Laden reviews...
Laden reviews...
0 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Probeer de spullen terug te sturen. Maar helemaal geen retouradres op de site te vinden. Geen retourlabel. Geen retourmeldingsoptie. Je moet hiervoor contact opnemen met Kare. Via mail of bellen. En dat in 2025 nog.
Beveelt niet aan
15 March 2025
barbara
Haarlem
Op 8 september een boekensteun besteld van 70 euro. Op de site stond aangegeven dat dit product een levertijd van 3 weken heeft, prima. Eind september nog steeds niks gehoord over een verzending dus meermaals geprobeerd te bellen met het nummer dat op de website staat, binnen de aangegeven openingstijden. Na elke keer 15 min in de wacht te hebben gestaan een bandje te horen krijgen met dat de klantenservice is gesloten. Dan maar een mail sturen, maar hier word ook niet op gereageerd. Het kan natuurlijk zijn dat het product niet meer leverbaar is, maar dan zou ik hier graag op de hoogte van worden gebracht. Aan de andere reviews te lezen gaat er iets niet goed. Ik zou graag in contact komen met de klantenservice om mijn product te ontvangen of mijn geld terug te krijgen.
Beveelt niet aan
17 October 2024
Rachel
Utrech
Een maand geleden een lamp besteld, maar na meerdere keren mailen en bellen, geen reactie. Ik denk niet dat we onze lamp nog gaan krijgen, waardeloos dit!
Beveelt niet aan
15 October 2024
Tanja Verrijdt-Buijks
Terheijden
Al 5 weken op mijn lamp aan het wachten. Probeer al 2 weken contact te krijgen met de klantenservice, zowel telefonisch als via de mail, en tot op heden nog steeds geen reactie. Belachelijke service en een webshop van niks. Bestel hier niks! Deze winkel is niet voor niks gesloten.
Beveelt niet aan
10 October 2024
Laura
Tilburg
Een bank en vloerlamp bij Kate besteld. Er werd gebeld met de mededeling dat we deze niet kunnen retourneren want deze wordt speciaal voor ons besteld. Geen probleem! Verwachte leverdatum kwam op de mail. Datum verstreek maar geen info van Kare. Om te weten hoe het ervoor stond, gebeld, gemaild, maar op geen enkele manier gehoor. We hebben dus geen idee of onze bank nog komt of wanneer deze komt. Echt heel erg jammer en vervelend dit! We hebben dus nog steeds geen reactie en geen bank!
Beveelt niet aan
9 October 2024
Fam. Schouten
Tegelen
Wat een service! Wow! Supervriendelijk, snelle reactie op mailberichten. Zo hoort Service te zijn. Op eigen verzoek een andere kleur kapje voor mijn konijnenlamp gewenst, nergens kunnen vinden. KARE.nl gemaild en ik krijg gewoon een nieuw kapje in de gewenste kleur opgestuurd.
Beveelt aan
18 April 2024
Esther
Breda
Een goed bedrijf behoeft geen uitgebreid schrijven om klanten te hebben. Een goed bedrijf word gevonden, gewaardeerd en er word gekocht. Over de service word gesproken en doorverteld. Een bedrijf wat goed is maakt zichzelf daardoor waardevol. Ik heb inmiddels meerdere dingen in bestelling en nog absoluut niet gestopt met shoppen hier.
Beveelt aan
13 July 2023
Jacqueline Doorenbosch
Amsterdam
Hele leuke en apparte producten verkoopt Rebelhouse.Zij worden mooi en goed verpakt thuisbezorgd. Jammer dat je er vaak heel lang op moet wachten. Zeker als van sale gebruikt maakt dan verwacht vaak dat het snel geleverd kan worden. Na bellen wordt je dan ook vriendelijk te woord gestaan.Doordat je vaak blij met bent met mooie dingen is het toch het wachten waard Ik blijf jullie in de gaten houden Groet van Rita Seltenrijch
Beveelt aan
12 July 2023
Rita Seltenrijch
Nieuwerkerk aan den IJssel
Had een fruitschaal als cadeau besteld. De jarige vind de schaal te groot (maar wel heel mooi). De schaal retour gestuurd en snel afwerking van de zending en retourneren betaling
Beveelt aan
8 July 2023
Marianne
Dordrecht
Omschrijving was niet helemaal juist, maar het product was verder helemaal okay en voldeed met wat aanpassing alsnog aan de verwachting. De kleur week af van de foto op de bestelsite.
