Wat steaks en varkensvlees besteld

2 wagyu steaks en een Livar rollade besteld. De Australische en Japanse entrecote waren allebei zeer smakelijk, maar de Japanse vult zeer snel. 100 gram p.p. Is absoluut meer dan genoeg voor de gemiddelde persoon. De Australische is goed te eten als een normale steak. Complimentair Secreto BBQ vlees bijgekregen. In de oven bereid en ook zeer lekker, beetje vergelijkbaaar met fricandeau maar dan malser, jucier en smaakvoller. Er was een kleine issue met de levering. Complimenten aan de klantenservice die dit dezelfde avond na 21:00 nog heeft opgepakt. Voor het geval je twijfelt of je moet bestellen. Ja, de prijs is misschien een beetje aan de hogere kant van het spectrum vergeleken met andere aanbieders, maar de kwaliteit is er ook zeker naar. Heb zojuist mijn tweede bestelling geplaatst bij de Butchery en ik kijk er dit keer nu nog meer naar uit!

Andere verwachtingen

Ik had secreto iberico gekocht (900 gram) en tot mijn verbazing zatten er 8 filelapjes in. Niet te doen op de green egg. Ik was in de veronderstelling dat het 1 of 2 stukken zouden zijn.

Goed verpakt en ingevroren aangeleverd, vlees is topkwaliteit!!

Ik val in herhaling gewoon weer fantastisch

Communicatie geweldig en alles op tijd. Kwaliteit helemaal perfect. Picanha en beenham waren heerlijk

Gisteren de kipfilet geprobeerd, echt lekker!!!

Gisteren de kipfilet verwerkt. Wauw, geen vieze natte zooi in de pan maar echte kip. Voor ons niet meer wat anders dan fit.

Vlees, goed vlees

Van het weekend genoten van de wagyu shortribs. Het is even werk met het bereiden, maar dan het je ook wat. Aanrader!

Mooi product snelle levering!!

Ik had een mooie wagyu mbs 8/9 bavette en twee wagyu mbs 8/9 entrecotes besteld. Deze waren zeer snel geleverd en van uitstekende kwaliteit!

Excellent quality and service

I tried Butchery.nl for the first time this past weekend, and ordered a rib eye rubia gallega dry aged 21 days. Easily the best steak I've ever had. Service was excellent and delivery on time.

Snelle levering, echt: voor 23 uur besteld volgende avond geleverd! Top! Dan stijfbevroren in goede verpakking... Maar dan de hamvraag: hoe smaakt de Secreto berico???? In één woord hemels! Handig in overzichtelijke porties... Dus dat gaan we nog eens doen! Een vraag: kan de verpakking gewoon bij plastic afval?

Super lekker vlees

Picanha was super mals, Plus extra varkens vlees, Nice!

Super kwaliteit

5 sterren ...als ze de verse worst minder zout zouden maken! Snelle levering, goed vervoerd. Dierenwelzijn en geen onnodig transport, vind ik waardevol.

Erg goed

Goede producten, goede en snelle levering

Super lekker en verrassend aanbod

Groot assortiment met verassende producten. Livar worst met cheddar en walnoot is super combi en de sukadelapjes van angus beef zijn zoveel lekkerder dan supermarkt vlees en veel beter gesneden en verwerkt. Alles keurig knetterhard bevroren aangeleverd in vloeibare stikstof. Prima prijs kwaliteitsverhouding.

Prima ervaring door service en kwaliteit

De site is duidelijk en het bestellen is makkelijk Het vlees was buitengewoon goed De service uitstekend, op het afgesproken tijdstip heel netjes verpakt en gekoeld afgeleverd.

Geweldig, snelle bezorging super kwaliteit

Geweldig, gaan we zeker vaker doen!

Mooi aanbod en snelle levering

Ruime keuze in mooi vlees en levering ging ook zeer soepel.

Altijd erg goed: goed vlees, mooie verpakking en prima bezorging. Ik hoop alleen wel dat de kant en klaar maaltijden weer eens terug komen.

Snelle levering goed verpakt en uitstekend vlees.

Bestel regelmatig vlees en het is iedere keer een feestje. goed kwaliteit vlees. Snel en goed verpakt geleverd.

Snelle service en goed ingepakt vlees! Top!!

Wagyu A5+

Levering was snel,goed en vlees was goed verpakt. Kwaliteit is super! Vlees was fantastisch en heb nog nooit zo'n lekker stuk vlees gehad.

Het lekkerste vlees dat wij proefden

De tasting selection van Angus vlees was zo goed, dat wij weer bestelden. Wat een smaak en sappigheid! De levering was prima; diepgevroren, duidelijk geëtiketteerd.

Super levering

Australian wagyu mbs 9 was heerlijk. En super snelle levering! Volgende avond nog in huis.

Weer helemaal terug in Japan

Wij gaan ieder jaar naar Japan o.a. om zoveel mogelijk lekker eten te proberen. Helaas zit dat er niet in dit jaar, dus was dit stuk Wagyu "the next best thing" en dat was het zeker. Super kwaliteit, en de verpakking en bezorging waren top en met aandacht verzorgt. Ik zou iedereen aanbevelen het een keer te proberen.

all good

very good

Over The Butchery

Online Slagerij & Traiteur met superieure vleesrassen en Dierenwelzijn Garantie.