Een verbetering voor vele!

Met de stichting ben ik (bijna altijd) heel erg tevreden. Heb ze ook enorm zien groeien in een ruim jaar tijd. Heb al een aantal mensen waar ik hun heb aan geïntroduceerd erg goed kunnen helpen door alleen maar het een en ander te vertellen en uit te leggen. Zelf helaas 2x pech gehad dat er niets was aangekomen maar dat kan toch wel gebeuren. Verder vind ik het concept Cannabis op maat (wat ik overigens zelf al jaren zeg) een hele mooie werkwijzen Aan de mensen van OSC; Helemaal geweldig, ga zo door, pas alleen op dat het niet te groot wordt. Want: "The bigger they are the harder they Fall"

Great products

Yes snoop doog week indeed . The Product put me nice and mellow and ready to enjoy à Nice evening

Goed advies en snelle leveringen

Ik bestel al jaren veel bij hun .altijd correct en korte levertijd.ze zijn ook al thuis geweest erg gezellige mensen en goede tips gekregen .ook nu kimmie sweetssnoep gehad .nnog niet geproveerd maar komt zeker ,ik vind de stichting geweldig .wel jammer dat ergeen gold member is meer.

Geweldige service

Zo blij dat ik deze site heb gevonden, eerlijke producten en de smaak is echt fantastisch en totaal niet chemisch (vape). Ook de klantenservice is perfect, heel vriendelijke mensen en reageren ook altijd heel erg snel. Als je op zoek bent naar een eerlijke site met goede producten, dan moet je absoluut hier zijn.

Geweldige producten en service

Door de Wietolie veel minder pijn en slaap beter

Al vaak besteld en nooit teleurgesteld, behalve door PostNL dan

Ik bestel hier vaak en net weer een bestelling gedaan. De service via WhatsApp is helemaal top, en het pakket word altijd goed beschermd en discreet geleverd. Kort samengevat een top bedrijf dus. Twijfel dus niet om iets te bestellen zou ik zeggen, ze gaan erg professioneel te werk.

Ik ben erg blij met de werking van de Wietolie extreem

Door mijn arthrose klachten heb ik veel gewrichtspijn en spierspanningsklachten. Ik ben hier mee in aanraking gekomen via een vriendin Na jaren lang veel uitgeprobeerd te hebben heb ik nu iets wat enigszins helpt. Ik neem het in de avond in. En helpt mij heerlijk ontspannen en heel goed te slapen..naast de olie. Gebruik ik ook heel graag the edibels. De wietdropjes etc. Al merk ik hiervan dat de werking soms helemaal niets doet en een andere keer wel beter helpt. Eindelijk iets wat mij wel verder “helpt”. Verder fijne prettige betrokkenheid.

Goede manier om iets te testen.

Fijn voor het uitproberen van nieuwe middelen. Zo kan je kijken wat bij jou past. Alleen hou er wel rekening mee dat de verzendkosten voor eigen rekening zijn. Om en nabij de zes tot acht euro. Desalniettemin de moeite waard om iets nieuws te testen !

FANTASTISCH !!!

Wat een geweldige stichting!! Ik ben pas donateur geworden en nu al zeer tevreden over de werking van mijn bestelde producten. Ik heb focale dystonie in mijn voet en kan zeggen dat de kramp niet zo intens meer is. Voor mijn andere klachten helpt het ook ik ben nog aan het uitzoeken welk effect n product heeft en welk het beste helpt. Je mag altijd alles vragen via de app of mail, zeer vriendelijk allemaal. Echt n dikke 10 voor deze stichting. Ben ontzettend blij met jullie site, ipv bestellen bij malafide illegale sites en hoop dat ik in de loop der de tijd al m'n medicatie kan minderen.(misschien wel stoppen met bepaalde medicatie) . Jullie zijn n top team!!!! Ben jullie zeer dankbaar......◉‿◉

De produktenzijn top en de service optimaal

De produkten hun kwaliteit spreekt voor zich al de rest kan niet tippen aan de pure en oprecht goede produkten ,geen boerenbedrog zoals bij velen maar pure oprechte klantenservice want meestal zijn de klanten chronisch zieke mensen die wel eens een vriendelijk woord kunnen waarderen omdat we zélf zo kwetsbaar en gevoelig kunnen zijn in onze toestand is menselijkheid zeer belangrijk als je elke dag met pijn moet leven en ja de produkten helpen zeer goed maar niks kan je ziekte of aandoening weg toveren het maakt alles gewoon veel draaglijker

Ik raad deze stichting met heel mijn hart aan. Alle producten zijn geweldig. en ze hebben vaak leuke acties!

Betrouwbaar

Snelle react8es en niet alleen verkopen maar ook deskundig advisren

Geweldig gewoon.

