Wauw

Super goed, eerlijk vlees. Super vriendelijke mensen, top service. Smaak: top Diervriendelijkheid: top Wat ik zelf ook kan waarderen is dat er een goed verhaal is, maar geen gelul. Bijvoorbeeld: ‘slachten is niet diervriendelijk, maar het leven van de dieren moet wel zo goed mogelijk zijn’ (vrij vertaald).

Echt een goede service en goed eten Al zou ik wel wat jus bij gekookte aardappelen willen En zou het ook tof vinden dat je een keus zou hebben voor exstra groente Groet Jan hoekstra

Was prima.

Goed koud en verpakt geleverd. Livar karbonade bestel ik een volgende bestelling ongepaneerd maar dat zal en smaakkwestie zijn.

vlees is echt lekker

Levering was goed verpakt

zeer goed en heerlijk vlees

snelle keurige levering. Netjes diepgevroren afgeleverd. Heerlijk vlees. Ik had Iberico rack besteld, vlees van zeer goede kwaliteit. Hier ga ik vaker bestellen!

Maken hun belofte waar!

Prima vlees. Heel goed verpakt en zelfs tot in Maastricht nog diep gevroren. Bezorger op tijd. Hier ga ikin de toekomst meer bestellen

TOP!

Nóg lekkerder dan verwacht. Mooie smaken. Goede snelle service.

Ha Rian, Wow, dank voor je mooie beoordeling! Vinden we top om te horen! Gr. Bert-Jan

Kwaliteitsvlees snel en goed verpakt geleverd.

Mijn bestelling dezelfde dag, begin van de avond, geleverd. Het vlees, vacuüm verpakt en diepgevroren, kon thuis zo de vriezer in. Met een duidelijke sticker erop betreffende de inhoud. De outside skirt steak heb ik daags erna bereid op mijn Bastard kamado. Heerlijk op een gordita met wat kruiden, ui en paprika. Het overige vlees ziet er goed uit en zal na bereiding op de kamado ongetwijfeld in de smaak vallen 😃

Hoi Henk, Dank voor je mooie beoordeling. Zijn we superblij mee. Geniet van de rest van je bestelling! Gr. Bert-Jan

Prima vlees

Heerlijk vlees

Hoi Nicky, Dank voor de fijne beoordeling. Zijn we echt blij mee. Mooi dat we de bestelling nog op Texel hebben gekregen ;-) Gr. Bert-Jan

Erg goed

Op tijd geleverd. Duidelijk een betere kwaliteit dan het vlees uit de supermarkt of van andere goedkopere internetaanbieders. Min puntje: het verschil tussen de smaken van de verschillende worsten en hamburgers (met verschillende kruiden) was niet super duidelijk te merken. Maar goed gasten waren zeer tevreden!

Beste Haydee, Dank voor je mooie beoordeling en je punt over de burgers en worsten nemen we mee. We maken alles zelf en proberen de smaken wel enigszins subtiel te houden (of in elk geval niet te overheersend), maar moet natuurlijk wel verschil te proeven zijn. Thanks voor de feedback dus! Gr. Bert-Jan Lantinga

Vlees uitstekend van kwaliteit, de meeste maaltijden onvolledig.

Uiteindelijk netjes opgelost.

Beste Dee, Wat ontzettend jammer dat je zo’n slechte ervaring hebt gehad met onze maaltijden. Schrikken we best wel van en is niet wat we gewend zijn. Excuus daarvoor. We zijn het volledig met je eens dat de bezorging veel te wensen over liet. Om die reden zijn we inderdaad gestart met een nieuwe bezorger en daar zijn we tot nu toe heel tevreden over. Voor 11.00 besteld = dezelfde dag tussen 17.00 – 22.00 in huis. Wat betreft de maaltijden. Heel jammer om te lezen dat het is tegengevallen. Wij hebben nog niet eerder zo’n klacht ontvangen en nemen het heel serieus. We proberen na te gaan waar het misging. Te weinig saus zou nooit mogen gebeuren namelijk. Hetzelfde geldt eigenlijk voor groenten. Onze groente komt van de lokale groenteboer en wij willen daar helemaal niet zuinig mee omgaan. Excuus als dit bij jou het geval is geweest! Alles is maatwerk, dus proberen we na te gaan waar het misging. Ter compensatie sturen we je graag kosteloos nieuwe maaltijden op, zodat je het nogmaals een kans kunt geven. Mocht je mening dan veranderen, zouden we het natuurlijk fantastisch vinden als je dit meeneemt in je beoordeling. Zo niet, dan natuurlijk ook geen probleem. Groet, Bert-Jan Lantinga

Mooi vlees.

