Bij fonq gekocht ,maar door Rebel House geleverd.

Dan zijn er andere spelregels,retour zending betalen. Ik ga in de toekomst bij beide bedrijven niets meer bestellen.

Beste Janny, Wat vervelend dat je niet tevreden bent met onze service. Het is echter zo dat je via Fonq kosteloos kunt retourneren mits je dit via de juiste retourprocedure doet. Wanneer je het pakket zelf aanmeld bij Postnl moet je inderdaad verzendkosten betalen. Dat is de reden dat je hebt moeten betalen voor de verzending. Groet, Rebel House

Erg mooie vaas.

Met veel zorg ingepakt. De vaas was perfect aangekomen. Het design is prachtig. Past mooi in het interieur.

Hi Ineke, Bedankt voor je fijne review en veel plezier met je vaas! We hopen je in de toekomst nog eens te zien :). Groet, Rebel House

Zeer slechte aflevering

Volgens mij was deze kapstok terug gekomen van een afnemer gezien hoe deze verpakt was. De ophang was bij de ene kant achter en de andere aan de voorkant Ook wordt er dan niet gekeken bij uitlevering hoe het produkt er uit ziet Misschien is dit per ongeluk gebeurd maar toch

Beste Jan, Wat vervelend dat je niet tevreden bent met je bestelde product. Dit is natuurlijk nooit de bedoeling en het kan zo zijn dat een product beschadigd aankomt. Zou je contact op willen nemen met onze klantenservice zodat wij naar een geschikte oplossing kunnen zoeken voor dit probleem? Groet, Rebel House

Verassend assortiment

Na lange zoektocht naar een specifiek ornamentje heb ik deze hier gevonden. Dan kom je zomaar nog vele andere leuke dingen tegen die ook vrienden/familie leuk vinden :)

Hi Richard, Wat fijn dat je zo tevreden bent met je bestelde product en dat ook je vrienden en familie er fan van zijn! We zien je graag nog eens terug :). Groet, Rebel House

Leuk assortiment

Leuke mooie stijlvolle collectie.

Beste Peter, Bedankt voor je goede review! Groet, Rebel House

Top product

Op tijd geleverd prima kwaliteit en ik ben super blij ermee

Hi Ineke, Bedankt voor je goede review! We zijn blij dat je tevreden bent met je product en zien je graag nog eens terug. Groet, Rebel House

Zeer tevreden over de klantenservice

Steeds een antwoord

Hi Kristel, Bedankt voor je fijne review en wat goed dat je zo tevreden bent met onze klantenservice. Hopelijk tot een volgende keer! Groet, Rebel House

Mooie lamp

Goede service Snelle levering Mooie lamp

Beste Bjorn, Bedankt voor je review! Hopelijk tot een volgende keer. Groet, Rebel House

Super snel

Goede kwaliteit

Beste Bianca, Bedankt voor je fijne review! Groet, Rebel House

Heel erg tevreden!!!!!

Eerste keer dat ik hier besteld heb, mijn collega kreeg een super mooie vaas cadeau, vroeg waar ze die vandaan had...ik meteen gekeken op de site. Heb 2 hele leuke vazen besteld, zijn exact als op het plaatje, 2 dagen erna al binnen, en erg goed verpakt! Voortaan eerst op deze site kijken!!!

Hi Petra, Wat fijn dat je zo tevreden bent met je bestelling en bedankt voor je goede review, we hopen je nog eens terug te zien! Groet, Rebel House

Mooier dan verwacht

De klok die ik kocht werd snel en prima verpakt bezorgd. Hij was nog mooier dan dat ik op uw site gezien had. We zijn er heel erg blij mee.

Hi A.Q.M, Bedankt voor je fijne review en wat goed dat jullie zo blij zijn met de bestelling! Veel plezier met je klok. Groet, Rebel House

Snelle levering en goede kwaliteit

De lamp was binnen een paar dagen binnen. Het product ben ik zeer tevreden mee en voldoet aan de verwachtingen. Ik zou hier sowieso weer bestellen.

Beste Johnny, Wat goed dat je zo tevreden bent met je bestelde lamp! We zien je graag nog eens terug :). Groet, Rebel House

Fijne webshop, snelle levering!

Fijne webshop, snelle levering!

