Geleverd in 1 dag. Goedkope fiets gekozen dus verwacht niet hoogste kwaliteit. Tijd zal dit leren. Een klein onderdeel ontbrak en was snel nageleverd Vriendelijk en beleefd contact

Super fiets. Mijn zoon is er heel blij mee

mijn zoon is er syper blij mee. Dus mama ook.

Hallo Ryan, Wij zijn ontzettend blij dat jij en jouw zoon blij zijn met de fiets! Wij wensen jouw zoon heel veel fietsplezier toe. Groet, Britt

Voor mijn zoon zijn 7 de verjaardag een fiets besteld neon geel hijs er super blij mee

Hallo Kim, Nog van harte gefeliciteerd met jouw zoontje. Wat ontzettend fijn dat de fiets goed in de smaak is gevallen bij jouw zoontje en bij jou! Ik hoop dat hij veel kilometers zal afleggen met zijn mooie fiets. Groet, Britt

Heel veel dank voor alles. Alles was in order net als het gezegd was. Fiets was mooi binnen en op tijd. Ik zal zeker mijn betaling fie er nog open staat keurig op tijd maken. Met andere woorden heel blij en tevreden mee. Dank je wel

Hallo, Super dat je zo tevreden bent met de service en de fiets. Heel erg veel fietsplezier toegewenst! Groet, Britt

Mijn vragen werden zeer snel beantwoord. Kortom: goede service.

Hallo, Wat fijn dat je tevreden bent over onze service. Dan zijn wij ook tevreden en blij! Uiteraard kun je altijd bij ons terecht voor al jouw vragen. Groet, Britt

Super tevreden!

Duidelijke website met informatie en handleidingen. Prima kwaliteit fietsen voor goede prijzen. Levering prima en snel. Een aanrader!

Topfiets. Mooi betaalbaar en snel geleverd!!

Mooie fiets. Blij mee!!

Hallo Sjaak, Wat fijn dat je blij bent met de fiets! Heel veel fietsplezier toegewenst met de mooie fiets. Groet, Britt

Mijn bakfiets kon als bouwpakket of gemonteerd bezorgd worden, ondanks dat ik om willen van kosten voor het bouwpakket gekozen had werd de fiets toch gemonteerd geleverd! Zo kon ik hem daardoor gelijk in gebruik nemen, aangenaam verrast door de extra service!

Hallo, Wat fijn dat je zo tevreden bent met onze service en de bakfiets! Daar doen wij het uiteraard voor. Ik wens jou heel veel plezier van de bakfiets! Groet, Britt

Betrouwbare en snelle hulp

Ze doen hun uiterste best voor je. Komen hun woord na en geven per mail direct antwoord. Hele fijne service!

Hallo Eliza, Wat fijn om te horen dat je blij bent met de service en de fiets, dat maakt ons uiteraard ook ontzettend blij. Ik wens jou heel veel fietsplezier toe! Groet, Britt

Snelle levering, goede kwaliteit

Fiets was snel en makkelijk besteld. Twee dagen later geleverd. Moet je we in de gaten houden dat je de fiets zelf in elkaar moet schroeven. Dat is de stuur vast zetten met zeskant 6 Zadel in elkaar schroeven met steek sleutel 14 En vast zetten met zeskant 5 Voor wiel vast zetten met steek sleutel 14 of 15 En nog paar andere kleine dingen . Shimano schakeling beetje bijgesteld en mijn dochter was blij as nooit van haar nieuwe fiets.

Hallo Bogo, Bedankt voor de feedback. Wij zijn ontzettend blij om te horen dat jij en jouw dochter blij zijn met de fiets en dat de montage goed gegaan is! Heel veel fietsplezier toegewenst. Groet, Britt

Super mooie kleur fiets! Snel geleverd!

super mooie kleur fiets, onze dochter is er heel blij mee!

Hallo Albertine, Super fijn om te horen dat zowel jij als jouw dochter blij zijn met de fiets en met de kleur! Ik wens haar onwijs veel fietsplezier. Groet, Britt

Supersnel geleverd, prima fiets!

