Geweldig product, super service

Prachtige inbouw spots voor buiten, helaas deden er 2 het niet, zeer gemakkelijk en snel 2 nieuwe gekregen. Zou zo weer bier bestellen

Prima service, mooie lampjes.

Goede service en mooie lampjes.

Snelle levering en goede service

Er was iets mis gegaan met bestellen, ik heb gebeld, werd direct opgenomen, volgens mij gewoon een bedrijf ipv een callcenter. Probleem was binnen 10min opgelost en de lampjes werden alsnog dezelfde dag verstuurd. Levering de dag erna. Het product was zoals geadverteerd. Niks op aan te merken!

Snelle levering en prima service, kon niet beter

Led lampen besteld, de volgende dag geleverd. Gemonteerd en aangezet, aardlekschakelaar er uit en zekering gesprongen. Contact opgenomen via de mail en werd binnen 5 minuten terug gebeld. Bleek dat de lampen via een trafo aangestuurd moesten worden, terwijl bij de omschrijving 230/240 volt stond. Kreeg nieuwe lampen toegestuurd met de bijbehorende trafo's. De kopte lampen middels een bijgevoegd retour biljet terug gestuurd. Wat een geweldige service. Nogmaals mijn dank voor de snelle reactie en de geweldige service. Vr.gr. P.A. de Hoop

Snelle levering en goed meedenken

Super snel prettig

Super Snel en prettig

Mooie strakke dimbare spots,staan mooi in de keuken.

Degelijk en goed

Zeer tevreden, goeie en snelle respons gehad op diverse vragen mijnerzijds.

Snel thuis

Voldoet aan verwachting.

Voldoet aan verwachting

Goede klantenservice

Goede klantenservice. ER WERD ECHT DE TIJD GENOMEN GOED GELUISTERD EN MEEGEDACHT OM MIJN VRAAG BEANTWOORD TE KRIJGEN ! AANHGENAAM VERRAST !

Webshop overzichtelijk.

Goede telefonische uitleg betr. aansluiten ledspots. Gebruiksaanwijzing bij de spots niet erg duidelijk, vooral de aansluiting voor een bestaande verdeeldoos ontbreekt.

Duidelijke site en snelle levering.

Telefonisch contact prima en er wordt ook snel teruggebeld!

snelle en juiste levering

Grote keuze aan verlichting

Na lang zoeken op het internet eindelijk het juiste adres gevonden voor verlichting in mijn terrasoverkapping. Goede telefonische backup gehad en de volgende dag was het bij mij thuis afgeleverd.

Betrouwbaar en een goede ervaring

Snelle verzending, goed verpakt

Komt na wat ze beloven. TOP

Komt na wat ze ook beloven. Top

Pluspunten

Goede communicatie. Perfecte levering (goed verpakt, duidelijke Nederlandstalige handleidingen).

Leverdatum aangegeven (een vrijdag). Werd uiteindelijk een dag later. Kan ook aan vervoerder gelegen hebben.

Pluspunten

Super netjes en snel geholpen! Complimenten :)

Helemaal niets!

Pluspunten

Keurig verpakt, snel geleverd, goede beschrijvingen. Omdat de afstandsbediening al was ingeregeld bleek dat je de batterij er nog goed in moest plaatsen, dit stond nergens vermeld.

Op de site staat dat je achteraf kunt betalen maar tijdens het afronding proces is dit niet mogelijk. Graag site aanpassen

Pluspunten

Prima levering, precies zoals verwacht

Pluspunten

Pluspunten

Komen afspraken na ook, met speciale wensen vandaag bestellen, en enige dage later leveren.

Geen verbeterpunten alles is tip top in orde

Over Inbouwledspots.nl

Inbouwledspots.nl is dé specialist in inbouw LED verlichting. Of het nu uw woning, bedrijfspand of tuin betreft, bij ons vindt u een ruim assortiment aan innovatieve, zuinige LED verlichting voor binnen- en buitenruimtes.