Makkelijk een bestelling geplaatst de dag zelf nog gebracht.

Super service.

Dag Nikki, super bedankt voor je reactie ! Fijn weekend alvast en graag tot een volgende keer ! Groeten namens het hele team Doornbikes, Henk van Doorn

Fast delivery! Quality Tacx trainer

Dear Otero, many thanks for your review. We are quite happy with it ! Wish you all th ebest with your bike-trainer and wish you a good weekend !

Helaas door corona gebeuren afhankelijk van uitlevering waardoor levertijd wat langer duurt. Maar zijn goed bereikbaar voor vragen, houden je netjes op de hoogte en een persoonlijk kaartje bij levering maakt heel veel goed.

Hartelijk dank Inge voor je mooie review, hier zijn we echt heel blij mee ! Graag tot een volgende keer en blijf gezond ! Sportieve groet namens het hele team Doornbikes, Henk van Doorn

Snelle bezorging

Goede service en snelle bezorging

Dank je Jarno voor jouw mooie reactie ! Hier zijn we altijd erg blij mee ! Een mooi weekend gewenst en graag tot een volgende keer ! Sportieve groet namens het hele team Doornbikes, Henk van Doorn

Ondanks de iets latere levering dan verwacht door coronavirus zeer attente service en reactie op mailcontact. Produkt in goede orde ontvangen met goede trackingservice

Fijn Sylvia dat je zo tevreden bent. Ik wens je een mooi weekend en sportieve groeten namens het hele team Doornbikes, Henk van Doorn

Goede service en vriendelijk contact.

Dag Cornelis, hartelijk dank voor je review. Fijn weekend en graag tot een volgende keer ! Sportieve groet, Henk van Doorn

Snelle service en kompleet

Fijn Ergogan, dat he tevreden bent. Het is best een uitdaging in deze tijd om 'alle ballen hoog te houden'.... Fijn dat je weer helemaal terug bent. Sportieve groet, Henk van Doorn / Doornbikes

Snelle levering en goede service

Website overzichtelijk en aanvullende gevraagde info over adapter voor fietstrainer was snel via mail ontvangen.

Charl, hartelijk bedankt voor je review ! Graag tot een volgende keer en een fijn weekend gewenst ! Sportieve groet namens het hele team Doornbikes, Henk van Doorn

Gewoon goed!

Snelle levering. Correct.

Dank je Els voor je mooie review, we zijn hier heel blij mee ! Fijn weekend en sportieve groeten namens hele team, Henk van Doorn

prima service en communicatie

ondanks slecht leverbaarheid, goed gecommuniceerd en naar oplossingen gezocht

Dag Marlon, soms zijn leveringen in deze tijd een echte uitdaging ! Fijn dat alles uiteindelijk toch is goedgekomen. Fijn weekend en sportieve groeten namens het hele team Doornbikes, Henk van Doorn

Zeer tevreden met de afhandeling en de vlotte levering

Zeer tevreden met de afhandeling en de vlotte levering, ondanks dat de TACX niet op voorraad was.

Dag Marcel, hartelijk dank voor je bericht. Fijn dat je ondanks de wat langere wachttijd toch heel tevreden bent. Fijne dag en voor straks een mooi weekend gewenst! Sportieve groet namens het hele team, Henk van Doorn

Vriendelijke service

Ontvangst duurde ivm coronadrukte wat lang, maar keurig ingepakt met sympathiek kaartje. Klantenservice goed bereikbaar, geen wachttijd en heel vriendelijk!

Goedemorgen Theo, hartelijk dank voor je beoordeling! Fijn dat je hiervoor de moeite hebt genomen, we zijn altijd heel blij met klantervaringen! Fijne dag en sportieve groet namens het hele team, Henk van Doorn

Snel en persoonlijk, professioneel

Snel en persoonlijk, professioneel en aardig.

Goedemorgen Peter, hartelijk dank voor de review. We zijn daar heel blij mee. Fijne dag en voor straks een mooi weekend en blijf gezond! Hartelijke groet namens het hele team, Henk van Doorn

Goede service, vriendelijk en snel contact

Door de Corona situatie moest is iets langer op mijn bestelling wachten dan gebruikelijk. Dit was echter voor mij geen probleem, maar was wel benieuwd naar de levertijd. Uiteindelijk een mail gestuurd en heel snel en vriendelijk een reactie mogen ontvangen. Bij de levering zat uiteindelijk ook nog een kaartje met verontschuldigingen voor de vertraging. Zeer netjes behandeld en dus zeker aan te raden!

Goedemorgen Jelle Jaap, dank voor je mooie reactie ! Daar zijn we heel blij mee ! Hartelijk groet namens het hele team, Henk van Doorn / Doornbikes

Zeer goede service

Fietstrainer gekocht, snelle levering. Klein probleem met de remunit Dit probleempje werd telefonisch opgelost. In mijn kennissenkring zal ik doornbikes zeker aanbevelen

Goedemorgen Hennie, fijn dat je tevreden bent ! Heel veel plezier met je Tacx fietstrainer ! Fijne dag ! Groeten, namens het hele team, Henk van Doorn / Doornbikes

Zeer klantvriendelijk, grote mate van coulance!

Goedemorgen David, hartelijk dank voor je mooie rapportcijfer, daar zijn we altijd blij mee ! Fijne dag verder en sportieve groet namens het hele team, Henk van Doorn / Doornbikes

De bestelling was niet helemaal goed gegaan, maar ze zijn zeer vriendelijk en lossen het netjes op.