Beveelt aan
8 July 2023
Ivonne Libregts
Den Bosch
Ik zocht een mooi fotolijstje en die heb ik bij Rebel House gevonden. Heel prettig geshopt, veel leuks te vinden in de webshop. Na bestelling ontving ik het fotolijstje, keurig verpakt, snel in huis. Vriendin voor wie het lijstje was is er heel blij mee.
Beveelt aan
8 July 2023
Sim
Hoorn
Een prachtig beeldje, symbolisch cadeau
Beveelt aan
8 July 2023
Hanny
Landgraaf
Hele mooie kwaliteit. Ik ben heel tevreden en was ook heel netjes ingepakt. Dus goed geleverd!!
Beveelt aan
8 July 2023
Annette Ammerlaan
Den haag
Gewoon rebels goed! Niks aan toe te voegen!
Beveelt aan
8 July 2023
Marcel Staal
Groningen
Via welke site moet je nog 3 weken wachten op je bestelling. Zelfs producten uit China zijn er binnen 3 dagen
Beveelt niet aan
8 July 2023
Thijs Gerritsen
Nijmegen
Nice selection of decoration items, the perfect gift ideas.
Beveelt aan
5 July 2023
Vivi Koletsi
EINDHOVEN
Snelle levering. Had de bestelling fout ingestuurd. Via de mail gereageerd. Snel een antwoord terug en mijn geld ook. Vriendelijke mail. Super!
Beveelt aan
4 July 2023
Monique Tooren
Beneden-Leeuwen
Ik kocht een heel mooie lamp. Hij was goed verpakt. Het duurde wel 3 weken voor het geleverd was. Op zich niet erg voor mij. Maar hou hier dus wel rekening mee als je iets besteld.
Beveelt aan
4 July 2023
Eline
Sint-Laureins
Bij het uitpakken en ophangen van de kapstok bleek deze slecht te zijn gemonteerd. Hij is vreselijk krom, één van de voorbuizen is een halve cm langer dan de ander waardoor een zijkant krom staat. Zal foto,s sturen
Beveelt niet aan
4 July 2023
Ada van de Hoef
Veenendaal
Een winkel met betaalbare artikelen die niet algemeen zijn maar juist eigenzinnig en bijzonder. Erg leuke artikelen. Prima prijs/ kwaliteit verhouding. Onze lamp “ dancing cows” is n echte eye catcher!
Beveelt aan
4 July 2023
Ellen van Dorssen
Amersfoort
Levering was snel, alles ging soepel. Goede service.
Beveelt aan
4 July 2023
Esther Hesen
Hegelsom
Erg tevreden over het product en ook hoe het ingepakt was. Heel mooi en netjes allemaal!
Beveelt aan
4 July 2023
Stephanie Van Bruggen
Driebergen-Rijsenburg
Zie boven
Beveelt aan
4 July 2023
Marianne Krebbers
Nijmegen
Snelle service en goede kwaliteit van het product
Beveelt aan
4 July 2023
Ingrid Sinnema Osinga
Ingelum
Hi Ingrid,
Bedankt voor je positieve review! Tot een volgende keer.
Groet,
Rebel House
al voor de tweede maal in de winkel geweest en werd super geholpen. er werd alle tijd genomen voor wat we wilden hebben. spullen gepakt en bekeken, uiteindelijk 1 artikel meegenomen en het tweede besteld via webshop. (was in winkel niet aanwezig) men had echt engelengeduld met ons. :-) gaan zeker nog wel terug naar de winkel.
Beveelt aan
4 July 2023
Ronald
Utrecht
Hi Ronald,
Bedankt voor jullie fijne review! We nemen graag de tijd en al helemaal als we zien dat de producten zo leuk terechtkomen. Tot een volgende keer!
Groet,
Rebel House
Het merk Kare staat voor unieke woonideeën, onaangepast en authentiek, nooit saai en altijd vol fantasie en inspiratie. Sinds 1981 verrast het bedrijf zijn fans en handelspartners over de hele wereld met een onvergelijkbare verscheidenheid aan nieuwe meubels, lampen en woonaccessoires. Onze passie voor design spreekt van hen. Dit omvat gevonden voorwerpen van verborgen kleine ambachtelijke bedrijven, een beetje gekke eenmalige meubels met een wow-factor, maar ook liefdevol handgemaakte massief houten meubels voor het leven.
de Stenenmaat 1
7071ED Ulft
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops