Goede service: daar kom je achter als je het nodig hebt!

Voor mijn dochter via superfietsen.nl een elektrische fiets besteld. Na de levering kregen we al vrij snel (3 weken) een aantal problemen met de fiets waarbij mijn eerste gevoel was: "oh had ik maar niet online een fiets besteld..." Maar ik moet toegeven, na een paar keer heen en weer mailen en telefonisch contact te hebben gehad met superfietsen zijn de problemen zeer adequaat opgepakt en konden we bij een lokale fietsenmaker alle problemen laten verhelpen. Heel erg fijn en goed geregeld. Na een valse start erg blij met de fiets en de bijbehorende service/garantie afhandeling!

Superfietsen en Superservice

Royale leus aan fietsen en de service is top! Een probleem qua levering werd moeiteloos opgelost zodat de fiets toch op tijd werd bezorgd!! Een Super blije jarige in huis!!!

98% rijklaar?

Het valt me tegen dat voor 80 euro extra de bezorger van PostNL de trappers er aan draait en het stuur rechtzet. Hooguit 10 minuten werk. En wat is rijklaar? Ik moet een voorrek monteren omdat anders de koplamp niet gemonteerd kan worden. Ik heb niet zo veel gereedschap, en ik heb geen beschrijving hoe het in elkaar gezet moet worden. Beetje jammer. De fiets is heel mooi. Nu nog meemaken of hij ook lekker fietst. Als het me lukt voor het donker het voorrek te monteren...

Postnl had het verkloot maar Superfietsen heeft goed geholpen. Nice bike!! ;)

Correct, snel en duidelijk

Snel antwoord op de Whatsapp. Duidelijke site en verkoop Communicatie via mail zeer snel afgehandeld (adresfout hersteld op mijn verzoek) Snelle levering Fiets in doos volgens bestelling en verwachting. Goede after sales Voor een minimaal prijsverschil kreeg ik bij Superfietsen.nl wel mijn bestelling correct en snel geleverd.

Wel oke

Ik heb mijn fiets paar maanden terug besteld probeer al tijdje te mailen maar krijg niks aan mail contact hoop via deze weg wel. Ik was eerst heel blij met de fiets maar nu is mijn trapper as gewoon kapot heb hem 1 keer laten maken maar naar 2 weken weer los nu heb ik geen fiets meer heel zonde want ik heb nu niks meer .. maar kan nergens contact vinden om dit door te kunnen geven. Hoop dat ik hier wel antwoord op krijg zodat we misschien tot een oplossing kunnen komen

slechte bedrijf

ik heb een nieuwe nieuwe fiets besteld en we krijgen fiets met schades allemaal ik tuurlijk contact opgenomen ja we geven geen garantie op schades want ze zitten in de doos ja later mag ik het weer retour sturen ik vraag netjes wil je mij dan een andere sturen en antwoord is nee we moeten eerst de andere met schade retour ontvangen onder tussen moet mijn zoontje door fout van hun weer lopend naar school en ik moet alles weer los halen hoe wij het hem ontvangen hebben dus ik geef netjes aan ik heb nu daarvoor geen tijd en moet 1 dag vrij nemen van werk omdat hun fout moet ik zelf oplossen met werk daag heb geen uuren meer dat gaat niet heb een oplossing gevonden fiets overlaten spuiten voor 60 euro ik bericht sturen ik ben bereid om 30 euro te betalen als jullie de andere 30 betalen kunnen we afronden krijg ik horen nee wij kunnen 20 euro betalen ik betaal wel 30 euro voor jullie schade fiets en hun doen moeilijk ja dan ben ik ook moeilijk sorry wanneer ik tijd heb haal ik alles los dan mogen jullie geluk hebben als iemand thuis is om optehalen anders komen jullie nog 1 x langs helaas

Goede fiets en top service

Fiets besteld voor onze zoon, snel geleverd en redelijk vlot in elkaar te monteren. Bij montage een beschadiging gevonden. Hierover contact gezocht en niet moeilijk doen maar een gift krijgen en ermee dealen! Al met al iedereen tevreden!

Een luisterend oor!

Na veel mails, nog steeds geduldig en bereid om de juiste informatie te verschaffen, met het gevolg, dat ik nu een fijne vouwfiets heb. Ik ben er reuze blij mee!

Zeer tevreden. Onze dochter is erg blij met haar fiets, deze hebben ze netjes in elkaar gezet. Fijne communicatie met de klantenservice, en een klein probleempje met een onderdeel van de fiets is snel en goed opgelost.

