Vriendelijk en servicegericht

PostNL kon de fiets niet leveren op de oorspronkelijke bezorgdag. Ik kreeg een bericht dat het de volgende dag bezorgd zou worden terwijl ik niet thuis was. Ik had hun netjes bericht dat de volgende dag niet zou lukken en vroeg om een andere dag. Ik kreeg daarop geen reactie. De volgende dag stonden ze toch voor mijn deur. Geeft postnl aan dat ik 49 euro moet betalen omdat ik niet thuis was! Gebeld met superfietsen. Ze pakten dit direct op, waren erg vriendelijk en hebben er direct voor gezorgd dat die kosten niet voor mij waren. De fiets is uiteindelijk geleverd op een dag die ik kon aangeven. Mooie fiets, mijn zoon is er blij mee! Bedankt voor de goede en vriendelijke service superfietsen!

Fiets met ontwerpfouten, slechte service

betreft: Altec Comfort E-bike Vouwfiets 20 inch 7v Ontwerpfouten: fietsframe steunt in gevouwen toestand af op scharnierframe waardoor kabels klem kunnen raken. Framehelften zijn in gevouwen toestand van de fiets niet bij elkaar te houden, waardoor deze uit elkaar vallen bij optillen. Dit is gevaarlijk bij gebruik in het openbaar vervoer. Voorframe frame botst in ingeklapte toestand tegen de crank van de linker trapper, waardoor de lak van het frame beschadigt. Service: bij een servicepunt in mijn omgeving geweest om er naar te laten kijken. Fietsenmaker heeft er nauwelijks naar gekeken, waardoor ik genoodzaakt was naar de fietsenwinkel van Superfietsen in Delft te gaan. Fietsenmaker aldaar was het eens met mijn klachten. Samen naar een redelijke oplossing gezocht. Dit is wat lapwerk geworden. Deze coulance van kant werd echter niet gewaardeerd in de zin van een korting o.d. De klantenservice gaat niet serieus op de klachten in en ik heb de indruk dat ze ook niet goed navraag hebben gedaan bij de fietsenmaker waar de fiets ter beoordeling is geweest. (Review geschreven namens mijn dochter i.v.m. akkoordverklaring als gewezen klant).

Ik heb online een stevige fiets besteld. Ik miste alleen de handleiding bij het pakket zelf, de algemene handleiding was wel online te vinden. Ik wilde achteraf een montageset kopen, echter was deze niet in de winkel te verkrijgen. Dit had ik online besteld, echter zat de set uiteindelijk niet bij de bestelling. Gemaild met de vraag om deze alsnog op te sturen en dit was gelukkig snel geregeld. Tevens nog een excuuskaart ontvangen. Goede service!

Hoi Yasmina, Dank je wel voor je review en feedback. We begrijpen dat het ontbreken van een fysieke handleiding bij het pakket wat verwarring kan veroorzaken. Fijn om te horen dat je deze online hebt kunnen vinden zoals vermeld in onze orderbevestiging. Wat betreft de montageset, het klopt dat deze niet automatisch wordt meegeleverd. We zijn blij dat we dit snel voor je hebben kunnen oplossen toen je deze later hebt besteld. We zullen intern bekijken hoe we dit proces duidelijker kunnen communiceren op onze website, zodat toekomstige bestellingen soepeler verlopen. Wij wensen je veel fietsplezier en veilige kilometers toe. Groeten, Team Superfietsen

Komen hun afspraken niet na

Op de website staat dat de fiets op voorraad is en binnen 3-5 werkdagen geleverd wordt. De fiets wordt pas na 13 werkdagen geleverd. Ook 2x de belofte dat de fiets komt met een leverdatum worden niet nagekomen. Pas de derde leverdatum komt de fiets. De fiets blijkt helemaal niet op voorraad te zijn geweest maar nog op bij de leverancier. Helaas zeer slechte service.

