N.V.T

N.V.T

Duidelijke site met mooie aanbiedingen!

Wat ik besteld had, was binnen de afgesproken tijd geleverd. Dit gaat tegenwoordig regelmatig fout.

Het product is super en de service is super. Zelfs in het weekend word je geholpen in geval van vragen.

titutie bij retour.

Snelle levering, snelle restitutie bij retour.

gewoon goed

goede selectie . Fijne vriendelijke website . Goede informatie na aankoop .

Kwaliteit prima

Snelle levering en goede kwaliteit

Mooi assortiment en nette prijzen. Zeker met de kortingscode!

Goede service en een snelle levering

Voldoet Aan verwachtingen

Snel contact, uitstekende kwaliteit en levering

Nadat een jersey niet leverbaar was, kreeg ik een duidelijk antwoord over de levertijd. Daarna snel kunnen bestellen en de volgende dag in huis!

Goed geholpen

Bestelling ook super snel binnen

Verkeerde kleur geleverd, betalen voor retourzending

Een vuurrood sportful Jack besteld, een knaloranje ontvangen. Voor de retourzending van deze verkeerde order dien je in dat geval zelf de kosten voor de verzending te dragen. Ik kan me niet helemaal voorstellen dat dit zo bedoeld is door wieleroutfit, ik had betere ervaring in het verleden.

Heel goed geholpen

In de winkel in Ouderkerk geweest om te passen, daarbij heel goed geholpen. Daarna via internet met vvv bonnen kunnen betalen.

Kwaliteit, snelle levering

Snel geleverd en ook snel geld retour

Ik had 2 dingen besteld In 1 dag geleverd 1 van de 2 was de maat niet van goed Binnen een paar dagen had ik het geld retour

Snelle en correcte levering

Over Wieleroutfits

Wieleroutfits is opgericht vanuit een passie voor fietsen en een passie voor mooie en originele fietskleding. De duels tussen Fignon en Lemond in de Tour de France en de verhalen van Jean en Mart maakten ons enthousiast en al snel raakten we besmet met het wielervirus. In de afgelopen jaren zijn we gegroeid naar een ruim aanbod van de bekende fietskledingmerken, maar ook de afwijkende en bijzondere shirts vind je bij ons terug. Daarnaast hebben we ondertussen ook twee winkels geopend en kan je bij ons langs komen in onze winkels in Ouderkerk aan de Amstel en in Den Haag.