Lekker vlees

Snel geleverd diep gevroren lekker vlees waar voor je geld

Perfecte levering

Perfecte levering

Prima, snelle service

Goed , alleen jammer dat ze geen samengestelde pakketen meer hebben.

Breed assortiment wel duur

Kwalitatief erg goed vooral de mooiere grote stukken. Helaas een paar keer met ddw vlees, cordon bleu een en al vet op de livar variant. Gourmetschotel doen we ook niet meer. Voor cote de boeuf, t-bones en het duurdere vlees krijg je super kwaliteit! Rubia Gallega is favoriet! Daar betaal je ook voor. De huisgemaakte stoof en goulash is erg lekker.

Netjes en lekker vlees

Goede levering, werd goed op de hoogte gehouden en vlees was ook erg lekker.

Daglevering was top wat een service !

Heerlijke Picanha's ontvangen, vlees was van uitstekende kwaliteit. Service was uitstekend, ik heb gekozen voor daglevering, dit kan als je voor 11:00 besteld, de bestelling is ruim op tijd binnen gekomen.

Geweldig geholpen na klacht over bestelling.

Na een klacht over mijn bestelling heeft the Butchery dit snel en vakkundig afgehandeld. Ook ben ik voldoende gecompenseerd door bij de eerstvolgende bestelling 3 spareribs gratis te ontvangen.

Goede service!

De kipdijfilet bestel je met 5 stuks en arriveren normaal gesproken bij elkaar ingevroren in 1 zak. Als je niet 5 dijtjes in 1 keer wil ontdooien is dat vervelend. In de opmerkingen van de bestelling had ik gevraagd of ze het wilde verdelen over 2 verpakkingen en dat was geen probleem. Service dus!

Goede kwaliteit. Snelle levering

prima vlees en handig verpakt

vlees is heel goed en een grote keuze en snel geleverd.

Kwaliteit prima, transporteur kan zeker verbeteren

Op de kwaliteit van het vlees niets op aan te merken. Is uitstekend. Ook uitstekend verpakt. Alleen transporteur doet een hoop teniet door zijn manier van aanleveren. Zet het pakket voor de deur, in de volle zon neer en is de straat al uitgereden, voordat ik bij de voordeur ben. Voor hetzelfde geld ben ik helemaal niet thuis en staat het pakket daar. Verpieyerd het noet door de zon, dan vinden alle katten uit de buurt het wel heel leuk. Dus jullie mogen je transporteur hierop wel aanspreken, is tenslotte jullie reputatie.

We'll be back!

We love burgers! En deze waren vet lekker, misschien zelfs de lekkerste sinds jaren

prima kwaliteit snelle levering

Geweldige snelle service, heerlijk vlees

Zowel vlees als rubs zijn top!

Goed (online) advies, en prima levering.

Wanneer je trek hebt in iets exclusiefs!

De service en kwaliteit/prijs van het vlees is top! Vaak mooie aanbieding i.c.m. verschillende soorten vlees. Ik bestel graag bij de Butchery. Echt een aanrader!

Super vlees!!!

Geweldige kwaliteit vlees!!

Goede service aan de telefoon en altijd lekker vlees

Goede service aan de telefoon en altijd lekker vlees

Altijd goede kwaliteit vlees

Slow of snel prima materiaal

Wat bezorgd problemen gehad niet de schuld van de Butchery. Prima opgelost. Wat is het vlees achterlijk lekker nooit meer elders vlees kopen. A Nijman

Prima kwaliteit vlees

Gezocht, besteld, levering aangegeven... Echter het tijdsvak waarin geleverd werd was niet duidelijk via track & trace te volgen. Daardoor de verwachting dat tussen 17:11 en 17:46 geleverd zou worden en uiteindelijk pas om 21:44 geleverd werd... Daar valt nog iets voor jullie te verbeteren

Outstanding service & quality of meat

3rd time ordering from The Butchery and like the previous times, it was outstanding!

's ochtends besteld en 's avonds geleverd

Vlees in de ochtend besteld en werd na 17:00 geleverd. Vlees was goed ingepakt en kon zo de vriezer in :) Super service!

Vlees van hoge kwaliteit en zeer goede service.

Al vaak bij the Butchery besteld en elke keer enorm tevreden. Naast uitstekend vlees is de klantenservice ook nog eens heel goed.

Over The Butchery

Online Slagerij & Traiteur met superieure vleesrassen en Dierenwelzijn Garantie.