ge-wel-dig

fan-tas-tisch

• Personeel
  • Kwaliteit

Enthousiast, vriendelijk en kundig team!

Voor het eerst bij deze kapsalon geweest. Fijne ontvangst, goede sfeer en een top team. Verstaan hun vak en denken graag met je mee! Ik kom zeker terug.

• Personeel
  • Kwaliteit

Bestelling via internet, meteen kreeg ik een bevestiging mail, heel fijn! Al eerder hier besteld en pakketje was 2 dagen erna geleverd, goed verpakt en netjes bezorgd.

• Personeel N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.

• Personeel N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.

Goede service & heerlijke koffie!

Speciaal voor het leuke kindertarief naar Breda gereden. Zelfs dan worden je haren gewassen en wordt je super goed geknipt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed advies, helder in communiceren

Samen met de kapster gekeken naar de beste oplossing voor mijn inmiddels gele haar. Ze werkt nauwkeurig, is vriendelijk en vertelt precies welke verwachtingen je wel en niet mag hebben. Goed geknipt en een prachtige kleur door highligts.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijne kapsalon, vriendelijk personeel en goede prijs

Zomaar binnengelopen om mijn dochter te laten knippen en er was plek. Mooi en deskundig geknipt. Ik ga voortaan naar deze kapper!

goede service

voor mij klant vriendelijk en een kop koffie er bij ook het personeel bekwaam en vriendelijk kom er al n tijdje nog nooit een probleem geweest top hoor !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en leuk personeel!

Hoi K&K (Kim en Karin), Zoals ik gisteren al zei toen ik weg ging, ben super tevreden met m'n mooie haartjes. En ga zeker terug naar jullie, als een van jullie mij maar knipt en verft ghihi. Niet alleen is het eindresultaat belangrijk, maar ook dat ik bij jullie lekker op m'n gemak zat en af en toe kletsen en soms ook even relaxen :-) groetjes Angeline

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fantastische global curl knipbeurt!!!

Krullenbollen opgelet! Hier moet je zijn voor mooie krullen die in elkaar vallen, zonder pluis!:-) Ik ben vandaag bij Melissa in Helvoirt geweest, wat een ervaring... Nooit gedacht dat mijn haar zo mooi kon worden! Melissa is een leuke dame die haar vak goed verstaat! Ze weet wat ze doet, en is erg precies! Mijn krullen vallen nu perfect, en de producten van Biacre (speciaal de krullencreme met macademia en arganolie) zijn echt fantastisch!! Dus curlies; hier kun je met gerust hart naar toe gaan. Ik kom zeker terug!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mijn dochter heeft een super ervaring gehad! Leuke gezellige salon!

Mijn dochter vind het super leuk om bij jullie in de stoel te zitten. Ze heeft echt genoten van de behandeling.

Super goede ervaring!

Fijne kapster, leuke meid! goed advies gekregen over verzorging van mn haar, mooie uitkomst van mn haarverf en goed geknipt. Al met al, top!!

Prijs kwaliteit goed.

Vriendelijke kapster. Op tijd volgens afspraak geholpen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vriendelijk, professioneel en vakkundig.

De eerste keer bij Hair en Looks maar zeer tevreden. Gezellig gekletst, vakkundig geknipt, uitleg gekregen over een en ander en met een fijn gevoel weggegaan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Efficiënt, maar had iets zorgvuldiger gemogen

Online afspraak maken is prettig, werd gelijk vriendelijk geholpen en was snel klaar, alleen later in de spiegel merkte ik toch dat er nog best wat 'wilde' haartjes her en der wat uitstaken, knipbeurt had dus toch iets strakker gemogen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

vriendelijke vlotte behandeling met geslaagd resultaat!

Ik werd vriendelijk ontvangen en prettig behandeld. Mijn haar zit weer netjes.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede ontvangst. Er wordt goed geluisterd en advies gegeven

Fijne en kwalitatief goede kapsalon. Ik kreeg goed advies en werd zeer goed geknipt. Ga er zeker opnieuw naar toe.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik ben heel blij met mijn nieuwe kapsel, de kleur is precies zoals ik wilde. Dames zijn vriendelijk en behulpzaam.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

personeel neemt echt de tijd voor haar klanten

nuttige tips, en eerlijk advies

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service maar ontvangst mag klantvriendelijker

Ik ben goed geholpen door de kapster die mij heeft geverfd en geknipt. Echter bij binnenkomst werd ik niet vriendelijk begroet. Ik ben een nieuwe klant en dan is het fijn als je even te woord wordt gestaan bij binnenkomst. Dit mag echt klantvriendelijker en servicegerichter. Ik stond op het punt om hierdoor de zaak weer te verlaten. Ben blij dat de kapster die mij heeft geholpen dit weer enigszins goed heeft gemaakt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geweldig geholpen; nooit meer naar een andere kapsalon!!

Het is niet in één zin te omschrijven hoe fantastisch ik geholpen ben bij Hair&Looks!! Wat een vriendelijke, bekwame kapster, die alle tijd nam, mij heel goed en uitgebreid advies gaf, tijd noch moeite bespaarde om mij met een prachtige nieuwe look weer de deur uit te laten gaan. Ik heb nog nooit zoveel complimenten over mijn haar gekregen!! Voelde me direct 10 jaar jonger. Voor mij nooit meer een andere kapster.

Vriendelijke en vakbekwame kapsters

Voel me echt op mijn gemak bij deze zaak. Wordt altijd vriendelijk te woord gestaan en vakkundig geknipt. Ben een zeer tevreden klant!

Super goed verzorgd!!

Betrokken, leuke mensen, die er echt de tijd voor nemen en de energie insteken om je met een tevreden gevoel de deur uit te laten gaan!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijne kapsalon met persoonlijke aandacht!

Kapster heeft mijn voorbeeld foto’s en omschrijving weten om te toveren tot het kapsel dat bij mij past. Erg blij met deze mini make over. Dit was mijn eerste bezoek, maar ga zeker weer terug.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Erg tevreden en goeie sfeer in de kapsalon

Erg tevreden over het wassen en knippen, fijne en goeie sfeer in de kapsalon.

Over Hair & Looks

Filter op Taal