perfect

Besteld op dag 1, geleverd op dag 2. Juiste maat. Geen extra kosten.

Voorbeeld voor elke webshop.

Had een fietsjack besteld, waarbij ik voor het grootste deel betaald had met een VVV Cadeaukaart. Realiseerde me na de bestelling bijna direct dat ik geen maat had hoeven op te geven. Oorzaak: artikel bleek inmiddels uitverkocht. Na telefonische reclame binnen 10 minuten volledige geldbedrag terug op mijn bankrekening. Nieuw artikel besteld, dat ondanks de kerstdrukte 2 dagen later werd bezorgd.

Levering en kwaliteit uitstekend

Wel jammer dat pas bij de digitale betaling duidelijk wordt dat er Max 50 euro via een giftand mag worden betaald , dan heb je de order al definitief moeten maken .ik heb nu per aparte order steeds 13 euro bij moeten betalen terwijl de giftcartd ruim voldoende was voor alle 3 bestellingen , dus nu totaal 40 euro cash bij moeten betalen. Daarnaast is er bij een bestelling die ik geannuleerd had alsnog 52 euro afgeboekt . Wel positief dat jullie service Desk snel reageerde en afgesproken dat het geld teruggeboekt wordt.Alleen wacht ik nog wel op die terugboeking maar ben ik snel en volledig geïnformeerd hierover . Dus ga ik er vanuit dat het goed komt. Lijkt me zorgvuldig dat wanneer je de betaal opties in beeld hebt ook direct het bericht krijgt dat er maximaal 50 euro mag worden betaald via een giftcard per bestelling

Vlugge levering

Snelle service ondanks de feestdagen. Geen extra verzendingskosten

Snelle levering en duidelijke informatie.

Producten goed! Levering vrij snel, het was toch net voor Oud&Nieuw, dus. Tevreden.

Veel keuze, snel geleverd

Op zoek naar een fietsbroek, met de mogelijkheid om de online vvvbon in te leveren, terecht gekomen bij wieleroutfits. Veel keuze in de diverse prijsklassen, makkelijk besteld, veel betaalmogelijkheden, snel geleverd. Prina communicatie per email over verloop bestelproces en bezorging.

Jammer!

Emmer was stuk in de doos en aanzuigbuisje van spuitventiel was afgebroken ...waarschijnlijk door het heen en weer gedraai in de emmer bij het transport! Verpakking was in orde bij aankomst,ms was emmer al stuk. Jammer van de emmer! Voor de rest was alles ok. Aanzuigbuisje heb ik kunnen herstellen. Grtjs.

Prima, en snel

Idem

Super tevreden

Snel bezorgd

Niets te klagen

Ruime keus, goede merken en snel geleverd.

Snel en goed geleverd.

Heerijke broek

Quality shirt

Fitts very good, take 1 size bigger & you will have what you need.

Wieleroutfits heeft een prima service. Ik kreeg de artikelen snel geleverd. Ook de terugbetaling van een retour gestuurd artikel gebeurde snel. Enige nadeel is dat je de verzending van de retour gestuurde artikelen zelf moet betalen. Ik vind dat wel begrijpelijk maar veel webshops geven een antwoordnummer op.

Volgende dag in huis

Goede prijs snelle levering

Helemaal tevreden

Snelle levering ondanks de feestdagen

Buiten snelle levering ook nog extra korting op de wahoo element navigatie. Top!

Snelle levering en product zoals verwacht

Goed!

Oké

Super snel, product op voorraad wat nergens te krijgen is.

Echt top

Top Service!

Ik heb de Wahoo Kickr Core gekocht bij Wieleroutfits nadat ik met ze had gebeld om te bevestigen of ze hem daadwerkelijk op voorraad hadden. Nadat ik vriendelijk te woord ben gestaan en heb ik de aankoop voltooid.

Zeer tevreden !!!

Vriendelijk service en altijd bereik als je belt voor informatie over een product....

Een demarrage naar de voordeur

Snel, sneller snelst. Wieleroutfits maakt er een sport van om snel te leveren

Over Wieleroutfits

Wieleroutfits is opgericht vanuit een passie voor fietsen en een passie voor mooie en originele fietskleding. De duels tussen Fignon en Lemond in de Tour de France en de verhalen van Jean en Mart maakten ons enthousiast en al snel raakten we besmet met het wielervirus. In de afgelopen jaren zijn we gegroeid naar een ruim aanbod van de bekende fietskledingmerken, maar ook de afwijkende en bijzondere shirts vind je bij ons terug. Daarnaast hebben we ondertussen ook twee winkels geopend en kan je bij ons langs komen in onze winkels in Ouderkerk aan de Amstel en in Den Haag.