Filters

7

mountainbike plus onderdelen

tijdje geleden mountainbike gekocht dat netjes is bezorgt de bezorger heeft alles afgestelt wat belooft is.ik heb later nog losse onderdelen gekocht wat op die mountainbike pas. behalven de slot wat helaas niet er op kan, heb contact opgenomen, werd netjes geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie fiets , fijne service

Fiets online gekocht. Waar de levering vanuit postNL nogal stroef was, hielp de klantenservice om het te regelen. De fiets is top, redelijk makkelijk in elkaar te zetten. Helaas miste de snelbinders maar ook die worden meteen nagestuurd! Mochten we in de toekomst weer een fiets nodig hebben zouden we hier zeker weer bestellen!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Anouk, Bedankt voor je positieve feedback! We vinden het vervelend dat de levering via PostNL wat stroef verliep, maar het is goed om te horen dat onze klantenservice je hierbij heeft kunnen helpen. Het is geweldig dat de fiets aan je verwachtingen voldoet en dat je hem redelijk makkelijk in elkaar kon zetten. Onze excuses voor de ontbrekende snelbinders, maar deze komen jou kant op. We kijken ernaar uit je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn voor je volgende fiets! 🚲✨ Met de sportieve groeten, Team Superfietsen

10

Super en betrouwbaar bedrijf

Wij waren niet zo van online fiets kopen omdat dat eerder mis is gegaan helaas dus via klarna toch nog een geprobeerd. maar bij superfietsen.nl is alles volgens afspraak gegaan echt super blij mee, bij het in elkaar zetten bleek iets mis te zijn gegaan met een batterij(gesmolten in het achterlicht) na een mail te hebben gestuurd werdt dit binnen 12 uur beantwoord en gelijk opgelost door een nieuwe op te sturen. wat een super service. wij gaan hier zeker weer bestellen in de toekomst.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Stephan, Bedankt voor deze mooie review! We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en dat we het probleem met de achterlicht snel voor je hebben kunnen oplossen. Heel veel fietsplezier toegewenst. Met de sportieve groeten, Team Superfietsen

10

Problemen voorspoedig en snel opgelost

Nadat de fiets aanvankelijk zoek was is de fiets alsnog zeer snel geleverd. Een heel erg attente en transparant communicerende Klantenservice. Voor mij een top functionerende klantenservice en website.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Ger, Hartelijk dank voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat alles voorspoedig en snel is opgelost. Ons team streeft er altijd naar om een transparante service te bieden, en het is fijn om te weten dat dit gewaardeerd wordt. We hopen dat je veel plezier beleeft met je nieuwe fiets! Met de sportieve groeten, Team Superfietsen

1

Schandalige ervaring met Superfietsen.nl

Koop hier nooit een fiets!! Ik ben 400 euro lichter en heb geen fiets, want die is al total loss. Binnen 3 weken de hele ketting + tandwielen naar de filistijnen. Achterspatbord en standaard waren ook verkeerd gemonteerd waardoor alles al beschadigd was bij levering. En een oplossing? Nee, die bieden ze niet. Na het kopen van een gloednieuwe fiets, verwacht je een product van kwaliteit en een bijbehorende service. Helaas bleek niets minder waar. Allereerst, de fiets was allesbehalve '100% rijklaar', zoals geadverteerd. Bijna direct viel de ketting eraf, wat overduidelijk een montagefout was. Na dit probleem gemeld te hebben, kreeg ik een vage instructie om naar het servicepunt in Haarlem te gaan, 40km verderop voor mij.. hoe dan? Ze doen alsof ze een oplossing bieden maar uiteindelijk zadelen ze je op met zoveel werk, dat mensen ervan afzien. Kortom: er wordt GEEN oplossing geboden. Besteed je geld slimmer dan ik heb gedaan, en zoek een andere winkel!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Max, Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met onze service. We hebben je eerst naar ons servicepunt verwezen, maar je koos voor een lokale fietsenmaker en wilde geen vergoeding. Dit loste het probleem helaas niet op, wat precies de reden is dat we klanten naar ons servicepunt doorverwijzen. We hebben afgesproken de fiets retour te halen en stuurden je afhaalinstructies. Hierop kregen we drie weken geen reactie. Uiteindelijk wilde je dat we de fiets in Amsterdam ophaalden, maar zonder verpakking en persoonlijke afgifte was dit niet mogelijk. Je gaf aan dat je zelf zou bepalen wanneer de fiets retour kwam, maar dit is nooit afgesproken. We willen je nog steeds graag helpen. De fiets moet verpakt en persoonlijk afgegeven worden aan PostNL. We begrijpen dat dit niet ideaal is voor jou, maar we streven ernaar een passende oplossing te vinden. We blijven graag in contact om dit te bespreken. Met vriendelijke groeten, Team Superfietsen

