Eindelijk een betrouwbare site

Na hele vervelende ervaringen bij andere webshops bij WietOliePuur terecht gekomen. Het beste wat mij kon overkomen. Een hele fijne community, vriendelijke mensen en die van de hoed en de rand weten. Zeer aan te bevelen. Top.

Super en een beter leven

Alle producten zijn mij super bevallen. Ik heb een betaalbare kuur gedaan. Door martinus samen gesteld. Ik ging helemaal down too ear tgeweldig. Het bestond uit s morgen,s rauwe wietvezel capsules en om 12.00 uur een cbd capsule,om 18.00 uur de zilverpasta capsule en 22.00 uur de pasta capsule gold en 1 1/2 liter canbis thee hun eigen merk. En om de andere dag een canabis zetpillen sterk. Ik kan zeggen het gaat goed met de schildklier. Die ging super snel. Ik sliep geweldig. En nu ook. Mijn bloeddrukpullen worden nog steeds verlaagt door de arts. Netzo als de schildklier homoontableten. Ik was voor ik begon bij wietoliepuur verslaafd aan sterke slaappillen en diazepan plus spuiten ik stikte heel veel en erg last van copd en epilepsie en zenuwpijn . Ik kan zeggen dat mijn kwaliteid van leven vooruit is gegaan. Ik sport nu. En gebruik geen rolstoel meer. Ik zal zeggen wat ik nog slik,alleen nog voor mijn schildklier wat heel laag geworden is. En de bloeddruk verlagend gaat ook steed minder. En nu ook door het sporten. En nog maar zo af en toe een pufje. Ik has copd gold. De lucht capciteit is heel veel verbeterd. Pijnstilers zoals tramadol is weg en nog meer troep. Ik raad iedereen zo'n kuur aan. Ben super blij hoe ik begelwid ben. Heel er bedankt. Rebecca

de beste mensen

Ik raad deze stichting met heel mijn hart aan. <3 Het zijn fijne mensen die je altijd goed advies geven en je graag helpen. Sinds ik deze stichting heb ontmoet, gebruik ik alleen hun producten, ik weet zeker dat ze schoon zijn. Ik heb alle producten van de stichting "WietOliePuur" al geprobeerd en ben er zeer tevreden over. Ik had ook de kans om deze geweldige mensen bij mij thuis te ontmoeten!

Correcte prijs en topkwaliteit

Alles correct. Ik kan hier een hele lofrede noteren, maar probeer het gewoon uit. Je zal niet teleurgesteld worden.

Uitstekende produkten,geweldige service!

Ik blijf tevreden over de kwaliteit! Ben al 5 jaar klant en heb geen enkele negatieve opmerking!

Supergoede produkten .

Alles is aan te raden..De produkten zijn uitstekend en de klantenservice is supervlot.Hun acties maken het de moeite waard om iets te bestellen´Vooral in deze zware crisistijd.Supersociale mensen en uitmuntende produkten.Ik blijf tevreden terugkomen.

Uitstekende service en geweldige producten

Deze mensen doen hun uiterste best. Ze weten waar ze over praten en staan altijd open om je te helpen.

Super goed

Kwaliteit en Kwaliteit tegelijk

Na dat ik een eenzijdig fiets ongeluk heb gehad en op mijn knokkels van mijn vingers ben gekomen en daarbij ook last van mijn polsen had en daarbij blijvende pijn over hield. Ben ik opzoek naar pijn verlichting met paracetamol en naproxen, snel zat ik aan de maximale doses, ook de chiropractor kon geen pijn verlichting biede. Opzoek naar alternatieven op internet, las ik over CBD olie, dat dit kon helpen, al snel heb ik gegoogled naar CBD olie en vond ik een flesje op Bol.com van WietOliePuur en het is een stichting zonder winstoogmerk sprak mij deze keus aan. Na ontvangst van een discrete envelop was ik met 3 druppels per 4 uur na 3 dagen pijnvrij. Ook dat er een beetje THC in zit maakt het leven ook wat dragelijker met alles dat er speelt in de wereld, niet dat ik er echt high van wordt en nergens meer aan toe kom, maar prettiger in het leven sta. Ik heb andere merken niet geprobeerd, als ik de prijzen zie voor het zelfde flesje van 10ml 10% CBD olie, dan blijf ik bij WietOliePuur halen, ook hebben ze goede aanbiedingen. Kwaliteit en kwaliteit in een.

Heel fijn en zacht product!