Beste Thijs, Bedankt voor het delen van jouw ervaring en onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. We begrijpen dat het teleurstellend is wanneer een product niet op tijd wordt geleverd, vooral als dit gepaard gaat met onverwachte vertragingen bij de leverancier. We willen benadrukken dat we ons best hebben gedaan om de situatie zo snel mogelijk op te lossen door de fiets binnen 24 uur te leveren en zelfs een uitzondering te maken voor een levering op zaterdag. Het spijt ons echter te horen dat de fiets niet aan de verwachtingen voldeed vanwege de maat. We zullen het bedrag voor de fiets crediteren zoals beloofd en hopen dat we jou in de toekomst beter van dienst kunnen zijn. Nogmaals onze excuses voor de omstandigheden en bedankt voor jouw begrip. Met vriendelijke groeten, Team Superfietsen

Waren twee onderdelen niet goed van mijn nieuwe (mooie) fiets, crown). Nadat dit per e-mail gemeld te hebben, had ik binnen 2 dagen de nieuwe onderdelen !

Hoi Judith, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en dat we snel nieuwe onderdelen voor je fiets hebben kunnen leveren. Als je in de toekomst nog vragen hebt of hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Vriendelijke groeten, Team Superfietsen

Goede fiets en hele goede aftersales

Voor onze zoon hebben we een stoere jongensfiets gekocht. Een prima fiets! De voorlamp werkte niet goed en ik kreeg zonder problemen een nieuwe toegestuurd. Daarnaast heeft onze zoon op zijn verjaardag een kaart gehad met een sleutelhanger, erg leuk!

Hoi Gerard, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat de fiets goed bevalt en dat we je snel en zonder problemen konden helpen met de voorlamp. En wat leuk om te horen dat je zoon blij was met de kaart en sleutelhanger op zijn verjaardag! We staan altijd voor je klaar voor goede service, ook na de aankoop. Veel plezier met de stoere jongensfiets! Groeten, Team Superfietsen

Fiets kwam keurig op tijd, super aardige klantenservice die zelfs een verjaardagskaart stuurden voor mijn zoon die een nieuwe fiets kreeg! Kan deze webshop zeker aanbevelen!

Hoi Claire, Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent met je ervaring bij ons! Het was ons een genoegen om je zoon blij te maken met zijn nieuwe fiets en verjaardagskaart. Bedankt voor je aanbeveling, we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! Met de sportieve groeten, Team Superfietsen

Goedkope troep fiets die van ellende uit elkaar valt.

Een mooie fiets besteld, in doos welliswaar. Naar de fietsenmaker geweest om deze te laten monteren, maar daar kwamen ze erachter dat de remblokjes en lichtjes van dermate slechte kwaliteit waren dat dit vervangen moest worden. Direct contact opgenomen met de webshop en telefonisch is toegezegd dat ze 15 euro voor de remblokjes en lampjes wilde vergoeden. Echter na opsturen van alle bonnen nooit gedaan. Had m'n verlies van bovestaande geaccepteerd, het was mooi weer en ging er lekker mee naar m'n werk. Na 1 ritje op de fiets was m'n achterband gescheurd. Wederom bij de fietsenmaker laten maken en een klachtmail gestuurd. De reactie van superfietsen was als volgt: 'kom maar naar een servicepunt in Delft, Haarlem (...)' ofwel een debiel verre plek waar ik niet gemakkelijk kan komen. Waren niet bereid ook maar aan een vorm van tegemoetkoming te denken. Heel erg jammer, gezien de onderdelen van echt vreselijke kwaliteit zijn. Ook betreurenswaardig dat er in de reactie op de mail continu wordt gesteld dat ik 'maar had moeten bellen voor een nieuwe achterband of lampje'. Wat een service zeg, jammer! Nu is voor de tweede keer m'n band gescheurd tijdens het fietsen. Ik ben er klaar mee en zal op deze webshop niets meer kopen. Mijn advies: koop een fiets die al rijklaar is bij een fietsenmaker in de buurt!! Scheelt je een hoop tijd, geld én energie!! Update gesprek klantenservice 27/03: Vriendelijke mevrouw bij de klantenservice, die me een nieuw achterlicht heeft toegestuurd en n.a.v. deze review wél de beloofde 15 euro heeft overgemaakt. Update fiets 27/03: Nieuw achterlicht gemonteerd op m'n inmiddels verroeste achterrek.

Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor de ongemakken die je hebt ervaren met je bestelling bij Superfietsen. In ons eerste telefonische gesprek met onze Klantenservice op 20/02 meldde je dat de fiets was geleverd met een lekke band. Normaal gesproken sturen we dan kosteloos een nieuwe binnenband op en vergoeden we de kosten om deze te laten vervangen. Je gaf echter aan dat je niet kon wachten op de levering van een nieuwe binnenband. Daarom hebben we een uitzondering gemaakt en je toestemming gegeven om dit bij een fietsenmaker te laten doen, waarvoor we je een vergoeding zouden terugbetalen. In ons gesprek hebben we ook afgesproken dat je ons op de hoogte zou stellen als de kosten hoger zouden uitvallen. Op 28/02 ontvingen we echter een e-mail waarin je aangaf dat je naast het vervangen van de band ook andere reparaties aan de fiets had laten uitvoeren. Dit heb je echter gedaan zonder eerst contact met ons op te nemen, zoals afgesproken. Bij mankementen en reparaties hanteren wij onze reparatieprocedure, waarin staat dat mankementen altijd bij ons gemeld moeten worden zodat wij dit onder garantie kunnen oplossen. Kosten gemaakt bij derden worden door ons niet vergoed omdat we dit prima via onze procedure hadden kunnen afhandelen. We hebben op 28/02 gereageerd op jouw e-mail, maar tot 17/03 hebben we geen reactie van je ontvangen. Het spijt ons dat er verwarring was over de communicatie. We begrijpen dat het vervelend is om met een mankement niet bij elke fietsenmaker terecht te kunnen. We willen benadrukken dat we dit duidelijk aangeven in onze reparatieprocedure. We hebben inmiddels de kosten voor de binnenband vergoed en een nieuw achterlicht opgestuurd. Mocht je nog verdere vragen hebben of ergens mee geholpen willen worden, laat het ons gerust weten. Met vriendelijke groeten, Team Superfietsen

Super mooie fiets!

Ik was een beetje huiverig, online een fiets bestellen (zithouding, kwaliteit etc) , maar jullie hadden echt zo'n goed geprijsde A merk fietsen dat ik het wel aandurfde. Vandaag de Altec transportfiets 26" binnen gekregen voor onze dochter. Heb voor zelfmontage gekozen. Super toffe bezorger, die de doos binnen heeft gezet. Toen ik de doos open maakte zat alles keurig verpakt erin. Heb een deken op de grond gelegd, de fiets eruit geschoven, en alle stappen 1 voor 1 doorlopen via filmpjes. Ben er 2 uurtjes zoet mee geweest hahaha, maar het resultaat mag er wezen! Heb ook nog een hulplijn ingeschakeld, en werd vriendelijk door Halima te woord gestaan. Er miste nadien ook een onderdeel, deze word netjes nagestuurd. Nou, ik ben helemaal blij, en onze dochter is nu al lekker rondjes aan het fietsen vol trots. Ik zal zeker een volgende fiets bij jullie bestellen :) Groetjes Jantine

Hoi Jantine, Wat een geweldige feedback, bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit te delen! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de fiets en dat de zelfmontage soepel is verlopen met behulp van de filmpjes. Ook fijn om te horen dat onze bezorger en klantenservice je goed hebben geholpen. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn bij het bestellen van een nieuwe fiets. Veel fietsplezier voor jouw dochter! Met de sportieve groeten, Team Superfietsen

Perfecte fiets snel geleverd voor een perfecte prijs!

Normaliter koop ik fietsen tweedehands. Maar deze keer besloot ik hier even te kijken en vond een prachtige Altec metro damesfiets voor een mooie prijs! Naast een snelle levering werden er ook extra mailtjes gestuurd met een super handige handleiding en tips om mijn nieuwe fiets zelf te monteren! Wat natuurlijk super handig is aangezien ik hier zelf geen verstand van had. Prijs-Kwaliteitverhouding is top! Ik ben er erg blij mee en voor deze prijs zo’n goede fiets kunnen ontvangen ben er helemaal tevreden mee!

Hoi Kiyana, Dank je wel voor je fantastische review! We zijn ontzettend blij om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering, de prijs en de extra informatie die we je hebben gestuurd. Het doet ons goed dat je de handleiding en tips handig vond bij het monteren van je nieuwe fiets. We hopen dat je veel plezier zult beleven met je nieuwe fiets. Bedankt dat je voor ons hebt gekozen, en we waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring te delen! Met de sportieve groeten, Team Superfietsen

Super service!

Super service! Top kwaliteit fietsen, aardig personeel Snelle reacties En proffesionele hulp van de personeel

Hoi Kees, Dank voor je lovende woorden! We zijn verheugd dat je onze service en kwaliteit waardeert. Jouw tevredenheid is onze motivatie. Wij wensen je veilige kilometers toe. Met de sportieve groeten, Team Superfietsen

Mooi fiets, snelle levering en goede communicatie

Erg tevreden!

Hoi Thomas, Bedankt voor het plaatsen van een review! We zijn erg blij om terug te lezen dat je tevreden bent met jouw aankoop en onze service. Het is ons doel om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en jouw tevredenheid motiveert ons om dit streven voort te zetten. Veel fietsplezier toegewenst. Met de sportieve groeten, Team Superfietsen

Zeer positief

De klantenservice van Superfietsen houdt een heel kort lijntje met de klant. Goed te bereiken, duidelijke communicatie, neemt je mee in iedere stap van het proces en zien de klanten graag tevreden. Ze staan open voor feedback en doen ook daadwerkelijk iets met het feedback. Daarnaast is mijn neefje ontzettend blij met zijn nieuwe, stoere herenfiets. Het is toch altijd spannend om zulke aankopen online te doen, maar de fiets is correct afgeleverd en nog mooier dan op het plaatje van de webshop. Bedankt voor alles.

Hoi Jory, Bedankt voor deze geweldige review! Wat ontzettend fijn om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad met onze klantenservice en dat je neefje blij is met zijn fiets! We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. Jouw feedback en tevredenheid zijn voor ons van groot belang. Bedankt voor je vertrouwen in Superfietsen! Met de sportieve groeten, Team Superfietsen

Geweldig!! Erg goed geholpen

Tijdens de zoektocht naar een geschikte fiets voor onze dochter hasr verjaardag heeft Halime me telefonisch goed te woord gestaan en meegekeken welke fiets geschikt zou zijn We kwamen uit op een preorder fiets waarbij de levering spannend zou worden vw de naderende verjaardag van onze dochter Elke dag kreeg ik een mailtje of telefoontje van Halime of Floor over de stand van zaken Op de laatst mogelijke dag kwam de fiets binnen en werd er een 24uurs levering van gemaakt Met de duidelijke filmpjes en aanwijzingen kon m'n man de fiets prima afmonteren Dochter is erg blij met haar fiets; hij voldoet volledig aan haar wensen Na afloop nog een telefoontje gehad om te horen hoe t is afgelopen qua levering en montage In 1 woord super service!!!

Hoi Tineke, Bedankt voor deze geweldige review! Wat fantastisch om te horen dat je het positief hebt ervaren tijdens de zoektocht naar een fiets voor de verjaardag van jullie dochter. Onze collega's zullen het zeker waarderen als ze deze review lezen en zullen weten waar ze het voor hebben gedaan. Geweldig dat jullie dochter nu blij is met haar nieuwe fiets die volledig aan haar wensen voldoet. Bedankt voor het delen van jullie positieve ervaring en geniet van de fietsavonturen met jullie dochter. Met de sportieve groeten, Team Superfietsen

Snelle, fijne, goede service en zeer mooie producten

Ik ben zeer tevreden. 2 fietsen aangeschaft ivm verjaardag van mijn 2 zonen. Zij wilde 2 verschillende fietsen. 1 was er niet op voorraad, hier werd heel goed over meegedacht door superfietsen. Uiteindelijk bij de bezorging van de 2e fiets ging er iets mis, miscommunicatie tussen mij en de bezorger. Dit werd heel goed opgepakt door superfietsen. Door deze vertraging kregen mijn zonen zelfs e verjaardags kaart en aardigheidje. Super lief! Ook de fietsen, heel mooi, netjes afgeleverd en deden meer dan verwacht aan onze verwachtingen.

