Snelle levering. Top schoenen

Super goed en super snel geleverd. !

Top bedrijf, top service

Top Service

Doskonale

Super sklep i bardzo udane zakupy. Dziękuję

• Poleciłbyś nas? Tak

Track en tracé kan verbeterd worden

Normaliter krijg je via mail antwoord in dit geval moet ik zelf achter aan gaan.

Telefonisch sterk, inpakservice kan beter

Goed advies en vetrouwen gekregen aan de telefoon. De inpakservice kan echter beter. Deze maakt het pakpapier vast aan de doos waardoor deze licht beschadigd als je het losmaakt (doos is simpel karton, maar sommigen willen deze onbeschadigd houden). En in mijn geval werd ook mijn begeleidende tekst niet toegevoegd op een kaartje. Ik heb het tekstje verbaal toegelicht tijdens het uitpakken. Ik had een 50% korting aankoop waardoor ik slechts EUR 800 uitgaf en hun marge is dan ook lager. Wellicht krijg je bij een meer volwassen bestelling meer aandacht. Conclusie, leuke webshop maar inpakken is geen aanrader.

Goede communicatie en leveren

Perfect koop via internet leveren snel en goed en duidelijke communicatie

Always high quality shoes

I am a regular client for over 10 years - one of my favourite shops in the Netherlands!

Best❤

Best

Fijne winkel. Ik heb online besteld, snelle service. Ik zal vaker bestellen

leuk

Aantrekkelijke aanbiedingen, eerste keer bij rode loper geschopt en geen spijt. Product in perfect staat geleverd en leveringstermijn zoals beloofd. Just wow

Snel verzonden naar het buitenland. Voor het eerst iets besteld bij de RodeLooerSchoenen maar zeker niet de laatste ;)

Goeie service

Snelle levering en mooie merken

Super fijne ervaring

Super snel en goed

zeer correcte afwerking van een retour. we zullen zeker terugkeren als klant.

Helaas had sinterklaas niet exact de juiste kleur besteld. Gelukkig mochten de schoenen retour, ondanks dat ikzelf aan de late kant was met retourneren. Ik ga nu de juiste kleur bestellen zodat mijn dochter weer gelukkig kan flaneren.

Moeilijk want mijn pakket is nooit geleverd.

Lange wachttijd nog steeds geen duidelijkheid mbt mijn schoenen

Goeie ervaring

De levering komt optijd

Everything perfect

Very easy shopping online and fast delivery.

Top kwaliteit en snel geleverd!

Zeer mooie schoenen ontvangen, zeer goede service en super snel geleverd!

Wat een aardige mensen

Bedankt voor de veters❤️

Netjes ingepakt en keurig optijd

Trage levering

Op vrijdagmiddag schoenen besteld, dinsdag middag ontvangen. Uiteraard niks mis met de schoenen die zijn prachtig

Goed en mooi verpakt, snel geleverd en veel aanbod. Aanrader.

Hoogstraat 26

2513AP Den haag

Over De Rode Loper schoenen

DERODELOPER schoenen is dé exclusieve omni-channel multibrand store van Nederland. Hier shop je de allernieuwste trends op het gebied van schoenen, sneakers, tassen en accessoires van meer dan 30 designer merken voor mannen, vrouwen en kids! Ontdek bij DERODELOPER internationale top designers als Alexander McQueen, Tom Ford, Dsquared2, Valentino, Burberry, Off White, Amiri, Givenchy, Moncler, Saint Laurent Paris en Balenciaga. Op onze snelle en gebruiksvriendelijke webshop vind je inspiratie voor elk moment. Sneakers, stoere boots of high heel shoes met een te gekke tas die jouw outfit compleet maken. Of laat je persoonlijk stijlen door onze stijladviseurs in DERODELOPER. Op DERODELOPER.com vind je altijd de nieuwste collecties van onze designer merken. Schrijf je daarom in voor onze nieuwsbrief en je wordt direct op de hoogte gehouden van alle New Arrivals, acties, aanbiedingen en meer! Of volg ons op Instagram, Facebook of Twitter en sluit je aan bij onze >175k fanbase. DERODELOPER verzend wereldwijd en snel met UPS. Klanten woonachtig buiten de Europese Unie (EU) zijn vrijgesteld van BTW. Daarnaast betaal je gemakkelijk met elke gewenst betaalmiddel en zijn we aangesloten bij Trusted Shops voor jouw online veiligheid. Zo shop je zorgeloos online. Ontdek ook de interactieve winkel van DERODELOPER in het centrum van Den Haag, vlakbij het Koninklijk paleis aan het Noordeinde. Ervaar hier de persoonlijke aandacht, onze uitstekende service en modieuze expertise bij het vinden van jouw nieuwe designer shoes. Wordt warm ontvangen door onze stijladviseurs, krijg eerlijk advies en laat je verrassen door de unieke mix schoenen, tassen en accessoires van de allerbeste designers ter wereld. Voor de mannenkleding verwijzen we je graag naar onze mannenmode winkel CREDO, gevestigd tegenover DERODELOPER of kijk op www.credomen.com. COME IN AND EXPERIENCE YOUR RED CARPET MOMENT Hoogstraat 26-28 2513 AS DEN HAAG [email protected] +31 (0)70 365 02 55