Snelle reactie na contact zoeken

De mannen van Seaflower hebben snel en met regelmatige communicatie/terugkoppeling gezorgd dat een dure beschadigde lamp (door mij of in de doos??? is niet duidelijk) is vervangen door een werkende. Ook daarna over een ander onderdeel snel en accuraat overlegd en zaken geregeld. Prima!

Als altijd perfect

Prima zaak waar ik regelmatig bestel. Altijd prima ervaring

Leuke producten die je niet bij iedere zeewaterwinkel te koop zijn

De producten worden altijd snel geleverd en zijn goed verpakt. Prijs/kwaliteit is goed op orde.

Snelle en correcte levering

Had op de chat paar vragen gesteld kreeg gelijk antwoord zeer goed en snel gereageerd zal hier zeker terug keren als klant.

te langzaam met versturen

donderdag besteld en betaald. maandag pas versturen. versturen kan ook op vrijdag.

Johan, Jammer dat je teleurgesteld bent. We hebben een zeer breed assortiment en het kan wel eens voorkomen dat er een dag vertraging is. Daarom promoten wij ook geen next day delivery, omdat de teleurstelling dan groter is als we iets beloven, maar niet waar kunnen maken. mvg, Dennis en Erik

Prima en snelle service

Prima en snelle service!

Uitstekende zaak

Altijd snel geholpen zowel met de bestelling als voor informatie

­čĹŹ

Erg fijn en snel geleverd

Super fijne site en snelle levering.

immer wieder gerne

schnelle lieferung

Thx, was a pleasure to serve you

Excellent servise and prices

There have always been good prices and things are in stock. So fast delivery. One time they sent a wrong item and I hope they do it again. Because I was very well compensated. Love to shop locally, but if I can't find it locally then Seaflowers is my first choice.

Rolf, Thanks for your review, we do our best not to send the wrong items ;-). regards, Dennis and Erik

Een fijne overzichtelijke webshop met meer dan genoeg keuze. Maar nog veel belangrijker een prima service en snelle reactie op vragen die ik over een product had.

Ge-wel-dig

Bestelling was niet compleet op voorraad, het eerste gedeelte is toch geleverd en de rest een dag later. Via de chat perfect geholpen door Dennis! Echt een superzaak!

Beste service.

Beste service die je maar kan krijgen. Het is een goed internetbedrijf die in oplossingen denkt en zijn nek durft uit te steken voor zijn klanten. Heb er een goede ervaring mee en raad dit bedrijf ook bij anderen aan.

Netjes op tijd geleverd

Prima webshop,nette prijzen en snel geleverd. Prima!

Helemaal goed

Helemaal goed.

Sehr zu empfehlender Onlinehandel

Gute Kommunikation, g├╝nstig, schnelle und sehr gut verpackte Lieferung. Kann man ohne Bedenken weiterempfehlen. Gerne wieder. Goede communicatie, goedkope, snelle en zeer goed verpakte levering. Kunt u zonder aarzeling aanbevelen. Weer blij.

• W├╝rden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Bestelde was niet op voorraad maar toch binnen de week geleverd.

Super service.

Je bestelling wordt zeer goed opgevolgd, ik werd zelfs opgebeld om te melden dat er een artikel niet voorradig was. De rest van mijn bestelling werd evenwel de dag nadien geleverd. EEN AANRADER.

Snel en goedkoop

Altijd snel en goedkoop verzonden.

Ein sehr zu empfehlender Partner in Sachen Meerwasser !

Habe bekommen was ich wollte - der versendete Artikel hat eine sehr gute Qualit├Ąt und wurde in angemessener Zeit nach Deutschland versendet!

• W├╝rden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Snelle levering en uitstekende service

Uitstekend. Toen betaling mis liep werd spontaan contact opgenomen en hulp verleend. Daarna snelle levering.

Snelle levering via Postnl, goed verpakt

Snelle levering via Postnl, goed verpakt

Snelle levering goede prijzen

Snelle levering goede prijzen

Top winkel

Ik bestel regelmatig bij seaflower. Gewoon top service,goede advies zeker aanrader