das beste was es gibt.

Sehr guter service und schnelle Lieferung. Top Qualität der erhaltenen Produkte und sehr zu empfehlen.

Top service & mooie producten

Absoluut een aanrader. De medewerkers van Stichting wietolie puur staan klaar voor jouw vragen over de producten die ze aanbieden. Altijd even vriendelijk en dito antwoorden.

Super ervaring met de medewerkers van stichting wietoliepuur

Ik ben zeer tevreden over de stichting en ben heel goed geholpen na ik de Destillator heb ontvangen, was te bang om het zo te gebruiken, maar dat was onterecht. Maar ik ben zeker goed bijgestaan door Martinus en Jordy ,als ik wat nodig heb zal ik zeker hun benaderen

Stichting met zeer zuivere extracten

De stichting heeft zeer zuivere extracten. Ze hebben regelmatig goede aanbiedingen. En voor zeer grote aankopen krijg je korting.

Beste Ilja, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! We zijn ontzettend blij om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van onze extracten. Het is voor ons belangrijk dat onze klanten de beste producten ontvangen. We zijn ook blij dat onze regelmatige aanbiedingen en kortingen voor grote aankopen gewaardeerd worden. We streven ernaar om onze klanten niet alleen de beste producten, maar ook de beste deals aan te bieden. Nogmaals dank voor je aanbeveling en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer te mogen bedienen. Met vriendelijke groet, Martinus

Ik wou meer weten over microdosering

Het is bijzonder om je lichter of vitaler te voelen en je hoofd is helder en zo heb ik geleerd om bewuster te leven en er plezier aan beleven als je productief bent en in het Nu kan leven en dit puur organisch .In kleine dosissen krijg je dit effect..Neem niet teveel of je gaat trippen ..

Beste Layla G, Dank je wel voor het delen van je ervaring met microdosering. Het is geweldig om te horen dat je positieve effecten hebt ondervonden, zoals je lichter en vitaler voelen, met een helder hoofd. Het bewuster leven en plezier beleven in het moment is een waardevolle ervaring. Je benadrukt terecht het belang van voorzichtigheid bij microdosering, omdat de dosering een grote rol speelt in de effecten. Het is belangrijk om verantwoordelijk om te gaan met deze benadering. Bedankt voor je aanbeveling en het delen van je inzichten. We blijven ons inzetten om kwaliteitsproducten en informatie te bieden. Met vriendelijke groeten, Martinus

Wonderbaarlijk goed

Ik ben nu al een tijd klant en heb ook een abbonement op het YT kanaal. De producten zijn altijd al van top kwaliteit. Service is snel en erg goed. Uit de videos haal je veel informatie en anders staan ze altijd open voor een goede vraag met een duidelijk antwoord. Het YT kanaal maakt dit echt een community waar ik me thuis voel. Er zijn veel verschillende producten, en goed ook. Service is top en snel. En de aanbiedingen grandioos. Ik kan niks anders dan positief zijn over dit bedrijf / community.

Beste Hugoo, Dank je wel voor je fantastische beoordeling en je langdurige loyaliteit! We waarderen het zeer dat je een abonnement hebt op ons YouTube-kanaal en dat je de waarde van onze informatie en community erkent. Het is geweldig om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van onze producten en dat onze service snel en effectief is. We zijn er trots op om jou en andere klanten te kunnen ondersteunen in hun welzijn. We blijven ons inzetten om een breed scala aan hoogwaardige producten aan te bieden en om onze klanten te voorzien van de informatie die ze nodig hebben. Bedankt voor je aanbeveling, en we hopen je nog vele jaren van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groeten, martinus

Wij zijn heel goed geholpen door het time van Stichting WietoliePuur

Ik heb vaak een berichtje gestuurd en kreeg snel een antwoord en dat regelmatig, echt de moeite waard om hier de olie te bestellen. Tevens kreeg ik een heel goed advies wat wij het beste kunnen nemen.

Beste Frits, Hartelijk dank voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je zo goed geholpen bent door het team van Stichting WietoliePuur en dat je snel en nuttige antwoorden hebt gekregen op je vragen. Het is ons doel om onze klanten de best mogelijke service te bieden en te helpen bij het vinden van de juiste producten. We zijn ook verheugd dat het advies dat je hebt ontvangen, je heeft geholpen bij het maken van de beste keuze voor jouw behoeften. Jouw aanbeveling betekent veel voor ons, en we blijven ons inzetten voor jouw welzijn. Als je in de toekomst meer vragen hebt of verdere hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar. Met vriendelijke groeten, Het team van Stichting WietoliePuur

Niet twijfelen, maar doen.