Goedemiddag Nicole, hartelijk dank voor je mooie beoordeling ! Daar zijn we heel blij mee. Fijne Koningsdag verder ! Sportieve groet, namens het hele team, Henk van Doorn

geweldig!

Goede service en personeel met de juiste kennis

Goedemiddag Job, hartelijk dank voor je mooie beoordeling ! Daar zijn we heel blij mee. Fijne Koningsdag verder ! Sportieve groet, namens het hele team, Henk van Doorn

De truitjes die we bestelden zijn prachtig van kleur , zeer goede kwaliteit. En de communicatie is prima , een vraag stellen per mail en binnen het uur antwoord krijgen van een zeer vriendelijke dame Ria is top. Bij de levering zat er dan nog een handgeschreven boodschap bij dat is super leuk .

Goedemiddag Sadia, hartelijk dank voor je mooie beoordeling ! Daar zijn we heel blij mee. Fijne Koningsdag verder ! Sportieve groet, namens het hele team, Ria van Doorn

Deskundig advies en zeer snelle levering; een winkel die vertrouwen geeft en een aanbeveling om hier te kopen!

Goedemiddag Machteld, hartelijk dank voor je mooie beoordeling ! Daar zijn we heel blij mee. Fijne Koningsdag verder ! Sportieve groet, namens het hele team, Henk van Doorn

Goedemiddag Margot, hartelijk dank voor je mooie beoordeling ! Daar zijn we heel blij mee. Fijne Koningsdag verder ! Sportieve groet, namens het hele team, Henk van Doorn

Prima levering

Ik moest even op mijn levering wachten. Heb er achteraan gebeld. En heb het daarna zoals beloofd binnen de gestelde termijn geleverd gekregen.

Goedemiddag Talitha, hartelijk dank voor je mooie beoordeling ! Daar zijn we heel blij mee. Fijne Koningsdag verder ! Sportieve groet, namens het hele team, Henk van Doorn

Goedemiddag Fred, hartelijk dank voor je mooie beoordeling ! Daar zijn we heel blij mee. Fijne Koningsdag verder ! Sportieve groet, namens het hele team, Henk van Doorn

Bij de start van de corona crisis de tacx flux 2 besteld. Op veel andere websites duurder en al uitverkocht. We zagen al dat het een riskante bestelling werd doordat ze niet meer op voorraad waren. Gelukkig werden we constant goed op de hoogte gehouden over het verloop van de bestelling, waarbij veel hinder ontstaan was bij het productieproces. Ondanks alles is de Tacx redelijk snel verstuurd en kregen we vanwege het lange wachten ook nog korting. Super dus!

Goedemiddag Chiem, bedankt voor je reactie, het was inderdaad niet makkelijk maar gelukkig kun je nu lekker gaan trainen! Groetjes namens het hele team Doornbikes

heel vriendelijk geholpen met goed advies; snelle levering

Wij zijn heel vriendelijk geholpen en hebben goed advies ontvangen. Ook werden onze fietsen perfect afgesteld op lengte van benen en armen. Ook de zadelmeting was goed. En snelle levering.

Super bedankt voor jullie mooie reactie daar zijn we heel blij mee! Veel plezier op jullie KTM Macina Style 630 fietsen! Groetjes, namens het hele team Doornbikes

Uitmaat 25 6987ER Giesbeek

0313 633110

Over Doornbikes.nl

Doornbikes, treft u aan de rand van een mooi recreatiegebied aan de IJssel. Met het 'úitzicht' op de Posbank en de Achterhoek. Wat een prachtige streek om te gaan fietsen. Doornbikes' fundament bestaat uit de volgende 4 pijlers: Aangepaste Fietsen Cargo E-Bikes Speed Pedelecs Doornbikes Aangepaste Fietsen biedt fietsen aan van Huka, Van Raam en Pfau-Tec. In het gamma zijn driewielfietsen, duofietsen, lage instapfietsen, tandems en nog veel meer soorten modellen opgenomen. Doornbikes biedt hiermee oplossingen aan voor mensen die minder valide zijn, minder stabiel zijn of door een prothese minder bewegelijk zijn. Daarnaast biedt Doornbikes ook een breed gamma van handbikes aan van Roam Special Cycles in combinatie met al dan niet een rolstoel. Doornbikes Cargo specialiseert zich Cargo-fietsen & trailers - die enerzijds het verkeer ontlasten en anderzijds een bijdrage leveren aan het milieu. Cargo-oplossingen dienen zich nu in grote getale aan. Doornbikes probeert de diverse oplossingen te vertalen naar de situatie bij het bedrijf, instelling of gemeente en denkt mee in het creëeren van de beste oplossing. Doornbikes E-Bikes biedt fietsen aan voor stadsgebruik of interstedelijk verkeer. Wij bieden fietsen aan met accu-groottes beginnend bij 500 Wh oplopend naar ruim 800 Wh. Doornbikes Speed Pedelecs - voor interstedelijk verkeer wordt steeds vaker gebruik gemaakt van de speed pedelec. Wij zijn gespecialiseerd in de Klever en Stromer Speed Pedelecs die ook echt 45 km/h rijden. Graag verwelkomen wij jullie in onze gezellige winkel! Tot binnenkort!