Snelle en duidelijke service en bestelwijze. Jammer dat er met DPD verstuurd wordt want die ondanks aangegeven dat er dropship bij buren akoord was het pakket gewoonweg niet aanbieden en bij service punt afleveren. ( Valt soelaart niet aan te rekenen)

Snel, efficient, betrouwbaar.

helemaal tevreden !

Goede prodcuten. snelle levering. klantvriendelijk aan de telefoon

Snelle levering en goede prijs!

Heb bij Soellaart een duffel van The Noth Face besteld. Beste prijs die op internet te vinden was en de meeste aanbod. Ook nog eens snelle levering en je wordt via de mail goed op de hoogte gehouden.

Comfortabel slapen!

De perfecte balans .. snel opgeblazen, niet te zwaar, voldoende dikte om comfortabel zonder wakker worden door te slapen in een tent!

Goede producten voor een goede prijs, snelle verzending en persoonlijke contact.

Prima, maar wat verbeterpuntjes.

Mijn bestelling was snel bezorgd en goed te volgen via DPD. Ik had een rugzak besteld, deze zat in een enkele zwarte plastic tas verpakt, verder geen extra bescherming. Het was verzonden als pakket, maar is vol geweld door mijn brievenbus gestampt. De zak was gescheurd en je kon de rugtas erdoorheen zien, gelukkig geen beschadigingen. Mijn tip; verpak de producten iets beter en zoek misschien een andere pakketbezorger. Verder snelle levering, product helaas retour moeten sturen omdat het niet voldeed aan mijn verwachtingen. Retourkosten zijn voor de koper, maar bij wat kleinere bedrijven vind ik dit nooit een probleem.

ligt erg lekker

Licht, conformtabel maar niet duurzaam

Dit is mijn tweede duomat. De mat is heel klein en licht om mee te nemen en ligt comfortabel. Ideaal voor onze fietsvakanties. Net als de andere synmatten van Exped delamineerde ook deze echter bij ons waardoor ik hem niet zou aanbevelen voor een verre expeditie.

Bestelde product binnen 2 dagen in huis

Prima prijs/kwaliteit

Prima tent gekocht tegen een aantrekkelijke prijs, en die werd snel geleverd. Al met al prima dus!

Goede informatie over een geweldig produkt.

Goede informatie over een geweldig produkt.

Goede service, nette prijs.

Eerst vraag gesteld per mail, reactie dezelfde dag. Daarnaast een scherpe prijs en goede service. Enige Minpunt de bezorging via DPD, ligt aan DPD (zetten voor de deur zonder neerzet toestemming) niet aan Soellaart. Maar wel punt om te Overwegen.

Deskundige hulp

Tijdens een weekendje weg via internet terecht gekomen om een paar kapotte schoenen te vervangen voor nieuwe. Fijne winkel, gevarieerd aanbod maar bovenal goede hulp en advies bij je aankoop. Wij komen er graag terug!

Trage en onvolledige bezorging

Ik had 2 Lowland slaapzakken besteld 1,5 week voor onze vertrek op reis. Ruim op tijd om ze op tijd in huis te hebben. Na een week kwam de bestelling binnen terwijl er aangegeven was dat de zending al na 1 dag klaar was om verstuurd te worden...….geen idee wat er in die 5 dagen is gebeurd bij Soellaart en DPD. Bij openen van de doos bleek er maar 1 slaapzak in te zitten...….oeps, stress. Nog 3 dagen voor vertrek en hoe krijg ik die andere slaapzak dan op tijd? Er wordt beloofd het de volgende dag met PostNL te versturen. Waarom niet dezelfde dag? Dat scheelt een dag..... Nu maar afwachten of PostNL op tijd bezorgd. Die geven aan dat ze het druk hebben in deze tijd...…..hmmmm

prima ,jammer van de reuze verpakking

product prima ,levering prima maar waarom in zo'n bizar grote doos . Het product kon hier wel 4 x in

nice

helemaal naar wens, pasvorm, kleur, fabric

Uitstekende adviezen door ervaren en betrokken medewerkers.

Als ik de winkel binnenloop staat er altijd iemand klaar. Verkopers doen dat heel goed, dringen zich niet op en heten je welkom. Ze zijn kundig, vriendelijk en behulpzaam. De kwaliteit van de aangeschafte spullen is prima!

ALLES VERLIEP PERFECT

EENVOUDIG OM TE BESTELLEN SNEL ANTWOORD EN OP TIJD GELEVERD. WAT WIL JE MEER ?

Vertraagde levering, geen info daarover

Het duurde langer dan verwacht om de order in huis te krijgen, zoals helaas vaak het geval is met DPD. Mijn vraag daarover werd niet beantwoord. Dat viel eigenlijk een beetje tegen.

Snelle levering, goed verpakt prima geregeld dus

Deskundig, snel en een goede prijs

Online heb ik een trekkerstent gekocht. Bij het ophalen in de winkel nog wat kleding en toebehoren. Deskundig personeel, prettig in de omgang.

Duidelijke website, snelle bezorging

De producten die ik heb besteld waren niet makkelijk te vinden in Nederland, maar gelukkig wel bij Soellaart in Haarlem! De productinformatie is duidelijk, het bestellen verliep soepel en de bezorging vlot.

snelle en eerlijke reacties

goede antwoorden en veel dingen leuk geprijsd

Niet gekregen wat ik heb besteld

Verkeerde kleur schoenen ontvangen. Levertermijn en verdere afhandeling was verder prima.