Beste Allysa, Bedankt voor je fijne review! We zien je graag nog eens terug. Groet, Rebel House

Keurig op tijd en volgens afspraak geleverd

Wij hebben een salontafel besteld,deze werd keurig volgens afspraak en op tijd geleverd. Communicatie was ook prima via de mail

Beste Monic, Bedankt voor je fijne review! Heel veel plezier met je salontafel en we hopen je nog eens terug te zien. Groet, Rebel House

Mooi product

Geheel naar verwachting

Beste Frederic, Wat fijn dat je bestelde artikel naar wens is! Bedankt voor je review en tot een volgende keer. Groet, Rebel House

Prima site, snelle levering goede service

Beste Yvonne, Bedankt voor je fijne review! Groet, Rebel House

Mooi beeld

Mooi beeld/hoofd van Frida kahl Was goed verpakt

Beste Annette, Heel veel plezier met je Frida beeld! We hopen je nog eens terug te zien :). Groet, Rebel House

Snel en product naar behoren

Snelle levering, klok zoals beschreven. Erg tevreden over de aankoop.

Beste Patrick, Wat fijn dat je zo tevreden bent met je nieuwe klok! Bedankt voor je review en we zien je graag nog eens terug. Groet, Rebel House

Prima service en snelle levering

Correcte beantwoording door klantenservice (Emily) en snelle levering. Ik ben blij met mijn bestelde producten.

Beste Marie-Louise, Bedankt voor je fijne review! En wat goed dat je zo tevreden bent met onze klantenservice. Heel veel plezier met je bestelling en we zien je graag nog eens terug. Groet, Rebel House

Superblij!

Wist dat ik er even op moest wachten maar dat was het meer dan waard. Wat een schitterend beeld, nu mijn trots in mijn huiskamer.

Beste Bianca, Wat fijn dat het wachten wordt beloond! Heel veel plezier met je aankoop en we hopen je nog een keer terug te zien :). Groet, Rebel House

Goed assortiment. Blij met mijn aankoop, werd keurig afgeleverd.

Beste Jans, Wat enorm fijn dat je zo tevreden bent met je bestelling! We zien je graag nog eens terug. Groet, Rebel House

Gewoon goed

Een tevreden klant komt indien ze iets nodig is altijd terug Ga zo door

Beste Paula, Wat fijn dat je tevreden bent met ons! We zien je graag een keertje terug :). Groet, Rebel House

Deksel en bak niet dezelfde kleur

Wij hebben een sierpot besteld van een jackfruit met een kameleon erop. De deksel was echter een andere kleur groen dan het bakje. En dat voor 80 euro…

Beste Claire, Wat vervelend dat je bestelling niet naar verwachting was. Als je wil, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Op die manier kunnen we kijken naar een passende oplossing! Groet, Rebel House

Na mijn bestelling (die sneller geleverd is dan aangegeven) zat er helaas een mankementje aan,super netjes en uiters vriendelijk afgehandeld en een nieuwe ontvangen. Zeer mooie en leuke winkel met niet alledaagse artikelen. Goede aftersales. Vriendelijke medewerkers.

Beste P.G., Bedankt voor je goede review en wat fijn dat je zo tevreden bent met je bestelling, we hopen je nog eens terug te zien! Groet, Rebel House

Heel tevreden met mijn aankoop

Een allermooist beeldje besteld van een naaktkat met mooi blinqblinq bandje om. Echt een eyecatcher in huis

Beste Esther, Wat fijn dat je zo tevreden bent met je bestelling! We kunnen stiekem niet wachten om een foto te zien van de eyecatcher in huis. Groet, Rebel House

de Stenenmaat 1

7071ED Ulft

Over Kare.nl

Het merk Kare staat voor unieke woonideeën, onaangepast en authentiek, nooit saai en altijd vol fantasie en inspiratie. Sinds 1981 verrast het bedrijf zijn fans en handelspartners over de hele wereld met een onvergelijkbare verscheidenheid aan nieuwe meubels, lampen en woonaccessoires. Onze passie voor design spreekt van hen. Dit omvat gevonden voorwerpen van verborgen kleine ambachtelijke bedrijven, een beetje gekke eenmalige meubels met een wow-factor, maar ook liefdevol handgemaakte massief houten meubels voor het leven.