Topservice

Vorige week had ik mij achterband lek van mijn Klever pedelec. Ik kon de volgende dag gelijk bij Doornbikes mijn fiets laten maken. Heel blij mee, want verder kon ik nergens terecht! Gelijk heeft hij ook mijn casette en ketting vervangen. Klaar terwijl ik wachte. Echt een topservice!

Goedemorgen Wouter, hartelijk dank voor je review - daar zijn we heel blij mee. We wensen je namens het hele team Doornbikes weer mooie en veilige kilometers toe! Hartelijke groet, Henk / Doornbikes

Winkel met superservice, bestaat nog!

Heel vakkundig geholpen met het aanmeten en advies van een SQlab zadel. Geen zadelpijn meer, waardoor we onze Gelderlandse vakantie fijn hebben kunnen voortzetten. Limburgse groeten, Mirjam Bertrand

Dag Mirjam, hartelijk dank voor je mooie review - en wat fijn dat het SQLab zadel helemaal past! Fijne vakantie verder! Hartelijke groet namens het hele team Doornbikes

Geweldige service!

Een fietsspecialist die de klant echt centraal stelt. Hele fijne koopervaring. Dank Doornbikes!

Dag Wilbert, dank voor je leuke review. Veel plezier met je nieuwe Garmin fenix 7! Fijne avond en een mooie zomer verder!

Echt een fijne zaak waar zéér servicegericht-meedenkend en probleemoplossend wordt gewerkt! Naar dit soort bedrijven ga je graag naar toe! Geweldige/fijne mensen! Een absolute aanrader!!!

Dag Jan, erg blij met deze mooie review ! Leuk om samen met jou naar een optimaal resultaat te werken zodat het fietsen alleen nog maar fijner wordt ! Mooi om deze passie met jou te kunnen delen en dat jij het ook wilt rondvertellen. Heel fijn Pinksterweekend en tot binnenkort !

Behulpzaam, vriendelijk gewoon goed!

Na lang zoeken en overwegen zocht ik een dealer van Marin fietsen. Nou deze heb ik gevonden! Niet alleen zijn ze zeer vriendelijk maar ik werd ook serieus behandeld desondanks dat ik niet bepaald om de hoek woon. Je zou verwachten dat dit normaal is maar helaas is dat tegenwoordig eerder uitzondering dan standaard. Bij doornbikes is het in elk geval prima in orde! Top service , klantgericht , aanrader! Erg blij met de riftzone van marin. Nu nog wachten op het mooie weer!

Goedenavond Youri, hartelijk dank voor je mooie beoordeling! Erg fijn dat je onze service als fijn en klantgericht hebt ervaren. Nogmaals veel plezier met je nieuwe Marin Rift Zone 3 en we duimen voor mooi mountainbike-weer! Sportieve groet namens het hele team Doornbikes

Prima winkel!

Met mijn geringe lengte en problemen met op en afstappen, wilde ik een 26 inch frame en lage instap. Na goede voorlichting werd het een easy step van Excelsior. Heel erg bij mee. Een hele fijne winkel met aardige en deskundige eigenaren.

Goedenavond Rina, hartelijk dank voor je positieve review - daar zijn we heel blij mee. Ik wens je heel veel plezier met jouw Excelsior Easy Step fiets! Fijne avond verder en tot een volgende keer. Hartelijke groet namens het hele team Doornbikes, Henk van Doorn

Wat een vakman!!

Vorig jaar een Sqlab zadel gekocht bij Doornbikes in Giesbeek. Toch niet helemaal tevreden (nog steeds pijn bij fietsen al was t wel verbeterd tov vroeger) Doornbikes komt me tegemoet door me nogmaals andere zadels te laten proberen. Dat vind ik bijzonder, immers ik was nalatig door niet eerder terug te komen. Zijn stelling is: ' niemand hoeft met pijn te fietsen'. Echt top! Heel blij mee. Je proeft vakmanschap bij deze winkel! Doornbikes heeft vele zadels op voorraad, kan ook zitbotjes opmeten en de fiets vakkundig af stellen.

Hartelijk dank Monique voor je mooie reactie! Ik hoop dat je nu op het juiste zadel komt te zitten zonder verdere pijntjes! Fijne avond en tot binnenkort maar weer. Hartelijke groet namens het hele team Doornbikes.

Vriendelijke behandeling

Vakbekwaam deskundig advies Aanrader voor mensen met zitvlak problemen Deskundig maar niet opdringerig oplossings gericht advies

Hartelijk dank Thea voor je mooie review! Heel veel geluk en mooie kilometers gewenst met je nieuwe SQlab zadel. Fijn weekend verder! Hartelijke groet namens het hele team Doornbikes.

