Goede adviezen. En het helpt ik had een gebroken nek(c1 en c2) zijn nu aan elkaar geschroefd dus veel pijn in mijn armen als ik ga slapen. Maar dit help niet hele maal naar ik ben blij.

Prima service.

Snelle levering, duidelijke uitleg. Een uitstekend werkend product.

GEWELDIGE SERVICE

GOEDE OLIE EERLIJKE PRIJZEN

Ik heb geen ervaring

Hhjghjh

wat zonde dat u een cijfer geeft zonder dat u onze producten geprobeerd heeft, u kan een gratis tester krijgen om het eens te testen en om AUB van deze recensie een informatieve recensie te maken. we hechten veel waarde aan onze recensies omdat veel nieuwe leden ze ter info doorlezen en als er dan geen serieuze recensies staan schiet het niet op.

Uiteindelijk goed

Producten besteld, maar niet geleverd. Er wordt niet op email, watsapp of telefoon gereageerd. Ik beveel dit bedrijf niet aan. Je wordt hier opgelicht. Nadat voorzitter Martinus contact had opgenomen zijn na een verhelderend gesprek de produkten alsnog ontvangen. Ondanks de eerdere miscommunicatie is het vertrouwen hersteld en durf ik deze stichting toch aan te bevelen.

Goede uitleg gekregen voor ik met het druppelen begon. Inmiddels begin ik ook de positieve effecten van de olie te merken. Meestal snel antwoord via de app of telefonisch. Deze keer gaat het lastiger om af te spreken. Wellicht dat dit met een volle agenda en de vakantieperiode te maken heeft. Verder ben ik heel tevreden

Snelle levering.

Dit gaat puur om de levering, product heb ik nog niet kunnen beoordelen, nog niet gebruikt.

Fijne website mooie producten

Duidelijke uitleg wie ze zijn en wat ze doen. Fijne producten en hele snelle levering.

Supersnelle levering

Besteld en de volgende dag in huis, zonder verzendkosten!

Ik werd zeer vriendelijk en deskundig geholpen

Ik werd zeer vriendelijk en deskundig geholpen.

Zeer goede ervaring, vriendelijk personeel , eerlijke producten.

Als je vragen hebt,proberen ze zo snel mogelijk een oplossing voor je te vinden,en dit allemaal heel makkelijk via WhatsApp. Bij een bestelling zit bijna altijd een ander proefproduct,wat ik erg fijn vind,zo kan ik eerst proberen en kijken of het wat voor me doet. Dankzij jullie zit ik weer goed in mijn vel,bedankt!

Perfecte service en positief personeel. Oplossingsgericht, prima.

Prima initiatief. Goede service, vertrouwd.

Top!!

Echt een aanrader om hier je olie te kopen want je krijgt waar voor je geld. Ben zeer tevreden en kan nu eindelijk beter slapen.

Pluspunten

Transparant, eerlijk en duidelijk. Belangrijkste is wel dat zij meedenken met de vragen / behoefte van de klant.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle levering, goed duidelijk advies, er wordt snel op je vragen gereageert. Goed product

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Geen, vooral zo doorgaan

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Kreeg een goed product en werd snel geleverd

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Duidelijk, transparant en zeer klantgericht.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Betrouwbaar

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Zeer kundig, begeleiding, altijd vragen kunnen stellen, snelle levering en betaalbaar

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Ben zeer tevreden met de olie, slaap beter en heb minder last s'nachts. Dus ik zou mensen met fibromyalgie het adviseren om het te proberen.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Keep up the good work

Over Stichting WietOliePuur