Ik wordt altijd snel en goed geholpen ze komen hun afspraak na en hebben top kwaliteit olie. Het werkt echt!

Uitmuntend

Doktoren schrijven vaak heel makkelijk zware pijnstillers voor als recept en als je vraagt naar een natuurlijk middel zoals cannabis producten dan is alles ineens moeilijk. Het zelfde geld voor de verzekeraars met het vergoeden van. Dat de vraag naar medicinale cannabis producten hoog is word ook duidelijk als je kijkt naar de vele mallafide webwinkels waar je met moeilijke bitcoin constructies producten besteld die je niet ontvangt of van hele slechte kwaliteit zijn. Dit moet echt gaan veranderen. Ik lig nu ruim 5 jaar een gemiddeld 22 uur per dag op bed met ernstige zenuw pijn, regelmatig verkrampte voet en tenen, vaak last van shocks, niet kunnen slapen. En dan kom je ook nog in een zware depressie. Had al wel vaak gedacht aan medicinale cannabis maar wil niet meer roken, nooit meer. WOP is mijn redding geweest! Ten eerste wat een lieve mensen, wat een kennis en wat een inzet. Petje af. Je bent niet alleen, deze stichting denkt met je mee, luisterd , geeft advies en doen hun huiswerk om jou te helpen. Geweldige community, d.m.v. de youtube live streams al een paar leren kennen. Ruim assortiment van goede producten met goede informatie en een goede begeleiding. Ik slaap weer goed, Depressie is heeeeel veeeel minder, nog even en die is ook overwonnen. Kan minder zware pijnstillers nemen door de medicinale olie. Ik kan weer vrolijk zijn en lachen. De shocks zijn 90% afgenomen. Ik lig nog steeds 22 uur plat maar heb wel weer een stuk kwaliteit van leven en dat maakt een wereld van verschil.

Ben uiterst tevreden

Top service! Ben je er niet mee bekend kun je alle vragen stellen en samen met jou kijken ze naar een passend product! Zo gebruik ik nu ruim 2 jaar de producten van WietOliePuur. En mijn gezondheid is aanzienlijk verbeterd. Had een een sepsis waarbij nier/leverfalen een rol speelde tevens had ik problemen met mijn baarmoeder na een jaar gebruik Was alles schoon en gezond De artsen in het ziekenhuis hebben het gebruik via WietOliePuur opgenomen in het dossier met blij verraste enthousiasme

Bijzonder klantvriendelijk!

Als er een bedrijf is wat gepassioneerd, empathisch en bijzonder klantvriendelijk is dan is dat wel hier van toepassing.Er wordt hier alles met je vragen gedaan met een goed onderbouwd antwoord. Sterker nog als je wilt is er zelfs begeleiding voor je en inzichten waar je mee verder kan. Naast dat heeft alles echt kwalitatief een hoge standaard en dat is wat je graag wilt. Ga er eens kijken ....

Ze zijn waanzinnig goed in wat ze doen.

Ik vind dat ik goed begeleid word. Alles help goed. Mijn huisarts vind ook dat mijn medicatie stukken minder geworden. Geen tramadol en cellebrex meer. Ik zat er aan 30 mg temazepam per nacht. En 5 mg diazepam per dag. Ook heb ik diazepam in spuiten. 1 per dag . Ook 3 tabletten voor de hoge bloeddruk. En puffers voor mijn Copd. Ik gebruik zilvere wietolie en rauwe wiet vezelcapsulles. De verpleging en huisarts staan verteld van wat er nu nog in mijn medicatiebakje zit.van 24 na 7 pillen perdag. En met mijn zenuwpijn copd,epilepsie en migraine zijn weg. Copd gebruik ik ook haast geen puffer meer migraine geen last meer van. Net zoals de zenuwpijn atrose reuma en fibromalgy gaat het allemaal goed mee. Wietolie puur help hun clients perfect. Ik kan niet meer zonder hun.

Een hele fijne stichting wop

Fijn bedrijf met een hele goede service

Producten werden snel geleverd, de kwaliteit is zeer goed. Er wordt erg goed met mensen omgegaan, hier kunnen andere bedrijven/ organisaties nog een voorbeeld aan nemen!

