Pluspunten

Goed geholpen bij het maken van een keuze, vervolgens duidelijk een afspraak gemaakt over de levering , die levering en leggen van het product was fantastisch een aardige man die wist wat hij deed

niks

Pluspunten

Prima personeel en na vraag meteen bereidheid tot eventueel repareren.

Pluspunten

netjes, goed overleg

nvt

Pluspunten

Klantvriendelijk Flexibel Meedenkend en oplossings gericht Vakkundig Sterk communicatief

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Dhr Straatman is een goed en zeer behulpbaar persoon

Aardig zijn! Klanten centraal stellen. Proberen te helpen ipv stoicijns eigen koers varen

Pluspunten

Kordaat, meteen helderheid over prijs van de vloer, goed bereikbaar voor vragen. Vloer ligt er prachtig bij!

Pluspunten

Constructief meedenkend, kundig, nette afwerking, komen afspraken na

Pluspunten

1. Advies over wijzigingen en onderhoud aan onze bestaande vloer en de uitvoering daarvan waren uitstekend. 2. De vloer ligt er nu voortreffelijk bij. Met de gewijzigde kleur die uitstekend past. Met dank aan jullie adviseuse!

1. Helaas heeft er door enkele onzorgvuldigheden tussen verkoopmedewerker en persoon die onze woning zou bezoeken (o.a. door vakantie van de laatste) lange tijd gezeten voor zaken goed geregeld werden. Ook nog met diverse rappels van mijn kant....

Pluspunten

Werk is zorgvuldig uitgevoerd. Vloer ziet er weer prachtig uit.

Pluspunten

alleen maar positief over Van Manen Parket

Pluspunten

Goede service, aardige en nette mensen. Zeer kundige vloerenlegger.

Pluspunten

Onze vloer is heel netjes en vlot gelegd door een vakman. We genieten dagelijks van deze mooie vloer

Pluspunten

Goede service. Vakkundig en correct personeel.

Niets

Pluspunten

Prettig contact Goed advies over vloer Goede service; we mochten nog even nadenken over welke kleur het zou worden, maar verder werd alles al ingepland.

Vooraf meer details over planning. Moest in een verbouwing passen en nu hebben we in de planning een hele week moeten reserveren voor het leggen van de vloer.

Pluspunten

service en afspraken nakomen

geen

Pluspunten

Kwaliteit is goed

Pluspunten

Wij hebben 10 jaar geleden onze eikenhouten- en laminaatvloer bij van Manen gekocht. De service was toen al excellent. Vorig jaar hebben we helaas waterschade gehad op 1 vd slaapkamer. Ons laminaat was niet meer leverbaar. Door het goede meedenken en expertise van van Manen hebben zij het laminaat uit een washok gebruikt om de slaapkamer opnieuw te leggen. Dit is heel mooi geworden en wij zijn super blij met deze, veel goedkopere oplossing t.o.v. nieuw laminaat. Wij zouden van Manen aan iedereen aanbevelen.

Pluspunten

bedden en vloeren onder een dak, en in een deel te koop

mail versturen naar mijn Gmail adres ging niet goed. Daar heb ik bij andere bedrijven nooit last van.

Pluspunten

Mooie vloer , perfect afgewerkt

Bij de offerte waren de uitgezochte plinten niet meegerekend . Dat was prijstechnisch een tegenvaller .

Pluspunten

heel prettig contact, personeel dat de vloer heeft gelegd was heel voorkomend

Over Van Manen Parket

Van Manen Parket is in de jaren ’90 opgericht aan de Voltastraat in Barneveld. Hier werden naast vloeren ook haarden en keukens verkocht. Door de enorme groei van het bedrijf is in 1997 een geheel nieuw pand gebouwd op de huidige locatie: Dr. Willem Dreeslaan 2 te Barneveld. Op deze locatie vindt u onze zeer ruime toonzaal van ca. 350 m² als onderdeel van het inspirerende Woon Thema Centrum (WTC) met een totaal winkeloppervlak van ca. 7.000 m². Het WTC is voorzien van vele parket-, vinyl- en laminaatvloeren, aangekleed met diverse woonstijlen. Wij zijn gespecialiseerd om, zowel met particulieren alsook met architecten en projectontwikkelaars, samen de meest mooie projecten te realiseren!