Simply the Best

As usual, they have the best quality and support. Thanks again for all your help and the excellent quality of your products.

Dear Joao, Thank you for your kind words and continued trust in us. We're elated to hear that you consistently find our products and support to be of the highest quality. Your recommendation and feedback drive us to maintain our standards and even aim higher. We look forward to serving you again in the future. Warm regards, Martinus Van Lies

Ik ben zo onder de indruk dat ik nog maar eens een review typ. De mensen die werkzaam zijn bij deze stichting komen hun woorden na en zijn altijd zeer behulpzaam. Als je vragen hebt of er iets onduidelijk is, vraag het ze en je wordt geholpen. Er zijn leuke actie's, een bingo, goede producten, betaalbare prijzen en de gezondheid staat voorop.

Hartelijk dank voor je geweldige feedback en voor het opnieuw delen van je ervaring met onze stichting. Het betekent veel voor ons om te horen dat je zo tevreden bent over onze diensten, acties en producten. Ons team zet zich elke dag in om de beste service en kwaliteit te bieden, en jouw feedback bevestigt dat we op de goede weg zijn. We zijn vooral blij te horen dat je onze inzet voor gezondheid waardeert, aangezien dat een van onze kernwaarden is. Nogmaals bedankt voor je aanbeveling en het vertrouwen in ons. We hopen je in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groeten, Martinus van Lies

Top !

Beste ervaring ooit

Geweldig om te horen, Aa uit Uden! We zijn ontzettend blij dat u zo'n positieve ervaring met ons heeft gehad. Hartelijk dank voor uw aanbeveling en we kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn! 🌟

Goede wiet

Prima spul.

Beste Jaime, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met ons product. Ons doel is om consistent hoge kwaliteit te leveren en het is altijd fijn om te horen dat we daarin slagen. We hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Bedankt voor je aanbeveling! Met vriendelijke groet, martinus van lies

Voor de eerste keer besteld en was even afwachten want PostNL was erg traag. Heb de HHC olie voor de eerste keer uitgeprobeerd tegen chronische pijn in de rug. Kan nog niet zeggen of het helpt en heb ook nog niet de juiste dosering gevonden.

Beste Ruud uit Maarssen, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling en het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld door voor het eerst een bestelling te plaatsen. We begrijpen dat de bezorging via PostNL wat vertraging heeft opgelopen en we hopen dat dit in de toekomst soepeler zal verlopen. We hopen oprecht dat de HHC olie je spoedig verlichting zal bieden voor je rugklachten. Het kan soms even duren voordat je de juiste dosering vindt, maar geef niet op! Mocht je advies of hulp nodig hebben bij het vinden van de juiste dosering, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen je aanbeveling enorm en staan altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Martinus Van Lies

Beste Johan, Dank u wel voor uw positieve beoordeling! We zijn blij te horen dat u zeer tevreden bent met onze service of producten. Uw tevredenheid is voor ons van groot belang, en we streven ernaar om elke ervaring uitmuntend te maken. We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Martinus van Lies

Heel prettige cannabis ervaring, superieure kwaliteit

DOOR WIETOLIEPUUR.NL TE HEBBEN LEREN KENNEN GAAT HET NU BETER MET MIJ, GENIET MÉÉR EN BETER VAN CANNABIS EN ZIE EIGENLIJK HELEMAAL GEEN BIJWERKINGEN MEER. IK GA NU BIJNA NOOIT MEER NAAR DE KOFFIESJOP/KENNISSEN WANT NU GEZONDE BUITENWIET GEWOON SNEL IN HUIS IS MIJD IK BINNENWIET WAAR IK ME SOMS WAT VERGIFTIGD VAN VOEL(DE). HELEBOEL CANNABIS PRODUCTEN VAN WIETOLIEPUUR.NL GEPROBEERD EN BEVALLEN UITSTEKEND, HOOGSTE KWALITEIT PRODUCTEN EN ZOALS WELEENS TE HEBBEN GEAFFIRMEERD PURE: 'WELLNESS' AANRADER ALS U LIEVER MEDICIJN WENST DAN DRUGS EN DUS EENVEILIGE(RE) ERVARING (IK HEB EEN RIJBEWIJS).

