Uitmuntende Kwaliteit en Service bij Stichting Wietoliepuur

Na grondig onderzoek en het lezen van veel positieve recensies, besloot ik om mijn eerste bestelling bij Stichting Wietoliepuur te plaatsen. Ik moet zeggen, mijn ervaring overtrof alle verwachtingen. Allereerst viel de enorme keuze aan producten op - het was duidelijk dat ze veel aandacht besteden aan het selecteren van hoogwaardige producten. Na veel overwegingen besloot ik te gaan voor hun bekende wietolie. Het plaatsen van de bestelling was eenvoudig en intuïtief. Maar wat echt opviel, was de klantenservice. Het team van Stichting Wietoliepuur was uiterst behulpzaam en deskundig, en stond klaar om al mijn vragen te beantwoorden. Toen ik het product ontving, was ik zeer onder de indruk van de kwaliteit. De wietolie hielp aanzienlijk bij het verlichten van mijn chronische pijnklachten en verbeterde mijn slaapkwaliteit. Het resultaat was zo opmerkelijk dat ik besloot om hun andere producten ook te proberen. Stichting Wietoliepuur zet zich in voor de gezondheid en het welzijn van hun klanten en dit is duidelijk te zien aan de kwaliteit van hun producten en de uitstekende klantenservice. Ik kijk uit naar mijn volgende bestelling en zou Stichting Wietoliepuur zeker aanraden aan iedereen die op zoek is naar betrouwbare, effectieve en kwalitatieve producten. Bedankt Stichting Wietoliepuur, jullie doen fantastisch werk

Amazing!

It was good experience, everyone was very nice and helpful, informative. Recommend 10/10

Dear customer, Thank you so much for your amazing review and your 10/10 recommendation! It truly warms our hearts to know that your experience with us was enjoyable and that you found our team to be nice, helpful, and informative. We take pride in providing excellent customer service, and your review reaffirms the hard work we put into ensuring a great experience for each of our customers. Your kind words will serve as a great motivation for our team. Should you need any further assistance or have any more questions about our products, don't hesitate to reach out. We're always here to help. Thank you again for choosing us and for your encouraging words. We look forward to serving you again in the future! Best regards, Martinus

Geweldige service, kwaliteit en producten.

Onlangs heb ik bij Stichting Wietoliepuur een bestelling geplaatst, en dit werd een ontdekkingsreis! Naast het product dat ik kocht, kreeg ik fantastische begeleiding en ontdekte ik dat ik al die jaren verkeerde producten had gebruikt en besteld. Wat een openbaring! Er deed zich een kleine hapering voor tijdens de verzending van mijn bestelling, iets waar Stichting Wietoliepuur geen controle over had. Het was de schuld van Post.nl, waardoor mijn pakketje wat vertraging opliep. Maar weet je wat? Na een belletje en hen op de hoogte te hebben gebracht van de situatie, namen ze het voortouw. Ze belden Post.nl en zorgden ervoor dat alles vlot getrokken werd! Een dikke dankjewel aan Stichting Wietoliepuur. Blijf doorgaan met jullie geweldige werk!

Wat een genot om jouw lovende review te lezen! We zijn dolblij te horen dat je onze service, kwaliteit en producten waardeert. Jouw ervaring omschrijft perfect waar Stichting Wietoliepuur voor staat - deskundige begeleiding en topkwaliteit producten. Het is ons een genoegen om klanten zoals jij te helpen ontdekken wat het beste voor hen werkt, en we zijn blij dat we dat voor jou hebben kunnen doen! Ondanks de hapering met de verzending, waarvoor we ons oprecht verontschuldigen, zijn we blij dat we de situatie snel voor je hebben kunnen oplossen. Klanttevredenheid is onze topprioriteit en we zijn blij dat we dit keer hebben kunnen voldoen aan jouw verwachtingen. Jouw positieve feedback geeft ons de motivatie om door te gaan met het goede werk dat we doen. Dank je wel voor de steun en de erkenning. Blijf gezond en geniet van onze producten! Met vriendelijke groet, Martinus

Teleurstellend

Soms is een mening overbodig. Mijn gevoelens komen er verkeerd uit. Jaar na jaar ging het super. Tot er is iets misgaat. Achja.. Zou ik wop aanbevelen bij vrienden? Misschien niet. Omdat de prijzen enorm de hoogte zouden in schieten. En mijzelf kennende en anderen als mij. Hebben wij graag een zekere grote hoeveelheid vast , voor soms te hoge of te komen te hoge prijzen. Maar super prima producten. Voor te roken.. 1 na de andere..

