topservice

Nadat er bij de levering in de logistiek iets fout was gegaan is men meteen in actie gekomen en een nieuwe order aangemaakt die de volgende dag al bezorgd werd. Naast topproducten ook een top service!

Kwaliteit tegen marktconforme prijzen.

Mooi assortiment, altijd kwaliteit, goede service en regelmatig mooie aanbiedingen.

Het vlees (Tomahawk) was supergoed van kwaliteit. Levering conform planning en netjes verpakt. Een echte aanrader!

Onze bestelling voor de eerste keer is zeker voor herhaling vatbaar

Het bestelde vlees keurig verpakt ontvangen en kwaliteit was prima

Amazing

Amazing

top !!!!!!!!!!!!

alles perfect afgeleverd

Heerlijk

Goede service en heerlijk vlees.

Top! Zowel de levering, het vlees als de klantenservice

Inmiddels is The Butchery mijn vaste leverancier voor (het betere stukje) vlees. In de ochtend besteld is dezelfde avond nog geleverd. Vlees is super, evenals de klantenservice. Kortom; top!

Goed vlees netjes bezorgd

Het vlees hiervan is echt top. Ook is de bezorging echt geweldig geregeld omdat ze je een heel specifiek tijdvak geven waarin het bezorgd wordt waardoor je niet de hele tijd zit te stressen hoe laat je thuis moet zijn

Heeeeeerlijk mals echt genieten van top ribeye!

Als vleesliefhebber wel ff spannend om online te bestellen. Maar dit is zeker voor herhaling vatbaar. Beter soms vlees van topkwaliteit dat lekker smaakt voor een goede prijs, dan het standaard lapje met weinig smaak elke dag. Echt doen wanneer je van top vlees houdt.

TOP!

Mooie rassen, met een passende prijs. Maar een betere online slager vindt je niet.

Prima vlees

In principe nog te weinig vlees gegeten om een goed oordeel te geven.

Perfect!!

Geweldig vlees, snelle bezorging. Alles is top kwaliteit!

Topkwaliteit vlees, snel geleverd

Mooi aanbod op de website. Goed verpakt en snel geleverd!

Goed vlees, netjes en correct geleverd

Overheerlijke Picanha en wagyu besteld. Netjes gekoeld geleverd.

Heel erg goed!

Vlees is heerlijk en van goede kwaliteit, levering is supersnel! Wat wil je nog meer...

Goed vlees en snelle service.

Geweldig hoe snel ze zijn met hun levering! Ga vooral zo door mensen

Ruim aanbod aan kwaliteitsproducten. Goede en, indien gewenst, snelle levering.

Ruim aanbod aan kwaliteitsproducten, goede en, indien gewenst, snelle levering.

Snelle levering en heerlijk vlees

Wat een snelle levering en goed verpakt. Het was echt nog bevroren toen we het ontvingen. En de kalfsentrecote al geprobeerd wat een heerlijk mals stukje vlees.

Overheerlijk vlees met Dierenwelzijn Garantie!

Regelmatig bestel ik vlees bij the Butchery! Of het nu voor een barbecue met heerlijke steaks of in de wintermaanden een avondje gourmetten is; bij the Butchery kan ik overal voor terecht. Met o.a. vlees voor barbecue feestjes en een ossenhaas voor de beef wellington hebben vrienden en familie kunnen genieten van dit vlees. Als je opzoek bent naar kwaliteitsvlees en vlees van goede afkomst (Dierenwelzijn Garantie). Dan ben je hier aan het juiste adres. Als je opzoek bent naar een kiloknaller kan je beter verder zoeken.

Fast delivery plus great quality!

I've ordered several different types of meat several times from Butchery. The quality is always amazing. Highly recommended for everyone!

Het was heerlijk!

Goed/mooi vlees. En de eigen braadworsten zijn zeker een aanrader

Uitstekende service en mooie stukken vlees

Top kwaliteit. Ik ga hier vaker bestellen!

Geweldige spullen en geweldige klantenservice. Er ging iets mis bij het plaatsen van de bestelling, dit is meteen opgelost door the butchery op een geweldige manier! Ik zal zeker nogmaals bestellen hier. De levering is ook top en erg snel!

Goede kwaliteit en snelle levering

Goed zoals altijd

Over The Butchery

Online Slagerij & Traiteur met superieure vleesrassen en Dierenwelzijn Garantie.