Zo fijn als alle afspraken worden nagekomen

Het online kopen van een fiets kent natuurlijk risico's, maar ik kan iedereen die overweegt om online een fiets te kopen, van harte aanbevelen dit te doen bij Superfietsen.nl. Wij kochten een nieuwe fiets voor onze dochter. De fiets werd volgens afspraak bezorgd (en bij aflevering rijklaar gemaakt, zadel en stuur op juiste hoogte). Geweldige service. Ook de communicatie via de mail verliep uitstekend. We wisten precies wat de status van de bestelling en leverdatum (en -tijd) was. Na aankoop werd er door superfietsen weer contact opgenomen om te vragen of alles bevallen was en/of er vragen waren. Nee, eerlijk is eerlijk ... mocht je overwegen om online een fiets te kopen, is dit echt een aanrader. 5/5 sterren!

Geweldige service

Het is een mooie fiets, een onderdeel ging na een tijdje stuk, ik kreeg direct een nieuwe opgestuurd! Binnen twee dagen was alles opgelost. Dankjewel!

Hallo Mathijs, Bedankt voor het delen van jouw ervaring omtrent je aankoop bij ons. Het doet ons altijd deugd om zulke leuke reviews terug te mogen lezen. Veel plezier en veilige kilometers toegewenst op je nieuwe fiets! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Mooie fiets met super goede service!

Ik kreeg mijn fiets binnen en het leek allemaal goed. Daarna bleek er een onderdeel te veel op te zitten en ging hij doortrappen. We moesten noodgedwongen meteen naar de fietsenmaker. Mijn fiets werd gemaakt en nam contact op met de klantenservice. Ik kreeg meteen een kaartje + bol.com bon thuis met excuses, echt super netjes! Daarna kreeg ik een mailtje en werd ook mijn fietsenmaker kosten vergoed. Ontzettend goed geregeld, vriendelijke service, echt top!

Hallo Daisy, Bedankt voor het schrijven van deze recensie. Helaas komt het wel is voor dat er een fiets met een mankement geleverd word, gelukkig ben jij naar tevredenheid geholpen door onze klantenservice. Wij wensen jou veel veilige kilometers toe op je nieuwe fiets! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Snelle levering, fiets was al in elkaar gezet en de postbezorger zette de trappers er nog op! Lage prijs en een goede kwaliteit.

Hallo Thomas, Bedankt voor het delen van jouw ervaring omtrent je bestelling bij ons. Wij wensen jou veel plezier en veilige kilometers toe op je nieuwe fiets! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Helemaal geweldig

Ik heb een super mooie goude fiets gekocht voor mijn dochter bij jullie Mijn dochter wilde perse een goude fiets en heb hem bij jullie gevonden ze is dol gelukkig mooie fietsmand met bloemen erop bij besteld ze is helemaal in love met dank aan jullie Een echte aan rader dus

Beste Lindsay, Bedankt voor het schrijven van deze recensie. Leuk om te mogen lezen dat jouw dochtertje helemaal tevreden is met haar nieuwe fiets. Veel veilige kilometers toegewenst aan jouw dochtertje! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Betrouwbaar en erg behulpzaam

Voor de verjaardag van mijn vriendin een moederfiets van altec besteld. Netjes op tijd geleverd, een hele duidelijke site met alle nodige instructies. Ook bij de klantenservice erg behulpzaam, meedenkend en vriendelijk geholpen bij mijn vragen. Ik kan het zeker aanbevelen hier je fiets te bestellen!

Goedendag Joost, Bedankt voor het schrijven van deze positieve recensie. Het doet ons goed om te mogen vernemen dat je naar tevredenheid bent geholpen door onze klantenservice. Wij wensen jouw vriendin veel veilige kilometers toe op haar nieuwe fiets! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Slechte service en matige kwaliteit fietsen

Rijklaar geleverd houdt in dat je de helft nog zelf mag aanbrengen. Wegens dit heb ik een kleine fout gemaakt bij het aanbrengen van een onderdeel, wat hun verantwoordelijkheid is. Hierdoor ging er meer kapot en heb ik contact gehad met de klantenservice. Ze doen ongelofelijk moeilijk met toegeven aan hun fouten en doen er alles aan om de schuld bij mij te leggen zodat het hun geen extra kosten oplevert. De fiets krijgt binnen een maand na gebruik meerdere mankementen aan het licht, dat verkeerd is aangesloten. Dit heb ik vervolgens bij een lokale fietsenmaker laten maken en gevraagd of superfietsen de reparatie kosten willen vergoeden, maar ze doen zo moeilijk en leggen de schuld bij mij neer. Niks garantie. Echt klote service!