Hoi Rachel, Dank voor deze prachtige review! We zijn verheugd dat je blij bent met onze snelle en goede service. Onze excuses voor de bezorgvertraging, maar fijn om te horen dat we dit naar tevredenheid hebben opgelost. We wensen jouw zonen veel plezier met hun prachtige nieuwe fietsen. Met vriendelijke groeten, Team Superfietsen

Super service bij Superfietsen!

Ik heb via internet een fiets voor mijn zoon gekocht, zelf te monteren. Snelle levering en prima fiets. Alleen de derailleur kreeg ik niet goed afgesteld. Dus gebeld en ik kon meteen terecht bij de vestiging in Delft. Er was weinig uitleg nodig, de fiets werd meteen nagekeken en kreeg zelfs meteen een kleine controle beurt! Tot slot nog een paar tips gekregen. We zijn echt top geholpen!! Als ik binnenkort een onderhoudsbeurt moet laten doen dan ga ik zeker weer naar deze vriendelijke en deskundige fietsenmaker. En de dames van de supportdesk waren trouwens ook heel behulpzaam en stuurden me netjes een bevestiging van de afspraak per mail.

Hoi Martijn, Dank voor je positieve feedback en complimenten! Geweldig om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de kwaliteit van de fiets. We zijn blij dat we je snel konden helpen in onze vestiging in Delft, en kijken uit naar je volgende bezoek voor een onderhoudsbeurt! Met vriendelijke groeten, Team Superfietsen

Mooie fietsen, goede prijs, goed geholpen

In januari 2024 hebben wij eerst 2 fietsen bij superfietsen gekocht. We zijn prima door Ibrahim geholpen. Daarom ook de 3de fiets daar gekocht, ook weer prima door Ibrahim geholpen.

Hoi Gabriël, Wat fijn om te horen dat jullie tevreden zijn met jullie aankopen bij Superfietsen! Het is voor ons belangrijk dat klanten goede ervaringen hebben met zowel de fietsen zelf als de service. Het is geweldig dat jullie niet alleen mooie fietsen hebben gevonden, maar ook tevreden zijn over de prijs. We zullen onze collega Ibrahim laten weten over deze geweldige review ;) Heel veel fietsplezier toegewenst. Met de sportieve groeten, Team Superfietsen

Uitstekende service en mooie fietsen

Vandaag onze nieuwe Cube Supreme Hybrid Pro 500 opgehaald. Wat een mooie fietsen en weer goede info gehad en de service is nog steeds uitstekend.Wat hebben jullie ons goed geholpen en met zoveel geduld. Wij zijn zeer blij met een zaak als Super fietsen. Alles tot in de puntjes geregeld ,zelfs de fietsverzekeringen. Vanavond een proefrit gemaakt en ze rijden heerlijk.We zullen hier veel plezier van hebben .En dank jullie wel voor de mooie bos bloemen.

Hoi Martina, Bedankt voor deze geweldige review! Het is heel fijn om te horen dat jullie tevreden zijn met de aankoop en de verleende service. We waarderen het enorm dat jullie de moeite hebben genomen om dit terug te laten weten; het geeft ons inzicht in waar we goed in zijn en waar we kunnen blijven verbeteren. Wij hopen dat jullie veel plezier zullen beleven aan het fietsen op jullie nieuwe fiets en wensen jullie veilige en plezierige kilometers toe. Mochten jullie in de toekomst nog vragen hebben of verdere assistentie nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met de sportieve groeten, Team Superfietsen

Betrouwbaar, kundig en servicegericht

Heel fijn geholpen met mijn Cowboy fiets. Voor de kerst mijn fiets bij Superfietsen afgeleverd en door leveringsproblemen van onderdelen vanuit Cowboy heeft mijn fiets anderhalve maand bij Superfietsen gestaan. Dit was geen probleem en ik heb mijn fiets vandaag weer opgehaald. Daarnaast gedurende de anderhalve maand frequent contact gehouden met Daan. Daan is een topper die kundig en servicegericht te werk gaat. Ben hier zeer tevreden over, bedankt!