Super service :-)

2e hands fiets gekocht, super netjes klaar gemaakt

Hartelijk dank voor je mooie review, daar zijn we heel blij mee! Veel plezier met je Cannondale F600 en ik wens je veel mooie tochten toe. Hartelijke groet namens het hele team, Henk van Doorn

Werken heel snel

De prijs is goed van mijn spitso. Heel snel geleverd. Werken zelfs als de zaak dicht is. Prima communicatie. Alleen jammer geen Nederlandse handleiding bij het scheidsrechtershorloge spitso pro. Verders niets dan lof voor Ria die bij Doornbikes werkt!!

Dag Willy & Mia hartelijk dank voor jullie mooie review. Fijn dat jullie tevreden zijn. de handledingen van Spintso zijn in het Engels maar we willen ze gaan vertalen zodat we ook de NL versie kunnen toezenden. Fijne tijd en veel pleizer met fluiten. Hartelijke groet namens het hele team, Henk van Doorn / Doornbikes

Perfecte levering en communicatie

Levering van het spintso s1 pro horloge hartstikke snel, ze werken volgens mij nog op hun vrije dag. Prima communicatie door Ria. Fijn bedrijf. Prijzen zijn goed. Hopelijk kunnen ze een Nederlandse handleiding naleveren. Ik kan nl. het alarm niet instellen.

dag Willy & Mia hartelijk dank voor jullie mooie review. Fijn dat jullie tevreden zijn. de handleidingen van Spintso zijn in het Engels maar we willen ze gaan vertalen zodat we ook de NL versie kunnen toezenden. Fijne tijd en veel pleizer met fluiten. Hartelijke groet namens het hele team, Ria van Doorn / Doornbikes

zeer goede aankoop

ik ben zeer tevreden over mijn aankoop ik raad de scheidsrechter het aan om het te kopen

Oplossingsgericht en komen beloftes na!

Op 27 november hebben wij voor Sinterklaas een bestelling geplaatst (Garmin horloge) en op 1 december wat ik nieuwsgierig naar de levertijd. Aan de telefoon werd gemeld dat Garmin het product op 8 december zou leveren, terwijl Sinterklaas dan inmiddels wel weer in Spanje zal zijn. Doornbikes is gelijk naar een oplossing gaan zoeken en een uur later kreeg ik de fijne mededeling dat de bestelling vrijdag geleverd zou worden. De bestelling kregen wij echter op donderdag 2 december al binnen. Chapeau voor de geboden oplossing en het meer dan waar maken van beloftes! Mijn dochter zal blij zijn met haar Sinterklaas cadeau!

Goedemorgen Martin, hartelijk dank voor je mooie review. Wij wensen jullie een mooie Sinterklaasavond en ik hoop dat ze er blij mee is. Fijn weekend en hartelijke groet namens het hele team, Henk van Doorn

Komen afspraak goed na

Bestelling moest via externe bedrijf geleverd worden en deze was vertraagd. Maar werdt de zelfde dag van binnen komst persoonlijk aan huis afgegeven. Toppers

Goedemorgen Mia, wat fijn dat je tevreden bent. We zijn heel blij met jouw review! Fijne dag verder en wellicht tot ziens! Sportieve groet namens het hele team Doornbikes

Top!!

Om werkelijk tot een fiets te komen die een perfecte match is voor de klant zijn de ingrediënten even simpel als gecompliceerd. Doornbikes heeft het recept. De basis is natuurlijk een goede fiets maar mèt een adviseur die degelijke kennis van materialen en alle opties heeft Een luisterend oor, dat hoort én begrijpt en niet oordeelt. Tijd om opties te testen en nog eens goed te proberen. Veel geduld en onvermoeibaar aanpassen. En véél zadelmogelijkheden... Dit alles gaat vergezeld van een prettige servicegerichte sfeer en koffie. Resultaat is een fiets met het "Chesterfield gevoel": fietscomfort to the max! Dank Henk en Ria en medewerkers. En een aai voor Kiki.

Goedemorgen Lilian, hartelijk dank voor je mooie bericht! We zijn ook erg blij met het resultaat en wensen je heel veel mooie en veilige kilometers toe op je Klever B Comfort elektrische fiets. Fijne dag en voor straks een mooi weekend gewenst. Hartelijke groet, namens het hele team Doornbikes!

