Fijne site welke goede afbeeldingen weergeeft. Eenvoudig bestellen en snelle levering.

Snel en goed geleverd mooie Shirt van sixs

Snelle afhandeling, pakketje goed te volgen middels track and trace

snelle levering, netjes verpakt

Prettige ervaring, snelle levering van het gewenste product. Netjes verpakt en gemakkelijk.

Zeer snelle levering

Website met goede prijzen. De bestelde artikelen werden zeer snel geleverd. Mooi was ook de extra kortingscode.

zeer tevreden

mooie duidelijke website. in mijn ogen echt prijs/kwaliteit. snelle en correcte levering. enkel paar x al problemen met betaling al kan dit ook mijn fout zijn. dat is me niet diudelijk. doe zo verder, van een erg tevreden klant ! mvg

Perfecte afhandeling na bestelling via internet!! :-)) Heel tevreden!

Als ik iemand iets moet aanbevelen, dan zou ik jullie zeker bovenaan zetten!

Snelle levering en goede prijs kwaliteit

Snelle levering en goede prijs kwaliteit

Groot assortiment, nette prijzen, snelle levering

Webshop met zeer ruime keus tegen aantrekkelijke prijzen, snelle correcte levering

chapeau

ik ben zeer tevreden, snel geleverd ondanks deze bizarre tijd en het goede product, chapeau

Uitstekende levering en snel

Mooie wielerkleding in de aanbieding

Mooie 3 delige set voor een super lage prijs vanwege sale.

mooie outfit

Mooie outfit ook mooi van kleur nog niet gewassen zal zien hoe het dan zal zijn groetjes

Snelle levering, ruilen meteen geregeld. Helemaal top.

Eerlijk bedrijf

Had hier een Castelli broek gekocht met een kortingscode. Korting klopte niet, dit aangegeven en kreeg nette reactie ,en het verschil werd direct terug gestort.

snelle corecte levering

Niets op aan te merken

Super !

Snelle levering, de maten kloppen helemaal. Alles ging vlot en zoals het hoort!

Goede webshop, makkelijk kiezen, scherpe prijzen en snel geleverd

Had een nieuwe wielerbroek nodig. Diverse sites geprobeerd, bij Wieleroutfits blijven hangen gezien het voor mij prima aanbod en goede prijzen. Bestellen en betalen was zo geregeld en de volgende dag al had ik mijn nieuwe fietsbroek de ook nog perfect past.

perfecte levering

mooie collectie, overzichtelijk, perfecte levering

snel en correct bezorgd. mooie kwaliteit.

Top!!!!

Bestelling snel geleverd. Prijzen zijn ook dik in orde en ook heel veel keuze in verschillende merken en prijsklasse. Kortom gewoon top.

Prima spul

Prima levering

Zeer prettige en goede ervaring

Gewoon top

perfect

What you see is what you get. Foto's van de website zien er hetzelfde uit als je bestelling. Verder snelle service. Ik ga zeker nog eens bestellen gezien de spullen.

Over Wieleroutfits

Wieleroutfits is opgericht vanuit een passie voor fietsen en een passie voor mooie en originele fietskleding. De duels tussen Fignon en Lemond in de Tour de France en de verhalen van Jean en Mart maakten ons enthousiast en al snel raakten we besmet met het wielervirus. In de afgelopen jaren zijn we gegroeid naar een ruim aanbod van de bekende fietskledingmerken, maar ook de afwijkende en bijzondere shirts vind je bij ons terug. Daarnaast hebben we ondertussen ook twee winkels geopend en kan je bij ons langs komen in onze winkels in Ouderkerk aan de Amstel en in Den Haag.