Snelle levering, duidelijke communicatie

Producten naar verwachting, duidelijke communicatie, snelle levering en netjes verpakt.

Hi WJ, Bedankt voor je fijne review! Heel veel plezier van je bestelde product :). Groet, Rebel House

Ik was zo blij met mijn lamp en mijn nicht in Amerika was er ook weg van. Dus nu gaat er eentje mee naar Amerika (met extra stekker)

Hi Yvonne, Wat tof om te lezen dat je onze producten zo ver over de grens brengt, leuk! We hopen je vaker terug te mogen zien. Groet, Rebel House

Leuke items! Goed bezorgd.

Hi Mary, Bedankt voor je positieve review! Hopelijk tot ziens ;). Groet, Rebel House

Mijn eerst ervaring met Rebel House

In één woord: goed. Fijne site, heldere communicatie, mooi product, nette levering.

Hi Patrick, Goed om te lezen dat je zo tevreden bent met je bestelde product! Heel veel plezier ervan en hopelijk tot een volgende keer. Groet, Rebel House

Leuk spul snel bezorgd

Snel en goed verpakt bezorgd. Originele spullen voor een goede prijs

Hi Saar, Bedankt voor je fijne review! We hopen je nog eens terug te mogen zien :). Groet, Rebel House

Mooi bedrijf die ook snel leverd.

snelle levering,je word netjes op de hoogte gehouden met info over je pakket.je kan in termijnen betalen zodat het voor iedereen te betalen is.Top bedrijf

Hi Natasja, Bedankt voor je positieve review! We hopen je nog eens terug te mogen zien. Groet, Rebel House

Super goed verpakt en hele snelle levering

Ik heb een beeld gekocht. Deze is super veilig verpakt. Het was een kado en mijn zoon is er heel blij mee echt een blikvanger. De levering is ontzettend snel . Ga zeker ook voor mezelf iets kopen . Groetjes Anja

Hi Anja, Wat fijn dat je zoon blij is met het cadeau, daar doen we het voor! Graag tot ziens :). Groet, Rebel House

Mijn vrouw houd van gouden beeldjes. Nou ik.zag deze een ik was gelijk verkocht. Het deed me wat zo aandoenlijk. Hij was goed verpakt en staat hier super mooi in huis. Als ik nog eens zoiets zoek da ga ik eerst jullie website bekijken.

Beste Michael, Bedankt voor je positieve review! Wat fijn dat je zo tevreden bent met onze service en tot een volgende keer. Groet, Rebel House

Op vrijdag besteld en maandag in huis! Schilderij was ook goed verpakt.

Beste Simone, Bedankt voor je fijne review. Wat goed dat je zo tevreden bent met onze snelle service, we hopen je nog eens terug te mogen zien! Groet, Merle

Mooie collectie en prima afhandeling

Mijn prachtige stoel moest toch retour . Paste niet in mijn interieur. Snelle afhandeling.

Hi José, Wat jammer dat de stoel niet in het interieur past! Ondanks dat, bedankt voor je fijne review en we hopen je nog eens terug te mogen zien :). Groet, Rebel House

Prachtig!

Hele mooie schilderijen! Zeker een aanrader. Ze zijn ook netjes en veilig bezorgd. Makkelijk te monteren.

Hi Chaima, Bedankt voor je fijne review! Heel veel plezier met je bestelde schilderijen en we hopen je nog eens terug te zien. Groet, Rebel House

Goede kwaliteit maar daar betaal je ook voor.

Meerdere ornamenten gekocht in 1 bepaalde stijl. Pittig geprijsd maar daar is de kwaliteit ook naar. Alles komt apart geleverd en zeer goed verpakt aan waardoor kans op schade oplopen onderweg minimaal is.

Hi Chris, Bedankt voor je fijne review! Wat goed dat alle producten die je hebt besteld naar wens zijn, heel veel plezier ervan en we hopen je nog eens terug te mogen zien. Groet, Rebel House

Met iets kleins het grote verschil maken.

Design en vakmanschap

Hi Peter, Bedankt voor je fijne review! We hopen je nog eens terug te zien. :) Groet, Rebel House

Kwaliteit valt tegen

De aansluiting van de lamp is gemaakt van dun plastic, goud geschilderd. Het ziet er goedkoop uit en niet wat we hadden verwacht. Ook vallen de gouden randen tegen, ze zijn vrij fors, minder subtiel. Wij hebben de lamp teruggestuurd.