Een zeer fijne community, waar vanalles te krijgen is op het gebied van medische cannabis. Je merkt dat hier persoonlijk advies zeer belangrijk is. Twijfel niet als je klachten hebt op zowel psychisch of lichamelijk niveau om contact op te nemen. Ikzelf ben nu op een natuurlijke manier van onder andere mijn slaapproblemen afgekomen zonder die troep wat de farmaceutische industrie je biedt. Er komen ook regelmatig leuke acties langs en hebben een interessant youtubekanaal, waar ook veel informatie te vinden is en regelmatig een livestream.

Beste Jan, Dank je wel voor je mooie woorden! We zijn verheugd om te horen dat je onze community en ons advies waardeert, en dat je positieve veranderingen hebt kunnen ervaren in je gezondheid, met name bij het aanpakken van slaapproblemen op een natuurlijke manier. Het is ons doel om een bron van ondersteuning en informatie te zijn voor mensen met diverse gezondheidsklachten, zowel psychisch als lichamelijk. We zijn blij dat we hebben kunnen bijdragen aan jouw welzijn. We blijven ons inzetten voor het delen van waardevolle informatie en het aanbieden van hoogwaardige producten. Bedankt voor je aanbeveling, en als je ooit meer hulp nodig hebt of vragen hebt, staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groeten, martinus

Ongeëvenaard

Ik bestel nu al enige tijd bij wop en ben echt een zeer tevreden mens! De service is tot in de nopjes verzorgd en de producten zijn wat je ervan verwacht! Gemaakt van biologische producten en zeer zuiver De olieen,isolaten,destilaten maar ook de adviesen voor microdoseeringen van alle markten thuis om het zo te zeggen De shatter perfect om je eigen olie mee te maken zoals je hem zelf hebben wilt Of kies voor een olie kant en klaar in allerlij sterktes! Voor ieder wat wils en weet je het even niet stuur ze een appie op het service nummer en ze antwoorden zo gauw ze kunnen

Beste Daisy, Hartelijk dank voor je prachtige feedback! We waarderen je trouwe ondersteuning en zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent met onze service en producten. Ons team zet zich in om producten van de hoogste kwaliteit te leveren, gemaakt van biologische ingrediënten en met de grootst mogelijke zuiverheid. Het is geweldig dat je onze oliën, isolaten en distillaten waardeert, evenals de adviezen voor microdosering. We zijn er inderdaad om te zorgen dat iedereen iets vindt dat bij hun behoeften past. En natuurlijk, als je ooit vragen hebt of even niet zeker weet wat te kiezen, aarzel dan niet om ons een bericht te sturen. We zijn hier om te helpen! Nogmaals bedankt voor je steun en aanbeveling. We zijn blij dat we aan je verwachtingen voldoen. Met vriendelijke groeten, martinus

Geweldige service, geweldige producten.

Ik heb de RSO, CBN, CBD en HHC (Tester) die allemaal om hun eigen redenen geweldig zijn. Ik ben autistisch en vroeger (te) veel geblowd als zelf medicatie. Nu sochtens en savonds een of twee druppels en ik kom beter doorheen de dag en de nacht. Altijd perfecte service, persoonlijke antwoorden en snelle verzending. Ik ben blij dat jullie er zijn!

Beste Robert, Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn verheugd om te horen dat onze producten je op zoveel verschillende manieren helpen en dat je positieve veranderingen hebt ervaren in je dagelijks leven. Het is fantastisch om te weten dat onze service aan je verwachtingen voldoet en dat je de persoonlijke aandacht en snelle verzending waardeert. We zijn hier om te ondersteunen en we zijn dankbaar voor jou als gewaardeerde klant. Als je ooit meer hulp nodig hebt of vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We blijven ons inzetten voor jouw welzijn. Met vriendelijke groeten, martinus

Voor mij is de wiet het beste voor de pijn weg te krijgen dan de cbd en de hhc zeer lekker van smaak

Ze proberen altijd een oplossing te vinden voor u probleem en dat is fijn.