10

Super service

Nadat een bestelling bij een andere webshop werd geannuleerd heeft Superfietsen.nl me enorm fijn geholpen: Ik had een fiets besteld voor de verjaardag van mijn dochter, welke dus niet meer op tijd kwam. Superfietsen.nl bood me aan een uitzondering te maken waarbij zij de volgende dag nog konden leveren waardoor mijn dochter alsnog op tijd haar verjaardagscadeau had. Blij kind dus blije moeder hier! De fiets was zoals beschreven en prima zelf (zelfs door mijn twee pubers met een beetje hulp) te monteren.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Nadia, Wat een fantastische review! Hartelijk dank voor het delen van jouw positieve ervaring . We zijn ontzettend blij om te horen dat we hebben kunnen bijdragen aan een geslaagde verjaardag voor jouw dochter. Onze missie is om onze klanten altijd de best mogelijke service te bieden, en we zijn verheugd dat we hierin zijn geslaagd. Wij wensen je dochter veilige en plezierige kilometers toe! Met de sportieve groeten, Team Superfietsen

10

Fijne winkel en service

Een paar maanden geleden een nieuwe fiets gekocht bij de vestiging in Rotterdam. Erg behulpzame, kundige en vriendelijke verkoper. Vandaag de werkplaats bezocht omdat ik een lekke band had. Ook hier weer fijn en snel geholpen. Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Marjan, Bedankt voor deze positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service in Rotterdam. Veilige kilometers en veel fietsplezier! Met de sportieve groeten, Team Superfietsen

10

Snelle levering en goede service.

Online den Altec old Dutch fiets gekocht waar na montage een beschadigd spatbord op bleek te zitten. Na montage van de fiets kan je hier niet meer over bellen/mailen. Toch een uitzondering gemaakt en binnen een dag een nieuw spatbord in huis! Goede service en een prima fiets .

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi René, Bedankt voor je positieve review! Onze excuses voor het beschadigde spatbord, maar fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Wij wensen je veilige kilometers toe! Met de sportieve groeten, Team Superfietsen

10

Klantvriendelijk en attent!

Ik vond het heel fijn dat mijn verkeerde bestelling op tijd gewijzigd kon worden. Dochter is tevreden met haar nieuwe fiets. Daarnaast nog een leuke kaart ontvangen met een leuke sleutelhanger erbij, top top top!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Do, Bedankt voor je positieve feedback! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de service en dat je dochter blij is met haar nieuwe fiets. We doen ons best om iedereen goed te helpen, en het is geweldig om te weten dat dit gelukt is. Veel fietsplezier toegewenst voor jouw dochter. Met de sportieve groeten, Team Superfietsen

9

Super !

