Goede producten

Puur natuur voor een mooie prijs en lieve mensen

Betrouwbaar en snel verstuurd.

Ik heb de vaporizer wiet liquid besteld. En ik had daar wat vragen over. En die zijn zeer duidelijk en professioneel beantwoord.

Ik ben er zo blij mee.

Ik heb alle coffeeshops in Rotterdam e.o gehad en gevraagd naar buiten wiet maar er is er geen 1 die dat verkoopt. Dus ik ben reuze blij met deze stichting. Jullie doen goed werk dus complimenten van mij.

Altijd snel contact. Zeer betrouwbaar. Vriendelijk. En onmisbaar!!

Goede website

Leuke website met veel producten van qualiteit. Snelle service en ook een zeer vriendelijke klantenservice :)

Goede service en goede producten

Goede service en goede producten

Een zeer prettig, professioneel en gedreven team. Bij vragen staan ze altijd klaar en elke bestelling verloopt vlekkeloos. Tevens veel kennis van wat ze aanbieden!

Top service! Goed spul

Erg goed begeleid met het gebruik van witolie

Na 3 x per dag 2 druppels te nemen voel ik me een stuk beter

Geweldige producten en klantenservice. Vanwege de goedkope prijzen verwachtte ik niet dat er zo'n goede kwaliteit geleverd zou worden. Boven verwachting. Er liep iets niet goed met mijn bestelling, maar dat werd onmiddellijk in orde gemaakt. Alle lof voor deze zaak!

Het enige wat na behoren werkt met de Adhd

Inmiddels neem ik cbdolie al enkele jaren en blowen doe ik veel minder gelukkig

Geweldige ontdekking, zo kan het dus ook. En de klant is koning. Petje af, professionele aanpak…leermomenten, de livestream met andere community leden. Goede producten , goede uitleg. Ook in de community proberen we elkaar te helpen met hits en tips.

Ik ben erg blij met hun expertise en meedenken

Vorig jaar ben ik via een vriendin met de stichting in aanraking gekomen ;ook voor het eerst mee gedaan met het kweekproject Wat ik geweldig leerzaam en leuk vond . Ik vind hun begeleiding erg goed en persoonlijk .vragen stellen ,over wat je maar wilt op dit gebied en je wordt goed geholpen Ik ben vnl erg blij met de edibles ,die helpen mij goed om goed te kunnen slapen. Verder neem ik dat ook wel eens overdag ,als ik de deur niet meer uit hoef voor mij op medicinale basis om hopelijk zo minder sterke pijnstillers in te hoeven nemen

Kwaliteit en klantvriendelijkheid

Ik ben zo'n beetje door alle sites gewandeld van deze organisatie en heb overal wel zaken besteld. Het is allemaal kwaliteit en je wordt indien nodig echt goed begeleid naar daar waar je wens ligt om te bereiken, minder pijn /meer energie/ betere mood/ geüpdate imuun-systeem/huid problemen enz... Maar ook recreatieve kwaliteit produkten bij bijv kimmysweeds!!! Ik ben blij dat ik ze gevonden heb, empathisch meedenken is echt hun ding waarbij er aandacht is voor je vragen. Veel plezier met shoppen Alfred

Ben al een paar maanden donateur Zeer tevreden over de producten Vriendelijke mensen die weten waarover ze praten! Hun team staat altijd klaar om je verder te helpen Twijfel je nog om iets te kopen? Lees de reviews De crumble, cannabis olie, dab wax zijn echt aanraders

Ik ben zo dankbaar met deze stichting ;ze geven mijn leven terug zin

De produkten zijn wat ze beloven ,precies zoals deze stichting en de mensen van dit team ,ik hou van de lollys of de voorgedraaide cbd joints ,niet duur en eens leuk En mijn favoriete produkt is de dikke teerachtige rso pasta maar die is veel te duur waardoor ik ook happy ben met hun aanbod van verschillende produkten die mij ook helpen als ik pijn heb en niet zo duur zijn zoals de vaporiser ....die gaat mee als ik naar buiten ga dan kan ik discreet een hijs nemen en het is geurloos ,niemand heeft er last van

Onberispelijke service.

Communicatie, betaling, bestelling, levering verlopen vlekkeloos.

geweldig een bedrijf met een hart voor mensen

mijn ervaring is liefdevol aandacht mee denken aan een goede oplossing en niet een verkoops praatje er word echt met je mee gedacht een top bedrijf

Uitstekende producten voor een eerlijke prijs

Het selecteren van een product en het verkrijgen van info over het bewuste product is prima geregeld. Heldere en duidelijke informatie en een goede handleiding voor het gebruik van de producten. Het bestelproces en dan met name het betalen zou eenvoudiger ingericht kunnen worden.

Topservice en topproducten.

Een aanbod van kwalitatieve en zuivere producten met een zeer goede werkzaamheid.Zelf ben ik fan van de moonrocks en crumble. Excellent!!! De klantenservice levert een zorgzame en aangename dienstverlening. Top!!!

Persoonlijk, vriendelijk, enthousiast.

Een en al goede ervaringen. Soms is een product wat licht voor me, maar daarom moet je ook goed testen.

Echt bijzondere goede producten. Goed voor het lichaam en geest!

Nog te vroeg voor conclusies

Ik heb wietolie besteld ivm slaapproblemen. Het bestelproces was even zoeken (eerst lidmaatschap kopen, daarna pas product bestellen). Levering ging daarna snel. Ik ben nu aan het proberen welke hoeveelheid wietolie per inname bij mij past (als het al helpt tegen mijn slaapproblemen). Ik zou een instructie over het gebruik ontvangen moeten hebben, maar dit was niet het geval. Hierover gereclameerd via Whatsapp. Maar geen reactie ontvangen.

Kwaliteits-producten en goed snelle service

Verscheidene producten geprobeerd en erg tevreden met de kwaliteit en de vriendelijke en snelle service. Een aanrader indien je op zoek bent naar een natuurlijke ondersteuning bij verschillende klachten en ziektes.

Altijd geweldig

zoals altijd verrast de stichting me met haar promoties en de kwaliteit van de producten die ze verkopen. Ik raad het met heel mijn hart aan, je zult niet teleurgesteld worden.

Over Stichting WietOliePuur

CMSC stichting WietOliePuur heeft als doel om mensen te helpen met zijn of haar ziektebeeld(en) die in het reguliere circuit zijn uitbehandeld. Opgericht volgens de regels van de Europese instelling ENCOD, hebben wij inmiddels al duizenden donateurs mogen helpen met advies op maat door dagelijks begeleiding te bieden bij het gebruik van onze producten. Stichting WietOliePuur staat voor kwaliteit, een-op-een begeleiding en vooruit denken op het gebied van pijnbestrijding, slaapproblematiek en gezondheid in algehele zin. Door te kiezen voor een natuurlijke manier om gezondheidsproblematiek te verbeteren zijn we altijd op zoek naar nieuwe kennis en wetenschap die door de meest vooruitstrevende experts wereldwijd worden gedeeld. Heeft u vragen, tips of wenst u een advies op maat? Neem dan contact op via ons WhatsApp service nummer 0613591490 of stuur een e-mail naar: info@wietoliepuur.nl Met vriendelijke groet, Martinus van Lies Voorzitter / oprichter CannaMedSocialClub stichting WietOliePuur www.wietoliepuur.nl