Top service !

Via de website een beschermhoesje voor mijn Garmin besteld. Levering stond voor 3 dagen later maar kreeg hem al gelijk de volgende dag ! En ik had teveel verzendkosten betaald omdat het via de brievenbuspost ging in plaats van pakketservice. Ik kreeg binnen 1 min reactie op mijn mail, excuus en het verschil teruggestort ! Nog nooit meegemaakt, binnen 1 min reactie op je mail. Top service ! Groeten Josephine

Dag Josephine, hartelijk dank voor je mooie bericht! daar zijn we erg blij mee. Fijn dat je tevreden bent met onze service. Fijne avond en graag tot een volgende keer. Groetjes van Ria, namens het hele team Doornbikes

Wat een service!

Mijn ebike had schade opgelopen omdat ik er mee gevallen ben. De schrijfrem liep aan. Ik ben naar Doornbikes gegaan omdat zij ook de servicebeurt hebben gedaan. Naar volle tevredenheid! Mijn fiets werd gemaakt terwijl ik erop kon wachten. En.....ik heb er niks voor hoeven betalen. Dat is pas service! Dank jullie wel.

Dag Marijke, hartelijk dank voor je leuke reactie! Veel veilige kilometers gewenst en nog een mooie zomer verder! Hartelijke groet namens het hele team Doornbikes!

Top service, zeer vriendelijk en vlot geholpen. Huurfietsen waren in perfecte staat.

Dag Saskia, hartelijk dank voor je leuke reactie! Fijn dat het jullie goed bevallen is. Hartelijke groet namens het hele team Doornbikes, Henk van Doorn

positief!

bijzonder klantvriendelijk en servicegericht, ook in geval van retournering..... denkt altijd met klant mee.

Dag Mary, hartelijk dank voor je leuke reactie! Fijne dag verder en groetjes namens het hele team Doornbikes

Zo wil je overal behandeld worden

Tijdens een fietstochtje met vrienden, kreeg ik een klapband. Dat was schrikken! Doornbikes was de dichtstbijzijnde fietsenhandel, dus toen we belden of hij ons kon helpen, bood Henk van Doorn direct aan om mij met de kapotte fiets op te halen. Terwijl hij en Tjebbe bezig waren met de reparatie, kreeg ik een heerlijk kopje koffie aangeboden. Toen mijn man en onze vrienden even later arriveerden, kregen die ook koffie (met koekjes!!). Kiki, de hond vond het allemaal heel gezellig en deed nog een greep naar de suikerklontjes. Tijdens het wachten (wat overigens helemaal niet lang duurde) nog even de prachtige speciale fietsen bewonderd. Al heel snel konden we onze mooie fietstocht hervatten. Henk, Ria en Tjebbe, enorm bedankt voor jullie geweldige service en heel veel succes met jullie prachtige bedrijf.

Dag Mirjam, hartelijk dank voor je leuke reactie! Het was erg gezellig met jullie bij ons op het terras. Ik hoop dat jullie nog een mooie fietstocht hebben gehad en hebben genoten van het mooie weer! Hartelijke groet namens het hele team Doornbikes!

prima ervaring met doornbikes

Ik heb een e bike bij doornbikes gekocht en ben hier erg tevreden over. Ik ben zeer tevreden over de fiets en de verkoopmedewerkers waren vriendelijk en duidelijk.

Dag Geert, hartelijk dank voor je mooie reactie! Daar zijn we heel blij mee! Fijne dag en hartelijke groet, namens het hele team Doornbikes!

Geweldig.

Bijzonder goed begeleid. Vriendelijk en professioneel.

Goedemorgen Wim, dank voor je reactie! Het was erg leuk om jou helemaal goed op de fiets te zetten! Nogmaals veel mooie en veilige kilometers gewenst! Sportieve groet namens het hele team Doornbikes!

Zeer prettig en professioneel.

Vriendelijk en vakkundig.

