prima afhandeling

TENT GEKOCHT EN VERDER PRIMA AFGEHANDELD. IK KOOP VAKER BIJ SOELLAART (OOK IN DE WINKEL) EN KRIJG DAN GOED ADVIES. EEN GOED ADRES VOOR DEGENE DIE KWALITEIT ZOEKT VOOR EEN REDELIJKE PRIJS.

Twee dagen voor mijn (fiets)vakantie nog een bestelling geplaatst, deze telefonisch gewijzigd, en op tijd en correct afgeleverd.

Tevreden!

Netjes en betrouwbaar, volgens verwachting!

Goed product snel geleverd

Fouten maken kan, maar fouten oplossen en meedenken doen ze goed!

Ik heb de Exped Mira 3 tent op vrijdag besteld en dinsdag is het toegekomen. Helaas wel de Mira 2 in plaats van de 3. Die avond heb ik een mailtje gestuurd en de volgende ochtend kreeg ik een telefoontje met excuses en werd de goede tent alsnog opgestuurd. Voor het terugsturen van de Mira 2 werd me ook beloofd dat de verzendkosten worden vergoed. Donderdag heb ik de goede tent ontvangen en ik ben helemaal klaar voor mijn avontuur! Bedankt voor het meedenken.

Vriendelijk en snel

Had door onoplettendheid van mezelf iets verkeerd besteld. Terug gestuurd, en de volgende dag terug gestort gekregen!!! Ik weet wel waar ik de volgende keer weer ga bestellen.

Helemaal prima

Alles liep zoals ik het graag zie: duidelijke site, goede prijs, snel verzonden.

Supersnel, perfecte tracking

Na enige tijd van onduidelijkheid toch last minute knoop doorgehakt en bij nalopen checklist mis je dan wat kleine dingen - Soellaart had ze voorradig en leverde op tijd, van harte aanbevolen.

Bedankt voor uw mooie review! Hier zijn we erg blij mee. Een mooie zomer gewenst! Vriendelijke groet, Namens het team van Soellaart

zeer vlotte afhandeling en levering!

zeer vlotte afhandeling en levering!

Hartelijk dank Jan! Een mooie zomer gewenst. Vriendelijke groet, Namens het team van Soelllaart

Echt perfect!

Barefootschoenen besteld die tot mijn verbazing zelfde dag nog verzonden werden. Via mail steeds geïnformeerd over de order status. Schoenen ook klasse produkt. Ik kom hier zeker terug!

Prima levering

Levering en bestellen ging prima. Ook de beste prijs ten opzichte van andere aanbieders.

Hele goede service

Verkeerd onderdeel ontvangen, na bellen meteen het goede onderdeel opgestuurd. Eerste onderdeel mogen houden.

Snelle en behulpzame service!

Heel snelle verzending en ook vriendelijke en behulpzame service bij afleveren op verkeerd adres door DPD. Een aanrader!

Snelle levering, prima product

Besteld, na paar dagen in huis.

Snel, correct, redelijk in prijs

Snel, correct, redelijk in prijs

Snel verzonden

Product omschrijving op de website kan beter, product was een stuk groter als gedacht.

Snelle levering, goed verpakt. Ziet er prima uit nu nog afwachten of de tent goed droog blijft. (ben er nog niet mee weg geweest) Daar ga ik wel van uit.

Vlotte bediening

Zeer vlotte bediening en snelle levering van de bestelde artikels

Goed, maar levering niet op de afgesproken tijd

Thuisgebleven voor niets

Dacht zwarte schoen te bestellen, maar blijkt grijs/zwart te zijn.

Dacht zwarte schoen te bestellen, maar blijkt grijs/zwart te zijn.

Product was prima en snel geleverd, helemaal top!

Snelle levering !

Scherpe prijs !

Uitstekende service, trage verzending

De sokken zijn van prima kwaliteit en ook volgens afspraak afgeleverd. Bij telefonische navraag over de trage levering werd ik ook uitstekend geholpen. Ik begrijp dat het aan de werkwijze van het transportbedrijf ligt (DPD). Ik zou liever iets meer betalen voor een sneller en vooral voorspelbaarder transportbedrijf.

goeie tent voor een goeie prijs

Tent via webshop besteld. Snel geleverd. Fijne, redelijk goed afgewerkte tent met veel binnenruimte, snel op te zetten en af te breken.

Vlotte levering, geheel volgens afspraak.

Levering met DPD verliep vlekkeloos. Artikel was zoals gewenst. Ook Prettig dat ik voor 50€ aan VVV bonnen bij de online aankoop kon gebruiken.

Over Soellaart

Soellaart is een hoogwaardige outdoorwinkel met een passie voor (innovatieve) outdoormerken, geschikt voor casual en actief gebruik. De voorpret van een vakantie of activiteit begint al in onze winkel. We willen het winkelen persoonlijk maken en staan voor kwaliteit, expertise en betrouwbaarheid. We 'versterken' onze klanten door onze kennis over merken en producten over te dragen. Onze klanten stappen met een rugzak vol informatie (bagage) de winkel uit. ​ Het team van Soellaart bestaat naast de tweekoppige directie uit 35 zeer gemotiveerde medewerkers die allemaal passie voor outdoor en wintersport hebben. Eigenaren Bart Soellaart en Arjen Nicolai staan zelf vrijwel dagelijks op de winkelvloer. Zij helpen mee met de verkoop, geven deskundig advies en zorgen er samen met het personeel voor dat de winkel er elke dag weer optimaal bij staat. Dit zijn onze merkwaarden: Dichtbij: we zijn de lokale outdoorspecialist in de buurt waar je terecht kunt voor persoonlijke aandacht en toegesneden advies. ​ Specialistisch: we denken vanuit onze expertise mee over welk product het beste past bij jouw wensen en doelen. ​ Toonaangevend: onze innovatieve collectie is van hoge kwaliteit en heeft net dat beetje extra’s. ​ Service: je kunt bij ons terecht voor ouderwets goede service.​ Over Soellaart Soellaart is in 1900 opgericht in Haarlem door de familie Soellaart in de hoedanigheid van schoenmaker. In 1920 verhuisde Soellaart naar de huidige locatie. Na WO II veranderde het bedrijf in een legerdump en in de periode daarna kwam het accent steeds meer op outdoor te liggen. In 1996 besefte de familie dat wintersport een mooie aanvulling kon zijn op de collectie. Vanaf de start beschikt Soellaart over een enorme handelsgeest en is ze voortdurend op zoek naar kansen, ontwikkelingen in de markt, merken en innovatieve producten om klanten te bedienen. De Soellaart cultuur is ontstaan vanuit verbondenheid, ondernemerschap en een 'aan-de-slag' houding.