Correcte en snelle levering. Nu de smaak nog ;).

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Johan, Dank voor de mooie beoordeling. Hoewel smaak natuurlijk wel essentieel is ;-) Ontbrak er iets aan of had je de producten nog niet geprobeerd? Hoor vanzelf! Gr. Bert-Jan

Goede snelle service!

Mooi assortiment en snelle levering in keurige verpakking

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hoi Peter, Dank je wel voor de mooie beoordeling! Supermooi om te horen... Gr. Bert-Jan

Heerlijk vlees

Erg goed vlees! Snelle service, info rondom levering kan nog beter.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hoi Daan, Dank voor je mooie woorden en natuurlijk je feedback. Wij hebben dat vaker gehoord en zijn inmiddels naar een nieuwe koerier (met een heldere track & trace) overgestapt. Hopelijk is dat probleem dan uit de wereld! Gr. Bert-jan.

Super goede kwaliteit, snelle levering

De US Angus Brisket is super!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heerlijk vlees maar vooral de maaltijden zijn top. Ga hier elke week bestellen. Jullie hebben er een vaste klant bij 😃

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Oh wow, dat horen we natuurlijk heel graag, dank je wel!! Grtz Bert-Jan

Super vlees!

Bestelling komt goed verpakt en nog bevroren aan. En wat een geweldig vlees, vol smaak en vers.

👌🏻👌🏻👌🏻

Heerlijk stuk vlees gekocht!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede afhandeling met bestelling, helaas geen reactie mogen ontvangen op gestelde vragen via contactformulier. Of de prijs / kwaliteit verhouding evenredig is? Ik vind van niet. Producten zijn goed, maar met wat ik tot nu toe gebruikt hebniet excellent te noemen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Hoi Ron, Dank voor je beoordeling. Helaas heb ik geen contactformulier voorbij zien komen, dus wellicht iets misgegaan. Excuus daarvoor! Wij hanteren marktconforme prijzen voor Beter Leven rassen als Livar en Black Angus, dus ik vind het natuurlijk jammer dat jij dat anders ervaart. Had natuurlijk liever gezien dat je een excellente ervaring had met ons vlees ;-) Mocht er verder nog iets zijn, stuur gerust een mailtje naar info@butchery.nl Hoop dat je Wagyu steak smaakt... ;-) Grtz. Bert-Jan

Heerlijk vlees

Alles dik voor mekaar

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima kwaliteit en goede verzending.

De produkten die we hebben geprobeerd waren bijna allemaal erg goed. Een enkele viel tegen bv het butchery stoofpotje maar de rest en dan ook zeker de maaltijden zijn erg smakelijk. Wat ik wel jammer vind is dat het oude assortiment volgens mij completer was. Bv een niet bevroren normale rosbief die er eerst wel was is vervangen door een die ik minder vind. En ik mis die grote bbq spiezen, die waren erg lekker en leuk om te doen. Maar zoals al gezegd blijft het een aanrader.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hoi Victor, Dank voor je mooie beoordeling en je feedback. Het klopt inderdaad dat ons assortiment is gewijzigd. Mede vanwege de koeriersdienst hebben we besloten om de maaltijden deepfrozen te versturen. Er ging namelijk regelmatig een verpakking open. Inmiddels zijn we geswitcht van koerier, maar we krijgen ook veel goede reacties op de deepfrozen maaltijden en qua vers- en voedselveiligheid kan het bijna niet beter nu. Voor ons een fijne gedachte, maar helaas betekent dit wel dat het assortiment daardoor iets is gewijzigd. Welke spiesen bedoel je? Die in het pakket zaten? Je kunt ons overigens altijd een mailtje sturen via info@butchery.nl. Wie weet valt ergens een mouw aan te passen. Zoals je wellicht weet hebben we ook stenen slagerijen (Lantinga Slagerij & Vershuis) waar alles vers wordt gemaakt. Wie weet dus, wat we voor je kunnen betekenen. Nogmaals dank voor je mooie beoordeling en hopelijk tot ziens! Grtz. Bert-Jan

Goede service top kwaliteit

Goede service Top kwaliteit vlees

Dank Trudie, voor de mooie beoordeling! Zijn we blij mee. Grtz Bert-jan

Toppie

We vinden het vlees heerlijk. Ook snel ontdooid als je het in water legt. Jammer van die enorme dozen waar het in zit. Het zou goed zijn om deze weer meteen terug te geven aan de bezorger. Laatst shoarma in het water gelegd, zat helaas schijnbaar een gaatje in want liep vol met water. Maar heeeeerlujk die shoarma. Zeer tevreden, ik raad het iedereen aan. Deel jullie veel op Facebook. Grote fan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hoi Ellen, Dank voor je supermooie beoordeling. Zijn we superblij mee. We zijn het helemaal eens met je opmerking over de dozen en zijn druk op zoek naar een oplossing. In elk geval gaan we binnen nu en een week over op een koerier die same day delivery aanbiedt, wat betekent dat de pakketten minder dan 10 uur onderweg zijn. De dozen hebben we inmiddels ook vervangen, maar naar verbetering zullen we altijd blijven zoeken! Grtz. Bert-Jan

Super goede service, goed kwaliteit vlees en salades

Levering was op tijd, vlees was goed gekoeld en klaar om op de BBQ gelegd te worden. Alles was lekker gemarineerd en gekruid. Kwaliteit van het vlees en vis was super. Iedereen heeft er lekker van kunnen smullen! Vooral het assortiment 'bijzondere' vleesproducten (zoals Iberico en Wagyu) is heel uitgebreid en van te smullen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede snelle service, heerlijke producten. Zeer tevreden.

Met Kerst voor de eerste keer besteld bij The Butchery. Het bestellen via de website ging zeer eenvoudig, de producten werden op de afgesproken tijd geleverd, verpakking is perfect. We hebben genoten van het heerlijke vlees. Dit heeft ons doen besluiten om vaker te bestellen. Ik zou The Butchery aan iedere vleesliefhebber aanraden!

Mooie assortiment

Beter leven vlees van mooie rassen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Thanks Tineke, goed om te zien dat je onze dierenwelzijn visie deelt!

Top vlees, top slager

Goed, lekker, eerlijk vlees. Aanbod om van te watertanden! Daarnaast prima service, dus hier zit je goed.

Wow Edwin, dank voor de mooie woorden. Zijn we echt blij mee. Grtz. Bert-Jan

Smakelijk

Goede producten, snelle levering en ruime keuze!

Dank Eric, voor de mooie beoordeling. Zijn we blij mee! Grtz. Bert-Jan

Pluspunten

uitgebreid assortiment met heel mooi en lekker vlees

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heerlijk vlees,goed ingevroren verpakt. Voor herhaling vatbaar

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Top service en top producten!!

Track And Trace in de spam, verder niks!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Geweldige slager: al veel geprobeerd en niks is tegengevallen. Enorme keus en prima bezorging. Echt goed, ik weet geen verbeterpunten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service, snelle levering

Bij de maaltijden zijn de aardappels soms te zout. Vooral de gebakken aardappels. Ook is het jammer dat er geen sudderlapjes meer besteld kunnen worden bij de hollandse maaltijden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heerlijk vlees, goede snelle levering. Keurig verzorgd in koelbox.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over The Butchery

Online Slagerij & Traiteur met superieure vleesrassen en Dierenwelzijn Garantie.

Filter op Taal