Mooie fiets voor een prima prijs!

Prima service, goede levering, goed verpakt. Ook het monteren ging vlot. Nog wel contact gehad nadat de bijbestelde fietskrat niet was geleverd. Deze mail werd snel afgehandeld en de volgende dag was de krat binnen. Al met al heel erg blij met m'n nieuwe fiets!

Fijne fietswinkel, goede klantenservice

Ik heb hier 2 fietsen besteld en bij beide bestellingen goede ervaringen gehad. De 1e was prima op tijd, goed verpakt en makkelijk te monteren. Bij de 2e dezelfde ervaring. Je wordt goed op de hoogte gehouden en de fiets is prima verpakt. Er miste alleen een klein onderdeel. Na contact met de klantenservice werd het onderdeel dezelfde dag nog verstuurd en had ik de volgende dag in huis. Super service. Ik vind dit bedrijf een aanrader.

Gevaarlijk, slechte service, geen begrip

Wij hebben een afgemonteerde fiets (hiervoor extra betaald) besteld voor onze dochter van 11 en met vertraging geleverd gekregen. Binnen 2 weken ging de linker trapper plus cranck stuk, tijdens het fietsen. Mijn dochter was alleen, wat paniek opleverde. Gezien de noodzaak van de fiets ben ik snel naar de fietsenmaker gegaan om dit te laten repareren. Omdat ik was geschrokken van die trapper/crack heb ik de fietsenmaker ook gevraagd de rest even na te lopen. Ik som hier even de door de fietsenmaker geconstateerde gebreken op: De crack zat helemaal niet vast en kreeg speling. De crack was kapot gedraaid en dat strak vierkante gat heeft al binnen een maand zo veel speling gekregen dat hij aan de hoeken al zo afgesleten is dat hij ronde hoeken heeft en dus los is gekomen. Bij de bout/schroef, die normaal extreem vast moet zitten, had de fietsenmaker deze in twee slagen los en zie je dat de randen al helemaal varen afgesleten. De fietsenmaker had het idee dat iemand die bout er in had geslagen. Het stuur zat los, de wielen zaten los. De fietsenmaker was echt geschrokken. Iemand zonder verstand van zaken was hier aan het werk geweest en erger nog, dit had echt voor hele gevaarlijke situatie kunnen leiden als op het verkeerde moment die trapper was gaan haperen. Wij rekenen dit u aan. Wij hebben van alles foto’s gemaakt en keurig per mail opgestuurd. Hier kregen we een heel koud en afgemeten bericht op terug. We hadden naar een servicepunt van jullie moeten gaan (lees: weken wachten, was laatste week school). Los van de montage-kosten die montage-falen bleken te zijn en de aanvullende reparatiekosten, raad ik aan om fietsen voortaan bij een fietsenwinkel te kopen en niet online. Dit had echt verkeerd kunnen aflopen.

De klantenservice is goed bereikbaar. Het bezorgbedrijf kon de fiets niet afleveren op de afgesproken dag. Erg vervelend, maar kon Superfietsen niks aan doen. Toch hebben ze mij geholpen door de fiets uiteindelijk op zaterdag te laten bezorgen. Verder erg tevreden.

Hele fijne winkel

Heb hier een goede fiets gekocht. Was echt super blij met deze ervaring. Bij meer winkels gekeken, maar bij deze was ik echt goed geholpen. Ze zijn eerlijk en echt heel hulpzaam

Fantastische service

Wij voelden ons direct welkom in de zaak. Zeer vriendelijk personeel een goed geholpen en geadviseerd. De gekozen fiets kon direct rijklaar gemaakt worden terwijl wij koffie konden drinken en ons zoontje mocht daarna direct wat test rondjes rijden op de baan binnen. De fiets is zelfs in de auto gezet voor ons. Een zeer fijne ervaring! Absoluut een aanrader.

Klant staat voorop!

Na wat kleinigheidjes na levering van de fiets kregen we gelijk een compensatie aangeboden, super! Omdat de fiets een verjaardagscadeau was voor mijn dochter stuurde ze ook nog een kleine attentie. Super leuk!

Juiste kwaliteit voor een goede prijs

Op aanraden van een vriendin heb ik bij Superfietsen een fiets gekocht voor mijn dochter. De fiets werd snel geleverd. Het in elkaar zetten ging iets moeizamer maar dat was omdat de handleiding voor meerdere type fietsen geschreven is. En bepaalde zaken zit niet op onze fiets.

