heel slecht

koop en fiets van ** euro voor me nichtje dr verjaardag op de dag dat de fiets word geleverd is die flink beschadigd in de doos foto s alles gestuurd na ze komen ze met en oplossing om en lakstift te sturen maar heb zelf al ** euro kosten gehad om de fiets te laten ophalen door en fietsenwinkel en terug te laten brengen doen ze niks mee en zeker niet klantvriendelijk nu gaat het via de rechter gezellig wand ze hebben geen poot om op te staan met het bewijs wat ik zwart op wit heb van de klantenservice

Goed product en snelle levering

De fiets snel en in goede staat ontvangen. Fijn dat je de keuze hebt om rijklaar te leveren. Fijne fiets en fietst super!

Ruime keuze aan fietsen jong tot oud, snelle levering mijn fiets was oud en niet meer te reparen voor een leuke prijs vonden we een mooie nieuwe binnen een paar dagen al in huis.

Mij zoon is heel tevreden met zijn fiets heel blij. Fiets is mooi en stoer. Mij zoon Jermain hadden maanden lang voor een fiets gevraagd en door financieel kon ik zijn wens niet waar maken. Prachtig fiets .

Een rot fiets

Een rot fiets alles valt er vanaf of het gaat kapot

Beste Zeneb, Bedankt voor het delen van uw ervaringen met ons. Wat jammer dat u niet tevreden bent met de fiets. Wij staan garant voor onze fietsen. Ik zie dat u dit verder niet heeft gemeld bij ons, dit kunt u gerust nog doen via onderstaand link naar het klachtenformulier, zo kunnen wij met u meedenken aan een passende oplossing. Op dit moment weet ik helaas niet meer dan wat u schrijft. Ik zie u melding graag tegemoet via onderstaand link: https://www.superfietsen.nl/service/klachtenformulier/ Met vriendelijke groeten, Halime Superfietsen

Vlot geleverde fietsklare fiets

Een mooie Cortina Common N8 kunnen kopen! Keurig afgeleverd volgens afspraak en een blije zoon als bonus. Goede prijs, prettig geholpen via telefoon ook.

Hoi, Dank voor je review en fijn om te horen dat je onze benadering en behandeling als positief hebt ervaren, daar gaan we voor! Heel veel fietsplezier en veilige kilometers toegewenst. Groetjes, Halime Superfietsen

Fiets beschadigt

En komen het retour op hallen via Dhl dus is zeer goed afgewikeld Goede service

Beste Emmy, Bedankt voor uw review! Fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Zeker ook bij schade moeten we er voor de klant zijn, we blijven ons best doen en willen de lijntjes graag persoonlijk en kort houden in ons streven naar tevreden klanten. Groeten, Halime Superfietsen

Perfect product

Alles in een doos meegekregen. Online een duidelijk instructie van inelkaar zetten. Het is nu fietsen maar:)

Hoi Sollange, Dankjewel voor deze review en top cijfer! Heel fijn om te vernemen dat je tevreden bent met jouw aankoop. Fiets veilig en met veel plezier! Groeten, Halime Superfietsen

Supernetjes in het hele proces

Ik ben zeer tevreden over Superfietsen. Vanaf het moment dat ik de site bezocht, de vragen tot en met het afleveren van de fiets. Supersnelle bezorging. Zeer netjes verpakt. Ik had ervoor gekozen om het zelf in elkaar te zetten. Met een klein beetje hulp, was dit prima te doen. Het meeste was al klaar!

Hoi Marianne, Bedankt voor deze review! Fijn dat je van begin af aan erg tevreden bent met Superfietsen. Dit horen wij uiteraard heel graag terug. De snelle levering en het afmonteren is gelukkig ook naar wens verlopen. Ik wens jou veel fietsplezier en veilige kilometers toe. Groeten, Halime Superfietsen

Mooi assortiment en zeker ook goede prijzen. Ik maakte mij wel een beetje zorgen over het in elkaar zetten met de versnellingen enz. maar gelukkig heeft mijn schoonvader er veel verstand van en is het helemaal goed gekomen. Goed advies gekregen met betrekking tot combinatie fiets en fietsstoeltje. Fiets zelf ziet er stevig uit en fietst lekker. Al flink wat aanbevelingen uitgedeeld in mijn omgeving en mijn man heeft intussen ook zijn fiets van hier.