We hebben een poos gewacht tot de gewenste fiets weer leverbaar was. De bestelling is vlot verwerkt, de fiets is netjes in de doos bezorgd door Post NL. Alles compleet. We zijn zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Monique, Hartelijk dank voor deze review! Het is fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn met jullie nieuwe fiets en de service die jullie hebben ervaren. We streven ernaar om de bestellingen zo vlot mogelijk te verwerken en te leveren, het doet ons goed om te horen dat alles compleet en naar wens was. Veel fietsplezier toegewenst! Met de sportieve groeten, Team Superfietsen

10

Geweldig!!

Ik raad deze website "Superfietsen" zeker aan. Ik had wat problemen na mijn bezorging met mijn fiets de dag erna gelijk gebeld naar de webwinkel en werd al snel geholpen , vervolgens mocht ik langs komen bij hun winkel "superfietsen" om mijn fiets te laten controleren er bleek dat er wat dingen aan de fiets niet helemaal correct in elkaar is gezet " Door postnl" En de winkel heeft mijn fiets weer netjes voor mij in elkaar gezet en als compensatie heb ik bij me nieuwe fiets ook nog is een mandje gekregen die er ook nog is netjes op vast op werd gezet! ☺️ De collega's zijn behulpzaam en denken met je mee in oplossingen en tonen empathie naar hun klanten. Zeker voor herhaling vatbaar "Ga zo door"! Groetjes Roosa

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Roosa, Bedankt voor je fantastische review en aanbeveling van Superfietsen! We vinden het geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze service. Het spijt ons dat je aanvankelijk wat problemen had met de montage van je fiets, maar we zijn blij dat we het snel en naar tevredenheid hebben kunnen oplossen We blijven ons best doen om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Veilige kilometers toegewenst namens, Team Superfietsen

10

Top!

Fiets besteld en een 24uurs label aangemaakt zodat ik hem op tijd zou krijgen voor de verjaardag van mijn zoon. Achteraf nog een verjaardagskaart ontvangen met een sleutelhanger. Top service!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Mary, Dank je wel voor jouw positieve review en waardering voor onze service! We zijn blij dat we hebben kunnen bijdragen aan een geslaagde verjaardag voor jouw zoon. Wij wensen hem plezierige ritten toe. Met de sportieve groeten, Team Superfietsen

2

Open wond met defecte fiets

De fiets binnen gekregen was deze al beschadigd Dit hebben we laten zijn, maar toen de fiets het ineens opgaf en doortrapte kreeg ik de trapper tegen de been met als gevolg open wond waar ik al een maand mee zit! Na contact kreeg ik te horen ga maar met het onderdeel na de fietsen maker! Nou die ziet je al aankomen met een nieuwe fiets en een los kapot onderdeel.Dit gaat wel erg ver dus maar andere stappen ondernemen. Zeer slechte zaak

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedendag, Bedankt voor je reactie. We begrijpen dat je teleurgesteld bent en bieden nogmaals onze excuses aan voor het ongemak. Zoals besproken, hebben we eerst aangeboden om het onderdeel bij een plaatselijke fietsenmaker te laten vervangen. Toen je aangaf een andere fiets te willen, zijn we hiermee akkoord gegaan en heb je inmiddels een nieuwe fiets ontvangen. We hopen dat deze nieuwe fiets beter aan je verwachtingen voldoet en dat je er veel plezier van zult hebben. Mocht je nog verdere vragen of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groeten, Team Superfietsen

10

Super!

Voor de 2de keer hier een fiets besteld en weer super tevreden! Snelle levering en super service!. Fiets makkelijk in elkaar te zetten, en op de site zeer duidelijke filmpjes.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Alexandra, Bedankt voor deze mooie review! Wat geweldig om te horen dat je opnieuw zo tevreden bent met je aankoop en de service! We zijn blij dat we je weer van dienst konden zijn en dat de levering vlot verliep. Veel fietsplezier en veilige kilometers toegewenst. Met de sportieve groeten, Team Superfietsen

