Prachtige grasmatten en snelle service

Heel erg tevreden met de graszoden van Kuypers. Kwaliteit is echt top. Heb na een kleine week al een mooi donkergroen gazon. Is ook snel geleverd, met een duidelijke beschrijving erbij. Alles uitstekend verlopen en dat mag gezegd worden! (op de foto het resultaat na 6 dagen)

Top gras

Het gras is top in orde, en wat een goede service. Zeker een aanrader.

• Communicatie

Meedenkend, hulpvaardig en goede service!

Aangezien ik recent geopereerd ben aan mijn hoofd kon ikzelf de graszoden niet naar onze tuin brengen. Onze zoon heeft dit via een mail kenbaar gemaakt en vervolgens kreeg ik een telefoontje van Kuypers dat zij de graszoden tot in de tuin zouden afgeven. Bijzonder attent! Dank daarvoor!!

• Communicatie

uitstekend, goede service, mooi bedrijf

via site bestelling plaatsen en ik wordt gebeld over deze bestelling. goede service en vriendelijk personeel.

Prima service, prima graszoden

Zeer goed. Duidelijke website, goede respons na bestelling en qua levering. Duidelijke instructie wat betreft aanleg dmv filmpje op de website en folder bij aflevering.

• Communicatie

Nooit geen graszoden meer van Kuypers.

3oktober 2020 laten leggen. Graszoden met toen veel emelten (larven van de langpootmug) erin. Ze vertelde mij dat het afgesneden pieren waren, maar ik wist het wel zeker dat t emelten waren. Nu 12mei 2021 ziet het gras er aangevreten uit. Ik heb er 50 plakkaten met wild gras eruit gestoken. Bij jullie graszaad gaan halen en er over klagen.Maar jullie waren niet thuis om ons tegemoet te komen. Zelf het graszaad van €17.95 moesten we nog afrekenen.

• Levertijd N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Ik woon nu aan de overkant

Zelden zo’n groen gras gezien. Heel makkelijk te leggen ook. Goeie service bij het ophalen en inladen. Ik zou opnieuw m’n gras bij Kuypers kopen als ik ooit ga verhuizen, maar voorlopig ga ik niet verhuizen, de hele buurt is jaloers zo groen is mijn gras, ik woon nu aan de overkant.

• Communicatie

Finishing touch met Kuypers graszoden.

Gister graszoden gelegd van Kuypers, de finishing touch van de tuin. Voorafgaand aan het leggen, op advies van Jorg de grond verrijkt met aanlegmest. Het product is goed te leggen, de zoden zijn sterk en compact gerold. Kortom, kwaliteit voor een mooie afwerking van je tuin!

Besteld en snel geleverd

12 jaar geleden hebben we bij de vorige tuin ook hun graszoden gelegd. Toen waren we al erg tevreden over het resultaat. Nu 12 jaar later kies ik toch weer voor hun product. Het ligt er nu 1 week in en wachten tot het aanslaat. Ziet er nu al goed uit.

• Communicatie

Geweldig mooi gras per vierkante meter.

Omdat ik het achterste deel van mijn tuin moest ophogen wilde ik graszoden leggen (zaaien duurt mij veel te lang). Bij Kuypers kon ik gelukkig ook gewoon 15 vierkante meter bestellen, dat is écht een plus punt! Er zijn veel bedrijven waar je minimaal 30 of 50 moet bestellen en dat vind ik heel raar. Dolgelukkig heb ik meteen bij hen besteld en de andere dag werd het al keurig bezorgd, ik werd zelfs opgebeld door de bezorger om te weten hoe laat hij bij me zou zijn. Fantastische service en dat vind ik heel belangrijk. Ik had de ondergrond al helemaal voorbewerkt en dezelfde dag lag het er al keurig in. Héél mooi gras en het zit intussen goed vast en het groeit mooi. Ik besloot meteen om het gazon aan de voorkant van mijn tuin ook te vernieuwen en heb nog eens 15 m^ besteld. Ik ben zeer tevreden :-)

Goede kwaliteit

Ik heb ze toen ik ze gehaald heb dezelfde dag nog gelegd. Ze waren erg goed om te leggen. Bleven mooi heel. Nu na 4 dagen zie je nog amper de naden tussen de zoden dus groeit al mooi aan.

• Communicatie

Mooie zoden en snel geleverd

mooie zoden en snel en netjes geleverd

• Communicatie

Mooi gras alleen veel troep in het gras

Erg mooi groen gras van goede kwaliteit wat makkelijk te leggen was. Maar helaas hebben we meerdere stukken glas en plastic gevonden die uit het gras staken.

Goed gras, snel geleverd

We wilden in korte tijd gras, dat kon! We schrokken iets van de verzendkosten tot we de vrachtwagen zagen.. Zonder problemen reed ie hier het hofje in om de pallet bij de achtertuin te bezorgen. Wat een held!

• Communicatie

Groeit als onkruid maar dan WEL heel mooi ;-)

Online bestellen is eenvoudig. De communicatie verliep snel. Het leggen is goed te doen als je de Kuypers handleiding volgt. Het groeit net zo hard als onkruid! Alleen ziet dit er veel mooier uit! Het resultaat is mooi groen. En Kuypers is bereidt extra service te verlenen! Ik zou ze zeker aanbevelen, geven goed advies advies en communiceren goed.

• Communicatie

Goede en duidelijke afspraken omtrend levering

Doen wat ze beloven

Makkelijk en snel!

Van de online bestelling tot de levering... snel en makkelijk! vriendelijke bezorger. De prijs voor levering kan mijns insziens scherper

Kortweg super

Super geholpen, had teveel besteld en dit is netjes opgelost en hele mooie graszoden. Kortom TOP!!!!

• Communicatie

Mooi gras, op tijd geleverd, netjes op locatie gelost

• Communicatie

Prima afspraken, levering, instructie en kwaliteit

Excellent!

Everything was just perfect! Can't say more than that.

Alles goed verlopen

Goed verzorgd en op tijd

Vlotte en duidelijke afwikkeling

• Communicatie

Super tevreden, aanrader !

Bestellen ging makkelijk, ophalen , alles stond netjes klaar ! Vriendelijke dame achter de receptiebalie, goede informatie ontvangen over gras bemesting e.d. Ga er zeker nog bestellingen plaatsen voor ons nieuw te bouwen huis.

Goed advies en uitleg

Zowel bij aanschaf van als onderhoud van het gras.

Gijzelsestraat 18

5074RS Biezenmortel

Over Gazonplus.nl

Heb jij een gazon in dat wel aan vervanging toe is, of wil je zelf een compleet nieuw gazon aanleggen? Met behulp van graszoden heb je binnen één dag al resultaat. Onze kwekerij bevindt zich in Biezenmortel, nabij Tilburg en ‘s-Hertogenbosch. Naast grasmatten hebben we veel aanverwante artikelen in ons assortiment. Onder andere; meststoffen, kalk, teelaarde, graszaad en mollengaas. Gazonplus.nl is webshop voor het doe-het-zelvers en een handelsnaam van Kuypers Graszoden B.V. Een familiebedrijf met meer dan 60 jaar ervaring in het kweken van grasmatten. Onze speelgazon graszoden bestaan uit een selectie van de beste grassoorten. Voor 13.00 uur besteld is vaak de volgende werkdag (met uitzondering van maandag) al in huis. +31(0)411646950 [email protected]