Tomahawk black angus

Afgelopen week een tomahawk black Angus steak besteld. Zeer tevreden over de levering en meldingen over het tijdstip van bezorgen.

Kwaliteit en snelle levering

Ik bestel nu ongeveer een half jaar vlees bij de Butchery. De kwaliteit van het vlees is werkelijk subliem te noemen! Ook de levering is snel en goed

Vlees van goede kwaliteit snel thuis geleverd

Meerdere malen besteld. Het loopt altijd soepel en altijd tevreden met het vlees. Ook regelmatig leuke acties in de webshop.

Super kwaliteit

Hele goede A5 wagyu!

Top vlees voor een goede prijs, snel en netjes bezorgd.

Zeer snel geleverd, goede kwaliteit vlees en prijs kwaliteit ook goed. Zou alleen nog graag iets meer variëteit in het dry aged gebied zien.

Super lekker!

Ik had de prime ribeye steaks. Absoluut top!

Goed en lekker

Snel en lekker vlees

Hele snelle levering. En hele hele goede kwaliteit vlees. Op vragen wordt snel en netjes gereageerd.

Goed vlees, snel bezorgd!

Meerdere malen vlees besteld. Altijd dezelfde of volgende dag diep gevroren in huis. Kwalitatief goed vlees!

Top producten

Top producten!

Groot aanbod en top kwaliteit

Groot aanbod goede kwaliteit.

Produkt uitstekend; transport zeer burocratisch

Eerst was er de zeer frustrerende logistiek. Daarna de smaaksensatie. The Butchery moet serieus oppassen om met top producten door ergerniswekkend logistiek geneuzel in totaliteit slecht te worden beoordeeld. Bij mijn beoordeling met sterren heb ik de logistiek niet meegenomen anders was/waren er 1 ster ca 2 sterren overgebleven.

Super!!!

De beste online butcher momenteel op de markt. Altijd super kwaliteit vlees welke perfect bevroren aangeleverd wordt! Waygu specialist, zoek niet verder!

prima, duidelijk en snel

goede track and tracé, kwaliteit vlees prima. heerlijke spareribs gekocht. de e-mails worden snel beantwoord en een goed contact

Fantastisch vlees, snelle levering

Een Wagyu JAP A5 ribeye en entrecote besteld. Fantastische kwaliteit en snelle levering. Echt een aanrader.

Great source of proteins of any sort

MEat came in on time, and the quality was top grade

Top vlees,en top service

Alles perfect geregeld,reageren snel op mail.

Doen wat ze beloven

Mooie kwaliteit lamsrack

Tweede keer bij The Butchery lamsracken besteld. Snelle levering en goed verpakt. Enorm van genoten, volgende keer weer.

Kwaliteit in 5 sterren

Ik ben zeer tevreden over 'The Butchery'. Goede kwaliteit, snelle levering en brede selectie aan vlees en andere producten. Als er wat niet goed gaat, lossen ze het netjes en vlot op.

Super mals en lekker

Voor het eerst een bestelling bij "The Butchery"! Super ervaring en lekker mals vlees, ruime keuze kwaliteit vs prijs vlees. Vandaag weer een bestelling geplaatst :-).

Snel geleverd, prijs ok

In het algemeen ben ik erg tevreden van het vlees en de levering. Bij aankomst zat er wel een levende spin in onze doos, dat was niet zo aangenaam.

Standaard zeer goed

Leveringen altijd op tijd. Kwaliteit van de producten altijd super.

Nog niet alles geproefd, maar de Louis style ribs waren fantastisch!

Goede levering, alles nog keurig bevroren. Smaak van de ribs waren echt fantastisch. De andere producten (burgers en entrecôtes) nog niet gegegeten.

De betere iberico ribs

Na een mindere ervaring bij Nice2meat voor iberico ribs nu weer prima ribbetjes in huis voor een lekkere bbq sessie. Gerne wieder!

Over The Butchery

Online Slagerij & Traiteur met superieure vleesrassen en Dierenwelzijn Garantie.