Geweldige olie

de beste olie die ik tot nu toe heb gehad

Ben net nieuw bij de stichting dus heb nog niet veel producten kunnen uitproberen, maar tot nu toe zeer tevreden niet alleen over het product maar ook alle informatie die ze geven via bijvoorbeeld filmpjes(youtube). Daarom ben ik afgelopen week ook maar het donateursschap Zilver + alle voordelen die daar bij horen gestart.

Supergoede uitleg en snel geleverd

Prettig contact gehad. En snelle bezorging. Producten worden verzonden met uitgebreide duidelijke uitleg. Kortom top service.

Verbetering...minder pijn en beter slapen.

Mijn eerste kennismaking met CBD en THC olie was bij de CMSC stichting. Ik heb lang gezocht naar n firma waar ik vertouwen in heb en uiteindelijk ben ik bij WietOliePuur uitgekomen. Er wordt zeer deskundig advies gegeven door Martinus en de THC olie sterk( 2 druppels in de avond) die ik nu sinds 2 weken gebruik zorgt ervoor dat ik eindelijk heerlijk kan doorslapen. Zo blij mee :) Overdag gebruik ik CBD olie en dat helpt me tegen de pijn in mijn nek en schouders. Merk echt het verschil. Heb spierreuma en gebruik daar nu ook medicijnen voor. Maar met de WietOlie is de pijn een stuk minder en heb goede hoop op meer verbetering. Ben zeer tevreden over de begeleiding van de stichting, en hier spreekt n tevreden klant.

Absolute warme ervaring!

Na lang zoeken naar een zuiver product, vond ik deze stichting. Ik ben in alle vriendelijkheid te woord gestaan en kreeg ook meteen alle informatie onderbouwt met rapporten van losstaande test bedrijven. Ik krijg volledige begeleiding, transparantie en een gezonde dosis humor waar ik erg blij van wordt. Mijn vragen worden snel en accuraat beantwoord en we worden met mooie acties enorm ondersteunt in onze medische hulpvraag. Voor mensen die zoeken naar een natuurlijke weg voor pijnstilling en nog veel meer is dit een aanrader. Ik weet wat er te krijgen is en ben zeer tevreden met de producten, die 100% biologisch zijn en met wijsheid en expertise zijn geproduceerd.

ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en de klantenservice

Zonder deze produkten zou ik veel meer medicatie moeten nemen en dat hoeft nu niet ik heb zelfs mijn pijnstillers kunnen afbouwen tot in de helft ! Ik ben deze mensen en deze stichting zeer dankbaar voor alles wat ze voor mij en anderen doen!

snelle bezorging van de kwaliteitsprodukten

snelle bezorging van de bestelling die wietoliepuurprodukten nou eenmaal zijn

Altijd snelle reactie en steeds bereid om te helpen!

Idem

Snelle levering! Goede olie en goede prijzen met regelmatig goede promo’s! Zeer vriendelijk!

Dé plaats waar kennis, kwaliteit en hulp samenkomen.

Sinds mijn eerste kennismaking met de service en producten van de stichting ben ik aangenaam verrast. De doeleinden en mogelijke richtingen lopen dusver uiteen, dat er voor iedereen een relevante hoek te vinden valt. Persoonlijk slaap ik nu al beter (na een week!) en heb ik meer overzicht in mijn dagelijks leven. Vanaf nu weet ik waar ik naartoe kan voor hulp in deze haastige, stressvolle maatschappij waar rust vaak vergeten wordt. Hier vind ik mijn rust.

Zeer goede professionele ondersteuning

Ruim 4 jaar geleden heb ik de diagnose nierkanker gekregen, met uitzaaiingen naar heup, longen en hoofd. Vrijwel meteen ben ik begonnen met het gebruik van wietolie, thc. Eerst via via en sinds een ruime tijd via deze fantastische stichting. Makkelijk aan te komen, betrouwbaar, snelle reacties, leuke acties en een goede kwaliteit wietolie. En guess what... vorige week heb ik te horen gekregen dat mijn kanker helemaal verdwenen is! Zelfs de artsen waren verbaasd, maar zij weten wel dat ik de wietolie gebruik. Sterker nog, ze gaan nu ook in het umc Maastricht waar ik behandeld ben onderzoek doen naar de medicinale werking van deze fantastische plant. Kortom, een fantastische stichting met een fantastisch product. En bovendien nog veel meer interessante producten op het gebied van gezondheid en voeding

Er ging even iets niet helemaal goed maar dat werd zo fijn opgelost! En de produkten zijn geweldig Een tevreden klant

Dankbaar

Na een mail met vragen kreeg ik netjes en snel antwoord terug Waarin alles duidelijk was Waardoor ik dus ook snel mijn bestelling kon plaatsen Binnen 2 dagen was het in huis Super !!!

