Nieuwsgierig wat CBD en wiet olie me kunnen brengen.

Interessante en prettige site. Veel keus en advies. Snelle levering. Wat ik wel lastig vind dat ik net voor het eerst producten heb gekocht en op zeer korte termijn erna wordt er gestunt met de prijzen. Nou ja,volgende keer mijn kans pakken. Want ik denk wel dat ik hiermee verder wil.

Fantastische producten en service

Na de 1ste kennismaking met CBD olie en daarna de THC olie van Wietoliepuur was ik ontzettend verrast door de fantastische kwaliteit van de producten van deze leverancier. Ik gebruik beiden nu dagelijks en zal dit zeker blijven gebruiken! Ook oudere en zieke dieren hebben hier veel baat bij. Ik heb specialistisch advies en hulp gekregen voor de behandeling van mijn Spaanse rescue paard waarbij ik alles al geprobeerd had van standaard medicatie tot alle mogelijke kruiden en supplementen. Dankzij de wiet vezel capsules en olie maken wij nu geen stapjes maar sprongen in haar genezing. ❤❤ Dankbaar voor deze mooie producten!

Super stichting. Altijd bereikbaar en super vriendelijk en behulpzaam

Super produkten en service.

Gebruik wietolie om te kunnen slapen. Heb nu olie waarvan je slaapt, maar niet brak wakker wordt. De kwaliteit is super. Je kunt bij WOP ook altijd terecht voor advies op maat. Ook de livestreams zijn leerzaam.

Goede kwaliteisprodukten en top klantenservice

Sinds ik donateur ben ,gaat het beter met mijn levenskwaliteit ,voor mn helse pijn want ik heb mijn morfine kunnen afbouwen en ik leef met pijn elke dag al zeventien jaar en het geeft me verlichting en het maakt me iets vrolijker en positiever waardoor ik algemeen makkelijker de dag doorheen kom .Ik ben zeer dankbaar voor deze groep doe zo voort

Geweldige producten

Geweldige producten, ontzettend veel keus en heel betaalbaar. Uitstekend verpakt, snel verzonden en veel informatie bijgevoegd. Hele goede persoonlijke klantenservice bij aanvullende vragen. Beste producent in Nederland...

Goede en duidelijke adviezen gekregen

Diversiteit, snelheid, klantvriendelijk.

Tot op heden alleen positieve ervaringen gehad. Prima organisatie.

Zie onder.

Ik heb verschillende sterkten geprobeerd. Echter geen van allen deden ook maar iets! Ik ben op zoek naast pijnbestrijding vooral naar ontspanning. Een product met voldoende THC in zich. Gek genoeg.krreg bij mijn eerste bestelling een cadeautje wat er uit zag als poeder. Dit was het enige product waarbij ik de volgende ochtend heerlijk ontspannen was! Kunt u hier wat mee? En producten die niks doen daar had ik boodschappen van kun kopen

Beste Aad, wat zonde om te zien dat u geen advies heeft gevraagd bij uw bestelling … U geeft aan verschillende producten te hebben getest wat helaas niet waar is, u heeft 2 bestelling geplaatst en geen enkele andere. Dus u heeft nooit meer getest dan de 5ML basis wietolie en de gratis vezel capsule die er door ons aan uw pakket is toevoegt om te testen. Omdat deze capsules vaak en zo te zien bij u ook goed werken. U heeft 1 vervolg bestelling of dan wel een tweede geplaatst met vezelcapsules die blijkbaar wel goed werken voor u en jammer dat we daar niets over terug lezen… Zonde dat u dat niet meer dan een 5 waard is… …Jammer dat u ons niet heeft gevraagd om advies of begeleiding dan had u deze teleurstelling waarschijnlijk kunnen voorkomen. Omdat we uit ervaring weten dat de wietolie basis een vrij lichte variant is en zeker niet geschikt is voor elk ziektebeeld. Helaas heeft u in uw account ook geen enkele vraag ingevuld … …waardoor wij geen advies kunnen geven. In uw account kunt u 15 vragen invullen mbt uw ziektebeeld en dergelijke. Als u die invult geven wij u een passend advies over de sterkte en vooral welke product u zou kunnen gebruiken. ..of.. Als u een bel moment had ingepland via onze website www.wietoliepuur.nl had u een bel moment mij mij Martinus Van Lies kunnen inplannen naar eigen agenda en op een voor u geschikt tijdstip voor advies op maat of begeleiding. Als u dat had gedaan hadden we u van advies voorzien en misschien al wel gelijk wat anders dan de 5ml Wietolie basis aangeraden. Om een lang verhaal af te sluiten … willen we u verzoeken als nog de 15 vragen in te vullen en om een bel moment in te plannen zodat we u kunnen adviseren … mocht u dat nog willen. U en eigenlijk voor iedereen die dit leest blijkt maar weer dat handelen naar eigen mening en idee meestal niet werk en dat advies en zeker in het begin begeleiding erg belangrijk is 💚 Bedankt voor uw recensie en hopelijk kunnen veel personen die dit lezen er wat mee. Laat u adviseren en of begeleiden dan weet u zeker dat u dit soort teleurstelling voorkomt. Martinus van Lies Voorzitter en oprichter stichting wietoliepuur.

