Top fiets en snelle levering

De fiets werd na 1 dag bezorgd. Na het in elkaar zetten kan ik er heerlijk op rijden.

Snelle en goede service

Damesfiets gekocht, kwam snel binnen. Helaas zat er een fabrieksfout in de rem. Foto's gemaakt, gemeld per email, binnen 1 dag reactie dat dat niet had mogen gebeuren. Ze hebben meteen actie ondernomen en de nieuwe rem is zeer snel binnengekomen. (Met klein cadeautje en een handgeschreven briefje met excuses) Pluim voor deze perfecte service! Daar kunnen vele handelaren een voorbeeld aan nemen! Namens Shakos GBL Willem Fredrik Pet

Goedkoop en snel geleverd.

Altec delta rijklaar besteld. Netjes op de dag zelf gebeld dat ze langs zouden komen. Degelijke fiets voor een oké prijs!

GE-WEL-DIG!

Echt, alle lof voor de geweldige klantenservice van Superfietsen. Ik ben serieus nog nooit zo goed geholpen! Kazim denkt graag met je mee en is ook nog eens erg gezellig :) Nogmaals bedankt voor je hulp!

Geweldig 1 klein minpuntje gebruiksaanwijzing

Het was echt helemaal top als er een omschrijving bij zat. De lamp monteren wil nog niet echt lukken. De fiets ziet er zoals hij bijna in elkaar gezet is echt geweldig uit. Levering was ook snel. 1 klein minpuntje dus. Voor de rest echt top prijs kwaliteit en snelle levering

Voor deze prijs is de kwaliteit acceptabel

Voor €179 een nieuwe fiets. Dat is een lage prijs. De kwaliteit is natuurlijk niet te vergelijken met de bekende degelijke merken, maar dat zou ook niet terecht zijn om te vergelijken. Fiets moet wel binnen staan, anders gaat hij roesten. Tevreden om er lekker op te kunnen fietsen, ja hoor.

Overtroffen

Superfietsen heeft mijn verwachtingen overtroffen. Mijn voordrager was beschadigd. Nadat ik het had aangegeven kreeg ik de volgende dag meteen een nieuwe met een kaartje en merci. Dankjewel, de mercis waren meteen op

Hallo Liesbeth, Bedank voor het delen van jouw ervaringen en de kans die je mij hebt gegeven om het probleem op te lossen. Dit waardeer ik enorm. Ik wens je veel fietsplezier toe! Groet, Kazim

Gooie fiets , prima prijs en snelle levering

Top fiets.

Hallo Jos, Wat tof om te vernemen dat je tevreden bent met jouw aankoop. Bedankt voor het delen hiervan en veel fiets plezier toegewenst. Groet, Kazim

Heel erg tevreden

Zeker een aanrader scherpe prijzen en goede fietsen.

Hallo Dion, Bedankt voor de tijd en moeite die je hebt genomen om jouw ervaringen te delen. Ik ben blij dat je tevreden bent met je aankoop. Veel fiets plezier toegewenst! Groet, Kazim

Ik geef mijn vriendin uw webshop, omdat ze een nieuwe fiets wil kopen.

Hallo C, Wat tof dat je ons aanraad bij jouw vrienden :). Bedankt voor het delen van je ervaring. Groet, Kazim

Snelle levering van een mooie fiets

Een gave fiets besteld voor mijn dochter. De verwachting overtroffen, en de snelle levering maakt het hele plaatje compleet.

Goedemiddag S Van Heerde, Bedankt voor de tijd en moeite die je hebt genomen om jouw ervaringen te delen. Ik ben blij om te vernemen dat alles naar wens is. Veel fiets plezier toegewenst. Groet, Kazim

Snelle goede service

Voorlamp deed het niet. Na 1 telefoontje werd er direct een nieuwe opgestuurd. Goede en snelle service!

Beste Gerdien, Bedankt voor het delen van jouw ervaringen. Ik ben blij dat we het probleem naar tevredenheid hebben opgelost. Veel fiets plezier toegewenst. Groet, Kazim

perfect fiets

Ik ben super blij met mijn nieuwe fiets! Hij is perfect en ook heel erg mooie en ik fiets er perfect op en dat nog ook voor die prijs. Dankjewel superfietsen ben erg tevreden ermee. En het beste is nog dat er 1 jaar Garantie op zit.

Hallo Nouha, Na het lezen van jouw positieve review word ik enorm blij. Bedankt voor de tijd en moeite die je hiervoor hebt genomen. Ik ben ook blij om te vernemen dat je tevreden bent. Veel fiets pleziert toegewenst. Groet, Kazim

Mooi aankoop prachtige fiets. Fiets heerlijk voor iedereen aanraden.

Hallo Majid, Wat tof om te vernemen dat je tevreden bent met je aankoop. Bedankt dat je dit met iedereen hebt willen delen. Ik wens je veel fiets plezier toe! Groet, Kazim

geweldig en proffesioneel

Wij hebben een fiets besteld voor onze zoon, en die werd zeer snel geleverd, maar helaas duurde het niet lang toen het zadel steeds naar beneden zakte, ik bellen met superfietsen en het werd gelijk opgelost, er was een verkeerde maar zadelpen meegeleverd, er zou gelijk een nieuwe worden gestuurd, die had ik dan ook de volgende dag in huis daarvoor dank

Goedemiddag Fiebo, Bedankt voor de tijd en moeite die je hebt genomen om jouw ervaringen met ons te delen. dit waarderen wij enorm. Ik ben blij dat je ons de kans had gegeven om het probleem op te lossen, fijn dat het is gelukt. Veel fietsplezier toegewenst. Groet, Kazim

Goede service en fijn contact

Toen ik de reviews op Trustpilot had gelezen heb ik contact gehad met de klantenservice hierover. Want ik durfde niet te bestellen, deze reviews waren van lange tijd geleden en de medewerker bevestigde mij dat problemen altijd worden opgelost. Ik heb de fiets besteld en helemaal geen problemen gehad. Ik heb ook een leuke poncho cadeau gekregen zeker tevreden over de webshop en de medewerker, Hazim heet hij geloof ik.