Hallo Chantal, Wat fijn dat u tevreden bent met de service en met de fiets zelf! Heel erg veel fietsplezier! Groet, Britt

Mooie en goede fiets

Ik heb deze fiets voor mijn dochter gekocht ziet er goed uit fiets goed netjes geleverd. Met vriendelijke groet, Elvin

Hallo Elvin, Bedankt voor jouw reactie. Wij zijn ontzettend blij dat jij en je dochter blij zijn met de fiets en onze geleverde service. Super veel rijplezier toegewenst! Groet, Britt

İk vind de fiets goed van kwaliteit. En het is snel geleverd

Hallo Nurhan, Bedankt voor jouw reactie. Wat fijn dat je tevreden bent over zowel de fiets als over de levering. Bedankt voor de complimenten! Heel veel rijplezier toegewenst. Groet, Britt

Super fiets!

Hier een mooie fiets Altec besteld in de prachtige jeans blauwe kleur. Snelle levering, goede communicatie, fietst licht. Zelf in elkaar gezet, prima te doen. Super blij is onze dochter ermee!

Hallo Irene, Ontzettend bedankt voor de reactie! Ik ben blij dat alles goed gegaan is en dat wij jou en jouw dochter blij gemaakt hebben. Dat maakt ons uiteraard ook heel erg blij. Heel erg veel rijplezier toegewenst. Groet, Britt

Goede en snelle service.

Snelle levering, alles netjes ingepakt. Toen het ringsleutel niet goed bleek te sluiten en ik hier melding van maakte, werd er meteen een nieuwe opgestuurd. Ik ben erg tevreden over zowel de fiets als de service.

Hi Tina, Bedankt voor jouw feedback en het compliment. Fijn dat wij er samen uit zijn gekomen en tot een oplossing zijn gekomen. Ik ben blij dat wij aan jouw verwachtingen hebben voldaan! Heel veel rijplezier toegewenst :) Groet, Britt

Heel blij met mijn roze fiets! Helaas zat er al een deuk in de rails en roesten het fiets rekje naar drie dagen al.

Hallo Celime, Bedankt voor het delen van jouw ervaringen. Donderdag 30 juli en vandaag heb ik je telefonisch proberen te bereiken. Helaas kreeg ik geen gehoor. Ik vind het jammer dat je niet tevreden bent met de fiets. Dit wil ik dan ook graag bij je wegnemen. Kan je er foto's van maken en versturen naar service@superfietsen.nl. Dan kijken wij graag naar de mogelijkheden. Groet, Kazim

Erg goede klantenservice

Mooie nieuwe fiets besteld waarbij 1 de fietsstandaard helaas niet werkte. Na contact direct de volgende dag opgelost! Helemaal top

Hallo Jeanot, Wat fijn om te vernemen dat je tevreden bent met de fiets en onze service. Dit lezen wij graag! Veel fiets plezier toegewenst. Groet, Kazim

helemaal TOP

het is een hele fijne fiets , hij fiets heel lekker is ook licht van gewicht en ziet er sportief uit, leuke of mooie fiets zeggen andere mensen.

Hallo Van der Blom, Wat fijn om te vernemen dat je tevreden bent met de fiets. Dit lezen wij graag! Veel fiets plezier toegewenst. Groet, Kazim

Goedkoop en betrouwbaar

Om eerlijk te zijn ben ik gekomen voor de lage prijs en die heb ik ook gevonden. Heb een leuke kinderfiets gehaald voor een verjaardag. Ik zou een gratis kettingslot meegestuurd krijgen, maar die werd niet meegevelerd. Ik dacht dat het een goedkope marketing truc was, maar superfietsen kwam er zelf mee dat deze later geleverd zou worden. SUPER attent!

Hallo Manuela, Wat leuk om deze beoordeling te lezen, bedankt dat je hier de tijd voor hebt genomen. We zijn blij om te vernemen dat je tevreden bent. Groet, Kazim

Top service en super snel geleverd!