Hoi Ashley, Bedankt voor jouw mooie review. Fijn dat het is gelukt met het afmonteren en dat je voldoende hebt gehad aan de informatie van mijn collega's betreft een fietsstoeltje. Wij zijn erg blij dat je zo tevreden bent, daar doen wij het uiteraard voor! Fiets veilig en met plezier! Groeten, Halime Superfietsen

ik ben heel blij

Ik ben erg tevreden, ik was op zoek naar een elektrische fiets voor uitstapjes, niet duur maar goed. En ik vond hem op Superbikes. En ik ben heel blij

Hallo, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat fijn dat je bij Superfietsen bent geslaagd met een elektrische fiets waar je tevreden over bent. Ik wens jou veilige en plezierige kilometers toe. Groeten, Halime Superfietsen

Super fiets maakt zijn beloftes waar

De fiets kwam keurig op tijd en goed verpakt aan we hadden de fiets besteld voor onze kleinzoon,de fel groene altec Nevada zeer te vreden over de fiets,kleinzoon blij wij ook de achter en voor rem was nog even een dingetje om in te stellen om de remblokjes goed te krijgen er zitten veertjes in als je dat niet weet zit je te tobben,in eens had mijn man het door en onze kleinzoon fietst veilig en dol gelukkig op zijn gloed nieuwe fiets van super fiets zeer voordelig en stevig materiaal voor ons echte aanrader!

Hoi Ton, Bedankt voor jouw mooie review. Wij zijn erg blij dat jij en jouw kleinzoon zo tevreden zijn, daar doen wij het uiteraard voor! Heel erg veel fietsplezier en veilige kilometers namens Superfietsen. Groetjes, Halime Superfietsen

Goede service top product

Bestellen ging vlot en gemakkelijk. DHL had onze fiets achter gehouden en wel getekend met een valse naam. Na een telefoontje werd dit door superfietsen gelijk opgepakt en de volgende dag had ik de fiets van mijn zoon al in huis. Tijdens montage brak het achter spatbord maar hier werd ook niet moeilijk over gedaan en direct een nieuwe opgestuurd. Kan niet anders zeggen dan top service. Wat betreft de fiets. Super prijs kwaliteit en een grote glimlach op het gezicht van mijn zoontje.

Hoi Kevin, Hartelijk dank voor deze review en top cijfer! Fijn dat het allemaal goed is gekomen met de levering van de fiets, de spatbord en dat jouw zoon blij is met zijn fiets. Ik wens hem dan ook vele veilige en plezierige ritjes toe. Groeten, Halime Superfietsen

Top fiets

Mooie fiets voor dat geld snel geleverd makkelijk in elkaar gezet dus echt een top fiets

Hoi Yoice, Wat fijn om te vernemen dat je tevreden bent met de fiets. Bedankt voor het delen en veel fietsplezier toegewenst! Groeten, Halime, Superfietsen

Een prima fiets voor de prijs van een gebruikte.

In mijn zoektocht naar een gebruikte fiets heb ik toch ook maar eens gekeken wat er nieuw te krijgen is voor rond de €300,-. Daarbij vond ik een tweede kans Altec Marquant op superfietsen.nl voor minder dan dat bedrag. Volgens de beschrijving konden er lichte beschadigingen op zitten, maar anders dan een wat stoffige en licht beschadigde doos heb ik niets kunnen vinden aan de fiets zelf. Aan de details is te merken dat het geen A-merk is, maar met wat extra aandacht bij het afmonteren was dat allemaal op te lossen. Ik ben erg tevreden met m’n Altec. Hij fietst heerlijk.

Beste Niels, Bedankt voor de tijd en moeite die je hebt genomen om je ervaringen met ons en anderen te delen. Dit waarderen wij enorm! Fijn dat je tevreden bent met jouw Altec. Ik ben wel erg benieuwd wat wij anders kunnen doen voor een mooie 9 of 10? Veel fietsplezier en veilige kilometers toegewenst. Groeten, Halime Superfietsen

Superfeest super

Super snelle levering en ben erg blij met me fiets

Hoi Patricia, Dank voor jouw positieve review. Fijn dat je tevreden bent met de snelle levering en de fiets. We blijven ons best doen, het voor onze klanten goed te doen en door de terugkoppeling kunnen we ons blijven verbeteren. Groeten, Halime Superfietsen

Super blij

Fiets als een koningin kleur is mooie

Dank voor je review Zorida! We houden van tevreden klanten en doen er alles aan dat te bewerkstelligen. Veel fietsplezier en veilige kilometers toegewenst. Groeten, Halime Superfietsen

Plezier!!

Ik heb recent een transporter gekocht via Superfietsen. De klantenservice is heel vriendelijk en snel. De fiets kreeg ik binnen 5 werkdagen en het is een mooie, stevige en fijne fiets. Heb plezier gemaakt met de buren om de laatste dingen in elkaar te zetten en het is even wennen, als je andere fietsen bent gewend. Maar ik kijk er naar uit om de komende jaren met heel veel plezier met deze fiets te fietsen!

