Goed geschuurd en behandeld

Met tevredenheid de vloer zien behandelen!

Heel goed!

Betreft het schuren en oliën van houten vloer. Prettige medewerker die zeer netjes en rustig heeft gewerkt (zonder plinten en houten deuren te beschadigen!). Blij met het resultaat.

Ik mis een schriftelijke handleiding voor het onderhoud van de vloer.

Vakwerk door een betrokken werknemer

Prima werk

Goede professionele organisatie

Hele proces is goed en effectief verlopen, eindresultaat voldoet aan de verwachting.

Buitengewoon

Van begin tot het einde uitstekend werk. Meedenken, eerlijk, behulpzaam, professioneel, benoemen van nadelen of problemen enz. enz.

GOED!

Correct te woord gestaan, juiste voorlichting, goede prijs- en bezorgafspraken. Optijd geleverd door vriendelijke mensen. Kortom: aanbevelenswaardig!

Prima service en kwaliteit

Zeer tevreden over de service en de kwaliteit van het geleverde product

Goede service en ervaring

Goed product, zeer goede , snelle en duidelijke communicatie

Geweldige advisering en dito afwerking

Wij zijn erg blij met de diensten van Van Manen. We hebben zowel een heel goed advies gekregen bij de keus van de vloer en ook van uw medewerker voorafgaand aan het leggen van de vloer. Ook de vloer is deskundig, goed en snel gelegd. Wij hebben een geweldige vloer en hebben ook een heel goed gevoel over gehouden aan Van Manen.

erg goed

van showroom tot en met het aanbrengen van de vloer, allemaal goed

zeer tevreden

Goede advisering. Uitvoering werkzaamheden prima. Resultaat: heel mooi.

Prachtig resultaat

Onze parketvloer is opnieuw geschuurd en in de monocoat gezet. Prachtig resultaat. Doordat oude CV leidingen werden wefpggehaald zaten er gaten in het parket. Deze zijn op zeer proffesioneler wijze dicht gemaakt. Het is niet meer te zien! Bedankt.

Ben zeer tevreden over mijn vloer, vakkundig gelegd., alleen de communicatie liet te wensen over.

Van informatie naar opdracht en uitvoering prima voor elkaar

Goede informatie Melding voortgang tussen opdracht en uitvoering prima Uitvoering prima Nazorg prima

Tevreden met de vloer

Tevreden met de vloer prima service klachten wordt goed op gelost

Deskundige en integere personen bij Van Manen Parket

Nette service, zowel in verkoop als bij het leggen. Tijdens werkzaamheden twee punten gehad die ik graag anders wilde, dit is / wordt netjes opgelost. Fijn contact!

Prachtige vloer, door vakman gelegd. Plinten helaas in kleine blokjes gelegd in de hoeken. Nadat we een paar keer hebben aangegeven dat we dit niet willen, werd herhaaldelijk gezegd dat we maar een schilder moesten laten komen om dit te laten afwerken en schilderen. Er werd niet geluisterd; voor van Manen was de zaak hiermee afgedaan. Heel erg jammer, drukt het fijne gevoel dat we tot nu toe hadden.

Prima alles volgens afspraak

Goede afspraken Makkelijke communicatie Door een vakman gelegd Toegankelijk

Goede service, vriendelijk, deskundig en behulpzaam personeel

Prima ervaringen bij , redelijk snelle leveringen.

We hebben een mooie goed gelegde vloer.

Prettige manier van werken en zeer vakkundig uitgevoerd.

Een super bedrijf.

Mijn parket vloer is gelegd door echte vak mannen, ze hebben er alle verstand van, ik ben meer dan super tevreden met mijn vloer! Ik kan Van Manen Parket aan iedereen aanraden!

Eerlijk en helder verhaal, vloer is een mooi stukje vakmanschap

Een top ervaring met dit bedrijf. Fijne manier van zaken doen, een eerlijk en helder verhaal. Het aanbrengen van de vloer is een mooi stukje vakmanschap!

Goed advies en prachtig eindresultaat!

Goed advies en ruime keuze. Vriendelijke en deskundige verkopers. Eigen parketleggers in dienst die een prachtige vloer voor ons hebben gemaakt! Meer dan tevreden.

Prima geholpen en snel geleverd.

Zeker een aanbeveling voor familie kennissen en onze vrienden.

Dr W Dreeslaan 2 3771 RW Barneveld

0342 – 40 53 58

Over Van Manen Parket

Van Manen Parket is in de jaren ’90 opgericht aan de Voltastraat in Barneveld. Hier werden naast vloeren ook haarden en keukens verkocht. Door de enorme groei van het bedrijf is in 1997 een geheel nieuw pand gebouwd op de huidige locatie: Dr. Willem Dreeslaan 2 te Barneveld. Op deze locatie vindt u onze zeer ruime toonzaal van ca. 350 m² als onderdeel van het inspirerende Woon Thema Centrum (WTC) met een totaal winkeloppervlak van ca. 7.000 m². Het WTC is voorzien van vele parket-, vinyl- en laminaatvloeren, aangekleed met diverse woonstijlen. Wij zijn gespecialiseerd om, zowel met particulieren alsook met architecten en projectontwikkelaars, samen de meest mooie projecten te realiseren!