10

Vriendelijk en servicegericht

PostNL kon de fiets niet leveren op de oorspronkelijke bezorgdag. Ik kreeg een bericht dat het de volgende dag bezorgd zou worden terwijl ik niet thuis was. Ik had hun netjes bericht dat de volgende dag niet zou lukken en vroeg om een andere dag. Ik kreeg daarop geen reactie. De volgende dag stonden ze toch voor mijn deur. Geeft postnl aan dat ik 49 euro moet betalen omdat ik niet thuis was! Gebeld met superfietsen. Ze pakten dit direct op, waren erg vriendelijk en hebben er direct voor gezorgd dat die kosten niet voor mij waren. De fiets is uiteindelijk geleverd op een dag die ik kon aangeven. Mooie fiets, mijn zoon is er blij mee! Bedankt voor de goede en vriendelijke service superfietsen!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons dat je problemen had met de bezorging. We willen je bedanken voor het contact opnemen met ons team en het ons laten weten van de situatie. Het is fijn om te horen dat we het probleem met de kosten snel hebben kunnen oplossen en dat de fiets uiteindelijk op een geschikte dag kon worden geleverd. We streven ernaar om onze klanten een goede en vriendelijke service te bieden, en we waarderen het dat je dit hebt opgemerkt. We hopen dat je zoon veel plezier beleeft aan zijn nieuwe fiets! Met de sportieve groeten, Team Superfietsen

2

Fiets met ontwerpfouten, slechte service

betreft: Altec Comfort E-bike Vouwfiets 20 inch 7v Ontwerpfouten: fietsframe steunt in gevouwen toestand af op scharnierframe waardoor kabels klem kunnen raken. Framehelften zijn in gevouwen toestand van de fiets niet bij elkaar te houden, waardoor deze uit elkaar vallen bij optillen. Dit is gevaarlijk bij gebruik in het openbaar vervoer. Voorframe frame botst in ingeklapte toestand tegen de crank van de linker trapper, waardoor de lak van het frame beschadigt. Service: bij een servicepunt in mijn omgeving geweest om er naar te laten kijken. Fietsenmaker heeft er nauwelijks naar gekeken, waardoor ik genoodzaakt was naar de fietsenwinkel van Superfietsen in Delft te gaan. Fietsenmaker aldaar was het eens met mijn klachten. Samen naar een redelijke oplossing gezocht. Dit is wat lapwerk geworden. Deze coulance van kant werd echter niet gewaardeerd in de zin van een korting o.d. De klantenservice gaat niet serieus op de klachten in en ik heb de indruk dat ze ook niet goed navraag hebben gedaan bij de fietsenmaker waar de fiets ter beoordeling is geweest. (Review geschreven namens mijn dochter i.v.m. akkoordverklaring als gewezen klant).

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Jan, Bedankt voor deze feedback. Wat jammer dat je teleurgesteld bent in onze service. We hebben echter ons uiterste best gedaan om je te helpen en alles voor je uitgezocht. We hebben ook contact gehad met het servicepunt waar je bent geweest om de situatie te begrijpen. De winkel in Delft heeft het mankement van de afvallende ketting voor je verholpen, en volgens hen zou er na die reparatie geen verdere problemen met de fiets mogen zijn. Wat betreft de opties die je mist en waarvan wij nooit hebben aangegeven dat ze op deze fiets zitten, begrijpen we je teleurstelling. We geven bij elke fiets duidelijk aan wat de specificaties zijn en welke functies wel en niet aanwezig zijn. We streven naar transparantie en open communicatie over onze producten. Als je vanwege deze verwarring de fiets wilt retourneren, is dat uiteraard mogelijk. Het spijt ons dat jouw verwachtingen hoger bleken te zijn dan wat we aanbieden, en we zullen jouw feedback gebruiken om onze communicatie verder te verbeteren. Met de sportieve groeten, Team Superfietsen

