Fantastische service en ongekend goed vlees!

Gisteren in Belgie besteld, maar helaas te laat voor de same-day delivery. Even gebeld met het top team en een delivery gehad op tijd voor mijn geplande BBQ met vrienden. Commentaar vrienden over de Angus ribeye: "beste stuk vlees dat ze ooit hebben gegeten". Veel beter wordt het niet! Dankjullielwel

Excellent

Zeer mooie website met een uitgebreid assortiment. Ik kocht voor mijn jarige man Wagyu entrecote en Wagyu burgers. Zeer snelle levering en vlees van een prachtige kwaliteit. Ik was benieuwd naar de smaak na ontdooiing van de producten, maar we werden niet teleurgesteld. Wij zullen in de toekomst opnieuw bestellen bij The Butchery!

Goed!

Goed vlees! Leuke soorten vlees. Keurige klantenservice, bepaalde burgers waren niet beschikbaar, snel legde ze contact met me. Oplossing was snel gevonden.,heel prettig

Excellent product and customer Service

The product was indeed excellent as it promised. The delivery arrived on time without any complications and as requested it has been taken out of the freezer earlier.

Bestellen, levering en vlees prima

Eerste ervaring met de the Butchery. Assortiment prima. Keus aflevering prima. Aflevering:producten prima diepgevroren verpakt. Enig minpuntje voor mij is dat de hoeveelheden agv diepgevrorenheid niet te splitsen zijn naar kleinere proporties. Kan natuurlijk wel maar dan moet je de spullen eerst laten ontdooien en daarna weer invriezen. En ja dan verlies je kwaliteit, immers dan is het wellicht de zoveelste x dat het vlees wordt ingevroren.

Prachtig vlees, niet erg mileuvriendelijke verpakking

Ik vond het vlees echt prachtig maar zou graag zien dat jullie de plastic koelverpakking terugnamen bij levering, net als de doos. Dat kan echt niet meer tegenwoordig.

Uitstekend assortiment keurig geleverd

Eerste keer een bestelling gedaan welke uitermate keurig en volgens afspraak geleverd is. De volgende items besteld: 1. Secreto Iberico 2. Wagyu ossenhaas 8+ Australia 3. Rubia Gallega Burgers 4. 4 braadworst LIVAR De Livar braadworsten kreeg ik gratis erbij :):) Gisteren de Wagyu 8+ ossenhaas gegeten en deze was erg lekker. Superzacht en door de mindere dooadering van het vet een subtiele Wagyu smaak. Wij zijn zelf gek genoeg geen fan van de 5+ Wagyu vanwege de sterkere smaak waardoor de 8+ echt een aanrader is. De overige producten nog niet geproefd maar het belooft wel wat. Vooral erg benieuwd naar de Secreto die binnenkort de pan of de BBQ in gaat :):)

Op en top

Ik ben zeer tevreden goede kwaliteit groot assortiment en altijd optijd en nu krijg ik ook nog recepten opgestuurd geweldig ik heb bij meerdere online slagers besteld maar de kwaliteit was het niet overall zeer tevreden

Super slager!

Ben erg tevreden met jullie. Mooi en zeer uitgebreid assortiment. Tot nu toe altijd genoten van de prachtige stukken vlees en lekkere worstjes! Groeten van een chef-kok!

Goed vlees snel geleverd

Het vlees was lekker en de gewichten waren nagenoeg correct. Enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat een aantal dingen niet vacuum zijn gebleven na het ontdooien

Ik had voor kerst een gourmet vlees pakket gekocht. En het was echt heerlijk. Het vlees was lekker mals. Dus ben er erg tevreden over het vlees van The Butchery

Serieuze vakman

Dacht 'n bijzondere hamburger te bestellen, maar bleek bij nader inzien niet bijzonder omdat bij 'n niet nader te noemen groothandel, de hamburger de helft goedkoper was. Dit gemeld en super goed opgelost door Bert Jan. Geen gezeur of wat dan ook en zelfs het verschil terug mogen ontvangen! Dit geeft veel vertrouwen. Deze slager neemt zijn klant en het vak slager, zeer serieus.