Bedankt voor het delen van je ervaring. Het spijt ons te horen dat er problemen zijn geweest met je bestelling en we begrijpen je frustratie volledig. Allereerst willen we duidelijk maken dat we nooit opzettelijk onze klanten benadelen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit en we betreuren het dat we deze keer niet aan je verwachtingen hebben voldaan. We stellen voor om het volledige bedrag van je bestelling terug te storten. We betreuren het dat je deze ervaring met ons hebt gehad en willen je er graag op wijzen dat we bijna 24/7 bereikbaar zijn via onze WhatsApp-service voor eventuele vragen of problemen. We vinden het jammer dat je ervoor koos om ons niet eerst te contacteren. Het gebruik van het woord 'haat' is sterk en komt niet overeen met onze waarden van respect en open communicatie. We nodigen je daarom uit om contact met ons op te nemen, zodat we je geld onmiddellijk kunnen terugstorten. In de toekomst, als je je comfortabeler voelt bij een andere leverancier, raden we je aan om daar te bestellen. Wij streven er altijd naar om de best mogelijke service te leveren en onze beoordelingen spreken inderdaad voor zich. Begrijp dat waar mensen werken, er soms fouten worden gemaakt. We zullen hier zeker van leren om onze diensten te verbeteren. Nogmaals, neem contact met ons op, zodat we dit onmiddellijk voor je kunnen oplossen. Met vriendelijke groeten, Martinus

HHC olie tegen pijnklachten

Ja, bij mij helpt het! 3x per dag 2 druppeltjes en ik voel me soepeler en heb minder spierspanning (door trauma te hoog). Tegelijkertijd werk ik aan het psychische deel en let ik op gezond eten en beweeg veel. Helpt ook allemaal. Toch verergerden de pijnklachten weer bij staking van gebruik van de olie (niet meegenomen op vakantie). Ben dus super tevreden! Ik heb er geen hoofdpijn van en ervaar bij 2 druppels zonder vet eten geen bedwelmend effect. Dat is uitproberen. 3 druppels met iets vets te eten bedwelmt wél, maar dat wil ik juist niet.

Beste, Bedankt voor het delen van je ervaring met onze HHC olie! Het doet ons ontzettend veel plezier om te horen dat je zulke positieve resultaten hebt behaald en dat het je helpt om soepeler te voelen en minder spierspanning te ervaren. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om ons te vertellen hoe onze olie heeft bijgedragen aan je algehele gezondheids- en welzijnsplan, inclusief gezond eten en bewegen. Je feedback zal anderen zeker helpen bij hun beslissing. We zijn blij om te horen dat je de dosering hebt gevonden die voor jou werkt zonder ongewenste effecten. We raden inderdaad altijd aan om te beginnen met een lagere dosis en deze indien nodig aan te passen. We zijn hier altijd om te helpen, dus aarzel niet om contact met ons op te nemen als je ooit vragen of opmerkingen hebt. Dank je wel voor je steun en blijf gezond! Met vriendelijke groet, Martinus

Geweldige verlichting voor mijn klachten, maar terugkerende symptomen na stoppen

Ik wil graag mijn ervaring delen met het gebruik van wietolie. Ongeveer een jaar geleden begon ik met het innemen van wietolie vanwege meerdere gezondheidsklachten, waaronder kortademigheid, druk op de borst en slaapproblemen. Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was door de resultaten. Na regelmatig gebruik van wietolie merkte ik al snel dat mijn klachten geleidelijk afnamen. De ontspannende werking op zowel mijn hoofd als mijn spieren was opmerkelijk. Ik voelde me kalmer en merkte dat mijn ademhaling verbeterde. Daarnaast kon ik eindelijk weer beter slapen, wat een enorme opluchting was. Helaas, ongeveer drie maanden geleden, besloot ik te stoppen met het innemen van wietolie. Ik dacht dat mijn lichaam de tijd had gehad om te herstellen en dat ik niet langer afhankelijk hoefde te zijn van de olie. Tot mijn teleurstelling begonnen al mijn klachten langzaam maar zeker weer terug te komen. Het is duidelijk geworden dat de ontspanning die de wietolie bood, een significante rol speelde bij het verminderen van mijn klachten. Het was niet zomaar een placebo-effect; de resultaten waren tastbaar en merkbaar. Het lijkt erop dat mijn lichaam een extra steuntje nodig heeft om de symptomen onder controle te houden. Al met al ben ik tevreden over mijn ervaring met wietolie, maar ik hoop uiteindelijk een meer duurzame oplossing te vinden voor mijn gezondheidsproblemen.