Vlees was prachtig en dat voor een goeie prijs.

Mooi verpakt en snelle levering!

Heerlijk en eerlijk vlees!

Hi Margret, Thanks voor de mooie beoordeling. Vinden we helemaal top!! Gr. Bert-Jan

Heerlijk vlees en goede service.

Nu een aantal keer vlees besteld en we zijn elke keer verrast door het heerlijke vlees. Het is echt goede kwaliteit! Het wordt goed verpakt opgestuurd en het zijn fijne pakketjes voor in de vriezer. Wij zijn fan!

Wow Cynthia, wat een mooie woorden!! Thanks, is altijd super om te horen. Gr. Bert-Jan

Goede duidelijke winkel, en erg goede kwaliteit van producten

Dacht dat even de klantenservice nodig te hebben, bleek niet zo te zijn maar ze waren erg scherp en begrip vol, ga er zeker nog eens bestellen.

Hoi Robin, Dank voor je mooie woorden, goed om te horen! Grtz. Suzanne

Dank je wel voor je mooie beoordeling! Grtz. Bert-Jan

Correcte en snelle levering. Nu de smaak nog ;).

Beste Johan, Dank voor de mooie beoordeling. Hoewel smaak natuurlijk wel essentieel is ;-) Ontbrak er iets aan of had je de producten nog niet geprobeerd? Hoor vanzelf! Gr. Bert-Jan

Goede snelle service!

Mooi assortiment en snelle levering in keurige verpakking

Hoi Peter, Dank je wel voor de mooie beoordeling! Supermooi om te horen... Gr. Bert-Jan

Heerlijk vlees

Erg goed vlees! Snelle service, info rondom levering kan nog beter.

Hoi Daan, Dank voor je mooie woorden en natuurlijk je feedback. Wij hebben dat vaker gehoord en zijn inmiddels naar een nieuwe koerier (met een heldere track & trace) overgestapt. Hopelijk is dat probleem dan uit de wereld! Gr. Bert-jan.

Super goede kwaliteit, snelle levering

De US Angus Brisket is super!

Jemig, we hebben deze fijne beoordeling helemaal gemist. Dank voor je mooie woorden. Goed om te horen! Gr. Bert-Jan

Heerlijk vlees maar vooral de maaltijden zijn top. Ga hier elke week bestellen. Jullie hebben er een vaste klant bij 😃

Oh wow, dat horen we natuurlijk heel graag, dank je wel!! Grtz Bert-Jan

Super vlees!

Bestelling komt goed verpakt en nog bevroren aan. En wat een geweldig vlees, vol smaak en vers.

We hebben deze prachtige woorden helemaal gemist... Alsnog bedankt, vinden we top om te horen!

👌🏻👌🏻👌🏻

Heerlijk stuk vlees gekocht!

Goede afhandeling met bestelling, helaas geen reactie mogen ontvangen op gestelde vragen via contactformulier. Of de prijs / kwaliteit verhouding evenredig is? Ik vind van niet. Producten zijn goed, maar met wat ik tot nu toe gebruikt hebniet excellent te noemen.

Hoi Ron, Dank voor je beoordeling. Helaas heb ik geen contactformulier voorbij zien komen, dus wellicht iets misgegaan. Excuus daarvoor! Wij hanteren marktconforme prijzen voor Beter Leven rassen als Livar en Black Angus, dus ik vind het natuurlijk jammer dat jij dat anders ervaart. Had natuurlijk liever gezien dat je een excellente ervaring had met ons vlees ;-) Mocht er verder nog iets zijn, stuur gerust een mailtje naar info@butchery.nl Hoop dat je Wagyu steak smaakt... ;-) Grtz. Bert-Jan

Over The Butchery

Online Slagerij & Traiteur met superieure vleesrassen en Dierenwelzijn Garantie.