7

Goede service

Ik heb online een stevige fiets besteld. Ik miste alleen de handleiding bij het pakket zelf, de algemene handleiding was wel online te vinden. Ik wilde achteraf een montageset kopen, echter was deze niet in de winkel te verkrijgen. Dit had ik online besteld, echter zat de set uiteindelijk niet bij de bestelling. Gemaild met de vraag om deze alsnog op te sturen en dit was gelukkig snel geregeld. Tevens nog een excuuskaart ontvangen. Goede service!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Yasmina, Dank je wel voor je review en feedback. We begrijpen dat het ontbreken van een fysieke handleiding bij het pakket wat verwarring kan veroorzaken. Fijn om te horen dat je deze online hebt kunnen vinden zoals vermeld in onze orderbevestiging. Wat betreft de montageset, het klopt dat deze niet automatisch wordt meegeleverd. We zijn blij dat we dit snel voor je hebben kunnen oplossen toen je deze later hebt besteld. We zullen intern bekijken hoe we dit proces duidelijker kunnen communiceren op onze website, zodat toekomstige bestellingen soepeler verlopen. Wij wensen je veel fietsplezier en veilige kilometers toe. Groeten, Team Superfietsen

2

Komen hun afspraken niet na

Op de website staat dat de fiets op voorraad is en binnen 3-5 werkdagen geleverd wordt. De fiets wordt pas na 13 werkdagen geleverd. Ook 2x de belofte dat de fiets komt met een leverdatum worden niet nagekomen. Pas de derde leverdatum komt de fiets. De fiets blijkt helemaal niet op voorraad te zijn geweest maar nog op bij de leverancier. Helaas zeer slechte service.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Thijs, Bedankt voor het delen van jouw ervaring en onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. We begrijpen dat het teleurstellend is wanneer een product niet op tijd wordt geleverd, vooral als dit gepaard gaat met onverwachte vertragingen bij de leverancier. We willen benadrukken dat we ons best hebben gedaan om de situatie zo snel mogelijk op te lossen door de fiets binnen 24 uur te leveren en zelfs een uitzondering te maken voor een levering op zaterdag. Het spijt ons echter te horen dat de fiets niet aan de verwachtingen voldeed vanwege de maat. We zullen het bedrag voor de fiets crediteren zoals beloofd en hopen dat we jou in de toekomst beter van dienst kunnen zijn. Nogmaals onze excuses voor de omstandigheden en bedankt voor jouw begrip. Met vriendelijke groeten, Team Superfietsen

8

Super service

Waren twee onderdelen niet goed van mijn nieuwe (mooie) fiets, crown). Nadat dit per e-mail gemeld te hebben, had ik binnen 2 dagen de nieuwe onderdelen !

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Judith, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en dat we snel nieuwe onderdelen voor je fiets hebben kunnen leveren. Als je in de toekomst nog vragen hebt of hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Vriendelijke groeten, Team Superfietsen

10

Goede fiets en hele goede aftersales

Voor onze zoon hebben we een stoere jongensfiets gekocht. Een prima fiets! De voorlamp werkte niet goed en ik kreeg zonder problemen een nieuwe toegestuurd. Daarnaast heeft onze zoon op zijn verjaardag een kaart gehad met een sleutelhanger, erg leuk!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Gerard, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat de fiets goed bevalt en dat we je snel en zonder problemen konden helpen met de voorlamp. En wat leuk om te horen dat je zoon blij was met de kaart en sleutelhanger op zijn verjaardag! We staan altijd voor je klaar voor goede service, ook na de aankoop. Veel plezier met de stoere jongensfiets! Groeten, Team Superfietsen

10

Super service

Fiets kwam keurig op tijd, super aardige klantenservice die zelfs een verjaardagskaart stuurden voor mijn zoon die een nieuwe fiets kreeg! Kan deze webshop zeker aanbevelen!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Claire, Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent met je ervaring bij ons! Het was ons een genoegen om je zoon blij te maken met zijn nieuwe fiets en verjaardagskaart. Bedankt voor je aanbeveling, we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! Met de sportieve groeten, Team Superfietsen

1

Goedkope troep fiets die van ellende uit elkaar valt.

