goede en eerlijke levering

goede comunicatie en goede levering

Gewoon goed

Heb telefonisch advies gekregen. De levering was vlot en kompleet en goede kwaliteit

Van A-Z in orde

Goede product-info en kwaliteit. Website prima

Juiste service

Top geregeld

Goede hulp vooraf door snel antwoord te krijgen op vragen over de beoogde bestelling.

Website heel makkelijk om te bestellen. Binnen een paar dagen in huis

Doen wat ze beloven.

Ik heb inmiddels (als particulier) meerdere bestellingen geplaatst bij de Raintechshop. Dit is allemaal naar volle tevredenheid geleverd. Ook bij vragen wordt er meegedacht en geholpen.

Snelle levering en goede service

Delen worden snel geleverd en een retourzending van een paar verkeerd bestelde delen is zeer snel afgehandeld.

Prima website en snelle levering

De website is duidelijk en overzichtelijk. Daarnaast is de levering snel en prima gedaan!

Duidelijke snelle service

Gemakkelijk en duidelijke communicatie! Snel en netjes verpakt geleverd!

Bestelling kwam keurig op tijd

Informatie was duidelijk pp de website. Bestellen was eenvoudig en prins geleverd.

De service, materialen en de pijs zijn super.

Het telefonisch contact was aangenaam, ze hebben me goed opweg geholpen met de vragen die ik had. De levering was snel 2 werkdagen zoals op de site beschreven. De prijs ligt een stuk lager vergeleken met andere bedrijven.

is gewoon goed

Onderdelen zijn ook werkelijk op voorraad wat ik wel eens storend vind bij andere bedrijven dan geef je een bestelling op en na betaling krijg je dan een bericht terug dat het niet op voorraad is

Bestellingen altijd correct klaar

Bestel altijd online wat zonder problemen verloopt

duidelijke webshop en snelle levering

duidelijke webshop en snelle levering

Op elk vlak de hoogste norm.

De hoogste norm op het gebied van informatie, bestelgemak, leveringssnelheid en kwaliteit.

Mijn ervaring bij Raintechshop zijn zeer positief gezocht naar een bedrijf voor druppelslang en hulpstukken ik vond bij Raintech een groot assortiment voor een scherpe prijs ook bij telefonisch contact direct iemand aan de lijn en prettig te woord gestaan,bestelling keurig verpakt en snel geleverd een tevreden klant.

Prima product en snel geleverd

De druppelslang voldoet helemaal aan de verwachting, is in verhouding niet duur en werd snel geleverd. Lange termijn moet zich natuurlijk nog uitwijzen.

snel en juist

Snel en juist

Zeer positief

Afgelopen vrijdag middag als nieuwe klant een eerste bestelling gedaan, te weten een kraanverdeler en enkele rubberen ringen. Het was vrijdag 4 november 14:00u. De betaling heb ik gedaan d.m.v. PayPal, gratis, wat dat zie je ook nog wel eens anders en dat er voor deze service een klein bedrag moet worden betaald. 15 minuten later kreeg ik de eerste mails al met een bevestiging van mijn bestelling en de factuur. Dat was snel ! Nog geen 15 minuten later was mijn bestelling van onder meer de kraanverdeler door de medewerkers van RainTechShop al overgedragen aan DPD pakketservice. Zo stond dit in een vervolgmail. Afgelopen maandag rond het middaguur leverde een bezorger van DPD het pakketje keurig netjes op ons adres af. Dit is snel gegaan en wat een goede service van RainTechShop. Ik beveel dit bedrijf dan ook zeker aan !

Prima geregeld

Goede prijs Snel gele

Grote collectie, goede levering en aantrekkelijke prijs

Heb bij Raintechshop druppelslangen en aansluitstukken besteld. materialen werden snel geleverd en zijn van prima kwaliteit.

Helemaal prima

Helemaal prima en lekker snel

Service is goed en probleem is netjes opgelost.