Eerlijk bedrijf met goede producten

Ik heb al vele malen hier iets besteld en allemaal uitstekende producten. Laatst was er iets goed mis gegaan met mijn bestelling maar fit werd super snel opgelost en kreeg er zelfs nog een extraatje kado bij voor het ongemak.

Goed priduct! Uitmuntend service!

Top product, snelle levering, goede uitleg

Zeer tevreden met deze producten

Na jaren last te hebben gehad van pijn en slaapproblemen kan ik zeggen dat dit nu echt een stuk minder is. Helaas nog niet waar ik hoop te zijn maar ik gebruik geen medicatie meer. Ik ben ook zeer te spreken over het persoonlijk contact en de leuke acties die ze regelmatig hebben.

Goede service, goede producten

Uitstekend bedrijf, klantvriendelijk en tevens hoogwaardige kwaliteit assortiment. Zeker een aanrader voor ieder die verlichting zoekt met behulp van cannabis en hennep gerelateerde producten.

Super stichting!!!!

Goede producten en service

Zoals altijd zeer goed. Kundig! Betrouwbaar! Vriendelijk! Kwaliteit! Kortom één van de beste stichtingen met oog ook jou als “klant”

Problemen met de levering!!

Mijn ervaringen met de producten zijn altijd goed en is niks mis mee. Kan van alles test resultaten krijgen en opvragen. Zeer behulpzaam en heel veel kennis die ze met iedereen delen.. Het eenigste punt van aandacht is ergens iets in hun logistiek. Iedere dag een mailtje met leverings tijden krijgen, maar er word niks geleverd en het blijkt dan ook nog gewoon in hun magazijn te liggen (voor verzending, maar het is nog niet weg) Ik hoop dat ze hier iets in gaan veranderen/aanpassen. Voor service, vragen, producten 5 sterren Voor levering/logistiek:1 ster voor de moeite

Goed en snel

Goed product en snel goed geleverd

Uitmuntend

De crumble en de wax zijn echt een aanrader! De vaporizer is ook echt de Max zeker de extreem versie goedkoper als op op andere webwinkels Hebt u nog twijfels? Twijfel niet en probeer de producten eens je zult het je niet beklagen!

Team W.o.P mensen met een ' hart '!!!

W.o.P een site van het platform " One-Step Community " waar ik dab had besteld. Dit om te gebruiken als pijnstiller voor een gescheurde spier in mijn dijbeen. Door het meedenken van o.a Jordy om ook nog eens geheel gratis voor te kunnen slapen een potje " olie Gold extreem " toe te voegen. Kan ik na 10 dagen rust alweer het pijnlijke been rustig bewegen. Hoop en geloof ook niet de volledige tijd van 3maanden nodig te hebben om te herstellen. Mede dankzij de voorlichting filmpjes die er voldoende te vinden zijn op YouTube! Ben ik CBD-zalf gaan maken wat er voor gezorgd heeft dat de bloedstollingen en het vocht sneller weggetrokken īs. Hiervoor mijn oprechte dank aan allen die onderdeel uitmaken van ' One-Step Community '!!! " The Community that can make your live much easier " M.L&R " Fer

Geweldige producten

Erg fijne en gezonde producten van topkwaliteit. Veel varianten. Plus geweldige klantenservice bij vragen etc.

Hoge kwaliteit producten en vaak aanbiedingen!

Ik bestel sinds een aantal maanden mijn producten en soms probeer ik wat van de andere variaties, van snoepjes, pasta's, oliën en allerlei soorten cbd rook, eet en andere vormen van nieuwe soorten producten waar ik nog nooit van had of heb gehoord. Ook voor de echte canabis liefhebber is genoeg om uit te kiezen. Los van dat vind ik de mensen die er werken vriendelijk en mocht er een probleem of vraag zijn, dan denken ze mee. Martines is een soort dr. Wiet en weet van iedere tak en producten iets af, mocht je meer over alle processen willen weten.

reageren snel en goed spul

Meerder malen besteld bij Wietoliepuur. Goede producten. Reageren snel en vriendelijk! Altijd wel een xtraatje erbij. Aanrader!

Super !

Super producten. Altijd netjes antwoord als ik vragen heb. En altijd netjes thuisgeleverd!

Producten zijn top, service geweldig

Producten zijn eer goed, en prima service.

De medewerking en mogelijk begrip is prima in orde

Mijn ervaring persoonlijk is dat je per telefoon niet veel verder komt en via de computer gaat het mij beter af, via WhatsApp een snel kontakt en antwoord.

goed contact

snelle verzending en een goed contact per WhatsApp

Fijne producten, vriendelijke klantenservice en snelle levering. Fijne overzichtelijke site ook!

Goede producten

Puur natuur voor een mooie prijs en lieve mensen

Betrouwbaar en snel verstuurd.

Ik heb de vaporizer wiet liquid besteld. En ik had daar wat vragen over. En die zijn zeer duidelijk en professioneel beantwoord.

Ik ben er zo blij mee.

Ik heb alle coffeeshops in Rotterdam e.o gehad en gevraagd naar buiten wiet maar er is er geen 1 die dat verkoopt. Dus ik ben reuze blij met deze stichting. Jullie doen goed werk dus complimenten van mij.

Altijd snel contact. Zeer betrouwbaar. Vriendelijk. En onmisbaar!!

Goede website

Leuke website met veel producten van qualiteit. Snelle service en ook een zeer vriendelijke klantenservice :)

Over Stichting WietOliePuur

CMSC stichting WietOliePuur heeft als doel om mensen te helpen met zijn of haar ziektebeeld(en) die in het reguliere circuit zijn uitbehandeld. Opgericht volgens de regels van de Europese instelling ENCOD, hebben wij inmiddels al duizenden donateurs mogen helpen met advies op maat door dagelijks begeleiding te bieden bij het gebruik van onze producten. Stichting WietOliePuur staat voor kwaliteit, een-op-een begeleiding en vooruit denken op het gebied van pijnbestrijding, slaapproblematiek en gezondheid in algehele zin. Door te kiezen voor een natuurlijke manier om gezondheidsproblematiek te verbeteren zijn we altijd op zoek naar nieuwe kennis en wetenschap die door de meest vooruitstrevende experts wereldwijd worden gedeeld. Heeft u vragen, tips of wenst u een advies op maat? Neem dan contact op via ons WhatsApp service nummer 0613591490 of stuur een e-mail naar: info@wietoliepuur.nl Met vriendelijke groet, Martinus van Lies Voorzitter / oprichter CannaMedSocialClub stichting WietOliePuur www.wietoliepuur.nl