great service

Great products and fast service

Goede producten en prima service!

Fijne, goed omschreven producten. De kleine extra's bij een bestelling zorgen ervoor dat je meerdere dingen kunt uit proberen zonder het hele product eerst aan te schaffen. Ik blijf graag bestellen.

Elke keer anders

Zowel de productnamen als prijzen. Jammer dat er geen verschil gemaakt wordt tussen indica en sativa. Nu is de werking per batch verschillend.

Beste Annemieke, wat zonde om te zien dat je toch niet meer dan een 5 geeft als waardering. Het is een cijfer die we niet vaak krijgen. We zijn hoe gek het ook klinkt gewend geraakt aan dikke cijfers zoals een 9 en meestal krijgen we een 10. Het klopt dat sterkten en dergelijke af en toe wisselen. We zijn een bedrijf die probeert de taboe rond dit soort producten te laten verdwijnen. Zodat we, wie weet ooit compleet legaal kunnen opereren en extraheren. We zouden zo graag alle systemen nog professioneler maken, maar helaas worden we daar gezien wet en regelgeving erg in tegengehouden. We kunnen met het gedoogbeleid voor at er is niet meer dat dat we nu doen. Olie en dergelijke producten voor een super betaalbare prijs aanbieden. We zijn al blij dat we mogen doen wat we nu doen… mensen helpen 💚 want dat is waar we voor zijn opgericht. Als ervaringsdeskundige kan ik je vertellen dat het heel wat vergt om dit alles te draaien met de regels die we op het moment in Nederland hebben. We maken onze producten van een mix en niet van losse soorten indica of sativa. We weten uit ervaring en door veel te laten testen in externe test laboratoria precies wat we moeten doen om onze producten zo potent mogelijk te maken. Namelijk mixen, dat is en zegt de wetenschap! We kweken 80 soorten en dat doen we omdat we anders niet een mooie verscheidenen aan cannabis planten in de pasta hebben. Hoe meer soorten hoe breder het profiel en des te beter werken de producten. Er bestaan ruim 4000 soorten cannabis en een mix van alles was het ideaalste geweest, om een zo breed mogelijk profiel te verkrijgen in de grondstof waar de olie van wordt gemaakt. De pasta ✅ Je praat over verschillen in werking per batch… Ik zal u zeggen en wederom uit ervaring dat als u een flesje opent de samenstelling van de cannabinoiden al verandert. Natuurlijk verschilt het bij ons dan ook in en per batch. Omdat we maar eens per jaar kunnen kweken in NL verandert de samenstelling in de pasta regelmatig omdat we hem eens per jaar maken en opslaan. Vandaar dat we altijd meegeven … test elk nieuw flesje zodat je precies weet hoeveel druppels er nodig zijn … voor effect. En ook als u een nieuw flesje van de zelfde batch en sterkte besteld kunt u het beste weer opnieuw kunt gaan testen want met is weten 🟢 en de olie verschilt per batch. We hebben geen idee en kunnen uit uw recensies niet halen waar het precies halen waarom het gaat, maar we willen u graag een advies uitbrengen met tips en dergelijke om de werking te voortaan te optimaliseren. Stuur ons een berichtje en we komen zo snel mogelijk bij je terug. We zijn erg blij met tips, adviezen en zeker opbouwende kritiek 🌱 Groetjes Martinus van Lies.

topkwaliteit en leuke goodies

Zeer vriendelijke klantenservice, snelle bezorging en goede kwaliteit produkten. Altijd een aardigheidje bij je zending of een bedankje. Zeer gewaardeerde club!

Nooit gedacht toch gekomen, super site….super aanbiedingen. Eindelijk toch iets uit het risico circuit voor iedereen ! Top !

Great product

WietOliePuur offers great products and they have made my life better. I can sleep better and also deal with stress in better way. And they have great customer service. I also like the fact that they are based in holland and offer local products

top! super service je kan ze altijd bereiken ze antwoorden snel en altijd beleefd!

Zeer goede begeleiding en opvolging van de start up en volledige uitleg hoe het werkt.

Er is een duidelijke opvolging als je met vragen zit. Er wordt zo snel mogelijk geantwoord. Ik vind het een super organisatie en top begeleiding van hoofdstichter. Kan het alleen maar aanraden als je van de klassieke chemische medicijnen af wil. Bedankt !

Wietolie puur.nl is de beste webshop Waar ik mijn producten bestel snel en betrouwbaar, aanrader

Eindelijk leefbaar

Ik heb de zwaarste classificatie van fybromyalgie En de rauwe wietcapsules die ik sinds een tijdje slik helpen enorm goed. Ik voel alleen nog de extreme top pijn als aanwezig omdat het niet alle pijn weghaalt maar Ipv volledig gevloerd van de pijn moet ik nu alleen voorzichtig doen en kan ik functioneren.

Zeer tevreden.

Voor mijn klachten gebruik ik cbd en sinds gebruik is er een duidelijke verbetering van de klachten.

Om de pijn van endometriose type 4 wat te verlichten beter dan een pijnstiller

Goede hulp en snelle levering

Ze zijn makkelijk te bereiken. Lossen dingen gelijk op en leveren snel na betaling.