Beste Recensent, Bedankt voor het delen van jouw grondige en doordachte recensie. Het is geweldig om te horen dat de wietolie zo'n positief effect op je had, en het is jammer dat je klachten terugkwamen na het stoppen van het gebruik. Het is zo belangrijk om naar ons lichaam te luisteren en te erkennen wanneer iets, zoals de wietolie, helpt. Wat een moedige stap heb je gezet door te experimenteren met het stoppen, en wat een waardevolle inzichten heeft dat opgeleverd! Het is duidelijk dat jouw ervaring met wietolie een belangrijke rol speelt in jouw gezondheidsreis. Zorg ervoor dat je jouw ervaringen deelt met je zorgverlener, die je mogelijk kan helpen bij het vinden van die duurzamere oplossing waar je naar zoekt. Je recensie is een waardevolle herinnering voor ons allemaal dat de reis naar welzijn vaak vol proeven en leren is. Bedankt dat je ons hebt laten deelnemen aan jouw reis, en we hopen dat je blijft zoeken naar de beste manieren om je gezondheid te ondersteunen. Jouw moed en volharding zijn inspirerend. Met warme groeten, Martinus

Werkt goed bij reuma pijn

Ik gebruik al jaren wietolie in plaats van ontstekingsremmers.Het is aanbevolen door mijn reumatoloog. Door de wietolie heb ik minder pijn en slaap beter en geen bijwerkingen.

Beste Recensent, Hartelijk dank voor het delen van jouw ervaring. Het is geweldig om te horen dat wietolie zo'n positieve impact heeft op jouw leven en welzijn. Jouw recensie is een bevestiging van het belang om te blijven zoeken naar alternatieve en natuurlijke oplossingen voor gezondheidsproblemen. Jouw verhaal kan zeker anderen inspireren om het gesprek met hun zorgverleners aan te gaan over de mogelijkheden van natuurlijke remedies zoals wietolie. Het is bemoedigend om te horen dat je een betere slaapkwaliteit ervaart en minder pijn, zonder bijwerkingen. We hopen dat je gezondheid blijft verbeteren en dat je positieve ervaringen kunt blijven delen. Jouw recensie is hier zeer gewaardeerd. Dank je wel. Met vriendelijke groet, Martinus van Lies

Goede begeleiding! Betaalbare producten!

Ik wil graag mijn waardering uitspreken voor de betaalbare producten van wietoliepuur. Als consument is het altijd een uitdaging om kwalitatieve producten te vinden die ook nog eens betaalbaar zijn, maar bij [naam van het bedrijf] heb ik de perfecte combinatie gevonden. Hun assortiment van producten is niet alleen van hoge kwaliteit, maar ook zeer redelijk geprijsd. Dit heeft mij in staat gesteld om producten te kopen die ik nodig heb zonder mijn budget te overschrijden. Het is geweldig om te zien dat wietoliepuur zich inzet om hoogwaardige producten toegankelijk te maken voor een breed publiek. De betaalbaarheid heeft op geen enkele manier afbreuk gedaan aan de effectiviteit en de positieve resultaten die ik heb ervaren. Ik ben erg tevreden met de producten die ik heb gekocht en voel me goed wetende dat ik kwaliteit krijg zonder te veel te betalen. Ik wil graag het team van wietoliepuur bedanken voor hun inzet om betaalbare producten van goede kwaliteit aan te bieden. Het is een verademing om een bedrijf te vinden dat zowel aandacht heeft voor de portemonnee van de klant als voor de kwaliteit van hun producten. Als u op zoek bent naar betaalbare producten van hoge kwaliteit, kan ik WOP van harte aanbevelen. U zult niet teleurgesteld worden!

Beste recensent, Dank u wel voor uw prachtige feedback en waardering. We zijn verheugd om te horen dat u tevreden bent met de goede begeleiding en de betaalbare producten van Stichting Wietoliepuur. Het is altijd een uitdaging om producten van hoge kwaliteit te vinden die ook nog eens vriendelijk zijn voor uw portemonnee, maar bij Wietoliepuur hebben we ons best gedaan om deze perfecte combinatie te bieden. We begrijpen dat prijs een belangrijke factor is bij het kiezen van producten en we zijn blij dat ons assortiment niet alleen van hoge kwaliteit is, maar ook betaalbaar voor een breed publiek. Het is onze missie om hoogwaardige producten toegankelijk te maken, zodat iedereen kan profiteren van de voordelen van onze producten zonder zich zorgen te hoeven maken over de kosten. We zijn verheugd om te horen dat de betaalbaarheid van onze producten geen concessies doet aan de effectiviteit en de positieve resultaten die u heeft ervaren. Het is onze prioriteit om kwaliteit te leveren en te zorgen dat onze producten u de gewenste resultaten opleveren. Dank u wel voor uw vertrouwen in ons en voor het delen van uw positieve ervaring. We waarderen uw waardering en zullen ons blijven inzetten om u de beste begeleiding en betaalbare producten van goede kwaliteit te bieden. Als u in de toekomst vragen heeft of verdere assistentie nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u te helpen en uw welzijn te ondersteunen. Met vriendelijke groet, Martinus van Lies en het team van Stichting Wietoliepuur

Goede begeleiding en geweldige producten.

