Bijzonder behulpzaam

Ondanks dat het mankement aan de fiets niet meer binnen de garantietermijn viel, werd er alles aan gedaan om tot een goede oplossing te komen. Het contact was erg prettig en gemaakte afspraken werden nagekomen.

Goed!

De fiets kwam beschadigd aan door de vervoerder. Superfietsen heeft mijn klacht snel opgelost en ik ben erg tevreden! De fiets rijd heerlijk en ik ben heel blij ermee!

Klantenservice zoals het moet zijn!

Door een vergissing aan onze kant zat er een “hikje” in de bestelling. Door persoonlijke inzet van de klantenservice werd het voorbeeldig opgelost. Hoe fijn dat de zorg voor een oplossing meteen werd opgepakt. Niets dan lof dus!

Goedendag Tina, Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Leuk om te horen dat je de door ons geleverde service als positief ervaart. Veel plezier en veilige kilometers toegewenst op je nieuwe fiets! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Super fiets!!

Voldoende keuze en snelle levering en gemakkelijk te monteren. Kado voor Communie, zeer geslaagd. Super tevreden Communicant!

Beste S, Bedankt voor het plaatsen van deze leuke review, het doet ons altijd deugd om zulke recensies te mogen ontvangen. Groeten, Jeroen Team Superfietsen

uiteindelijk tevreden klant

Helaas hadden wij de pech dat er verschillende keren iets mis ging met de levering/afhaling. Diverse keren contact gehad met super fietsen. Ze proberen er alles aan te doen om ongemakken te verhelpen. Dus ze hebben goed hun best gedaan, en uiteindelijk konden we gaan genieten van de nieuwe fiets en zijn we heel tevreden klanten!

Beste Mevrouw, Heel hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaring. Ik ben erg blij dat wij u goed hebben kunnen helpen en wens u heel veel plezier met de mooie fiets. Hartelijke groeten, Inge Team Superfietsen

Snelle levering, goede service

De fiets had een lakbeschadiging op de voorvork. Om die te beschermen heb ik gevraagd of er een lakstift kon worden geleverd. Kreeg direct reactie dat die verstuurd was. En waarom een lakstift: ik heb niet de illusie dat een fiets lang zonder dit soort schades zal zijn, dus omruil zou in mijn ogen buitenproportioneel zijn. Snel en naar tevredenheid geregeld.

Beste Martijn, Bedankt voor het plaatsen van deze recensie, fijn om te mogen lezen dat je naar tevredenheid door onze klantenservice geholpen bent. Wij wensen jou veel veilige kilometers toe op je nieuwe fiets! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Wij hadden de fiets online bekeken Alleen wilde mijn zoon graag eerst een stukje fietsen voordat we een nieuwe fiets voor hem kochten we besloten naar de winkel te gaan we werden daar zeer vriendelijk ontvangen Mijn zoon heeft in de winkel een proef rondje gefietst met wat tips van de medewerker zijn we er uitgekomen en hebben we een mooie fiets gekocht voor mijn zoon Zeer tevreden met het resultaat heel erg bedankt voor alles Zeker een aanrader

Goedendag Hakan, Bedankt voor het schrijven van deze positieve recensie, mocht je ooit weer langs willen komen ben je altijd van harte welkom in onze winkel. Wij wensen jouw zoontje veel veilige kilometers toe op zijn nieuwe fiets! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Pendaal braken na 2 dagen af

*** fiets pendaal brak na 2 dagen af. Zeer hard onderuit gegaan.

Goedemorgen David, Allereerst willen wij je bedanken voor het delen van je ervaring. Naar aanleiding van je review hebben wij nagekeken of je melding hebt gemaakt van deze klacht. Wij hebben hier niks van terug kunnen vinden. Daarom hebben wij contact met je gezocht per telefoon, helaas kregen wij je niet aan de lijn. Wij hebben je een e-mail gestuurd en komen graag met je in contact om je klacht in behandeling te nemen. Wij horen graag van je, Hartelijke groeten Inge Team Superfietsen

Super fiets

Onze zoon is super blij met deze coole fiets. Degelijke mooie fiets. Wij moeten ons best doen om onze zoon bij te houden. Snelle levering!! Wij zijn erg tevreden.

