Heeel goeddd!!!

Ze zijn heel beleefd zijn allemaal heel vrolijk. Ze doen hun werk echt goed! Heel blij met mijn resultaat

• Vestiging: Roggel

Super Kwaliteit

Volledig nat geregend kwam ik binnen. Alle zorg dat ik droog in de stoel kan. Zelfs mn jasje ging in de droger. De zorgvuldigheid waarmee ik geknipt wordt, vind ik uniek. Ik heb volledig vertrouwen in Christiaan dat mn krullen en ik weer dansend naar buiten gaan.

• Vestiging: Eindhoven Centrum

Zeer positief

Je wordt er vriendelijk ontvangen en geholpen En in een goede kwaliteit geknipt in mijn geval De salon ziet er goed verzorgd uit

• Vestiging: Venray

Super deskundig en flexibel

Kirsten en haar collega’s zijn super flexibel wn deskundig. Ik kwam alleen voor knippen en wilde natuurlijk ook ineens verven. Geen probleem. Er was nog een plekje na de klant die na mij kwam. Met een mooi gestijld en hip kapsel verliet ik de kapsalon weer.

• Vestiging: Den Bosch Orthenstraat

Vriendelijke kapsters en goed geknipt

Na een vriendelijke ontvangst wordt goed geluisterd naar de wensen en expertise gegeven. Ik zou Hair&Looks dan ook zeker aanbevelen.

• Vestiging: Tilburg

Top kappers

Altijd heel tevreden over alle kapsters. Knippen en kleuring super goed.

• Vestiging: Roermond- Centrum

Vriendelijk en zeer goed geholpen

• Vestiging: Roosendaal

Al jaren superba !!!

Vaste client sedert minstens 25 jaar bij dit team. Het team is in die jaren wel gewijzigd kwa bemensing, maar de sfeer is uitsteken. Ook nu onder de nieuwe vlag voel ik mij hier thuis. Ik wordt met alle egards behandelt, en perfect geknipt. Altijd goed. Ik kom er met genoegen.

• Vestiging: Nieuwerkerk ad IJssel

Heel tevreden !

Voor de eerste keer bij Hair en Looks geknipt omdat mijn vaste kapper Michel daar is gaan werken. Een prettige en gezellige kapsalon met een fijne sfeer.. Het knipresultaat is natuurlijk als vanouds goed.

• Vestiging: Nieuwerkerk ad IJssel

Fijne kapsalon

Leuk personeel, die uitstekend advies geven. En je gaat met het gewenste resultaat wat jij wilt naar buiten. Dat is toch het belangrijkste!

• Vestiging: Den Bosch Orthenstraat

Goed advies, vriendelijk en super tevreden met resultaat.

• Vestiging: Maasbracht

Goed.

De kapster snapte gelijk wat ik wilde. Ik had wel een foto laten zien maar uit ervaring weet ik dat het dan toch niet altijd echt begrepen wordt. Deze kapster wel......echt blij mee. Het was voor mij de eerste keer dat ik hier kwam en heb alweer een volgende afspraak gemaakt. Gewoon heel goed bevallen.

• Vestiging: Breda Hoge Vucht

Goede service! De kapster heeft verstand van zaken.

Fijne kapsalon!

• Vestiging: Roermond- Centrum

Ik wist niet , dat van mijn haar nog iets moois te maken was.

Noodgedwongen moest ik van permanent naar recht haar en knippen, maar ik heb het resultaat van vakwerk gezien.

• Vestiging: Drunen

Gezellig en vakkundig

• Vestiging: Ridderkerk

Gezellig maar bovenal professioneel

Ik werd hartelijk ontvangen Door een leuke gezellige spontane dame Ik kon niks met mijn haar En deze dame had er kijk op en wist ook meteen hoe ze mij kon helpen Naar buiten met een mooi kapsel Even wennen Maar ook heel blij

• Vestiging: Nijmegen

Ik ben heel blij met mijn haar na de behandeling.

Het advies over kleuring en behandeling was top. Er werd tijd genomen voor overleg en uitleg. Dat was fijn. Het resultaat was erg mooi. Er is altijd een ongedwongen en gezellige sfeer in jullie salon.

• Vestiging: Roggel

Supersnel en supergoed

Tja als man heb je af en toe heen opties.. dus bzzzzzz en eraf. :D wel mooi gedekt gelaten :D en idd supersnel.

• Vestiging: Helmond Mierlo-Hout

Wat een geweldige fijne salon!

Na 2,5 niet naar de kapper geweest te zijn werd het weer eens tijd en wat heb ik genoten. Dit was mijn eerste ervaring bij deze salon in Oosterhout NB Locatie Arkendonk en zeker niet mijn laatste. Ze luisteren, geven goede tips, zijn professioneel kortom ik liep als een gelukkig mens de deur uit. Ben super blij met mijn nieuwe kapsel, mijn dichter is de volgende die in de stoel komt te zitten.

• Vestiging: Oosterhout Arkendonk

Top gedaan

Neem de tijd en voert uit als gevraagd. En sociaal ook heel sterk.

• Vestiging: Venray

Goed geluisterd en met veel geduld gewerkt aan mijn kapsel

• Vestiging: Breda Hoge Vucht

Heel tevreden!

Het personeel is erg vriendelijk. Ze denken met je mee en geven goed en eerlijk advies. Heel erg blij met het resultaat!

• Vestiging: Zaltbommel

Mijn haar zat geweldig!

Leuke kapsalon en Kira knipt geweldig goed. Heel tevreden ben ik.

• Vestiging: Helmond Mierlo-Hout

Tevreden over het resultaat

Er wordt gevraagd wat de wensen zijn en daar wordt gehoor aan gegeven.

• Vestiging: Prinsenbeek

Prachtig geknipt!

Voorheen gingen wij naar een andere kapper. Een tijd geleden ben ik zelf geknipt bij hair and looks en ik was heel erg tevreden. Deze keer waren mijn kinderen aan de beurt. Ze werden tegelijk geknipt door zeer vriendelijk en kundig personeel. Ze hebben alle drie een prachtig kapsel gekregen. Mijn dochter is nog nooit zo blij geweest met een kapsel! Ze is goed geholpen en geadviseerd. Hierdoor heeft ze precies gekregen wat ze wil. De jongens zijn ook erg blij met hun kapsels. Wij komen zeker terug!

• Vestiging: Breda Ginneken

Prins Hendrikstraat 116 4835PS Breda

Over Hair & Looks

Kapsalon Hair & Looks Een kapper die voor het beste resultaat zorgt bij elke knip- en kleurbeurt, dat wil natuurlijk iedereen. Hair & Looks is waar u moet zijn wanneer u er zeker over wilt zijn dat u met een frisse coupe naar huis gaat. Wij begrijpen dat iedere klant een unieke wens over zijn of haar nieuwe kapsel heeft. Daarom is ons team zeer deskundig op het gebied van haarstijlen en alle soorten knip- en kleurbehandelingen. De professionele kappers die elke dag voor u klaar staan, geven u bij elk bezoek weer het grootste vertrouwen en het meeste comfort.