Voldoende

Ik kreeg een tent ipv schoenen geleverd. Kan gebeuren.

snelle levering en snelle terugbetaling

helaas had ik te smalle wandelschoenen besteld. Ze werden vlot geleverd maar ik moest ze retourneren. de terugbetaling kwam net zo vlot als de levering

Persoonlijk en uitermate vriendelijk klantcontact.

Professionele en zeer goed uitgeruste buitensportzaak, met mooie aanbiedingen. En de aanbiedingen waarmee ze adverteren zijn ook daadwerkelijk die aanbiedingen als je vervolgens hun website aanklikt. (Geen lokkertjes.) Op een vraag van me per mail, werd ik zelfs persoonlijk gebeld om te overleggen over het product wat ik wilde bestellen. Ook bij een andere bestelling belde een van de medewerkers mij persoonlijk om te aan te geven dat het artikel een dag later zou arriveren. Het moest namelijk eerst van de leverancier komen. Zelfs een mooie tent, die afgeprijsd was en die ik erg graag wilde kopen, maar niet op voorraad was, kon ik toch met de aangegeven korting bestellen. Geweldige service, er word nauwelijks een ‘nee’ verkocht. Bij ieder telefonisch contact is men altijd zeer vriendelijk en erg behulpzaam. Ik kan alleen maar in superlatieven praten. Jammer dat ik precies aan de tegenovergestelde kant van het land woon...

Qua ontvangen vh product prima. Naar geb het terug gestuurd voir een andere maat. Moest toch €7,25 b

Ik heb afgelopen zaterdag mijn bestelling terug gestuurd. En heb tot op vandaag nog geen bericht van jullie ontvangen. Hoop dat ik snel iets verneem.

Geachte mevrouw Kuijpers, Dank voor uw reactie. Vanwege de drukte tijdens deze lockdown kost het ons meer tijd om retourzendingen te verwerken, maar in dit geval is het nog niet zo lang geleden dat uw pakket is verstuurd. Zodra we uw retourpakket ontvangen hebben duurt het ongeveer 10 dagen voordat u uw aankoopbedrag terug ontvangt. We zullen u daarover informeren. Vriendelijke groet, Namens het team van Soellaart

Proffessioneel

Ik heb precies gekregen wat ik had besteld en in de juiste kleur.

Goede ervaring product zoals omschreven snel geleverd goed verpakt

Prima baselayer die helemaal voldoet aan de kenmerken op de site. Kostenloze verzending, snelle levering, prima verpakking. Top

Ondanks de lockdown en de drukte bij de pakketdienst waren de fietstassen snel geleverd.

Snel verstuurd. Goede service en communicatie .

Goede voorraad en snelle service

Perfect formaat, handig om mee te nemen

Perfecte grootte van fles, groot genoeg om voldoende water (of andere dranken) mee te hebben. Het enige waar je mee moet opletten is dat je het niet te vol doet en dan heel goed dicht draait zodat het zeker niet kan lekken.

verzending en ontvangen producten prima, retour bij schoenen zelf meoten betalen

ontvangen producten prima. echter bij schoenen een product waarbij je toch graag meerdere maten probeert en deze dus ook meteen mee besteld. en er dan bij retourenring erachter komen dat ik deze retour zelf mag betalen á 7,75 terwijl ik wel een paar van de 2 koop vind ik zeer teleurstellend en niet meer van deze tijd. als ik dit van te voren gezien had, dan was dat een reden geweest om niet bij jullie te bestellen.

Dank voor uw review. We begrijpen wel waar uw reactie komt. Gratis retourneren is door de grote online spelers de norm geworden, deze service wordt ook verwacht van kleinere retailers. Helaas kan dat financieel voor ons niet uit. We communiceren over ons retourbeleid op onze site op de pagina Ruilen & Retourneren. Hopelijk heeft u begrip voor deze situatie. Uiteraard wensen we u veel plezier van uw nieuwe schoenen en hopelijk mogen we u in de toekomst weer van dienst zijn. Vriendelijke groet, Namens het team van Soellaart

Zeer snelle levering en vriendelijk, snelle afhandeling bij retourneren.

Prettige website. Makkelijk bestellen. Winkel bezoek was helaas niet mogelijk. Zeer snelle levering en vriendelijke, snelle afhandeling bij retourneren.

Snelle levering en product zoals afgesproken.

Betaling en levering zoals aangegeven. Blij met het bestelde artikel.

