Goede service en aanbiedingen

Onwijs goede service en leveringen. Ze hebben ook vaak goede aanbieding!

Snelle levering en waanzinnig mooie schoenen

Ik had het artikel in no time in huis. Goed verpakt en mooie prijs voor schoenen. Helemaal top, geen enkel nadelig punt over deze winkel.

Goed service

Snel verstuurd

Tevreden.

De geleverde producten zijn zoals verwacht. Mooie kwaliteit, uitstekende prijs. Echter, het is jammer dat men uitsluitend kiest voor UPS als transporteur. Dit is lastig voor mij omdat het dichtstbijzijnde afhaalpunt op circa 9 km afstand ligt. Daarnaast vind ik het jammer dat naast de schoenen het petje van OW los in de doos lag. Dat kan beter…

De overzichtelijke site in combinatie met de aangeboden producten maakt het een uitstekende winkel.

Mooie schoenen

Altijd goed

Mooie aanbiedingen van top merken en super snelle levering

Good

Shoes leather soft and shinny. Package intact. Tags clean. Logistic quick. Feeling satisfied!

Goede ervaring!

Voor een cadeau was ik opzoek naar een mooi paar schoenen. Via de mail werd ik goed geholpen en geïnformeerd over mijn aankoop. Per post heb ik het snel ontvangen. Het cadeau was mooi ingepakt! Hartelijk dank hiervoor!

Bad services

I bought from you, the product was big for me and to send back to you cost me more then I pay for the item. You should ofer return too .

Alles perfect

Alles naar wens.

Je wordt altijd vriendelijk geholpen!

Laatste keer iets besteld maar was helaas beschadigd. Ik heb het toen teruggestuurd en zodra het binnen was zou er een ander naar mij opgestuurd worden. Dat is wel gebeurd maar heb de verzendkosten helaas zelf moeten betalen terwijl het eigenlijk niet mijn schuld was. Voor de rest ben ik altijd zeer tevreden over jullie. Echt een topzaak en supermooie spullen. Groetjes Theo.

Eerlijk is eerlijk… ze nemen wel de tijd om de review door te nemen.

Helaas ging er dit keer iets mis bij UPS waardoor de bezorging van uw bestelling van order 104462 langer duurde dan u (en wij) gewend bent/zijn, waarvoor onze excuses. De fout lag echter bij UPS en daar kunnen wij helaas niets aan doen. Uw voorgaande bestellingen mocht u immers tijdig en snel ontvangen. Jammer dat u dit ons aanrekent. De kleur van uw bestelde UGG schoenen is taupe, zoals aangegeven bij de artikel omschrijving en te zien op de gedetailleerde foto's. Het spijt ons dat het niet de gewenste kleur is. Tot uw dienst. Wij zien u graag weer. [email protected]

Top service, snelle levering

Mooie kwaliteit schoenen, tijdige levering

Snel netjes en goed! Fijne website, net contact klantenservice.

Ik heb de Rode Loper schoenen nog niet mogen ontvangen helaas

De levering is nog niet gebeurd helaas

Beste Alex, Dat klopt (dat je geen schoenen hebt mogen ontvangen van DERODELOPER). We hebben gezocht op je emailadres en zien dat je op 04 oktober in je eerste bestelling bij ons (zie ordernummer 71021) geen schoenen gekocht hebt bij DERODELOPER, maar een Zegna sweater bij onze kledingwinkel CREDO MEN. Deze bestelling heb je op 06 oktober bij het afhaalpunt opgehaald, omdat je eerder niet thuis was. Hoe jij een Kiyoh review verzoek krijgt opgestuurd vanuit DERODELOPER is in onderzoek, want dat zou niet mogen gebeuren. Waarschijnlijk veroorzaakt door een systeemfout. Onze excuses voor de verwarring, maar we vinden het vervelend dat je een review achterlaat op basis van een nooit gedane bestelling bij DERODELOPER. We hebben je getracht te bellen, maar telkens geen gehoor. Zou je zo vriendelijk willen zijn om contact op te nemen met onze [email protected] ? Met vriendelijke groet, Customercare DERODELOPER

Good products and pricing but expensive international shipping

Good products and pricing but expensive international shipping. The shipping is the most expensive from any online places I purchase from and will deter me from buying more, unless it is on a good sale. The shipping can easily be similar to other competitors and that will increase their international customers. This was my first time buying and after I received my order, I wanted to buy another item, but the shipping wasn't worth it.

Zeer goed en snel

Goede winkel, veel keuze, correcte prijzen en snelle verzending

Heel goed!

Uitstekende webshop en hele goede klantenservice mocht je tegen een vraag aanlopen. De bestelling ontvang je super snel en is volledig conform verwachting!

Goede servies

Altijd goed

Service greicht snelle levering en kwaliteiet

Snelle actie en de schoenen zijn verzonden vanuit Amsterdam naar Den Haag, waardoor ik de schoenen kon bekijken en passen.

Hoogstraat 26

2513AP Den haag

Over De Rode Loper schoenen

DERODELOPER schoenen is dé exclusieve omni-channel multibrand store van Nederland. Hier shop je de allernieuwste trends op het gebied van schoenen, sneakers, tassen en accessoires van meer dan 30 designer merken voor mannen, vrouwen en kids! Ontdek bij DERODELOPER internationale top designers als Alexander McQueen, Tom Ford, Dsquared2, Valentino, Burberry, Off White, Amiri, Givenchy, Moncler, Saint Laurent Paris en Balenciaga. Op onze snelle en gebruiksvriendelijke webshop vind je inspiratie voor elk moment. Sneakers, stoere boots of high heel shoes met een te gekke tas die jouw outfit compleet maken. Of laat je persoonlijk stijlen door onze stijladviseurs in DERODELOPER. Op DERODELOPER.com vind je altijd de nieuwste collecties van onze designer merken. Schrijf je daarom in voor onze nieuwsbrief en je wordt direct op de hoogte gehouden van alle New Arrivals, acties, aanbiedingen en meer! Of volg ons op Instagram, Facebook of Twitter en sluit je aan bij onze >175k fanbase. DERODELOPER verzend wereldwijd en snel met UPS. Klanten woonachtig buiten de Europese Unie (EU) zijn vrijgesteld van BTW. Daarnaast betaal je gemakkelijk met elke gewenst betaalmiddel en zijn we aangesloten bij Trusted Shops voor jouw online veiligheid. Zo shop je zorgeloos online. Ontdek ook de interactieve winkel van DERODELOPER in het centrum van Den Haag, vlakbij het Koninklijk paleis aan het Noordeinde. Ervaar hier de persoonlijke aandacht, onze uitstekende service en modieuze expertise bij het vinden van jouw nieuwe designer shoes. Wordt warm ontvangen door onze stijladviseurs, krijg eerlijk advies en laat je verrassen door de unieke mix schoenen, tassen en accessoires van de allerbeste designers ter wereld. Voor de mannenkleding verwijzen we je graag naar onze mannenmode winkel CREDO, gevestigd tegenover DERODELOPER of kijk op www.credomen.com. COME IN AND EXPERIENCE YOUR RED CARPET MOMENT Hoogstraat 26-28 2513 AS DEN HAAG [email protected] +31 (0)70 365 02 55