Snelle levering en reactie op retouren

De eerste bestelling bleek niet te passen, dus retour gedaan. Opnieuw maat groter besteld. Alles verliep vlot, vooral ook het retour doen van het betaalde bedrag van de eerste bestelling. Producten, outift, voldoen aan de verwachting en is zorgvuldig verpacht geleverd.

Mooie sokken, blij mee

Super bedrijf met zeer goede service en eerlijk.

Super service en eerlijk. Betaalde tweemaal en per kerende werd het teveel betaalde terug gestort. Heit is een zeer goed bedrijf.

Goeie kwaliteit

Goede producten, mindere retour.

Correcte firma, enkel jammer dat de retourkosten zo hoog zijn. Na meerdere bestellingen heb ik iets verkeerd besteld, retourkosten zijn 8 euro.

De bestelling werd snel verstuurd en ik werd goed op de hoogte gehouden. Retourneren werd duidelijk uitgelegd en was geen probleem. Zeer tevreden over het bestellen en de communicatie.

Top spul

Snelle levering Goede kwaliteit Zit prima Mooi spul

Super goede klantenservice

Zeer snel met terugmailen als je een vraag hebt. Zeer klantvriendelijk. Komen met oplossingen. Ben zeer tevreden !!

Goede informatie op de website en snelle levering

Product voldeed aan de verwachtingen.

Het is makkelijk en simpel iets te zoeken en te bestellen op jullie site. En je word goed op de hoogte gehouden over je bestelling

Goede kwaliteit en snelle levering

Binnen een dag geleverd

goede kwaliteit prijs verhouding goede pas vorm

goede kwaliteit prijs verhouding goede pas vorm

Mijn pakketje was door DHL niet goed afgeleverd. De medewerkers vij Wieleroutfits waren bijzonder behulpzaam na telefonisch contact hebben zij er alles aan gedaan om het pakket te vinden en toen dat niet lukte, hebben ze gezorgd dat ik zonder probleem een nieuw pakket kreeg. Super tevreden over deze service waar zij uiteindeljk ook niks aan konden doen. Top bedrijf

Mooi aanbieding

Paar heerlijk warme winter fiets schoenen, nu al blij mee.

Alles goed geregeld

Bestelling stond in back order. Goede communicatie en alsnog snelle levering gehad.

Snelle levering van artikel

In de zaak ook goed geholpen.

Perfekt!

Zeer vlotte levering

goede kwaliteit voor redelijke prijs

Ik als fiets liefhebber is dit een mooi bedrijf om je outfit te scoren. Eigenlijk is het een soort van verslaving om steeds weer een ander fietsshirt te bestellen ,kwaliteit is goed .

Klanten focus in optima forma!

Een bestelling van mij kon helaas niet uitgeleverd worden. Zeer goede alternatieve werden aangedragen! Zeer goede ervaring waarvoor nogmaals hartelijk dank!

snel en duidelijk

fijn en duidelijk bestelproces, goede communicatie en snelle levering

kan beter naar de winkel gaan.

de maten 43 44 komen net niet lekker overeen. Winterfietsjack van Rogelli 85 Euro met prachtige woorden omschreven denk je nu koop ik echt iets goeds... dit is niet zo heb gisteren met 4^ gefietst na 45 kilometer kwam ik kletsnat thuis zelfs mijn armen! handschoen maat XL past net... kortom ik baal een beetje van de spullen die ik gekocht heb vooral op basis van de kwaliteit van het Jack.

Snelle levering goede prijzen

Gisteren besteld en vandaag voor de middag al in huis. Super geregeld wieleroutfits!

Goede adviezen, groot assortiment

Prettig geholpen bij de aanschaf van mijn winterkleding. Zie de kou met vertrouwen tegemoet. De tip om een katoenen hemd tussen mijn baselayer en ademend jack te doen scheelt een hoop in de afvoer van de transpiratie

Top, vriendelijk personeel, snelle service

Top, vriendelijk personeel, snelle service

Snel verzorgd en bezorgd.

Ik had zelf niet gezien dat er overschoenen bij de outfit zaten. Ik dacht namelijk dat het om sokken ging aangezien de maten in small, large waren aangegeven. Deze zijn nu mogelijk iets te klein. Een tip om deze in schoenmaat aan te geven? Ook voor sokken misschien handig? En voor de muts misschien omtrek hoofd in cm.? Het materiaal ziet er heel degelijk uit. We zullen het deze winter gaan testen.

Hoger Einde-Zuid 13 1191 AG Ouderkerk aan de amstel

Over Wieleroutfits

Wieleroutfits is opgericht vanuit een passie voor fietsen en een passie voor mooie en originele fietskleding. De duels tussen Fignon en Lemond in de Tour de France en de verhalen van Jean en Mart maakten ons enthousiast en al snel raakten we besmet met het wielervirus. In de afgelopen jaren zijn we gegroeid naar een ruim aanbod van de bekende fietskledingmerken, maar ook de afwijkende en bijzondere shirts vind je bij ons terug. Daarbij hebben we een een grote winkel (500m2) met fietskleding en accessoires in Ouderkerk aan de Amstel. Kom dus zeker een keer langs of bestel je nieuwe wieleroutfit online!