geweldige wagyu A5 heerlijke structuur en smaak

op de tepan yaki gebakken heerlijk eind resultaat

Super!! Wij zijn fan

Fijne service, goede producten.

Top wagyu!

Ik had wagyu ossenhaas 8/9 besteld op vrijdag 27 maart in de ochtend. Ik kreeg het diezelfde avond nog geleverd, dus niets te klagen over de verzending! Ik heb het zaterdagavond gebakken na ontdooien in de koelkast, want het kwam door de koelelementen gelukkig nog compleet bevroren aan. Lekkerste vlees dat ik ooit gehad heb en dus zeker een aanrader!

Top producten voor prima prijs!!

Vorige week vlees online bestelt. Mooie website, goed overzicht, snelle gekoelde levering. Ruim assortiment voor de bbq liefhebber. Voor het eerst gebruik gemaakt van de gordonbleu boutique. Echt een aanrader! Zelf je product samenstellen.

Prachtig vlees

Prachtig vlees, goed verpakt. Goede service en smaak was echt echt goed!

Goed en mooi vlees top bezorging en verpakking

Gewoon top

Super Service

Regelmatig bestel ik hier mijn vlees. Prime US beef is echt altijd top en ongeëvenaard hier in NL. Daarbij had ik het verzoek of ze op een bepaalde manier mergpijpen konden zagen op maat. Dit was geen probleem en binnen een paar dagen geregeld. Kreeg ze zelfs als cadeau bij mijn bestelling. Super service, super producten. Bedankt!

Goed verpakt in vacuüm, duidelijk gestickerd. Kwaliteit is dik in orde

Echt super lekker wagyu

Weddenschap gewonnen: ik kreeg een wagyu a5+ bms12. Echt niet te doen hoe lekker!

Goeie weddenschap! Zo proef je nog 'es wat.. Super dat de Wagyu steak zo in de smaak viel! Gr. Bert-Jan

Vlotte verzending en héérlijke producten. Zeker aan te bevelen.

Dank voor mooie woorden Noor, blij mee! En zeer gewaardeerd dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven! Gr. Bert-Jan

Heerlijke producten met vlotte bezorging

In de ochtend besteld, in de avond al bezorgd. Het vlees is heel erg lekker.

Hi Marlon, Dank voor de mooie beoordeling. Blij mee! Super dat je de moeite hebt genomen. Gr. Bert-Jan

Beste vlees ooit!

Sinds ik hier vlees bestel, willen mijn kinderen en vrouw niets anders. Wat een top kwaliteit en uitstekende bezorging! Ik heb hier pas 3x besteld maar wij zijn al fan!

Hi O.M. Wat een fantastisch compliment! Helemaal super... En zeer gewaardeerd dat je je ervaring met ons deelt.. Gr. Bert-Jan

Goede service en goede kwaliteit vlees

Alles op tijd geleverd en het vlees was echt top! Zeker een herhaling waard.

Hi Ruben, Wat goed om te horen, dank je wel! En super dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven.. Gr. Bert-Jan

Geweldige smaak EN structuur. Snelle levering en prima verpakt

Goede site, mooie en soms moeilijk vindbare producten zijn hier te vinden voor een eerlijke prijs. 100% aanrader!

Hi Ivo, Wow, wat een mooie woorden. Super om te horen en dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven wordt zeer gewaardeerd! Gr. Bert-Jan

Goede kwaliteit en goede service

Vlees wat ik bestelde zeer geschikt voor de green egg. Ook de levering is niks op aan te merken

Hi Jef, Dank je wel voor je mooie woorden. Goed te horen dat we in de smaak vallen bij Green Egg BBQ'ers!! Gr. Bert-Jan

Lekker en kwaliteit vlees. Goed ingepakt. Schnitzels wel miscchien anders inpakken.

Hi Kenneth, Dank voor je mooie beoordeling en feedback! Gaan we zeker naar kijken. Super dat je de moeite hebt genomen... Gr. Bert-Jan

Heerlijk vers en betrouwbaar vlees!!