Als zeer tevreden klant wil ik graag mijn positieve ervaring delen met de begeleiding en producten van de stichting wietoliepuur. De begeleiding die ik heb ontvangen was uitstekend - deskundig, geduldig en vriendelijk. Het team stond altijd klaar om mijn vragen te beantwoorden en mij te helpen bij het vinden van de juiste producten voor mijn behoeften. En dan hebben we het nog niet eens over de producten zelf! Ik ben echt onder de indruk van de kwaliteit en effectiviteit ervan. Ze hebben mijn verwachtingen overtroffen en hebben me geholpen bij het verbeteren van mijn welzijn op verschillende gebieden. Ik kan met volle overtuiging zeggen dat de begeleiding en producten van wietoliepuur geweldig zijn. Ze hebben mij de ondersteuning en de middelen gegeven die ik nodig had om een positieve verandering in mijn leven teweeg te brengen. Ik raad ze ten zeerste aan aan iedereen die op zoek is naar goede begeleiding en hoogwaardige producten. Dank aan het team van wietoliepuur voor hun toewijding en inzet om mensen te helpen hun welzijn te verbeteren. Jullie zijn geweldig!

Beste recensent, Dank u wel voor uw prachtige feedback en waardering. We zijn verheugd om te horen dat u tevreden bent met de begeleiding en de geweldige producten van Stichting Wietoliepuur. Het is ons doel om u de best mogelijke begeleiding te bieden en producten van de hoogste kwaliteit om uw welzijn te verbeteren. We zijn blij te horen dat de begeleiding die u heeft ontvangen uitstekend was en dat ons team deskundig, geduldig en vriendelijk was. We geloven in het belang van persoonlijke begeleiding en het vinden van de juiste producten die aansluiten bij uw behoeften. Het is geweldig om te weten dat we u hebben kunnen helpen bij het verbeteren van uw welzijn op verschillende gebieden. We zijn ook verheugd dat u onder de indruk bent van de kwaliteit en effectiviteit van onze producten. Het is ons streven om alleen hoogwaardige producten aan te bieden die uw verwachtingen overtreffen en u ondersteunen bij het bereiken van uw welzijnsdoelen. Dank u wel voor uw vertrouwen in ons en voor het delen van uw positieve ervaring. Uw aanbeveling betekent veel voor ons. We zullen ons blijven inzetten om u de beste begeleiding en hoogwaardige producten te bieden. Als u in de toekomst vragen heeft of verdere assistentie nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u te helpen en uw welzijn te ondersteunen. Met vriendelijke groet, Martinus van Lies en het team van Stichting Wietoliepuur

Superproducten!

Wat een fijne olie en andere producten hebben ze hier bij de stichting. Ook het advies is altijd accuraat en top! Mensen die weten waar ze het over hebben en je altijd helpen als het nodig is. Bedankt allemaal!

Beste recensent, Allereerst willen wij u hartelijk danken voor uw warme woorden en positieve recensie. We zijn oprecht blij om te horen dat u tevreden bent met onze producten en dat u onze diensten op prijs stelt. Het is altijd ons doel om de beste kwaliteit producten en dienstverlening aan te bieden. Uw woorden bevestigen dat we hierin slagen en dat geeft ons veel voldoening. Wij geloven sterk in de kracht van onze producten en streven ernaar om iedere klant te voorzien van deskundig advies op maat. Het is fijn om te lezen dat u onze kennis en toewijding opmerkt. Wij vinden het belangrijk om altijd bereikbaar te zijn voor onze klanten en hen te begeleiden waar nodig. Uw waardering daarvoor is ons zeer dierbaar. We kijken ernaar uit om u ook in de toekomst te blijven ondersteunen en te adviseren. U kunt altijd op ons rekenen. Nogmaals, hartelijk dank voor uw lovende woorden. Het betekent veel voor ons. Met vriendelijke groet, Martinus van Lies en het team van Stichting Wietoliepuur

volksverlakkerij

Er zit zo weinig werkende thc in, een hoop olie zodat je het hele flesje moet opdrinken wil je wat voelen, 180€? schandalig, volksverlakkerij ....

