Super bedankt

Moi handschoenen en goede kwaliteit

Maakt belofte niet waar

Goede handschoenen gekocht tegen een scherpe prijs. Maar de belofte op tijd besteld volgende dag geleverd werd niet waargemaakt. Duurde uiteindelijk drie dagen.

Probleemoplossend

Ook voor kleine aanschaffingen zijn de medewerkers klantvriendelijk bij het oplossen voor de juiste keus ! TOP!

Nalini fietsjack valt héél goed mee.

- winddicht. - goed tegen de regen. -past goed.

Bijzonder snelle levering

Groot aanbod, snelle en prima service

Zeer groot aanbod, snelle levering en uitstekende service

Snelle en correcte service

Niets op aan te merken. Aan te bevelen

Wat ik zocht had ik snel gevonden. Verder had ik de bestelling heel snel binnen. Vandaar prima

Vlotte verzending, ruilen voor een grotere maat ook snel geregeld

Heel mooi Endura winterjack gekocht voor op de Speedpedelec.

Doen wat ze beloven.

Bestelling snel geleverd, maar ik vond de pasvorm niet fijn. Teruggestuurd (moest wel zelf de port betalen) maar binnen een paar dagen was mijn aankoop bedrag weer terug op de bankrekening.

Groot assortiment

Deze week heb ik een mooi wielershirt voor het voor- en najaar gekocht bij Wieleroutfit. Een mooie winkel in Ouderkerk aan de Amstel met een handige webshop. Scherpe prijzen en een uitstekend gevarieerd assortiment. Je wordt vriendelijk ontvangen en geholpen.

Super vriendelijk en behulpzaam personeel

Snel geregeld

Nette en duidelijke omschrijving en snelle levering.

Heel goed, snel levering,ik ben tevreden met mijn aankoop.

Snel geleverd goed assortiment

Tevreden met noeiwe broek, als omschreven

Geen kans om te laten leveren op ophaalpunt in Belgie

Jammer dat je hiervoor niet kan kiezen, je kan dat ook niet aanpassen nadat je een tracker hebt gekregen. Normaal bestel,ik,enkel in winkels die dit aanbieden, verder geen opmerking. Dat retour niet gratis is kan ik toejuichen. Rudy

Zeer efficiënt

Ik heb kleine bestelling geplaatst. Product is prima en werd zeer snel verstuurd.

Her is wat ik er van had verwacht

Voor herhaling vatbaar!

Prima product, met duidelijke hulp voor de juiste maatvoering en snelle bezorging!

Alles perfect met prettig telefonisch contact vooraf, overzichtelijke site en heel vlotte verzending.

What you see is what you get.

Geen opmerkingen. Snelle en correcte service. Product voldoet aan de verwachtingen.

Prettige side met zeer ruime collectie en super snelle verzending!

Nette snelle verzending

te duur

bij nazicht stel ik vast dat uw producten die u verkoopt gemiddeld bij de concurrentie tussen 20/25% lager liggen

Prima en snelle levering

Goed materiaal en snelle levering

Over Wieleroutfits

Wieleroutfits is opgericht vanuit een passie voor fietsen en een passie voor mooie en originele fietskleding. De duels tussen Fignon en Lemond in de Tour de France en de verhalen van Jean en Mart maakten ons enthousiast en al snel raakten we besmet met het wielervirus. In de afgelopen jaren zijn we gegroeid naar een ruim aanbod van de bekende fietskledingmerken, maar ook de afwijkende en bijzondere shirts vind je bij ons terug. Daarbij hebben we een een grote winkel (500m2) met fietskleding en accessoires in Ouderkerk aan de Amstel. Kom dus zeker een keer langs of bestel je nieuwe wieleroutfit online!