Super fiets en uitstekende qualiteit service

Titel zegt het eigenlijk al. Heb deze fiets in eerste instantie alleen voor de super prijs gekozen maar het is echt top qualiteit. Ik miste een ringetje en ondanks dat die niet mega noodzakelijk was op de fiets geweldig geholpen door het service team. Zelfs toen het door de post bezorging mis ging hebben ze me echt persoonlijk geholpen. Ik raad dit bedrijf zeker aan. Ik blijf hier voor al mijn toekomstige fietsen en voor de mensen die nog twijfelen beveel ik dit bedrijf en fiets erg aan. Het is gewoon goed!

zoals het hoort!

alles netjes en snel geregeld zoals het hoort! met 2 dagen een gemonteerde fiets rijklaar thuisbezorgd. ik zeg: TOPPERTJE!!

Makkelijk te assembleren en comfortabel.

Snelle levering met goede kwaliteit

Een hele duidelijke en overzichtelijke site met een goed omschrijving over het product, veel plaatjes en filmpjes. Na het bestellen van de fiets werd ik goed op de hoogte gehouden van verdere vervolgstappen richting de levering van het product. Op wat transport schadepuntjes na zeer tevrede over de fiets en de kwaliteit van het materiaal. Ik hoop hier nog vele jaren met plezier van te kunnen genieten en genoeg kilometers over wegen te maken.

Een uitmuntende ervaring met superservice

Problemen met de fiets, maar meer dan uitstekend opgelost. Nog nooit zo’n goede ervaring gehad met het oplossen van het probleem!

Fiets besteld bij Superfietsen en in prima staat bezorgd trappers er even op gezet en heb er nu ontzettend veel plezier van. Kan het een ieder aanraden.

Super tevreden!

Super mooie stevig stoere jongens fiets! Mijn zoon was/is er super blij mee! En gaat elke met plezier op zijn fiets naar school! Bedankt ook voor de snelle levering!

Hoi, Bedankt voor het delen van je ervaring. Super om te lezen dat je zoon er zo blij mee is. Wij wensen hem nog vele mooie kilometers op de fiets toe! Groeten, Inge Team Superfietsen

Echt een goede fiets!

Hoi, ik heb een maandje of 2 geleden deze fiets gekocht en het is echt aan aanrader! Heb er al heel veel leuke ritten mee gemaakt :) ik raad iedereen aan die nog geen fiets heeft deze hier te kopen. Top service want ik had een vraagje over een fietsband, deze is zeer snel beantwoord

Hi! Wat een mooi cijfer! Bedankt hiervoor. Wij wensen je nog veel meer leuke ritten toe! Groeten, Inge Team Superfietsen

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Mooie fiets, makkelijk in elkaar te zetten. En fiets uitstekend, zeker aan te raden

Hi, Bedankt voor de genomen moeite voor het delen van je ervaring. Dit waarderen wij zeer :) Groeten, Inge Team Superfietsen

Super goede winkel

Paar dagen nadat ik de fiets gekregen had, heb ik wat problemen met de remmen gehad, superfietsen kwam direct met een oplossing en werd ik gewoon goed geholpen en probleem was opgelost. Bestelgemak is prima, website is ook goed, geen opmerkingen.

Hoi, Bedankt voor het delen van je ervaring. Fijn dat wij je naar wens hebben kunnen helpen. Super! Groeten, Inge Team Superfietsen

Super fijne lichte fiets!

Hele fijne fiets, fietst heerlijk. Mooi breed stuur waar je een kinderzitje kunt plaatsen en mooie ritjes met je kleintje samen kunt maken! Super fijn ook dat het stuur op slot gezet kan worden wanneer je je kindje in het zitje wilt zetten. Geen gedoe met bewegende kinderen en een bewegend stuur!

Hi! Wat een leuke review. Ik was benieuwd over welke fiets je zo enthousiast bent, ik heb het even nagezocht en zoals ik al dacht heb je het over onze mooie Altec Sweet moederfiets. Fijn om te horen dat deze fiets je zo goed bevalt. Bedankt voor het delen van je ervaring! Vele veilige kilometers! Groeten, Inge Team Superfietsen

Simpel, duidelijk

Kijken ,ontdekken ,makkelijk bestellen en dag later thuis

Hoi! Top, bedankt voor je review :) Groeten, Inge Team Superfietsen

Prima service, snelle levering

In het weekend fiets besteld en donderdag al in huis, netjes gemonteerd..

Hi! Leuk dat je de moeite hebt genomen je ervaring te delen, en dan ook nog een prachtig cijfer. Bedankt! Groeten, Inge Team Superfietsen

Ik vond de levering snel en de fietsen die ik heb gekocht is mooi en van goeie kwaliteit. Ik zal keer op keer opnieuw bestellen.

