Snel, goed en goede prijzen. Betrouwbaar adres

Top bedrijf!

Snelle reactie en bezorging, ik zal die zeker aanbevelen aan fiets vrienden en kennissen.

Fantastisch geholpen!

Fijn dat jullie meedenken met de klant.

Prachtige kleur, goede kwaliteit en pasvorm

Correcte en snelle levering. Juiste informatie ivm verloop vn mijn bestelling. Zeer tevreden.

Perfect adres om een mooie wieleroutfit te scoren

Ruime keuze aan kleding, schoenen en toebehoren. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Aanrader!

Snelle reacties!

Één product was niet voorradig. Snel bericht gekregen met prima alternatieven.

Je wordt uitstekend op de hoogte gehouden.

Je wordt uitstekend op de hoogte gehouden nadat bleek dat het niet op voorraad was. Levering daarna was ook snel.

slechte levering

Maandagavond voor 24.00hr besteld, niet dindsdag, niet woensdag, niet donderdag (feestdag) maar vrijdag geleverd

Correct zoals aangegeven op de site

Alles correct verlopen zoals aangegeven op de site moest ik 2 dagen wachten op het stuk. Correct op de hoogte gehouden product ook van goede kwaliteit.

Snelle service, ongepaste retourkosten

De kleding werd snel en netjes verpakt geleverd. Een fijne ervaring. Echter de kleur van 2 shirtjes was volkomen anders dan op de website te zien. Ik heb veel Castelli-kleren en de kleur is vaak goed in te schatten aan de hand van plaatjes, maar dat gold niet voor de shirtjes die ik had besteld. De kleding voldoet geenszins, toch zijn de retourkosten voor de koper. Dat is vreemd. Immers de optie die bij het retourneren kan worden gekozen is immers zoiets als "voldoet niet aan de beschrijving van de website". Ik raad de website aan als je precies weet wat je wilt hebben. Als je nog twijfelt, houd er dan rekening mee dat de eventuele retourkosten voor eigen rekening zijn.

Goede communicatie en wordt snel bezorgd.

Makkelijke web-site en snel geleverd

Makkelijke web-site en snel geleverd

prima outfit

eindelijk een prima grote maat van wielershirt ,prijs kwaliteit een aanrader voor een maatje meer snelle levering

Zo snel geleverd

Vandaag besteld morgen thuis

goed assortiment, snelle levering

had veel keuze, spullen werden snel geleverd.

Prima geregeld

Goede kwaliteit, overzichtelijke website, snelle levering

Het werkt.

Prima site met prim veel keuze. Alle standaard dingen voor aankoop werken. Product komt aan en netjes op de hoogte gehouden van voortgang. 1 klein minpuntje: de update informatie per mail is naar mijn gevoel een soort uitdraai van een logistiek infosysteem: overduidelijk auto-generated en best veel. Alle info die je nodig hebt, staat erin, maar weinig persoonsgericht zeg maar.

Snelle levering, goede service

Ik ben zeer positief over wieleroutfits! Ik ben heel goed geholpen en erg tevreden over de producten die ik ontvangen heb!

Snelle kwaliteitslevering

Eerste bestelling was verkeerde maat ,,retour en levering van juiste maat binnen de 4 werkdagen.zeer goed

Ondanks een backorder alles op tijd geleverd

Zeer klantvriendelijk en uiterst behulpzaam

Snelle levering en reactie op retouren

De eerste bestelling bleek niet te passen, dus retour gedaan. Opnieuw maat groter besteld. Alles verliep vlot, vooral ook het retour doen van het betaalde bedrag van de eerste bestelling. Producten, outift, voldoen aan de verwachting en is zorgvuldig verpacht geleverd.

Mooie sokken, blij mee

Over Wieleroutfits

Wieleroutfits is opgericht vanuit een passie voor fietsen en een passie voor mooie en originele fietskleding. De duels tussen Fignon en Lemond in de Tour de France en de verhalen van Jean en Mart maakten ons enthousiast en al snel raakten we besmet met het wielervirus. In de afgelopen jaren zijn we gegroeid naar een ruim aanbod van de bekende fietskledingmerken, maar ook de afwijkende en bijzondere shirts vind je bij ons terug. Daarbij hebben we een een grote winkel (500m2) met fietskleding en accessoires in Ouderkerk aan de Amstel. Kom dus zeker een keer langs of bestel je nieuwe wieleroutfit online!