Geweldig!!

2 keer bij besteld en alle producten altijd snel en goed ontvangen, en de producten zijn ook van top kwaliteit. Een echte aanrader...wat ik ook heb gedaan bij vrienden!

Super service en goede producten

Voor mijn bestelling heb ik eerst advies gevraagd.Degene die mij te woord stond heeft me uitstekend geinformeerd over verachillende mogelijkheden. De bestelde dingen zijn diezelfde dag nog verzonden. Dik compliment voor de service. Over de producten kan ik nog niet veel zeggen. Die worden nog getest door mij.

Ik ben hier al een tijd klant en ben van begin tot heden nooit teleurgesteld.Kwaliteit van de producten zijn erg goed. Regelmatig ook nog een testertje of meerderen, zoals de capsules. Heb zelfs een brief gekregen, ik ben zo blij dit gevonden te hebben. Alle liefde naar de mensen achter WOP!

Mooie producten van goede kwaliteit.

Mooie producten van goede kwaliteit heb moon en ice rock en 2 gram red libanon besteld. Heb er fijne ervaringen mee.

Goede producten, tegen normale prijzen

Alles prima spul, advies op maat, snelle levering. Kortom uitstekende organisatie, bedankt.

Prima producten , goede prijs , goed service

Ben zeer tevreden met beide soorten wiet , de olie was wat minder maar ik ben dan ook geen orale gebruiker van cannabis . ik koop zeker opnieuw bij jullie groeten Peter M .

Eenvoud

Vlot bestellen. Snelle duidelijke levering. Goed advies. Goede begeleiding in duidelijke taal. Snelle service en antwoord op vragen en of opmerkingen.

Super producten, en een goede service.

Ben een leek met de wietproducten. Super goed advies gehad over welke wietolie ik moest proberen tegen mijn pijn. Met de wietolie kan ik functioneren zonder dat ik veel pijn heb. Hierdoor ben ik verder gaan zoeken in de spullen die ze aanbieden. Ben ook met wietzalf begonnen die goed helpt tegen de jeuk die ontstaat door eczeem.

Beste en meest uitgebreide producten

Ik ben onwijs blij dat ik wietoliepuur heb gevonden, ik heb enorm veel baat bij hun product (vape), ik kan er veel beter door ontspannen waardoor ook mijn pijn in mijn nek, schouders en rug merkbaar minder wordt. Ook vind ik het fijn vlak voor het slapen omdat ik merk dat ik sneller en dieper in slaap val. Daarnaast is ook de smaak heel fijn en subtiel en niet scherp in je keel. Al met al een hele goede stichting met hele goede en belangrijk, eerlijke producten!! Ik heb het al bij meerdere mensen aanbevolen

Aangename service ,kwaliteitsvolle artikelen; crumble en dab zijn echt aan te bevelen. Bij deze ook nog een hartelijke bedankt voor de hele community. Ik ben blij dat ik jullie stichting heb leren kennen. Top!!!

Mooie producten. En goed advies.

Top producten met fantastische uitleg

Heb hier aantal bestellingen gedaan. Elke keer wordt er snel gereageerd als je een vraagt stelt. Ze zijn super vriendelijk. Je krijg ook altijd super kwaliteit, je bent zeker dat het elke keer opnieuw een goed product is. Kan hier niets anders dan super tevreden van zijn & kan iedereen het aanraden! !

Nog nooit zo goed gevoeld

Ik ben een vijf jaar geleden gestopt met roken , ik rookte zo nu en dan een blowtje en rookte daarbij gemiddeld 22 sigaretten per dag weg en dat zo'n 30 jaar. Nadelige gevolgen ? Ja zeker want ik rookte de blow medicinaal en mijn lichaam was totaal ontspannen en deze prettige bijwerkingen verdwenen dus ook, tot ik wietoliepuur leerde kennen. Daar hebben ze wietolie puur , deze werkt met drie druppels per dag nog misschien wel beter dan de blow, daarbij crème, lotion gebruiken zo nodig en ik ben blij. Helpt mij enorm tegen de kwalen die ik heb, ben dus echt zeer tevreden met producten van wietoliepuur

Ik ben al zo lang zoekende geweest wat mij helpt bij mijn slaaptekort en met mijn burn-out. Met jullie overzichtelijke webshop en zuivere producten slaap ik beter. Nu kan ik verder. Dank jullie wel en ga alsjeblieft zo door!

