Top winkel

Na prettig telefonisch contact eindelijk mn alexander mcqueen sneakers gekocht Kopers let op want er zijn veel nep op de markt ook via bekende grote webshops Ik spreek helaas uit ervaring Zal zeker nog ns bij de Rode loper bestellen of wie weet kom ik n keer gezellig naar Den haag Snelle service Dikke 10

Snel geleverd en artikelen precies zoals op de website. Erg tevreden!

不错

不错

Prima ervaring, mooie schoenen, snelle levering, top kwaliteit!

Santoni loafers besteld, maat goed, prijs goed, levering goed, kwaliteit goed.

Mooie spullen en goeie kwaliteit

item is good

item is very good, but the price (jpy) indicated in item's web page was wrong. my card is charged higer than it. rate must be wrong.

• Would you recommend us? No

Top zaak

Top zaak, mooie merken

Good service

Everything is nice, quick delivered!

Service fantastisch, schoenen pijnlijk

De bestelling kwam snel binnen en de service van de rode loper was goed. De schoenen zagen er ook mooi uit. Helaas zijn ze ontzettend pijnlijk en zitten mijn voeten helemaal onder de wondjes door deze schoenen. Beetje veel geld voor zelf pijniging. Maar ik zal zeer zeker andere producten bij de rode loper aanschaffen.

Geweldige online service!

:D

Op tijd geleverd en goede merken

Kwaliteit service direct duidelijk

Goede service and levering en schoen

Top altijd

Altijd top

Top zaak

Altijd blij met mijn aankopen

Gewoon top

Goede service Schoenen snel geleverd

Redelijk goed

Het heeft ander halve week geduurd voor dat ik mijn pakket uit eindelijk binnen kreeg vervolgens was de verzend doos zwaar beschadigd met als volgt dat de schoenendozen ook beschadigt waren. Voor de rest zagen de schoenen der netjes uit.

Beste Kaylee, Deze wijze van levering is niet zoals het gewoonlijk gaat. Wij hebben hierover UPS hierover aangesproken. Mede namens UPS bieden wij onze oprechte excuses aan voor de vertraging en wijze van levering. Desondanks zijn we zeer blij dat u uw bestelde schoenen uiteindelijk in goede staat mocht ontvangen. Wij zien u graag weer! Service Team DERODELOPER [email protected]

Dezelfde dag nog verzonden. Volgende dag ontvangen. Prachtige schoenen!

Goed & snel

Goed en snel bezorgd. Factuurtje online op mail en gewoon goede schoenen

Teleurgesteld

Dure sneakers besteld als verjaardagscadeau voor mijn. dochter. De verzending was niet vlot en gedurende deze tijd werden zee 30% afgeprijsd. Ik had ze nog steeds niet in huis. Mail. gestuurd of de korting er nog af kon. Niets gehoord, geen enkele. reactie op mijn mail. Dat is niet netjes en slechte service. Op zijn minst hadden ze een. reactie kunnen. geven. Ze hadden het wel netjes verpakt toen ik het pakket kreeg. Voor mij is deze winkel voor geen herhaling vatbaar.

Aanrader

Snelle levering, goede kwaliteit. Gewoon Betrouwbaar.

Altijd goed!

Al jaren klant.

Altijd tevreden, altijd snelle levering!

Mooie keuze schoenen, altijd snel bezorgd, makkelijk om te ruilen.

Goede vriendelijke services

Excellent

I’m so happy about my purchases!!! The discount I have got on Tom Ford shoes is incredible!!! And it was delivered so fast!!! Thank you!!!

Snelle levering. Top schoenen

Over De Rode Loper schoenen

DERODELOPER schoenen is dé exclusieve omni-channel multibrand store van Nederland. Hier shop je de allernieuwste trends op het gebied van schoenen, sneakers, tassen en accessoires van meer dan 30 designer merken voor mannen, vrouwen en kids! Ontdek bij DERODELOPER internationale top designers als Alexander McQueen, Tom Ford, Dsquared2, Valentino, Burberry, Off White, Amiri, Givenchy, Moncler, Saint Laurent Paris en Balenciaga. Op onze snelle en gebruiksvriendelijke webshop vind je inspiratie voor elk moment. Sneakers, stoere boots of high heel shoes met een te gekke tas die jouw outfit compleet maken. Of laat je persoonlijk stijlen door onze stijladviseurs in DERODELOPER. Op DERODELOPER.com vind je altijd de nieuwste collecties van onze designer merken. Schrijf je daarom in voor onze nieuwsbrief en je wordt direct op de hoogte gehouden van alle New Arrivals, acties, aanbiedingen en meer! Of volg ons op Instagram, Facebook of Twitter en sluit je aan bij onze >175k fanbase. DERODELOPER verzend wereldwijd en snel met UPS. Klanten woonachtig buiten de Europese Unie (EU) zijn vrijgesteld van BTW. Daarnaast betaal je gemakkelijk met elke gewenst betaalmiddel en zijn we aangesloten bij Trusted Shops voor jouw online veiligheid. Zo shop je zorgeloos online. Ontdek ook de interactieve winkel van DERODELOPER in het centrum van Den Haag, vlakbij het Koninklijk paleis aan het Noordeinde. Ervaar hier de persoonlijke aandacht, onze uitstekende service en modieuze expertise bij het vinden van jouw nieuwe designer shoes. Wordt warm ontvangen door onze stijladviseurs, krijg eerlijk advies en laat je verrassen door de unieke mix schoenen, tassen en accessoires van de allerbeste designers ter wereld. Voor de mannenkleding verwijzen we je graag naar onze mannenmode winkel CREDO, gevestigd tegenover DERODELOPER of kijk op www.credomen.com. COME IN AND EXPERIENCE YOUR RED CARPET MOMENT Hoogstraat 26-28 2513 AS DEN HAAG [email protected] +31 (0)70 365 02 55