Super producten en klantenservice

Steeds makkelijk bereikbaar en vriendelijke service. Producten van topkwaliteit

Geen pijnstillers maar wietolie

Door de olie veel minder pijn in mijn spieren door de reuma. Lichaam meer ontspannen en slaap ook beter.

Heel goed en snelle levering

Het is allemaal niet goedkoop zeker de sterkst wieolie. De levering is erg snel. Als je een vraag heb krijg je vrij snel antwoord. De keuze is reuze Ik heb al een aantal mensen naar jullie verwezen.

goed advies en goede kwaliteit

Staan altijd klaar met advies of voor een persoonlijk consult. Goede kwaliteit produkten voor pijnbestrijding of hulp om te slapen

Producten zeer werkzaam tegen de klachten waarvoor ik ze gebruik.

Gisteren van de longarts te horen gekregen dat de tumor volledig verdwenen is terwijl bij controle een half jaar geleden de tumor slechts minimaal in omvang was afgenomen. Sinds 4 maanden gebruik ik cbd olie en sinds kort bestel ik bij de stichting. Meer dan tevreden met de producten. Zeer werkzaam en heeft voor mij het roken van wiet overbodig gemaakt.

Aanmeldingsprocedure vond ik niet duidelijk

Verder oké!

Service is goed

Ik vond het bijzonder prettig dat ik zo snel een app kreeg met advies. Ook als ik nu met een vraag zit krijg ik heel snel antwoord

Zoals altijd een hele goede ervaring. Kwaliteits product

Top product

Zonder medicijnen voor mijn reuma alleen de wietolie Zo blij mee

Super !!

Verzending is snel ! Maar echt belangrijk de druppels werken goed . Ik slaap beter en de zenuwpijnen zijn een stuk minder.

Uitmuntende kwaliteit

Ik bestel al een poos via de stichting mijn producten van a tot z en het valt nooit tegen. Mijn immuunsysteem is significant verbeterd en ik slaap fantastisch. Het is ook opvallend dat mijn handen en voeten niet meer koud zijn sinds ik een spiegel heb opgebouwd. In- en uitwendig gebruik versterkt elkaar in werking.

Geweldig team,heel goede produkten,aan een goede prijs!

Sinds ik dezr stichting ken en hun produkten,is mijn levenskwaliteit er op vooruit gegaan.Voorheen nam ik het max. aan pijnstillers die de vervelendste pijn niet wegnamen( geknelde zenuwen in nek...) Slapen kwam er meestal niet van. Nu vind ik de slaap gemakkelijker en slaap toch een paar uurtjes na elkaar. Neem het maar aan van mij dat dat jarenlange slaapgebrek mij stilletjes kapot maakte,en dan waren er weer de dagen,moeilijk om doorheen te raken: moe,pijn.Ik werd er chronisch verdrietig van.En op begrip moet je niet rekenen.Mijn geheugen,korte termijn: namen,data,afspraken..)is er door weg. Maar dankzij WOP,heb ik weer hoop. Van die chemische troep( Tramadol) wordt niemand beter! Dank je wel!

Over Stichting WietOliePuur

CMSC stichting WietOliePuur heeft als doel om mensen te helpen met zijn of haar ziektebeeld(en) die in het reguliere circuit zijn uitbehandeld. Opgericht volgens de regels van de Europese instelling ENCOD, hebben wij inmiddels al duizenden donateurs mogen helpen met advies op maat door dagelijks begeleiding te bieden bij het gebruik van onze producten. Stichting WietOliePuur staat voor kwaliteit, een-op-een begeleiding en vooruit denken op het gebied van pijnbestrijding, slaapproblematiek en gezondheid in algehele zin. Door te kiezen voor een natuurlijke manier om gezondheidsproblematiek te verbeteren zijn we altijd op zoek naar nieuwe kennis en wetenschap die door de meest vooruitstrevende experts wereldwijd worden gedeeld. Heeft u vragen, tips of wenst u een advies op maat? Neem dan contact op via ons WhatsApp service nummer 0613591490 of stuur een e-mail naar: info@wietoliepuur.nl Met vriendelijke groet, Martinus van Lies Voorzitter / oprichter CannaMedSocialClub stichting WietOliePuur www.wietoliepuur.nl