Prima thc olie

Werkt goed, ik slaap uitstekend

Geweldige Ervaring !!

Ik wou na 13 jaar smoren toch stoppen ( grote deels voor de tabak ). Maar had het toch moeilijk omdat ik niks had voor mij te kalmeren. Na beetje heen en weer chatten ben ik uitgekomen op de wietolie. Kan iedereen het aanraden als vervanger! ( heb wel de extreem sterke genomen ) en de service heb ik in jaren nog niet zo goede gehad ! Kan niet meer zeggen dan Toppie Winkel !!

Super goede service en voorlichting. Snelle levering en uitstekende producten. De communicatie verloopt ook uitmuntend. Grote sortering en regelmatig nieuwe producten!! Laag drempelig ! Ik kan deze stichting van harte aanbevelen aan een ieder die geïnteresseerd is .

Uitstekende producten. Goede persoonlijke uitleg en vragen stellen is altijd mogelijk.

uitstekende produkten en goede info

Helpen je goed op weg met de info over produkten, goede kwaliteit van het aanbod, verlicht pijnklachten als de beste en helpt weer te slapen na ziekte en bij paramedische klachten

Zeer goede begeleiding en meedenken gewoon TOP!!!!!

Met uitgezaaide zeldzame eierstokkanker fase 4 werd mijn vrouw naar huis gestuurd met paracetamol en ibrufrofen. Inmiddels had ik via scholar.google al gelezen dat de R.S.O. kuur mensen met kanker had geholpen. Daags na de mededeling hebben wij contact gezocht met de stichting ze hebben gelijk geholpen en ons geadviseerd. Direct erna hebben wij de kuur ontvangen en zijn we gaan opbouwen met de olie. Toch kon ze ca 14 dagen na de mededeling in een ander ziekenhuis een chemo kuur krijgen. We vasten 2 dagen voor de chemo en ze heeft ook meer dan 30 verschillende voedingssupplementen per dag tevens eet ze anti angiogenese. Ook kamillethee wat apigenine bevat wat celdood van kanker activeerd en quercitine met hoge dosering Q10 etc. De opgegeven 2 a 3 maanden zijn we ruimschoots al gepasseerd. Dankzij de R.S.O. kuur hebben we haar in samenspraak met de stichting in 1 avond pijnvrij gekregen en van de paracetamol etc. afgekregen. Laatste CT scan geeft aan dat tumor kleiner is lymfen verbeterd zijn etc. etc. Wij zijn blij met alle hulp van de stichting. De stichting wietoliepuur was onze enige stro halm. Met chlorella zijn haar bloedwaardes verbeterd. Wij varen nu blind op de ingeslagen weg van 24/7 op bed komt ze nu weer buiten en eet ze weer beter, braakt minder en krijgt ze langzaam haar leven weer terug. Verlies nooit hoop maar doe altijd en/en en nooit of/of dat heeft bij mijn vrouw geholpen. Ook van de chemo ondervindt ze door het vasten bijna geen nadelen. De kuur en begeleiding is echt TOP wij zijn zeer tevreden!

Uitstekemde producten servoce

Ben erg.blij dat ik met.zekerjeod.top prodicten kan bestellen.

spijtig dat ik niemand meer kan bellen

erg jammer dat jullie niet meer telefonisch te bereiken zijn, dat was nou juist waarom ik voor de stchting koos ! De dagelijkse begeleiding is niet meer, vandaag ook weer niet. al die dingen van smsjes of contact opnemen via whatsapp kan ik niet. please, denk eens aan alle ouderen, waar je het van moet hebben! IK zal een email sturen.

Hoi Mathilde, we schrikken eigenlijk best van uw reactie… want.. u bent echt de enigste die klaagt over begeleiding die zou zijn afgeschaft maar die er gewoon nog is… 1- is er gewoon elke dag begeleiding en dat gaat via ons WhatsApp servicenummer 0613591490 we zijn er zelfs 7 dagen per week van 08:30 tot 20:30. 2- zijn we te bereiken via de telefoon en zelfs via de e-mail … info@wietoliepuur.nl of tig van andere bijvoorbeeld social media kanalen. 3- we staan juist bekend om begeleiding en informatie voorziening. De begeleiding is ook iets wat alleen maar meer wordt … en we zijn er zeker niet mee gestopt. In tegendeel we worden er met de dag beter en beter in… en kunt u zich voorstellen wat voor een pakket aan ervaring wij hebben na 7 jaar en 25000 personen te hebben geholpen ✅ U geeft aan dat de begeleiding niet meer is..? En dat is helemaal niet waar we zijn er 7 dagen per week zoals boven in dit bericht al aangegeven. Maar om eerlijk te zijn bent u onbekend bij de stichting want ik Martinus Van Lies de voorzitter van deze geweldige stichting kan nog niets over u terug vinden in of op en tussen de donateurs accounts. Heeft u al een account en bent u al donateur want pas dan kunt u iets bestellen en bijvoorbeeld ook bel momenten inplannen … dan in allemaal via de website van www.wietoliepuur.nl U kunt zelfs uw eigen bel momenten inplannen via onze website op een voor u passend tijdstip, en als u daar niet uitkomt kunt u altijd even bellen. AUB met nummerweergave mocht u dat niet hebben. U geeft aan in uw recensie … denk aan de ouderen? Ik kan u vertellen dat onze gemiddelde donateur 60+ is en nog nooit eerder in contact is gewest met dit soort producten. Onze oudste donateur is 97 jaar oud, en deze mensen worden allemaal begeleid bij het gebruik van dit soort producten. Nogmaals er is niets verandert we doen wat we deden en waar we goed in zijn … en AUB neem contact op als er iets is. Dat werk veel handiger dan communiceren via recensies. Succes 🍀 Martinus van Lies Voorzitter en oprichter stichting WietOliePuur.

