Voldoet volledig aan verwachting

Snel en simpel bestelproces, snelle levering. Niks op aan te merken

Foute website en levering. Keurige reactie, maar . . .

Ik bestelde een rondsproeier Vyrsa 35 met een buitenschroefdraad zoals afgebeeld in de website en N.B. ook op de factuur. Helaas bleek de sproeier een inwendige draad te hebben. Past dus niet op driepoot. Geen probleem dan leveren we toch een koppelstukje met draad 1" naar 3/4" . Prima oplossing. Helaas tot op heden9 dagen later het koppelstukje niet ontvangen.

Beste Andries, De aansluit maten van de door u bestelde Vyrsa 35 staan correct in de product omschrijving. De afbeelding was inderdaad wel verkeerd en dit hebben wij na uw mail direct gecorrigeerd. Om u tegemoet te komen hebben wij u gratis koppelstukken na gestuurd via reguliere post die 4 dagen na uw mail ontvangen zijn. Wij hopen hiermee u naar behoren te hebben geholpen. Met vriendelijke groet, team Raintechshop

Goed advies, flexibele levering

Goed meegedacht met mijn vragen. Ook kon de levering eenvoudig LATER worden gebracht (op mijn verzoek). Klein aandachtspunt : de nieuwe leverdatum was niet zo duidelijk.

netjes verzorgd

Prettig en hulpvaardig personeel

Uitgebreid assortiment, prettige bediening en voorkomend en vriendelijk personeel. Terzake deskundig!

Prima product en service

Snelle levering en ben tevreden met het product.Het word ook keurig verpakt aangeleverd.

Leveren kwaliteit

De spullen wat besteld zijn voldoen ruim aan de verwachtingen goeie kwaliteit. Bestelde producten waren binnen enkele dagen thuis bezorgd

Duidelijke website en een goede levering

Snel geleverd.

Goede producten.

Ik had een matige beoordeling gegeven ivm de bezorging. Raintechshop heeft me gebeld en we kwamen tot een goed gesprek en een mogelijke oplossing. Dat vind ik dan wel weer professioneel, in gesprek gaan met de klant om een oplossing te zoeken voor een probleem m.b.t. de bezorging. Spullen zijn altijd goed, bestellingen kloppen, er wordt snel verstuurd dus ik blijf hier bestellen

Prima geregeld

besteld en binnen 1 dag geleverd, helemaal prima…

Keurig nette snelle bezorging voor een scherpe prijs

Keurig nette snelle bezorging voor een scherpe prijs

Snelle levering, top service

Na de bestelling nog gebeld ivm leveringsvoorwaarden, top service en vriendelijke mensen. Uitermate tevreden over de kwaliteit van de geleverde goederen.

Webshop met duidelijke plaatjes en omschrijving. Na bestelling, snel geleverd.

Als hobby tuinerder kan ik mijn idee voor beregening van mijn kas uitvoeren. Makkelijke aansluiting te creëren naar regenton of pomp. We gaan zien wat het brengt.

Prima webshop

Heb opgebeld voor een nalevering werd nog dezelfde dag bij eerdere bestelling bijgevoegd en volgende dag geleverd

Hebben een breed programma

Heb alles kunnen kopen wat ik nodig heb. Binnenkort komt de tweede bestelling, daar ik altijd wel iets vergeten ben.

Goede prijs en een prima product

100 % tevreden

Prima materiaal en correcte levering.

Directe levering

Perfect geholpen door leon

Ik als leek op dit gebied heb samen met Leon een goed plan gesneden. Uiterst behulpzaam en goed voorgelicht!

Zeergoed services

Zeergied services

Scherpe prijzen, snel geleverd.

Perfect allemaal

geweldige service!!!!

Op 29/12/2021 bestelden wij een pomp bij Raintech.Deze pomp gebruiken wij voor het oppompen van water voor de drinkwater voorziening van onze melkkoeien.Omdat het zo kort voor oud en nieuw de pakket bezorging niet helemaal optimaal en zeker was.Zijn ze de pomp persoonlijk komen brengen.Om 16.00 waren de koeien weer zeker van voldoende drinkwater.Helemaal top!!! Echt een ongekende service.

Snel bezorgd