Ik ben erg blij met Stichting WOP. Er is keuze zat en het zijn allemaal TOP producten. Op de site gratisolie kan je probeersels kopen en dat vind ik een heel goed idee. Al met al geweldig gewoon.

Heel goed!

Ik had wietzalf in huis gehaald (sterke variant) en zelf nog geen gebruik van gemaakt. Mijn zoon kwam thuis laatst na een dagje excursie met school en was verbrand door de zon, met name zijn neus. Ik smeerde er eerst aloe vera gel op want ik dacht dat de roze huid wel weg zou zakken. Dit gebeurde dus niet en het werd roder van kleur en begon op sommige plekker huid los te laten. Ik besloot er van de wietzalf op te smeren. Dit heb ik een paar keer herhaald. Nu 2 dagen later is de verbrande huid zo goed als genezen. Buiten dat om is de service en begeleiding van deze stichting als geen ander. Ze staan altijd voor je klaar en begeleiden je stap voor stap. Ik ben nieuw donateur maar al heel blij ermee!

Goede begeleiding ze helpen je goed

Goede begeleiding ze helpen je goed

Betrouwbaar

Een hele fijne plek om olie te kopen. Je merkt in alles dat de vanuit een visie werken en niet puur voor het geld. Olie nog maar 1x gebruikt dus daar kan ik nog niet veel over zeggen.

Gewoon Toppie, wat een kwalitatieve produkten

Via Bol.Com bij de stichting terecht gekomen, wat een mooie Produkten. Ik ben nog vollop aan het ontdekken, maar tot nu toe...... WOW!!! Zéér tevreden over alles, bedankt. Jullie maken veel mensen gelukkig!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede kwaliteit voor eerlijke prijs

Heel tevreden

Super !!!

Snelle levering met leuke extra's en altijd vlot contact !!!!

Uitstekende service en snelle, duidelijke reacties.

Nadat ik besloot donateur te worden en te bestellen, was het een en ander snel geregeld. Over de service ben ik uitermate te spreken, maar het product heb ik nog niet ontvangen. Mogelijk komt er binnenkort nog een recentie bij. Tot nu toe 5 sterren :)

Znakomita obsługa i produkty

Olejki cbd wysokiej jakości. Skuteczne w walce z padaczką lekooporną u mojej siostry. Znakomita obsługa. Gorąco polecam.

Topkwaliteit en topservice

De zuiverheid en werking van de artikelen in het aanbod is iets wat ik eigenlijk al jaren zocht maar nooit echt tegenkwam tot ik wietoliepuur ontdekte. Persoonlijk vind ik de moonrocks en de crumble echt top. Wat een mooie producten en wat een zuivere werking,aangenaam ontspannend en verhelderend. Verder ben ik zeer tevreden over de goede en correcte service geleverd door een team van vriendelijke medewerkers.

Stichting WietOliePuur maakt waar wat ze beloofd.

Ik bestel al drie jaar cannabisproducten bij de WOP voor mijn lichamelijk en geestelijk welzijn. De CBD en THC gebruik ik om mijn prostaatkanker onder controle te houden en om me mentaal beter te voelen. Ik ben er erg tevreden over, vooral omdat je behalve een flesje wiet- of CBDolie ook concentraten kan bestellen van dezelfde hoge kwaliteit, zodat je de olieën zelf kan samenstellen op percentage en behoefte. Dat scheelt weer enorm in de prijs. Kijk maar op de site, de mogelijkheden en de verschillende produkten zijn werkelijk eindeloos! De Stichting WOP kan lage prijzen hanteren omdat ze geen winst wil maken. Kijk, dat is de juiste instelling! De Stichting zet zich in om mensen echt te helpen. Je kan ze bellen of appen en je wordt geholpen, desnoods geheel gratis! Wat wil je nog meer?

Over Stichting WietOliePuur

CMSC stichting WietOliePuur heeft als doel om mensen te helpen met zijn of haar ziektebeeld(en) die in het reguliere circuit zijn uitbehandeld. Opgericht volgens de regels van de Europese instelling ENCOD, hebben wij inmiddels al duizenden donateurs mogen helpen met advies op maat door dagelijks begeleiding te bieden bij het gebruik van onze producten. Stichting WietOliePuur staat voor kwaliteit, een-op-een begeleiding en vooruit denken op het gebied van pijnbestrijding, slaapproblematiek en gezondheid in algehele zin. Door te kiezen voor een natuurlijke manier om gezondheidsproblematiek te verbeteren zijn we altijd op zoek naar nieuwe kennis en wetenschap die door de meest vooruitstrevende experts wereldwijd worden gedeeld. Heeft u vragen, tips of wenst u een advies op maat? Neem dan contact op via ons WhatsApp service nummer 0613591490 of stuur een e-mail naar: info@wietoliepuur.nl Met vriendelijke groet, Martinus van Lies Voorzitter / oprichter CannaMedSocialClub stichting WietOliePuur www.wietoliepuur.nl