zeer goed

en toch lage prijzen

Prima afhandeling

Ik heb wat artikelen besteld. Dit gaat gemakkelijk en de verzending geschiedt prompt. Prijs/kwaliteit verhouding is OK. Een bedrijf waar ik wanneer nodig graag terugkom.

uitstekend!

Super snel geleverd, prima kwaliteit!!

beantwoordde aan de verwachtingen

goede kwaliteit

Gevraagd product snel geleverd.

Snel en correct geleverd

alles keurig geleverd

keurig gekregen wat ik besteld had

Zeer goede service na retourneren en snel weer een nieuwe order binnen. Kleding voldoet aan wensen.

Er zat een dag tussen de beloofde bezorging, maar verder keurig bezorgd.I

Snelle levering, goed product

Groot aanbod en de volgende dag had ik m’n bestelling al binnen!

Order nog niet geleverd

Speciaal bij wieleroutfits mijn order besteld, voor twaalf uur besteld volgende dag in huis en tevens de goedkoopste verkoper, top deal! Order is drie dagen later nog niet binnen gekomen helaas e en heb nog geen nieuwe leverdatum of bericht gehad.

Alles zoals aangegeven

Goed en effectief. Qua assortiment kan het beter.

Goed en effectief. Qua assortiment kan het beter

Supersnel

Supersnel

Perfect geregeld!

Prima snelle bestelling en levering. Was een shirt vergeten, gemaild en werd direct gebeld dat er een fout was gemaakt.

De artikelen werden snel geleverd en zijn van de kwaliteit die ik verwacht.

Wat ik fijn vind , is dat er aan de forse mens wordt gedacht met de maat indeling. Het feit is dat de Nederlandse bevolking zwaarder wordt, en persoonlijk vind ik dat er meer op ingespeeld moet worden qua kleding maten. Daarom dat ik de service van wieleroutfits goed vind op dat gebied. Mijn advies, voor meer variatie toe in grote maten. Dank dat jullie wel de mogelijkheid bied om de forse mens op de wielerfiets te krijgen.

Helemaal top!

Mijn bestelling was snel binnen en voor een goede prijs in vergelijking met andere winkels.

Wat een keuze!

Cool!

Snel,prima verpakt

Mooie spullen en snel geleverd.

De merk wielershirts zijn zoals verwacht. Goed verpakt en snel geleverd.

Belofte niet nagekomen

Beloofde leveringstermijn niet nagekomen. Wel beleefd en vriendelijk

Prima kwaliteit materiaal communicatie en levering

Donderdag fietsbroek besteld, vrijdag in huis. Bleek een maat te groot, retour gestuurd. Zaterdag gebeld, of ze het pakketje al hadden ontvangen. Dit bleek het geval. Ik zei, dat ik dezelfde fietsbroek wou, maar een maat kleiner. De broek bleek op voorraad, en deze zou nog dezelfde dag verstuurd worden. Maandag lag de broek in brievenbus, en past perfect. Uitstekende service.

Kwaliteit in materialen, advies, levering en organisatie

Ook in de winkel .... vriendelijk en een eerlijk advies ...ze verkopen liever niks dan je iets mee te geven waar ze zelf niet achter staan !

Over Wieleroutfits

Wieleroutfits is opgericht vanuit een passie voor fietsen en een passie voor mooie en originele fietskleding. De duels tussen Fignon en Lemond in de Tour de France en de verhalen van Jean en Mart maakten ons enthousiast en al snel raakten we besmet met het wielervirus. In de afgelopen jaren zijn we gegroeid naar een ruim aanbod van de bekende fietskledingmerken, maar ook de afwijkende en bijzondere shirts vind je bij ons terug. Daarbij hebben we een een grote winkel (500m2) met fietskleding en accessoires in Ouderkerk aan de Amstel. Kom dus zeker een keer langs of bestel je nieuwe wieleroutfit online!