Goeie ervaring

Ik gebruik nu al een tijdje thc olie voor mijn zere benen helpt zeer goed 3maal daags 3druppels Geen last van zere benen kan mij weer gewoon bewegen zonder pijn

vriendelijk,betrouwbaar!

Zeer vriendelijk,eerlijk en betrouwbaar! Ook geen hollywood prijzen

Goede en eerlijke producten.

Ik heb onlangs 8% CBD olie besteld en werkt buitengewoon goed. Ik gebruik al jaren CBD olie van een zeer bekende drogisterij keten en dat werkte wel enigszins maar gebruikte een flesje van 10 ml per week, de afgelopen periode, en dat loopt best wel op. Ik heb nu de iets sterkere variant van WietOliePuur en die werkt tenminste en smaakt ook naar wiet. Erg leuk dat je bij je bestelling extra dingen meegestuurd krijgt. Aan te bevelen dus!

Zeer goede voorlichting

Ik kwam via iemand op jullie site Had veel last van zere benen naar dat ik thc bestelt had werdt het ook al snel minder de pijn en de bestelling was snel met vele extra's

Doorbreken van mijn eetstoornis en depressie

Bijna 9 jaar lang heb ik gestreden tegen een eetstoornis (overmatig eten). Doordat ik veel stress ervaarde raakte ik uit balans. Ik had last van emotie eten, slecht slapen, stemmingswisselingen en emotioneel afschermen. Ik was de verbinding tussen mij en de buitenwereld volledig kwijt. Iedere dag was een strijd, en koste mij meer energie dan dat ik had. Doordat ik zelf niet meer alle stress kon reguleren, raakte ik in een spiraal waar ik zelf niet meer uitkwam. Dit resulteerde uiteindelijk in een depressie. Ik had hulp nodig, want ik kwam er zelf niet meer uit. Ik kreeg verschillende soorten medicatie voorgeschreven, maar alle hadden teveel (ernstige) bijwerkingen denkend aan vocht vasthouden, hoofdpijn, afblokken van ook de goede emotie en huiduitslag. De medicijnen boden mij geen uitkomst op mijn problemen en verergerde het zelfs. Tot ik met iemand in contact kwam die na een burn out THC gebruikten en het mij aanraadde. Na op Google te hebben gekeken, en recensies te hebben gelezen kwam ik bij Stichting Wietolie Puur uit. Ik legde mijn probleem voor en kreeg uitstekende advies en er werd oprecht naar mijn verhaal geluisterd. Het voelde prettig dat er zo'n betrokkenheid en empathie werd getoont. Ik bestelde een flesje met TCH 10%. Ik gebruikte een aantal druppels en dezelfde dag veranderde mijn leven. Ik ervaarde geen stress meer! Ik had geen behoefte meer aan over eten, en kreeg het gevoel alsof ik zeeën van tijd had omdat ik niet meer aan het piekeren was. Ik heb die nacht heerlijk geslapen en werd ook uitgerust wakker. Bijwerkingen heb ik niet ervaren, en gebruik het op dit moment dagelijks. Stichting Wietolie puur heeft ervoor gezorgd dat ik doormiddel van hun hoge kwaliteitsproduct weer een gelukkig en ontspannen gevoel kan ervaren en weer leef in het nu. Ook heb ik geen eetstoornis meer en ben ik inmiddels al kilo's kwijt.

Zeer vriendelijke en betrouwbare stichting!

Ik heb een lading aan extraatjes gekregen bij mijn eerste bestelling, waar ik heel blij mee ben. Het bestellen gaat net even wat anders dan dat ik gewend bent, maar de vriendelijkheid van de leden van de stichting is echt uitstekend, en zij hebben mij dan ook goede informatie over verschillende dingen kunnen geven! Ik weet niet of ik het bestelde product in de toekomst weer nodig ga hebben, maar ik weet wel dat het zeker de €12 donatie waard is om je bij deze stichting aan te sluiten!

Alleen maar lof!

Vandaag mijn bestelling wietolie binnengekregen met, wat een verrassing, drie extraatjes: een kleine joint, een weggeeftester en een doosje wietzalf. Sinds eind vorig jaar gebruik ik CBD en THC voor mijn prostaatkanker en de emoties die dit met zich mee brengt. Ik ben door de olie een stuk rustiger en relaxter geworden. Mijn PSA waarde zit nu al tijden onder de nul. Ik kan niet zeggen of dit alleen door de THC komt, want de hormoon therapie sloeg direct heel goed aan, maar het is duidelijk dat de olie me heel goed doet! Het WOP team is deskundig en Martinus neemt alle tijd om je voor te lichten en te adviseren. Het is overduidelijk dat de stichting WOP in een behoefte voorziet. Ik ben een tevreden "cliënt".....

Altijd goed bereikbaar en goeie snelle service. Ook zijn de extra cadeautjes die je af en toe krijgt bij een bestelling zeer de moeite waard en super attent.

