Zeer slechte klantenservice

Slecht bereikbaar via de app en mail wanneer er sprake is van een klacht. Meermaals proberen te bellen en verzocht tot terugbelverzoek. Uiteindelijk teruggebeld en absoluut geen medewerking. Informatie rondom bevestiging mijn inziens niet duidelijk vermeld op de site maar blijf reactie krijgen dat het mijn fout is. Zeer onvriendelijk en mijn inziens vanwege benaderingswijze en service absoluut! geen zaak waar wij ooit nog zullen bestellen

Hoi Tessa, Ik had al een recensie van u verwacht aangezien u aan de telefoon niet wilde inzien dat u zelf een fout heeft gemaakt. U besteld een plank zonder bevestiging en als er een plank zonder bevestiging wordt besteld dan maken wij er geen gaten in, dit omdat veel van onze klanten dit ook bestellen als vensterbank, traptredens of zelf een gewenste bevestiging willen gebruiken. Het contact op de app is correct gegaan en ook is er binnen een uur steeds gereageerd. U belde via whatsapp maar omdat wij dit op de pc hebben staan kunnen wij daarmee niet bellen en heb ik u in de ochtend meteen telefonisch terug gebeld maar kreeg ik de voicemail. Een uur later werd er weer via de app gebeld en heb ik daarna zelf gebeld en u wel te pakken gekregen en aardig en netjes uitgelegd wat de situatie is. Kortom erg jammer dat u ons zo aanschrijft terwijl u heeft ontvangen wat besteld is.

Super mooie eiken planken

2 eiken planken ontvangen voor op de besta kast Heel erg mooi en strak Goed verpakt en afgeleverd

Super mooie wandplank!

Heel blij met m'n eiken wandplank. Levering ging snel, bestellen erg makkelijk en montage ook.

Zeer vlotte aflevering. Verpakking zeer goed. Materiaal zag er goed uit.

Snelle service en helemaal blij met het product, voldoet helemaal aan mijn verwachtingen

Prachtige eiken toilet-wandplank , goed verpakt en geleverd

De plank is zeer mooi, wat ik jammer vind is dat ik een plank verwachtte met een overhellende rand, de foto is wat misleidend op de website

Goede service en mooi product

We hebben voor ons toilet een eiken plank besteld. De maat was niet standaard en dit was dus maatwerk. De levering (pakketje was heel goed ingepakt!) was op tijd.

Prachtige eiken zwevende wandplanken

Zeer tevreden met planken, mooi afgewerkt. Alleen nog even zelf blanco af moet lakken, maar dat was zo gebeurd. Contact per mail verliep prettig, er werd snel op mijn vraag teruggekomen. Hierdoor wist ik wat mogelijkheden waren met betrekking tot diepte in verhouding met dikte. Ik wilde namelijk graag zwevende planken, maar niet al te dik. Bedankt!

Geweldig! Goede prijs/kwaliteit.

Makkelijk te bestellen, zeer goede communicatie, supersnelle levering, deugdelijk ingepakt en verzonden, prijs/kwaliteit fantastisch!

Nog niets geleverd

Bestelling gedaan en na één week gevraagd wat de status is, maar ik hoor niets

Snelle levering goede service

Snel en compleet geleverd duidelijke uitleg op de site

Top!!!!!!!!!!!!!

Heel mooie houten planken, in een super goed beschermende verpakking verstuurd , echt topklasse!

Volgens afspraak en een prachtig product.

Na een paar dagen mijn bestelling al binnen en het ziet er prima uit! Blij met de snelle levering en het mooie resultaat. Mijn wandplank is echt heel mooi! Bedankt. Met groet, Nettie Mölling

Mooie wandplank. Bevestigingsmateriaal onder de maat.

Mooie eiken wandplank. De bevestigingsmaterialen om de plank blind aan de muur te hangen zijn ongeschikt. De plank is hiervoor gewoonweg te zwaar. Ik koos zelf voor 5 ophangpunten. Advies was 6. Maar al had ik 10 gedaan,het had niet uitgemaakt. Ik heb zelf langere en dikkere bouten gekocht, dan blijft de plank hangen.

Topplank geleverd

Mooie plank geleverd met een hoede prijs kwaliteit verhouding. Snel nog wat dingen bestellen.

Mooi product

Mooie planken, snel geleverd en super netjes verpakt!

Belachelijk veel geld betalen voor wat je krijgt.

Ik heb 3 olifanten uit laser gesneden besteld. Ik moest er 73 euro voor betalen. Het is echt bizar dat ze zoveel durven te vragen voor zulk slechte kwaliteit. Het is echt belachelijk !! Op de site ziet het er kwalitatief en beter uit dan op de site. Ook word er voor dat geld wat je ervoor betaald niet eens bevestigings materiaal bij gevoegd, of überhaupt een papiertje met hoe te bevestigen aan de wand..

op maat gemaakt en snel geleverd

goede service, duidelijke communicatie wanneer het verstuurd werd, etc. TOP!

Snelle levering. Mooi product.

Erg tevreden over het resultaat!

We hebben de eiken besta-plank besteld. Online bestellng ging soepel en het product zou binnen 5 werkdagen geleverd worden. Een week later werd het product (extreem goed verpakt!) thuis geleverd. Zag er boven verwachting goed uit, en past perfect. Kortom, erg tevreden. Een puntje van verbetering zou wel zijn dat we na onze bestelling verder geen updates meer hebben gekregen. Een status-update tussendoor was prettig geweest. (status verzonden bijvoorbeeld) Verder prima, no nonsense, gewoon goed geregeld.

Superlevering, mooi produkt!

Snelle levering en precies op maat!

Zeer snelle service, en een hele mooie plank!!

Vlotte service en gekregen wat ik vroeg

Goede en snelle levering

Volgens afspraak een goede levering van een prima product en goed beschermd verpakt. Dik tevreden.

Goeie kwaliteit plank maar ophangsysteem niet geschikt

De plank is degelijk, solide en zwaar. De oplegplank pinnen in de muur waar de plank aan hangt zijn totaal ongeschikt. De plankt hangt gelijk door in een hoek naar beneden. Geen gezicht en niet geschikt om iets op te leggen. In mijn toepassing kon ik de constructie nog iets veranderen om het functioneel te maken.