Goed!

Goed gewoon! Op tijd geleverd en geen verassingen

Prima bedrijf

Goede kwaliteit voor een mooie prijs. Alles keurig geleverd volgens aangegeven levertijd.

prima alles netjes ontvangen

alles werkte prima bedankt

Voldoet aan de verwachting

Goed contact. Snelle levering. Uitstekend product met prima hanďleiding.

Snelle en goede service

Het product wat ik wilde was voorlopig niet leverbaar. Heb ik een prima alternatief aangeboden gekregen voor de prijs van het niet te leveren product. Goed en snel contact gehad en de bestelling Werd de volgende dag geleverd, Top dus!

vandaag besteld morgen in huis, prima!

Compleet pakket, overzichtelijk verpakt, plug and play. ik mis alleen de handleiding voor de afstandsbediening. kunt u mij deze nog mailen?

snel en prima

Komen afspraken na

goed verpakt en op tijd geleverd.

Werd via telefoon goede uitleg gegeven.

topbedrijf

alles correct geregeld. denken mee. en verlenen service. Ook communicatie per mail verloopt uitermate prettig.

SUUUPER CORECT <VRIENDELIJK EN VAKKUNDIG>!!!!!!!!!!!!!!!!

SUUUPER CORECT <VRIENDELIJK EN VAKKUNDIG>!!!!!!!!!!!!!!!!

Snel, goed, gunstig geprijsd

Trafo was in een stenen winkel niet verkrijgbaar maar bij Inbouwledspots gewoon op voorraad. ‘s-Avonds besteld en de volgende dag geleverd. Prima, zo hoort het!

prima service. Snelle afhandelling

Mijn bestelling was verkeerd doorgekomen. Binnen drie dagen was alles geregeld. Zo'n service kon je niet vaak meer tegen

Goed, snel, en keurig verpakt! zo moet het .

Zeer goed .keurig verpakt en snel.

Service

prima webshop met competitieve prijzen.

Had een vraag aangaande het gekocht product. Binnen de kortste keren kwam er een uitgebreid antwoord. Schitterende service en aanrader.

Geweldig,

Goeie website met goeie producten en snelle levering. Ik ben zeer tevreden met het product, top.

Mooie degelijke kwaliteit!

We zochten platte metalen lampjes voor onder de keukenkastjes boven aanrecht. Hier voor een prima prijs gevonden! Snelle levering, en degelijk verpakt. Erg blij mee.

Gewoon super gelukkig ermee!!!

Ik wilde lampjes die opbouw zijn voor onder me keukenkasten en wel super super dun. Nou gevonden dus, en zo gelukkig mee.

Snelle levering. De klantenservice is top! Wij hadden iets verkeerd gedaan en kapot gemaakt, kostenloos opnieuw verstuurd!

Prima product

Snel en goede prijs kwaliteit

Goede website, snelle en correcte levering

in 1 woord: Top.

Top. ik kan niet anders zeggen

Vlotte afhandeling en communicatie.

Betrouwbaar

Professionele en snelle levering

Goeie keus

Snelle levering, goed product.

Over Inbouwledspots.nl

Inbouwledspots.nl is dé specialist in inbouw LED verlichting. Of het nu uw woning, bedrijfspand of tuin betreft, bij ons vindt u een ruim assortiment aan innovatieve, zuinige LED verlichting voor binnen- en buitenruimtes.