Alleen maar lof!

Vandaag mijn bestelling wietolie binnengekregen met, wat een verrassing, drie extraatjes: een kleine joint, een weggeeftester en een doosje wietzalf. Sinds eind vorig jaar gebruik ik CBD en THC voor mijn prostaatkanker en de emoties die dit met zich mee brengt. Ik ben door de olie een stuk rustiger en relaxter geworden. Mijn PSA waarde zit nu al tijden onder de nul. Ik kan niet zeggen of dit alleen door de THC komt, want de hormoon therapie sloeg direct heel goed aan, maar het is duidelijk dat de olie me heel goed doet! Het WOP team is deskundig en Martinus neemt alle tijd om je voor te lichten en te adviseren. Het is overduidelijk dat de stichting WOP in een behoefte voorziet. Ik ben een tevreden "cliënt".....

Altijd goed bereikbaar en goeie snelle service. Ook zijn de extra cadeautjes die je af en toe krijgt bij een bestelling zeer de moeite waard en super attent.

Meer dan tevreden

oprecht 1 van de "donateur " vriendelijkste webshops ooit! Ze reageren altijd via WhatsApp, de bestelling word altijd snel en netjes afgeleverd. En ook niet heel onbelangrijk : ze leveren zeer goede producten, aanrader dus :)

Correct product

Fijn dat ik deze site gevonden, heb al meerdere olien gekocht en deze full spectrum thc+cbd is Perfect. Ik gebruik geen zware pijnstillers meer. En eens in slaap slaap ik eindelijk lekker door. Ik gebruik het 3 tot 5 maal per dag en het helpt ook tegen humeur wissels. Ik ben sinds 1 jaar geamputeerd en nu zijn we mijn ander been aan het behandelen. Voor deze olie nam ik dagelijks morfine(oxy) pillen. Ik begin me terug beter en goed te voelen.

Geweldig goed

Sinds het contact met de stichting ontzettend wijzer geworden en mijn snel geleverde bestelling heeft bij mij zeer goede resultaten

goed advies en kwaliteit

altijd goed advies ,zijn altijd bereikbaar, goede kwaliteit en goede en snelle levering

Persoonlijk advies, goede producten

Ik heb de THC olie tester geprobeerd en die beviel goed! Bij een ruime dosering werd ik high dus het is ook wat het beweert te zijn (op basis van ruim 30 jaar blowen, dus ik weet wat kan verwachten). Martinus neemt persoonlijk de tijd voor een goed gesprek want ik zoek nu een zalf voor een huidprobleem en we hebben er net een uur over gekletst. Dat soort service en attentie maak je zelden nog mee tegenwoordig.

Goede producten, behulpzame mensen

Na eerder commerciële CBD-olie gebruikt te hebben, kwam ik bij toeval op de site van WietOliePuur terecht. Het was even een verrassing dat de olie die ik kreeg, totaal anders uitzag dan wat ik eerder had gekocht, helder, goudkleurig en niet stroperig. Ik moest ervoor googelen om te vinden wat ik had gekocht, want ik had nog nooit van Golden CBD-olie gehoord. (Tip: vermeld daar iets over op de website, de meeste mensen zullen verbaasd kijken). Maar gezien het feit dat ik echt veel beter slaap sinds ik deze olie gebruik, kan ik alleen maar constateren dat die werkt.

Uitstekende producten en een geweldige service.

Goede service en fantastisch spul

Geweldige producten én service!

Ik ben blij met de Stichting, ik gebruik hun producten om beter te slapen! Het werkt écht! Verder vind de medewerkers zeer servicegericht waarvoor dank!!

Na contact via diverse media wordt ik steeds correct en snel geholpen. Wat beloofd wordt, wordt ook nagekomen.

Hele fijne mensen

Hele fijne mensen die echt de tijd voor jenemen. Ik kan met al mijn vragen terecht .en de nieuwe website is super

super

Je word echt als klant behandeld, levering snel en goede service en uitleg

Uitstekend geholpen , hele goede informatie wat en hoe ik de wietolie het beste kon gebruiken. Ook de bestellingen lopen foutloos.

Open en eerlijke deskundige informatie en producten.

Door een vergissing van een andere site, kregen wij contact, de vergissing werd zonder problemen recht gezet. Ik werd heel netjes te woord gestaan met duidelijke uitleg waar de stichting voor staat. Je krijg ook deskundige begeleiding en de producten zijn zuiver en goed. Mijn complimenten voor de stichting WietOliePuur!

Fijn

Fijn

Goede informatie

Goede informatie

Beleefd, behulpzaam, snelle levering en goeden producten.

Goede informatie gekregen.

Ik heb het product nog niet gebruikt, dus kan er verder niets over zeggen.

Superformidastisch

Goede kwaliteit en super service

Al mijn klachten zijn afgenomen en ik slaap als een roos

Zeer positief

Betrouwbaar, vriendelijk, professioneel.

Heel behulpzaam

Sinds een week contact met de stichting,wachtende op een telefoontje nog voor verdere informatie... tot hier toe al een fijn contact gehad via watsapp. Over de olies en andere producten kan ik nog geen beoordeling geven omdat ik nog in gesprek ben met de stichting. Na dat ik de producten heb geprobeerd wat bij mijn kwaaltjes zou kunnen helpen horen jullie zeker van me terug. Voor de klant vriendelijkheid alvast de dikke volle 5 sterren... groetjes B

Goede begeleiding en snelle reacties

Eerlijke info Lieve mensen en denken met je mee Fijne info hi Facebook en mail