Goede koop gedaan en netjes afgeleverd en geinformeerd

Goede ervaring, daar hou ik van. Op de hoogte worden gehouden en netjes volgens afspraak geleverd. Overigens wil ik niet met naam en mijn reactie op de website worden geplaatst.

Prettig geholpen, snelle levering

In Corona tijd telefonisch goed geadviseerd door Soellaart. Hierna snel het bestelde artikel geleverd gekregen.

Snelle levering van het juiste product met goede communicatie. Een aanrader!

prima, maar ik wacht nog op bericht retour en geld terug

prima, pakket snel ontvangen. Maar helaas moest ik hem retourneren. Tot nu toe nog geen melding gehad dat het pakket weer retour ontvangen is en nog geen geld terug. vr gr Leonie Overbeek

Goedenavond, Dank voor uw review. We hebben uw retour en betaling vandaag verwerkt. Als het goed is heeft u hier bericht over ontvangen. Het bedrag kunt u snel op uw rekening verwachten. Een fijne avond! Vriendelijke groet, Namens het team van Soellaart

De schoenen zitten voortreffelijk!

Ik had van mijn broer Frank el een eerder paar gekregen en daar ging ik op lopen en nooit geen pijn gekregen! Nu heb ik zelf een paar gekocht en daar ben ik zo mee weg gelopen en net al de vorigen keer! zalige schoenen.

Netjes op tijd geleverd

Veel webshops hebben hun voorraad indicatie niet op orde. Ik bestelde de laatse Lowa Lavaredo GTX in mijn maat en dat klopte dus prima. Mooie schoen trouwens. Zelfs bij Bever konden ze 'm niet meer leveren. En nog met korting ook.

Goede info en tot nu toe alles goed geregeld.

Niks op aan te merken

Eenvoudig besteld, geleverd als beloofd.

Prima.

Snel en goed verpakt geleverd. Zeer goede communicatie.

Zeer goede ervaring en snelle levering.

Heb wandelstokken besteld. Gelijk de volgende dag in huis.

Snelheid, kwaliteit en prijs

Mijn eerste bestelling bij Soellaart is naar volle tevredenheid. Snel geleverd en goede kwaliteit voor een schappelijke prijs,

Over Soellaart

Soellaart is een hoogwaardige outdoorwinkel met een passie voor (innovatieve) outdoormerken, geschikt voor casual en actief gebruik. De voorpret van een vakantie of activiteit begint al in onze winkel. We willen het winkelen persoonlijk maken en staan voor kwaliteit, expertise en betrouwbaarheid. We 'versterken' onze klanten door onze kennis over merken en producten over te dragen. Onze klanten stappen met een rugzak vol informatie (bagage) de winkel uit. ​ Het team van Soellaart bestaat naast de tweekoppige directie uit 35 zeer gemotiveerde medewerkers die allemaal passie voor outdoor en wintersport hebben. Eigenaren Bart Soellaart en Arjen Nicolai staan zelf vrijwel dagelijks op de winkelvloer. Zij helpen mee met de verkoop, geven deskundig advies en zorgen er samen met het personeel voor dat de winkel er elke dag weer optimaal bij staat. Dit zijn onze merkwaarden: Dichtbij: we zijn de lokale outdoorspecialist in de buurt waar je terecht kunt voor persoonlijke aandacht en toegesneden advies. ​ Specialistisch: we denken vanuit onze expertise mee over welk product het beste past bij jouw wensen en doelen. ​ Toonaangevend: onze innovatieve collectie is van hoge kwaliteit en heeft net dat beetje extra’s. ​ Service: je kunt bij ons terecht voor ouderwets goede service.​ Over Soellaart Soellaart is in 1900 opgericht in Haarlem door de familie Soellaart in de hoedanigheid van schoenmaker. In 1920 verhuisde Soellaart naar de huidige locatie. Na WO II veranderde het bedrijf in een legerdump en in de periode daarna kwam het accent steeds meer op outdoor te liggen. In 1996 besefte de familie dat wintersport een mooie aanvulling kon zijn op de collectie. Vanaf de start beschikt Soellaart over een enorme handelsgeest en is ze voortdurend op zoek naar kansen, ontwikkelingen in de markt, merken en innovatieve producten om klanten te bedienen. De Soellaart cultuur is ontstaan vanuit verbondenheid, ondernemerschap en een 'aan-de-slag' houding.