Ik gebruik THC-zalf op basis van kokosloie voor de huidziekte Lichen Sclerosus. Aanvankelijk naast een sterke hormoonzalf. De aandoening is nu uitstekend onder controle en ik kan volstaan met 1x per week hormoonzalf aanbrengen, voor de rest 2x per dag THC- zalf. Ook als de plekken( slijmvliezen vagina/vulva geïrriteerd en pijnlijk zijn verzacht deze zalf dat en geneest zelfs de huid vrij snel. Ook mijn gynaecoloog was verbaasd toen ze eigenlijk bijna niets meer zag van de aandoening: ze toonde zich geïnteresseerd in deze zalf! Ik ben ontzettend blij met deze zalf! De samenstelling is nu veranderd op de site, ik verdraag echter enkel de zalf op basis van komosolie. Op mijn bestelformulier kan ik dat aangeven en ontvang ik binnen 1 a 2 dagen mijn zalf! Superfijn!

Altijd perfect

Altijd snelle en duidelijke service via onder andere WhatsApp. Met erg vriendelijke antwoorden en stelt nooit teleur. Ik bestel hier al een tijdje en altijd zijn de producten goed, discreet verpakt en snel verzonden. Alleen maar liefde voor WOP❤️

Uitzonderlijk goede ervaring

Goede informatie, begeleiding en producten. Snelle opvolging van vragen . Er wordt mee gezocht naar oplossingen voor elk probleem. Breed assortiment. Heel tevreden over producten voor huidproblemen.

Heeft mijn leven veranderd!

Dikke pluim voor dit hele team. Geweldige producten en een ruim assortiment, maar het allerbeste is de persoonlijkheid en de korte lijnen om voor mij het optimale resultaat te behalen , altijd antwoorden op mijn vragen en heel individueel advies voor de obstakels wat een leven met zich mee kan brengen. Na een leven lang aan paniekaanvallen en hyperventilatie te moeten ondergaan nu eindelijk op het punt dat mijn leven mij weer toebehoort met behulp van de stichting W.o.p en Just Martinus.. a life changer for me

De olie helpt écht en de service is top.

Met de olie van Wietoliepuur zijn mijn slaapproblemen hanteerbaarder geworden. Itt. wat er wordt beweerd: het helpt me ècht. Daarnaast vind ik de service prima en snel: een vraag en/of bestelling wordt altijd per omgaande beantwoord of verwerkt. Kortom: ik ben er erg blij mee. Een aanrader dus!

Sinds ik stichting wop heb leren kennen is dit de enige plaats waar ik mijn cannabis producten koop Was echt verast toen ik voor de eerste keer Crumble proefde lekker van smaak dit heeft een voor gezorgd dat ik een betere nachtrust heb, dab wax is ook echt de moeite voor de gevorderde gebruiker Moon Rocks waren ook lekker! Voor de mensen die nog twijfelen zou ik zeggen probeer hun producten eens je zal het je niet beklagen!

Zeer toegankelijk, snel antwoord op vragen en duidelijke uitleg

Mijn ervaring met de Stichting Wietolie is dat ze met je meedenken, snel antwoorden op je vragen, begaan zijn met je en duidelijk uit leggen hoe te handelen gebruik van de olie!!

geweldig

goede hulp bij het uitzoeken van de wietolie. geweldig benaderd dmv whatsappje. en geweldig mensen werken daar. bieden hulp aan.

Super blij..

Ik ben een crumble THC afkoper van wiet olie puur. Een jointje dabs if wax is ook heel positief. Goedkope prijzen voor wat het is. Super vriendelijke medewerking van hun tegenover klant. En Super vlugge leveringen. Is cbd meer je ding. Vind je bij justmartinus ook het beste. Ikzelve ben op en top THC liefhebber.. natuurlijk hoort er bij elk besteld productje een btw en verzendingskosten te betalen. ik ben ultiem en uiterst tevreden over dit team..

