Super!!

De naam past er precies bij. Super fietsen. Super is dit bedrijf zeker. Snelle levering. Goede service. Goede kwaliteit en prijsverhouding. Mijn dochter is erg blij met haar nieuwe fiets!

Fijne fiets voor een mooie prijs.

Het is een hele fijne en mooie fiets voor deze prijs. Het enige nadeel is de handleiding om hem in elkaar te zetten (gelukkig zat een groot gedeelte al in elkaar). Ik kon niet altijd even goed zien hoe alles zat. Deze fiets is zeker een aanrader! Ik gebruik hem voor mijn werk en fiets daar heel wat kilometers mee op een dag.

Na goed onderzocht te hebben naar een betaalbare en kwalitatief een goede e-bike, heb ik er één bij superfietsen.nl gekocht. De fiets is heel netjes bezorgd en het voldoet aan mijn eisen. De kleur van de fiets is ook heel mooi (groen). Ik ben heel blij met mijn fiets!

Snel geleverd, goede prijs, maar monteren is lastig!

Ik heb een mooie fiets uitgezocht, voor weinig, op deze website. De fiets was binnen een paar dagen binnen. Ongemonteerd in een doos. Mijn man, die toch wel redelijk handig is en alle gereedschap heeft die je je kunt voorstellen, heeft de fiets in elkaar gezet maar is hier toch wel een paar uur mee bezig geweest. Als je niks kunt raad ik je dus aan om de fiets gemonteerd te laten bezorgen. Verder niets te melden over de webshop, je fiets komt en bestellen is makkelijk en snel. Ik heb de op 1 na goedkoopste transportfiets van Superfietsen.nl gekocht en review deze graag voor je; Hoewel ik voor deze prijs (bij de Gamma zijn ze duurder), geen mega kwaliteit had verwacht, wil ik toch een kleine disclaimer plaatsen; de fiets ziet er prachtig uit, maar verwacht niet te veel. Ik heb er nu 7 keer op gefietst en het stuur zit los (kan hem zo'n 10 centimeter naar boven of naar onder trekken), het zadel 'wipt' en is bij de eerste keer dat de fiets omviel beschadigd (zit een scheur in) en het schakelen gaat niet altijd even soepel. Als je dus een fiets zoekt om dagelijks 15 kilometer op naar school te fietsen zou ik dus nog even doorzoeken, maar als je voor weinig een leuke fiets wil om in je eigen dorp of stad een beetje rond te fietsen en waarbij je niet heel hard gaat huilen als hij gejat wordt is dit je fiets!

Super mooie fiets

Had mijn fiets heel snel en was makkelijk in elkaar te zetten. Mooie kleur. Ben er heel blij mee!

Goede service , vriendelijk personeel en top bezorging . Fiets was goed ingepakt . Uitpakken en fietsen maar ! Nadien werdt ik nog gebeld of alles goed was verlopen .. toppie

Snelle levering, super service en tevreden over mijn fiets!

Super snelle levering waarbij de fiets in elkaar is gezet. Ook een telefoontje van superfietsen over wat ik van de levering kon verwachten. Tijdens de levering werd de fiets afgesteld op mij en kon ik direct daarna fietsen. Top fiets!

Uitstekende kwaliteit, eenvoudig te monteren.

De levering was snel en netjes. De fiets zat goed verpakt en was zeer eenvoudig in elkaar te zetten. Geen zoeken naar schroefjes, want die zitten al op de juiste plaats. Gewoon losdraaien, spatbord plaatsen en weer vastdraaien. Binnen een half uur heb je een rijdende fiets. Voor deze prijs had ik niet zo'n hoge kwaliteit en degelijkheid verwacht. Ik ben zeer tevreden.

Fantastisch. Heel tevreden.

E-bike transportfiets Cortina gekocht voor mijn dochter, mat groen, 1499 euro. Ik zat te twijfelen, doe ik er goed aan om online te bestellen? Wordt het goed afgeleverd? Hoe is de service? Geen spijt!!Echt een aanrader. Gratis slot erbij. Klantenservice behulpzaam en pro actief. Snel geleverd. En betaling in 3 termijnen. Geen beschadiging. Fiets puntgaaf. Bezorger post. Nl die monteert niet echt professional. Wist niet waar frame nr fiets was. Ligt buiten superfietsen. Alleen voordrager laten monteren bij fietsenmaker. 17 euro. De rest, trapper, zadel, stuur zat er al aan vast.

Hoi! Wat een leuke review. Bedankt voor het delen van je ervaring. De af montage door Post NL nemen we mee! Wij wensen je dochter heel veel plezier van de fiets! Groeten, Inge Team Superfietsen

Prima fiets, tegen scherpe prijs

Wat je ziet is wat je krijgt. Snelle levering, goede communicatie.

