Prima winkel. Spullen snel en goed geleverd

Prima winkel. Spullen snel en goed geleverd. Verder geen ervaring met dit bedrijf

Super leuke winkel voor heel veel inspiratie

Goede service, ook online

Scherp geprijsd, snel toegestuurd, persoonlijke benadering.

Het Exped-matje was in de aanbieding en door lid te worden van de nieuwsbrief kwam er nog een mooie korting bij. De online omgeving voelt persoonlijk. Het matje was er snel. Enige aandachtspunt misschien was dat het matje in een plastic zak verstuurd is, een doos zou veiliger zijn voor zo'n duur matje mbt kans op een lek.

Goede snelle service, ook retour snel en prima geregeld.

Fijne webwinkel, duidelijk en echt snelle afwikkeling.

Erg goed!

Het artikel dat ik heb gekocht was goedkoper dan bij andere winkels en ook nog eens de volgende dag in huis!

We vonden precies wat we zochten.

Foutje in levering supernetjes opgelost

Ik kreeg per ongeluk een tent i.p.v. het bijbehorende grondzeil. Toen de fout vanuit Soellaart werd opgemerkt kreeg ik keurig een telefoontje, werd het grondzeil opgestuurd en stuurde ik de tent terug. De verzendkosten had ik binnen een half uur terug op mijn rekening. Foutje kan altijd gebeuren, maar dan is het fijn dat een bedrijf contact opneemt, goed bereikbaar is en snel de boel regelt. Zou zo weer bij Soellaart bestellen.

Goede ervaring

goede service perfect ervaring veel assortiment

Netjes en op tijd geleverd

Wilde graag een speciaal model softshell jas van Luhta en vond deze online bij Soellaart. De jas werd de volgende dag al geleverd. Mooie collectie! Als ik in de buurt ben ga ik zeker eens kijken.

Supersnelle levering!

Wandelschoenen besteld voor levering op dinsdag, werd 5 minuten na mijn bestelling gebeld of het ook vandaag mocht. Ja natuurlijk! Prima levering via lokale bezorgdienst.

Mooie collectie en prima service

Mooie collectie in veel verschillende prijs klassen, persoonlijke bediening en prima service

Zeer goede en betrouwbare winkel

Fijne winkel met veel kennis (en spullen) in huis. Voordelige prijzen. Je wordt goed geholpen, ook telefonisch!! Dit zorgt ervoor dat ik al een aantal keer online spullen heb gekocht. Topwinkel!

Beetje opdringerig dat je een beoordeling moet schrijven. Pakket is goed aangekomen en op tijd. Tegelijkertijd met Bever dezelfde soort tas besteld alleen andere kleur. Beide pakketten zijn nieuw en toch anders ingepakt. Die van de Bever had meer bescherming op sommige delen. Ik doel dan op het product zelf en niet de verzendverpakking.

Outdoor specialist

Wij hebben een exped slaapmat gekocht, welke netjes was verpakt en keurig is geleverd, door aanmelding nieuwsbrief ook nog een 10,- extra korting!

snel en goed

prettige snelle levering en goede prijs.

Snelle en prima levering!

Ik kan niets anders zeggen dan een snelle een prima levering van het product.

Prima service en snelle levering

Helaas mijn besteldevsandalen weer retour moeten sturen omdat de pasvorm voor mij niet goed was. Maar prima service!

Erg goede service

Was vergeten om kortingscode in te voeren. Uiteindelijk hebben ze het toch voor me geregeld! Top service

zo snel als het world wide web

prima:openen, klikken, betalen, op de fiets springen, naar de winkel en het lag al klaar, groeten, en klaar is kees

Alsof je in de winkel staat

Voor mijn aankoop had ik nog wat vragen, die telefonisch direct beantwoord werden door een bijzonder aardige medewerker. Ook de prijs van mijn jas was zeer concurrerend te noemen!

Zeer correct

Correcte afhandeling. Werd zelfs gebeld over een alternatief.

razendsnelle afhandeling van mijn bestelling

Sporttas in alle kleuren

Die ene tas, in alle kleuren, ik kon moeilijk kiezen. Heerlijk, om keuze te hebben!

Duidelijke website, snel geleverd, goede service, vriendelijk en behulpzaam.

Snelle afhandeling!

Overzichtelijke website en snelle bezorging! Top, aan te bevelen.