Beste recensent, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons enorm te horen dat uw ervaring met onze wiet olie niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Onze intentie is altijd om producten te leveren die effectief en betrouwbaar zijn. Zoals u heeft gemerkt, hebben we geprobeerd om contact met u op te nemen via e-mail en app. Dit doen we omdat we elke klacht of bezorgdheid zeer serieus nemen. Uw tevredenheid is immers ons belangrijkste doel. Tot nu toe hebben we echter geen reactie van u ontvangen. Wij blijven beschikbaar om met u te spreken en te luisteren naar uw ervaringen. Hoewel uw recensie negatief was, stellen we deze waardevolle feedback op prijs. Het helpt ons om continu te verbeteren en om ervoor te zorgen dat onze klanten de best mogelijke ervaring hebben. En hoewel we graag zien dat alle recensies positief zijn, begrijpen we dat dit niet altijd mogelijk is. We hebben de afgelopen negen jaar veel positieve recensies verzameld en uw recensie herinnert ons eraan dat er altijd ruimte is voor verbetering. Als u openstaat voor het idee, willen we u graag een gratis THC destillaat aanbieden om uw product te versterken. We zullen u ook gratis ondersteunen om u te begeleiden bij het gebruik van dit product. We hopen dat dit uw ervaring kan verbeteren en u kan helpen de resultaten te zien die u zoekt. Nogmaals, onze excuses voor de ongemakken en we kijken uit naar uw antwoord zodat we deze situatie samen kunnen oplossen. Uw tevredenheid is onze topprioriteit. Met vriendelijke groet, Martinus van Lies

Totaal geen effect

Heb op advies de cbdolie met 3 % thc besteld Het heeft helaas totaal geen effect. Jammer ik had er veel van verwacht ook de smaak vind ik niet lekker. Jammer

Beste recensent, Allereerst, hartelijk dank voor uw feedback. Het doet ons oprecht pijn te vernemen dat uw ervaring met ons niet volledig aan uw verwachtingen heeft voldaan. We stellen ons ten doel om iedereen tevreden te stellen en streven altijd naar het allerhoogste in klantenservice. Het lage cijfer dat u ons gegeven heeft is dan ook ongewoon voor ons. Uw opmerking dat u meer verwacht had, vooral op het gebied van begeleiding, neemt ons ter harte. Het is een essentieel onderdeel van onze dienstverlening om samen met u op zoek te gaan naar het juiste product. We begrijpen dat het inderdaad cruciaal is om nauwkeurig af te stemmen, aangezien bepaalde symptomen om bepaalde producten vragen. Daarom nodigen we u van harte uit om contact met ons op te nemen. We willen niets liever dan deze situatie voor u rechtzetten en samen met u opnieuw afstemmen welk product het beste aansluit op uw behoeften. Onze toegewijde en vriendelijke klantenservice staat altijd klaar om u bij te staan en te adviseren. Het spijt ons dat uw ervaring tot nu toe niet voldeed aan uw verwachtingen, maar we zijn vastbesloten om uw tevredenheid te herwinnen. Uw feedback is voor ons van onschatbare waarde om te blijven verbeteren en groeien. We hopen dat we u in de toekomst opnieuw mogen verwelkomen en de kwaliteit van onze diensten kunnen tonen die u van ons verdient. Met warme groet, Martinus van Lies

Heel blij met de stichting wietoliepuur, goede producten , je kan er altijd terecht als je een vraag hebt , vriendelijke mensen en snelle levering. TOP.

Beste recensent, Hartelijk dank voor uw lovende recensie. We zijn erg blij om te horen dat u tevreden bent met onze producten en dienstverlening. Uw tevredenheid is voor ons het allerbelangrijkste en het is dan ook fijn om te horen dat u onze inzet waardeert. We streven er altijd naar om onze klanten de beste service te bieden, of het nu gaat om de kwaliteit van onze producten, het beantwoorden van vragen of het garanderen van een snelle levering. Dat u deze aspecten van onze dienstverlening benadrukt, is voor ons een bevestiging dat we op de goede weg zijn. We zijn ook zeer dankbaar voor uw complimenten over onze vriendelijke medewerkers. Iedereen in ons team is toegewijd aan het bieden van de beste service en het maken van de beste producten voor onze klanten. Uw feedback is zeer waardevol voor ons en moedigt ons aan om te blijven verbeteren en onze klanten de allerbeste ervaring te bieden. We kijken ernaar uit om u ook in de toekomst van dienst te kunnen zijn. Met warme groet, Martinus van Lies en het team van Stichting Wietoliepuur

Makkelijk en vlot

Van de week besteld, pakket kwam wat later aan door de schuld van postNL. De kwaliteit van de producten zijn erg goed. Je proeft dat het allemaal wat organischer is dan je coffeshop handel. Zeker een aanrader en zal zeker vaker bestellen.

