voor de overheerlijke gemakkelijke stampotten

heerlijke stampotten en gevarieerde keuzes en andere maaltijden gemakkelijk bestellen en snel geleverd

perfect

Vlees netjes verpakt en op tijd geleverd. Goed gesneden en fijne kwaliteit

Dank Michiel, voor de mooie beoordeling en woorden. Vinden we super om te horen en we waarderen het dat je de moeite hebt genomen! Gr. Bert-Jan

snelle levering, goede kwaliteit

als getoonde producten ook leverbaar zijn, volgt de levering snel. de kwaliteit van de ontvangen producten stemt mij tot nu tevreden. Ik zou wel willen suggereren droogijs te gebruiken ipv de huidige bevroren zakken. is het mogelijk de isolatiezakken te retourneren?

Dank je wel voor de mooie beoordeling. Verzenden in droogijs is helaas niet toegestaan in Nederland. Wat betreft de isolatiezakken: wij begrijpen dat het weggooien zonde is en zijn ook aan het kijken naar een oplossing daarvoor. Is nog niet heel eenvoudig, maar we zijn ermee bezig! Wordt vervolgd. Gr. Bert-Jan

Kwaliteit voor een goede prijs

Voor het eerst besteld, keurig op tijd geleverd. Nog niet alles geprobeerd maar wat ik wel hebt geprobeed was van zeer goede kwaliteit.

Beste Fred, Dank voor je mooie woorden, zijn we echt blij mee. Waarderen het ook zeer dat je de moeite hebt om een review te schrijven. Super! Gr. Bert-Jan

Goede producten snelle levering

Goede producten Snelle levering Netjes verpakt Vragen snel beantwoord

Dank Saskia, voor de superbeoordeling. Vinden we heel fijn om te horen. Waarderen het zeer dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven. Nogmaals dank! Bert-Jan

Maaltijden zijn heerlijk! Heel goed verpakt en snel geleverd

Hoi Ineke, Wat goed te horen, dank je wel! Daar doen we het voor! Gr. Bert-Jan

Superlekker

Superlekker!

Hoi Nick, Kort maar krachtig. Dank voor je mooie beoordeling! Super om te horen, daar doen we het voor. Gr. Bert-Jan

prijs en kwaliteits verhouding is perfect

het vlees wat ik bestelde is van een goede kwaliteit en een zeer goede prijs en daarbij werd het nog snel en gekoeld afgeleverd..

Hi Ruud, Dank voor je mooie beoordelingen en je mooie complimenten. Super om te horen! Gr. Bert-Jan

Heerlijk vlees en prima service.

Het vlees is ven prima kwaliteit en smaakt voortreffelijk

Dank Sjef, voor de mooie woorden en de super beoordeling. Worden we blij van! Gr. bert-Jan

geen

geen

Hoi Jan, Dank voor de mooie beoordeling! Zijn we blij mee! gr. Bert-Jan

Goed verzorgd, op tijd bezorgd.

Moest wel extra bestellen om aan de € 40 te komen!

Hi Jacob, Dank voor je mooie woorden! Altijd goed om te horen. Klopt inderdaad dat we pas verzenden vanaf €40, aangezien het vlees perfect gekoeld bezorgd moet worden en gekoelde levering is vrij kostbaar. Zouden we dus onder de € 40 gaan verzenden, moeten we hoge verzendkosten in rekening gaan brengen en dat willen we eigenlijk niet. Vandaar! MVG, Bert-Jan

Super vlees!

Op aanraden van een collega een bestelling geplaatst. Kwaliteit van het vlees is eenvoudig fantastisch te noemen. Levering zorgvuldig verpakt en bij aankomst nog goed bevroren. Binnenkort de website weer even raadplegen voor een volgende bestelling.

Wow Marc, dank je wel, dit soort berichten maken onze dag ;-) Top dat je de moeite neemt om je ervaring te nemen. Gr. Bert-Jan

Top service en op tijd

Webwinkel is goed en brede keuze. Levering wordt volgens afspraak ook nagekomen. En ze luisteren naar je. Top!!

Hi Remy, Thanks voor je mooie woorden! Vinden we super om te horen en maakt onze dag :-) Fijn dat je de moeite hebt genomen om je ervaring te delen. Grtz. Bert-Jan

geweldig goed verzorgt

overheerlijk eten, gemakkelijk bestellen, volop keuze

Beste Hein, Dank voor je mooie woorden en de moeite die je hebt genomen je ervaring te delen, zijn we blij mee! Gr. Bert-Jan

Gewoon goed

Gewoon goed

Hi Julian, Thanks voor de mooie woorden! Vinden we super om te horen. Gr. Bert-Jan

Prima prijs-kwaliteit verhouding en snelle bezorging.

Kwaliteit was uitstekend en de bestelling was snel binnen.

Hoi Frank, Dank je wel voor de mooie beoordeling, zijn we blij mee! Gr. Bert-Jan

In één zin: Goed!

Heelijk goed vlees.

Dank John, voor de mooie woorden en de moeite om een review te schrijven. Zeer gewaardeerd! Gr. Bert-Jan

Snel en goed verpakt

Alles was goed verpakt en ingevroren. Snelle levering.

Hoi Yvonne, Dank voor je mooie beoordeling en top dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven. Wordt zeer gewaardeerd! Gr. Bert-Jan

Heerlijk vlees voor een goede prijs met een top service!

Ik heb meerdere malen besteld bij The Butchery. Hier hebben ze vlees die ik in Leeuwarden niet bij de slager kan krijgen. Heel mooi vlees van prachtige rassen en volop keus in grootte. De levering is bijzonder snel en men staat voor je klaar om te adviseren en te helpen. In één woord, Top!

Wow Marco, Van zo'n review worden we helemaal gelukkig! Dit is precies wat we voor ogen hebben en waarom we zo'n mooi assortiment voeren. Fijn dat dit zo wordt gewaardeerd! Gr. Bert-Jan.

Erg goed

Makkelijk bestellen, erg goede producten, en netjes verzonden. Daarbij geregeld leuke aanbiedingen.

Beste Victor, Dank voor je mooie woorden. Heel fijn om te horen en super dat je de moeite neemt om uberhaupt een review te schrijven. Gr. Bert-Jan

Heel goed vlees en mooi op tijd geleverd

Zeer tevreden over het geleverde vlees

Hoi gerwin, Wat goed om te horen dat je tevreden bent. Dank dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven. Vinden we super! Gr. Bert-Jan

Heerlijk vlees

Super voor elkaar

Beste Gerjan, Dat is super om te horen! Veel dank, ook dat je de moeite hebt genomen om je ervaring te delen. Gr. Bert-Jan

Goede kwaliteit,snelle levering!

Goede kwaliteit en snelle levering,keurig verpakt!

Beste Jeanette, Dank voor de mooie woorden. VInden we super om te horen. Ook dank dat je de moeite hebt genomen om je ervaring te delen. Wordt zeer gewaardeerd! Gr. Bert-Jan

Op tijd geleverd zonder complicaties

Beste Robin, Heel veel dank voor je mooie beoordeling. Goed om te horen en fijn dat je de moeite hebt genomen om je ervaring te delen! Gr. Bert-Jan

Goed geregeld

Beste Kees, Dank voor je mooie beoordeling en heel fijn dat je dat je de moeite hebt genomen om je ervaring te delen. Wordt zeer gewaardeerd! Gr. Bert-Jan

Over The Butchery

Online Slagerij & Traiteur met superieure vleesrassen en Dierenwelzijn Garantie.