Goede service en snelle levering!

Superjas voor scherpste prijs! We zijn er erg blij mee. Wel aandachtspunt dat het plaatje niet helemaal overeenkomt met de jas die we hebben ontvangen. Ik denk dat we een model ouder hebben ontvangen. De merktekens zijn nl anders zwart en niet goed zichtbaar. Dat vinden wij toevallig niet erg.

Leuk bedrijf, goede service en persoonlijk!

Perfect product en levering

Zeer tevreden Goed product en kunnen afhalen in afhaalpunt

spannend

De bestelling verliep vlot en werd snel geleverd. Voort de rest is het afwachten. Het is nl een kadootje voor de volgende trekvakantie. Dan pas weten we hoe de Exped S7 zich houdt. We hebben er goede en slechte ervaringen mee gehad.

Jas besteld via de site. Deze jas bleek een stuk goedkoper te zijn dan op de officiële site van het merk wat natuurlijk al fijn was! Daarnaast werd ik na m’n bestelling nog even nagebeld over mijn bestelling, omdat de jas een kinderjas betrof en of ik daarvan op de hoogte was. Fijn dat er wordt meegedacht en uitstekende service! Jas was ook nog is snel geleverd.

Geweldige winkel, volop inspiratie en goede service

ik kom hier altijd voor wintersport spullen

Keurige klachtafhandeling

Na mijn ervaring met het beveiligingslabel, heeft Soellaart mij direct gebeld en e.e.a. keurig afgehandeld. Excuses aanvaard ;-) Ondanks dat het onhandig was om het label eraf te laten halen, had ik de jas ook op hun kosten terug kunnen sturen en weer (zonder label!) retour gehad. Ik kom dus terug op mijn eerdere review en vindt dat ze er heel netjes mee om zijn gegaan en erg klantvriendelijk reageren.

Beter opletten

Online een Lutha jas gekocht. Komt prima binnen met DPD (fijn bedrijf is dat) in een nette maar gebruikte skischoenendoos. Ook prima, want (zo staat ook op een grote sticker van Soellaart) dat is milieuvriendelijk. Helemaal mee eens. Maar het anti-diefstal label zit nog aan de jas! Gewoon stikvervelend. Leuren bij een paar winkels (in Corona tijd en iedere verkoopster denkt stiekem tóch dat mijn jas gejat is) omdat niet iedere “tag” hetzelfde is en dus niet ontkoppeld kan worden. Jammer dit.

Excuses voor het ongemak, afgezien van deze vergissing, past het advies dat u heeft gekregen niet bij onze werkwijze. Mocht het label nog aan de jas zitten, dan kunt u de jas op onze kosten retour sturen en zorgen we dat de jas zonder label binnen 1 dag weer terug wordt gestuurd. We nemen vandaag ook nog rechtstreeks contact met u op. Vriendelijke groet, team Soellaart

Zeer goede service

Eenvoudig bestellen, snelle levering en goede klantenservice

Vind het alleen jammer dat de retour kosten voor jezelf zijn.

Prima prijs, prima service

Bij Soellaart een rugzak voor mijn zoon besteld. Prijs was prima, Het bestellen verliep soepel en tot ontvangst werden we goed geïnformeerd over onze bestelling.

Snelle feilloze levering, aantrekkelijk.geprijsd

Snelle feilloze levering, aantrekkelijk.geprijsd.

Prima opblaas matras

Zo opgepompt. En het matras ligt perfect. ( Na paar x iets leeg laten lopen om de juiste zachtheid te krijgen) Alleen even wennen aan het aparte pompje die ik met de hand gebruik. vond het met de voet lastig pompen.

Product en prijs-kwaliteitverhouding is goed

Snel verzonden, goed bereikbaar

Mijn Oofos slippers waren beschadigt, keurig opgelost en vlot na retour sturen bracht DPD weer een nieuw paar.

Aankoop van de eeuw

Al jaren vind ik The North Face HET merk als het aankomt in reizen. Schooltassen van gehad, koffers en andere accessoires. De tas is super stevig en wat ik vooral prettig vind is dat ik deze duffel als rugzak kan dragen. Geen pijnlijke schouder wanneer ik deze tas compleet vul en me op stap ga. Heerlijk! Alles aan deze tas is top behalve het feit dat hij niet waterdicht is. Het materiaal is water afstotend en de dubbele naden zorgen er wel voor dat er veel water buiten de tas blijft maar ik durf hem niet in een regenbui buiten te laten staan. Alleen bij de rits lekt het dus een klein beetje en verder nergens! bij hoge nood stop ik wel een vuilniszak binnenin de tas bovenop mijn kleding.

Service was prima. Helaas profijt niet

Profijt is snel en correct afgeleverd

Snel en volgens afspraak geleverd

Zeer tevreden over levering en product. Iedereen heeft zich aan de afspraak gehouden. Toppie

Prima service en duidelijke website

De website is makkelijk te gebruiken en je krijgt direct een overzicht wat op voorraad is en wat niet. Snelle service, vandaag besteld en morgen in huis.

Verkeerde bestelling ontvangen

Ik heb een verkeerde rugzak ontvangen. Ik zou deze zelf hebben geselecteerd op internet. Gebeld met het bedrijf. Zij blijven bij hun standpunt dat ik een verkeerde bestelling heb gedaan. Ze beweren na te gaan of het kan dat ik een verkeerde bestelling heb gedaan. Zo uit de woorden van de medewerker gaan ze helemaal niets doen.

Top surfers vriendelijke mensen zeer tevreden gr renate kornman

Zeer tevreden klant

Makkelijk besteld duidelijke informatie ook tussentijds goed geinformeerd omtrent levering snelle levering in perfecte staat ontvangen mijn zoons zijn blij met hun northface rugtas. Hartelijk dank voor de goede service!

Zorgvuldig en persoonlijk

Vanuit Spanje waar ik woon een Exped Synmat slaapmatje besteld voor mijn fietsvakantie, dat er lang over deed aan te komen. Soellaart leefde mee en belde meerdere malen vanuit Nederland om te vragen hoe het ervoor stond. Nét op tijd kwam het aan, maar wat bleek: het had een fabrieksfout en moest gelijmd worden. Gelukkig hield het wel, en gelijk stelde Soellaart gerust: ik zou bij thuiskomst een nieuw matje toegestuurd krijgen als ik het gebruikte op zou sturen. En zo geschiedde. Met veel dank aan Matthijs!

Super fijne Exped slaapmat!

De Exped Megamat 10 LX is een super fijne mat! Ligt heerlijk comfortabel en warm, in tegenstelling tot een luchtbed. Ik ben heel blij dat ik deze keuze heb gemaakt. Het is een heel bedrag, maar na 1 week kamperen voelt het al zo veel waard! En deze mat gaat volgens mij de rest van m’n leven mee. Goede service en snel besteld & afgeleverd door Soellaart!