Beste Bert Schoemans, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat onze producten je helpen bij het verlichten van pijn en dat je de smaak waardeert. We streven er altijd naar om oplossingen te vinden voor de behoeften van onze klanten, en het doet ons goed te weten dat we daarin slagen. We waarderen je aanbeveling en het vertrouwen dat je in ons stelt. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of verdere assistentie nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar. Met vriendelijke groeten, martinus

Top stichting, goeie producten en veel acties

Fantastische site, fijne en gemakkelijke communicatie. Producten zijn veel beter betaalbaar dan andere sites, en werken fantastisch. Shatter en moonrocks zijn hier zeker een aanrader

Beste Robin Boogerd, Hartelijk dank voor je positieve feedback en aanbeveling! We zijn verheugd om te horen dat je zo tevreden bent over onze stichting en onze producten. We streven er altijd naar om hoogwaardige producten aan te bieden tegen betaalbare prijzen, en het is geweldig om te horen dat je tevreden bent over de effectiviteit ervan. Als je in de toekomst nog meer van onze producten wilt proberen of als je verdere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om je verder te helpen. Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en je steun. We waarderen je vertrouwen in ons enorm. Met vriendelijke groeten, Martinus

goede ervaring met stichting

geven snel en kundig advies over produkten en denken ook mee bij medische problemen

Uitstekende producten

Al meer dan 3 jaar bestel ik met regelmaat bij de verschillende shops onder cannazon. Wietoliepuur en kimmiessweeds. Ik ben blij met de snelle verzending, goede kwaliteit, service en fijne communicatie.

Beste C. De Haan, Dank je wel voor je positieve feedback! Het verheugt ons om te horen dat je al meer dan 3 jaar tevreden bent met onze producten en dienstverlening via de verschillende shops onder Cannazon, Wietoliepuur en Kimmiessweeds. We doen ons uiterste best om een snelle verzending, hoogwaardige kwaliteit en uitstekende service te bieden, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Als je in de toekomst nog meer van onze producten wilt bestellen of als je verdere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We blijven ons inzetten voor de tevredenheid van onze gewaardeerde klanten. Nogmaals bedankt voor je langdurige steun en je positieve feedback. We waarderen je vertrouwen enorm. Met vriendelijke groeten, martinus

Ben al een geruime tijd lid van de stichting En ben nog nooit teleurgesteld geweest Top producten en ruime keuze!

Duidelijke uitleg over producten en ruim, en zeker goed en uitgebreid, assortiment

Zeer prettige ervaring met deze stichting, reageren bijna direct op een vraag over een product en geven ook zeer duidelijk uitleg.

Beste Marcel Kammenga, Hartelijk dank voor je positieve feedback en aanbeveling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met ons assortiment en onze klantenservice. Het is ons doel om duidelijke informatie te verstrekken over onze producten en om snel te reageren op vragen van onze klanten. We blijven ons inzetten om een breed en kwalitatief hoogstaand assortiment aan te bieden, evenals duidelijke uitleg om onze klanten te helpen weloverwogen keuzes te maken. Mocht je in de toekomst nog meer vragen hebben of verdere ondersteuning nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar om je verder te helpen. Nogmaals bedankt voor je positieve feedback. We waarderen je steun enorm. Met vriendelijke groeten, martinus

Smaakvol

Geweldige producten en Geweldige mensen maar vooral eerlijke mensen, met veel ervaring wetende waar ze over praten wetende hoe ze alle producten zo Geweldig goed weten te maken. Al velen producten gekocht gebruikt ( gebruik alleen zoals ze het ook omschrijven ) bij vragen krijg je altijd bericht van hun terug. Soms krijg je een extra product om uit te proberen. Dit zijn echt gespecialiseerde mensen die echt weten waar ze over praten en hoe ze een product goed weten in elkaar te zetten. Twijfel niet aan deze site alleen maar liefde voor deze mensen en liefde voor hun producten

Beste Martin de Jong, Wow, hartelijk dank voor je prachtige woorden en aanbeveling! Het doet ons ontzettend goed om te horen dat je zo tevreden bent over onze producten en dienstverlening. We streven er altijd naar om eerlijk, deskundig advies te bieden en hoogwaardige producten te leveren die aan de verwachtingen van onze klanten voldoen. Het feit dat je onze producten op de voorgeschreven manier gebruikt en tevreden bent over onze klantenservice betekent veel voor ons. We zijn toegewijd om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en jouw positieve feedback motiveert ons enorm. Mocht je in de toekomst nog meer producten willen proberen of vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je verder te helpen. Nogmaals bedankt voor je lovende woorden en je steun. We waarderen je vertrouwen enorm. Met vriendelijke groeten, martinus

Een super team met geweldige service!

