Goede service, snelle levering

Bij onze website bestelling netjes op de hoogte gehouden van de status. Levering compleet.

Uitstekende ervaring, pakketje ook snel binnen!

Alles leek op voorraad, dus order geplaatst. Uiteindelijk bleek dat een onderdeel niet voorradig was. Gebeld, ik ben vriendelijk te woord gestaan en is dit uiteindelijk zeer netjes opgelost!

Uistekend

Goed advies, tijd gemoeg om alke vragen te stellen

Het bestelde snel geleverd.

Prima komen na wat ze zeggen

De bestelling was goed verpakt , en netjes afgeleverd.

Snelle levering. Mooie website

Duidelijke website. Mooie producten.

Prettig geholpen

We hadden 2 artikelen besteld via de webshop. Helaas werd er maar 1 geleverd. Na een telefoontje werd dit direct opgelost en de volgende dag werd het 2e artikel bezorgd. Top!

Snelle levering en netjes

Helemaal top, mooi slaapmatje gekocht. Ik ben tevreden!

Super geregeld

Duidelijk en snel

Helemaal goed

Snel geleverd!

Perfecte after-sales service

Toen ik mijn levering ontving, ontbrak er een stukje aan de rugzak. Soellaart mailtje gestuurd, onmiddellijk een eerste reply met vraag naar foto waar ontbrekend stuk moest zitten en enkele dagen later zat het in mijn brievenbus! Dank je!

Keurig en op tijd.

Prima, product geleverd als omschreven

Really fast and smooth service

Everything ok

Alles snel geleverd en goed verpakt

Als boven

Correct, netjes verzonden, even miscommunicatie

Ik bestelde, kreeg vlot een berichtje (geautomatiseerd), maar de inhoud baarde me zorgen. op de site werd tijdens het bestelproces vooral gewezen op de "bestellen is kopen en betalen" plicht (los van de regels over online bestellen en afzien van aankoop, maar bon). En dan kreeg ik een (geautomatiseerd) berichtje dat mijn spullen (op stock volgens de site) verzonden zouden worden zodra mijn betaling verwerkt was; Welnu, betaald is gekocht en dan heeft de verkoper leveringsverplichtingen. Bij instant betaling van een goed op stock verwacht ik - zoals altijd bij bol.com, coolblue, ticketmaster,... - snel een bericht dat mijn spullen er aan komen. Mijn betaling is dan immers (geautomatiseerd) verwerkt, dus rest enkel de verzending nog. Verder wel snelle reactie op mijn bericht en toch nog vrij snel mijn bestelling ontvangen. Netjes verpakt ook.

Xsensible sneakers gekocht. Nu weet ik uit ervaring dat dit merk een super voetbed heeft...1 dag later al binnen, top!

Snelle levering!

Duidelijk verhaal op de website en snelle levering!

snelle en correcte levering

De ene dag een opvouwbaar afwasbakje besteld, binnen de kortste keren een bevestiging en na twee dagen het afwasbakje op je aanrecht!

Aardig, kundig en kwaliteit!

Aardige en kundige medewerkers. Ze namen alle tijd om me te adviseren. Ze hebben altijd een groot assortiment en goede prijs!

Perfect geholpen

Veel geduld, steeds weer proberen een voor mij passende schoen te vinden. Heel vriendelijk en voorkomend personeel.

Wat een geweldige tas

Voor mijn zoon deze geweldige tas gekocht die ook goed inklapbaar was met een opbergmogelijkheid.

Zorgeloos

Scherp geprijsd voor kwaliteit is aantrekkelijk

Snelle en correcte levering

Op zaterdag schoenen besteld en op dinsdag kreeg ik ze thuis.

Persoonlijk en snelle service

Eerste x bestelling gedaan, en ben érg tevreden. Ik had een kampeer lamp besteld, na bestelling geplaatst te hebben, werd ik gebeld, dat ze deze lamp niet meer op voorraad hadden, maar hun alternatief was dat ze mij een andere lamp konden toesturen met zelfde voorwaarden en tegen zelfde prijs. Ik vond t erg persoonlijk en vriendelijk overkomen, en bestelling was snel binnen en maar wens verder!

Over Soellaart

Soellaart is een hoogwaardige outdoorwinkel met een passie voor (innovatieve) outdoormerken, geschikt voor casual en actief gebruik. De voorpret van een vakantie of activiteit begint al in onze winkel. We willen het winkelen persoonlijk maken en staan voor kwaliteit, expertise en betrouwbaarheid. We 'versterken' onze klanten door onze kennis over merken en producten over te dragen. Onze klanten stappen met een rugzak vol informatie (bagage) de winkel uit. ​ Het team van Soellaart bestaat naast de tweekoppige directie uit 35 zeer gemotiveerde medewerkers die allemaal passie voor outdoor en wintersport hebben. Eigenaren Bart Soellaart en Arjen Nicolai staan zelf vrijwel dagelijks op de winkelvloer. Zij helpen mee met de verkoop, geven deskundig advies en zorgen er samen met het personeel voor dat de winkel er elke dag weer optimaal bij staat. Dit zijn onze merkwaarden: Dichtbij: we zijn de lokale outdoorspecialist in de buurt waar je terecht kunt voor persoonlijke aandacht en toegesneden advies. ​ Specialistisch: we denken vanuit onze expertise mee over welk product het beste past bij jouw wensen en doelen. ​ Toonaangevend: onze innovatieve collectie is van hoge kwaliteit en heeft net dat beetje extra’s. ​ Service: je kunt bij ons terecht voor ouderwets goede service.​ Over Soellaart Soellaart is in 1900 opgericht in Haarlem door de familie Soellaart in de hoedanigheid van schoenmaker. In 1920 verhuisde Soellaart naar de huidige locatie. Na WO II veranderde het bedrijf in een legerdump en in de periode daarna kwam het accent steeds meer op outdoor te liggen. In 1996 besefte de familie dat wintersport een mooie aanvulling kon zijn op de collectie. Vanaf de start beschikt Soellaart over een enorme handelsgeest en is ze voortdurend op zoek naar kansen, ontwikkelingen in de markt, merken en innovatieve producten om klanten te bedienen. De Soellaart cultuur is ontstaan vanuit verbondenheid, ondernemerschap en een 'aan-de-slag' houding.