Ook laat op de avond nog zonder moeite u willen helpen

Top winkel

Bestel er regelmatig en gaat altijd goed

Goede uitleg en snelle levering

Goede uitleg en snelle levering

product zoals omschreven en zeer snelle levering

product ok - prijs ok- zeer snelle levering!

Customer is King by SeaFlower

Friendly, dependable, and flexible is how I would rate Seaflower, by my experiences, since circa 2016, which is when I first discovered them online. I can't remember a single experience where shipping of ordered product was delayed or damaged upon arrival (due to poor packing), which definitely has not been the case when I ordered from other online suppliers in the Netherlands. And as someone who operates a nano-sized not-for-profit sustainable coral and fish farm out of my house, this reliability is very important to me.

Ik beveel deze site zeker aan!!

Goede en snelle verzending en goed verpakt! Zeer tevreden met wat ik besteld heb!

perfecf

perfect

Wederom snel en goede levering

Snelle levering.

Zoals altijd snel en prima service.

Fijne webwinkel, denkt mee, snelle levering.

Hele snelle levering en goede service

Hele snelle levering, ook met diverse vragen zeer snel antwoord via mail en eerlijk antwoord via de telefoon. Ik zou Seaflower voor de aquariaan zeker aanbevelen.

Snelle en correcte levering

Artikel was precies zoals omschreven

Snel , goed verpakt en goed kwaliteit

Beste winkiel in Nederland

Snelle en betrouwbare service. Ik raad aan

Prima goede site en snelle levering

Duidelijk site snelle levering en zeer goed verpakt.

Perfect product en snelle levering.Aanrader

Perfect product en snelle levering.Aanrader

Zeer goede winkel

Top winkel zeker aanrader

Snelle levering, goed verpakt en kwaliteit

Zoals hierboven staat gewoon helemaal top!

Duidelijk en snelle levering

Mooie website duidelijk en snelle levering

Tot op heden ben ik supertevreden over seaflower

Al mijn bestellingen die ik bij seaflower al gedaan heb zijn bij mij thuis aangekomen op de door hen beloofde dag en zeer zorgvuldig verpakt. Als er een product niet in stock is of als ze een product vervangen hebben dan sturen ze een mail om te verwittigen, ze hebben mij zelfs al een aantal keer telefonisch gecontacteerd om iets te melden of om een ander product voor te stellen, ze sturen dus niet zomaar iets anders op als ze een besteld product niet kunnen leveren (wat ik wel al meegemaakt heb bij anderen). Ik heb een keer 2 dagen achterelkaar een bestelling geplaatst en dus 2x verzendkosten betaald, ze hebben toen alles in 1 verzending opgestuurd en een paar dagen later stond er 1 verzendingskost namelijk 7,5€ terug op mijn rekening. Ja ik ben zeer tevreden Belg en hoop dat ze nog lang blijven bestaan, doe zo verder.

Goede en snelle klantenservice met goed product

Goede webshop met breed assortiment en goede en snelle chat klantenservice. Product was er binnen twee dagen

Top !!!!

alles snel uitgeleverd !!!

Perfecte service, vriendelijke mensen en goeie adviezen.

uitstekend

ik koop hier alles online en mijn ervaringen zijn steeds positief. vlot, correct, vriendelijk.

Vriendelijke service, goede producten, snelle levering

Voor mijn laatste bestelling eerst via de chat wat vragen gesteld. Snel de antwoorden op mijn vragen gekregen en daarna was de bestelling snel rond. Prijzen zijn prima op orde. Misschien kun je het ergens weer net wat goedkoper vinden, maar er is meer dan de prijs alleen.