Parfait

Rapide, serieux

Prima, snelle levering

Prima, snelle levering

Snel, compleet en voor een goede prijs. Grandioos.

Over service van afhandeling geheel niets te klagen. Kon helaas alleen niet allles vinden wat ik nodig had. Jammer, maar scheelt dus een half sterretje. Verder alles fantastisch.

snel en vakkundig geleverd van een product dat ik nergens anders kon krijgen

zoals de titel al zegt. alles voor je aquarium ook de moeilijk te vinden artikelen

Netjes op tijd

Via email netjesxaangegeven dat artikel op voorraad is (bij andere leveranciers niet) en keurig direct opgestuurd. Super.

Na een week nog steeds geen goederen ontvangen

De levering met post-nl is een ramp… heeft de goederen niet aangeboden en na een tweetal zogezegde mislukkingen gaan ze de bestelde goederen leveren in een afhaalpunt… nog steeds wachtende op de levering.. na een volle week

Diane, Vervelend om te horen dat PostNL niet prettig meewerkt in uw situatie. Uiteindelijk is het pakket beschikbaar op een ophaal locatie. Misschien bij een volgende bestelling: we hebben bij de check-out ook de keuze om andere vervoerders te selecteren zoals DPD en DHL. mvg, Seaflower

Top zaak

Zeer goede en betrouwbare webwinkel waar ook nog eens veel advies te verkrijgen is.

Top rapide et efficace..

Snelle levering mooie Marco Rocks

Snelle levering, goed advies en mooie Marco Rocks.

Très rapide

Conforme à la commande et livraison très rapide. Top

Snelle verzending

Goede voorraad, goed contact en zeer snelle verzending. Producten goed verpakt aangeboden.

Correct en snel, veel keuze, mooi assortiment, goed verpakt bij levering.

Correct en snel, veel keuze, mooi assortiment, goed verpakt bij levering.

Professionele webshop met goede service

alles naar wens

Had een product met spoed nodig. 1 telefoontje en ik had het pakket dezelfde avond nog in huis! Wat een geweldig service, dit vind je nergens anders!

Snel geregeld

Goede en snelle service

Altijd tevreden, ze geven vriendelijke, goed en snelle service op maat. Top!

snel en correct

Top product en snel geleverd

Top product geleverd tegen een mooie prijs en snel geleverd. Top Bedrijf

Zeer goede service

Vriendelijke en correct service met snelle levering

Super service zeer betrouwbaar heel fijn

Ik bestel hier graag, altijd mijn bestelling op tijd binnen. Hele fijne behulpzame en betrouwbare winkel , en die wil ik iedereen aanraden Hier denken ze nog met je mee ! Tot mijn volgende bestelling!!

Heel netjes en correct

Heel netjes en snel geleverdt

Top aquarium winkel

Diverse malen besteld bij seaflower. Altijd top kwaliteit producten en snel geleverd. Winkel is zeker aan te raden.

Très satisfait du service

Cobbenhagenstraat 16

2288ET Rijswijk

06 40824675

Over Seaflower

Seaflower: Sinds 2006 de specialist in zeewater aquarium producten Één aquarium met zout water, dat is waar het ooit allemaal mee begon. Inmiddels is deze uit de hand gelopen hobby niet meer weg te denken en zal dit voor velen een herkenbare situatie zijn. Één aquarium werden er meer en inmiddels meer dan een decennium verder leveren wij dagelijks de allerhande benodigdheden door heel Europa. Hoe wij u helpen om uw zoutwater wens in vervulling te laten gaan? Onze kennis, advies en producten voor een compleet zeewateraquarium staan tot uw beschikking. Jarenlange ervaring en best-practises om jouw levende have een onderwater paradijs te bieden. We leveren bijvoorbeeld aquarium stromingspomp, aquarium LED verlichting, eiwitafschuimer, toevoegingen om tekorten aan te vullen. Voor het bepalen van de kwaliteit van het aquarium water gebruik je een Aquarium test. Kunt u een gewenst product niet vinden? Laat het ons weten.