Beste Janneke, Bedankt voor het plaatsen van deze leuke review, het doet ons deugt om te mogen lezen dat jouw zoontje blij is met zijn nieuwe fiets. Via deze weg willen we jouw zoontje veel veilige kilometers toewensen! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Super fietsenwinkel

Aankoop van een fiets voor onze dochter, zeer goed en op tijd geleverd en fiets helemaal in elkaar gezet. Communicatie via superfietsen gaat ook zeer correct. Kortom erg tevreden

Beste Bibian, Bedankt voor het plaatsen van deze positieve recensie. Wij wensen jouw dochter veel plezier en veilige kilometers toe op haar nieuwe fiets! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Prima e-bike voor een aantrekkelijke prijs.

Een leuke elektrische vouwfiets voor een schappelijke prijs. De levering is prima verlopen.

Hallo Rob, Bedankt voor het schrijven van deze recensie, fijn om te horen dat alles goed is verlopen! Wij wensen jou veel plezier en veilige kilometers toe op je nieuwe fiets. Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Snel en goede service

Netjes in elkaar gezet door bezorger. Duidelijke instructies voor drager te monteren op internet Een aanrader.

Goedendag Mark, Bedankt voor het delen van jouw ervaring omtrent je bestelling bij ons, fijn dat je onze instructies als duidelijk hebt ervaren. Wij wensen jou veel veilige kilometers toe op je nieuwe fiets! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Fantastische service

De fiets werd compleet gedeukt aangeleverd, door het vervoer. De pakjesdrager en spatborden zaten helemaal scheef. Ook was een kwart van de fiets niet gemonteerd zoals de lichten en de voordrager. Mijn vrouw heeft ook een fiets besteld en daar was alles wel gemonteerd. Ook miste er een voetje van de standaard. Na wat heen en weer gemail hebben we een paar keer met elkaar gebeld en medewerker Jeroen was netjes, bleef correct en to the point. Hij heeft samen met mij gewerkt aan een geweldige oplossing, namelijk een fietsenmaker in de buurt. Ik moest het bedrag boven de 40 euro wel zelf betalen, maar dat snap ik volkomen. Ik heb nu weer een perfecte fiets en als ik kon gaf ik postnl voor hun service een 1. Maar Superfietsen 5 sterren. De ene ster van Postnl trek ik van het totaal af. Bedankt Superfietsen en met name Jeroen voor de klantvriendelijke oplossing.

Beste Keimpe, Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Helaas is het in eerste instantie niet allemaal vlekkeloos verlopen met jouw bestelling bij ons. Gelukkig zijn we samen tot een passende oplossing gekomen, waarmee ik blij ben dat jij hier met tevredenheid naar terug kijkt. Heel veel veilige kilometers toegewenst op je nieuwe fiets Keimpe! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Superservice

Mijn fiets werd verbazingwekkend snel geleverd. De bezorger had lichte schade veroorzaakt tijdens het uitpakken. Dit heb ik gemeld en kreeg een keurige vergoeding terug zonder problemen. Ben erg tevreden zowel over de fiets naar zeker over de service en klantvriendelijkheid. Super!

Goedendag Richard, Bedankt voor het schrijven van deze recensie, het doet ons deugd om te mogen vernemen dat jij naar tevredenheid geholpen bent door ons. Wij wensen jou veel plezier en veilige kilometers toe op je nieuwe fiets! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Super service en degelijke fiets.

Snel geleverd. Had gekozen voor zelf monteren, had wat handige montagefilmpjes in de email toegestuurd gekregen. Fiets is van degelijke kwaliteit. De website gaf aan dat de stuurpen verstelbaar was, dit was echter niet het geval. Hier over gemaild, is gelijk aangepast op de website en mocht de fiets kosteloos retourneren. Aangezien ik tevreden was vroeg ik of ze ook een stuurstangverlengstuk te koop hadden, deze is gelijk toegestuurd zonder extra kosten. Super service!