Middels het zoeken naar informatie op het web ben ik bij de stichting uitgekomen. Besloten dat ik hier graag deel van wilde uitmaken, en een bronzen donateurschap aangevraagd. Aangegeven dat ik met plezier een “zwaarder” donateurschap had genomen, ware het niet dat ik al jaren van een minimum inkomen leef. Hierop kreeg ik het donateurschap van de stichting cadeau, waarvoor nogmaals mijn dank! Ik heb al jaren PDS, en chronische rugklachten. Beiden gaan gepaard met veel pijn, en door de pds krijg ik ook last als ik veel pijnstillers slik. Dat is voor mij dus geen optie; Ik gebruik cannabis tegen de pijnklachten. Door de structurele lichamelijke klachten, en ptss, heb ik ook emotionele klachten ontwikkeld, en heb ik problemen met slapen. ook hiertegen werken voor mij cannabisproducten heel goed. Naast de lichamelijke ontspanning geeft het gebruik ook emotionele ontspanning, en dat kan ik dus goed gebruiken. Het roken van cannabisproducten geeft zowel bij pijn als bij hevige onrust en dysforie direct verlichting. Slapen gaat ook veel beter. Het gebruik van cannabisproducten stelt mij in staat toch nog wat plezier in mijn leven te ervaren. De stichting stelt mij in staat cannabisproducten te verwerven zonder dat ik ervoor moet inleveren op mijn budget voor voeding en andere primaire levensbehoeften. Onnodig te vermelden dat ik hier zeer blij mee ben! Bij mijn eerste bestelling ontving ik nog extra producten om uit te proberen; top natuurlijk! Ik kan deze stichting van harte aanbevelen aan eenieder die bij de reguliere oplossingen geen baat hebben.

Uistekende service en top kwaliteit

Dankjewel voor de goede zorgen

Raad het iedereen aan

In 1 woord GEWELDIG!

Nast de titel "in 1 woord GEWELDIG!" vanlt er eigenlijk niet zo heel veel aan toe te voegen, wel uit te leggen: geweldig advies, geweldige service, geweldige producten.

Altijd snelle levering, prima service en duidelijke uitleg bijde produkten

De produkten die ik nodig heb, heb ik altijd binnen drie dagen in huis. Heel fijn om ook altijd een beetje korting te krijgen. De wietzalf die ik gebruik voor een chronische huidaandoening( lichen sclerosus) helpt mij bijzonder goed! Ik ben er ontzettend blij mee en het maakt dat ik kan volstaan met 2x per week smeren met een corticosteroïden zalf!

Geweldig service en de vriendelijkheid spatten er vanaf

Na me inschrijving, vond ik de persoonlijke contact erg fijn, producten ook erg goed, vond de testers ook erg leuk vooral de 420olie, voor de rest daar neem ik nog me tijd voor.

Dankbaar dat we elkaar hebben ontmoet

Deze mooie medicijnplanten te mogen kweken en bijdragen aan de legalisering zodat het voor iedereen bereikbaar is

Zeer goed geholpen

Via Bol . Com al langere tijd CBD olie besteld. Vaak proefjes bij gekregen om uit te proberen. Ik had het niet verwacht maar er wordt goed bijgehouden welke proefjes verstuurd worden. Na inschrijving nagevraagd welke ik had en kreeg heel snel antwoord. Omdat het proefje me beter helpt dan de cbd met mijn klachten, heb ik nu een goede keus kunnen maken. Bestelling was dag later al binnen. Ben er erg blij mee.

Heel Fijn!

Ik ben nu al een tijd donateur en ik ben super tevreden over de stichting. Bij twijfel en of vragen word je altijd goed te woord gestaan! Ik gebruik de dab/wax en soms de wietolie gold voor mijn klusterhoofdpijn en ptss/nachtmerries, en mijn klachten zijn sterk verminderd ook de dosis qua midicatie!

Uitstekende producten

Goede voorlichting en uitstekende producten. Snel antwoord als je vragen hebt. Er zijn talloze mogelijkheden qua gebruik en er zit er altijd wel een tussen die bij jou past. En als je twijfelt er is veel mogelijkheden tot advies, Online of persoonlijk.

Goede producten het helpt mij om goed te Slapen zonder pijn. Top!

topproducten voor chronische pijn en slaapstoornissen.

Dankzij deze stichting is m'n levenskwaliteit verbeterd.Ik ben chronisch ziek en leef met pijn Al 17 jaar en eindelijk kan ik me algemeen iets beter en levenslustiger voelen.Soms krijgen we eens iets extra en goeie aanbiedingen.

Over Stichting WietOliePuur

CMSC stichting WietOliePuur heeft als doel om mensen te helpen met zijn of haar ziektebeeld(en) die in het reguliere circuit zijn uitbehandeld. Opgericht volgens de regels van de Europese instelling ENCOD, hebben wij inmiddels al duizenden donateurs mogen helpen met advies op maat door dagelijks begeleiding te bieden bij het gebruik van onze producten. Stichting WietOliePuur staat voor kwaliteit, een-op-een begeleiding en vooruit denken op het gebied van pijnbestrijding, slaapproblematiek en gezondheid in algehele zin. Door te kiezen voor een natuurlijke manier om gezondheidsproblematiek te verbeteren zijn we altijd op zoek naar nieuwe kennis en wetenschap die door de meest vooruitstrevende experts wereldwijd worden gedeeld. Heeft u vragen, tips of wenst u een advies op maat? Neem dan contact op via ons WhatsApp service nummer 0613591490 of stuur een e-mail naar: info@wietoliepuur.nl Met vriendelijke groet, Martinus van Lies Voorzitter / oprichter CannaMedSocialClub stichting WietOliePuur www.wietoliepuur.nl