Een mooie fiets besteld, in doos welliswaar. Naar de fietsenmaker geweest om deze te laten monteren, maar daar kwamen ze erachter dat de remblokjes en lichtjes van dermate slechte kwaliteit waren dat dit vervangen moest worden. Direct contact opgenomen met de webshop en telefonisch is toegezegd dat ze 15 euro voor de remblokjes en lampjes wilde vergoeden. Echter na opsturen van alle bonnen nooit gedaan. Had m'n verlies van bovestaande geaccepteerd, het was mooi weer en ging er lekker mee naar m'n werk. Na 1 ritje op de fiets was m'n achterband gescheurd. Wederom bij de fietsenmaker laten maken en een klachtmail gestuurd. De reactie van superfietsen was als volgt: 'kom maar naar een servicepunt in Delft, Haarlem (...)' ofwel een debiel verre plek waar ik niet gemakkelijk kan komen. Waren niet bereid ook maar aan een vorm van tegemoetkoming te denken. Heel erg jammer, gezien de onderdelen van echt vreselijke kwaliteit zijn. Ook betreurenswaardig dat er in de reactie op de mail continu wordt gesteld dat ik 'maar had moeten bellen voor een nieuwe achterband of lampje'. Wat een service zeg, jammer! Nu is voor de tweede keer m'n band gescheurd tijdens het fietsen. Ik ben er klaar mee en zal op deze webshop niets meer kopen. Mijn advies: koop een fiets die al rijklaar is bij een fietsenmaker in de buurt!! Scheelt je een hoop tijd, geld én energie!! Update gesprek klantenservice 27/03: Vriendelijke mevrouw bij de klantenservice, die me een nieuw achterlicht heeft toegestuurd en n.a.v. deze review wél de beloofde 15 euro heeft overgemaakt. Update fiets 27/03: Nieuw achterlicht gemonteerd op m'n inmiddels verroeste achterrek.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor de ongemakken die je hebt ervaren met je bestelling bij Superfietsen. In ons eerste telefonische gesprek met onze Klantenservice op 20/02 meldde je dat de fiets was geleverd met een lekke band. Normaal gesproken sturen we dan kosteloos een nieuwe binnenband op en vergoeden we de kosten om deze te laten vervangen. Je gaf echter aan dat je niet kon wachten op de levering van een nieuwe binnenband. Daarom hebben we een uitzondering gemaakt en je toestemming gegeven om dit bij een fietsenmaker te laten doen, waarvoor we je een vergoeding zouden terugbetalen. In ons gesprek hebben we ook afgesproken dat je ons op de hoogte zou stellen als de kosten hoger zouden uitvallen. Op 28/02 ontvingen we echter een e-mail waarin je aangaf dat je naast het vervangen van de band ook andere reparaties aan de fiets had laten uitvoeren. Dit heb je echter gedaan zonder eerst contact met ons op te nemen, zoals afgesproken. Bij mankementen en reparaties hanteren wij onze reparatieprocedure, waarin staat dat mankementen altijd bij ons gemeld moeten worden zodat wij dit onder garantie kunnen oplossen. Kosten gemaakt bij derden worden door ons niet vergoed omdat we dit prima via onze procedure hadden kunnen afhandelen. We hebben op 28/02 gereageerd op jouw e-mail, maar tot 17/03 hebben we geen reactie van je ontvangen. Het spijt ons dat er verwarring was over de communicatie. We begrijpen dat het vervelend is om met een mankement niet bij elke fietsenmaker terecht te kunnen. We willen benadrukken dat we dit duidelijk aangeven in onze reparatieprocedure. We hebben inmiddels de kosten voor de binnenband vergoed en een nieuw achterlicht opgestuurd. Mocht je nog verdere vragen hebben of ergens mee geholpen willen worden, laat het ons gerust weten. Met vriendelijke groeten, Team Superfietsen

10

Super mooie fiets!