Beste Onno, Allereerst willen we u hartelijk danken voor uw uitgebreide en lovende recensie. Het doet ons goed te horen dat onze producten een positieve impact hebben op uw welzijn en dat u de kwaliteit ervan waardeert. Bij Wietoliepuur.nl zetten we ons in voor het bieden van een gezond en natuurlijk alternatief voor liefhebbers van cannabis. Uw feedback bevestigt dat we op de goede weg zijn! Uw veiligheid en tevredenheid staan bij ons voorop, en we zijn blij dat u onze producten als een 'wellness' ervaring ziet. We hopen dat we u nog lange tijd mogen voorzien van onze hoogwaardige cannabisproducten. Met vriendelijke groet, Martinus van Lies

snel geleverd. zeer goed verpakt. prijzig, maar geld waard.

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij te horen dat u tevreden bent over de snelle levering en de verpakking van uw bestelling. Hoewel onze producten iets prijziger kunnen zijn, streven we altijd naar de hoogste kwaliteit, en het is fijn om te horen dat u de waarde ervan erkent. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen bedienen. Dank voor uw aanbeveling! Met vriendelijke groet, martinus van Lies

Fantastisch!

Sinds ik gebruik maak van de CBN olie is mijn leven echt positief veranderd! Ik wil nu graag ook andere dingen proberen om mijn leven verder positief te maken. Ik kan nu eindelijk slapen zonder gebruik te hoeven maken van quetiapine en dat is echt een verademing!

Beste Naomi, Wat geweldig om te horen dat de CBN olie van WietoliePuur zo'n positieve impact heeft gehad op uw leven! We zijn verheugd dat u verbeteringen heeft ervaren, met name in uw slaappatroon en het verminderen van de afhankelijkheid van quetiapine. Het is ons doel bij Stichting WietoliePuur om natuurlijke oplossingen te bieden die het welzijn van mensen bevorderen. We waarderen uw enthousiasme om andere positieve veranderingen in uw leven te verkennen. Ons team staat klaar om u te ondersteunen bij het verkennen van verschillende producten en opties die mogelijk bijdragen aan uw algehele welzijn. Mocht u vragen hebben of advies nodig hebben over welke producten het beste passen bij uw behoeften en doelen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We streven ernaar om u te helpen op uw reis naar een positieve en gezonde levensstijl. Bedankt voor uw vertrouwen in WietoliePuur en voor het delen van uw positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Remo Nijenhuis Stichting WietoliePuur

Goede kwaliteit producten, goede service

De kwaliteit van de producten is erg goed. Dit is de derde keer geweest dat ik hier bestel. Er miste een product bij de levering. Het contact hierover verliep zeer soepel en het missende product werd snel bezorgd. Aan de verpakking is niet te zien dat het om cannabisproducten gaat, wat erg prettig is, mocht het bij de buren bezorgd worden. Ik zal zeker weer bestellen

Beste Anne, Hartelijk dank voor uw voortdurende steun aan WietoliePuur en voor het delen van uw positieve ervaring met onze producten en service. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van onze producten en dat u al meerdere keren bij ons heeft besteld. Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren met de ontbrekende levering. We waarderen uw begrip en zijn verheugd dat ons klantenserviceteam snel heeft kunnen ingrijpen om ervoor te zorgen dat het ontbrekende product zo snel mogelijk bij u werd bezorgd. We hechten veel belang aan uw tevredenheid en streven ernaar om eventuele problemen efficiënt op te lossen. We zijn blij om te horen dat onze discrete verpakking heeft bijgedragen aan uw gemoedsrust bij het ontvangen van uw bestelling. Het is ons doel om een zorgeloze en comfortabele ervaring te bieden aan al onze klanten, inclusief degenen die zich misschien zorgen maken over de privacy bij het ontvangen van hun bestelling. Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen in WietoliePuur. Als u ooit vragen heeft of verdere ondersteuning nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We kijken ernaar uit om u ook in de toekomst van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Remo Nijenhuis Stichting WietoliePuur

Mijn leven weer volop beleven!

Gebruik minstens 7 jaar deze olie om een goede nachtrust te hebben ivm fybromyalgie.

