Mooie fiets en goede service

Ik had al eerder een fiets gekocht via superfietsen en hier was ik zo tevreden over dat ik weer voor superfietsen ging om een nieuwe fiets te kopen. Een verjaardagskado voor mijn zoon, zelf in elkaar gezet bleek het spatbord kapot te zijn. Meteen klachtenformulier ingevuld. Binnen 48 uur een reactie en 24 uur later werd er een nieuw onderdeel geleverd! Supertof en mijn beide zoons hebben veel plezier van hun fietsen

no tool, no instructions, no booklet provided; and the brakes & gears are not working

I bought Umit bike for my wife and the package includes no instructions nor tool & booklet to install the bike. We somehow figured out a way to install and get it run after a few hrs but now the brakes are not working, and there is so much noise on the back tire and gears.. The gear on the left is also not working. I don't know how people rate here that good. Or I am doing all this wrong. I still cannot reach anyone from their side and I hope that someone will read this and get back to me.

• Would you recommend us? No

Snel geregeld, mooie fiets!

De fiets is prachtig en heel fijn al vooraf gemonteerd afgeleverd. Er was wat onduidelijkheid over de exacte dag van levering. Uiteindelijk belde de chauffeur een half uurtje can te voren, dus dat kwam helemaal goed. Hij vroeg zelfs of het een verrassing was en of hij de fiets wellicht even achterom moest afleveren. Hoe top?!

Leuke fietsen, goede prijzen en top service!

Voorbereidend op het nieuwe schooljaar, ging ik op zoek naar een nieuwe fiets waar ik met plezier mijn dochtertje elke ochtend naar school kan brengen. Via superfietsen.nl zag ik een prachtige roze fiets waar ik onmiddellijk verliefd op werd. De kleur, model en prijs was allemaal perfect. Ik heb het gelijk besteld. Er stond dat mijn fiets binnen 10 a 15 werkdagen geleverd zou worden, maar mijn fiets stond al binnen een paar dagen voor mijn deur. Een paar dagen later werd mijn splinter nieuwe fiets bij de Megastores gestolen. Hartverscheurend! Om alles toch goed te kunnen regelen (aangifte doen bij de politie etc.) heb ik contact moeten opnemen met de klantenservice van superfietsen.nl. Ondanks het feit dat deze situatie helemaal niks te maken had met superfietsen, en ze konden mij niet veel verder helpen. Was de klantenservice medewerker vriendelijk en bereid om mee te denken en helpen tot waar ze kon. Dit waardeerde ik heel erg! Ik heb dus in het algemeen echt een positieve ervaring gehad met superfietsen. Leuke fietsen, goede prijzen, aanbieding en service. Zeker een aanrader!

Letterlijk een superfiets..

Zeer mooie fiets, makkelijk in elkaar te zetten (voor mij vrouw alleen) en fiets heerlijk. Stevige fiets zonder teveel poespas.. echt een aanrader!!!

Komen belofte na en super prettig geholpen

Heb op donderdag een ebike gekocht en is een week later geleverd. Mooi op tijd voor het nieuwe schooljaar. Fiets klaar maken koste net geen 15 minuten. Op een paar kleine (transport) beschadigingen na helemaal super. Even moeten zoeken naar het framenummer want volgens de beschrijving zou dat ergens anders moeten staan. Na een belletje naar de vestiging, waar ik super geholpen ben, gevonden. Zeker wel een aanrader.

Super tevreden

Dezelfde dag is mijn bestelling verzonden, super snel. Ben heel tevreden over de fiets.

Ik ben erg blij met dit aankoop.

Top service.snelle levering.fiets heeft ook erg mooie en goede kwaliteit.

goed qualiteit voor minder prijs

Het fiets is mooi op tijd bezorgd en dan makkelijk geinstalleerd met handleiding.Top fiets voor minder prijs en qualiteit is ook goed.Mooi kleur terra brown en moi merk AlLTEC. Fijn banden en 7 versnellingen werkt goed.Het is prima fiets via superfiets.nl.Super bedankt.

De fiets werd sneller geleverd dan verwacht en keurig verpakt. Alleen het stuur moest nog gedraaid worden en de trappers gemonteerd. Super simpel, nadat dit klaar was kon hij er gelijk op wegfietsen. Precies op tijd voor het nieuwe schooljaar.

Ik voel me een echte fietsenmaker, van een mooie fiets.