Beste recensent, Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en begrip over de vertraging van uw pakket. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn wanneer leveringen vertragen, vooral wanneer u uitkijkt naar uw bestelling. We waarderen uw geduld enorm in deze situatie. Het is fantastisch om te horen dat u de kwaliteit van onze producten waardeert. We doen ons uiterste best om onze klanten de beste, meest organische producten aan te bieden, en we zijn blij dat dit verschil merkbaar is voor u. Uw aanbeveling en uw voornemen om vaker bij ons te bestellen, vullen ons met vreugde. Dit is precies het soort klantenervaring dat we willen bieden: eentje die u ertoe aanzet om terug te keren. We kijken uit naar uw volgende bestelling en hopen dat de levering dan vlotter verloopt. Nogmaals, dank u wel voor uw vriendelijke woorden en uw geduld. Met vriendelijke groet, Martinus van Lies en het team van Stichting Wietoliepuur

eindelijk is mijn eczeem weg daar ben ik blij mee

Beste recensent, We zijn ontzettend blij om te horen dat uw eczeem is verdwenen! Het is geweldig nieuws dat onze producten hebben kunnen bijdragen aan uw welzijn en verlichting hebben gebracht van uw klachten. Uw gezondheid en tevredenheid staan bij ons centraal en het is zeer voldoeninggevend om te horen dat we een positieve impact hebben kunnen maken. We zijn er voor u en we zijn dankbaar dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons en anderen te delen. Uw woorden kunnen anderen met soortgelijke klachten mogelijk helpen de stap te zetten naar een oplossing. Bedankt voor uw vertrouwen in onze producten en onze stichting. Mocht u ooit nog vragen hebben of meer ondersteuning nodig hebben, weet dan dat we altijd klaar staan om u te helpen. Met warme groet, Martinus van Lies en het team van Stichting Wietoliepuur

ik heb de indruk dat men klantgericht werkt

Heb een testflesje 1ml HHC extreem ontvangen om uit te proberen. Beviel erg goed, had taan twee druppels ruim voldoende om goed te kunnen doorslapen. Heb nu 10 ml besteld en heb de indruk dat ik niet hetzelfde spul heb gekregen. Moet nu 3 druppels nemen en heb dan de indruk dat ik nog steeds minder resultaat heb dan met de olie uit het testflesje. Na melding van deze klacht werd onmiddellijk en zonder verdere discussie een nieuw flesje geleverd. Toppunt van service en klantgerichtheid.

Beste recensent, Allereerst willen we u bedanken voor uw feedback. Het spijt ons om te horen dat uw ervaring met ons grotere product niet zo positief is als met het testflesje. Bij Stichting Wietoliepuur en onder leiding van Martinus van Lies, zetten we ons volledig in voor de kwaliteit en consistentie van onze producten. Het is dan ook belangrijk voor ons om te begrijpen waarom u deze verandering ervaart. We willen graag onderzoeken wat er mogelijk is gebeurd. Het kan bijvoorbeeld te maken hebben met natuurlijke variaties in onze organische producten, of misschien is er een andere oorzaak. We willen dit graag samen met u uitzoeken. Zou u alstublieft contact met ons op willen nemen? We zouden graag met u in gesprek gaan om uw ervaringen verder te bespreken en, indien nodig, een passende oplossing te vinden. Ons doel is dat u volledig tevreden bent met onze producten en we hopen dat we de gelegenheid krijgen om dit samen met u te realiseren. Met vriendelijke groet, Martinus van Lies en het team van Stichting Wietoliepuur

Heel aardige mensen met veel kennis!

Super goede ervaring. Goede spullen.