Hoi! Bedankt voor het delen van je ervaring, mooie review en fijn dat je tevreden bent. Groeten, Inge Team Superfietsen

Fietst heerlijk tot nu toe

Fijne fiets weinig op aan te merken echt een aanrader

Hoi, Bedankt, mooie review en heel mooi cijfer :) Groeten, Inge Team Superfietsen

Volgens mij de beste fietsen zaak van Nederland

Ik heb een Victoria stadsfiets met acht versnellingen voor mijn vrouw gekocht. Deze was niet bij de winkel voorradig, desondanks werd hij toch geheel afgemonteerd binnen drie dagen geleverd. Ik zocht de schakelaar voor het licht, om het uit te doen. Die schakelaar bleek niet nodig omdat bij daglicht het lamplicht na enige tijd fietsen automatisch uit gaat. Dit kwam ik heel snel te weten. Met een telefoontje werd dat duidelijk. Omdat wij in de stad wonen vond ik een voorwiel met een simpele manier om dit zonder gereedschap te verwijderen niet zo fijn, in verband met eventuele diefstal. Na overleg met de technische kwam er heel snel een oplossing voor dit probleem.

Hoi, Bedankt voor je leuke en uitgebreide review. Hier worden wij echt heel blij van! Heel veel plezier van je fiets! Groeten, Inge Team Superfietsen

Zeer slecht

Achterrem doet het steeds niet meer ondanks dat fiets half jaar oud is. Ze willen mij niet tegemoet komen hiermee ondanks dat ik gewoon wettelijke garantie heb. Geen fiets kopen hier! Ze doen er alles aan om je te laten betalen voor reparaties die binnen de garantie tijd horen.

Hoi, Ten eerste wil ik je bedanken voor de moeite die je hebt genomen om feedback te geven. Graag wil ik ook van het moment gebruik maken en de tijd nemen om hierop te reageren. Wij hebben elkaar uitgebreid gesproken en zoals je al aangeeft in je mail is er voor gekozen om de fiets destijds zelf in elkaar te zetten, ook geef je zelf aan in je mail dat je hebt gewacht met het melden omdat je ervan uit ging dat het een montagefout zou zijn. Wij vinden het erg jammer dat je er nooit melding van hebt gemaakt zodat we je veel eerder hadden kunnen helpen. Ik heb je gevraagd om een bon of specificatie te overhandigen van de reparaties die je zegt uitgevoerd te laten hebben maar je kon/wilde deze niet met ons delen. Ook heb ik je gevraagd om beeldmateriaal die je niet wilde sturen. Wat betreft garantie heb ik je aangeboden om de fiets bij een van onze servicepunten langs te brengen zodat je rem nagekeken en afgesteld kon worden maar dit wilde je niet. Vervolgens heb ik aangeboden om de fiets op te laten halen door een transportbedrijf en de kosten voor ons te nemen mits het inderdaad een fabricagefout zou gaan maar ook dit heb je geweigerd. Tot slot heb ik aangegeven dat het absoluut geen overbodige luxe is om je fiets na te laten kijken door een erkende fietsenmaker omdat het om je remmen betreft en om je veiligheid gaat. Voor een fiets die al langer dan 6 maanden in gebruik is, is een goede servicebeurt uiterst belangrijk. Groeten Team Superfietsen

Niet helemaal tevreden

Ten eerste , bedankt voor de snelle levering. Minpunt was de montage. De ketting is los gegaan tijdens het fietsen. Ik denk dat het niet goed is ingesteld. Het was een cadeau voor mijn zoon. Helaas een teleurstelling. Jullie zijn ook niet makkelijk te bereiken. Mijn zoon had eigenlijk eerst een proefrit moeten maken voordat de monteur weg ging. Hij was ook snel vertrokken. Laat de klant eerst een proeft maken om te kijken of alles inderdaad in orde is. Zo krijg je achteraf geen rompslomp. Ik hoop nog een antwoord van jullie te krijgen want ik wil toch dat een monteur langs komt. Of anders zou ik helaas de fiets retour moeten sturen.

Hi, Bedankt voor het delen van je ervaring. Wij nemen je feedback zeker mee. Je hebt inmiddels de ketting laten repareren op onze kosten. Excuus voor het ongemak en hopelijk kan je zoon nu vele veilige kilometers maken op zijn nieuwe fiets! Groeten, Inge Team Superfietsen

Zeer goede service bij superfietsen! Bij het verzenden bleek de remklauw beschadigd, een paar telefoontjes later kwam de monteur aan huis om de fiets op te halen en dezelfde dag weer gemaakt terug te brengen. Kan dit bedrijf alleen maar van harte aanbevelen!

Hoi :) Bedankt voor het delen van je review. Fijn dat we het probleem snel hebben kunnen oplossen. Hier doen wij altijd ons best voor! Veel plezier van de fiets. Groeten, Inge Team Superfietsen

Snelle levering, aardige mensen

Op de website stond na ongeveer 8 werkdagen maar hij was er op maandag terwijl ik hem vrijdag besteld had. Paar weken later gebeld of ik tevreden was. Goede service dus!

