Goed bereikbaar voor vragen

Great and helpful customer service

Had a small problem with one of my orders. Customer service was very quick to respond to the issue and very helpful in getting. It resolved. Great products at good prices and great service by wonderful people.

Netjes op tijd

goed, zoals het hoort

gewoon goed, zoals verwacht.

Prima bedrijf.

Snelle levering en correct product

Snel en correct geleverd

Snelle levering, correct en makkelijk

Betrouwbare winkel

Snelle levering en prachtig product

Had een maatje te klein besteld, terug gezonden, en een paardgereden daarna de correcte maat ontvangen . Prima service.

Goede service, vriendelijk personeel en professioneel

Fijne site met goede uitleg en snelle levering

Top, ga hier zeker vaker bestellen

Snelle levering; goede kwaliteit

Zeer stipt!

Goede service.

Ben er heel tevreden over

Goede verwerking

Goede en tijdige verwerking

Correcte behandeling na schoonheidsfoutje

Na ontdekking van een stiksel foutje werd mij direct een ander paar handschoenen in enkele dagen tijd toegezonden .SUPERSERVICE.,,,,,!,

Snelle bezorging, goed assortiment

Bij wieleroutfits terecht gekomen door een cadeaubon , erg tevreden over het assortiment en vooral de snelheid van levering.

Gevonden wat ik zocht

Ik heb hier gevonden wat ik nodig had. Bestellen ging gemakkelijk en snel geleverd.

teleurstellend

In deze review zal ik proberen mijn verhaal genuanceerd te vertellen. Het bestellen via de website was niet eenvoudig vanwege verschillende storingen. Ik stapte over van mijn laptop naar mijn smartphone en zag dat de prijzen waren aangepast. In mijn naïviteit dacht ik dat het een superaanbieding betrof. Ik zag pop-ups op facebook voorbijkomen van superdeals. Na contact met Wieleroutfits bleek het van een concurrent (met een bijna identieke naam) te zijn. Dat had ik verkeerd gezien en dat was mijn fout. Het lukte mij om de bestelling te plaatsen. De volgende dag maakte ik nog een bestelling. De website kampte nog steeds met problemen. Na enige tijd kon ik de bestelling af ronden. Na een paar dagen kreeg ik een venijnige mail dat mijn bestellingen geblokkeerd werden. De door Wieleroutfits getoonde prijzen waren dus niet correct. Via de telefoon nam ik contact op met de klantenservice. De betreffende medewerker gaf mij uitleg. De medewerker gaf aan dat in die mail een voucher van 30% korting ter compensatie was bijgesloten. Helaas was dit niet het geval. De medewerker adviseerde om de volgende dag met een andere collega contact op te nemen. Dit gesprek ervaarde ik, vanuit Wieleroutfits, als vijandig . Dat gaf ik ook aan. Gelukkig veranderde de toon. Excuses werden aangeboden. Ik kreeg ook een voucher van 25% korting. Dat vond ik vreemd. Een dag eerder was het nog 30%. Uiteindelijk kreeg ik 30% en het gesprek werd prettig beëindigd. Even later werd ik terug gebeld. Mijn verhaal van een dag eerder zou niet kloppen. Die voucher van 30% is nooit ter sprake gekomen. Mijn uitgangspunt was steeds om op redelijke wijze tot elkaar te komen. Wieleroutfits koos er voor om tot driemaal toe een bepaalde toon aan te slaan die niet prettig was. Toch wilde ik een bestelling plaatsen met mijn voucher van 30%. Ik schoot in de lach toen ik zag dat er op 28 en 29 februari een schrikkeldagkorting, voor alle klanten, op het gehele assortiment zat van …..29%.

Beste Vincent, Wat jammer te horen dat u een negatieve ervaring heeft gehad naar aanleiding van het contact met ons. Na het verhaal te hebben aangehoord van mijn collega's en uw verhaal te lezen wilde ik toch even een reactie geven op uw beoordeling. Het probleem met de prijzen van de sets lag aan onze kant, echter lijkt het mij dat het logisch is dat een set die normaal €250 euro kost, niet zomaar slecht €87 euro kan kosten. Dit was een fout in ons systeem. Daarnaast geeft u aan dat een collega van mij u heeft verteld dat u 30% korting zou krijgen voordat u met ons heeft gebeld. Echter is dit ook niet het geval geweest. Mijn collega heeft u alleen verteld dat wij u een mooie korting wilde aanbieden. Er is niks besproken over een percentage. Dit kan u ook lezen in onderstaande mail die mijn collega u heeft gestuurd: Beste Vincent, Allereerst bedankt voor de bestelling. Door een fout in ons computersysteem heeft u 3 sets voor een veel te lage prijs kunnen bestellen. Waarschijnlijk heeft u dit zelf ook gemerkt. Excuses voor het ongemak. We zullen het bedrag meteen crediteren. Mocht u alsnog een order willen plaatsen ontvangt u van ons uiteraard een kortingscode. Nogmaals excuses voor het ongemak. We horen graag of u gebruik wilt maken van ons aanbod. Door aan te geven dat u 30% korting zou ontvangen heeft u ons verkeerd geïnformeerd. Uiteindelijk heeft u die 30% korting toch gehad dus wat dat betreft is er geen probleem meer. Daarnaast wil ik u nog even uitleggen over de 29% korting van de schrikkeldag. Deze acties worden voor ons bedacht door een extern marketingbureau. Deze acties zijn bij ons vooraf niet bekend. Wij wisten dus pas van de korting op het moment dat de nieuwsbrief op woensdag avond 28-2-2024 verstuurd is. Dit konden wij dus vooraf niet weten. Hopende hiermee wat opklaring te hebben gegeven. Met vriendelijke groet, Team Wieleroutfits

Mooie Winkel

Mooie grote winkel met veel keuze en vriendelijk personeel.

Wel jammer dat ik de verzendkosten voor een pakket moest betalen terwijl het in de brievenbus werd bezorgd en dus vast ook goedkoper had gekund. (Houdertje zonder staafje voor een fietscomputer, dus alleen zo'n klein rondje en tie wraps.) Verder alles prima.

Vanaf de bestelling was het allemaal perfect geregeld. Bedankt!

Alles was goed geregeld vanaf de bestelling. Deze winkel kan ik zeker aanbevelen.

Goed product snelle service.

Ik ben prima geholpen!!!

Bestelling is correct afgewerkt! Communicatie over backorder (en dus enige vertraging in de levering) was ook to the point!

Gister besteld, vandaag inhuis!

S’avonds besteld en de dag erna kon ik al genieten van de spullen, top service!

Mooi spul

Goeie en snelle levering

Over Wieleroutfits

Wieleroutfits is opgericht vanuit een passie voor fietsen en een passie voor mooie en originele fietskleding. De duels tussen Fignon en Lemond in de Tour de France en de verhalen van Jean en Mart maakten ons enthousiast en al snel raakten we besmet met het wielervirus. In de afgelopen jaren zijn we gegroeid naar een ruim aanbod van de bekende fietskledingmerken, maar ook de afwijkende en bijzondere shirts vind je bij ons terug. Daarbij hebben we een een grote winkel (500m2) met fietskleding en accessoires in Ouderkerk aan de Amstel. Kom dus zeker een keer langs of bestel je nieuwe wieleroutfit online!