Geweldig !

Wat een service! Wow! Supervriendelijk, snelle reactie op mailberichten. Zo hoort Service te zijn. Op eigen verzoek een andere kleur kapje voor mijn konijnenlamp gewenst, nergens kunnen vinden. KARE.nl gemaild en ik krijg gewoon een nieuw kapje in de gewenste kleur opgestuurd.

Een bedrijf wat doet wat het afspreekt

Een goed bedrijf behoeft geen uitgebreid schrijven om klanten te hebben. Een goed bedrijf word gevonden, gewaardeerd en er word gekocht. Over de service word gesproken en doorverteld. Een bedrijf wat goed is maakt zichzelf daardoor waardevol. Ik heb inmiddels meerdere dingen in bestelling en nog absoluut niet gestopt met shoppen hier.

Hele leuke en apparte producten verkoopt Rebelhouse.Zij worden mooi en goed verpakt thuisbezorgd. Jammer dat je er vaak heel lang op moet wachten. Zeker als van sale gebruikt maakt dan verwacht vaak dat het snel geleverd kan worden. Na bellen wordt je dan ook vriendelijk te woord gestaan.Doordat je vaak blij met bent met mooie dingen is het toch het wachten waard Ik blijf jullie in de gaten houden Groet van Rita Seltenrijch

Goede levering en snelle afwerking retour

Had een fruitschaal als cadeau besteld. De jarige vind de schaal te groot (maar wel heel mooi). De schaal retour gestuurd en snel afwerking van de zending en retourneren betaling

Prima product en levering

Omschrijving was niet helemaal juist, maar het product was verder helemaal okay en voldeed met wat aanpassing alsnog aan de verwachting. De kleur week af van de foto op de bestelsite.

Mooi fotolijstje, vlot ontvangen

Ik zocht een mooi fotolijstje en die heb ik bij Rebel House gevonden. Heel prettig geshopt, veel leuks te vinden in de webshop. Na bestelling ontving ik het fotolijstje, keurig verpakt, snel in huis. Vriendin voor wie het lijstje was is er heel blij mee.

Product voldoet helemaal aan de verwachting

Een prachtig beeldje, symbolisch cadeau

Hele mooie kwaliteit. Ik ben heel tevreden en was ook heel netjes ingepakt. Dus goed geleverd!!

Rebels goed !

Gewoon rebels goed! Niks aan toe te voegen!

Lange adem

Via welke site moet je nog 3 weken wachten op je bestelling. Zelfs producten uit China zijn er binnen 3 dagen

Great Experience

Nice selection of decoration items, the perfect gift ideas.

Snelle levering. Had de bestelling fout ingestuurd. Via de mail gereageerd. Snel een antwoord terug en mijn geld ook. Vriendelijke mail. Super!

Mooi product, goed verpakt duurt wel even voor je het hebt

Ik kocht een heel mooie lamp. Hij was goed verpakt. Het duurde wel 3 weken voor het geleverd was. Op zich niet erg voor mij. Maar hou hier dus wel rekening mee als je iets besteld.

De kapstok is slecht gemonteerd

Bij het uitpakken en ophangen van de kapstok bleek deze slecht te zijn gemonteerd. Hij is vreselijk krom, één van de voorbuizen is een halve cm langer dan de ander waardoor een zijkant krom staat. Zal foto,s sturen

Goede service, heldere site en snelle levering.

Een winkel met betaalbare artikelen die niet algemeen zijn maar juist eigenzinnig en bijzonder. Erg leuke artikelen. Prima prijs/ kwaliteit verhouding. Onze lamp “ dancing cows” is n echte eye catcher!

Snelle levering, prima product

Levering was snel, alles ging soepel. Goede service.

Erg tevreden over het product en ook hoe het ingepakt was. Heel mooi en netjes allemaal!

Goede service snelle levering aan te bevelen als webshop van het jaar.

Zie boven

Snelle service, goede kwaliteit

Snelle service en goede kwaliteit van het product

Hi Ingrid, Bedankt voor je positieve review! Tot een volgende keer. Groet, Rebel House

Geweldige shop-ervaring

al voor de tweede maal in de winkel geweest en werd super geholpen. er werd alle tijd genomen voor wat we wilden hebben. spullen gepakt en bekeken, uiteindelijk 1 artikel meegenomen en het tweede besteld via webshop. (was in winkel niet aanwezig) men had echt engelengeduld met ons. :-) gaan zeker nog wel terug naar de winkel.

Hi Ronald, Bedankt voor jullie fijne review! We nemen graag de tijd en al helemaal als we zien dat de producten zo leuk terechtkomen. Tot een volgende keer! Groet, Rebel House

Prima ervaring van orderproces tot aflevering

Behoorlijk kostbaar product gekocht, na goed advies van Rebel House. Gemakkelijk orderproces, duidelijke informatie en eigen logistiek waardoor het product veilig is aangekomen. Op basis van deze ervaring nog een product gekocht!

Hi Toon, Wat fijn dat je zo tevreden bent met onze service en producten! Heel veel plezier ervan en we hopen je nog vaker terug te zien. Groet, Rebel House

Levering thuis zoals afgesproken Net zo mooi als online wordt aangeboden

Hi Karin, Bedankt voor je review! Fijn dat je zo tevreden bent met onze service. Hopelijk tot een volgende keer! Groet, Rebel House

Matige kwaliteit

Ik had een mooi spiegeltafeltje besteld dacht ik, maar de kwaliteit was vreselijk. Een paar jaar geleden had ik er ook een besteld en die was prima. Toen ik dus het lelijke tafeltje ontving had ik meteen een mail gestuurd en Ze probeerde mij wijs te maken dat dit zo hoorde maar aangezien ik er al zo een heb trapte ik daar niet in en mocht hem omruilen voor een ander. Het nieuwe tafeltje had ook beschadigingen en was ook niet mooi gemaakt gelukkig was één kant oké dus heb die maar naar voren gezet. Eigenlijk wilde ik er nog een paar bestellen maar door deze ervaring doe ik dat niet meer.

Hi Naima, Wat vervelend dat je niet tevreden bent met je bestelde tafeltje, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Dit heeft waarschijnlijk te maken met een productiefout van de nieuwe oplage tafeltjes. Je mag altijd contact opnemen met onze klantenservice, dan kunnen we samen kijken naar een passende oplossing. Groet, Rebel House

Enkel jammer dat ik niet meer updates krijg over de levering van volgende week

Hi Adriaan, Bedankt voor je review! Je bestelde product komt volgende week bij ons binnen, zodra wij hem binnen hebben, ontvang je een track en trace code. Mocht je toch meer informatie willen over de levering, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Groet, Rebel House

Super vlot!

Leuke kussens in huis. Niet alles gehouden van de bestelling, maar het retourneren ging makkelijk.

Hi Lois, Wat leuk dat je een stel nieuwe kussens in huis hebt van ons! Heel veel plezier ervan en we hopen je nog eens terug te zien :). Groet, Rebel House

Over Kare.nl

Het merk Kare staat voor unieke woonideeën, onaangepast en authentiek, nooit saai en altijd vol fantasie en inspiratie. Sinds 1981 verrast het bedrijf zijn fans en handelspartners over de hele wereld met een onvergelijkbare verscheidenheid aan nieuwe meubels, lampen en woonaccessoires. Onze passie voor design spreekt van hen. Dit omvat gevonden voorwerpen van verborgen kleine ambachtelijke bedrijven, een beetje gekke eenmalige meubels met een wow-factor, maar ook liefdevol handgemaakte massief houten meubels voor het leven.