super

Je word echt als klant behandeld, levering snel en goede service en uitleg

Uitstekend geholpen , hele goede informatie wat en hoe ik de wietolie het beste kon gebruiken. Ook de bestellingen lopen foutloos.

Open en eerlijke deskundige informatie en producten.

Door een vergissing van een andere site, kregen wij contact, de vergissing werd zonder problemen recht gezet. Ik werd heel netjes te woord gestaan met duidelijke uitleg waar de stichting voor staat. Je krijg ook deskundige begeleiding en de producten zijn zuiver en goed. Mijn complimenten voor de stichting WietOliePuur!

Fijn

Fijn

Goede informatie

Goede informatie

Beleefd, behulpzaam, snelle levering en goeden producten.

Goede informatie gekregen.

Ik heb het product nog niet gebruikt, dus kan er verder niets over zeggen.

Superformidastisch

Goede kwaliteit en super service

Al mijn klachten zijn afgenomen en ik slaap als een roos

Zeer positief

Betrouwbaar, vriendelijk, professioneel.

Heel behulpzaam

Sinds een week contact met de stichting,wachtende op een telefoontje nog voor verdere informatie... tot hier toe al een fijn contact gehad via watsapp. Over de olies en andere producten kan ik nog geen beoordeling geven omdat ik nog in gesprek ben met de stichting. Na dat ik de producten heb geprobeerd wat bij mijn kwaaltjes zou kunnen helpen horen jullie zeker van me terug. Voor de klant vriendelijkheid alvast de dikke volle 5 sterren... groetjes B

Goede begeleiding en snelle reacties

Eerlijke info Lieve mensen en denken met je mee Fijne info hi Facebook en mail

Meer dan voortreffelijk behandeling

Zeer deskundige mensen, diegeen vraag of probleem uit de weg gaan. Denken geheel met je mee. Ook de producten die ze verkopen zijn van een bijzonder hoge kwaliteit.

Vlot

Zeer vriendelijk.Prettig contact.Goede info.

Correcte afhandeling en vriendelijk

Minder gewrichtspijn

meedenken

Mijn ervaring is dat ze bij de stichting Wietolie echt meedenken! Ze proberen zo goed mogelijk tot een oplossing te komen. Leveren goed product en doen wat ze zeggen. Martinus weet veel over het gebruik van de olie en de voeding die ermee samenhangt, voor een optimaal resultaat.

Uitkomst .zeer blij met jullie production!!!

Ik ben erg blij met jullie producten en zou ze iedereen aanbevelen!!!!

IK ben heel tevreden, over wiet olie puur

Ik, wordt altijd netjes geholpen

Luisterend oor hierdoor goed advies.

Door de juiste samenstelling kan ik na jaren weer eens doorslapen heb minder pijn en kan weer eens spontaan lachen.

Geweldig spul

Help mij de pijn te verlichten van de artrose

Ik ben goed geadviseerd en geholpen en heb goede ervaringen met olie en creme

Perfecte levering en op het opgegen tijdstip

Had verwacht 2 x 30ml flesjes maar kreeg 6 x 10ml. Echter 2 potjes massage crème extra Bedankt

Goede vriendelijke service

Mensen van de stichting zijn heel vriendelijk. En geven je eerlijk advies. Ze geven om de mens om mens beter te maken zonder je medicatie wat de dokters geven. Een plant is een echt geneesmiddel is in 1935 ofzo bewezen.. het gaat ze niet om geld het gaat ze echt om de mensheid te helpen..

Erg bevlogen maken ze het onmogelijke, mogelijk - Met het hart op de juiste plaats.

Voor veel mensen, zoals mezelf, is het financieel nabij onmogelijk om een kwaliteitsvol CBD product uit te proberen en/of te gebruiken door het prijskaartje. Een dokter - alles behalve een fan van supplementen en medicijnen - rade me een dosis aan die ik niet kon betalen. Hij was er zich van bewust dat het erg duur was: Maar het werkt wel. Dankzij de stichting heb ik het geprobeerd. Ik wou het ook enkel een kans geven als het financieel duurzaam kon worden toegepast. Anders loop je ook rond met bekaaid gevoel: Het werkt, jazeker ... maar ik kan het niet betalen. Dankzij deze stichting kunnen een boel mensen voor wie het anders ondenkbaar was ook op een duurzame manier kennis maken met - en er hoplijk hun voordeel mee doen. Alle lof daarvoor.

Vlugge verzending en een top klantenservice en kwaliteitsvolle produkten

Ik ben zeer tevreden met deze stichting en met hun onvoorwaardelijke steun voor patienten en mensen met chronische pijn ,deze mensen doen dit met hun <3 en dat merk je ,een top produkt