Hallo Margriet! Dank voor uw jarenlange vertrouwen in onze olie voor fybromyalgie-gerelateerde slaapverbetering. We zijn verheugd dat onze producten gedurende zeven jaar al hebben kunnen bijdragen aan uw welzijn. Als toegewijd team staan we altijd klaar om u te ondersteunen en uw vragen te beantwoorden. Uw voortdurende steun is van onschatbare waarde voor Stichting WietoliePuur. We kijken ernaar uit om nog vele jaren samen te werken en uw gezondheid en levenskwaliteit te bevorderen. Met vriendelijke groet, Remo Nijenhuis Stichting WietoliePuur

Goed en snel

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met onze service. Bij Stichting Wietoliepuur streven we er altijd naar om onze klanten snel en van hoogwaardige producten te voorzien. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of behoefte hebben aan meer producten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om u verder te helpen. Nogmaals bedankt voor uw steun en vertrouwen in onze stichting. Met vriendelijke groet, Remo Nijenhuis Stichting WietoliePuur

Uitstekend!

Na een paar keer de wietzalf op mijn psoriasis plekken te smeren waren ze al beduidend minder! Dank voor dit kwaliteitsproduct!

Beste Miriam, Wat fijn om te horen dat onze wietzalf zo'n positief effect heeft op jouw psoriasis plekken! We zijn er trots op producten van hoge kwaliteit aan te bieden die echt een verschil kunnen maken voor onze klanten. Jouw feedback betekent veel voor ons en moedigt ons aan om door te gaan met het goede werk. Als je ooit vragen hebt of meer informatie wenst over onze producten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er om te helpen! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen en we wensen je een gezonde en prettige dag verder. Met hartelijke groet, Martinus

The standard is never the same

This time the oil was really really softer than the orders before and is not about my body getting use, from the taste and the high sensation I can say this little bottle is almost only coconut oil. If I order the "extreme" one I expected at least to be high, not only relaxed. I was happy about the website but after this order I think I will change. If is an idea market I think has to be clear before the purchase

• Ci consiglieresti? No

Beste Simone, Allereerst wil ik je bedanken voor je feedback. We nemen alle feedback van onze klanten zeer serieus en stellen het op prijs dat je de tijd hebt genomen om ons hierover te informeren. Het spijt me te horen dat je niet tevreden bent met je laatste bestelling. We streven ernaar om altijd een consistente kwaliteit te leveren, en het klinkt alsof we hierin niet aan je verwachtingen hebben voldaan. Ik wil je verzekeren dat we dit serieus nemen. Er zijn meerdere factoren die invloed kunnen hebben op je ervaring met onze olie, waaronder je eigen fysiologie en tolerantieniveaus. Echter, als je het gevoel hebt dat de kwaliteit van het product niet op peil is, willen we dit zeker onderzoeken en rechtzetten. Voordat je een recensie plaatst, hadden we graag gezien dat je direct contact met ons had opgenomen om dit te bespreken. Zoals je kunt zien aan de hand van andere recensies, doen we er alles aan om onze klanten te helpen, ook als er eens iets anders gaat dan normaal. We zijn er altijd om mee te denken en eventuele problemen op te lossen. Ik zou je willen voorstellen dat we dit verder bespreken en samen een passende oplossing vinden. Je kunt ons direct appen of een e-mail sturen, zodat we dit zo snel mogelijk voor je kunnen rechtzetten. Nogmaals bedankt voor je feedback en we hopen dat we je in de toekomst weer mogen verwelkomen en een betere ervaring kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Martinus Van Lies

Super ervaring!

Wat een geweldige website en service. Ik ben nog nooit zo netjes en top geholpen door een bedrijf. Ik had wat vragen en had die gesteld via de whatsapp, kreeg netjes antwoordt en kreeg ene hele duidelijke uitleg over hoe verder. Ik kan het iedereen aanraden!

Beste Wouter, Allereerst, hartelijk dank voor je positieve woorden en de tijd die je genomen hebt om je ervaring met ons te delen. We zijn ontzettend blij te horen dat je tevreden bent met onze service en de uitleg die je hebt gekregen via WhatsApp. Bij de stichting wietoliepuur staat de klant centraal en we streven er altijd naar om elke vraag zo duidelijk en gedetailleerd mogelijk te beantwoorden. Het is voor ons echt een eer om te weten dat we hierin zijn geslaagd en dat je ons aanbeveelt bij anderen. We waarderen je vertrouwen in ons en kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te zijn. Nogmaals bedankt voor je steun en het delen van je positieve ervaring! Met vriendelijke groet, Het team van de stichting wietoliepuur en Martinus van Lies 🌱✨

