Prima afgehandeld

Met enige twijfel een uv lamp besteld voor mijn 500L zee aquarium. Nadat ik de bestelling ontvangen had toch enige twijfel of ik niet voor een zwaarder model met meer Watt moest gaan. Seaflower opgebeld en ze begrepen het helemaal en zeiden dat de lamp misschien inderdaad wat te licht was voor mijn bak. Product netjes teruggestuurd, geld retour, en alle begrip van Seaflower!

Professional people you can trust.

Very quick to answer. Tracking on the parcels. Refund money when they cannot deliver. Professional people. Good prices.

Snel en voldoet aan verwachtingen

Snelle levering en product zoals op de omschrijving

Snelle levering van de bestelling

Een goed adres voor je hobby

heel goede service, bedankt

snelle verzending goede communicatie perfecte service bedankt

Snelle levering, prima service

Snelle levering. Prima communicatie en service. 2e order na ern dag erbij geplaatst, netjes toegevoegd aan 1e order.

Schnelle Lieferung zum einem sehr guten Preis

Kommunikation und Auslieferung super. Vielen Dank.

willkommen und hoffentlich bis zum nächsten mal

Good service and great products

They got everything we need to very nice prices. So I keep coming back.

Thanks for your review

Goed geholpen bij afhalen!

Ik kon op afspraak mijn bestelde spullen ophalen. Denken met je mee bij problemen.

Helpen iedereen graag en doen ons best voor een zo goed mogelijk advies te geven

Altijd perfecte service!

Mijn doseerpomp was stuk gegaan en seaflower heeft heel snel een nieuwe voor me geregeld

Graag gedaan en fijn te horen dat alles snel weer up-and-running was

Altijd lekker snel en goed

Altijd lekker snel met het verzenden en goed ook. Meestal kan je alles wel bij hun krijgen. Draai mijn systeem op de ati methode en ze hebben alles ervoor. En ook niet 1 van de duurste dus vol lof erover. Ga zo door zal ik zeggen.

Bedankt voor je review, we doen er alles aan onze service zo goed mogelijk te laten verlopen

Goed, alles naar behoren

Goed geholpen via de chat en alles is maar behoren snel geleverd.

Bedankt voor je review

Uiterst behulpzaam en vol kennis

2 x langs geweest, in principe altijd welkom en 1 x via de post wat besteld. Zeer veel kennis die graag gedeeld wordt. Ik ga nergens anders meer heen voor de zaken die seaflower in hun assortiment heeft. Hebben ze het niet....wordt het geregeld. Eerlijke prijzen en oprecht advies... Ik kreeg het gevoel echt geholpen te zijn doordat ik ook evt extra's wilde aanschaffen maar mij dat werd afgeraden en wellicht dat later nog eens zou moeten overwegen. Een winkel die zegt...koop maar niet of later... geeft een betrouwbaar gevoel.

Martin, Super leuk te lezen en helpen je graag met het zeewater avontuur tot een succes te brengen. Je bent altijd welkom. Groetjes, Dennis en Erik

Top service en behulpzaam

Ik had een bestelling gedaan en de voederpipet was tijden transport Stuk gegaan. Via de chat met een medewerker gesproken. Even een foto gemaakt en met 2 dagen een nieuwe in huis. Dat noem ik dus top service

Maurice, Bedankt voor je mooie review. Graag gedaan, we doen er alles aan om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Groetjes, Dennis en Erik

Prima en vlotte levering

Zeer vlotte levering van de artikelen. Ook goede communicatie m.b.t. de voortgang van de verzending. Zeker aan te bevelen.

Peter, Bedankt voor je review, waarderen wij enorm. Groetjes, Dennis en Erik

Top service en zaak

Altijd snel en vlot geleverd aan zeer goede prijzen. Dit top team staat altijd klaar voor uw vragen snel te beantwoorden.

Altijd zeer goed, wat je ook besteld.

Altijd netjes , vlot en goed geprijsd. Is er een keer een besteld item niet voorhanden komen ze uit zichzelf met een zeer goede oplossing. Niks anders dan lof voor deze zaak. Top, ga zo door.

absoluut top!!

prima shop netjes verpakt en vlot geleverd.top!

Eindelijk een bedrijf die wel alles op voorraad heeft. Vandaag besteld morgen in huis.

Snelle en vriendelijke service

Altijd dezelfde topservice!

Snelle verzending, goed verpakt.

Zeer goede ervaringen

goede en snelle sevice en levering vriendelijk en veel mogelijk

goede service vriendelijk op tijd geleverd ook bij spullen ophalen alles mogelijk

Top! Wat een snelle service, super communicatie en goede kwaliet - prijs verhouding!!!

Ook op de zondag werd ik super goed geholpen. Fantastisch!

Snelle levering en altijd alles correct, goedkoper dan het zelf te gaan halen in belgie...