Zeer vriendelijke en betrouwbare stichting!

Ik heb een lading aan extraatjes gekregen bij mijn eerste bestelling, waar ik heel blij mee ben. Het bestellen gaat net even wat anders dan dat ik gewend bent, maar de vriendelijkheid van de leden van de stichting is echt uitstekend, en zij hebben mij dan ook goede informatie over verschillende dingen kunnen geven! Ik weet niet of ik het bestelde product in de toekomst weer nodig ga hebben, maar ik weet wel dat het zeker de €12 donatie waard is om je bij deze stichting aan te sluiten!

Ook THC

Ik maak THC /CBD-olie zelf volgens Simpson methode, sinds de longkanker van mijn oma. Het bleek toen erg lastig, aan THC olie te komen, óf tegen absurde prijzen, óf we kregen een of ander slap aftreksel v/e internetaanbieder, óf we kregen gewoon helemaal niets, nadat we al betaald hadden! Omdat ik het zelf maak, weet ik ook zeker dat ik goede olie heb, van daadwerkelijk 25% pure pasta (géén rare toevoegingen en géén leugens over het %THC of CBD, zoals vaak het geval is, bij de massaproductie van internetaanbieders/bedrijven/stichting SuverNuver) De overheid zou het daarom meer toegankelijk moeten maken, zodat mensen gewoon niet tegen zulke problemen aan kunnen lopen.... Zelfs bij de apotheek, durven ze gewoon 180 euro te vragen voor een flesje (wel héél erg verdunde) THC olie! Zelf gebruik ik het voor mijn slaapproblemen en mijn partner voor de spierziekte. Het helpt écht goed. Mocht jij ook tegen bovengenoemde problemen aanlopen, of heb je vragen, kun je me altijd mailen: michelentiny@home.nl . wellicht dat ik je kan helpen ermee...

Alleen maar lof!

Vandaag mijn bestelling wietolie binnengekregen met, wat een verrassing, drie extraatjes: een kleine joint, een weggeeftester en een doosje wietzalf. Sinds eind vorig jaar gebruik ik CBD en THC voor mijn prostaatkanker en de emoties die dit met zich mee brengt. Ik ben door de olie een stuk rustiger en relaxter geworden. Mijn PSA waarde zit nu al tijden onder de nul. Ik kan niet zeggen of dit alleen door de THC komt, want de hormoon therapie sloeg direct heel goed aan, maar het is duidelijk dat de olie me heel goed doet! Het WOP team is deskundig en Martinus neemt alle tijd om je voor te lichten en te adviseren. Het is overduidelijk dat de stichting WOP in een behoefte voorziet. Ik ben een tevreden "cliënt".....

Altijd goed bereikbaar en goeie snelle service. Ook zijn de extra cadeautjes die je af en toe krijgt bij een bestelling zeer de moeite waard en super attent.

Meer dan tevreden

oprecht 1 van de "donateur " vriendelijkste webshops ooit! Ze reageren altijd via WhatsApp, de bestelling word altijd snel en netjes afgeleverd. En ook niet heel onbelangrijk : ze leveren zeer goede producten, aanrader dus :)

Correct product

Fijn dat ik deze site gevonden, heb al meerdere olien gekocht en deze full spectrum thc+cbd is Perfect. Ik gebruik geen zware pijnstillers meer. En eens in slaap slaap ik eindelijk lekker door. Ik gebruik het 3 tot 5 maal per dag en het helpt ook tegen humeur wissels. Ik ben sinds 1 jaar geamputeerd en nu zijn we mijn ander been aan het behandelen. Voor deze olie nam ik dagelijks morfine(oxy) pillen. Ik begin me terug beter en goed te voelen.

Geweldig goed

Sinds het contact met de stichting ontzettend wijzer geworden en mijn snel geleverde bestelling heeft bij mij zeer goede resultaten

goed advies en kwaliteit

altijd goed advies ,zijn altijd bereikbaar, goede kwaliteit en goede en snelle levering

Persoonlijk advies, goede producten

Ik heb de THC olie tester geprobeerd en die beviel goed! Bij een ruime dosering werd ik high dus het is ook wat het beweert te zijn (op basis van ruim 30 jaar blowen, dus ik weet wat kan verwachten). Martinus neemt persoonlijk de tijd voor een goed gesprek want ik zoek nu een zalf voor een huidprobleem en we hebben er net een uur over gekletst. Dat soort service en attentie maak je zelden nog mee tegenwoordig.

Goede producten, behulpzame mensen

Na eerder commerciële CBD-olie gebruikt te hebben, kwam ik bij toeval op de site van WietOliePuur terecht. Het was even een verrassing dat de olie die ik kreeg, totaal anders uitzag dan wat ik eerder had gekocht, helder, goudkleurig en niet stroperig. Ik moest ervoor googelen om te vinden wat ik had gekocht, want ik had nog nooit van Golden CBD-olie gehoord. (Tip: vermeld daar iets over op de website, de meeste mensen zullen verbaasd kijken). Maar gezien het feit dat ik echt veel beter slaap sinds ik deze olie gebruik, kan ik alleen maar constateren dat die werkt.

Uitstekende producten en een geweldige service.

Goede service en fantastisch spul

Geweldige producten én service!

Ik ben blij met de Stichting, ik gebruik hun producten om beter te slapen! Het werkt écht! Verder vind de medewerkers zeer servicegericht waarvoor dank!!

Na contact via diverse media wordt ik steeds correct en snel geholpen. Wat beloofd wordt, wordt ook nagekomen.

Hele fijne mensen

Hele fijne mensen die echt de tijd voor jenemen. Ik kan met al mijn vragen terecht .en de nieuwe website is super

super

Je word echt als klant behandeld, levering snel en goede service en uitleg

Uitstekend geholpen , hele goede informatie wat en hoe ik de wietolie het beste kon gebruiken. Ook de bestellingen lopen foutloos.

Open en eerlijke deskundige informatie en producten.

Door een vergissing van een andere site, kregen wij contact, de vergissing werd zonder problemen recht gezet. Ik werd heel netjes te woord gestaan met duidelijke uitleg waar de stichting voor staat. Je krijg ook deskundige begeleiding en de producten zijn zuiver en goed. Mijn complimenten voor de stichting WietOliePuur!

Fijn

Fijn

Goede informatie

Goede informatie

Beleefd, behulpzaam, snelle levering en goeden producten.

Goede informatie gekregen.

Ik heb het product nog niet gebruikt, dus kan er verder niets over zeggen.

Superformidastisch

Goede kwaliteit en super service

Al mijn klachten zijn afgenomen en ik slaap als een roos

Zeer positief

Betrouwbaar, vriendelijk, professioneel.