Bert-Jan behoort al weer tot de derde generatie slagers van een zeer gerenommeerde slagers familie uit Wanneperveen en Meppel. Als wij in ons buitenhuisje in Overijssel zijn gaan we als eerste voor ons eten naar Slagerij Lantinga ( is ook de Butchery). Wij kopen daar dan ook al meer dan 40 jaar met heel veel smaakvol plezier in beide winkels de heerlijkste ( traiteur) gerechten en het zeer verse en betrouwbare vlees. Dat dit heerlijke en betrouwbare vlees nu ook via de Butchery te bestellen is in heel Nederland is fantastisch! Nu kunnen wij dit ook vanuit ons huis in Ouderkerk aan de Amstel bestellen. Daarnaast blijven wij natuurlijk ook de slagers in Ouderkerk trouw, maar dat is een ander verhaal :)

Hoi Trudy, Wat een mooie woorden, dank je wel! Blij mee en zeer gewaardeerd dat je een review schrijft. Wat betreft je lokale slagers trouw blijven: SUPER! Wij zijn heel blij dat mensen in onze regio dat ook doen, dus dat kunnen we alleen maar toejuichen... Hopelijk tot snel! Gr. Bert-Jan

Top!!

Top geen woorden voor

Hi Preben, Wat een super beoordeling, dank je wel. Zijn we echt heel blij mee en we waarderen het enorm dat je de moeite doet om een review te schrijven! Gr. Bert-Jan

Biologisch rundvleespakket van het Drentse landschap is een topper!

Deze keer het biologische rundvleespakket besteld en het is zeer naar onze smaak. Het vlees werd ingevroren geleverd in een goede koeltas met een officieel certificaat. De hamburgers hebben we eerst geprobeerd en dat was eigenlijk buiten verwachting. Het vlees was ondanks dat het bevroren was geweest nog steeds rul en sappig. Ik heb ze op de Kamado Joe bereidt en het resultaat was uitstekend. Van de week een lekker soepje gemaakt met de schenkel en een portie gehakt en dat was ook echt smullen! De goulash die er bij zat was overigens ook heel goed met lekker veel draadjes vlees. Dit pakket is echt een aanrader en ga ik zeker nog eens bestellen.

Beste Henk, Dank je wel en super om te horen dat ons biologische rundvleespakket in de smaak valt. En natuurlijk onze homemade goulash ;-) Da's altijd goed om te horen! Heel fijn dat je de moeite hebt genomen om je ervaring te delen. Nogmaals dank! Gr. Bert-Jan

Geweldige kwaliteit

Goede kwaliteit vlees en maaltijden voor een goede prijs en op tijd geleverd volgens afspraak. Ook op vragen krijg je binnen een paar minuten antwoord via de site.

Hi Fred, Dank voor de mooie beoordeling. Zeer gewaardeerd en we vinden het super dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven!! Top! Gr. Bert-Jan

Super goed en snel+++

+++

Hi M, Dank voor je mooie beoordeling. Blij mee! Super dat je de moeite hebt genomen. Gr. Bert-Jan

Snelle levering en fantastische kwaliteit vlees!

Echt heel goed vlees met en een hele snelle levering! Een aanrader voor iedereen, ga hier zeker vaker bestellen!

Hi Thomas, Wow, dank je wel. Goed om te horen... Top dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven. Gr. Bert-Jan

Fantastisch vlees snelle levering

Zeer tevreden! Super kwaliteit en snelle levering... s'avonds laat besteld en de volgende avond al in huis.

Ha Michiel, Dank je wel, super om te horen.. En heel fijn dat je de moeite hebt genomen om je ervaring te delen... Gr. Bert-Jan

Mooie producten, smaakt goed!

Beste Chris, Dank voor je mooie beoordeling! Super om te horen! Als je opnieuw wilt bestellen, stuur even een mailtje naar info@butchery.nl, dan zorgen we dat het snel op de Waddeneilanden komt ;-) Gr. Bert-Jan

Top kwaliteit en top service

Al meerdere keren besteld. Altijd een top kwaliteit en supersnel in huis!

Hi Mark, Wow, dank voor de mooie woorden.. Zeer gewaardeerd, ook dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling te schrijven. Super! Bert-Jan

Over The Butchery

Online Slagerij & Traiteur met superieure vleesrassen en Dierenwelzijn Garantie.