Zeer goede service en vriendelijk personeel. Lossen dingen snel en goed op. Nog nooit zo een uitstekende service gehad. Dank U wel jullie zijn een groot voorbeeld voor velen.

Zeer snelle reactie op een e-mail terug

Ik heb een damesfiets besteld bij superfiets, Deze werd keurig zoals afspraak bezorgd in een onbeschadigde doos, Ik heb deze zelf in elkaar gezet. Alles was perfect verpakt Alleen de koplamp werkte niet. Ik heb hier een foto van gemaakt en gemaild Ik kreeg werkelijk na 5 minuten al een reactie terug Er wordt door DHL een nieuwe opgestuurd Dit is service.. Ik ben een tevreden klant.

Uitstekende Service en Geduld bij Superfietsen Rotterdam

Uitstekende Service en Geduld bij Superfietsen Rotterdam Afgelopen woensdag hadden mijn man en ik onze eerste ontmoeting bij Superfietsen in Rotterdam. Vanwege ons budget had ik thuis al een keuze gemaakt, maar toen ik later opnieuw naar de site keek, begon ik te twijfelen of het wel de juiste beslissing was. De volgende ochtend heb ik telefonisch contact opgenomen en mijn zorgen geuit. Tot mijn opluchting bood de eigenaar aan om opnieuw langs te komen en werd mijn eerste keuze fiets nog even geparkeerd. Op donderdag gingen we weer langs voor een proefrit, dit keer op verschillende fietsen. Ik had de keuze uit drie uitstekende modellen, maar opnieuw werd er geen druk op mij gelegd met een verkoperspraatje. In plaats daarvan kreeg ik de ruimte en vriendelijkheid om er rustig over na te denken. We spraken af dat ik hem aan het einde van de dag zou laten weten welke fiets het zou worden. Vandaag was het zover; ik ging terug voor een proefrit op mijn nieuwe fiets, inclusief alle aanpassingen die ik nodig had. Niets was te veel moeite. Het laatste stukje papierwerk werd helder en duidelijk uitgelegd. Uiteindelijk verliet ik Superfietsen trots op mijn nieuwe fiets, dankzij hun geduld, eerlijkheid, en klantgerichte aanpak. Superfietsen Rotterdam is absoluut een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een nieuwe fiets zonder enige druk, maar met veel vriendelijkheid en deskundigheid!

Helemaal Top!

Snelle en onbeschadigde levering, netjes telefonisch benaderd voor aflevering zoals je dat graag als consument ziet.

Fantastische service zowel vanuit de webshop als de winkel !

Vanuit de webshop besteld en uiteindelijk niet helemaal zeker of dit de juiste maat fiets was. Dacht mogelijk een inschattingsfout gemaakt te hebben. Keurig netjes mijn bestelling 'on hold' gezet. Aansluitend mij en mijn zoontje uitgenodigd om in de winkel een proefrondje te komen fietsen. Vriendelijk en deskundig personeel !

Moest PostNL geen stokken in de wielen hebben gestoken door niet of daarna veel te laat en onvriendelijk te leveren, had ik nog een half sterretje meer gegeven. Mooie fiets die prima rijdt. De klantendienst heeft er echt zijn tijd voor genomen om mijn probleem te aanhoren en voor meerdere oplossingen te zorgen.

Snelle en nette service en na levering

De fiets voor mijn dochter werd snel bezorgd en afgemonteerd. Het slot deed het niet, dus melding gemaakt en binnen 2 dagen een nieuw slot in huis. Betere service kon ik me niet wensen. Tijdje later werd ik nog even gebeld of alles of orde was. Werd zeer vriendelijk te woord gestaan en geholpen door Floor.

Abeltasmanstraat 11

3165 AM Rotterdam

+31 85 016 1085

Over Superfietsen.nl

Wij zijn Superfietsen, wat leuk dat je ons wat beter wilt leren kennen! Wij zijn erg trots op het feit dat onze klanten beoordelingen achterlaten. Hiervoor doen we dan ook ons uiterste best. Ons doel is om elke klant tevreden te houden. Dit doen we door ons assortiment te vullen met fietsen die een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding hebben. En natuurlijk de best mogelijke klantenservice aan te bieden! Door ons brede assortiment fietsen zit er altijd wel wat tussen voor iedereen! Omdat wij over 6 servicepunten beschikken kunnen hun hulp inschakelen. Ook als je vragen hebt over je aankoop of een fiets in het assortiment staan deze vakkundige monteurs graag voor u klaar.