Superfietsen zijn in 1 woord top.

Mijn ervaring met superfietsen was heel goed en ik zal ze zo aanbevelen bij mijn vrienden kring. Ga zo door.

Hallo Mohamed, Bedankt voor het delen van jouw ervaring omtrent je aankoop bij ons, het doet ons altijd goed om zulke recensies terug te mogen lezen. Veel veilige kilometers toegewenst op je nieuwe fiets! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Prima heel aardig

Prima goede service en klantvriendelijkheid

Beste, Bedankt voor het plaatsen van deze positieve recensie. Wij wensen jou veel plezier en veilige kilometers toe op je nieuwe fiets! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Goed meegedacht

Online een fiets besteld voor mijn zoon De levering en 100% procent rijklaar door de PostNL Extra Service was niet zoals gehoopt. Uiteindelijk na levering toch maar gebeld met de klantenservice. In het gesprek merkte medewerker Tim op dat de fiets voor mijn zoon wellicht te groot zou zijn en dat bleek achteraf ook het geval. Na wat kort overleg tot de overeenkomst gekomen dat wij de fiets mochten ruilen in de winkel, iets wat normaliter niet gewenst is ivm het in gebruik nemen. Nieuwe passende fiets uitgezocht en de verkeerde maat achtergelaten in de winkel. Bedankt Tim voor het meedenken en de hulp. PostNl kan hier nog watvan leren. Jammer dat jullie afhankelijk zijn van deze partij.

Beste Cindy, Bedankt voor het delen van jouw ervaring, jammer om te vernemen dat de bestelling in eerste instantie niet helemaal soepel verlopen is. Gelukkig heeft mijn collega Tim jou naar tevredenheid kunnen assisteren. Wij wensen jouw zoontje veel veilige kilometers toe op zijn nieuwe fiets! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Echte Super fietsen

2 elektrische vouwfietsen besteld, binnen 2 dagen in huis. Werden netjes voor de deur in elkaar gezet, en ze namen alle karton ed mee. Nu zijn we op vakantie in Spanje, best wel heuvelachtige gebieden hier. Maar onze fietsen brengen ons, zonder morren overal naar toe. Wij vinden ze geweldig en vertellen dit ook aan alle mede campeerders hier. Ook geweldig de accu's gaan ontzettend lang mee.

Beste Aad, Bedankt voor het delen van jouw ervaring omtrent je bestelling bij ons. Wij wensen jullie nog een fijne vakantie en veel fietsplezier! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Good Shop

Very good shop. Im koop good bike.

Hello Piotr, I am happy to hear that you are satisfied with you're new bike. We wish you a lot of safe kilometers! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Goedkope fiets, goedkope kwaliteit

Goedkope fiets gekocht voor 200 euro. Voor de derde keer op pad, ketting eraf bij een lullig drempeltje. Nu spijt. Beter een duurdere fiets kopen.

Hi Matthijs, Bedankt voor het delen van je ervaring. Dit waarderen wij zeer. Ik heb natuurlijk even nagekeken of wij eerder contact met je hebben gehad betreffende dit euvel. Ik kan geen contact terug vinden. Wist je dat wij graag voor je klaar staan om je te helpen met vragen, advies maar natuurlijk ook met klachten? In dit geval zie ik dat je de fiets in doos hebt besteld. Dat betekent inderdaad dat je zelf nog een aantal onderdelen moet monteren, maar ook de spanning van de ketting nog even moet controleren. Als deze te slap staat is het (laten) aanspannen van de ketting een simpele oplossing die je klacht verhelpt. Daarnaast is het raadzaam om je fiets na 3 maanden te laten voorzien van een servicebeurt. Daar wordt ook het spannen van de ketting meegenomen. Mocht ik nog wat voor je kunnen betekenen hoor ik dat heel graag! Je kan ons telefonisch bereiken op werkdagen tussen 09:00 uur en 16:00 uur op telefoonnummer 085-0192706 of via een e-mail service@superfietsen.nl Ik help je graag verder! Groeten, Inge Team Superfietsen

