Goede service en perfecte producten!

Top kwaliteit! Dagelijks vlees en voor op de BBQ. Je ziet en proeft het verschil. Ook met dit warme weer. Goed verpakt, ijskoud thuis geleverd.

Top ervaring, heerlijk gegeten dit weekend

Worsten besteld en absoluut genoten dit weekend! Goede en snelle levering. Ruime keuze waaronder ook bijzondere vlees soorten. Absolute aanrader. Voor mij persoonlijk zou het wel makkelijker zijn om per 2 stuks worst verpakt te ontvangen (wel per 4 bestellen/leveren)en ik denk dat dit voor meer mensen makkelijker is. Hopelijk wordt dat mogelijk :-)

Perfecte, snelle service en levering. Lekker vlees keurig verpakt!ig

Prettig, klantvriendelijk, snel netjes.

Heerlijk vlees en snel geleverd!

Makkelijk en snel besteld en het was lekker.

Goed, maar prijzig

Goede afhandeling, maar de prijzen zijn wel flink gestegen. Ook ten opzichte van andere aanbieders.

Heel mooi en goed stuk vlees in uitstekende conditie ontvangen

Website is gebruikervriendelijk voor bestellen, heldere uitleg voor bereiding en heerlijk vlees. Een diversiteit aan smaken voor worstjes,etc.

groot assortiment , prima kwaliteit, snelle levering

Top vlees enz

Moeiteloos heerlijk vlees kopen

Gewoon goed

Snelle levering zorgvuldig verpakt

Bij een eerste bestelling was ik erg onder de indruk van de vlotte afhandeling. Ik bestelde om half 11 en 8 a 9u later stond de koerier aan de deur. Het vlees was perfect diepgevroren en zat goed verpakt in een thermo zak met daarin wat droogijs. De kartonnen doos er rond maakte het een stevig pakket. Het vlees dat ik reeds verbruikte was van prima kwaliteit.

Perfecte slagerij!!

Ik had een cadeaubon gekregen en ik ben iemand die het vlees graag ziet voordat ik het koop dus ik was wat terughoudend. Ik dus online uitgezocht en het was perfect mooie spareribs en de jalapeno worsten waren heerlijk, zelfs de bezorging is te volgen tot ze er zijn. in een woord PERFECT!!

Geweldig vlees, niet te vergelijken met de supermarkt

We hebben nu een aantal keer besteld, en The Butchery is onze vaste slager geworden! We raden het aan een ieder aan. Geweldige kwaliteit en service!

Perfect vlees

Perfecte 1e ervaring

Snelle bezorging zoals ze beloven. Heerlijke authentike wagyy A5 steak

Mooi vlees

Mooi en goed vlees dat vlot en netjes wordt geleverd. Alleen is de vacuumverpakking vaak stuk (net iets te fanatiek met het vacuumapparaat geweest?) en dat geeft bij het ontdooien lekkage.

Snel geleverd maar vooral kwaliteit vlees

Altijd weer een genot om te bestellen binnen 48 uur in huis en de bbq kan vlammen. Kwaliteit vlees. Niet goedkoop maat het dubbel en dwars waard.

Top service tot nu toe nooit teleurgesteld

Vlees top! Aantal veel minder

Ik had 4 verpakkingen gekocht van 4 x kippendijen dus in totaal 16 kippendijen. Toen ik elk pakje opende zag ik eigenlijk per pak maar 2 deftige kippendijen en 2 stukjes dat minder dan de helft was van een kippendij. Dit was voor een feest van 12 personen en eigenlijk was het niet genoeg. Misschien voortaan als je op de site zet 4 kippendijen dat het 4 volledige zijn en niet 2 goeie en 2 mini stukjes kip erbij. Was wel heel lekkere kip en varkenswangen dus qua kwaliteit zeker top!

Super makkelijk te bestellen, super levering en super lekker vlees!’

Mooi vlees snel geleverd

Mooie kwaliteit vlees, goede website en snel geleverd. Vlees wordt ook echt goed bevroren geleverd.

Uitsluitend vlees met de hoogste kwaliteit. We zijn supertevreden mee!

Kwaliteit

Goede kwaliteit, smaak en levering.

Het was een heerlijk gehaktvlees feestje

Vlees was van uitstekende kwaliteit, we hebben genoten

Over The Butchery

Online Slagerij & Traiteur met superieure vleesrassen en Dierenwelzijn Garantie.