Hoi Marian, hartelijk dank voor je review! Fijne dag en nogmaals veel plezier met je nieuwe Atom City Wave Pro fiets! Groetjes namens het hele team Doornbikes

Top Service - Sehr Zufrieden

Papa Henk und sein Sohn haben mir das Fahrrad bis in die Eifel gebracht (Hin- und Rückfahrt 460km mit vielen Baustellen und schlechtem Wetter). Trotzdem waren beide sehr gut gelaunt und äußerst freundlich. Henk hat mir alles genauestens erklärt und das Fahrrad ist ein Träumchen (Klever S-Pedelec)! Vielen Dank Euch Beiden und hoffentlich seid Ihr gut und wieder wohlbehalten daheim angekommen. Bleibt gesund und auf ein baldiges Wiedersehen. Peter Schreiber

Guten Tag Peter, vielen Dank für Ihre Bewertung! Wir sind eine Weile nach Monschau gefahren und dort ein bisschen gelaufen. Dort schneite es ziemlich viel. Vielen Dank, dass alles nach Ihren Wünschen gelaufen ist und wir wünschen Ihnen viel Spaß mit Ihrem Klever X Speed ​​Pinion im Namen des gesamten Teams! Herzliche Grüße, Albertjan & Henk

Volledige review nog niet mogelijk

Volledige review nog niet mogelijk

Beste Christiaan, wij hebben jou op 18 februari een email gestuurd met de boodschap: Goedemiddag Christiaan, Helaas is deze trainer nog niet beschikbaar. We hebben twee weken geleden een hele hoop achterstand weggewerkt. Dus je bent wel als één van de eersten straks aan de beurt. Wij weten alleen pas een dag van te voren welke artikelen kunnen worden verzonden. Onze leverancier weet pas twee dagen van te voren wanneer er goederen vanuit de UK onderweg zijn naar hun magazijn. Helaas moet ik je vragen om nog wat geduld te betrachten. Ondanks alles wens ik je een heel mooi weekend toe! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Op 19 februari 2021 heb je hierop geantwoord met: Beste Dankjewel voor je antwoord. Ik probeer tijdelijk een andere trainer van iemand te bemachtigen dan. Vriendelijke groeten Christiaan Vriendelijke groeten, Christiaan Vanwijnsberghe Wij vinden het ontzettend jammer dat je ons nu dan ineens beoordeelt met een 5. Elke dag doen wij ons uiterste best om spullen op tijd te leveren maar helaas is dit bij het merk Tacx niet meer mogelijk om voorspellingen te doen qua levertijden. Helaas is het nog steeds zo dat de levertijden van Tacx zeer onzeker zijn. Wij zijn echter afhankelijk van de distributeur. Er zijn een hele hoop veranderingen geweest en doordat Tacx overgenomen is door Garmin is de wereldwijde vraag nog eens extra toegenomen. Onze welgemeende excuses dat dit misschien hierdoor de suggestie is gewekt dat wij jou hierdoor benadelen. Maar niets is midner waar. Je hebt altijd de mogelijkheid om kosteloos te annuleren. Wil je toch niet annuleren dan beloof ik dat we iets extra's zullen doen ter compensatie van de lange wachttijd. Fijn weekend verder!

Over Doornbikes.nl

Doornbikes, treft u aan de rand van een mooi recreatiegebied aan de IJssel. Met het 'úitzicht' op de Posbank en de Achterhoek. Wat een prachtige streek om te gaan fietsen. Doornbikes' fundament bestaat uit de volgende 4 pijlers: Aangepaste Fietsen Cargo E-Bikes Speed Pedelecs Doornbikes Aangepaste Fietsen biedt fietsen aan van Huka, Van Raam en Pfau-Tec. In het gamma zijn driewielfietsen, duofietsen, lage instapfietsen, tandems en nog veel meer soorten modellen opgenomen. Doornbikes biedt hiermee oplossingen aan voor mensen die minder valide zijn, minder stabiel zijn of door een prothese minder bewegelijk zijn. Daarnaast biedt Doornbikes ook een breed gamma van handbikes aan van Roam Special Cycles in combinatie met al dan niet een rolstoel. Doornbikes Cargo specialiseert zich Cargo-fietsen & trailers - die enerzijds het verkeer ontlasten en anderzijds een bijdrage leveren aan het milieu. Cargo-oplossingen dienen zich nu in grote getale aan. Doornbikes probeert de diverse oplossingen te vertalen naar de situatie bij het bedrijf, instelling of gemeente en denkt mee in het creëeren van de beste oplossing. Doornbikes E-Bikes biedt fietsen aan voor stadsgebruik of interstedelijk verkeer. Wij bieden fietsen aan met accu-groottes beginnend bij 500 Wh oplopend naar ruim 800 Wh. Doornbikes Speed Pedelecs - voor interstedelijk verkeer wordt steeds vaker gebruik gemaakt van de speed pedelec. Wij zijn gespecialiseerd in de Klever en Stromer Speed Pedelecs die ook echt 45 km/h rijden. Graag verwelkomen wij jullie in onze gezellige winkel! Tot binnenkort!