Hi, Wat vervelend dat de lamp niet is uitgevallen zoals jullie hadden verwacht. Wellicht dat er een volgende keer wel wat moois tussen zit! Excuses voor het ongemak. Groet, Rebel House

Prima ervaring

Bijzettafel besteld. Kan wel iets beter verpakt worden aangezien de tafel best zwaar was en de doos het net wist te houden maar deze is uiteindelijk wel heel en onbeschadigd aangekomen.

Hi Michael, Wat fijn dat de tafel in goede staat is aangekomen! We geven je feedback door aan ons magazijn, bedankt. Heel veel plezier met je nieuwe tafel. Groet, Rebel House

Snelle verzending en goede klantenservice

Leuke lamp gekocht en goed geholpen

Hi Peter, Wat fijn dat je tevreden bent met onze service! Hopelijk tot een volgende keer en veel plezier met de lamp. Groet. Rebel House

Goede ervaring, snelle reactie op vraag

Fijn dat de communicatie zo soepel gaat!!

Hi Bonny, Bedankt voor je fijne review, goed om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service! Groet, Rebel House

Helemaal happy

Op de website zag ik de Kare Design Decofiguur Flamingo en werd erg enthousiast. Dit was precies wat ik graag wilde hebben. Meteen besteld en de volgende dag werd het pakket keurig geleverd, alles zoals vooraf aangekondigd. Mijn verwachtingen werden niet beschaamd, het was geheel zoals omschreven en afgebeeld. Top! Een aanwinst voor mijn interieur!

Hi Irene, Wat goed dat je zo tevreden bent met onze service en je bestelde product! Heel veel plezier er nog van en we hopen je nog eens terug te zien! :) Groet. Rebel House

Was keurig verpakt! Snelle levering! Helemaal tevreden met de spiegel die ik besteld had

Hi Karen, Wat fijn dat je zo tevreden bent met je spiegel, heel veel plezier ervan en we hopen je nog eens terug te zien! Groet, Rebel House

Makkelijk en snel verzonden!

Een wandpaneel gekocht bij Rebel House, en het werd super snel verzonden!

Hi M, Bedankt voor je fijne review en wat goed dat je zo tevreden bent. Veel plezier met je wandpaneel en tot een volgende keer! Groet. Rebel House

perfect

product wordt snel verstuurd en is goed verpakt. ook leuke kortingsacties

Beste Bjorn, Bedankt voor je fijne review! We willen je veel plezier wensen met je bestelde product en hopelijk tot een volgende keer. Groet, Rebel House

Superfijn

Beste Thijs, Bedankt voor je review! Wat fijn dat je tevreden bent. Groet, Rebel House

Mooi product en goede kwaliteit mooi verpakt zonder schade bezorgd

Mooi product voldoet zeer aan de omschrijving

Beste Rob, Wat fijn dat je zo tevreden vent over onze producten. We hopen je nog eens vaker te zien! Groet, Rebel House

Fraaie artikelen, snel besteld en snel in huis

Fraaie moderne muurdecoraties in verschillende afmetingen. Veel keus. Eenvoudig te besteden. Bezorging en afhandeling ging uitstekend. Wij kopen daar vaker.

Beste Henk, Bedankt voor je goede review en wat fijn dat je zo tevreden bent. Tot een volgende keer! Groet, Rebel House

Super tevreden

Super tevreden over het product en over de afhandeling.

Beste Mientje, Bedankt voor je fijne review! Heel veel plezier met je bestelde product. Groet, Rebel House

de Stenenmaat 1 7071ED Ulft

Over Kare.nl

Het merk Kare staat voor unieke woonideeën, onaangepast en authentiek, nooit saai en altijd vol fantasie en inspiratie. Sinds 1981 verrast het bedrijf zijn fans en handelspartners over de hele wereld met een onvergelijkbare verscheidenheid aan nieuwe meubels, lampen en woonaccessoires. Onze passie voor design spreekt van hen. Dit omvat gevonden voorwerpen van verborgen kleine ambachtelijke bedrijven, een beetje gekke eenmalige meubels met een wow-factor, maar ook liefdevol handgemaakte massief houten meubels voor het leven.