Hoi! Bedankt voor het delen van je ervaring. Goed om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Hier doen wij het voor! Groeten, Inge Team Superfietsen

Snelle afhandeling, goede communicatie, levering en fiets

Bestelling ging vlot. Betaling ook. De fiets is door een meneer van de PostNL netjes in elkaar gezet ( afgemonteerd besteld ) En de fiets ziet er netjes uit en rijdt lekker!

Hoi, Bedankt voor het delen van je review. Top! Groeten, Inge Team Superfietsen

Prachtige fiets, snelle levering

Hele gave fiets, sterk materiaal, perfecte keuze geweest! Snelle levering, goed verpakt!!

Hi :) Bedankt voor het delen van je ervaring. Mooie review en heel mooi cijfer :) Groeten, Inge Team Superfietsen

Oplossen van retour

Ik heb contact gehad met Jeroen wat een topper is dat met het oplossen van een probleem door het verzendbedrijf.. Een dikke pluim en dikke 10 voor jullie als bedrijf

Hoi! Bedankt voor je leuke review. Ik geef je complimenten door aan mijn collega Jeroen! Groeten, Inge Team Superfietsen

Mooi product, best veel montage werk

Alles wat duidelijk behalve de standaard waar de fiets op komt te staan

Hoi, Bedankt voor het delen van je ervaring. Is het inmiddels gelukt met je standaard? Als wij nog wat voor je kunnen betekenen horen wij het heel graag! Groeten, Inge Team Superfietsen

Snelle levering en kwaliteit is prima!

Fiets werd op juiste aangegeven tijd geleverd. Was snel en eenvoudig te monteren! Wat overigens ook leuk was is dat je na een tijdje werd gebeld met de vraag of alles nog naar wens was.

Hoi, Bedankt voor je reactie en leuk om te elzen dat je de aftersales op prijs stelt. Top! Groeten, Inge Team Superfietsen

Helemaal top!!

Ik heb laatst een nieuwe fiets besteld bij Superfietsen.nl ik ben er heel blij mee. Fiets werkt goed, makkelijk om in elkaar te zetten en een hele snelle bezorging en de prijzen zijn niet heel hoog, maar je krijgt zeker wel een goed product. Ik raad iedereen zeker aan om hier een nieuwe fiets te kopen.

Hoi, Bedankt voor je mooie review en cijfer. Top! Groeten, Inge Team Superfietsen

Kan niet anders zeggen dan TOP service!!

Ik had via superfietsen voor mijn dochtertje haar verjaardag een super leuke fiets gekocht. Ik moest alleen nog de voordrager monteren dit was echter wat lastig haha maar kreeg al vrij snel reactie in het weekend via de mail met alvast wat info om het in elkaar te kunnen zetten. Toen kwam later de lamp wat voor mij lastig was (bleek dat ik iets verkeerd had gemonteerd oeps). Wederom fijn contact gehad met de klantenservice van superfietsen voor Ik het wist stond er na werktijd nog een medewerker van superfietsen de fiets voor mijn dochtertje haar verjaardag in orde te maken. Als extra verassing kreeg zij ook nog een super leuke verassing voor bij haar fiets cadeau echt kan niet anders zeggen dan dat super fietsen SUPER service leveren!!!! Kan het echt iedereen aanraden!! Toppers van super fietsen bedankt!!!! Jullie hebben mijn dochtertje super blij gemaakt!!! :D

Hi, Nogmaals dank voor de moeite die je hebt genomen om je ervaring te delen. Goed om te lezen dat je naar wens bent geholpen ondanks dat het monteren niet helemaal soepel verliep. Geweldig! Wij wensen je dochter heel veel plezier met haar fiets! Groeten, Inge Team Superfietsen

Snel, duidelijk en goed

Snelle levering, duidelijke instructie en goede kwaliteit.

Hi Timon, Bedankt voor je review! Fijn dat alles naar wens is verlopen! Groet, Inge Team Superfietsen

Snelle levering en simpel in elkaar te zetten

Prima lowbudget fiets en zeer simpel te monteren. Levering ondanks de feestdagen was ook ook goed en vlot

Hi, Wat een leuke review! Dank je wel daarvoor. Groeten Inge Team Superfietsen

Over Superfietsen.nl

Wij zijn Superfietsen, wat leuk dat je ons wat beter wilt leren kennen! Wij zijn erg trots op het feit dat onze klanten beoordelingen achterlaten. Hiervoor doen we dan ook ons uiterste best. Ons doel is om elke klant tevreden te houden. Dit doen we door ons assortiment te vullen met fietsen die een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding hebben. En natuurlijk de best mogelijke klantenservice aan te bieden! Door ons brede assortiment fietsen zit er altijd wel wat tussen voor iedereen! Omdat wij over 6 servicepunten beschikken kunnen hun hulp inschakelen. Ook als je vragen hebt over je aankoop of een fiets in het assortiment staan deze vakkundige monteurs graag voor u klaar.