Hi, Goed om te lezen dat je tevreden bent en we je wellicht in de toekomst nog een keer terug zien! Top. Veel fietsplezier! Groeten, Inge Team Superfietsen

Supersnel geleverd mijn supergoedkope fiets

Ik was op zoek naar een goedkope transportfiets met versnellingen. En die vond ik op de site "superfietsen.nl". Wat een goede service. Kreeg de fiets gemonteerd thuis, paar dingen nog monteren en ik kan vele kilometers gaan fietsen. Bedankt voor de snelle service

Hoi :) Bedankt voor deze leuke review, hier worden wij echt blij van. Veel fietsplezier! Groeten, Inge Team Superfietsen

Mijn dochter fiets er graag mee

Snel goed geleverd zeer tevreden

Hi, Bedankt voor het delen van je ervaring. het is fijn om te lezen dat je tevreden bent! Groeten, Inge Team Superfietsen

Good quality, good price, bycicle not extremely complicated to put together, will definitely buy a new one for my daughter for her birthday.

Hi, Thank you for these kind words. We really appreciate this! :) Greetings, Inge Team Superfietsen

SUPER

Het was echt super. mijn oude fiets was echt op . Ik Google super fietsen en voor ik er erg in had .stond de bezorger voor de deur ,met mijn super gave Nieuwe fiets. Dank jullie wel ben super blij .. Groetjes patty

Hi! Het kan snel gaan ;) Bedankt voor je leuke review. Wij hopen dat je nog vele veilige kilometers op je nieuwe fiets mag maken. Groeten, Inge Team Superfietsen

Topfiets voor een lage prijs

Bezorging was vlot. Monteren was zelf heel goed te doen en de fiets rijdt uitstekend!

Hoi! Dat is leuk om terug te lezen, dat de montage goed te doen is. Fijn! Bedankt voor je leuke bericht. Groeten, Inge Team Superfietsen

Mooie fiets, geen gebruiksaanwijzing en paar dingen krom

Mooie fiets maar we misten een gebruiksaanwijzing in de doos. Als je op internet zoekt kan je die wel vinden maar voor dat geld mag hij er wel bij zitten. Helaas waren ook een paar onderdelen krom die we recht hebben moeten buigen.

Hoi, Bedankt voor het delen van je ervaring. Wij zijn het met je eens dat een handleiding in de doos ideaal zou zijn. Misschien leuk om te weten dat wij druk bezig zijn om de mogelijkheden te onderzoeken om het heel gemakkelijk te maken om een fiets in elkaar te zetten. Handleidingen, video's. We werken eraan! Wat betreft de kromme onderdelen, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Je kan altijd even een berichtje sturen naar service@superfietsen.nl ovv NAV review. Dan helpen wij je graag verder! Groeten, Inge Team Superfietsen

Snelle levering en prachtige fiets

Een mooie fiets, mijn zoon is er erg blij mee. Goed in elkaar te zetten Snelle levering

Hi! Wat leuk, bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Wij wensen je zoon nog vele fijne kilometers op zijn nieuwe fiets toe! Groeten, Inge Team Superfietsen

Alles gewoon prima

Fiets gemonteerd afgeleverd. Alleen zelf de trappers en de lamp erop zetten. Allemaal een fluitje van een cent. Top.

Mijn zoon was super tevreden met zijn fiets

Als kado opgestuurd. Zelf in elkaar gezet thuis door mijn zoon en z'n moeder. Ze waren zeer tevreden

leuk fiets en goeie prijs

Het is een fijne fiets en ook heel stoer

Top service en snelle correcte levering!!

Een bedrijf met een top service!!! Helaas was de fietsbel beschadig toen wij de fiets uitpakten maar naar een mailtje werden wij al gebeld door een medewerker dat er een nieuwe fietsbel onderweg was!! Zeer correcte afhandeling!! Wij hebben al meerdere malen reclame gemaakt voor hen over de uitstekende service en snelle levering!

Over Superfietsen.nl

Wij zijn Superfietsen, wat leuk dat je ons wat beter wilt leren kennen! Wij zijn erg trots op het feit dat onze klanten beoordelingen achterlaten. Hiervoor doen we dan ook ons uiterste best. Ons doel is om elke klant tevreden te houden. Dit doen we door ons assortiment te vullen met fietsen die een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding hebben. En natuurlijk de best mogelijke klantenservice aan te bieden! Door ons brede assortiment fietsen zit er altijd wel wat tussen voor iedereen! Omdat wij over 6 servicepunten beschikken kunnen hun hulp inschakelen. Ook als je vragen hebt over je aankoop of een fiets in het assortiment staan deze vakkundige monteurs graag voor u klaar.