Super service en degelijke fiets.

Snel geleverd. Had gekozen voor zelf monteren, had wat handige montagefilmpjes in de email toegestuurd gekregen. Fiets is van degelijke kwaliteit. De website gaf aan dat de stuurpen verstelbaar was, dit was echter niet het geval. Hier over gemaild, is gelijk aangepast op de website en mocht de fiets kosteloos retourneren. Aangezien ik tevreden was vroeg ik of ze ook een stuurstangverlengstuk te koop hadden, deze is gelijk toegestuurd zonder extra kosten. Super service!

Prima fiets, snel geleverd en goed te monteren.

Het bestellen ging simpel. De fiets werd snel geleverd en ik had hem vrij vlot gemonteerd. Er is weinig gereedschap nodig om dat voor elkaar te krijgen. Ik heb hem buiten gemonteerd, dus een boekje met IKEA-achtige instructies had fijn geweest. Er zat wel een link met digitale handleiding bij, maar dat is op mobiel niet zo handig, en IKEA instructies zijn duidelijker. Al met al mocht dat de pret niet drukken. Het was zo gepiept en we zijn heel blij met de fiets. Vooral de prijs/kwaliteitverhouding is goed.

lekkere fiets

Ik ben er blij mee ik kan nu lekker lang touren

Een Super winkel om je fiets te kopen vele modellen voor ieder wat wils en de service van deze winkel is Top!!! Mag ook wel eens gezegd worden. Groetjes Karin.

Prachtige fiets en precies zoals beschreven.

De fiets was zoals afgesproken op tijd. Hij werd in de garage geleverd en uitgepakt door de koerier. We hebben alles samen overlopen en toen was de fiets effectief van mijn dochter. Ze was blij met haar verjaardagscadeau. Super service!

Goede fiets en goede service

Voor de verjaardag van onze zoon een fiets besteld. Deze moesten wij nog wel zelf monteren. Geen probleem dachten wij want er was een handleiding. Toen we er toch niet helemaal uitkwamen gebeld en super geholpen. Zoon is erg blij met zijn stoere fiets! Voor ons een hele positieve ervaring en mochten we in de toekomst weer een fiets nodig hebben dan zullen we die zeker hier bestellen.

Fantastisch snelle levering!

Na een hele slechte ervaring met een andere website waar we een fiets kochten en betaalde maar die nooit geleverd werd, moesten we toch nog snel ergens anders een fiets kopen voor onze jarige zoon. Een beetje sceptisch na onze vorige ervaring kwamen we al zoekende bij superfietsen.nl uit en zagen de fiets van zoon zijn dromen. We bestelden de fiets en kregen gelijk al een mail over de voortgang van onze bestelling, daarna volgde er nog mails over de verzending en zo konden we de fiets goed volgen, heel fijn! Woensdagavond besteld, vrijdagochtend (de dag van zijn verjaardag) werd de fiets al geleverd! Kind heeft een top verjaardag gehad, zijn fiets is prachtig en fietst fantastisch! Bedankt voor deze fijne ervaring op superfietsen.nl Jullie hebben ons vertrouwen in online shoppen weer een beetje versterkt.

Waardeloos

Achteraf betalen ten zeerste af te raden hier. Vergeet je een termijn, gaat het naar ACCS incassobureau. Lees hier maar eens recensies over, die maken je financieel kapot. Superfietsen geeft geen gehoor meer zodra je hier zit en ACCS eist zoveel van je, zelfs als je het niet kan betalen. Ze zetten je zonder geld neer en zijn totaal niet menselijk!

Beste J. Hilverts, Bedankt voor uw review. Wat vinden wij dit vervelend om te lezen. Helaas zijn de afspraken die u maakt met de betaalaanbieder waarmee u de fiets aanschaft geen afspraken waar wij invloed op hebben. U kunt natuurlijk altijd contact opnemen met de betaalbieder die u heeft gekozen. Hartelijke groeten, Inge Team Superfietsen

Zo fijn als alle afspraken worden nagekomen

Het online kopen van een fiets kent natuurlijk risico's, maar ik kan iedereen die overweegt om online een fiets te kopen, van harte aanbevelen dit te doen bij Superfietsen.nl. Wij kochten een nieuwe fiets voor onze dochter. De fiets werd volgens afspraak bezorgd (en bij aflevering rijklaar gemaakt, zadel en stuur op juiste hoogte). Geweldige service. Ook de communicatie via de mail verliep uitstekend. We wisten precies wat de status van de bestelling en leverdatum (en -tijd) was. Na aankoop werd er door superfietsen weer contact opgenomen om te vragen of alles bevallen was en/of er vragen waren. Nee, eerlijk is eerlijk ... mocht je overwegen om online een fiets te kopen, is dit echt een aanrader. 5/5 sterren!

