eer goed. Levering compleet en op tijd.

Zeer goed. Levering propt op tijd en compleet

Nooit geen gezeur om origineel cartridges en qua kleur gewoon uitstekend

Altijd krijg ik van de printer de vraag om originele cartridges te plaatsen als ik ze vervang. Tot ik de cartridges van Easyfiks kocht en toen was het over en klaar. En de foto's komen er gewoon mooi uit bij de printer, klasse inkt!

Snelle levering!

Snelle levering.

Pluspunten

Supersnel, heel goed, kwaliteitsvol

Over Easyfiks

Easyfiks gelooft dat het voor consumenten eenvoudig is om problemen met huishoudelijke apparatuur op te lossen. Daarom wil Easyfiks consumenten inspireren in hoe ze gemakkelijk apparatuur kunnen onderhouden, vervangen, aansluiten of erop kunnen besparen. Haal jij alles uit je apparaten? Door er goed voor te zorgen gaan ze langer mee. Zo geniet je van een betere smaak van je kopje koffie, of benut je de maximale zuigkracht van je stofzuiger. Naast Easyfiks huismerk producten vind je in onze webshop ook producten terug van A-merken als Miele, Bosch, Whirlpool, Electrolux, en meer. Easyfiks, wel zo makkelijk.