Betrouwbare producten en levering

Sinds 3 jaar gebruik ik een diversiteit aan producten. De kwaliteit is goed en constant. Als je vragen hebt, krijg je altijd op korte termijn een antwoord op maat. Zo kan ik een goede keuze uit het uitgebreide assortiment. Ook de levering loopt vlot en naar wens. Chapeau, team Wietoliepuur

ruimte voor verbetering in communicatie via email en telefonisch contact

EDIT: deze recensie is aangepast in afwachting van het onderzoek van Postnl Anderhalve week geleden een bestelling geplaatst via de website van wietoliepuur, maar ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Volgens de track en trace van postnl zou het pakket vorige week donderdag zijn afgeleverd, terwijl dit niet het geval is. Ik heb een verzoek ingediend bij wietoliepuur om een onderzoek door postnl te laten doen naar het verloren pakket en anders om een restitutie van het aankoopbedrag. Mogelijkerwijs is door miscommunicatie via de email bij mij de indruk ontstaan dat wietoliepuur niet bereid was om een een onderzoek te starten bij postnl. Vandaar dat mijn oorspronkelijke review nogal negatief was. Wietoliepuur heeft intussen contact met mij opgenomen en mij laten weten dat ze een onderzoek zijn gestart bij postnl naar het verloren pakketje.

Dag Francis, Helaas is de bezorging vanuit PostNL niet vlekkeloos verlopen. Wij kunnen voor pakketten die aan de deur geleverd worden een onderzoek starten. Voor brievenbus leveringen is dat helaas niet aan de orde. Voordat wij een onderzoek laten starten, vragen wij altijd toestemming van de klant. Dit hebben wij dan ook gedaan, echter zagen wij dat je onze dienstverlening zodanig beoordeelt, dat wij graag in gaan op jouw voorstel om het bedrag te restitueren. Voor een snelle dienstverlening vragen wij onze klanten en donateurs altijd rechtstreeks contact op te nemen via ons servicenummer. Berichten worden daar binnen 60 min. Beantwoord tijdens kantoor uren. E-mail berichten worden doorgaans tijdens werkdagen en kantooruren binnen 24 uur beantwoord. Tel. Zijn we alleen op afspraak bereikbaar. We begeleiden ruim 5000 donateurs, vandaar dat we telefonische contact momenten graag vastleggen in onze agenda. Op die manier kunnen we ook alle donateurs de tijd geven hun verhaal te doen en te helpen waar nodig is. We wensen je het allerbeste voor de toekomst. Hartelijke Groet Stichting WietOliePuur

Zoals het bedoeld is..

Nu 2x bestelling gedaan van thc product. Top producten en wat mij betreft een werking zoals het altijd zou moeten zijn. Erg tevreden tot nu toe.

ongelovelijke ervaring

Tot mijn grote verrassing liep ik na slechts enkele druppels enkele uren op wolken. Prettig, alert, vrolijk. Geen pijnen en geen depressieve gevoelens. Ik wil hier meer over weten.

Een super product pasta gold

Na een telefonisch en app contact met goede informatie had ik de (co2) pasta besteld dit was op vrijdag en zaterdag had ik het al in huis super snel. Ik gebruik het als volgt neem met de achterkant van een tandenstoker van golgate een klein puntje uit de spuit op een Ligakoek en eet deze op na korte tijd voel je de werking wat een ontspannen gevoel geeft ik heb copd en door de ontspanning kan ik beter en dieper ademhalen dus ben tevreden.

Goed bedrijf

Mooie producten. En bedrijf goed bereikbaar Via WhatsApp. Deskundige begeleiding. Top

Blijft toch nog steeds de beste!

Keer op keer blinken ze uit in alles. Kwaliteit Service Begeleiding Eerlijk & transparant & behulpzaam Nu de nieuwe olie geprobeerd, zeer goed.

Over Stichting WietOliePuur

CMSC stichting WietOliePuur heeft als doel om mensen te helpen met zijn of haar ziektebeeld(en) die in het reguliere circuit zijn uitbehandeld. Opgericht volgens de regels van de Europese instelling ENCOD, hebben wij inmiddels al duizenden donateurs mogen helpen met advies op maat door dagelijks begeleiding te bieden bij het gebruik van onze producten. Stichting WietOliePuur staat voor kwaliteit, een-op-een begeleiding en vooruit denken op het gebied van pijnbestrijding, slaapproblematiek en gezondheid in algehele zin. Door te kiezen voor een natuurlijke manier om gezondheidsproblematiek te verbeteren zijn we altijd op zoek naar nieuwe kennis en wetenschap die door de meest vooruitstrevende experts wereldwijd worden gedeeld. Heeft u vragen, tips of wenst u een advies op maat? Neem dan contact op via ons WhatsApp service nummer 0613591490 of stuur een e-mail naar: info@wietoliepuur.nl Met vriendelijke groet, Martinus van Lies Voorzitter / oprichter CannaMedSocialClub stichting WietOliePuur www.wietoliepuur.nl