Prachtige grasmatten en een geweldige service.

Ik ben super tevreden. Prachtige gezonde grasmatten en ze doen het uitstekend. Ik ben na levering ook nog gebeld om te vragen of alles netjes geleverd is en naar wens. Zeer professioneel bedrijf. Uitmuntend!!!

mijn ervaringen zijn goed

zeer goede kwaliteit geleverd

Super levering, super kwaliteit

Via internet een bestelling geplaatst, vervolgens een ophaaldatum en tijd kunnen kiezen. Bij aankomst helpen ze je mee met laden en de kwaliteit is super!!

Fantastisch goed

super goed gras. Zelf gelegd en ligt er erg snel en strak in. Goed uit te rollen. Erg goede kwaliteit en zelfs met deze hitte doet het gras het erg goed. (Ongeveer 35 graden). Er zit bij de aankoop ook een erg fijn boekje waar alles in staat wat je moet weten. Van de aanleg tot het onderhoud.

• Communicatie

Goede en vriendelijke service en mooi gras. Wel veel sproeien nu met 30+ graden, maar het ligt er prachtig bij.

Mooie kwaliteit grasmat.

Makkelijk online besteld, vlot af te halen.

• Communicatie

gras gekoeld geleverd op locatie

gebeld, via internet besteld en netjes geleverd en advies voor het leggen. Tip voor de internetsite, een tijdstip van levering selecteerbaar

• Communicatie

Goede service en goede levering.

De graszoden waren makkelijk te leggen, ook zonder enige uitleg. Gras is mooi dik en de zoden zijn goed vol.

• Communicatie N.v.t.

Hele perfecte service

Schitterend mooi groen gras!!

Prachtig gras van topkwaliteit

Goede snelle service, vrijdag bestellen zaterdag afhalen, topkwaliteit gras.

Perfect!

Gemakkelijk besteld, zelf aangeven wanneer je geleverd wil hebben en vervolgens keurig op de afgesproken tijd levereren. Top! En een enorm aardige chauffeur. Doen jullie hem nog even de groetjes? ;) Het gras ligt er nu een week en ziet er al super mooi uit!

Goede kwaliteit

Mooi gazon gemaakt van de graszoden van kuijpers graszoden

prima gras snelle levering

Prima gras en snelle levering. Wel teveel geleverd +/- 11 m2. Hiermee hebben we de achterburen blij gemaakt.

Super tevreden

Duidelijke informatie op de website, vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon en keurig volgens afspraak op de afgesproken dag geleverd. Prachtige kwaliteit graszoden, heel tevreden!

Mooie graszoden.

Kon gras zo inladen en kreeg nog even wat tips mee, vriendelijke en verstand van zaken.

• Communicatie

Mooie kwaliteit gras, snelle levering

Moest iets bijwerken, kleine hoeveelheid besteld. Super levering

• Communicatie

Snelle levering, prima product!

Zoals aangegeven de bestelling (gazonmestpakket) de volgende dag al in huis. Omdat het 's avonds zou gaan regenen direct gestrooid en binnen een paar dagen al resultaat en na een kleine week weer een mooi, fris en groen gazon. Handig verpakt en precies voldoende. Top!

• Communicatie

Gegaan zoals het afgesproken was

X

• Communicatie

Duidelijke informatie en goede kwaliteit

Stenen eruit, gras erin. Na wat zoekwerk op het internet bij Kuypers graszoden uitgekomen. De website geeft duidelijke informatie en uitleg over hun producten. De graszoden zijn in eigen beheer en hanteren een hoge kwaliteitsstandaard. In mijn geval was zelf ophalen handiger dan laten bezorgen. Op afspraak kan het dan opgehaald worden. Ideaal, want dan kun je ze meteen leggen. Het resultaat is een mooie volle groene grasmat. We zijn er erg blij mee!

• Levertijd N.v.t.

Helemaal goed!

Levering was op afgesproken tijd Afgeleverd vlakbij de doorgang Gras groeit goed Gras was goed te leggen

Snel en goed geregeld

Het werd snel geregeld en kwaliteit is zeer goed !

Super tevreden

Besteld via internet, prima geregeld. Was ruim voor openingstijd aanwezig om af te halen en werd gelijk prima geholpen. Geen vent die staat te kijken hoe je de rollen in de auto laadt, maar gewoon meehelpt met inladen. Top geregeld!

Goede kwaliteit

Goede service bij afhalen, gras slaat goed aan .

• Communicatie

zoals altijd, prima geregeld en geholpen

Digitaal een bestelling doen en de graszoden liggen klaar en er is hulp bij het inladen. Zeer tevreden met de afhandeling

Gijzelsestraat 18

5074RS Biezenmortel

Over Gazonplus.nl

Heb jij een gazon in dat wel aan vervanging toe is, of wil je zelf een compleet nieuw gazon aanleggen? Met behulp van graszoden heb je binnen één dag al resultaat. Onze kwekerij bevindt zich in Biezenmortel, nabij Tilburg en ‘s-Hertogenbosch. Naast grasmatten hebben we veel aanverwante artikelen in ons assortiment. Onder andere; meststoffen, kalk, teelaarde, graszaad en mollengaas. Gazonplus.nl is webshop voor het doe-het-zelvers en een handelsnaam van Kuypers Graszoden B.V. Een familiebedrijf met meer dan 60 jaar ervaring in het kweken van grasmatten. Onze speelgazon graszoden bestaan uit een selectie van de beste grassoorten. Voor 13.00 uur besteld is vaak de volgende werkdag (met uitzondering van maandag) al in huis. +31(0)411646950 [email protected]