hoogte gehouden van de status van het pakketje.

Tevreden met de bestelling en het product

De website heeft een ruim assortiment en het bestelproces verloopt erg soepel. Zelfs toen ik nog een wijziging aan het bezorgadres wilde maken was dit meteen geregeld. De bezorging was ook goed en de ontvanger was erg blij met het product.

super

Hele snelle levering en heel erg mooi verpakt. Kwaliteit is super.

Goed !

Snelle levering , goede kwaliteit

Snelle levering en mooi ingepakt! In de toekomst zal ik hier zeker weer iets bestellen.

Veel keus en variatie

Op de website is er veel keus en variatie voor cadeautjes. Minpuntje is dat het op de foto groter lijkt dan werkelijk, maar dat is begrijpelijk.

Dubbele knuffel

Een erg leuke knuffel voor de baby en een knuffel voor de service....

Top service, goed bereikbaar, attent bij levering

Een super mooi kraamcadeau via babykadowinkel.nl ontvangen voor onze tweede spruit. Leuk verpakt ontving ik oa een houten letter voor op de babykamerdeur. Omdat onze oudste peuter opviel dat haar broertje wél een letter op zijn deur had, heb ik babykadowinkel gevraagd of zij ook haar letter in het assortiment hadden. Zeer ATTENT kreeg ik kosteloos ook haar eerste letter voor op haar kamerdeur nagestuurd. Super SERVICE! Dank!! Dochter blij = ouders blij!

Geweldig snelle levering!

Mooi kado laten sturen naar een collega, gelijk de volgende dag al geleverd en de badponcho zag er heel mooi uit met naam erop.

Snelle levering, mooie knuffel en badcape met naam erop, en leuke kadoverpakking

Supersnelle levering, mooi product

Voor mijn nichtje een mooi knuffeltje met naam besteld. Supersnel geleverd en naam perfect op knuffeltje gezet. Precies zoals op de foto's op de website. Aanrader!