Geweldige service

Het is een mooie fiets, een onderdeel ging na een tijdje stuk, ik kreeg direct een nieuwe opgestuurd! Binnen twee dagen was alles opgelost. Dankjewel!

Hallo Mathijs, Bedankt voor het delen van jouw ervaring omtrent je aankoop bij ons. Het doet ons altijd deugd om zulke leuke reviews terug te mogen lezen. Veel plezier en veilige kilometers toegewenst op je nieuwe fiets! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Mooie fiets met super goede service!

Ik kreeg mijn fiets binnen en het leek allemaal goed. Daarna bleek er een onderdeel te veel op te zitten en ging hij doortrappen. We moesten noodgedwongen meteen naar de fietsenmaker. Mijn fiets werd gemaakt en nam contact op met de klantenservice. Ik kreeg meteen een kaartje + bol.com bon thuis met excuses, echt super netjes! Daarna kreeg ik een mailtje en werd ook mijn fietsenmaker kosten vergoed. Ontzettend goed geregeld, vriendelijke service, echt top!

Hallo Daisy, Bedankt voor het schrijven van deze recensie. Helaas komt het wel is voor dat er een fiets met een mankement geleverd word, gelukkig ben jij naar tevredenheid geholpen door onze klantenservice. Wij wensen jou veel veilige kilometers toe op je nieuwe fiets! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Snelle levering, fiets was al in elkaar gezet en de postbezorger zette de trappers er nog op! Lage prijs en een goede kwaliteit.

Hallo Thomas, Bedankt voor het delen van jouw ervaring omtrent je bestelling bij ons. Wij wensen jou veel plezier en veilige kilometers toe op je nieuwe fiets! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Helemaal geweldig

Ik heb een super mooie goude fiets gekocht voor mijn dochter bij jullie Mijn dochter wilde perse een goude fiets en heb hem bij jullie gevonden ze is dol gelukkig mooie fietsmand met bloemen erop bij besteld ze is helemaal in love met dank aan jullie Een echte aan rader dus

Beste Lindsay, Bedankt voor het schrijven van deze recensie. Leuk om te mogen lezen dat jouw dochtertje helemaal tevreden is met haar nieuwe fiets. Veel veilige kilometers toegewenst aan jouw dochtertje! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Betrouwbaar en erg behulpzaam

Voor de verjaardag van mijn vriendin een moederfiets van altec besteld. Netjes op tijd geleverd, een hele duidelijke site met alle nodige instructies. Ook bij de klantenservice erg behulpzaam, meedenkend en vriendelijk geholpen bij mijn vragen. Ik kan het zeker aanbevelen hier je fiets te bestellen!

Goedendag Joost, Bedankt voor het schrijven van deze positieve recensie. Het doet ons goed om te mogen vernemen dat je naar tevredenheid bent geholpen door onze klantenservice. Wij wensen jouw vriendin veel veilige kilometers toe op haar nieuwe fiets! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Slechte service en matige kwaliteit fietsen

Rijklaar geleverd houdt in dat je de helft nog zelf mag aanbrengen. Wegens dit heb ik een kleine fout gemaakt bij het aanbrengen van een onderdeel, wat hun verantwoordelijkheid is. Hierdoor ging er meer kapot en heb ik contact gehad met de klantenservice. Ze doen ongelofelijk moeilijk met toegeven aan hun fouten en doen er alles aan om de schuld bij mij te leggen zodat het hun geen extra kosten oplevert. De fiets krijgt binnen een maand na gebruik meerdere mankementen aan het licht, dat verkeerd is aangesloten. Dit heb ik vervolgens bij een lokale fietsenmaker laten maken en gevraagd of superfietsen de reparatie kosten willen vergoeden, maar ze doen zo moeilijk en leggen de schuld bij mij neer. Niks garantie. Echt klote service!