Wat een geweldige service

Na een hele slechte winkelervaring bij een andere winkel, hebben we het gedurfd online een fiets te bestellen bij superfietsen. Waar de winkel een levertijd van 6 tot 10 weken opgaf hadden we bij superfietsen binnen 3 dagen al de fiets geleverd gekregen. De fiets had na de bezorging een lichte beschadiging en de standaard staat ietwat schreef. Gebeld met Tim van de online servicedesk en werkelijk waar echt supergoed geholpen. Er werd ons aangeboden de fiets te laten repareren bij een lokale fietsenmaker, maar we mochten ook bij hun langsgaan. Nogmaals bedankt voor de hele prettige ervaring!

Hoi Alex, Bedankt voor jouw mooie review en cijfer. Wij zijn erg blij dat je zo tevreden bent, daar doen wij het uiteraard voor! Het is fijn om te horen dat je goed te spreken bent over jouw online aankoop en onze collega Tim, dit zal hij leuk vinden om terug te lezen. Veel fietsplezier en veilige kilometers namens Superfietsen. Groetjes, Halime

Complimenten voor de kwaliteit fiets

Zou ,alleen een andere bezorger kiezen,2x afspraak gemaakt om te bezorgen,daarna melding dat we niet thuis waren,,,,??? Erg vervelend,3 maal wel bezorgd ! MAAR de fiets is prima!

Hallo, Bedankt voor de review en complimenten, dat horen we graag terug. We zullen het voorstel over een andere bezorger meenemen en bespreken binnen de team. Fijn dat de fiets is bezorgd en dat je tevreden bent. Veel fietsplezier toegewenst. Groeten, Halime Superfietsen

Snel geleverd, alles netjes en top klachten afhandeling

Zeer snel geleverd, makkelijk in elkaar te zetten. Zeer tevreden over de kwaliteit. Mijn koplamp was defect na een aantal dagen. Een dag na het melden van het probleem een nieuwe koplamp binnen. Top service! 5 sterren meer dan waard!

Hoi Anthony, Bedankt voor jouw mooie review en prachtige cijfer! Wat ontzettend fijn dat je zo tevreden bent. Dat waarderen wij enorm! Namens Superfietsen wens ik jou veel fietsplezier en veilige kilometers toe. Groeten, Halime Superfietsen

Vriendelijk en vakkundig

Eerst telefonisch informatie gevraagd, vriendelijk en duidelijk antwoord gekregen. Daarna naar de winkel in Rotterdam, mooie showroom met gelegenheid om een ritje op d fiets te maken. Goede uitleg, zeer klantvriendelijk en kon direct de fiets meenemen. Over de service kan ik nog niet oordelen maar ik verwacht dat ook een goed resultaat van, gezien deze ervaring.

Hoi Sylvia, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven en deze te plaatsen. Het is een eer om te horen dat je tevreden bent over onze klantenservice en goed bent geholpen in de winkel. Ik hoop dat je lang plezier hebt van jouw aankoop. En je bent uiteraard altijd van harte welkom! Groeten, Halime Superfietsen

Ik was een beetje zenuwachtig,omdat ik bijna nooit wat online koop,en zeker niet voor zo,n groot bedrag,maar alles was prima geregeld,ook de appjes die ik kreeg over wanneer de fiets er zou zijn,de bezorger was ook aardig en behulpzaam

Hallo Jolanda, Dank voor je review! Ik ben blij dat jouw online ervaring met Superfietsen goed is bevallen. We doen ons best om onze klanten tevreden te houden. Namens Superfietsen wens ik jou nog vele veilige kilometers toe. Groeten, Halime Superfietsen

Fiets had een prima prijs en fietst prima. Levering was binnen een week.