Onlangs heb ik gebruik gemaakt van de actie ( die ze vaker mogen doen ) waarbij je storting werd verdrievoudigd. Ik heb vanalles besteld waaronder de Haze, de Dab, de zalf en lotion, de zeep en massage olie, al deze producten zijn van zeer hoge kwaliteit. Ik heb jaren lang bedrocan gevaped, besteld bij andere websites zoals BestBud waar ik me blauw heb betaald. Eindelijk heb ik een organisatie gevonden die met goede producten en leuke acties komt waardoor het betaalbaar blijft. Mij hebben jullie er iig als vaste klant bij. Mvg

Beste Tom, Allereerst willen wij je hartelijk bedanken voor je uitgebreide feedback en positieve woorden. Het is hartverwarmend om te lezen dat onze producten en acties zo goed bij je in de smaak vallen. Bij Stichting Wietoliepuur streven we altijd naar het leveren van de hoogste kwaliteit producten tegen betaalbare prijzen, en het is geweldig om te horen dat dit wordt gewaardeerd. We zijn bijzonder dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen met ons en anderen te delen. Jouw tevredenheid is voor ons van het grootste belang en het is fantastisch om te lezen dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Weet dat je altijd welkom bent bij ons en dat we er naar uitkijken om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Jouw steun en vertrouwen betekenen veel voor ons. Bedankt voor het kiezen voor Stichting Wietoliepuur en Martinus van Lies en zijn team! Met warme groeten, Martinus van Lies en het team van Stichting Wietoliepuur 🌿✨🙏

Great first purchase and help from the team

The team was super helpful over the chat and through the website. I received my product on time and it came super well packaged.

We're thrilled to hear about your positive experience with us! Our team works diligently to provide the best support and service, and it's heartening to know we hit the mark for you. Thank you for taking the time to share your feedback. We value your trust in us and look forward to serving you again in the future. Enjoy your product and don't hesitate to reach out if you have any questions or need further assistance. Cheers! 🌱🎉🙏 Martinus

Mooie producten, goede prijs/kwaliteit, uitstekende klantenservice

Mooie producten, goede prijs/kwaliteit, uitstekende klantenservice

Bedankt voor de positieve woorden! Het is geweldig om te horen dat u tevreden bent met onze producten en onze prijs/kwaliteit-verhouding waardeert. Ons team streeft er altijd naar om de best mogelijke klantenservice te bieden, en uw feedback bevestigt dat we op de goede weg zijn. We hopen dat u blijft genieten van onze producten en mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, dan staan we altijd voor u klaar. Nogmaals bedankt voor het kiezen van ons! 🌿🌟💚 Martinus

gewelding

producten van de beste kwaliteit, zeer goede you tube filmpjes waar alles duidelijk wordt uitgelegd, echt een aanrader

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met het geadviseerde product en onze service. Het is ons doel om altijd het beste advies te geven en producten snel te leveren. Uw tevredenheid is onze grootste beloning. We waarderen het enorm als u ons zou willen aanbevelen bij anderen. Dank u wel voor het kiezen van de stichting wietoliepuur en we kijken ernaar uit om u in de toekomst weer te mogen helpen! 🌱🙏🌟 Martinus

Top service en product!

Bij vooraf contact op te nemen was mij een ander product aangeraden dan dat ik in eerste instantie wilde kopen. Omdat dit beter zou helpen bij het inslapen. Ik ben zeer tevreden over het product en de service. Verzending was zeer snel, volgende dag in huis.

Bedankt voor de geweldige recensie! We zijn blij te horen dat ons advies nuttig was en dat het aanbevolen product aan uw verwachtingen voldeed. Klanttevredenheid staat bij ons voorop, en het is altijd fijn om te weten dat we daarin slagen. We hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn. Nogmaals bedankt voor het vertrouwen in de stichting wietoliepuur 🌿💚🙂 Martinus

Goed verzorgd

Alles netjes verpakt, enige minpunt vind ik dat er niet snel wordt gereageerd en de verzending 3 dagen duurt.