Hallo Hido, Bedankt voor de tijd en moeite die je hebt genomen om jouw ervaringen met anderen te delen. Dit is zeer waardevol voor ons. Ook ben ik blij om te zien dat je ons toch de kans hebt gegeven om te bestellen. Fijn dat alles goed is verlopen. Veel fiets plezier toegewenst. Groet, Kazim

Mijn zoontje is erg blij met de fiets we moest wel even naar de fietsenmaker om dat de rem aan liep maar dat was gelukkig zo gefixed

Goedemiddag Miranda, Bedankt voor het delen van jouw ervaringen. Ik ben blij om te vernemen dat je tevreden bent met de aankoop. Ik vind het wel jammer om te vernemen dat je langs de fietsenmaker bent geweest. Wat is je bestelnummer, kan je dit per e-mail even doorgeven dan heb ik je gegevens erbij en kan ik je wat leuks opsturen voor het ongemak :). Veel fietsplezier toegewenst! Groet, Kazim

De fiets is erg mooi en is optijd bezorgd.

Hallo Neeltje, Bedankt voor het delen van jouw ervaringen. Fijn dat je de fiets mooi vind en deze tijdig is bezorgd. Veel fietsplezier toegewenst! Groet, Kazim

Super service!

Altec metro besteld, in elkaar gezet. Klein probleempje met de remmen. Nieuwe gekregen en fietst en remt als een zonnetje!! Ook heel snel opgelost.

Hallo S, Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaringen . Dit waarderen wij enorm. Ik ben blij dat je ons de kans hebt gegeven om het probleem op te lossen, dit doen wij graag! Veel fiets plezier toegewenst. Groet, Kazim

super service en goede kwaliteit

Wij hadden een altec dutch transport fiets bij jullie besteld. Waar we erg tevreden over zijn. was ook makkelijk in elkaar te zetten als je de online beschrijving erbij pakte.

Goedemiddag Wendy, Bedankt voor de tijd en moeite die je hebt genomen om jouw ervaringen met anderen te delen. dit waarderen wij enorm. Ik ben blij om te vernemen dat alles vlekkeloos is verlopen. Wat hadden wij nog kunnen doen voor een 10? Alle tips zijn welkom. Veel fiets plezier toegewenst. Groet, Kazim

Goede fiets

Ik heb online een crown fiets gekocht. Ik kende het merk niet dus het was een gokje. Toen de fiets binnen was heel erg snel heb ik het in elkaar gezet. Goede fiets! Alleen sommige onderdelen moet je wel een echte fietsenmaker voor zijn.

Hallo Karel, Bedankt voor de tijd en moeite die je hebt genomen om jouw ervaringen met anderen te delen. Dit wordt enorm door ons gewaardeerd. Ik ben blij om te vernemen dat de fiets goed is geleverd. Je hebt een fiets besteld met een derailleur besteld, dit is inderdaad lastiger dan normaal. Ik wens je veel fiets plezier! Groet, Kazim

Snelle levering, goeie service, mooie fiets voor leuke prijs!

De fiets werd snel bezorgd en was heel eerlijk gezegd, nog mooier en degelijker dan we hadden gedacht voor deze prijs. Echt een goeie, stoere fiets voor onze zoon! De site biedt veel en complete informatie, vooral de zadelhoogte was handig in ons geval. Wij kozen voor de optie zelf in elkaar zetten, hierbij misten we een (completere) beschrijving, maar als je een beetje handig bent, lukt ook dat. Zeer tevreden met deze aankoop!

Hallo Irene, Bedankt voor de tijd en moeite die je hebt genomen om jouw ervaringen met ons en anderen te delen via de e-mail, Instagram en deze weg. Wij waarderen dit enorm. Ik ben blij om te vernemen dat je tevreden bent met de aankoop! De foto van jullie zoon is ook super mooi. Ik wens hem veel fiets plezier. Groet, Kazim

Ontzettend mooie ,fiets en fiets heerlijk

Hallo Zainab, Bedankt voor het delen van jouw ervaringen. Ik ben blij dat je ook per e-mail en via deze weg jouw ervaringen hebt gedeeld. Veel fiets plezier toegewenst. Groet, Kazim

Kleine jong is super blij met de fiets,snelle levering super blij mee zeker een aanrader.

Hallo Leen, Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaringen. dit waarderen wij enorm. Ik ben blij om te vernemen dat je tevreden bent. Vele fiets plezier toegewenst. Groet, Kazim

Prachtige fiets en super service!

Fiets werd snel en goed verpakt per post geleverd. De Altec Dutch, een prachtige fiets en fiets uitstekend, ook te maken gehad met de klantenservice, dit was een meer dan uitstekende ervaring! Aanrader, zowel qua product als service!

Goedemiddag Sander, Bedankt voor de tijd en moeite die je hebt genomen om jouw ervaringen met anderen te delen door middel van deze mooie beoordeling! Dit waarderen wij enorm. ik ben blij om te vernemen dat je tevreden bent over de fiets en onze service, hier streven wij ook naar. ik wens je veel fiets plezier toe! Groet, Kazim