Uitstekende producten en een geweldige service.

Goede service en fantastisch spul

Geweldige producten én service!

Ik ben blij met de Stichting, ik gebruik hun producten om beter te slapen! Het werkt écht! Verder vind de medewerkers zeer servicegericht waarvoor dank!!

Na contact via diverse media wordt ik steeds correct en snel geholpen. Wat beloofd wordt, wordt ook nagekomen.

Hele fijne mensen

Hele fijne mensen die echt de tijd voor jenemen. Ik kan met al mijn vragen terecht .en de nieuwe website is super

super

Je word echt als klant behandeld, levering snel en goede service en uitleg

Uitstekend geholpen , hele goede informatie wat en hoe ik de wietolie het beste kon gebruiken. Ook de bestellingen lopen foutloos.

Open en eerlijke deskundige informatie en producten.

Door een vergissing van een andere site, kregen wij contact, de vergissing werd zonder problemen recht gezet. Ik werd heel netjes te woord gestaan met duidelijke uitleg waar de stichting voor staat. Je krijg ook deskundige begeleiding en de producten zijn zuiver en goed. Mijn complimenten voor de stichting WietOliePuur!

Fijn

Fijn

Goede informatie

Goede informatie

Beleefd, behulpzaam, snelle levering en goeden producten.

Goede informatie gekregen.

Ik heb het product nog niet gebruikt, dus kan er verder niets over zeggen.

Superformidastisch

Goede kwaliteit en super service

Al mijn klachten zijn afgenomen en ik slaap als een roos

Zeer positief

Betrouwbaar, vriendelijk, professioneel.

Heel behulpzaam

Sinds een week contact met de stichting,wachtende op een telefoontje nog voor verdere informatie... tot hier toe al een fijn contact gehad via watsapp. Over de olies en andere producten kan ik nog geen beoordeling geven omdat ik nog in gesprek ben met de stichting. Na dat ik de producten heb geprobeerd wat bij mijn kwaaltjes zou kunnen helpen horen jullie zeker van me terug. Voor de klant vriendelijkheid alvast de dikke volle 5 sterren... groetjes B

Goede begeleiding en snelle reacties

Eerlijke info Lieve mensen en denken met je mee Fijne info hi Facebook en mail

Meer dan voortreffelijk behandeling

Zeer deskundige mensen, diegeen vraag of probleem uit de weg gaan. Denken geheel met je mee. Ook de producten die ze verkopen zijn van een bijzonder hoge kwaliteit.

Vlot

Zeer vriendelijk.Prettig contact.Goede info.

Correcte afhandeling en vriendelijk

Minder gewrichtspijn

meedenken

Mijn ervaring is dat ze bij de stichting Wietolie echt meedenken! Ze proberen zo goed mogelijk tot een oplossing te komen. Leveren goed product en doen wat ze zeggen. Martinus weet veel over het gebruik van de olie en de voeding die ermee samenhangt, voor een optimaal resultaat.

Uitkomst .zeer blij met jullie production!!!

Ik ben erg blij met jullie producten en zou ze iedereen aanbevelen!!!!

IK ben heel tevreden, over wiet olie puur

Ik, wordt altijd netjes geholpen

Luisterend oor hierdoor goed advies.

Door de juiste samenstelling kan ik na jaren weer eens doorslapen heb minder pijn en kan weer eens spontaan lachen.

Geweldig spul

Help mij de pijn te verlichten van de artrose