Heel behulpzaam

Sinds een week contact met de stichting,wachtende op een telefoontje nog voor verdere informatie... tot hier toe al een fijn contact gehad via watsapp. Over de olies en andere producten kan ik nog geen beoordeling geven omdat ik nog in gesprek ben met de stichting. Na dat ik de producten heb geprobeerd wat bij mijn kwaaltjes zou kunnen helpen horen jullie zeker van me terug. Voor de klant vriendelijkheid alvast de dikke volle 5 sterren... groetjes B

Goede begeleiding en snelle reacties

Eerlijke info Lieve mensen en denken met je mee Fijne info hi Facebook en mail

Meer dan voortreffelijk behandeling

Zeer deskundige mensen, diegeen vraag of probleem uit de weg gaan. Denken geheel met je mee. Ook de producten die ze verkopen zijn van een bijzonder hoge kwaliteit.

Vlot

Zeer vriendelijk.Prettig contact.Goede info.

Correcte afhandeling en vriendelijk

Minder gewrichtspijn

meedenken

Mijn ervaring is dat ze bij de stichting Wietolie echt meedenken! Ze proberen zo goed mogelijk tot een oplossing te komen. Leveren goed product en doen wat ze zeggen. Martinus weet veel over het gebruik van de olie en de voeding die ermee samenhangt, voor een optimaal resultaat.

Uitkomst .zeer blij met jullie production!!!

Ik ben erg blij met jullie producten en zou ze iedereen aanbevelen!!!!

IK ben heel tevreden, over wiet olie puur

Ik, wordt altijd netjes geholpen

Luisterend oor hierdoor goed advies.

Door de juiste samenstelling kan ik na jaren weer eens doorslapen heb minder pijn en kan weer eens spontaan lachen.

Geweldig spul

Help mij de pijn te verlichten van de artrose

Ik ben goed geadviseerd en geholpen en heb goede ervaringen met olie en creme

Perfecte levering en op het opgegen tijdstip

Had verwacht 2 x 30ml flesjes maar kreeg 6 x 10ml. Echter 2 potjes massage crème extra Bedankt

Goede vriendelijke service

Mensen van de stichting zijn heel vriendelijk. En geven je eerlijk advies. Ze geven om de mens om mens beter te maken zonder je medicatie wat de dokters geven. Een plant is een echt geneesmiddel is in 1935 ofzo bewezen.. het gaat ze niet om geld het gaat ze echt om de mensheid te helpen..

Erg bevlogen maken ze het onmogelijke, mogelijk - Met het hart op de juiste plaats.

Voor veel mensen, zoals mezelf, is het financieel nabij onmogelijk om een kwaliteitsvol CBD product uit te proberen en/of te gebruiken door het prijskaartje. Een dokter - alles behalve een fan van supplementen en medicijnen - rade me een dosis aan die ik niet kon betalen. Hij was er zich van bewust dat het erg duur was: Maar het werkt wel. Dankzij de stichting heb ik het geprobeerd. Ik wou het ook enkel een kans geven als het financieel duurzaam kon worden toegepast. Anders loop je ook rond met bekaaid gevoel: Het werkt, jazeker ... maar ik kan het niet betalen. Dankzij deze stichting kunnen een boel mensen voor wie het anders ondenkbaar was ook op een duurzame manier kennis maken met - en er hoplijk hun voordeel mee doen. Alle lof daarvoor.

Vlugge verzending en een top klantenservice en kwaliteitsvolle produkten

Ik ben zeer tevreden met deze stichting en met hun onvoorwaardelijke steun voor patienten en mensen met chronische pijn ,deze mensen doen dit met hun <3 en dat merk je ,een top produkt

Ik kan weer slapen

Sinds januari dit jaar heb ik na jarenlang zoeken de stap durven te zetten om wietolie te proberen . Mijn huisarts wilde mij geen medicinale wietolie voorschrijven maar wel slaapmedicatie en antidepressiva. Waarom? Omdat ik ernstige pms heb. Na mijn eisprong begint de ellende welke 2 weken duurt; niet meer kunnen slapen, neerslachtig, agressieve gevoelens, piekeren. Mijn hoofd staat sowieso nooit stil. Ik heb 2 jaar slaapmedicatie gebruikt, geen antidepressiva want ben een positief en vrolijk persoon. Behalve als ik in mijn pms periode zit. Dus slaapmedicatie dan maar want niet slapen versterkte bovenstaande klachten. Echter de bijwerkingen van de slaapmedicatie werkte belemmerd in mijn functioneren overdag. Ik werk met crisissituaties waarbij alertheid en adequaat kunnen handelen van groot belang is. Ik heb lang gesproken met de voorzitter van stichting wietoliepuur en zijn goede en duidelijke uitleg heeft mij overtuigt. Ik ben direct gestopt met de slaapmedicatie en begonnen met de wietolie. De eerste keer was ik high. Nu weet ik het goed te doseren. Ik druppel nu ook voor de spiegel zodat ik goed zie hoeveel druppels ik pak. Ik had nooit gedacht dat het echt zou gaan werken. Voor het eerst ga ik met een gerust gevoel naar bed met het vertrouwen dat ik in slaap zal vallen. Tijdens mijn pms periode heb ik wel 1 of 2 druppeltjes meer nodig. Het werkt! en overdag voel ik me niet moe of suf wat ik van slaapmedicatie wel had. Het heeft mijn kwaliteit van leven echt verbetert. Dus bij twijfel . Neem contact op met de Stichting. Kijk naar de ervaringen van mensen. Laat je overtuigen en geruststellen. Warme groet Andrea

Goed en betrouwbaar

Super uitleg super product

Ik ben met de olie begonnen. En wil niet meer zonder. Niet alleen ik maar mijn hele huishouding slaapt lekker!!

Geweldige service

Ik heb een fantastische advies op maat gesprek gehad

Goede duidelijke uitleg bij gebruik

Fijne wietolie voor een goede prijs en uitstekende begeleiding en service.

Fantastisch product

Ik ben sinds 4 weken over op de olie van WOP en ik kan niet anders zeggen dan ' super olie '

Wonderolie, ik beveel het iedereen aan

De wietolie met thc bevalt mij enorm goed. Enorm bedankt voor de snelle levering en de heldere informatie.

Goed geholpen erg vriendelijke mensen

Ja het was een zeer aangename ervaring de thc olie was erg relaxing ik was meteen van mijn spier pijn af want ik heb vaak last van nek pijn en tennis armen vanwegen mijn werk

Betrouwbaar

Zeer prettig contact, goede uitleg en uitstekend advies over producten..

Ik ben heel tevreden

Het was voor mij even zoeken en begrijpen, cbd tov thc en wat voor mij werkt. Nieuwe producten en de proefpakketten zijn ideaal. Verder vind ik de klantgerichtheid echt een verademing. Dank Stichting WOP!