Prima ervaring

Er was een verkeerd product bezorgd. Maar na 1 telefoontje goed opgelost. Juiste product was snel binnen en verkeerde product kon simpel geretourneerd worden. Mevrouw aan de telefoon was bijzonder vriendelijk. Prettig om snel telefonisch contact te kunnen hebben.

Prima levering

oke

Snelle levering en bij verkeerde maatkeuze makkelijk te ruilen. Goede services om te bellen dat artikel niet meer voorhanden is met de vraag of het later bezorgd mag worden.

Snelle levering, goed materiaal. Top

teleurstellend

ik heb een outfit on-line besteld en daar was de kleurstelling van het shirt het zelfde als de broek nl. zwart wit.Dit staat ook de mail die ik van jullie heb ontvangen met de bestelling. Bij het open maken van de bestelling bleek de kleur van het shirt blauw te zijn.Dit is niet wat ik wil, ik wil nl. een tenue waar broek en shirt het zelfde zijn. Ik ben dan ook helaas genoodzaakt om de bestelling te retourneren. mvg Rob

Super snelle levering binnen een dag

Vlotte afhandeling en het bestetelde binnen een dag thuis

Top, snelle levering, maten kloppen.

Mooie prijs, snel geleverd

Makkelijk besteld, snel geleverd tegen een mooie prijs

Correcte en snelle levering.

Middags om 14.30 besteld, volgende de dag om 13.45 uur ontvangen. Prima service en goed verpakt. Goede kwaliteit van het product. Een aanrader!!

Goede kwaliteit

Mooie wielerbroek. Goede kwaliteit. Super snelle levering.

snelle en correcte levering.

Mijn eerste ervaring met Wieleroutfits was uitstekend.

Zoals ik al meldde kwam ik op Internet toevallig op de site van Wieleroutfits. Ik was namelijk op zoek naar nieuwe wielerkleding voor mijn wekelijkse fietsroute, meestal in het Groene Hart van Zuid-Holland. Het maken van een keuze was niet eenvoudig, omdat er zoveel mooie kleding wordt aangeboden. Het werden 2 korte broeken met bretel, een mooi blauw regenjack en een mooi gevoerd wielershirt met lange mouwen. Een probleempje was het bepalen van de size. Ik koos een broek in de maat L en een broek in de maat XL. De shirts werden ook XL. De bestelling werd tot mijn verbazing al de volgende dag door DHL afgeleverd. Geweldig.. De broek met size L bleek toch te strak te zitten. Deze broek heb ik toen geruild voor een XL versie. Binnen 2 dagen was alles geregeld. Geweldig vlot en een tevreden klant. Ik zal mijn ploeggenoten zeker informeren over deze site. Omdat wij in Den Haag wonen, ga ik zeker spoedig een keer naar jullie winkel op het Noordeinde.

Top en fijn materialen. Ben er blij mee!

Ik zal deze fijne materialen aanraden voor mijn vrienden, collega’s en andere mensen.

Snelle en correcte afhandeling

Snelle en correcte afhandeling

Super snelle levering

Bestelling gedaan op vrijdag. En zaterdag voor de middag al binnen. Top. Mooie kwaliteit van de bestelde sokken.

snelle service.

snelle servidce, goede passing

prachtig shirt, goede maat en snelle levering

prachtig shirt, goede maat en snelle levering

uiteindelijk goed geholpen, maar kan de humor van de verkoper niet waarderen.

uiteindelijk goed geholpen, maar kan de humor van de verkoper niet waarderen.

goede pasvorm en snelle levering

ruime keuze en nette prijzen

Mooi assortiment, goede levering!

Goede keuzemogelijkheden! En vlotte levering!

Netjes op tijd geleverd. Mooie kwaliteit van de materialen. Het zeem had beter gekund, maar waarschijnlijk niet voor deze prijs. Al bij al toch super tevreden.

Goede kwaliteit, goede levering

Duidelijke uitleg met de maattabel, kwaliteit en pasvorm van de kleding lijkt prima.

Heel snel geleverd, goed product

Einde van de avond besteld, de volgende dag in huis.

top service

Snelle levering. Kwaliteit

Snelle levering . Kwaliteit

Over Wieleroutfits

Wieleroutfits is opgericht vanuit een passie voor fietsen en een passie voor mooie en originele fietskleding. De duels tussen Fignon en Lemond in de Tour de France en de verhalen van Jean en Mart maakten ons enthousiast en al snel raakten we besmet met het wielervirus. In de afgelopen jaren zijn we gegroeid naar een ruim aanbod van de bekende fietskledingmerken, maar ook de afwijkende en bijzondere shirts vind je bij ons terug. Daarnaast hebben we ondertussen ook twee winkels geopend en kan je bij ons langs komen in onze winkels in Ouderkerk aan de Amstel en in Den Haag.