Beste Liam, Allereerst bedankt voor het delen van je ervaring. Zoals jezelf aangeeft in de e-mail heb je destijds de pedalen er zelf verkeerd ingedraaid ondanks de meegezonden instructievideo’s. Desondanks hebben wij om je tegemoet te komen zowel een universele als een originele onderdeel toegestuurd. Wij herkennen ons daarom niet in je ervaring dat wij moeilijk doen of de schuld bij jou willen leggen. Dit blijkt ook uit eerdere correspondentie per mail die wij eerder met je hebben gehad. Ook in de laatste kwestie hadden we je heel graag willen helpen als wij daar de kans voor hadden gekregen. Je hebt er zelf voor gekozen om de fiets zonder overleg met ons elders te laten maken waardoor wij niet de kans hebben gehad garantie vast te kunnen stellen. We adviseren je daarom ook om in de toekomst eerst contact met ons op te nemen bij eventuele problemen zodat wij kunnenbekijken wat wij voor je kunnen betekenen. Hartelijke groeten, Inge Team Superfietsen

Superfietsen zijn in 1 woord top.

Mijn ervaring met superfietsen was heel goed en ik zal ze zo aanbevelen bij mijn vrienden kring. Ga zo door.

Hallo Mohamed, Bedankt voor het delen van jouw ervaring omtrent je aankoop bij ons, het doet ons altijd goed om zulke recensies terug te mogen lezen. Veel veilige kilometers toegewenst op je nieuwe fiets! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Prima heel aardig

Prima goede service en klantvriendelijkheid

Beste, Bedankt voor het plaatsen van deze positieve recensie. Wij wensen jou veel plezier en veilige kilometers toe op je nieuwe fiets! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Goed meegedacht

Online een fiets besteld voor mijn zoon De levering en 100% procent rijklaar door de PostNL Extra Service was niet zoals gehoopt. Uiteindelijk na levering toch maar gebeld met de klantenservice. In het gesprek merkte medewerker Tim op dat de fiets voor mijn zoon wellicht te groot zou zijn en dat bleek achteraf ook het geval. Na wat kort overleg tot de overeenkomst gekomen dat wij de fiets mochten ruilen in de winkel, iets wat normaliter niet gewenst is ivm het in gebruik nemen. Nieuwe passende fiets uitgezocht en de verkeerde maat achtergelaten in de winkel. Bedankt Tim voor het meedenken en de hulp. PostNl kan hier nog watvan leren. Jammer dat jullie afhankelijk zijn van deze partij.

Beste Cindy, Bedankt voor het delen van jouw ervaring, jammer om te vernemen dat de bestelling in eerste instantie niet helemaal soepel verlopen is. Gelukkig heeft mijn collega Tim jou naar tevredenheid kunnen assisteren. Wij wensen jouw zoontje veel veilige kilometers toe op zijn nieuwe fiets! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Echte Super fietsen

2 elektrische vouwfietsen besteld, binnen 2 dagen in huis. Werden netjes voor de deur in elkaar gezet, en ze namen alle karton ed mee. Nu zijn we op vakantie in Spanje, best wel heuvelachtige gebieden hier. Maar onze fietsen brengen ons, zonder morren overal naar toe. Wij vinden ze geweldig en vertellen dit ook aan alle mede campeerders hier. Ook geweldig de accu's gaan ontzettend lang mee.

Beste Aad, Bedankt voor het delen van jouw ervaring omtrent je bestelling bij ons. Wij wensen jullie nog een fijne vakantie en veel fietsplezier! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Good Shop

Very good shop. Im koop good bike.

Hello Piotr, I am happy to hear that you are satisfied with you're new bike. We wish you a lot of safe kilometers! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Goedkope fiets, goedkope kwaliteit

Goedkope fiets gekocht voor 200 euro. Voor de derde keer op pad, ketting eraf bij een lullig drempeltje. Nu spijt. Beter een duurdere fiets kopen.