Ik was een beetje huiverig, online een fiets bestellen (zithouding, kwaliteit etc) , maar jullie hadden echt zo'n goed geprijsde A merk fietsen dat ik het wel aandurfde. Vandaag de Altec transportfiets 26" binnen gekregen voor onze dochter. Heb voor zelfmontage gekozen. Super toffe bezorger, die de doos binnen heeft gezet. Toen ik de doos open maakte zat alles keurig verpakt erin. Heb een deken op de grond gelegd, de fiets eruit geschoven, en alle stappen 1 voor 1 doorlopen via filmpjes. Ben er 2 uurtjes zoet mee geweest hahaha, maar het resultaat mag er wezen! Heb ook nog een hulplijn ingeschakeld, en werd vriendelijk door Halima te woord gestaan. Er miste nadien ook een onderdeel, deze word netjes nagestuurd. Nou, ik ben helemaal blij, en onze dochter is nu al lekker rondjes aan het fietsen vol trots. Ik zal zeker een volgende fiets bij jullie bestellen :) Groetjes Jantine

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Jantine, Wat een geweldige feedback, bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit te delen! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de fiets en dat de zelfmontage soepel is verlopen met behulp van de filmpjes. Ook fijn om te horen dat onze bezorger en klantenservice je goed hebben geholpen. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn bij het bestellen van een nieuwe fiets. Veel fietsplezier voor jouw dochter! Met de sportieve groeten, Team Superfietsen

10

Perfecte fiets snel geleverd voor een perfecte prijs!

Normaliter koop ik fietsen tweedehands. Maar deze keer besloot ik hier even te kijken en vond een prachtige Altec metro damesfiets voor een mooie prijs! Naast een snelle levering werden er ook extra mailtjes gestuurd met een super handige handleiding en tips om mijn nieuwe fiets zelf te monteren! Wat natuurlijk super handig is aangezien ik hier zelf geen verstand van had. Prijs-Kwaliteitverhouding is top! Ik ben er erg blij mee en voor deze prijs zo’n goede fiets kunnen ontvangen ben er helemaal tevreden mee!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Kiyana, Dank je wel voor je fantastische review! We zijn ontzettend blij om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering, de prijs en de extra informatie die we je hebben gestuurd. Het doet ons goed dat je de handleiding en tips handig vond bij het monteren van je nieuwe fiets. We hopen dat je veel plezier zult beleven met je nieuwe fiets. Bedankt dat je voor ons hebt gekozen, en we waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring te delen! Met de sportieve groeten, Team Superfietsen

10

Super service!

Super service! Top kwaliteit fietsen, aardig personeel Snelle reacties En proffesionele hulp van de personeel

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Kees, Dank voor je lovende woorden! We zijn verheugd dat je onze service en kwaliteit waardeert. Jouw tevredenheid is onze motivatie. Wij wensen je veilige kilometers toe. Met de sportieve groeten, Team Superfietsen

Bedrijfsgegevens

Abeltasmanstraat 11

3165 AM Rotterdam

+31 85 016 1085

[email protected]

Over Superfietsen.nl

Wij zijn Superfietsen, wat leuk dat je ons wat beter wilt leren kennen! Wij zijn erg trots op het feit dat onze klanten beoordelingen achterlaten. Hiervoor doen we dan ook ons uiterste best. Ons doel is om elke klant tevreden te houden. Dit doen we door ons assortiment te vullen met fietsen die een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding hebben. En natuurlijk de best mogelijke klantenservice aan te bieden! Door ons brede assortiment fietsen zit er altijd wel wat tussen voor iedereen! Omdat wij over 6 servicepunten beschikken kunnen hun hulp inschakelen. Ook als je vragen hebt over je aankoop of een fiets in het assortiment staan deze vakkundige monteurs graag voor u klaar.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.