Mooi assortiment, goede levering!

Goede keuzemogelijkheden! En vlotte levering!

Netjes op tijd geleverd. Mooie kwaliteit van de materialen. Het zeem had beter gekund, maar waarschijnlijk niet voor deze prijs. Al bij al toch super tevreden.

Goede kwaliteit, goede levering

Duidelijke uitleg met de maattabel, kwaliteit en pasvorm van de kleding lijkt prima.

Heel snel geleverd, goed product

Einde van de avond besteld, de volgende dag in huis.

top service

Snelle levering. Kwaliteit

Snelle levering . Kwaliteit

Snelle levering, heldere communicatie en goed product.

Verzending top! Retour helaas wat minder.

Aantal shirts besteld die er erg snel waren. Top!! Retour is een anders dan ik gewent ben. Normaal kun je gratis retouren. Nu moet je het zelf betalen. Verder prima site en service!!!

zeer tevreden van de klantendienst

Ik vraag van een niet bestelling en de klantendienst was direct op gang gegaan om de niet bestelling te controleren twee mails en de volgende dag is de bestelling geleverd dat is klasse werk proficiat aan het wieleroutfits

Prima kwaliteit lage prijs

Zie boven

Snelle communicatie, duidelijke retour procedure

Snelle communicatie over levertijd, en ook de retour was makkelijk geregeld. Vriendelijke mensen.

Heel vlugge en correcte levering. Kledij van heel goede kwaliteit.

Blij met de snelheid van verwerking.

Het bestelde product was binnen een paar dagen bij mij thuis. Helaas stonden er nog geen reviews, waardoor de aangeschafte maat iets te klein was. Gelijk een maat groter besteld en weer snelle levering!

Snelle levering, en prima retour service

zeer snelle levering

Duidelijke website

Snelle levering. Per artikel netjes verpakt.

Goede en snelle service

Goede en snelle service was heel snel in huis

Super snelle levering!

Komt de afspraak echt na dat het de volgende dag geleverd wordt, top service!

Snel geleverd.

Overdag via de site een regenjack voor mijn zoon besteld en de volgende dag geleverd. Perfect.

snelle levering en flexibel in ruilen top!!!

snelle levering en flexibel in ruilen top!!!

Zeer snelle levering.

Super snelle levering en een kwalitatief mooi product!

Snelle levering en prima kwaliteit

dag na de bestelling spullen geleverd. Leuke aanbieding en goede kwaliteit kleding.

Mooi Peugeot wielershirt gekocht. Wieleroutfits maakt belofte waar. Snelle levering, kwaliteit en pasvorm dik in orde.

Bestelling snel en foutloos uitgevoerd en afgeleverd.

Ze doen wat ze zeggen

Bestellen is ontvangen, alles volgens afspraak

Over Wieleroutfits

Wieleroutfits is opgericht vanuit een passie voor fietsen en een passie voor mooie en originele fietskleding. De duels tussen Fignon en Lemond in de Tour de France en de verhalen van Jean en Mart maakten ons enthousiast en al snel raakten we besmet met het wielervirus. In de afgelopen jaren zijn we gegroeid naar een ruim aanbod van de bekende fietskledingmerken, maar ook de afwijkende en bijzondere shirts vind je bij ons terug. Daarnaast hebben we ondertussen ook twee winkels geopend en kan je bij ons langs komen in onze winkels in Ouderkerk aan de Amstel en in Den Haag.