Zeer klantvriendelijke webshop en heel blij met de aankoop

Fietstassen besteld voor een hele aantrekkelijke prijs. Verder klantvriendelijk geholpen met persoonlijk advies. Ik zou iedereen deze webshop aanbevelen.

goede services

leuke website om even doorheen te scrollen..

Ruime keus en een perfecte en snelle service.

Bestelling goed en snel geleverd, communicatie achteraf onvoldoende

Mijn bestelling werd netjes op tijd geleverd. Na het plaatsen van mijn bestelling zag ik dat op bestellingen van boven een bepaald bedrag een standaard kortingscode van 10% van toepassing was ( die code moet ingevuld worden tijdens het bestelproces). Daarom een mail gestuurd met de vraag of die 10% nog te verrekenen waren. Helaas heb ik geen reactie meer ontvangen. Het zou mooi zijn als je een bestelling plaatst waarop een korting van toepassing is deze direct zichtbaar wordt tijdens je bestelling en je niet de gehele website moet doorspitten om te kijken of je recht hebt op een kortingscode ! Een teleurstellende ervaring !

Mega snelle levering, ook met retour

Laat besteld maar toch de volgende dag in huis. Maatje te groot dus weer opgestuurd, dag erna vervanging opgestuurd. Echt top!

Supersnelle levering, alles mooi verpakt. Aanrader

Prima snelle levering

Duidelijke site

goede service

goede service en snelle levering alleen foto en overschoenen waren verschillend

supersnel geleverd, prachtige Rogelli wielerjas

Heel erg snel geleverd, een prachtig Rogelli winterjacket Pesaro. Mooie kwaliteit, rits, afwerkling, materiaal, helemaal top! Ik ben een groot fan van Rogelli, altijd superkwaliteit.

goede service.

BBB Fiets overschoenen Fluo gekocht, tot nu één tocht mee gereden bij temperatuur van 6 graden. geen koude voeten gehad. kleur geel genomen voor betere zichtbaarheid maar vuil is wel heel zichtbaar daarom volgende weer gewoon zwart. Snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding.

super!

correcte webshop,correcte betaling en levering

Snel en goede service

Snelle levering en goede service en reageer top op probleempje.

Een perfecte service

Na ruilen ivm verkeerde maat een vervangend product ontvangen. Dit was een vergelijkbaar model maar in een duurdere klasse. De extra kosten zijn niet inrekening gebracht.

N.V.T

N.V.T

Duidelijke site met mooie aanbiedingen!

Wat ik besteld had, was binnen de afgesproken tijd geleverd. Dit gaat tegenwoordig regelmatig fout.

Het product is super en de service is super. Zelfs in het weekend word je geholpen in geval van vragen.

titutie bij retour.

Snelle levering, snelle restitutie bij retour.

gewoon goed

goede selectie . Fijne vriendelijke website . Goede informatie na aankoop .

Kwaliteit prima

Snelle levering en goede kwaliteit

Mooi assortiment en nette prijzen. Zeker met de kortingscode!

Goede service en een snelle levering

Voldoet Aan verwachtingen

Snel contact, uitstekende kwaliteit en levering

Nadat een jersey niet leverbaar was, kreeg ik een duidelijk antwoord over de levertijd. Daarna snel kunnen bestellen en de volgende dag in huis!

Goed geholpen

Bestelling ook super snel binnen

Verkeerde kleur geleverd, betalen voor retourzending

Een vuurrood sportful Jack besteld, een knaloranje ontvangen. Voor de retourzending van deze verkeerde order dien je in dat geval zelf de kosten voor de verzending te dragen. Ik kan me niet helemaal voorstellen dat dit zo bedoeld is door wieleroutfit, ik had betere ervaring in het verleden.

Heel goed geholpen

In de winkel in Ouderkerk geweest om te passen, daarbij heel goed geholpen. Daarna via internet met vvv bonnen kunnen betalen.

Over Wieleroutfits

Wieleroutfits is opgericht vanuit een passie voor fietsen en een passie voor mooie en originele fietskleding. De duels tussen Fignon en Lemond in de Tour de France en de verhalen van Jean en Mart maakten ons enthousiast en al snel raakten we besmet met het wielervirus. In de afgelopen jaren zijn we gegroeid naar een ruim aanbod van de bekende fietskledingmerken, maar ook de afwijkende en bijzondere shirts vind je bij ons terug. Daarnaast hebben we ondertussen ook twee winkels geopend en kan je bij ons langs komen in onze winkels in Ouderkerk aan de Amstel en in Den Haag.