Hoi Ferhat, Bedankt voor het geven van feed-back. Het is goed om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de fiets zelf. Namens mijn team wens ik jou vele veilige kilometers toe. Groeten, Halime Team Superfietsen

Voor dat geld super mooie fiets kleinzoon is der blij mee

Hoi Miranda, Bedankt voor het delen van je ervaring. Wat leuk om te horen dat jouw kleinzoon blij is met zijn mooie fiets. Wij wensen hem veel fietsplezier en veilige ritjes toe . Groeten, Halime Superfietsen

Nog een zaak waar ze een prima fiets voor een eerlijke prijs verkopen . Erg blij mee.

Hoi Marco, Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Fijn om te horen dat je blij bent met de aankoop. Veel fietsplezier toegewenst. Groeten, Halime Superfietsen

Slechte service en geen levering

Slechte service en geen levering Ik heb afgelopen maandag een Fiets besteld met volledige montageservice. Het was op voorraad op de website en ik heb een orderbevestiging ontvangen. Na 7 werkdagen kreeg ik een telefoontje dat we je fiets niet kunnen leveren zonder echte reden. En we zullen je geld snel teruggeven. Tot nu toe geen geld terug en details over het annuleren van de bestelling. Zeer teleurgesteld, als je niet kunt leveren, vertel het me dan op de 1e dag en verspil mijn tijd niet gedurende 7 dagen voordat je me vertelt dat je niet kunt leveren. Totale verspilling van tijd en geld. Vermijd deze dienst.

Hoi Omer, Bedankt voor het delen van je ervaring. Dit is zeer waardevol. Wij vinden het zeer vervelend dat wij je pas later hebben geïnformeerd over het feit dat de fiets niet op voorraad was. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en gelukkig vaker uitzondering dan regel. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Hartelijke groeten, Inge Team Superfietsen

Top fiets

Goeie fiets voor een goeie prijs en ziet er goed uit

Beste Dennis, Bedankt voor het plaatsen van deze recensie. Wij wensen jou veel plezier toe op je nieuwe fiets! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Ruime keuze en goede service

Ik ben erg tevreden met mijn fiets, ik kon uit heel veel modellen kiezen en de prijzen waren goed. Alles was snel geleverd en omdat mijn voorlamp het niet deed kreeg ik direct een nieuwe toegestuurd! Erg fijn! Zeker aan te bevelen deze website:)

Goedendag Serena, Bedankt voor het schrijven van deze recensie. Wij wensen jou veel plezier toe op je nieuwe fiets! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

zeer goed

Een fiets voor onze dochter besteld. Was uiteindelijk niet meer op voorraad, dus we kregen van superfietsen een ander en mooi aanbod. Keurig te woord gestaan en vriendelijk personeel. De fiets werd kant en klaar bezorgd. En onlangs nog een vriendelijk telefoontje ontvangen van superfietsen hoe de bezorgservice is gegaan. Bleek dat de bezorger de laatste onderdelen op de fiets had moeten monteren. Maar van A tot Z goed geregeld door superfietsen. Mooie fiets en fijne prijs-kwaliteit verhouding. Blije dochter en ouders.

Hallo Miranda, Bedankt voor het schrijven van deze positieve recensie. Wij vinden het leuk om te mogen vernemen dat jij de door ons geleverde service als positief heeft ervaren, hier doen wij het voor! Wij wensen jouw dochter veel veilige kilometers toe op haar nieuwe fiets. Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Over Superfietsen.nl

Wij zijn Superfietsen, wat leuk dat je ons wat beter wilt leren kennen! Wij zijn erg trots op het feit dat onze klanten beoordelingen achterlaten. Hiervoor doen we dan ook ons uiterste best. Ons doel is om elke klant tevreden te houden. Dit doen we door ons assortiment te vullen met fietsen die een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding hebben. En natuurlijk de best mogelijke klantenservice aan te bieden! Door ons brede assortiment fietsen zit er altijd wel wat tussen voor iedereen! Omdat wij over 6 servicepunten beschikken kunnen hun hulp inschakelen. Ook als je vragen hebt over je aankoop of een fiets in het assortiment staan deze vakkundige monteurs graag voor u klaar.