Mijn verzoek om op zaterdag te leveren was helaas niet gelezen, dus moest de doos bij de buren worden bezorgd. Zelf rijklaar maken was deze keer ècht alles zelf in elkaar zetten waarbij een volledige set imbus- en steeksleutels nodig is. €60 om ‘t te laten doen vond ik echter veel geld. Enkele jaren geleden betekende rijklaar maken bij een andere webshop alleen de trappers erop zetten, het stuur rechtzetten en het rek voor erop zetten. Maar goed, het is een mooie fiets voor weinig geld.

Super snelle service

Super snel geleverd, hele mooie kwaliteit! Mijn zoon is dolblij met zijn fiets.

Solide, mooie fiets voor scherpe prijs

Superfietsen levert snel, site is transparant in hetgeen te verwachten is bv als het om afweging van zelf monteren of rijklaar leveren betreft. Handleiding lijkt automatisch te zijn vertaald waardoor het soms 2x lezen is om te begrijpen wat precies bedoeld is. Voor ons zeker een aanrader en ook voor onze zoon die komend jaar naar VO gaat zullen we hier opnieuw bestellen.

Prima superbike voor een simpele verplaatsing

Snelle levering, prima verpakking en makkelijke montage (met online ondersteuning). Een uitermate gemakkelijke vervanging van je oude opa- of stations fiets.

Super service en betaalbaar goedproduct

Snelle levering, betaalbaar, goed product Zeker aan te bevelen Cijfer 10

In één woord, GEWELDIG

Een super fijne fiets geleverd gekregen met alles erop en eraan. Door omstandigheden kon ik niet thuis blijven voor de levering, maar superfietsen.nl keam al snel met een oplossing en heeft mij heel erg fijn geholpen. Bij de levering werd het stuur al recht gezet en werd er aangegeven wat ik zelf nog moest doen, met een klein briefje. De fiets is echt fantastisch, fietst super fijn en hij is makkelijk in gebruik. Zelf de pedalen erop zetten is zo gebeurt en je kunt alles naar wens afstellen, zonder te veel moeite of het gebruik van veel gereedschap. Ik ben erg tevreden over de fiets en de levering. De fiets was er met 2 dagen al, terwijl ik hem een week later pas had verwacht. Ideaal dat het allemaal zo snel ging, want ik had echt een fiets nodig.

Is de 2e fiets die we besteld hebben. Super snelle levering, duidelijke omschrijving. Prijs kwaliteit verhouding prima. Hier erg tevreden.

Super(die)Fiets

Heb hier recent een Ebike gekocht Altec explorer en wat een wereld van verschil. ten eerste werd de fiets 98% klaar geleverd allen afstelen en ik was klaar om te gaan. en dit heb ik gedaan wat een rij gemak en plezier heb ik nu. ik kan deze winkel zeker aan raden om een goede en leuke fiets te vinden de keuzen is groot en de service is uitstekend kortom toppie.

Duidelijke site en snel geleverd

Had een fiets nodig voor niet te veel geld, kwam uit bij superfietsen. Super service, achteraf betalen mogelijk en super snelle verzending. De site is ook heel duidelijk en contact met klantenservice ook snelle en duidelijke reactie.

Fiets was de volgende dag al in huis. Super makkelijk ingeklaard te zetten. En mijn zoon is er super super blij mee

Top.

Heel fijn. 2 fietsen gekocht. En beide top Heel blij mee Fietsen beide lekker en goed.

Goede service en een prachtige fiets

Mijn dochter mocht zelf de kleur van haar fiets uitzoeken, op superfietsen.nl vond ze een heke mooie. Besteld met alternatieve en we hadden de fiets de volgende dag al in huis.

Superfietsen supersnelle levering

Superfietsen supersnelle levering

Echt super.

Fiets mooi op tijd geleverd. En na een belletje ook de bijbehorende adapter van mijn e-bike blijf nageleverd. Top

Super mooie fiets

Super blij met mijn nieuwe ebike. Makkelijk te monteren!

Over Superfietsen.nl

Wij zijn Superfietsen, wat leuk dat je ons wat beter wilt leren kennen! Wij zijn erg trots op het feit dat onze klanten beoordelingen achterlaten. Hiervoor doen we dan ook ons uiterste best. Ons doel is om elke klant tevreden te houden. Dit doen we door ons assortiment te vullen met fietsen die een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding hebben. En natuurlijk de best mogelijke klantenservice aan te bieden! Door ons brede assortiment fietsen zit er altijd wel wat tussen voor iedereen! Omdat wij over 6 servicepunten beschikken kunnen hun hulp inschakelen. Ook als je vragen hebt over je aankoop of een fiets in het assortiment staan deze vakkundige monteurs graag voor u klaar.