Prima kwaliteit en snelle levering

Prima kwaliteit en snelle levering

Simpelweg heerlijk

Tweede keer dat ik een aantal kilo aam vlees bestel en wederom snel en dik in orde bezorgd. De vorige bestelling was wat minder en daarom was ik wat terughoudend met een tweede keer bestellen maar dit is nu meer dan goed gemaakt. Gaat zeker vaker besteld worden.

Gevarieerd, kwaliteit, smakelijk

De gourmetschotel was meer dan genoeg voor drie personen. Iedereen vond het heerlijk!

De (paas)gourmet was zoals altijd weer heerlijk

Ik had een speciaal verzoek en dit werd zoals altijd super netjes afgehandeld. The Butchery gourmet is onze vaste prik voor steengrillen. Je proeft het verschil, echt heerlijk.

Black Angus bavette

Heerlijke Italiaanse pinwheels gemaakt met Black Angus bavette van The Butchery. Pure kwaliteit!

Slechte bezorgdienst(Trunkers)

Zeer ontevreden over de buitengewoon slechte bezorgdienst waar zij mee samen werken.

Avond ervoor besteld en volgende dag al binnen.

Supergoed !!!!

2de maal besteld goede en snelle service en kwaliteit van het vlees een aanrader zijn jullie !!

Geweldig blij met wat ik besteld en dus ontvangen heb.

Goed!

Goede kwaliteit! Kom zeker bij jullie terug!!

Waanzinnig goed

Alles wat ik besteld heb was gewoon waanzinnig goed. En het was nogal wat. Levering ook altijd supergoed en snel. Misschien wat aan de prijs €€€ maar daarvoor wel echt goeie producten!!!

Geweldige producten, uitstekende service

Geweldige producten, uitstekende service

Prima vlees, goed aangeleverd, goed verpakt

Ik schrok mij rot omtrent de afmeting van de 350 gram Ribeye ESP Angus Iberico die vacuüm en bevroren wordt aangeleverd. Bij het uitpakken neemt het formaat gelukkig toe. Je zal willen weten hoe die smaakt als hij van de BBQ komt. Perfect... Het Black Angus PRIME USA gehakt vond ik te fijn gemalen waardoor ik niet het beoogde resultaat haalde op de bbq.

Gewoon top!

Nu al meerdere keren mijn vlees besteld, en het is echt werkelijk waar top! Iedere keer weer keurig aangeleverd. Ga zo door!!!

Mooi assortiment, voor goede prijs

Erg blij met Butchery. We kopen regelmatig voor speciale etentjes luxe vlees (lam, wagyu). Kwaliteit is altyd goed. Zeker aan te raden! Groet Eva

Heerlijke top kwaliteit

Het Japanse Wagyu Vlees is buitengewoon lekker.

Heerlijk vlees

Top vlees, top bezorging

Snel geleverd, prima prijs kwaliteit verhouding

Rundvleespakket besteld om zo de diverse producten te testen. Wat we tot nu toe gegeten hebben is echt zeer goed. Er zaten keurig certificaten bij over (biologische) herkomst. Perfect!! Tevens gourmetschotel besteld. Hiervan viel de kipshoarma (erg vet) en slavinkjes toch wel tegen. De rest was heerlijk. Volgende keer dus los bestellen en geen schotel meer. Al met al super tevreden en we bestellen zeker nog een keer

Vlotte levering, hoogstaande kwaliteit

Mooie producten

Snelle levering van goede producten, Goed verpakt.

Helemaal top!

Vlees fantastisch, goede en professionele levering. Ga zeker vaker bestellen.

gewoon goed

goede kwaliteit, goede levering. Niks op aan te merken

Top vlees en service

Inmiddels vaste klant geworden. Het vlees wordt altijd op tijd bezorgd en is van topkwaliteit. Ruime selectie en vooral ook van zeldzame runder/varkensrassen.

Meer dan OK

goed kwaliteit vlees en snel geleverd

heel goed kwaliteit vlees en binnen een dag geleverd

Over The Butchery

Online Slagerij & Traiteur met superieure vleesrassen en Dierenwelzijn Garantie.