Beste recensent, Wat fijn om te horen dat u een goede ervaring met ons heeft gehad en tevreden bent over onze producten! Bij Stichting Wietoliepuur en onder leiding van Martinus van Lies, streven we er altijd naar om kwaliteitsproducten te leveren die een positieve impact maken op het welzijn van onze klanten. Uw feedback is uiterst waardevol voor ons en geeft ons de bevestiging dat we op de goede weg zijn. We waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om uw positieve ervaring te delen. We zien ernaar uit om u ook in de toekomst van dienst te zijn. Als u ooit vragen of zorgen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u te helpen. Met vriendelijke groet, Martinus van Lies en het team van Stichting Wietoliepuur

Geweldige producten en service

Wat een geweldige ervaring bij wietoliepuur. Alles is top qualiteit en zeer goed gesprijsd. De klantenservice is snel en behulpzaam. Al met al de beste online webwinkel voor cannabis vapeoils en concentrates in Nederland

Beste recensent, We zijn uitermate blij om te horen dat uw ervaring met Stichting Wietoliepuur zo positief is! Uw vriendelijke woorden maken ons enthousiast en geven ons extra motivatie om door te gaan met wat we doen. Het doet ons goed te horen dat u de kwaliteit van onze producten, onze prijsstelling en onze klantenservice waardeert. We streven ernaar om altijd de beste producten en dienstverlening aan te bieden, en het is altijd geweldig om te horen dat we in die opzet slagen. Uw complimenten over onze vapeolie en concentraten, en dat we volgens u de beste online winkel zijn voor deze producten in Nederland, zijn echt muziek in onze oren. We stellen uw vertrouwen en steun enorm op prijs. Blijf ons alstublieft feedback geven. Dit helpt ons om te blijven groeien en onze service aan u en andere klanten te verbeteren. Als u in de toekomst vragen heeft of hulp nodig heeft, staan we zoals altijd voor u klaar. Met warme groet, Martinus van Lies en het team van Stichting Wietoliepuur

perfect product, geweldige prijs en geweldige klantenservice!

Ik raad de CBD-vaporiser ten zeerste aan!

Beste recensent, Hartelijk dank voor uw positieve review en aanbeveling van onze CBD-vaporizer! We zijn blij om te horen dat u een goede ervaring heeft gehad met dit product en dat u het anderen aanraadt. Bij Stichting Wietoliepuur, onder leiding van Martinus van Lies, zetten we ons volledig in voor het aanbieden van kwalitatieve en effectieve producten. We zijn dus heel blij om te horen dat de CBD-vaporizer aan uw verwachtingen voldoet. Uw feedback en aanbeveling zijn erg waardevol voor ons en helpen ons om te blijven verbeteren en andere klanten te bereiken die baat kunnen hebben bij onze producten. We waarderen uw steun en kijken ernaar uit om u ook in de toekomst te blijven voorzien van producten die aan uw behoeften voldoen. Als u in de toekomst vragen heeft of hulp nodig heeft, staan we altijd klaar om u te ondersteunen. Met vriendelijke groet, Martinus van Lies en het team van Stichting Wietoliepuur

More expensive less strong

I think the product price has gone up and the CBD is not has strong like previous year.

Dear reviewer, Thank you for your feedback and continued trust in our products. We're sorry to hear that your recent experience didn't match your expectations. At Stichting Wietoliepuur, led by Martinus van Lies, we are committed to maintaining the highest quality and effectiveness of our products. We understand that changes in price and perceived potency can be disconcerting, and we sincerely apologize if these changes have caused any inconvenience. Please be assured that any adjustments to our pricing are made with careful consideration, reflecting changes in production cost, market dynamics, or quality improvements. As for the potency of the CBD, we strive for consistency, but natural variations can occur. We would very much like to further discuss your concerns and find a resolution that suits you. We kindly ask you to contact us, so we can ensure your satisfaction with our products and services. Again, we appreciate your feedback as it helps us improve. We're looking forward to turning your experience around. Kind regards, Martinus van Lies and the team at Stichting Wietoliepuur

Netjes geholpen

Direct antwoord op vragen. Altijd netjes en vriendelijk te woord gestaan en snelle levering van producten.

Beste recensent, Hartelijk dank voor uw positieve feedback en waardering. We zijn enorm blij te horen dat u tevreden bent met onze klantenservice en snelle levering. Bij Stichting Wietoliepuur, onder leiding van Martinus van Lies, streven we ernaar om altijd snel, behulpzaam en vriendelijk te zijn, en het is fijn om te horen dat we daarin slagen. Uw tevredenheid is onze prioriteit en het is altijd een plezier om te weten dat we aan uw verwachtingen voldoen. We waarderen uw vertrouwen in ons en de tijd die u heeft genomen om uw ervaring te delen. We kijken ernaar uit om u ook in de toekomst van dienst te zijn. Mocht u nog vragen hebben of verder assistentie nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met warme groet, Martinus van Lies en het team van Stichting Wietoliepuur

Goed spul .en leuke bingo

Ik heb geen negatieve beoordeling .

