produit manquant

Dédommagé pour article hors stock

Désolé, nous avons oublié de rembourser les frais de port. Vous le recevrez bien entendu dans les plus brefs délais. Désolé pour le dérangement.

Levering prima, maar onduidelijk en niet volgens afspraak

OP de site staat duidelijk dat op dezelfde dag wordt afgeleverd, terwijl dit een paar dagen later plaatsvond. Er is een verschil tussen aflevering op de site waar ik bestelde, de factuur, de verschillende transporteurs die betrokken lijken te zijn (ik had de lokale transporteur gekozen), en de website van Soellaart zelf (waar staat vandaag besteld, vandaag "ingepakt". Nu ken ik Soellaart goed genoeg om me geen zorgen te hoeven maken, maar dit was veel te rommelig. Het process moet worden nagekeken. Bestel op zaterdag een product van Soellaart via een andere site, voor zelfde dag delivery en via de lokale transporteur.

Dank voor je review. We zullen dit proces goed bekijken en waar mogelijk aanpassen. Vandaag besteld, vandaag ingepakt geldt voor alle orders. Afhankelijk van de transporteur vindt bezorging dezelfde dag plaats (uitgezonderd zondag en feestdagen) (via Hurby), of duurt het 1 a 2 werkdagen via DPD. Vervelend dat de communicatie niet was gestroomlijnd. Excuses voor het ongemak en hopelijk tot een volgende keer!

Soellaart prima, dpd levering slecht

Soellaart prima, niets op aan te merken. Levering slecht, zou 2 a 3 dagen duren, werd volgende ochtend aangeboden ( wat de vraag is, er was iemand thuis op genoemd uur) en ik moest het zelf op een punt ophalen. Dit is voor mij een reden om niet meer bij jullie te bestellen. Doel is juist dat het wordt thuis bezorgd. Helaas, hoor vaker dat DPD slecht aflevert.

Dank voor uw review, vervelend dat het pakket is bezorgd bij een servicepunt in plaats van bij u thuis. We hopen u in de toekomst terug te zien!

Slecht

Kreeg een plaatje te zien dus dacht dat ik zo een product zou krijgen maar dat was het niet en moest ook nog betalen om het terug te sturen..slechte service

Dank voor uw review. Wat vervelend dat het niet naar wens is verlopen. Bij dit soort gevallen kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice, dan kunnen we op zoek naar een oplossing. We streven namelijk naar een zo hoog mogelijk serviceniveau. Laat weten als we nog iets kunnen betekenen. Vriendelijke groet, namens het team van Soellaart.

Vertrouwelijke site

Makkelijk en snel artikel gevonden, besteld, makkelijk betaling proces en artikel snel ontvangen.

Dank voor deze mooie review!

En retour zenden ook net zo snel je geld weer terug

Wat goed om te lezen! Hartelijk dank voor deze mooie review.

Prima spullen en snelle levering

Jerrycans besteld en deze zijn van hele goed kwaliteit, dus ik ben tevreden. Snelle levering!

Nieuwe wandelschoenen besteld. Snelle levering, ik ben tevreden

duidelijke site, prima afwikkeling

duidelijke site prima afwikkeling

Simply Perfect

Alles zoals beloofd, Zeer snel geleverd, Perfect verpakt, in een sterke doos met milieuvriendelijke plakband.

Mooie zaak met veel behulpzaam personeel.

Alles keurig netjes verpakt, niet in veel te grote dozen gelukkig en op tijd geleverd.

Heel fijn dat alles zo netjes en snel geleverd is!

De wandelschoenen die ik wilde waren alleen hier te koop in mijn maat. Heel blij was ik daar mee.

Snelle levering, prima product

Vrijdag besteld en zaterdag keurig in huis. Met de track die ik letterlijk per uur kon volgen klasse.

Snelle levering, mooie prijs

Op de overzichtelijke site kon ik precies vinden wat ik nodig had en voor een hele mooie prijs!

geweldig

snel geleverd met n prima product.dank jullie

zeer tevreden

top geleverd op tijd zoals aangegeven.

Eerlijk en goed advies

Voor het eerst op safari in Africa. Prima advies over slaapzakken en slaapmatten.

Prima geregeld

Zoals besteld

Kwaliteitsspullen en medewerkers die er ook echt iets over weten

Als ik zéker wil weten dat ik met iets goeds thuiskom, ga ik naar Soellaart. In de winkel nemen medewerkers de tijd om je te adviseren, of het over wandelschoenen gaat of over een kooktoestelletje. Laatst bestelde ik online een lakenzak en ik werd netjes gebeld toen de bezorging iets anders verliep dan in de mail stond. Topservice!

Toegezegde leveringsdatum niet nageleefd

Moest naar winkel om op te halen omdat ik het artikel nodig had. In winkel prima geholpen.9

Ze hebben een vloerkleed voor de Eureka tent uitgepakt, opgemeten en mij teruggebeld om te vertellen dat het in onze tent zou passen.

Snelle en juiste levering

Probleemloos!

Fijne winkel. Uitstekende producten, Snelle service

Fijne winkel. Uitstekende producten, Snelle service

Over Soellaart

Soellaart is een hoogwaardige outdoorwinkel met een passie voor (innovatieve) outdoormerken, geschikt voor casual en actief gebruik. De voorpret van een vakantie of activiteit begint al in onze winkel. We willen het winkelen persoonlijk maken en staan voor kwaliteit, expertise en betrouwbaarheid. We 'versterken' onze klanten door onze kennis over merken en producten over te dragen. Onze klanten stappen met een rugzak vol informatie (bagage) de winkel uit. ​ Het team van Soellaart bestaat naast de tweekoppige directie uit 35 zeer gemotiveerde medewerkers die allemaal passie voor outdoor en wintersport hebben. Eigenaren Bart Soellaart en Arjen Nicolai staan zelf vrijwel dagelijks op de winkelvloer. Zij helpen mee met de verkoop, geven deskundig advies en zorgen er samen met het personeel voor dat de winkel er elke dag weer optimaal bij staat. Dit zijn onze merkwaarden: Dichtbij: we zijn de lokale outdoorspecialist in de buurt waar je terecht kunt voor persoonlijke aandacht en toegesneden advies. ​ Specialistisch: we denken vanuit onze expertise mee over welk product het beste past bij jouw wensen en doelen. ​ Toonaangevend: onze innovatieve collectie is van hoge kwaliteit en heeft net dat beetje extra’s. ​ Service: je kunt bij ons terecht voor ouderwets goede service.​ Over Soellaart Soellaart is in 1900 opgericht in Haarlem door de familie Soellaart in de hoedanigheid van schoenmaker. In 1920 verhuisde Soellaart naar de huidige locatie. Na WO II veranderde het bedrijf in een legerdump en in de periode daarna kwam het accent steeds meer op outdoor te liggen. In 1996 besefte de familie dat wintersport een mooie aanvulling kon zijn op de collectie. Vanaf de start beschikt Soellaart over een enorme handelsgeest en is ze voortdurend op zoek naar kansen, ontwikkelingen in de markt, merken en innovatieve producten om klanten te bedienen. De Soellaart cultuur is ontstaan vanuit verbondenheid, ondernemerschap en een 'aan-de-slag' houding.