Beste Danny, Bedankt voor het plaatsen van deze positieve recensie. Vanwege foutieve informatie die vermeld stond op onze website ( inmiddels aangepast) zijn wij samen tot deze oplossing gekomen. Ik ben blij dat je de door ons geleverde service als positief hebt ervaren. Wij wensen jou veel veilige kilometers toe op je nieuwe fiets! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Prima fiets, snel geleverd en goed te monteren.

Het bestellen ging simpel. De fiets werd snel geleverd en ik had hem vrij vlot gemonteerd. Er is weinig gereedschap nodig om dat voor elkaar te krijgen. Ik heb hem buiten gemonteerd, dus een boekje met IKEA-achtige instructies had fijn geweest. Er zat wel een link met digitale handleiding bij, maar dat is op mobiel niet zo handig, en IKEA instructies zijn duidelijker. Al met al mocht dat de pret niet drukken. Het was zo gepiept en we zijn heel blij met de fiets. Vooral de prijs/kwaliteitverhouding is goed.

Beste Robin, Bedankt voor het schrijven van deze positieve recensie. Goed om te lezen dat het gelukt is met het monteren van de fiets. Wij wensen jou veel plezier en veilige kilometers toe op jouw nieuwe fiets! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

lekkere fiets

Ik ben er blij mee ik kan nu lekker lang touren

Een Super winkel om je fiets te kopen vele modellen voor ieder wat wils en de service van deze winkel is Top!!! Mag ook wel eens gezegd worden. Groetjes Karin.

Prachtige fiets en precies zoals beschreven.

De fiets was zoals afgesproken op tijd. Hij werd in de garage geleverd en uitgepakt door de koerier. We hebben alles samen overlopen en toen was de fiets effectief van mijn dochter. Ze was blij met haar verjaardagscadeau. Super service!

Goedendag Melissa, Bedankt voor het delen van jouw ervaring omtrent je bestelling bij ons. Wij wensen jouw dochter veel veilige kilometers toe op haar nieuwe fiets! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Goede fiets en goede service

Voor de verjaardag van onze zoon een fiets besteld. Deze moesten wij nog wel zelf monteren. Geen probleem dachten wij want er was een handleiding. Toen we er toch niet helemaal uitkwamen gebeld en super geholpen. Zoon is erg blij met zijn stoere fiets! Voor ons een hele positieve ervaring en mochten we in de toekomst weer een fiets nodig hebben dan zullen we die zeker hier bestellen.

Goedendag Marcella, Bedankt voor het plaatsen van deze leuke recensie, wij kijken er nu al uit om jou te mogen assisteren mocht je ooit nog iets willen bestellen bij ons! Wij wensen jouw zoontje veel veilige kilometers toe op zijn nieuwe fiets. Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Fantastisch snelle levering!

Na een hele slechte ervaring met een andere website waar we een fiets kochten en betaalde maar die nooit geleverd werd, moesten we toch nog snel ergens anders een fiets kopen voor onze jarige zoon. Een beetje sceptisch na onze vorige ervaring kwamen we al zoekende bij superfietsen.nl uit en zagen de fiets van zoon zijn dromen. We bestelden de fiets en kregen gelijk al een mail over de voortgang van onze bestelling, daarna volgde er nog mails over de verzending en zo konden we de fiets goed volgen, heel fijn! Woensdagavond besteld, vrijdagochtend (de dag van zijn verjaardag) werd de fiets al geleverd! Kind heeft een top verjaardag gehad, zijn fiets is prachtig en fietst fantastisch! Bedankt voor deze fijne ervaring op superfietsen.nl Jullie hebben ons vertrouwen in online shoppen weer een beetje versterkt.

