Goeie service!

Elke keer weer hele goed service, mensen die meedenken en helpen waar kan! Top

Snelle levering en goede producten

Na bestelling direct uit voorraad geleverd.

Mooi product

Werkt prima, klein maar super sterk

Lekker snel geleverd

Had snel iets nodig en kwam bij seaflower uit. Groot assortiment en ook nog eens snel geleverd, top.

vlotte afhandeling

gewenst product

Vlot afgehandeld.

Is zeer gemakkelijk gegaan. Anders moest ik weer ver rijden om het product te kunnen aankopen.

Meerdere malen bestellingen gedaan. Allemaal prima verlopen en beveel deze shop zeker aan! Adviezen zijn ook goed en onderbouwd

Goede prijs, snelle levering

Na wat zoeken op internet kwam ik voor hetgeen ik nodig had bij Seaflower uit. Het bleek een gemakkelijk te navigeren website dus ik had mijn producten snel bijelkaar. Daarna een gemakkelijk betaal process en een snelle levering. Kortom beslist een site om bij terug te komen.

Gewoon fantastische service

Ze staan altijd klaar om te helpen, mee te denken. Ik ben al jaren heel tevreden klant!

Slechte service, niet klantgericht en krenterig

Verkeerde product besteld. Kan gebeuren, beginnersfout van mijn kant. Maar contact hierover was niet zakelijk en deden zelfs een beetje bijdehand. Dat vond ik al vervelend. Ook wisten ze mij niet verder te helpen met het juiste product. Ook geen alternatieven of suggesties. Gewoon niets. De klant betaalt de kosten voor de retourzending. Op zich niet raar, maar nu komt het: doordat het uiteindelijke bedrag op de originele factuur omlaag werd gebracht, moest ik alsnog verzendkosten betalen voor de oorspronkelijke verzending. Zal wel ergens in de voorwaarden staan, maar dat ze dit niet even gezegd hebben vind ik slechte service. Ik weet genoeg: klant is geen koning. Hier bestel ik niets meer. Ik zou een andere webshop zoeken als ik jou was. Al sinds 2006 een begrip...voor zoiets moet je wel blijven werken jongens!

Seaflower heeft ook producten die je niet zo snel bij andere zeewaterwinkels kan vinden.

Een fijne winkel. Vragen worden snel beantwoord en de bestelling wordt op tijd geleverd.

Pefect verlopen

Duidelijke website en vlotte levering gewoon met post nl.

Fijn dat jullie nog leveren met post nl. En gewoon overdag. Veel zeewaterwinkels leveren met trunks en dat is in de avond.

We hadden beter ervaring!

Paar jaar geleden was het spullen voor een tijd besteld volgende dag in huis. Nu gast er gewoon 5 dagen minimaal overheen. We bestellen nu omdat goedkoper was houden nu echt rekening mee, week pas binnen kan zijn.

Kort na mijn bestelling werd er contact met mij opgenomen wanneer ik de bestelling op kwam halen. Deze lag al klaar en werd vlot en vriendelijk geholpen.

geweldig zoals altijd

Super service en levering.

Had een paar mooie koralen besteld bij sea flower. Koralen waren echt goed verpakt. De beste meneer had mij ook netjes gebeld omdat een bepaald koraal niet voorradig was heeft mij ook meteen in overleg ander koraal bij de bestelling gedaan. Zeker voor herhaling vatbaar. Prijs verhouding is ook goed. Keep up the good work.

Goef

...

Prima service en kwaliteit

uitstekend

PostNL

Onlangs bestelde ik een pH monitor bij jullie. Post NL deed de levering. Het pakje lag 2 m achter mijn poort midden op de oprijweg!!! Het electronisch toestel was dan ook minder goed verpakt in een kartonnen doos met letters van SPAGHETTI. Toch maar beter inpakdozen gebruiken met opschrift BREEKBAAR.

snelle en goede zelfs extra levering

Nadien snelle en deskundige uitleg over een vraag

Goed overzicht producten

Super service, verzendkosten kunnen efficiënter

Bij navraag via de mail of ik een onderdeel kan bestellen is dat snel uitgezocht en dat product toegevoegd aan de website om te bestellen. Ook snel verzonden, dus super service! Kleine onderdelen zouden wel als bijv brievenbuspakketjes verzonden kunnen worden, zodat je dit makkelijker bezorgd kan worden en wellicht zou schelen in verzendkosten van kleine producten.

Prettig contact

Prettig contact.

Cobbenhagenstraat 16 2288ET Rijswijk

06 40824675

Over Seaflower

Seaflower: Sinds 2006 de specialist in zeewater aquarium producten Één aquarium met zout water, dat is waar het ooit allemaal mee begon. Inmiddels is deze uit de hand gelopen hobby niet meer weg te denken en zal dit voor velen een herkenbare situatie zijn. Één aquarium werden er meer en inmiddels meer dan een decennium verder leveren wij dagelijks de allerhande benodigdheden door heel Europa. Hoe wij u helpen om uw zoutwater wens in vervulling te laten gaan? Onze kennis, advies en producten voor een compleet zeewateraquarium staan tot uw beschikking. Jarenlange ervaring en best-practises om jouw levende have een onderwater paradijs te bieden. We leveren bijvoorbeeld aquarium stromingspomp, aquarium LED verlichting, eiwitafschuimer, toevoegingen om tekorten aan te vullen. Voor het bepalen van de kwaliteit van het aquarium water gebruik je een Aquarium test. Kunt u een gewenst product niet vinden? Laat het ons weten.