Hoi Sharon, Bedankt voor je review, dit spoort ons weer aan om zo door te gaan! Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met de snelle levering en de fiets. Leuk om te lezen dat het met de buren samen is gelukt om de fiets verder te monteren. Ik hoop dat je veilig en lang fietsplezier hebt met jouw nieuwe transportfiets. Met de sportieve groeten, Halime Superfietsen

Verkeerde fiets bezorgt maar top geregeld!

Helaas kreeg ik de verkeerde fiets bezorgd. Gelukkig is dit goed en snel opgelost! In 6 dagen kreeg ik de juiste fiets bezorgd. Mooie fiets voor een mooie prijs!

Beste Nathalie, Dank voor je review, we doen ook bij verkeerde bezorging ons best voor de relatie uiteraard, juist dan kunnen we onze meerwaarde laten zien! Namens Superfietsen heel veel fietsplezier en veilige kilometers toegewenst. Groeten, Halime Superfietsen

Top fiets en snelle verzending

De website is duidelijk en overzichtelijk, de bestelling is eenvoudig. De kinderfiets werd snel geleverd en was makkelijk in elkaar te zetten. Er ontbrak wel een instructiehandleiding, maar met een beetje logisch nadenken kun je zo'n fiets eigenlijk vanzelf in elkaar zetten.

Hoi Pieter, Bedankt voor je feedback hier zijn we blij mee. Fijn dat de fiets snel geleverd is en dat het gelukt is met monteren zelfs zonder handleiding. Wij sturen altijd online een handleiding toe, kan het zijn dat deze tussen uw spam mailtjes is beland? In ieder geval veel plezierige ritjes toegewenst voor de kleine. Groeten, Halime Superfietsen

Snel en efficiënt geregeld

Fiets keurig op tijd afgeleverd verder prima service en zeer goede kwaliteit.

Ravi, Hartelijk dank voor je positieve review daar doen we het voor, tevreden klanten is ons streven! Heel veel fietsplezier en veilige kilometers toegewenst. Met de sportieve groeten, Halime Superfietsen

Keurige en snelle aflevering en het product komt overeen met de advertentie.

Makkelijk om de fiets te monteren. Alles past perfect.

Hoi Oskar, Dank voor de positieve review. Fijn dat je tevreden bent met onze dienstverlening, daar doen we het voor. Goed om te horen dat het goed gelukt is met monteren. Heel veel fietsplezier en veilige kilometers toegewenst. Groeten, Halime Superfietsen

Fijne fietsen voor een goede prijs

Snel geleverd, goede communicatie en mooie fietsen

Hoi Alexandra, Bedankt voor deze review en top cijfer! Wij zijn erg blij dat u zo tevreden bent, daar doen wij het uiteraard voor! Heel erg veel fietsplezier en veilige kilometers namens Superfietsen. Groetjes, Halime Superfietsen

Hele fijne knappe fiets voor een eerlijke prijs. Snelle en goede bezorging en service. Mijn dochter gaat hier hele hippe fijne veilige kilometers op fietsen.

Hoi Saskia, Wat fijn om te vernemen dat je tevreden bent met de fiets en de snelle bezorging. Bedankt voor het delen en veel fietsplezier toegewenst voor jouw dochter! Groeten, Halime Superfietsen

Snel en netjes

Je hoeft weinig meer zelf aan de fiets te doen, en snelle levering. M’n zoon is erg blij ermee

Hallo Karine, Dankjewel voor deze review. Fijn dat de fiets snel en netjes is geleverd. Ik wens jouw zoon nog veel fietsplezier en veilige kilometers toe. Groetjes, Halime Superfietsen

Over Superfietsen.nl

Wij zijn Superfietsen, wat leuk dat je ons wat beter wilt leren kennen! Wij zijn erg trots op het feit dat onze klanten beoordelingen achterlaten. Hiervoor doen we dan ook ons uiterste best. Ons doel is om elke klant tevreden te houden. Dit doen we door ons assortiment te vullen met fietsen die een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding hebben. En natuurlijk de best mogelijke klantenservice aan te bieden! Door ons brede assortiment fietsen zit er altijd wel wat tussen voor iedereen! Omdat wij over 6 servicepunten beschikken kunnen hun hulp inschakelen. Ook als je vragen hebt over je aankoop of een fiets in het assortiment staan deze vakkundige monteurs graag voor u klaar.