Excellent

Prima levering excellent.

Great service as always

One of the few shops that will actualy ship to my location. Great service keep up good work

Behulpzaam, klantvriendelijk en meedenkend bedrijf

Onlangs wat producten besteld bij Seaflower. De levering was snel en alles was netjes verpakt. Klein min punt was dat niet alle pakketjes binnen waren die op de bon stonden. Direct contact met Seaflower opgenomen, waarna zij alles checkte. En wat bleek het postordernedrijf had de zending in tweeën gesplitst. De rest werd de volgende dag netjes optijd geleverd. Zeer vriendelijk geholpen en erg blij met de bestelde producten. Seaflower bedankt, ook voor jullie advies. Sebastiaan

Nette verzending

Glazen potjes extra netjes verzonden!

super

paar keer bij de jongens langs geweest geven altijd advies beantwoorden al je vragen. maar nog belangrijker ze nemen de tijd voor je heb er weleens 2 uur gezeten was heel gezellig.

TOP

??

Mooie producten en goede service

Ze hebben een goed uitgebreid assortiment en de service per chat loste alles gelijk voor me op toen ik een mailtje miste!

slecht afgeleverd door post nl

Ondanks dat we 100% zeker aanwezig waren op besteladres heeft de bezorger hem afgeleverd bij het verzamelpunt. Schijnbaar geen zin om te bezorgen.

Snelle actie

Netjes geleverd.

Zoals altijd weer top

Brilliant

Great service, prices low and fast delivery

Fast shipment; wide articles

Fast shipment; wide product range

Bestelling levering

Een heel vlugge levering

Prompt responses, good pricing, I was impressed

Prompt responses, good pricing, I was impressed

Snel geleverd en alles naar wens

Top service voor een eerlijke prijs

Elke keer weer gewoon goed geholpen

Selle en attente service

xxxxx

Vriendelijke en zeer professioneel

Heel erg snelle levering

Zeezout was snel verzonden.

Grote emmer zeezout 22 kg had ik de dag na mijn bestelling al binnen.

Tevreden klant alles netjes afgehandeld incl. Terug gave alternatief.

Beter kan niet

Via chat direct geholpen en zeer goede uitleg gekregen. Besteld en netjes op tijd geleverd!

Het was de eerste keer dat ik bij Seaflower bestel. Ik ben super tevreden. Vooral over de snelle levering want het ging om levend voedsel voor vissen.