Hi Matthijs, Bedankt voor het delen van je ervaring. Dit waarderen wij zeer. Ik heb natuurlijk even nagekeken of wij eerder contact met je hebben gehad betreffende dit euvel. Ik kan geen contact terug vinden. Wist je dat wij graag voor je klaar staan om je te helpen met vragen, advies maar natuurlijk ook met klachten? In dit geval zie ik dat je de fiets in doos hebt besteld. Dat betekent inderdaad dat je zelf nog een aantal onderdelen moet monteren, maar ook de spanning van de ketting nog even moet controleren. Als deze te slap staat is het (laten) aanspannen van de ketting een simpele oplossing die je klacht verhelpt. Daarnaast is het raadzaam om je fiets na 3 maanden te laten voorzien van een servicebeurt. Daar wordt ook het spannen van de ketting meegenomen. Mocht ik nog wat voor je kunnen betekenen hoor ik dat heel graag! Je kan ons telefonisch bereiken op werkdagen tussen 09:00 uur en 16:00 uur op telefoonnummer 085-0192706 of via een e-mail service@superfietsen.nl Ik help je graag verder! Groeten, Inge Team Superfietsen

Wat een geweldige service

Na een hele slechte winkelervaring bij een andere winkel, hebben we het gedurfd online een fiets te bestellen bij superfietsen. Waar de winkel een levertijd van 6 tot 10 weken opgaf hadden we bij superfietsen binnen 3 dagen al de fiets geleverd gekregen. De fiets had na de bezorging een lichte beschadiging en de standaard staat ietwat schreef. Gebeld met Tim van de online servicedesk en werkelijk waar echt supergoed geholpen. Er werd ons aangeboden de fiets te laten repareren bij een lokale fietsenmaker, maar we mochten ook bij hun langsgaan. Nogmaals bedankt voor de hele prettige ervaring!

Hoi Alex, Bedankt voor jouw mooie review en cijfer. Wij zijn erg blij dat je zo tevreden bent, daar doen wij het uiteraard voor! Het is fijn om te horen dat je goed te spreken bent over jouw online aankoop en onze collega Tim, dit zal hij leuk vinden om terug te lezen. Veel fietsplezier en veilige kilometers namens Superfietsen. Groetjes, Halime

Complimenten voor de kwaliteit fiets

Zou ,alleen een andere bezorger kiezen,2x afspraak gemaakt om te bezorgen,daarna melding dat we niet thuis waren,,,,??? Erg vervelend,3 maal wel bezorgd ! MAAR de fiets is prima!

Hallo, Bedankt voor de review en complimenten, dat horen we graag terug. We zullen het voorstel over een andere bezorger meenemen en bespreken binnen de team. Fijn dat de fiets is bezorgd en dat je tevreden bent. Veel fietsplezier toegewenst. Groeten, Halime Superfietsen

Snel geleverd, alles netjes en top klachten afhandeling

Zeer snel geleverd, makkelijk in elkaar te zetten. Zeer tevreden over de kwaliteit. Mijn koplamp was defect na een aantal dagen. Een dag na het melden van het probleem een nieuwe koplamp binnen. Top service! 5 sterren meer dan waard!

Hoi Anthony, Bedankt voor jouw mooie review en prachtige cijfer! Wat ontzettend fijn dat je zo tevreden bent. Dat waarderen wij enorm! Namens Superfietsen wens ik jou veel fietsplezier en veilige kilometers toe. Groeten, Halime Superfietsen

Vriendelijk en vakkundig

Eerst telefonisch informatie gevraagd, vriendelijk en duidelijk antwoord gekregen. Daarna naar de winkel in Rotterdam, mooie showroom met gelegenheid om een ritje op d fiets te maken. Goede uitleg, zeer klantvriendelijk en kon direct de fiets meenemen. Over de service kan ik nog niet oordelen maar ik verwacht dat ook een goed resultaat van, gezien deze ervaring.

Hoi Sylvia, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven en deze te plaatsen. Het is een eer om te horen dat je tevreden bent over onze klantenservice en goed bent geholpen in de winkel. Ik hoop dat je lang plezier hebt van jouw aankoop. En je bent uiteraard altijd van harte welkom! Groeten, Halime Superfietsen

Over Superfietsen.nl

Wij zijn Superfietsen, wat leuk dat je ons wat beter wilt leren kennen! Wij zijn erg trots op het feit dat onze klanten beoordelingen achterlaten. Hiervoor doen we dan ook ons uiterste best. Ons doel is om elke klant tevreden te houden. Dit doen we door ons assortiment te vullen met fietsen die een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding hebben. En natuurlijk de best mogelijke klantenservice aan te bieden! Door ons brede assortiment fietsen zit er altijd wel wat tussen voor iedereen! Omdat wij over 6 servicepunten beschikken kunnen hun hulp inschakelen. Ook als je vragen hebt over je aankoop of een fiets in het assortiment staan deze vakkundige monteurs graag voor u klaar.