Bedankt voor uw feedback en voor het waarderen van de zorg waarmee wij onze producten verpakken. We zijn altijd blij om te horen dat klanten tevreden zijn met onze producten. Wat betreft de verzending en reactietijd, we begrijpen uw zorgen en we bieden onze oprechte excuses aan voor eventuele vertragingen. Helaas hebben we de afgelopen maanden gemerkt dat er, vanwege een personeelstekort en andere uitdagingen waarmee postbedrijven worden geconfronteerd, enige vertraging kan zijn in de bezorging van pakketten. Dit is een sectorbreed probleem dat veel bedrijven en klanten treft, zoals te zien is in diverse nieuwsberichten. Wat betreft het beantwoorden van berichten, we streven er altijd naar om zo snel mogelijk te reageren. We zullen echter uw feedback meenemen en kijken hoe we onze reactietijd verder kunnen verbeteren. We waarderen uw geduld en begrip in deze tijden en staan klaar om u verder te helpen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog vragen of opmerkingen heeft. Met vriendelijke groet, martinus

Merkte verbetering

Mijn moeder heeft longkanker en uitgezaaid naar haar lymfeklieren en sinds mijn moeder de thc pasta rso rectaal inneemt (nu 2 weken) gecombineerd met cbd en cbg merkt ze dat haar stoelgang verbetert is, beter kan slapen, haar hartslag is uitstekend en haar zuurstof is van 88 naar 96 gegaan. Helaas heeft ze nog wel last van haar maag (benauwdheid) dus hopelijk zal dat snel overgaan want dat belemmert haar eetlust.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met onze producten te delen. We zijn oprecht verheugd om te horen dat uw moeder enige verbetering merkt in haar welzijn. Het doet ons goed om te horen dat onze producten haar kunnen helpen met bepaalde aspecten van haar gezondheid. Wat betreft de ongemakken die uw moeder nog steeds ervaart, raden we aan om dit te bespreken met haar behandelende arts. Hoewel we vertrouwen hebben in de potentiële voordelen van onze producten, is het essentieel dat dergelijke symptomen in een medische context worden geëvalueerd en beheerd. We hopen van harte dat uw moeder blijft profiteren van onze producten en dat ze zich comfortabeler gaat voelen. Aarzel alstublieft niet om contact met ons op te nemen als u nog vragen heeft of als we u verder kunnen ondersteunen. Met vriendelijke groet, martinus

Krijg geen hoogte

Ik krijg moeilijk hoogte van de constante kwaliteit en intensiteit van mijn bestellingen Ik bestel met enige regelmaat dezelfde capsules naar ze kijken telkens weer te verschillen in vorm, kleur en sterkte Soms kleine capsules en rood van kleur en onlangs weer grotere capsules met lichtgele inhoud, beide met dezelfde benaming

Beste klant, Dank voor je feedback en het delen van je ervaring. We vinden het erg jammer om te horen dat je niet tevreden bent over de consistentie van onze producten. Ons doel is altijd om kwalitatief hoogwaardige en consistente producten te leveren. Helaas zitten we niet in een zeer reguliere branche en zijn we al blij dat we vrij constant vele duizenden mensen kunnen helpen. Weet dat we jouw feedback heel serieus nemen en we er alles aan doen om dit in de toekomst te voorkomen. Om je ervaring te verbeteren, willen we je graag een gratis proefpakket aanbieden met onze nieuwste, verbeterde producten. We hopen dat je ons de kans geeft om deze situatie recht te zetten. We stellen jouw vertrouwen en loyaliteit enorm op prijs en willen graag dat je volledig tevreden bent met onze producten. Mocht je nog andere vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan gerust weten. Met vriendelijke groeten, MArtinus en het team van Stichting Wietoliepuur. P.S. Aan iedereen die deze review leest, we houden van onze klanten en we zijn er om ervoor te zorgen dat je een geweldige ervaring hebt bij ons. Bedankt voor het kiezen van Stichting WietOliePuur.

Een uitkomst! Eindelijk!

