Vlees van hoge kwaliteit voor een passende prijs.

Service en contact super. Aflevering super. Vlees geweldig!

Alles was super

Fantastisch.

Snel en goed kwalitatief geleverd. Producten zijn heerlijk én eerlijk. Alleen het dry aged vlees mag beter bij gesneden worden, voor de rest alles perfect.

Ha Martin, Dank voor je mooie beoordeling. Zeer gewaardeerd en we zullen goed opletten bij het snijden van dry aged vlees! Gr. Bert-Jan

heel fijn bedrijf, goed vlees en perfecte service

keurig op tijd geleverd, mooie kwaliteit. De link naar de review werkt helaas alléén als de klant hem zelf kopieert.

Hoi Mieke, Dank voor je supermooie beoordeling. Zijn we blij mee! Ik ga even achter de link van de review aan, zou wel gewoon aanklikbaar moeten zijn uiteraard. Dank voor de tip. Gr. Bert-Jan

Fantastic products and great customer service

I have ordered now several times from THe Butchery and it has never disappointed. They are very helpful when a question is asked, the delivery is done with a good transport company and their products are amazing. Highly recommended.

Hi Jose, So good to hear you've had great experiences with The Butchery. Reviews like these make our day! We really appreciate the effort, so thanks a million! Kind regards, Suzanne

Prijs:kwaliteit uitstekend Levering :fantastisch

Bijzonder aangenaam verrast mbt snelheid levering rn bovenal communicatie tav hoe laat dit zou plaatsvinden Absoluut voor herhaling vatbaar en aanrader voor geïnteresseerden

Wow, dank Dave, voor je mooie beoordeling! Worden we heel blij van en we waarderen het enorm dat je de moeite hebt genomen. Hopelijk tot ziens! Gr. Bert-Jan

Snel en lekker

Mooie producten. Snel geleverd. Was even voor mij niet duidelijk dat het bevroren werd geleverd. Misschien over het hoofd gezien.

Hoi Saskia, Dank je wel voor de mooie beoordeling, worden we heel blij van. Waarderen het zeer dat je de moeite hebt genomen en hoop dat de bevroren levering geen probleem was. We gaan kijken of we dat nog duidelijker kunnen communiceren. Gr. Bert-Jan

Top producten en service

Lekkere producten, vooral het lamsgehakt ben ik echt heel erg gek op!! Service is goed, snelle reacties en er wordt met mij mee gedacht als iets op dat moment niet op voorraad zou zijn.

Hi Naomi, Wat super dat je een review hebt achtergelaten. Blij mee en natuurlijk dank voor de mooie woorden... gr. Bert-Jan

Erg goed

Super voor elkaar

Ha GJ, Dank voor de mooie beoordeling. Waardeer het zeer dat je de moeite hebt genomen. Super! gr. bert-Jan

Top vlees

Top vlees en gratis vleesthermometer en erwtensoep..

Hoi Aram, Dank voor de super beoordeling. Zijn we heel blij mee! Super dat je de moeite hebt genomen... Gr. Bert-Jan

Levering en kwalitwit van het vlees , allemaal top

Hoi Henk, Wow, wat een mooie review. Blij mee! Super dat je de moeite hebt genomen. Gr. Bert-Jan

Goed vlees, snel afgeleverd.

Prima service, ging iets mis met de bestelling op de website maar super opgelost!

Hi Ronald, Dank voor de mooie woorden. Vervelend dan het even misging, maar gelukkig is dat opgelost! Mooi dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven. Zeer gewaardeerd! Gr. Bert-Jan

Beste rollade ooit!

Met kerst 2 verschillende Iberico rollades in de oven bereid. Aanbraden, oven in. Gewoon overheerlijk! Smaakvol, mals. Echt super. Als ik een negatief puntje mag noemen; de touwtjes eraf halen gaat moeilijk omdat ze vrij diep in het vlees zaten, maar al moest ik ze erbij opeten..