Prima service, heerlijk vlees

Vlees bestellen bij The Butchery was een heel soepel proces, net als het verzenden en de communicatie daarover. We ontvingen heerlijke waar, met als enige kritiekpuntje dat de eendenborsten aan de dunne kant waren. Voor de rest geen aanmerkingen, dus een aanrader!

Another great experience at The Butchery!!

Another perfect order! Top quality meat and great service.

Snel geleverd en heerlijk vlees

Wat een heerlijk vlees!!

Goede kwaliteit Netjes geleverd Zeker een aanrader

Goede kwaliteit

Gemakkelijk bestellen in de online omgeving. Bezorging precies zoals afgesproken. Kwaliteit van het vlees perfect.

Hi Dees, Dank je wel voor je mooie review. Stellen we enorm op prijs! Groet, Suzanne

Speciaal vlees voor een speciale prijs

Aantal keren verschillende soorten vlees besteld (maar vooral wild) en altijd uitstekende kwaliteit. Perfect bevroren ingepakt en vervoerd en supersnel geleverd. Vraag via de mail binnen 2 dagen beantwoord. Prijs is vanzelfsprekend hoger om al deze kwaliteiten te kunnen bekostigen. Kortom een 10.

Hi Ralph, Dank voor de mooie woorden. Worden we blij van! Groet, Suzanne

Goede Levering & Kwaliteitsvlees

Goede Levering & Kwaliteitsvlees

Hi Ifran, Superbedankt voor de mooie review. Worden we blij van! Gr. Suzanne

Top vlees

Goed vlees eerlijke prijs goede levering

Hi Joep, Dank voor de mooie beoordelingen. Waarderen we enorm. Groet, Suzanne

Top!!

Op maandag Mangalitza procureur en Rubia Gallega Burgers besteld. Alles werd de volgende dag keurig diepgevroren aan huis afgeleverd. Procureur laten ontdooien en op de bbq verwerkt tot pulled pork. Geweldig!! Burgers in de diepvries en week later laten ontdooien en bereid. Zeer goed van smaak! Ik zal zeker vaker vlees bestellen via The Butchery en de Rubia Gallega Burgers zitten er dan weer tussen.

Eerste bestelling was top!

Voor de feestdagen wouden wij graag een wat uniekere maaltijd maken en ben via google terecht gekomen bij The Butchery. Zelf eerst gekeken naar reviews van bestelling door anderen en heb hierdoor mijn bestelling geplaatst. Heb wel even getreuzeld bij het bestellen, omdat er veel opties waren. Maar gelukkig wel het vlees kunnen bestellen wat ik wou. Ik vond het fijn dat ik kon aangeven wanneer ik het wou laten bezorgen. Gezien ik het nog niet direct nodig had. Toen het eenmaal binnen kwam was het goed bevroren afgeleverd en kon het gelijk de diepvries in. Heerlijk genoten van een vers stuk vlees. Opties vlees: 5/5 Bestellen: 5/5 Kwaliteit van de vlees (vers): 5/5 Bezorging: 5/5

Goede website, service en after sales!

De podukten van de Butchery zijn goed! Ik bestel sinds kort via deze website en ben erg tevreden. Een erg uitgebreid assortiment en de kwaliteit is goed! Ook een vraag over de bereiding (wildzwijnrack) wordt snel en goed op geanticipeerd!

Goed product en goede klantbeleving

Een uitgebreid assortiment aan kwaliteit uitstekend vlees. Het bestelproces is makkelijk en de levering netjes en zoals afgesproken.

Over The Butchery

Online Slagerij & Traiteur met superieure vleesrassen en Dierenwelzijn Garantie.