prima service

zeer goed materiaal ha dit zelf al aangeschaft en nu voor de tuin van mijn zoon .

Prima service. Ik had tyleen nodig voor de beregening. Die avond besteld volgende dag in huis. Prima prijzen ook.

bereikbaar voor info en snelle levering

Bereikbaar voor informatie en vlotte levering

Kwaliteit kwantiteit

Goed service, duidelijke webshop, snelle levering

Perfecte service!!

Heel goed!

Snel correcte levering

Druppels g besteld ...zeer goede prijs kwaluteitverhouding

duidelijk telefoongesprek

Bij het bestellen van een water magneetklep-spoel-niveauschakelaar waren er meerdere mogelijkheden. Wat te bestellen? N a v een telefoongesprek werd duidelijk uitgelegd wat te bestellen. Vervolgens snelle levering.

Snel geleverd en uitstekende kwaliteit

Ik heb voor de tweede keer bij Raintechshop besteld en ook deze keer was de levering snel en de kwaliteit van de producten uitstekend. In mijn tuin heb ik een systeem met druppelslang en timer geïnstalleerd en dat werkt ondertussen alweer twee jaar probleemloos. Overigens was het installeren hiervan ontzettend eenvoudig! De laatste bestelling betrof een uitbreiding op het systeem, ook dit ging probleemloos. Ik weet wel waar ik moet zijn...!

Vriendelijk personeel, topproducten voor een goede prijs.

Er is zit een bug in het systeem waardoor je niet kan bestellen als je meerdere losse producten icm een pakket in je winkelmandje hebt. Niet alle personeelsleden zijn hiervan op de hoogte. Na meermaals bellen (h)erkende iemand het euvel aan hun zijde en kon ik alsnog bestellen met zijn hulp.

Goed materiaal snel geleverd

Snel geleverd goed materiaal

TOP!

Super alles loopt gesmeerd, snelle levering!

Top bedrijf.

Goed materiaal en netjes op tijd.

Goede website, snelle levering

Op woensdagavond besteld, vrijdag alles in huis.

Top bedrijf zeeeeeeer goede service.

Bij vragen direct een goede oplossing en na service.

Great service

Orders on line, sent out directly. Packaged sufficiently. Great quality and price.

meerdere bestelleningen geplaatst, alles goed en zeer snel geleverd.. helaas zelf een koppeling vergeten toe te voegen aan bestelling hiervoor gebeld met kantoor.. telefonisch goed geholpen en correct opgelost. Prima bedrijf, snap niks van de negatieve reacties op Google hier klopt momenteel echt niks van.

Snel geleverd en product Is goed

Super snel geleverd en product voldoet aan de verwachtingen

Prima producten en snelle levering

Meermaals bestellingen gedaan, altijd goed.

Perfecte levering . Schitterend product, zeer goede prijs

Perfecte levering goede prijs

Snel levering goed prijs / kwaliteit verhouding!

Prima gegaan. Zou zo weer bestellen als ik iets nodig heb.

Prima produkt snelle levering

Ik heb de juiste uitleg gehad en was heel vriendelijk

Goede ervaring (al meerdere keren besteld)

Goede ervaring (al meerdere keren besteld) Goede prijsverhouding, snel geleverd

Gebeld en goede service

Ik ben snel, deskundig en direct telefonisch geholpen