Meer dan tevreden

oprecht 1 van de "donateur " vriendelijkste webshops ooit! Ze reageren altijd via WhatsApp, de bestelling word altijd snel en netjes afgeleverd. En ook niet heel onbelangrijk : ze leveren zeer goede producten, aanrader dus :)

Correct product

Fijn dat ik deze site gevonden, heb al meerdere olien gekocht en deze full spectrum thc+cbd is Perfect. Ik gebruik geen zware pijnstillers meer. En eens in slaap slaap ik eindelijk lekker door. Ik gebruik het 3 tot 5 maal per dag en het helpt ook tegen humeur wissels. Ik ben sinds 1 jaar geamputeerd en nu zijn we mijn ander been aan het behandelen. Voor deze olie nam ik dagelijks morfine(oxy) pillen. Ik begin me terug beter en goed te voelen.

Geweldig goed

Sinds het contact met de stichting ontzettend wijzer geworden en mijn snel geleverde bestelling heeft bij mij zeer goede resultaten

goed advies en kwaliteit

altijd goed advies ,zijn altijd bereikbaar, goede kwaliteit en goede en snelle levering

Persoonlijk advies, goede producten

Ik heb de THC olie tester geprobeerd en die beviel goed! Bij een ruime dosering werd ik high dus het is ook wat het beweert te zijn (op basis van ruim 30 jaar blowen, dus ik weet wat kan verwachten). Martinus neemt persoonlijk de tijd voor een goed gesprek want ik zoek nu een zalf voor een huidprobleem en we hebben er net een uur over gekletst. Dat soort service en attentie maak je zelden nog mee tegenwoordig.

Goede producten, behulpzame mensen

Na eerder commerciële CBD-olie gebruikt te hebben, kwam ik bij toeval op de site van WietOliePuur terecht. Het was even een verrassing dat de olie die ik kreeg, totaal anders uitzag dan wat ik eerder had gekocht, helder, goudkleurig en niet stroperig. Ik moest ervoor googelen om te vinden wat ik had gekocht, want ik had nog nooit van Golden CBD-olie gehoord. (Tip: vermeld daar iets over op de website, de meeste mensen zullen verbaasd kijken). Maar gezien het feit dat ik echt veel beter slaap sinds ik deze olie gebruik, kan ik alleen maar constateren dat die werkt.

Uitstekende producten en een geweldige service.

Goede service en fantastisch spul

Geweldige producten én service!

Ik ben blij met de Stichting, ik gebruik hun producten om beter te slapen! Het werkt écht! Verder vind de medewerkers zeer servicegericht waarvoor dank!!

Na contact via diverse media wordt ik steeds correct en snel geholpen. Wat beloofd wordt, wordt ook nagekomen.

Hele fijne mensen

Hele fijne mensen die echt de tijd voor jenemen. Ik kan met al mijn vragen terecht .en de nieuwe website is super

super

Je word echt als klant behandeld, levering snel en goede service en uitleg

Uitstekend geholpen , hele goede informatie wat en hoe ik de wietolie het beste kon gebruiken. Ook de bestellingen lopen foutloos.

Open en eerlijke deskundige informatie en producten.

Door een vergissing van een andere site, kregen wij contact, de vergissing werd zonder problemen recht gezet. Ik werd heel netjes te woord gestaan met duidelijke uitleg waar de stichting voor staat. Je krijg ook deskundige begeleiding en de producten zijn zuiver en goed. Mijn complimenten voor de stichting WietOliePuur!

Fijn

Fijn

Goede informatie

Goede informatie

Beleefd, behulpzaam, snelle levering en goeden producten.

Over Stichting WietOliePuur

Bestel nu gratis onze testset om zelf een ervaring op te doen van onze beste producten. U betaalt de postzegel en wij de rest! Wat ontvangt u in onze testset? U ontvangt een pipetfles van onze biologische full spectrum wietolie plus daarbij drie capsules. Zo kunt u eindelijk zelf eens testen en ervaren of deze producten misschien iets voor u kunnen betekenen en eventueel verlichting kunnen bieden. Deze unieke set kunt u thuis ontvangen voor het bedrag van een postzegel namelijk €1. CsC stichting WietOliePuur heeft als doel om mensen te helpen met zijn of haar ziektebeeld(en) die in het reguliere circuit zijn uitbehandeld. Inmiddels hebben wij al duizenden donateurs mogen helpen met advies op maat en begeleiding bij het gebruik van dit soort producten. Er is veel kennis opgedaan de laatste jaren en willen dit graag delen met iedereen die interesse heeft in dit soort producten. Heeft u vragen, tips of wenst u een advies op maat? Neem dan contact op via ons WhatsApp service nummer 0613591490 of stuur een e-mail naar: info@wietoliepuur.nl Met vriendelijke groet, Martinus van Lies Voorzitter / oprichter Cannabis Social Club stichting WietOliePuur www.wietoliepuur.nl