Beste Natasja, Bedankt voor het schrijven van deze leuke recensie en tegelijkertijd jammer om te vernemen dat jij een slechte ervaring hebt opgelopen met het bestellen van een fiets bij een andere webshop. Wij wensen jouw zoon heel veel plezier en veilige kilometers toe op zijn nieuwe fiets! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Waardeloos

Achteraf betalen ten zeerste af te raden hier. Vergeet je een termijn, gaat het naar ACCS incassobureau. Lees hier maar eens recensies over, die maken je financieel kapot. Superfietsen geeft geen gehoor meer zodra je hier zit en ACCS eist zoveel van je, zelfs als je het niet kan betalen. Ze zetten je zonder geld neer en zijn totaal niet menselijk!

Beste J. Hilverts, Bedankt voor uw review. Wat vinden wij dit vervelend om te lezen. Helaas zijn de afspraken die u maakt met de betaalaanbieder waarmee u de fiets aanschaft geen afspraken waar wij invloed op hebben. U kunt natuurlijk altijd contact opnemen met de betaalbieder die u heeft gekozen. Hartelijke groeten, Inge Team Superfietsen

Zo fijn als alle afspraken worden nagekomen

Het online kopen van een fiets kent natuurlijk risico's, maar ik kan iedereen die overweegt om online een fiets te kopen, van harte aanbevelen dit te doen bij Superfietsen.nl. Wij kochten een nieuwe fiets voor onze dochter. De fiets werd volgens afspraak bezorgd (en bij aflevering rijklaar gemaakt, zadel en stuur op juiste hoogte). Geweldige service. Ook de communicatie via de mail verliep uitstekend. We wisten precies wat de status van de bestelling en leverdatum (en -tijd) was. Na aankoop werd er door superfietsen weer contact opgenomen om te vragen of alles bevallen was en/of er vragen waren. Nee, eerlijk is eerlijk ... mocht je overwegen om online een fiets te kopen, is dit echt een aanrader. 5/5 sterren!

Beste Fred, Bedankt voor het plaatsen van deze positieve recensie, het doet ons goed om te mogen vernemen dat jij met tevredenheid terug kijkt op je bestelling bij ons. Wij wensen jouw dochter veel plezier en veilige kilometers toe op haar nieuwe fiets! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Geweldige service

Het is een mooie fiets, een onderdeel ging na een tijdje stuk, ik kreeg direct een nieuwe opgestuurd! Binnen twee dagen was alles opgelost. Dankjewel!

Hallo Mathijs, Bedankt voor het delen van jouw ervaring omtrent je aankoop bij ons. Het doet ons altijd deugd om zulke leuke reviews terug te mogen lezen. Veel plezier en veilige kilometers toegewenst op je nieuwe fiets! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Mooie fiets met super goede service!

Ik kreeg mijn fiets binnen en het leek allemaal goed. Daarna bleek er een onderdeel te veel op te zitten en ging hij doortrappen. We moesten noodgedwongen meteen naar de fietsenmaker. Mijn fiets werd gemaakt en nam contact op met de klantenservice. Ik kreeg meteen een kaartje + bol.com bon thuis met excuses, echt super netjes! Daarna kreeg ik een mailtje en werd ook mijn fietsenmaker kosten vergoed. Ontzettend goed geregeld, vriendelijke service, echt top!

Hallo Daisy, Bedankt voor het schrijven van deze recensie. Helaas komt het wel is voor dat er een fiets met een mankement geleverd word, gelukkig ben jij naar tevredenheid geholpen door onze klantenservice. Wij wensen jou veel veilige kilometers toe op je nieuwe fiets! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Over Superfietsen.nl

Wij zijn Superfietsen, wat leuk dat je ons wat beter wilt leren kennen! Wij zijn erg trots op het feit dat onze klanten beoordelingen achterlaten. Hiervoor doen we dan ook ons uiterste best. Ons doel is om elke klant tevreden te houden. Dit doen we door ons assortiment te vullen met fietsen die een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding hebben. En natuurlijk de best mogelijke klantenservice aan te bieden! Door ons brede assortiment fietsen zit er altijd wel wat tussen voor iedereen! Omdat wij over 6 servicepunten beschikken kunnen hun hulp inschakelen. Ook als je vragen hebt over je aankoop of een fiets in het assortiment staan deze vakkundige monteurs graag voor u klaar.