Beste olie van nederland

Beste olie van Nederland en goede survice en hele aardige medewerkers

Zeer correct en kunt altijd met vragen bij ze terecht

Prima service en goede producten

goed!

aan te bevelen! goede stichting, goede klantenservice altijd kwalitatief goede producten. op alle fronten een dikke 10! we zijn echt zeer tevreden

Een eerlijke stichting met een prachtig doel

Eerlijke en oprechte mensen die andere willen helpen .altijd bereid om je vragen te beantwoorden en/of om je te begeleiden .goede info ,ook uit eigen ervaringen .en Martinus is gewoon fijn om naar te luisteren legt alles goed uit ,zeer duidelijk en heb je toch nog vragen kan je altijd appen of bellen .en natuurlijk een assortiment aan prachtige producten die meestal binnen drie dagen verzonden worden naar je huis ..een echte aanrader als je je weg wilt vinden in de wereld van CBD en THC producten

Een stichting die begaan is met de mensen.

Ik ben zeer tevreden over deze stichting. De mensen van de stichting hebben persoonlijke aandacht voor je en luisteren goed. Ze zetten zich met hart en ziel in en dat kan je merken. Er wordt uitgebreid ingegaan op diverse gezondheidsproblemen en er word ook echt een oplossing aangereikt. Ook word er rekening gehouden met het feit dat er mensen zijn met een kleine beurs en dus is deze stichting er voor iedereen! :) Dat vind ik nog het allergeweldigst. Anders is een goede gezondheid alleen voor de rijken der aarde binnen handbereik. Zeldzaam.

Top kwaliteit en top service

Top kwaliteit en top service Al weer een tijdje klant en tot nu toe zeer zeer blij met dit bedrijf. Het team is zeer bekwaam en professioneel. Geven je (indien je wenst) een zeer uitgebreide begeleiding en de bestelde producten zijn voorzien van uitgebreide informatie. Voor mij een dikke 10 een absolute aanrader!

Geweldige ervaring van een Super Stichting

Ik heb alleen maar hele goede ervaringen met de stichtingWietolie puur. Ze hebben alle aandacht voor hun community leden, goede adviezen , aantrekkelijke aanbiedingen en interessante live streams. Aan te raden voor iedereen om deze eens te volgen.

Altijd vriendelijke en persoonlijke behandeling!

Ieder contact met wietoliepuur is als bellen met een goede vriend. Niet één vraag wordt raar gevonden en/of is taboe. Alle medewerkers zijn vriendelijk, Kimberly vooral denkt zo mee en bij bestellingen heeft ze me al een paar keer veel geld bespaard en uitgelegd dat ik beter een andere product kon nemen. Bij het zoeken naar het juiste product, welke hoeveelheid en hoe vaak in te nemen en zelfs meedenken om de kosten zo laag mogelijk te houden, scheelt mij dus een hoop stress en kosten. De kennis van producten is hoog, wat ook erg belangrijk is, vooral wanneer producten op medische basis word gebruikt. Ik kan iedereen met interesse en /of noodzaak met een gerust hart door sturen!

Betrouwbaar, Kwalitatief en Voordelig.

Uistekende, zuivere producten van Nederlandse bodem uit echte cannabis planten gewonnen, zonder pesticiden en zonder kunstmatige cannabinoiden.

Een gouden paar met een fantastisch initiatief

Een fantastisch initiatief dat iedereen de kans geeft om zijn pijnen, ongemakken en ziektes op een andere manier te behandelen. De wekelijkse livestreams, de whatsapp berichten, email... Op alle mogelijke manieren staan ze je bij in het leren kennen/gebruiken van allerlei producten die je pijn doen verzachten, zonder dat je je zorgen moet maken voor nare bijwerkingen of andere negatieve gevolgen voor je organen/je lichaam. De livestreams waar er gratis producten worden uitgedeeld, zijn ook super qua informatie. Het aangename duo (Martinus & Kimberley) helpen je met hart en ziel. Heb je het financieel moeilijk? Dan nog ben je welkom. Geen winstbejag maar zuiver menselijkheid en empathie van de bovenste plank. Duizend maal dank voor jullie inzet en jullie gouden hart naar iedereen toe. Een toekomstige nobelprijs waardig ;)

De crumble is echt een aanrader Smaakt lekker zoet echt wel topkwaliteit!

Super tevreden!

Ik ben super tevreden over wietoliepuur en de medewerkers! Altijd vriendelijk en er wordt tijd voor je genomen om je te helpen en je vragen te beantwoorden. Deze mensen hebben hun hart op de goede plaats. Ik ben een tevreden klant / donateur.

