Had een aantal veiligheidsoverzetbrillen ten behoeve van laswerkzaamheden besteld. Toen bleek dat deze niet specifiek UV werend code 2 waren. Heb ik telefonisch contact gehad met een man die zei dat het betaalde bedrag terug gestort zou worden, en dat ik de brillen als nog mocht houden. Gezien ze dit type bril niet met code 2 konden leveren.

Goed produkt op tijd geleverd. Verpakking mag wel kleiner hoeft er ook geen plastic in de doos .

Zeer goed snel er zorgvuldig Goede kwaliteit

Behulpzaam en de producten zijn het geld waard.

Snelle service en materiaal in orde.

goede service en zeer snelle levering

telefonisch contact gehad over het te bestellen product, snel geholpen en de bestelling is zeer snel geleverd. Top!

bestelling geplaatst voor lader van Maglite. bleek niet te werken omdat mijn baterij op was. daarna hebben ze het allemaal opgelost voor me echt goed geregeld en super tevreden. thanks Alex

Goede pleisters voor het wanddisplay

Snel geleverd.

Bestelling snel binnen en product ontvangen zoals omschreven.

snelle service

goede producten, snelle service

Fantastische service (ook bij "omruilen"!)

Bestelling geplaats. Maar de verkeerde inhoud, omruilen? Geen probleem! Perfecte service. Thanks!

Reageert snel op een vraag en komt met goede oplossingen. Dank je wel!

Regelmatig hier besteld en porto's laten repareren. Goede service en communicatie. Zeer goede zaak.

Snelle levering!

Snelle afhandeling van de bestelling

ik ben goed geholpen goede info van het productie gekregen

snel en gemakkelijk

snel en gemakkelijk

perfecte service met zelfs al terugbetaling van verkeerde bestelling voordat ik heb kunnen reageren.

meer dan prima

Een waanzinnige cursus!

Op locatie hadden we een EHBO en reanimatietraining voor ons bedrijf. Iedereen was rete enthousiast. Geen saaie kost maar full time geboeid kijken, luisteren en doen. De perfecte training, "Het zou verplicht moeten worden"!

Goede BHV/E.H.B.O. webwinkel met ruim assortiment

Ga zo door

Topbedrijf, topmensen, top kennis&kunde, topprijzen!

Zeer professionele vriendelijke mensen met de juiste kennis en kunde.

Pluspunten

Leuke trainingen geven deze heren! De jaarlijkse BHV cursus is zo absoluut niet saai.

Pluspunten

Bedankt voor de vlotte service!