Beste Martin, Hartelijk dank voor je vriendelijke woorden en positieve beoordeling! We zijn verheugd om te horen dat je tevreden bent over onze service en ons team. We streven ernaar om de best mogelijke ondersteuning te bieden aan onze klanten en het doet ons goed om te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Als je in de toekomst verdere hulp nodig hebt of vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We blijven ons inzetten om je de best mogelijke ervaring te bieden. Nogmaals bedankt voor je positieve feedback, en we kijken ernaar uit om je in de toekomst van dienst te zijn. Met vriendelijke groeten, Martinus

super producten

Hele fijne en kwalitatief goede producten. Grote verbetering op gezondheidsgebied. Aardige, vriendelijke hulp via app of email

Beste Bianca, Hartelijk dank voor je positieve feedback en aanbeveling! We zijn verheugd om te horen dat onze producten een grote verbetering hebben gebracht in jouw gezondheidssituatie. Het is ons doel om hoogwaardige producten en vriendelijke ondersteuning te bieden aan al onze klanten, en we zijn blij dat we aan jouw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Mocht je in de toekomst verdere vragen of behoeften hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om je te assisteren. Nogmaals bedankt voor je positieve beoordeling en we wensen je het allerbeste in je gezondheidsreis. Met vriendelijke groeten, Martinus

sneller communiceren

7 dagen na de bestelling is er door wop niet of zero gecommuniceerd hoe het met de gedane bestelling staat. Op mijn initiatief is er informatie over de voortzetting gegeven dat kan toch beter.....!!!

Beste Gerarddus, Het spijt ons zeer om te horen dat je ontevreden bent over je recente ervaring met onze service. We begrijpen je frustratie en willen graag verduidelijken dat we altijd ons best doen om onze klanten op de hoogte te houden en te voorzien van accurate informatie. In dit specifieke geval hebben we ons best gedaan om je op de hoogte te houden over het cannabis energie drankje, maar helaas werden we geconfronteerd met onvoorziene problemen met onze groothandel, wat resulteerde in vertragingen en het uiteindelijk niet kunnen leveren van het drankje. Het is belangrijk om te benadrukken dat we respectvolle communicatie hoog in het vaandel hebben staan en niet accepteren dat klanten ons uitschelden of beledigen. We willen een positieve en respectvolle omgeving behouden voor al onze klanten. Om tegemoet te komen aan je ontevredenheid, hebben we besloten om je betaling terug te storten. We hopen dat je elders de gewenste producten kunt vinden en een betere ervaring hebt. We staan open voor feedback en zullen ons blijven inzetten om onze service te verbeteren. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we hopen dat je een geschikte oplossing kunt vinden die aan je verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groeten, Martinus van Lies

Buitengewoon goed en snel

Onwijs goede service en adviesen elke vraag word snel beantwoord op een zeer professionele wijze en met onwijs veel passie Ik ben een reuma patient en heb last van alergieen en slijtage ik gebruik de shatter in verschillende vormen verdunt met mct c8 en ook in pure vorm verdampen ook gebruik in de crystallaat van cbd om mijn olie te verrijken en ben echt erg blij met de resultaten

Beste Wesley Het is geweldig om te horen dat onze producten en service zo'n positieve impact op uw leven hebben gehad. We zijn ontzettend dankbaar voor uw vertrouwen in ons en zijn verheugd om te weten dat onze producten hebben geholpen bij uw reuma en allergieën. Uw enthousiasme en tevredenheid motiveren ons enorm. We blijven ons inzetten voor hoogwaardige producten en service, en we staan altijd klaar om te helpen met eventuele vragen of advies dat u nodig heeft. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We waarderen uw steun enorm. Blijf gezond en gelukkig! Met warme groeten, Martinus Van Lies

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van het product en de levering ervan.

Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met ons product en de levering! We zijn dankbaar voor je mooie woorden en blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Jouw positieve feedback inspireert ons om altijd de beste service te bieden. Als je in de toekomst weer hulp nodig hebt, staan we voor je klaar. Jouw tevredenheid is onze grootste beloning. Hartelijk dank voor je vriendelijke woorden. We kijken uit naar de volgende keer dat we je van dienst kunnen zijn. Met Hartelijke groet, Martinus Van Lies

Gebruik wietolie om te kunnen slapen en kwaliteit is hier top. Goede service en advies

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat onze wietolie u heeft geholpen bij het slapen en dat u tevreden bent over de kwaliteit, service en het advies dat wij bieden. Uw aanbeveling wordt zeer gewaardeerd. We blijven ons best doen om u en al onze klanten van de beste producten en service te voorzien. Groetjes Martinus van Lies

Wij zijn heel goed geadviseerd

Na contact gehad te hebben en de olie besteld en ontvangen te hebben , direct ermee begonnen , wij hopen dat wij er beiden baat bi hebben .Het is natuurlijk allemaal nieuw voor ons en moeten het goed uit proberen , maar tot heden zijn wij zeer tevreden

Wat geweldig om te horen dat jullie zo tevreden zijn met het advies en de olie die jullie hebben ontvangen! Het is altijd fijn om positieve feedback te krijgen over producten en diensten waarin je hebt geïnvesteerd. Het is begrijpelijk dat het gebruik van nieuwe producten enigszins wennen kan zijn, maar het is fantastisch om te weten dat jullie al tevreden zijn met de resultaten tot nu toe. Het zorgvuldig uitproberen van de olie en het vinden van de juiste dosering kan inderdaad een proces zijn, maar het lijkt erop dat jullie op de goede weg zijn. Als jullie blijven genieten van de voordelen en positieve effecten van de olie, zouden we het op prijs stellen als jullie het aan anderen zouden aanbevelen. Uw persoonlijke ervaring kan anderen helpen bij het nemen van een weloverwogen beslissing. Als jullie in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen en te zorgen dat jullie de best mogelijke ervaring hebben. Nogmaals bedankt voor jullie vertrouwen in ons product en ons advies. We hopen dat de olie jullie blijft helpen en dat jullie er veel baat bij zullen hebben. Met vriendelijke groet, martinus van lies

Toppie

Fijne en eerlijke producten . Regelmatig mooie acties waar ik goed gebruik van kan maken i.vm klein budget. Blij dat ik donateur mag zijn.

Wat geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt met de producten en acties van dit bedrijf! Het is altijd fijn om te weten dat je waar voor je geld krijgt, vooral als je een klein budget hebt. Het feit dat je donateur bent en zo tevreden bent, zegt veel over de waarde die dit bedrijf biedt. Bedankt voor het delen van je positieve feedback, en we hopen dat je nog vele goede ervaringen zult hebben als donateur!

Over Stichting WietOliePuur

We willen graag onze oprechte waardering uitspreken voor uw steun aan de, One Step Community, Stichting WietOliePuur en CANNAZON.NL. Met een knipoog en een glimlach staan we schouder aan schouder, met één vrolijke missie: een helpende hand te bieden aan die dappere zielen die het reguliere circuit hebben doorlopen. Of je nu met een ziekte worstelt of gewoon wat extra steun nodig hebt, we zijn er altijd, voor ziek en zeer, maar ook voor een gezellig praatje en een beetje plezier! Met een high-five aan de Europese instelling ENCOD, hebben we al duizenden geweldige donateurs kunnen bijstaan met maatwerkadvies en dagelijkse ondersteuning voor het gebruik van onze producten. We staan op de voorgrond, met een trotse glimlach en het vaste voornemen om een gemeenschap op te bouwen die bol staat van kwaliteit, persoonlijke touch en frisse denkkracht, vooral als het gaat om het tackelen van pijn, slaapmoeilijkheden en het stimuleren van een algeheel gevoel van gezondheid. Heeft u brandende vragen, een toffe tip of zin in een gepersonaliseerde raadgeving? Schroom niet, grijp uw telefoon en ping ons via WhatsApp op het nummer 0629315070! Toch meer een e-mail persoon? Stuur uw berichtje dan naar [email protected]. Ons team, zo enthousiast als een puppy die zijn staart achterna zit, staat in de startblokken om u te helpen en u van dat persoonlijke advies te voorzien dat u nodig heeft. Een enorme dankjewel voor uw steun en het vertrouwen dat u in ons stelt. Het is alsof u ons de superkracht geeft om samen een golf van positiviteit en welzijn te creëren die over velen heen spoelt. Met een vette knipoog en de leukste groeten, Martinus H. van Lies