Ha Marcel, Ibérico rollades, goede keuze! ;-) En je feedback nemen we mee! Superdank voor je mooie beoordeling. We waarderen het zeer dat je de moeite hebt genomen! Gr. Bert-jan

Wagyu A5 was zonder twijfel het beste vlees wat ik ooit gegeten heb

Gewoonweg geweldig

Hoi Nick, Japans Wagyu, mooi product he?! Goede keuze en mooi dat het zo goed bevallen is. Dank voor je beoordeling. Vinden we super! Gr. Bert-Jan

Goed vlees

Alles ging perfect vanaf het zoeken op de site tot bestellen, levering en tenslotte was het vlees overheerlijk

Levering prima. Maar het belanrijkste het eten. Er mankeert helemaal niets aan. Heel goed gegeten

Hoi Ejc, Wow, wat een mooie beoordeling! Zijn we superblij mee!! Ook dank dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven... zeer gewaardeerd Gr. Bert-Jan

Uitstekend vlees van hoge kwaliteit

We hebben 2 keer besteld en beide keren was het vlees (zowel rund als varken) van top kwaliteit. Mals en smaakvol.

Hi Marc, Dank je wel voor de mooie woorden. Worden we superblij van en we waarderen het enorm dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven. Super! Gr. Bert-Jan

Gewoon goed

Kwaliteit en service helemaal goed

Hoi Jasper, Dank je wel dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling te schrijven. Zeer gewaardeerd! En dank voor de mooie woorden... Gr. Bert-Jan

Heerlijk vlees, goede service

Wij hadden de kalfslende rollade gekocht voor kerst, we hebben hem zelf nog gevuld maar het vlees was voortreffelijk. En werd netjes op tijd en goed verpakt bezorgd. Zeker voor herhaling vatbaar

Hi Wendy, Super om te horen dat de rollade een succes was. En natuurlijk heel veel dank dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven. Zeer gewaardeerd! Gr. Bert-Jan

Heerlijk

Product werd vacuum geleverd, ideaal voor sous vide. Productfoto klopt met wat geleverd wordt.

Hi Daan, Super dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven en dank voor de mooie beoordeling. Zijn we heel blij mee! Gr. Bert-Jan

Prima bedrijf!

Op tijd bezorgd, erop alle vragen wordt direct gereageerd! Ben heel benieuwd, hoe de kalkoen morgen smaakt!

Hoi Nicholas, Dank voor je mooie beoordeling. Wij zijn ook heel benieuwd hoe de kalkoen heeft gesmaakt, maar we gaan ervan uit dat dat wel goed zit ;-) Gr. Bert-jan

Topvlees en fantastische service!

Vla voor de kerstdagen leek niets ze te veel en de levering kwam keurig op tijd. Bovenal: het ziet er top uit! Gaan we morgen zeker van genieten!

Ha Suus, Dank voor de mooie woorden, zijn we heel blij mee! Gr. Bert-Jan

Zeer klantvriendelijk.

Ik had een paar vragen omtrent de gevulde kalkoen en een paar uur later was daar de website op aangepast. Alles kant en klaar aangeleverd. Je hebt niets meer nodig.

Hi Martin, Aaahw, dank je wel voor de mooie review en het compliment! Blij mee :-) Geniet van de kalkoen en van feestdagen! Gr. Suzanne

snelle levering, mooie producten, iets speciaals om lekker te genieten

Na lang zoeken online voor het eerst een bestelling geplaatst voor kerst 2020. Ik vond het prettig om zelf een leverdatum en tijd te kiezen. De avond levering is handig. Mijn bestelling kwam goed verpakt volledig bevroren aan. De gratis snert en rookworst waren bijzonder lekker. Je proeft kwaliteit!

Hi Marcel, Dank je wel voor de mooie beoordeling, zijn we superblij mee! Fijn dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven en top dat de snert heeft gesmaakt. Doen we het voor ;-) Gr. Bert-Jan

Super Service & Super Vlees!

Top ervaring! Fijne website met goede informatie. Snelle reactie op mijn vraag per mail en de bezorging was ook helemaal in orde. Lekkere erwtensoep als cadeau erbij gekregen en nog een handige thermometer. Daarnaast het allerbelangrijkste: HEERLIJKE Dry-Aged Côte de Boeuf! Het heeft de show gestolen tijdens ons kerstdiner met vrienden waarbij ik het vlees heb verzorgd. Bereidt op mijn Kamado Joe. Het was echt voortreffelijk. Aanrader en tot de volgende keer!

Hoi Ruben, Wow, wat een mooie beoordeling. Dank je wel! Voor de complimenten, maar ook dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven. Zeer gewaardeerd! Gr. Bert-Jan

Over The Butchery

Online Slagerij & Traiteur met superieure vleesrassen en Dierenwelzijn Garantie.