Eerlijk en vakkundige informatie en advies

Heb artrose aan handen en pols gewrichten .gebruik hiervoor wiet olie crème om op de huid te smeren en cbd met thc als pijn bestrijding ipv paracetamol help mij uitstekend en ik slaap er ook nog goed op

Goed product voor de pijn ..

Ik ben serieus onder de indruk van de empathie en menselijkheid van deze mensen.Als je pakje niet aankomt dan stuurt men het opnieuw.Niks is hun teveel.En de producten zijn van topkwaliteit.

Goede producten

Ik gebruik de wiet- en cbd olie van WOP. De olie is in tegenstelling tot andere merken niet zo smerig, het smaakt enkel naar de ingrediënten die het bevat. Ik gebruik het tegen fantoompijn, slaap nu veel beter in. Overdag gebruik ik het sporadisch. Levering goed, geen problemen gehad. Begonnen via bol.com en nu rechtstreeks.

THC

Ik heb een proefflesje gehad met THC. Omdat ik al langer verkouden was dacht ik, laat ik eens in beide neusgaten een druppel THC in doen, baat het niet schaadt het niet. De volgende dag pak ik automatisch een papieren zakdoekje en toen dacht ik hè ik hoef mij neus niet te snuiten. De verkoudheid was over. Dus mensen probeer het gewoon want het heeft mij fantastisch geholpen. Ik ben erg blij met deze producten en zou graag de volgende keer 25% korting krijgen.

Top!!!

Onze dochter kan dankzij de wietolie en zetpillen eindelijk weer goed slapen

Ik ben blij om een natuurlijk medicijn te mogen gebruiken

Ik gebruik nu al een lange tijd in plaats van mijn medicatie voor ADHD, de Basis olie (THC), dit werkt voor mij zo positief, dat ik niet graag meer aan mijn oude medicijn terug denk. Ik zou niet zonder willen. De begeleiding is ook super, want ik heb meerdere telefoon adviesgesprekken gehad met Martinus van Lies.

An excellent product and buying experience

Joined the Stichting after buying cbd oil from them via Bol.com I bought the oil and post.nl made a mess of the order. The stichting were fantastic and helped trace the package and kept me informed throughout. The product is really helping me with menopause complaints. I was having about 20 hot flushes per day/night and this has drastically reduced them. THANK YOU

Goede begeleiding, juiste advies en altijd echt behulpzaam. Onze ervaring is echt top! Vooral in onze situatie hebben we echt veel baat bij de producten die geleverd worden. Ook vinden wij dat er altijd geluisterd wordt en het juiste advies gegeven wordt. Daarnaast zijn we zo dankbaar dat er altijd iets extra gegeven wordt voor meer baat bij de producten. Dat noem je service op hoog niveau! Dit zijn eerlijke mensen die oprecht een hart hebben voor de koper, en niet zomaar producten aansmeren. Een dikke 10!

Zeer begaan met patiënt

Uitstekende begeleiding en ondersteuning bij het vinden van het juiste sterktepercentage

Onmisbaar

Prettig contact. Zeer goed advies. Mooie acties.

super produkten

Wietolie pure heeft een betrouwbaar team

Super goed!

Onwijs tevreden met de service.. aanrader voor iedereeen

Amazing Customer Service

I ordered through Whatsapp. My package was lost by Post.nl Contacted customer service by Whatsapp and was helped excellently over a period of a few days. Package arrived and the product is magnificent. Excellent quality. All in all a great experience for the customer.

Zeer betrouwbaar

Betrouwbaar, transparant, zeer klantvriendelijk en bij vragen altijd bereikbaar. Ik ben heel goed geadviseerd en erg blij met hun bestaan!!

Erg goed

Snelle service en eerlijke prijzen

Zeer onder de indruk over de proffesionele begeleiding.

Het was zeer vlug geleverd.Besteld op vrijdagmiddag en de zaterdag stond de koerier hier..En het prdukt is fantastisch.

Betrouwbare en Vlotte service

Binnen 1 dag mijn favoriete olie op de deurmat. Goeie producten!!

Snel en simpel goede kwaliteit

Ik bestel mijn CBD olie bij wietoliepuur omdat de kwaliteit mij goed bevalt, het bestellen is makkelijk en de levering zeer snel en ze houden je goed op de hoogte van je bestelling. Gewoon zeer goed.

Goede adviezen. En het helpt ik had een gebroken nek(c1 en c2) zijn nu aan elkaar geschroefd dus veel pijn in mijn armen als ik ga slapen. Maar dit help niet hele maal naar ik ben blij.

Prima service.

Snelle levering, duidelijke uitleg. Een uitstekend werkend product.

GEWELDIGE SERVICE

GOEDE OLIE EERLIJKE PRIJZEN

Ik heb geen ervaring

Hhjghjh

wat zonde dat u een cijfer geeft zonder dat u onze producten geprobeerd heeft, u kan een gratis tester krijgen om het eens te testen en om AUB van deze recensie een informatieve recensie te maken. we hechten veel waarde aan onze recensies omdat veel nieuwe leden ze ter info doorlezen en als er dan geen serieuze recensies staan schiet het niet op.

Uiteindelijk goed

Producten besteld, maar niet geleverd. Er wordt niet op email, watsapp of telefoon gereageerd. Ik beveel dit bedrijf niet aan. Je wordt hier opgelicht. Nadat voorzitter Martinus contact had opgenomen zijn na een verhelderend gesprek de produkten alsnog ontvangen. Ondanks de eerdere miscommunicatie is het vertrouwen hersteld en durf ik deze stichting toch aan te bevelen.

Goede uitleg gekregen voor ik met het druppelen begon. Inmiddels begin ik ook de positieve effecten van de olie te merken. Meestal snel antwoord via de app of telefonisch. Deze keer gaat het lastiger om af te spreken. Wellicht dat dit met een volle agenda en de vakantieperiode te maken heeft. Verder ben ik heel tevreden

Snelle levering.

Dit gaat puur om de levering, product heb ik nog niet kunnen beoordelen, nog niet gebruikt.