Klantvriendelijk personeel

Klantvriendelijk personeel en krijgen wat ze beloven tegen een goede prijs.

Handige en overzichtelijke site

Handige en overzichtelijke site en snelle levering. Maken waar wat er belooft wordt

Pluspunten

Hele nette afhandeling na alleen het verkrijgen van een telefoon met oplader. Er werd toegezegd door Wim dat de aansluiting naar de computer, een headset, een geheugenkaart opgestuurd zouden worden en direct een handleiding voor de Nokia C5-00. Dit werd ook direct toegestuurd. Een dag later lag het geheugenkaartje en een snoertje voor de aansluiting met de pc en een ander snoer(geen headset) in de bus. Gebeld met Wim, dat er geen headset ontvangen was, deze vroeg na of deze op voorraad was en gezien dit het geval was ontving ik de headset een dag later. Prima zaak.

Pluspunten

Ik had per ongeluk 2 nokia verkeerde batterijen besteld. Toen ik Telecomweb.eu vroeg hoe dit recht te trekken heeft men de juiste batterij kosteloos nagestuurd. Dikke pluim voor Telecomweb.eu

Pluspunten

Goede service en snel afgeleverd!

Pluspunten

Snel goed en betrouwbaar

Kan nig iets sneller

Pluspunten

Snelle levering van de juiste bestelling. Zorgvuldige verpakking.

Pluspunten

Besteld product is zoals beloofd bezorgd en was oke.

, helaas zat er te weinig porto op en stond ergeen afzender op de envelop. Dat betekent dat de ontvanger de boete bij post nl moet betalen. Ne 2 mailtjes is deze boete door Telecomweb wel vergoed. Hopelijk in de toekomst niet meer te weinig porto en een afzender op de envelop!

Pluspunten

Goede bereikbaarheid en snelle levering.

Juiste informatie per toestel op site. Had in eerste instantie gsm waar whatsapp niet op kon terwijl dit wil op site stond. Is snel opgelost iom telecomweb.

Pluspunten

Degelijk verpakt; geen portkosten

Op de besteling stond: vandaag besteld, morgen geleverd, maar het duurde wel een week!

Pluspunten

Goed bereikbaar en mijn vraag goed beantwoord. Men gaf aan dat ze vermeld hadden mobiel niet meer verkrijgbaar, gaan ze aanpassen. Bedrijf heeft zelf met mij contact opgenomen en vond het vervelend dat alles zo gerlopen is en zullen er alles aan doen om het voor de klant beter te maken. Mij werd een leuke compensatie gegeven voor het ongemak wat ik erg op prijs heb gesteld. Voor mij is duidelijk dat ze de klacht van de klant serieus nemen en er wat mee doen, prima.

Als je op de website zeg levering 1 werkdag en je krijgt geen bericht dat het later wordt is niet goed. Ik kreeg bericht nadat ik zelf gebeld had. Graag bericht als de bestelling is verzonden. Op de website geen informatie dat de mobiele telefoon geen nieuwe is maar een refurbished exemplaar. Dat hoort gewoon op de website te staan. Wat het bedrijf hiermee gedaan heeft zie positieve punten, uiteindelijk voor mij zeer positief.

Pluspunten

Heldere site, vlotte levering en goed product. Voor mij: uit de kunst

Niet, voor zover ik kan beoordelen

Pluspunten

Telefonisch besteld en alles goed ontvangen.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Klantvriendelijk aan de telefoon.

Als een product wordt besteld dat eigenlijk niet op voorraad is, neem contact op met de klant. Zeker als op de site staat dat het product wel op voorraad is. Op de site staat dat als een product op voorraad is en je dit vòòr 15:00 uur besteld dat het dezelfde dag wordt verzonden. Al met al hoort het het niet langer dan twee werkdagen te duren om je bestelling te ontvangen. Mijn bestelling is pas na 7 dagen verzonden. Dus ik raad daarbij aan de klant beter te informeren en te voorkomen dat ze zelf achter de status van hun bestelling moeten komen. Ook het kopen van de producten op de website vraagt om verbetering, want ik heb het drie keer opnieuw moeten doen voordat het gelukt was. Na de tweede poging raakte ik eigenlijk al gedemotiveerd om het product te kopen.

Pluspunten

Pluspunten

Hele snelle service , vandaag besteld morgen al in huis ..

Pluspunten

Alles klopte volgens afspraak

Pluspunten

correcte afhandeling

Pluspunten

snelle levering, voordelige prijs

Pluspunten

Beleefd aan de telefoon. Goed uitziende tweedehands mobiel ontvangen. Goede prijzen.

Te late levering van mobiel. Er stond voor 15.00u besteld, morgen in huis, maar ik kreeg het pas een week (!) later bezorgd. Een track and trace code zou heel handig zijn voor degene die bij hen besteld.

Pluspunten

Pluspunten

alles oké

Pluspunten

Goede site, duidelijk. Afhandeling verder in orde. Verzonden in stevige goede verpakking,.

In tegenstelling tot wat er op de site staat, zat er geen gebruiksaanwijzing bij de telefoon.

Over Telecomweb.eu