Hoi Roy, Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring! We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Het spijt ons dat je fiets door leveringsproblemen van onderdelen wat langer heeft moeten wachten, maar het verheugt ons dat dit geen probleem voor je was. Dank voor je vertrouwen in Superfietsen. Mocht je in de toekomst verdere vragen hebben of hulp nodig hebben, staan we graag voor je klaar. Met sportieve groeten, Team Superfietsen

Geweldig, relaxed en enorme fijne service.

Wij hebben onze hondenfietskar bij Superfietsen Rotterdam Stadionweg gekocht. Echt de laagste prijs voor een Top A merk. Enorm klantvriendelijk en meedenkend. De monteur Thomas is de rust zelve, hele goede expertise en alles al gemonteerd zonder extra kosten. Eerst proefrit die uitstekend beviel, ook voor de hond. Zeer tevreden en blije mensen zijn we. Dank.

Hoi Rob, Hartelijk dank voor je geweldige feedback! We zijn verheugd te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad in onze fysieke winkel. Een geslaagde proefrit en tevredenheid voor zowel jou als je hond maken het voor ons extra speciaal. Geniet van jullie fietstochten samen met je trouwe viervoeter! Met de sportieve groeten, Team Superfietsen

In één woord FANTASTISCH!!

Ik heb werkelijk waar zo'n ontzettend gave fiets besteld en tevens vandaag bezorgd! In één woord FANTASTISCH én WAUW!! Een prachtig mooie fiets, nog mooier dan op het plaatje!! Ik ben zo happy!! Snelle en zéér goede levering! Uitstekende service zowel bezorger als klantenservice contact!! Fijne dames aan de telefoon, netjes en zéér klantvriendelijk. Bezorger uitermate vriendelijk, fiets keurig verder rijklaar gemaakt ( trappers, zadel en stuur!!) Écht een aanrader om hier je fiets online te bestellen! Je krijgt meer dan waar voor je geld!! Tien met een griffel!

Hoi, Hartelijk dank voor je fantastische feedback! We zijn ontzettend blij te horen dat je zo enthousiast bent over de fiets die je hebt besteld. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en jouw positieve ervaring is voor ons een grote motivatie. We zullen je lovende woorden delen met ons team, zowel met de klantenservice als met de bezorger. We wensen je veel plezier met je prachtige nieuwe fiets en hopen je in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn. Met de sportieve groeten, Team Superfietsen

Top service !!!

Snel geleverd en top service van mevr Ingrid

Hoi, Hartelijk dank voor je positieve feedback! We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de uitstekende service van mevrouw Ingrid. We zullen je lovende woorden zeker delen met onze collega. Wij wensen je veilige kilometers toe. Met de sportieve groeten, Team Superfietsen

Een Aanfluiting met hoofdletter A

Alles wat fout kan gaan, is ook fout gegaan. Fiets besteld, maar met schade geleverd. Fiets zou worden opgehaald, hele dag op bezorger gewacht, maar fiets werd niet opgehaald op de afgesproken dag. 4 dagen later is de fiets alsnog opgehaald en zou er een nieuwe worden geleverd. Bericht gekregen dat op een bepaalde dag de nieuwe fiets zou worden geleverd. Weer een hele dag wachten. Geen bezorger gezien, maar wel opeens een e-mail, dat ik niet thuis was en dat de fiets naar een ophaal locatie verzonden zou worden van dhl. Maar de grote grap, niet een ophaal locatie hier in de buurt, maar een ophaal locatie 65 kilometer verderop. Omdat het een zakelijke levering is, gaat het pakket niet naar een service punt, maar naar een zakelijk afhaal locatie. WAT EEN GRAP. Inmiddels 2,5 week verder en nog steeds geen fiets. Fiets was een verjaardagscadeau voor onze zoon. Met dit tempo heeft hij misschien de fiets voor zijn volgende verjaardag en ben ik al mijn vrije dagen kwijt op wachten naar bezorgers, die niet op komen dagen. Een hele dikke onvoldoende voor deze gang van zaken. Hoe moeilijk kan het zijn om een fiets binnen een paar te leveren bij een klant?