zeer goede kwaliteit

goed en deskundige hulp , zeer snel en goed verpakt geleverd.

Mooie stichting, top producten

Kort ; Snelle reacties op berichten/ Mails Goeie uitleg Goeie producten Goeie prijs, zeker met de aktie Leuke extraatjes bij de bestelling

Beter van slapen

Ik ben het aan het proberen omdat ik slecht slaap. En het rustig worden. Het is verbeterd

Geweldige olie

de beste olie die ik tot nu toe heb gehad

Ben net nieuw bij de stichting dus heb nog niet veel producten kunnen uitproberen, maar tot nu toe zeer tevreden niet alleen over het product maar ook alle informatie die ze geven via bijvoorbeeld filmpjes(youtube). Daarom ben ik afgelopen week ook maar het donateursschap Zilver + alle voordelen die daar bij horen gestart.

Supergoede uitleg en snel geleverd

Prettig contact gehad. En snelle bezorging. Producten worden verzonden met uitgebreide duidelijke uitleg. Kortom top service.

Verbetering...minder pijn en beter slapen.

Mijn eerste kennismaking met CBD en THC olie was bij de CMSC stichting. Ik heb lang gezocht naar n firma waar ik vertouwen in heb en uiteindelijk ben ik bij WietOliePuur uitgekomen. Er wordt zeer deskundig advies gegeven door Martinus en de THC olie sterk( 2 druppels in de avond) die ik nu sinds 2 weken gebruik zorgt ervoor dat ik eindelijk heerlijk kan doorslapen. Zo blij mee :) Overdag gebruik ik CBD olie en dat helpt me tegen de pijn in mijn nek en schouders. Merk echt het verschil. Heb spierreuma en gebruik daar nu ook medicijnen voor. Maar met de WietOlie is de pijn een stuk minder en heb goede hoop op meer verbetering. Ben zeer tevreden over de begeleiding van de stichting, en hier spreekt n tevreden klant.

Absolute warme ervaring!

Na lang zoeken naar een zuiver product, vond ik deze stichting. Ik ben in alle vriendelijkheid te woord gestaan en kreeg ook meteen alle informatie onderbouwt met rapporten van losstaande test bedrijven. Ik krijg volledige begeleiding, transparantie en een gezonde dosis humor waar ik erg blij van wordt. Mijn vragen worden snel en accuraat beantwoord en we worden met mooie acties enorm ondersteunt in onze medische hulpvraag. Voor mensen die zoeken naar een natuurlijke weg voor pijnstilling en nog veel meer is dit een aanrader. Ik weet wat er te krijgen is en ben zeer tevreden met de producten, die 100% biologisch zijn en met wijsheid en expertise zijn geproduceerd.

Over Stichting WietOliePuur

CMSC stichting WietOliePuur heeft als doel om mensen te helpen met zijn of haar ziektebeeld(en) die in het reguliere circuit zijn uitbehandeld. Opgericht volgens de regels van de Europese instelling ENCOD, hebben wij inmiddels al duizenden donateurs mogen helpen met advies op maat door dagelijks begeleiding te bieden bij het gebruik van onze producten. Stichting WietOliePuur staat voor kwaliteit, een-op-een begeleiding en vooruit denken op het gebied van pijnbestrijding, slaapproblematiek en gezondheid in algehele zin. Door te kiezen voor een natuurlijke manier om gezondheidsproblematiek te verbeteren zijn we altijd op zoek naar nieuwe kennis en wetenschap die door de meest vooruitstrevende experts wereldwijd worden gedeeld. Heeft u vragen, tips of wenst u een advies op maat? Neem dan contact op via ons WhatsApp service nummer 0613591490 of stuur een e-mail naar: info@wietoliepuur.nl Met vriendelijke groet, Martinus van Lies Voorzitter / oprichter CannaMedSocialClub stichting WietOliePuur www.wietoliepuur.nl