Ik ben verheugd om mijn uitzonderlijke ervaring met Stichting Wietoliepuur te delen. De uitstekende kwaliteit van de producten, gekoppeld aan ongeëvenaard advies en begeleiding, heeft een onuitwisbare indruk achtergelaten. Allereerst is de kwaliteit van de producten oprecht voortreffelijk. Het is duidelijk dat elk product met de grootste zorg is vervaardigd, wat de toewijding aan hoge standaarden weerspiegelt waar Stichting Wietoliepuur bekend om staat. Elk item overtrof niet alleen mijn verwachtingen qua effectiviteit en veiligheid, maar sprong er ook uit vanwege hun unieke eigenschappen die ze duidelijk onderscheiden van andere producten op de markt. Maar wat Stichting Wietoliepuur echt boven en buiten de rest plaatst, is hun deskundig advies en geduldige begeleiding. Vanaf het moment van mijn eerste aanvraag tot de nazorg na aankoop, was het team er om te zorgen voor een naadloze ervaring. Elk vraag die ik had werd beantwoord met helderheid en diepte, elke zorg werd aangepakt met gedetailleerde verduidelijking. Ik wil mijn oprechte dankbaarheid betuigen aan iedereen die betrokken is. Het is zeldzaam om zo'n harmonieuze mix van toptier producten gekoppeld aan deskundig advies en persoonlijke aandacht te vinden. Dit heeft mijn ervaring als klant echt verrijkt. Of je nu een eerste keer koper bent of een vaste klant, ik kan garanderen dat hun geweldige producten, gecombineerd met het deskundige advies van het team, je meer dan tevreden zullen stellen. Ik beveel hen ten zeerste aan aan iedereen die op zoek is naar kwaliteit, betrouwbaarheid en een algemeen fantastische winkelervaring. Dank aan iedereen bij Stichting Wietoliepuur voor het stellen van zulke hoge normen op het gebied van klantenservice en productkwaliteit. Ik kijk uit naar mijn volgende aankoop met enthousiasme en het grootste vertrouwen.

Zeer slecht die wop sticks

Je merkt er niets van en dan zoveel betalen voor zo een stick schandalig vind ik dat noem dat mensen afzetten

Bedankt voor je feedback en voor het delen van je ervaring met ons. We begrijpen dat je teleurgesteld bent en we willen je verzekeren dat we dit zeer serieus nemen. Allereerst willen we graag benadrukken dat onze producten zijn ontworpen met het welzijn van onze klanten in gedachten. De sticks waar je naar verwijst, bevatten CBD, een stof die geen psychoactief effect heeft maar wel andere potentiële gezondheidsvoordelen biedt. De effecten van CBD kunnen voor iedereen anders zijn, en het is mogelijk dat ze subtiel zijn en niet altijd onmiddellijk voelbaar. We raden onze klanten altijd aan om de productbeschrijvingen zorgvuldig te lezen, omdat ze belangrijke informatie bevatten over hoe je het product het beste kunt gebruiken om de gewenste resultaten te bereiken. We begrijpen echter dat deze sticks niet aan je verwachtingen hebben voldaan, en dat spijt ons. We willen graag met je samenwerken om een oplossing te vinden die voor jou werkt. We willen je graag een ander product laten proberen op onze kosten, in de hoop dat je een product vindt dat beter bij je past. Neem alsjeblieft contact met ons op zodat we dit voor je kunnen regelen. We stellen je feedback op prijs en zijn altijd bereid om te luisteren, te leren en ons aan te passen om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Martinus

Over Stichting WietOliePuur

We willen graag onze oprechte waardering uitspreken voor uw steun aan de, One Step Community, Stichting WietOliePuur en CANNAZON.NL. Met een knipoog en een glimlach staan we schouder aan schouder, met één vrolijke missie: een helpende hand te bieden aan die dappere zielen die het reguliere circuit hebben doorlopen. Of je nu met een ziekte worstelt of gewoon wat extra steun nodig hebt, we zijn er altijd, voor ziek en zeer, maar ook voor een gezellig praatje en een beetje plezier! Met een high-five aan de Europese instelling ENCOD, hebben we al duizenden geweldige donateurs kunnen bijstaan met maatwerkadvies en dagelijkse ondersteuning voor het gebruik van onze producten. We staan op de voorgrond, met een trotse glimlach en het vaste voornemen om een gemeenschap op te bouwen die bol staat van kwaliteit, persoonlijke touch en frisse denkkracht, vooral als het gaat om het tackelen van pijn, slaapmoeilijkheden en het stimuleren van een algeheel gevoel van gezondheid. Heeft u brandende vragen, een toffe tip of zin in een gepersonaliseerde raadgeving? Schroom niet, grijp uw telefoon en ping ons via WhatsApp op het nummer 0629315070! Toch meer een e-mail persoon? Stuur uw berichtje dan naar [email protected]. Ons team, zo enthousiast als een puppy die zijn staart achterna zit, staat in de startblokken om u te helpen en u van dat persoonlijke advies te voorzien dat u nodig heeft. Een enorme dankjewel voor uw steun en het vertrouwen dat u in ons stelt. Het is alsof u ons de superkracht geeft om samen een golf van positiviteit en welzijn te creëren die over velen heen spoelt. Met een vette knipoog en de leukste groeten, Martinus H. van Lies