Beste Alex, Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor de teleurstelling en het ongemak dat je hebt ervaren bij de levering van de fiets voor de verjaardag van je zoon. We begrijpen volledig hoe belangrijk het is om op tijd te zijn, vooral bij speciale gelegenheden zoals deze. We willen benadrukken dat we er echt alles aan hebben gedaan om ervoor te zorgen dat het probleem werd opgelost en dat de fiets op tijd bij jou zou zijn. Helaas hebben we de levering niet kunnen redden voor de verjaardag van je zoon, en dat spijt ons oprecht. We hebben ons in alle bochten gewrongen en zijn voortdurend in contact gebleven om de situatie op te lossen. Het feit dat je nog steeds ontevreden bent, ondanks onze inspanningen, is zeer spijtig voor ons. Houd er alsjeblieft rekening mee dat hoewel we de fiets dezelfde dag hebben verzonden en ons best hebben gedaan om alles soepel te laten verlopen, er onderweg onvoorziene gebeurtenissen kunnen zijn opgetreden die buiten onze controle liggen. Nogmaals onze oprechte excuses voor de frustratie die dit heeft veroorzaakt. Met de sportieve groeten, Team Superfietsen

Geweldige reparatie service en vakkennis van elektrische fietsen!

Bij mijn elektrische fiets, een Cowboy, draaiden de trappers mee en konden niet meer stil blijven staan. Dus als de fiets reed draaiden ook de trappers. Daniel de fietsenmaker, had direct een vermoeden wat dit kon veroorzaken. Ik kon de fiets achterlaten en een dag later weer gerepareerd ophalen! Daniel heeft zelfs de tijd genomen, toen ik de fiets weer kwam ophalen om uit te leggen wat er aan de hand was met de fiets en welke onderdelen dit probleem veroorzaakte, waarom dit gebeurde. Hulde vanwege hun perfercte service, vakkennis en klant vriendelijkheid! Ze hebben er een vast klant bij, mocht mijn fiet weer defect raken. Groeten, Michel

Hoi Michel, Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring! Het is heel fijn om te horen dat Daniel het probleem snel voor je heeft opgelost. We zijn blij dat je tevreden bent met de service, vakkennis en klantvriendelijkheid. Bedankt voor je vertrouwen in Superfietsen! Met de sportieve groeten, Team Superfietsen

Fijne zaak, klantvriendelijke medewerkers en uitstekende service.

Fijne fietsenzaak, veel keus en we werden uitstekend geholpen door de verkoper/ eigenaar. We werden heel goed geadviseerd. De nieuwe fietsen konden snel worden opgehaald. Erg blij met de fietsen!! Toen ik een andere zadelpen wilde, werden we heel fijn geholpen in de werkplaats. Snelle service en de medewerkers waren heel klantvriendelijk en ze dachten met ons mee. Ik zou zeggen, heb je een fiets nodig, ga even langs bij de stadionweg in Rotterdam .

Hoi Gerard, Wat een geweldige ervaring! Bedankt dat je dit met ons en anderen wilt delen, en voor je positieve aanbeveling. Veel plezier en veilige kilometers toegewenst met jullie fietsen. Met de sportieve groeten, Team Superfietsen

Over Superfietsen.nl

Wij zijn Superfietsen, wat leuk dat je ons wat beter wilt leren kennen! Wij zijn erg trots op het feit dat onze klanten beoordelingen achterlaten. Hiervoor doen we dan ook ons uiterste best. Ons doel is om elke klant tevreden te houden. Dit doen we door ons assortiment te vullen met fietsen die een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding hebben. En natuurlijk de best mogelijke klantenservice aan te bieden! Door ons brede assortiment fietsen zit er altijd wel wat tussen voor iedereen! Omdat wij over 6 servicepunten beschikken kunnen hun hulp inschakelen. Ook als je vragen hebt over je aankoop of een fiets in het assortiment staan deze vakkundige monteurs graag voor u klaar.