Beste recensent, Hartelijk dank voor uw feedback. Het doet ons veel plezier te horen dat u geen negatieve ervaringen met ons heeft gehad. Bij Stichting Wietoliepuur, onder leiding van Martinus van Lies, streven we ernaar om altijd de hoogste kwaliteit van dienstverlening te leveren, en uw feedback bevestigt dat we daarin slagen. Uw tevredenheid is onze grootste beloning en we zijn u dankbaar voor uw vertrouwen in ons. We hopen dat we u ook in de toekomst van dienst kunnen zijn en kijken ernaar uit om aan uw behoeften te blijven voldoen. Als u ooit vragen of zorgen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er altijd om u te ondersteunen. Met vriendelijke groet, Martinus van Lies en het team van Stichting Wietoliepuur

Goede kwaliteit olie en perfecte service.

Beste recensent, Hartelijk dank voor uw positieve feedback en waardering. We zijn enorm blij te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van onze olie en onze service. Bij Stichting Wietoliepuur, onder leiding van Martinus van Lies, zetten we ons in om hoogwaardige producten en uitstekende klantenservice te leveren, en uw feedback bevestigt dat we dat doel bereiken. Uw tevredenheid is onze prioriteit en we waarderen de tijd die u heeft genomen om uw ervaring te delen. Uw vertrouwen in ons betekent veel en we kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te zijn. Mocht u ooit vragen hebben of verdere assistentie nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u te helpen. Met warme groet, Martinus van Lies en het team van Stichting Wietoliepuur

Lekker!

Super tevreden! Vaste klant erbij!

Beste recensent, Bedankt voor uw enthousiaste feedback en het vertrouwen in ons! Het doet ons enorm goed om te horen dat u super tevreden bent en van plan bent om een vaste klant te worden. Bij Stichting Wietoliepuur, onder leiding van Martinus van Lies, streven we ernaar om een duurzame relatie op te bouwen met onze klanten door hoogwaardige producten en uitstekende service te bieden, en uw feedback bevestigt dat we op de goede weg zijn. We zijn ontzettend blij om u als vaste klant te mogen verwelkomen en we kijken ernaar uit om u in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn. Mocht u ooit vragen hebben of assistentie nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij staan altijd voor u klaar. Met warme groet, Martinus van Lies en het team van Stichting Wietoliepuur

Gewioon geweldig

Zeer goed en snel

Beste recensent, Bedankt voor uw positieve feedback en de tijd die u heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij om te horen dat u onze service als 'zeer goed en snel' ervaart. Bij Stichting Wietoliepuur, onder leiding van Martinus van Lies, doen we er alles aan om een efficiënte service en producten van hoge kwaliteit te bieden. Het betekent veel voor ons dat u tevreden bent en we waarderen uw vertrouwen in ons. We kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te blijven zijn. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, dan horen we die graag. We staan altijd klaar om u te ondersteunen. Met vriendelijke groet, Martinus van Lies en het team van Stichting Wietoliepuur

Over Stichting WietOliePuur

We willen graag onze oprechte waardering uitspreken voor uw steun aan de, One Step Community, Stichting WietOliePuur en CANNAZON.NL. Met een knipoog en een glimlach staan we schouder aan schouder, met één vrolijke missie: een helpende hand te bieden aan die dappere zielen die het reguliere circuit hebben doorlopen. Of je nu met een ziekte worstelt of gewoon wat extra steun nodig hebt, we zijn er altijd, voor ziek en zeer, maar ook voor een gezellig praatje en een beetje plezier! Met een high-five aan de Europese instelling ENCOD, hebben we al duizenden geweldige donateurs kunnen bijstaan met maatwerkadvies en dagelijkse ondersteuning voor het gebruik van onze producten. We staan op de voorgrond, met een trotse glimlach en het vaste voornemen om een gemeenschap op te bouwen die bol staat van kwaliteit, persoonlijke touch en frisse denkkracht, vooral als het gaat om het tackelen van pijn, slaapmoeilijkheden en het stimuleren van een algeheel gevoel van gezondheid. Heeft u brandende vragen, een toffe tip of zin in een gepersonaliseerde raadgeving? Schroom niet, grijp uw telefoon en ping ons via WhatsApp op het nummer 0629315070! Toch meer een e-mail persoon? Stuur uw berichtje dan naar [email protected]. Ons team, zo enthousiast als een puppy die zijn staart achterna zit, staat in de startblokken om u te helpen en u van dat persoonlijke advies te voorzien dat u nodig heeft. Een enorme dankjewel voor uw steun en het vertrouwen dat u in ons stelt. Het is alsof u ons de superkracht geeft om samen een golf van positiviteit en welzijn te creëren die over velen heen spoelt. Met een vette knipoog en de leukste groeten, Martinus H. van Lies