Uistekend

Goede service goede producten!!!

Eerste keer besteld bij hun . Service is zeer goed ! Ga zeker nog bestellen !

Top produkten

Gebruik wietolie om te kunnen slapen. Je weet dat de olie hier zuiver is zonder schadelijke stoffen.

Mooie producten en een fijne snelle service.

Zeer goede kwaliteit zuiveren dap

Zeer tevreden over de service en de producten

Wereldklasse van bedrijf..

Altijd onderhandelbaar over producten en diensten. Super vriendelijke mensen. Harde werkers.

Goede voorlichting en vlotte bezorging Geen problemen

Werkt perfect

Voor mijn chronische pijn c02 genomen, de pijn verminderde en ik voelde dat ik helemaal ontspande daarna heerlijk geslapen

Sinds ik de webwinkel wietoliepuur heb leren kennen koop ik nergens anders meer Diverse producten en uitstekende kwaliteit!

Lekker

Suikervrije snoep, niet erg sterk, merk er weinig van. Ook de muffins zijn erg lekker. Een leuk alternatief voor een gezellig feestje

Wat een ontzettend goede klantenservice!!!

Zo goed geholpen!!! Heel fijn contact!

Snel verzonden, leuk pakket van gemaakt met duidelijke informatie.

Leuk en uitgebreid pakket met extra’s erin.

mensvriendelijk

In eerste instantie schrok ik van de prijzen, maar elke keer ontvang ik zoveel leuke extra's dat ik helemaal blij word van de zendingen. Het contact is ook heel warm en vriendelijk.

Perfecte hulp en advies op maat.

Met elke vraag over vanalles en nog wat nemen deze mensen echt de tijd om je te helpen bij het zoeken naar het juiste product dat bij jou past, en niet bij hun portemonnee.

Zo fijn dat je altijd je vraag kwijt kunt

Ik ben nu een week bezig met de olie, ik had eigenlijk na een paar dagen een beetje mijn hoop verloren dat mijn pijn onder controle kwam. Na enkele dagen doorzetten en met hulp van jullie is sinds een paar dagen mijn leven echt veranderd. Ik slaap weer, kan weer even buiten zijn, en gedoseerd mijn dingen doen. Ik ben er nog niet maar ik zie weer een zonnetje, wat echt heel lang weg is geweest. Dank jullie wel voor de fijne begeleiding als het even nodig is .

Een heel betrokken team met ongelooflijk veel kennis van zaken Betrouwbaar. Heel klantvriendelijk en prettig in de omgang. Blij dat zij er zijn!

Gewoon super !!!

Fijne betrokken mensen.

Tot nu toe altijd alles snel en secuur gekregen. Ik ben blij met Marinus en zijn team.

goede kwaliteit & service

Hoi..heb goede ervaring met wietoliepuur..kwaliteit is goed en de levering is snel.

Zeer vriendelijk, snel contact, goede producten

Mijn leven ziet er een stuk positiever uit. Pijn is draaglijker, spasmes niet zo heftig meer, astma onder controle en betere nachtrust dankzij de wietolie Co2 extractie. Hartelijk dank

Ik heb de hhc gummiberen geprobeerd en die helpen me goed door de nacht met slaap veel beter uitgerust sinds een lange tijd .En ze smaken ook nog lekker.Bedankt.

Goede werking

De producten die ik had besteld werken erg goed ik heb er baat bij slaap beter en de pijn in mijn rug is veel minder . Ook mijn astma is minder ( heb er veel minder last van ) ik gebruik de druppels , zalf , hennep proteïne , de huid olie . Tot nu te werkt t allemaal goed . Heel veel dank aan jullie . Groeten Anita

Ik heb het pakket snel ontvangen..heb nog niet gebruikt. Na gebruik zal ik deze zeker posten

Discreet verpakt, snel thuisbezorgd, echt een aanrader!

Aanrader, mooie producten en goede service.

Goede ervaring met dit bedrijf, zeker een aanrader.

Oude Rielseweg 11

5032 SH Tilburg

06 13591490

Over Stichting WietOliePuur

We willen graag onze oprechte waardering uitspreken voor uw steun aan de, One Step Community, Stichting WietOliePuur en CANNAZON.NL. Met een knipoog en een glimlach staan we schouder aan schouder, met één vrolijke missie: een helpende hand te bieden aan die dappere zielen die het reguliere circuit hebben doorlopen. Of je nu met een ziekte worstelt of gewoon wat extra steun nodig hebt, we zijn er altijd, voor ziek en zeer, maar ook voor een gezellig praatje en een beetje plezier! Met een high-five aan de Europese instelling ENCOD, hebben we al duizenden geweldige donateurs kunnen bijstaan met maatwerkadvies en dagelijkse ondersteuning voor het gebruik van onze producten. We staan op de voorgrond, met een trotse glimlach en het vaste voornemen om een gemeenschap op te bouwen die bol staat van kwaliteit, persoonlijke touch en frisse denkkracht, vooral als het gaat om het tackelen van pijn, slaapmoeilijkheden en het stimuleren van een algeheel gevoel van gezondheid. Heeft u brandende vragen, een toffe tip of zin in een gepersonaliseerde raadgeving? Schroom niet, grijp uw telefoon en ping ons via WhatsApp op het nummer 0629315070! Toch meer een e-mail persoon? Stuur uw berichtje dan naar [email protected]. Ons team, zo enthousiast als een puppy die zijn staart achterna zit, staat in de startblokken om u te helpen en u van dat persoonlijke advies te voorzien dat u nodig heeft. Een enorme dankjewel voor uw steun en het vertrouwen dat u in ons stelt. Het is alsof u ons de superkracht geeft om samen een golf van positiviteit en welzijn te creëren die over velen heen spoelt. Met een vette knipoog en de leukste groeten, Martinus H. van Lies