Helemaal top

Hoge kwaliteit & Beste service

Voor een andere keer wil ik mijn ervaringen met WietOliePuur met jullie delen. Ik ben erg blij met de producten die de stichting aanbiedt, ze zijn echt van zeer hoge kwaliteit. En de mensen die er werken willen je echt helpen! Ik kan WietOliePuur van harte aanbevelen <3

Je wordt ontzettend goed en oprecht geholpen en gehoord.

Eindelijk!!!

In het begin was ik wat huiverig tegen het feit dat ik Wiet olie ga gebruiken maar nu ben ik om. Door mijn fibromyalgia en HMS heb ik meer mindere momenten met veel moeheid en pijn dan goede momenten. Na een paar dagen gebruik merkte ik al dat ik niet meer zo moe was, veel beter sliep, geen last had van nachtmerries en dat de pijn een stuk minder en dragelijker was. Wat een verandering zeg. ik gebruik rond de 2 per keer en ook niet elke dag. Alleen als ik de dag erna vrij ben. Voor mij is dit een hele verandering waar ik heel blij mee ben. Ik blijf het zeker gebruiken en het is echt een aanrader.

Geweldig een aanrader!!!

One Step Community het platform waar o.a de stichting WietOliePuur met een site aan informatie/producten over de cannabisplant waar éénieder terecht kan!!! Met de specialisatie op het gebied van een goedwerkende alternatieve geneeswijzen met behulp van de Cannabisplant. Waar je hulp op maat kan krijgen, mocht je nu geveld raken door fysieke of psychische mankementen ! Zelfs ook met een lowbudget, het maakt niets uit door de veelzijdigheid aan websites zoals " GratisOlie " waar je voor een symbolisch bedrag van €1,- voor transport gratis CBD OLIE kunt bestellen. Ikzelf heb in het begin een beetje moeten wennen hoe waar te komen voor het juiste product. Op het moment zelf veel baat bij o.a Vezel-capsules ,thee, CBD-Olie, wietolie en meer cannabis producten voor o.a tegen de pijn en eetlust. IK ZOU IEDEREEN dit Platform kunnen adviseren!!!! Heb zelf een bloed-ziekte ET ( Essentiële Trombocytemie/ Trombosytose) wat een zeldzame bloed-ziekte is die valt onder MPN- kankersoortjes) Mijn middel tegen de bijwerkingen zoals plotselinge heftige pijnen, slapeloosheid vermoeidheid en eetlust vind ik hier op deze site zoals eerder aangegeven. Dat door vriendelijke, betrokken medewerkers en ervaringdeskundig personeel aldaar wordt begeleid! Waar ik veel baat bij heb en ontzettend dankbaar voor ben!!! Hoop en wens Martinus van Lies, oprichter van dit Platform, veel sterkte zijn doel om het taboe over en legalisatie van deze geweldige plant ook hier in Nederland legitim te kunnen krijgen.

Kwaliteit moonrock niet heel best

Hun moonrock lijkt totaal niet op moonrock Er zat geen Kief op zoals hoort en er zat ook nauwelijks een topje in Werking was ook totaal niet aanwezig met als enige smaak In vergelijking met de prijs elders had ik echt geen top product verwacht maar dit kwam niet in de buurt zelfs De Red Libanon was voor de prijs wel een prima hasj Niet de sterkste maar ook zeker niet slecht voor deze prijs Ik wil hun andere hasj soorten nog eens proberen maar de moonrock kan je beter links laten liggen

Over Stichting WietOliePuur

CMSC stichting WietOliePuur heeft als doel om mensen te helpen met zijn of haar ziektebeeld(en) die in het reguliere circuit zijn uitbehandeld. Opgericht volgens de regels van de Europese instelling ENCOD, hebben wij inmiddels al duizenden donateurs mogen helpen met advies op maat door dagelijks begeleiding te bieden bij het gebruik van onze producten. Stichting WietOliePuur staat voor kwaliteit, een-op-een begeleiding en vooruit denken op het gebied van pijnbestrijding, slaapproblematiek en gezondheid in algehele zin. Door te kiezen voor een natuurlijke manier om gezondheidsproblematiek te verbeteren zijn we altijd op zoek naar nieuwe kennis en wetenschap die door de meest vooruitstrevende experts wereldwijd worden gedeeld. Heeft u vragen, tips of wenst u een advies op maat? Neem dan contact op via ons WhatsApp service nummer 0613591490 of stuur een e-mail naar: info@wietoliepuur.nl Met vriendelijke groet, Martinus van Lies Voorzitter / oprichter CannaMedSocialClub stichting WietOliePuur www.wietoliepuur.nl