Had een aantal vragen over de bakfiets werd netjes geholpen en eerder geleverd daan aangegeven.

Hallo Liesbeth, Wat fijn dat je tevreden bent over ons. Veel fietsplezier toegewenst! Groet, Kazim

Nette behandeling

De fiets die ik online had besteld kwam op tijd aan. De fiets was in goede staat geleverd alleen zonder standaard. Deze is meteen verzonden. Vriendelijke jongen aan de telefoon. Aanrader!

Hallo Priya, Bedankt voor het delen van je ervaringen en complimenten. Dit vinden wij fijn om te lezen. Veel fietsplezier toegewenst! Groet, Kazim

Geen succes

Na een proef ritje op de nieuwe fiets,was ik helaas niet overtuigt Ik wou de fiets retour sturen maar las ik op de website opeens dat je de fiets alleen mag retourneren als je er niet op had gefietst Dus ik baalde best want hoe kun je nou een geen proef ritje maken met de fiets,want dan weet je toch niet of hij goed bevalt ofniet Ik heb hem de zelfde dag maar op marktplaats neer gezet,in de hoop dat ik hem snel kan verkopen.

Goedemorgen mevrouw Huisman, Bedankt voor uw beoordeling. Zojuist heb ik u telefonisch proberen te bereiken op nummer 06********. Helaas kreeg ik geen gehoor. Dit is de reden dat ik via deze weg reageer. Laat ik voorop stellen dat ik het jammer vind om te vernemen dat u niet tevreden bent met uw aankoop. In uw beoordeling geeft u aan dat u de fiets graag retour wilde sturen maar dat dit volgens de voorwaarde niet kan. Wij helpen onze klanten graag en zoeken dan ook graag naar de mogelijkheden. Ik heb in onze mailing systeem gekeken, echter zie ik geen contact moment buiten deze review. Mocht u de fiets willen retourneren en nog niet heeft verkocht vernemen wij graag van u zodat wij de mogelijkheden kunnen bespreken. Groet, Kazim

Geen handleiding!!!

Er zat geen handleiding bij en ik kan op geen maagdelijkheid bellen, ik vind dat zeer klantonvriendelijkheid. Ik heb hem uiteindelijk in elkaar kunnen zetten maar heb geen idee of het stuur goed blijft zitten...

Hallo Dirk Jan, Bedankt voor uw beoordeling en de kans die u mij heeft gegeven om het telefonisch toe te lichten. Wij hebben besproken dat de handleiding in de mail staat die u ontvangt. Hiervoor heeft u duidelijk kenbaar gemaakt dat u het graag als hard copy wilde. Dit zullen wij dan zeker ook meenemen ter verbetering. Daarnaast zijn we erachter gekomen dat u ons telefoonnummer niet geeft gezien op de homepage. U heeft aangegeven dat u ons telefoonnummer niet kon vinden. Echter staat deze wel op onze homepage samen met de handleidingen ook. Ik ben blij dat ik de kans heb gekregen om het toe te lichten. Echter jammer van de -5 punten voor de handleiding. Groet, Kazim

Super fiets!

Goede service en snelle levering. Fiets is in goede staat.

Hallo Ida, Bedankt voor de mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u blij bent met de fiets en onze service! Veel fietsplezier :) Groet, Asha

Over Superfietsen.nl

Wij zijn Superfietsen, wat leuk dat je ons wat beter wilt leren kennen! Wij zijn erg trots op het feit dat onze klanten beoordelingen achterlaten. Hiervoor doen we dan ook ons uiterste best. Ons doel is om elke klant tevreden te houden. Dit doen we door ons assortiment te vullen met fietsen die een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding hebben. En natuurlijk de best mogelijke klantenservice aan te bieden! Door ons brede assortiment fietsen zit er altijd wel wat tussen voor iedereen! Omdat wij over 6 servicepunten beschikken kunnen hun hulp inschakelen. Ook als je vragen hebt over je aankoop of een fiets in het assortiment staan deze vakkundige monteurs graag voor u klaar.