Fijne producten en een hele goede service

We hebben eerst de testers besteld. Daar kregen we nog wat extra dingen om te proberen. Het servicenummer is overdag goed bereikbaar en de uitleg is duidelijk. Producten zijn van goede kwaliteit.

Wordt netjes afgehandeld.

In eerste instantie vertrouwde ik het niet zo maar dit was onterecht. Alles wordt vrij snel maar heel juist afgehandeld. Ben blij om zo zelf te kunnen kiezen voor mijn medische wiet. Heb ook mijn medische wiet gratis via de dokter van bedrocan maar die smaakt niet lekker. Erg makkelijk en voordelig zijn de gemixde pakketten om eens een beetje te kijken wat er zoal is.

uitstekend

Aanrader!

Uitstekend zalf voor droge huid

Ik heb de thc extreem zalf voor mijn zoon die last van knee pijn heeft. Het is te vroeg om te beoordelen of de zalf effectief is om pijn en ontstekingen te verhelpen. Verder is de zalf effectief tegen mijn huid problemen.

Excellent

Great, thank you!

Nooit teleurgesteld, al klant sinds dat ik het ken

Net weer een bestelling binnengekregen, de macula voor de vape, zoals gewoonlijk is deze erg goed vandaar dat ik die vast bestel. IK werd positief verrast door mijn cadeau envelop. Altijd worden er leuke dingen bedacht en denken ze met je mee. Heb nog nooit een slecht product bemachtigd. Ik blijf me verbazen hoe goed dit bedrijf is. Van product tot de service verdiend het allemaal 5 sterren ⭐⭐⭐⭐⭐

Goed en snel advies

Goed advies en goede producten en snel geleverd

Zeeergoed!!! Topkwaliteit en zeer snelle levering Het helpt mij om de neven effecten van bepaalde medicatie tegen te werken Had het complete rookpakket besteld,en ontdek nu wat er nog allemaal op de markt is(moon en ice rocks enz...) U hebt er een vaste klant bij

fantastisch

Goed advies van vriendelijke mensen. Er word tijd voor je genomen op al je vragen. Goede kwaliteit en vele aanbiedingen.

De producten zijn goed vers en van super kwaliteit! Snel geleverd en een goede service.. Erica

Uitsekend

Weer een tevreden klant Ben nog nooit teleurgesteld Door stichting wop goede service en ze zijn zeer klantvriendelijk Beste webwinkel als je het mij vraagt! Ruim aanbod en top producten!

Over Stichting WietOliePuur

CMSC stichting WietOliePuur heeft als doel om mensen te helpen met zijn of haar ziektebeeld(en) die in het reguliere circuit zijn uitbehandeld. Opgericht volgens de regels van de Europese instelling ENCOD, hebben wij inmiddels al duizenden donateurs mogen helpen met advies op maat door dagelijks begeleiding te bieden bij het gebruik van onze producten. Stichting WietOliePuur staat voor kwaliteit, een-op-een begeleiding en vooruit denken op het gebied van pijnbestrijding, slaapproblematiek en gezondheid in algehele zin. Door te kiezen voor een natuurlijke manier om gezondheidsproblematiek te verbeteren zijn we altijd op zoek naar nieuwe kennis en wetenschap die door de meest vooruitstrevende experts wereldwijd worden gedeeld. Heeft u vragen, tips of wenst u een advies op maat? Neem dan contact op via ons WhatsApp service nummer 0613591490 of stuur een e-mail naar: info@wietoliepuur.nl Met vriendelijke groet, Martinus van Lies Voorzitter / oprichter CannaMedSocialClub stichting WietOliePuur www.wietoliepuur.nl